Detail hlášky #73678

18:06:00 <> Jdeš na CS?
18:14:31 <Mystery> Jdu do kina, too late
18:15:01 <> Cože,a s kym deš do kina na valentyna?? :D
18:15:20 <> se segrou nebo sousedkou?
18:17:42 <> ...nebo s Pepou? :D
18:20:13 <Mystery> S pravackou
18:20:22 <Mystery> Koupil jsem ji hodinky
18:22:33 <Mystery> ...a indulonu

Informace o hlášce

Datum přidání: 14. 2. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: is3k (1 hláška)
Hlasování: Rocker-Tialk, Natsumii, killercat 3 pro a Kriz22, freferg, Juggernaut, Annacerv, kudli, kapoka, CarpeNoctem, Zelvi, CrazzYdiot, sebastian_hardie, nasty, Shubol, Sed, Altair, Stuart, wegas, rain, While, Komunard, Krokodyl, matrix17, Dovi, zgrossl, Ripper, crooty, edgar_allan, Mat3s_, Mermeoth, MartinezZ, baffiak, hasa, piol, Coolak, insaina, arxarios, WellBloud89, Stickman, Elgurth, PL75, sasagin, Tutanken, lennyd, Rimmer, suah, Maty991, pavelnop, Hammer, Tinnarr, zelvak, mrMys, SkweerookL, xkox, tristaver, naituf, Apophis, oprs, sevenjetc, Brambor, krutoslav, Flad, Dyfer, izzi_cz, Matesss, vinczenzo, kbtmichal, Witek, belisek
67 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 1,47 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

11:27
kudli: Když pominu fakt, že ta hláška j...
kudli
Když pominu fakt, že ta hláška je naprosto pitomá, zajímalo by mě, jestli ty časy tam mají nějaký speciální význam, který by tomu celému třeba dodal nový rozměr.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
12:06
ladys91: Re: Když pominu fakt, že ta hláš...
silhouette
Nevim, možná aby bylo jasné, že se to ani náhodou nestalo na Valentýna? Rád bych i věřil, že je hláška rok uleželá,... ale tady by snad autor po tom roce musel vidět, že tohle prostě nee.
Tak pravilo dávné proroctví.
12:25
sebastian_hardie: Re: Když pominu fakt, že ta hláš...
silhouette
Tipoval bych, že hláška je ze včerejšího večera s tím, že "CS" se má odehrávat dnes (14. 2. 2016). Autor s tím musel hned za tepla sem, čímž nám všem "zpříjemnil" neděli.
14:18
Kapitan: Autor nám chtěl sdělit, že má dl...
Kapitan
Autor nám chtěl sdělit, že má dlouhé vedení. Proto ty časy.
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
15:28
Krokodyl: Tohle není bravíčko. Lidi si to...
Krokodyl
Tohle není bravíčko.
Lidi si to nějak často pletou.
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
16:48
nakopnuta_sova: Mě by zajímalo,
nakopnuta_sova
proč si lidi při přesilovce pět na jednoho berou indulonu... k čemu to? Nikdy jsem ji nepotřeboval.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:39
Satan__666: Re: Mě by zajímalo,
silhouette
Na to je jediná odpověď: Zkus a uvidíš.
(Pokud bych to chtěl vědět, musím udělat totéž.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:50
nakopnuta_sova: Chodit sám do kina?
nakopnuta_sova
To mi tak přijde smysluplné... do kina radši s někým, sám si můžu film stáhnout doma. A mám to bez přídavných efektů typu debaty sousedů, chřoustání popcorku a srkání coly a tak... co na tom kdo má, muset se v kině něčím živit? Má strach z hladomoru? Tak dobrá, ale ať se živí potichu!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:10
Krokodyl: Re: Chodit sám do kina?
Krokodyl
A ještě je to zadarmo, viď
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
18:05
nakopnuta_sova: Re: Chodit sám do kina?
nakopnuta_sova
To taky, ale to není ten hlavní důvod.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:52
Komunard: Re: Chodit sám do kina?
Komunard
Tak sledovat film v kině má jinou atmosféru, než se na něj dívat doma na monitoru. Někomu to za to stojí. Samozřejmě je pak o to otravnější, když někdo tu atmosféru narušuje nekultivovanou a hlasitou konzumací pochutin.
A některé speciality třeba z univerzitního kina nebo některých festivalů dost možná nenajdeš vůbec, a když už, tak bez jakéhokoli překladu, a jestli jsou někde v hlubinách internetu přec jen k nalezení, tak za cenu vyhledávání delšího, než návštěva kina včetně cesty tam a zpět.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
18:05
nakopnuta_sova: Re: Chodit sám do kina?
nakopnuta_sova
To ano, některé speciality se hledají těžko či jsou prakticky nenalezitelné, já mluvil o filmech "normálních", které se sehnat dají v pohodě.

