Detail hlášky #73686

<a> dám ti radu, kterou se nikde nedočteš
<a> nikdy nemasturbuj po konzumaci pálivýho jídla :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 23. 2. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: mladek2 (8 hlášek)
Hlasování: zgrossl, Rocker-Tialk, freferg, Stickman, mrMys, niiemand 6 pro a crooty, Tinnarr, Hroner, piol, Ripper, kudli, Coolak, razden, CarpeNoctem, arxarios, Zelvi, hasa, ooouki, jabadabaduuu, kapoka, Elgurth, Sousuke_, PL75, wegas, nasty, ladys91, Dovi, insaina, suah, Einherjar, despy, Krokodyl, Tutanken, ErrorJoe, tristaver, puki, makr009, sebastian_hardie, Hammer, rain, Sobosss, nevim333, frlo, DanBlack, kabakov, xkox, Mat3s_, oprs, SkyHaven, Mermeoth, Komunard, SkweerookL, pavelnop, Flad, Apophis, zelvak, izzi_cz, Annacerv, sasagin, Sed, Rimmer, Brambor, Matesss, krutoslav, vinczenzo, kbtmichal, Mirator, Maty991, matrix17, Witek, belisek, killercat
67 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 3,82 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

22:23
CarpeNoctem: Zkusils jíst příborem?
CarpeNoctem
Zkusils jíst příborem?
22:27
zgrossl: Re: Zkusils jíst příborem?
silhouette
Třeba příborem masturboval...
Miluju absurdní humor...
23:29
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
U chlapa rozhodně "zajímavá" představa, ale tak jsou všelicí labužníci...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:30
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
A koneckonců chlap labužník nemusí nutně masturbovat "vepředu", co kdyby si ten příbor... fuj!

Sovo, styď se a za trest mazej takhle brzo spát, ať tě ty nechutnosti přejdou!!!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:23
arxarios: Re: Zkusils jíst příborem?
arxarios
Heeej, niektorym pri citani jeme.
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
11:35
Satan__666: Re: Zkusils jíst příborem?
silhouette
To se právě nedělá. Zasloužený trest.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:57
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Kdyby příbor, kamarád mi vyprávěl, že to zkoušel s mrkví. :D
Ddim crwban yma.
15:40
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Insaino? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:20
Krokodyl: Re: Zkusils jíst příborem?
Krokodyl
Doufej, že si to Mrkev nepřečte :D
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
15:43
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Mně se při té představě (myslím mrkev jako zeleninu, ne mrkev místní) navalilo... ale to je možná tím, že jsem chlap, ženy to mohou vidět jinak.

To je totiž to, jak se dost lidí (hlavně tedy žen) diví, proč se některým chlapům hnusí gayové a na lesby se rádi podívají. No možná v tom je něco takovéhleho:
Chlap "ví" a má zafixování, že má zasouvat, ne být do něj zasouváno. Pokud vidí chlapa s chlapem, tedy jak je do chlapa zasouváno, dostane podvědomý strach, že by se to mohlo stát i jemu a tím pádem se mu to hnusí