Ohledně atmosféry jsi to popsal dobře - je jiná než se dívat na film na monitoru či v mém případě stáhnout na exterák, exterák píchnout do USB v televizi a koukat na televizi, ovšem nevychovanci živící se něčím na celé kino jsou zlo a jejich výskyt je prostá pravděpodobnost a neuděláš s tím nic... nebo když komentují každou hlášku a podobně...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:09
CarpeNoctem: Re: Chodit sám do kina?
CarpeNoctem
Naší generaci ještě i ve škole učili, že jíst v kině je svinstvo. Dnešní generace požaduje kina, kde se jídlo prodává. Ještě by mohli začít prodávat popcorn v Národním a bude to dokonalý, blbec v bílejch teplákách a kšiltovce už tam vedle mě seděl...

Mimochodem, taky vás fascinuje, že si ti idioti nemůžou dojít na záchod během reklam, ale začnou courat 5 minut po nich?
21:59
nakopnuta_sova: Re: Chodit sám do kina?
nakopnuta_sova
A ještě tam je to jídlo nehorázně předražený, ale to zas proč ne. Pokud se někdo MUSÍ v kině živit, protože by asi za ty dvě hodiny hlady a žízní umřel, jen ať cvaká.
Mě to ještě učili taky, že jíst v kině se nemá, že to ruší ostatní... asi už jsme, Carpe, holt staří, no ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:23
baffiak: Re: Chodit sám do kina?
silhouette
co zivit - to sa da prezit.
ale celu dobu sa tam zhovarar, odkaslavat si, mat prehnane emocne vylevy apod.
alebo ist na premieru Star Wars 7 a nepoznat predchadzajucich 6 a stale sa o nich bavit a dozadovat sa suvislosti.
23:18
nakopnuta_sova: Re: Chodit sám do kina?
nakopnuta_sova
Přesně. Vybavovat se v kině je hulvátština nejhoršího kalibru.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:19
CarpeNoctem: Re: Chodit sám do kina?
CarpeNoctem
Že jsem starej, to už jsem dneska jednou slyšel, vono na tom asi fakt něco bude. Ale stejně to zdaleka nebylo to nejhorší, co jsem dneska slyšel... Ne že by to asi bylo důležitý :-)
07:24
nakopnuta_sova: Re: Chodit sám do kina?
nakopnuta_sova
Ještě bych jakžtakž pochopil ty tepláky, i když v Národním... ale nás jako děti učili, že chlapci a muži si při vstupu do budovy sundávají čepice...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:27
nakopnuta_sova: Re: Chodit sám do kina?
nakopnuta_sova
Koukám, že to "i když v Národním" vyznívá nešťastně... tam by člověk opravdu měl přijít oblečený určitým způsobem, do kterého tepláky nezapadají... nejsem příznivcem takového toho "gentleman se převléká k večeři, i jí-li sám", ale Národní divadlo je prostě Národní divadlo, tam by si lidi měli udržovat určitou úroveň.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:40
Satan__666: Re: Chodit sám do kina?
silhouette
VELMI souhlasím!
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:41
Satan__666: Re: Chodit sám do kina?
silhouette
To patří k tomu příspěvku začínajícímu "Naší generaci ..."
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:42
Satan__666: Re: Chodit sám do kina?
silhouette
Do kina chodím málo, ještě méně sám, ale jsou filmy, kde je dojem bez kina desetinový.
To už nemluvím o tom, že film na malém NB displeji mi přijde úplně o ničem.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:01
nakopnuta_sova: Re: Chodit sám do kina?
nakopnuta_sova
To chápu, já to beru ze svého hlediska, kdy si film stáhnu na exterák, ten píchnu přes USB do 82 cm televize a voalá :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:57
Satan__666: Re: Chodit sám do kina?
silhouette
Já taky, když už něco "musím" stáhnout (nedá se sehnat jinak) to posílám přes TV.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:49
ESESEL: Re: Chodit sám do kina?
ESESEL
Chodit do kina s někým? S kým? S kamarády? Během toho filmu jsou mi tam stejně k ničemu, no a jestli půjdeme do hospody bezprostředně po filmu, nebo až poté, co na něj všichni koukneme každý sám, to už je snad jedno. Nakonec to bude i rychlejší, protože než se třeba čtyři dohodneme na termínu, kdy máme čas všichni, tak už jsme to každý mohli viděl třikrát. Jako neodmítnu, když to navrhnou, ale že bych to nějak vyhledával... No a rande v kině? Chápu, proč to někteří dělají, ale mně to přijde jako celkem drahá sranda, když uvážíš, že buď Tě bude rušit film od sápání se na holku, nebo sápající se holka od sledování filmu...
Takže já do kina většinou sám, s někým nikdy z vlastní iniciativy. A ano, když na to mám peníze, tak si vždy koupím popcorn a colu nebo něco. Nemám totiž rád fronty, davy, a vůbec lidi, takže v kině bývám zásadně dříve, abych se těmto věcem vyhnul. Následkem toho ten popcorn dojím často ještě během trailerů... Pokud jde o pití, v sobotu jsem třeba byl na Revenant, na pití prachy neměl, film přes dvě a půl hodiny - řeknu Ti upřímně, že bych tam to pití celkem rád měl.
A za poslední rok jsem byl v kině alespoň desetkrát a že by tam někdo obtěžoval celý sál hlasitými projevy, ať už jídlem, pitím či přímo mluveným slovem, jsem tedy nezažil. Jako jasně, chce to jít, je-li možnost, v ne úplně nejběžnější čas. Jak říkám, nesnáším davy apod., takže se snažím chodit třeba brzy odpoledne nebo pozdě v noci, ne někdy v šest jako všichni. Ono v plném sále chápu, že to chroupání ze všech stran může být rušivé, ale tak to už je každého problém. Třeba na Star Wars jsem byl den po premiéře - ve dvě odpoledne, 3D projekce, poloprázdný sál. Sice tam byla partička základoškoláků, kteří zjevně šli rovnou ze školy, ale ani ti neměli problém zmlknout.
Tak tu ta kina zase tak nedémonizujte, důchodci jedni rejpaví. ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:24
baffiak: Re: Chodit sám do kina?
silhouette
mas stastie. inak z toho co som zazil v kinach - najviac ma tam dokazu vytacat ti "duchodci" rejpavy. a na debilov som zvycajne narazil v tej poloprazdnej sale - ved sme tu "len my", mozeme si robit co chceme.

a ako pisem - jedlo mi absolutne nevadi, ale obcas mi je az smutno z toho, ked na zaver vidim, ake prasce su ludia.
22:52
nakopnuta_sova: Re: Chodit sám do kina?
nakopnuta_sova
To věřím. Podestláno pod sebou jak v chlívku a je jim to fuk, protože to není doma, tak proč by jim nemohl padat popcorn od huby nebo by tam nemohli nechat kelímek od coly, ON TO NĚKDO UKLIDÍ...

A to není jen v kině, tenhle systém "co není doma, to mě nesere"... ať už to provozuje jedna naše chráněná menšína na "svých" sídlištích stylem "mrsk bordel z okna" nebo třeba kuřáci na zastávkách, kteří stojej kousek od odpadkáče s popelníkem a stejně mrsk vajgla na zem a zašlápnou ho... nebo lidi jdoucí na nákup, kdy si vezmou nákupní vozík, vyberou z něj zapomenuté tam účtenky a v lepším případě je hoděj do košíku vedle, v horším rovnou na zem. On to - opět - NĚKDO uklidí... prasata prasečí. Jestlipak si takhle podestýlají i doma? Odpovím si sám... ne, to je doma, tam si držej pořádek, ale venku se může všechno...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:58
baffiak: Re: Chodit sám do kina?
silhouette
tak to ja mam presne naopak - poriadny prasecinec u seba na izbe - moja izba, ja za nu platim, ja v nej musim zit, moj bordel a moj problem - ale na verejnosti to neznesiem, konecne by mohli zaviest aj v tychto krajinach 50/100EUR pokuty za vyhadzovanie odpadkov na zem a pokial si to nemozes dovolit zaplatit tak na tyzden VPP
minule som siel autobusom a jak sa pomaly zacali zatvarat dvere tak papiere od mcDonaldu vyhodila priamo cez ne na zastavku a neskutocne sa tomu smiala, aka je uzasna
22:27
Zelvi: Fňuk
Zelvi
Jsou lidi, co něco koupěj i svý ruce. A pak jsou lidi, co svoji přítelkyni totálně ignorujou, natož aby jí darovali třeba čokoládu.
Ddim crwban yma.
22:39
sebastian_hardie: Re: Fňuk
silhouette
Že Ti to stojí za to - za tento post Tě tu tak do 10 minut zase začne balit sova :-)
23:03
nasty: Re: Fňuk
nasty
sova nebali, sova zvani a ceka, kdy bude sbalen.
nasty (představte si to psacím písmem)
23:20
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Sova se zpozdila, sova si totiž předpřipravovala oběd - vepřové v křenové omáčce. Ona se cibule sama neoloupe a nenakrájí a maso nepovaří - a to je třeba ho vařit hodinu až hodinu a půl, takže kdybych to dělal zítra po příchodu z práce a úřadů, už by to byla spíš večeře a co bych obědval? Polívku z pytlíku asi a to si radši to jídlo předpřipravím a zítra už jen dodělám ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:14
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Přítel ignoroval Valentýna?
Ač bych rozhodně nic nenamítal proti octnutí se na jeho místě, tady se ho zastanu... co když to nebyla ignorace, ale jen třeba Valentýna neuznává, protože v Česku je svátkem zamilovaných první máj?

Byl pozdní večer, první máj,
večerní máj, byl lásky čas.
Hrdliččin zval ku lásce hlas,
kde borový zaváněl háj.

O lásce šeptal tichý mech,
květoucí strom lhal lásky žel,
svou lásku slavík růži pěl,
růžinu jevil vonný vzdech.

A dál to z hlavy nedám.

A osobně taky Valentýna neuznávám, pač je to sem přitažené stylem "kup své lásce dáreček, kup, kup, kalendář ti to říká!" - houbičky. Já projevuju lásku kdykoliv a ne abych to dostával befelem. A když už befel, tak políbení na prvního máje pod kvetoucím stromem, aby mi partnerka neuschla. Co nějakej únorovej Valentýn, nezajímá, svátek konzumu a obchodníků.
To víte, první máj je moc brzo po Velikonocích, obchodníci nestíhají, zato Valentýn... pěkně půlka února, Vánoce už dávno vyšuměly, do Velikonoc ještě tak měsíc a půl... tak co budem prodávat, co budem hustit do lidí? Jo, Valentýn, svátek zamilovaných, kupujte, kupujtéééé!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:33
insaina: Re: Fňuk
insaina
jojo, a zásnubní prstýnky taky vymysleli v Americe a teprve nedávno... zajímavý, že moje babička celý život slavila Valentýna a zásnubní prstýnek taky dostala... to, že to komunisti (jako pár dalších) zrušili, neznamená, že to sem přišlo konzumně z Ameriky .) i když je fakt, že ti obchodníci to trochu přeháněj, ale ti přeháněj všechno - dokonce mi ve vánočním katalogu knižního klubu nabízeli velikonoční vajíčka...
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:05
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Však jsem neřekl, že Valentýn přitáhl z Ameriky. Jako jeden z mála ne, slaví se to na památku starořímského biskupa Valentýna, to vím. Ale prostě pro mě pokud svátek zamilovaných, tedy první máj.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:46
insaina: Re: Fňuk
insaina
vždyť se to nevylučuje .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
07:22
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Tak vzhledem k tomu, že při pohledu z okna člověk nevěděl, jestli má zdobit stromek nebo barvit vajíčka, se to dá tak trošku pochopit ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:28
Komunard: Re: Fňuk
Komunard
Sv. Valentýn vymysleli (nebo spíš drasticky zpopularizovali a zároveň zkomercializovali, někteří ho decentněji slavili vždycky) v Británii roku 1797. Jestli to je nedávno, to nechám na úsudku každého.
Byl to ale spíše anglosaský svátek, jak dlouho mu trvalo dostat se do střední Evropy netuším, stejně jako nevím o tom, jestli ho někdo zakázal. Že se šířil ve své konzumní podobě, je ale zjevné.

U těch prstýnků nejde o samotný prstýnek, ale o to, že v něm musí být zasazen diamant. Měla tvoje babička v tom prstýnku diamant?
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
14:45
insaina: Re: Fňuk
insaina
ani já neměla v zásnubním diamant, takže to s tím musem taky u nás nebude tak žhavý .)) kámen tam teda mám, jen jinej, ale ani bych diamant nechtěla, těmi jsme decentně ozdobili až snubní
jinak neřekla jsem, že ho zakázali, tolik toho nevím, jen že se za komunistů prostě neuznával a neslavil
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
16:59
CarpeNoctem: Re: Fňuk
CarpeNoctem
Komunardovi musíš říct, za kterých komunistů, jinak se nedohodnete. On je rozlišuje :-)
21:58
insaina: Re: Fňuk
insaina
no v tomto pripade je to imho dost jedno .) ja si stejne osobne nepamatuju ani jedny ,)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
23:08
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Potvrzuji, že to někteří fakt s nabídkami přehánějí. Dnes - 16/2 - jsem viděl v TV reklamu "Veselé Velikonoce přeje Hera, pečení je radost, Hera je pečení"... Veselé Velikonoce v půlce února? Když jsou až za šest neděl a to jsou letos ještě dost brzo? A až skončej Velikonoce, mám se připravovat na co? Na dárky dětem za vysvědčení? A když děti nemám, mám slavit co, Den nezávislosti?

Připomíná mi to http://pherkard.gulas.sme.sk/70647/manazersky-slovnicek-pro-zacatecniky.html - viz bektuskúl, krismes a vůbec celé to tam... sedí to až nepříjemně.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:35
Komunard: Re: Fňuk
Komunard
jezero hladké v křovích stinných
zvučelo temně tajný bol
břeh objímal ho kol a kol
a slunce jasná světů jiných
bloudilo blankytnými pásky
planoucích tak co slzy lásky

Tobě se to mluví, první máj. Ale my, co už tak nevíme, jestli radši soudružsky slavit, nebo raději prudit nácky... Ik dyž společná radost a společné nebezpečí prý sbližují.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
15:07
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Já průvody ještě zažil, to se neboj, mně bylo o plyšáku dvanáct... a nácky bych nezmiňoval. Jsou to sice poděsové, ale jak říkáš - společné nebezpečí sbližuje, taky mám vítr z některých, na které mají náckové pifku a to je pak složité... je v tomto případě nepřítel mého nepřítele mým přítelem? Teď máme s náckem společného nepřítele, ale co až mít nebudeme, neudělá si nepřítele ze mě? Rozhodování, samé rozhodování...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:25
CarpeNoctem: Re: Fňuk
CarpeNoctem
Když chodíš s mladejma uchama, tak se nediv .-)
11:46
Rimmer: Re: Fňuk
Rimmer
Jen jestli jsi, jak uz to zeny rady delavaji, nerekla, ze Valentyna slavit nechces a pak tajne doufala, ze te prekvapi a slavit to preci jen budete.
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
14:58
baffiak: Re: Fňuk
silhouette
presne - dodrziavam zasadu "nememu dietatu, ani vlastna mat nerozumie" (sice neni pravda, ale to je jedno)
chces nieco? povedz si - nie sme jasnovidci, aby sme vedeli po com zeny tuzia - hlavne ked aj tu na lamerovi pises a vystupujes, ze tieto pseudoromanticke a pseudozenske veci mas slusne u prdele a ak podobne naznaky davas aj svojmu priatelovi, tak sa necuduj, ze ignoruje valentyna.
15:05
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Ano, ženy takové bývají, že řeknou "ne" a doufají v "ano"... doufám sice, že Želvička taková není a když něco má na mysli, řekne to, ale kdoví...

Ono je to takhle, milé dámy:

Jemné náznaky NEZABÍRAJÍ!
Důrazné náznaky NEZABÍRAJÍ!
Jasné náznaky NEZABÍRAJÍ!
PROSTĚ TO ŘEKNĚTE!!!

neboli
Muž řekne A, myslí A, chce A.
Žena řekne A, myslí B, chce C, očekává D, doufá ale ještě v E a F. Dostane-li A, B, C, D, E nebo F, to je zcela jedno, protože v tu chvíli už chce G.
A pak se diví, že s tímhle přístupem dostane H...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:49
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Protože se mi nechce hledat pro každýho jednotlivou zelenou šipku...
Šlo o tu první část. O ignoraci. A tím myslim totální naprostou, byl doma a neodpověděl mi na nic, co jsem psala. (A karamádům odpověděl.)
Ddim crwban yma.
17:54
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Hm, takže to se na to asi vykvajz ne mým stylem "nemám rád Valentýna", ale prostě vykvajz... inu každej jsme nějakej, co k tomu říct...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:53
baffiak: Re: Fňuk
silhouette
tak na to mam este jednu otazku:
a co tomu predchadzajuci den/tyzden/mesiac predchadzalo? si si ista, ze do toho nie je zapletene nieco 'nevalentynske'? ak nic/ak si - tak potom ho poriadne servi :)
10:47
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Jo, štěkli jsme se v noci ze čtvrtka na pátek a on pak odjel a nastala ta ignorace, a mě tahle hláška rozesmutněla.
Ddim crwban yma.
14:17
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Aha, takže Valentýn za to nemůže, byl prostě jen ve špatnou dobu... kdyby se tohle stalo v lednu, zřejmě by se už štěkdusno uklidnilo a Valentýn by byl v pohodě, tedy aspoň předpokládám... no jo, lidi se občas hádají, to se stává. Tak snad to aspoň nebylo kvůli nějaké totální ptákovině, ale kvůli něčemu aspoň trochu důležitému.
Tak či tak doufám, že se to co nejdřív uklidní.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:21
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Bylo to dost důležitý a už je to v pohodě.
Mě to jen zamrzelo, protože prostě všichni "a cos dostala k Valentýnu?" "nic" "wtf"...
Ddim crwban yma.
16:01
CarpeNoctem: Re: Fňuk
CarpeNoctem
Příště přeskoč "nic" rovnou k "wtf" a budeš v pohodě .-)
17:24
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
To věřím, ale to tím konzumem, který probírám výš... "je Valentýn, kupujtééé, kupujtééééé!!!"... víš jim udělej na prvního máje? Zeptej se, zda dali té své pusu/dostaly od toho svého pusu pod rozkvetlým stromem a počítej wtf, samotného by mě zajímalo, kolik jich bude ;-)

A bylo to dost důležitý... jako bych to viděl... "hádali jsme se, jestli si pořídíme štěňátko. Já chtěla, přítel ne. Tak jsme udělali kompromis a pořídíme si štěňátko" ;-) I když doufám, že Želvička to takhle nevede, já si totiž o psech v paneláku (a pochybuju, že by Želvi bydlela v baráku se zahradou) myslím své a nic moc slušného to není ;-) V tomto případě by bylo dle mne lepší koťátko - to se na rozdíl od psa nemusí venčit, což je pro lenivé sovy VÝZNAMNÉ plus ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:26
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Nope, protože nikdo z nich nikoho nemá. A ta, co má, pořád neví, jestli s ním bejt, nebo nebejt.
A tyhlety kompromisy, jeje kéžby. Já se chci odstěhovat z koleje - "až dodělám autoškolu". Tak jsem teda zvědavá. A kotě bych chtěla, ale musela bych se o něj starat sama, což by bylo... občas nejsem schopná postarat se ani o sebe.
Ddim crwban yma.
18:34
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Kotě bych bral taky, tam stačí krmit a měnit mu kočkolit. Plus občasné očkování a tak. Ale nemusí se venčit, což je velké plus.

Kdybych měl kvůli psovi a venčení ráno vstávat, těch jmen, co by pes každé ráno dostal, že musím vylézat z postele, když vám volno a nemusel bych tedy vylejzat před polednem/musím ho vyvenčit, než odejdu do práce... to by si nezasloužil. Takže nebudu na pejska zlý a dopřeju mu lepšího páníčka než bych byl já ;-)
A když k tomu přičtu zkušenosti známého "zítra je sobota, snad mě Ťapinka nechá spát do osmi"... no ještě takovouhle Ťapinku do baráku, to je to poslední, co mi tu chybí :-D Sovy jsou líné, vyhovuje jim to a nehodlají to měnit, proto jsou sovy kočičáři.
Jo a kočka je osobnost, přijde se pomazlit jen když chce, pes je lezprdel ochotnej se mazlit vždycky a to mě nebaví ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:36
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
I když kotě... kočky ožírají kytky. Což vzhledem k tomu, že mám dost velký fikus benjamín a ten je jedovatý, by byl problém... a mám kytku vyhazovat kvůli zvířeti? To zas ne, i ta kytka je živý organismus a nezaslouží si to... takže maximálně někomu darovat a komu? Sousedům, když v tomhle městě nikoho nemám?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:14
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Hej, vstávání je jedna věc. Druhá věc je ta, že mně se prostě fakt strašlivě moc nelíbí sbírat ty jejich... ehm, víš co.
Ddim crwban yma.
07:35
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
To bych snesl, však je to totéž jako kdybych měl přebalovat dítě ;-)
A kočky to aspoň dělají na jedno místo - do kočkolitu, pes je natolik tupej, že není schopnej se naučit, že doma se chodí na kočkolit a když se je venku, může se venku - když už bych naučil psa na kočkolit, zafixuje si to a nebude štont se vydělat venku, protože "se chodí na kočkolit" a venku bude zoufale čekat, až dojdem domů, aby se vydělal tam, kam se smí... kočka takhle blbá není ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:26
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
A právě z toho (a dalších) důvodu nechci děti. Stačí, že se mi za pár dní má narodit ségra.
Ddim crwban yma.
15:24
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Ženská co nechce děti? A kde to roste, že bych si tam zašel? ;-) Já ne že bych děti vyloženě nechtěl, ale zase se do toho nehrnu, zatímco většina žen ano a tím pádem to časem dopadne "dítě nebo konec a najdu si někoho, s kým dítě bude" a to v lepším případě. Horší případ je "nemusíš si dávat pozor, beru prášky" a přitom je vysadí...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:17
CarpeNoctem: Re: Fňuk
CarpeNoctem
Do dvaceti to tvrdí každá druhá. Do pětadvaceti to vydrží malokterý, a nejpozdějc ve třiceti začnou mít dojem, že jim ujíždí vlak. Takže si zajdi před libovolnej gympl, tam jich najdeš dost...

Osobně teda znám dvě, který to tvrděj i po tý třicítce, ale jen jedný to věřím :-)
17:46
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
No právě, začnou jim tikat biologické hodiny a najednou to "dítě? Zbláznil ses?" už tak nějak přestává platit...

Gympl? No to leda... a když nějakou "náhodou" pozdravím, tak mi řekne "promiňte, ale jste tu brzo, rodičovské schůzky jsou až od čtyř" a to v lepším případě, ne? ;-)
(narážka na jakousi citaci zde zamýšlena)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:15
CarpeNoctem: Re: Fňuk
CarpeNoctem
No, je pravda, že před gymplem jsem si připadal jako důchodce už když jsem tam dva roky po maturitě občas vyzvedával mladší kamarádky na pivo. Jsem si ale poměrně jistej, ža na platnost mého tvrzení tohle nemá žádný vliv :-)
19:21
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Hele, řeknu ti to takhle. 4,9 sourozence mi fakt bohatě stačí. Jestli někdy budu mít mateřský pudy, tak pudu dělat do kojeňáku nebo někam, případně budu hodná hlídací tetička. Ano, neříkám, mimina v metru se mi líběj, ale mít to doma? Když to půlku času probrečí, musí se to přebalovat, starat se o to - a já jsem ráda, že se postarám o sebe? A navíc. Nechci přenášet svoje debilní geny dál. Fakt nechci. Jasně, možná za pár let budu mluvit jinak, a pak vám to tady řeknu, ale prozatím... dítě ne, díky, já radši kotě.
Ddim crwban yma.
20:48
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Zlatá slova.
Hlavně za to kotě... co já už totiž zažil lidí, co dítě ne - a nahrazujou si to štěnětem, ťutinky ňuninky štěnátečto, psece ho nenechám v pelíštu, plo dnešet si ho vezmu do postýlty, podyvej jak smutně toutá, berou si to do postele a až to vyroste, už to z postele nedostaneš a já abych se pomalu dovoloval, jestli smím do vlastní postele, protože se tam rozvalil pan pes a kouká se stylem, že je jasné, kam mě posílá...
Ale s kotětem bych problém neměl, to je skladnější než průměrnej pes (tím myslím psa, ne "vraž tomu do zadku násadu a máš mop", pokud je to dlouhosrsté... akorát fíkus by byl problém, to jsem tu taky psal.

A bejt hlídací tetička/strejček má něco do sebe. Člověk se vyblbne a když dítko vstane zadkem napřed, je protivné jak daň ze mzdy a nic mu není vhod, můžeš ho vrátit rodičům... u vlastního to nejde a do baby boxu se od jistého věku jaksi nevejdou...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:55
baffiak: Re: Fňuk
silhouette
Zelvi - z toho vyrasties :)
toto iste som pocuval aj od kamaratky - asi pred rokom, ked som sa jej znova spytal na dieta - "a preco nie?"

a CarpeNoctem - ja to mam este horsie. budem mat deviatym rokom 17 a dokonca niektore vysokoskolacky co doucujem mi vravia ujo, pane apod :(
21:07
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Devátým rokem sedmnáct... si tak vzpomínám na

U soudu:
"Paní svědkyně, sdělte soudu váš věk."
Svědkyně neochotně: "28 a pár měsíců."
"Kolik je to "pár měsíců, paní svědkyně?"
Svědkyně ještě neochotněji a šeptem: "156"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:20
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Vidíš, a mně lidi na plese nevěřili, že už mi je 20, a když jsem přišla do třeťáku na gymplu, tak mi primáni tipovali nějakejch 13 (a to mi bylo pokud počítám dobře 17). :D
Ddim crwban yma.
21:26
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
A tebe to štvalo, je mi to jasné, koho by neštvalo, zvlášť třeba v hospodě. Po sestře prý takhle chtěli občanku ještě někdy ve třiadvaceti.

Jo a víš, kdy je žena stará?
Když si přestane roky přidávat a začne si je ubírat ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:56
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Ba ne, mně to lichotilo. :D A stejně mám v plánu říkat, že mi je 17, dokud na to vypadám. (Anžto do hospod nechodim a když už, tak piju kofolu.)
Ddim crwban yma.
22:14
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
V tom případě pozor - jsou-li v hospodě volně viditelné (nezakryté závěsem či ve zvláštní místnosti) hrací automaty, je tam AUTOMATICKY zákaz vstupu lidem pod osmnáct, i když nehrají... zase jeden poblbanej zákon, ale je to tak.
Vím to od nás z hospody, říkala to v létě obsluha jedněm hostům sedícím na zahrádce, že protože tenhle blbej zákon, neměla by jejich děti pustit do hospody ani na WC, protože automaty a kdyby zrovna přišla kontrola, má ONA průser... samozřejmě pustila a říkala to jen tak proforma, ale kroutili jsme nad tím zákonem hlavou nemálo. Pak jsme se shodli, že by to vyřešila před automatama konzole se závěsem, kterej by se zatahoval a bylo by, ale to že už si musí udělat Mára.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:15
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Takže pokud dostaneš, Želvi, v takové hospodě dotaz od měšťáka či někoho podobného, na věk, radši ukaž beze slova občanku, abys nechtěně nezpůsobila mrzutost :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:42
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Tak o tomhle jsem teda v životě neslyšela, a že jsme s tátou občas v hospodě byli... a co když to bude měšťák v civilu a já si budu myslet, že je to jenom další otravnej týpek?
Ddim crwban yma.
12:11
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Ten by se snad prokázal nějakým průkazem, když už by byl v civilu, bych tedy řekl. Joudovi v civilu bych se taky neprokazoval jen proto, že řekne "policie".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:55
baffiak: Re: Fňuk
silhouette
k tomu veku - mam kamaratku, ktora je v prvom rocniku na vyske a este stale jej v autobuse prejde to, ze ma stale narok na detsky (v tych dialkovych do 15r.)
23:33
kudli: Re: Fňuk
kudli
To jsi mi připomněl, jak jsem byl s rodinou na nějaké výstavě, a mámu tam ohodnotili na dětský lístek, v asi 40 letech :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
00:41
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Tak to já mám kamarádku mající asi metr šedesát, pokud dobře počítám, 27 let, už má několikaleté dítě (přesně nevím) a furt je to takové šídlo, že by jí ten dětský lístek fakt asi prošel i v případě, že by šla s kočárkem, pač by si šofér myslel "starší sestra", jen by to malej nesměl provalit nějakým "mamíííí".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:34
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Ad dítě - jsem teď u bábi a máme tu na hlídání mýho 4letýho bratrance. A mě to tak šíleně nebaví, furt ho muset něčím zabavovat...
Ddim crwban yma.
00:48
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
To jsem si užil na Vánoce - dobrovolně, když jsem se "nasáčkoval" k sestře. Děti 6.5 a 5 a žbrďol.

No ve chvíli, kdy mě pětadvacátého Eli vzbudila někdy v půl osmé jakýmsi hrajícím poníkem s tím, že "strejdo, když nevstaneš, poník tě bude budit, dokud nevstaneš", jsem ji chtěl poslat hodně peprně víme kam... ale co naděláš.

Křápnout poníkem o zeď nešlo, byl to vánoční dárek a i kdyby nebyl... Eliškou o zeď nekřápneš, tak jsem musel ustoupit dětskému "násilí" a ukecat ji ve smyslu, ať upaluje říct mamince, že má strejdovi udělat rozpustný kafe s mlíkem - no a mezi tím jsem se tak nějak zmátoříl...

No a následně nezapomenu, jak se koukalo na jakéhosi Spongeboba, já u toho samozřejmě pospával (to se dělá, budit sovy v půl osmé?), Eliška zahlásila ségře "mami, strejda usnul", načež já, pač jsem to slyšel, zabručel něco ve smyslu "jo, Eli, si taky vzpomeň, v kolik jsi strejdu vzbudila..." a bylo mi v tu chvíli jedno, že malá ještě nezná hodiny... a jak se divila, jak je možné, že ji strejda slyšel, když přece usnul...

Inu, znám tyhle věci, ač (naštěstí!) jen jako strýček a občasný posluchač tátových řečí, že by chtěl vnoučata - sice vnučku má (a já neteř), ale tato bydlí spolu s mou sestrou z tátovy strany ve Francii.
Ta Eliška, o které mluvím výše, je zase od mé sestry z máminy strany, s tou táta nic společného nemá... takže já jsem relativně spokojený strýček a táta je rozmrzelý dědeček, který má vnučku a brzo vnučky přes půl Evropy a občas držkuje, že bych teda aspoň já mohl... no zatím má co? Zatím má smůlu, nenašel jsem tu pravou a když už bych tušil, je zadaná (jo, tak to bejvá)...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:54
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
Tak otec už je dvojnásobný dědeček a já čtyřnásobný strýček, ale jinak se nic moc nemění... otec je furt rozmrzelej, že by chtěl vnoučata, která vidí častěji než dvakrát do roka, když pomineme Skype, já mu na to, že mi bude holt muset udělat sourozence, pač mně se do množení se nechce (nezaměňovat s asexualitou, což nadhazuje otec... copak pro tramtadadá je nutné se hnát do vztahu? Odkdy?) - a je obvykle po debatě :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:16
Zelvi: Re: Fňuk
Zelvi
Tohle maminka vyřešila tak, že místo vnoučete aka mýho potomka si pořídila ještě jednu dceru. :D (Ve 42 letech.) Ale hádám, že je to pořád lepší než tatova ségra, která svoji dceru v jejích 17 donutila k potratu a o pár let později ji "donutila" k otěhotnění, aby už konečně mohla bejt bába... (A sestřenka se zcvokla a na fb dává fotky toho mrněte, ze kterejch by měl každej pedofil radost.)
Ddim crwban yma.
14:25
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
A hlavně z toho bude mít v pubertě radost to dítě, až to vyplave na světlo a uviděj to třeba kamarádi...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:25
nakopnuta_sova: Re: Fňuk
nakopnuta_sova
A u táty to s tím pořizováním potomka tak jednoduché není, anžto je mu šedesát :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.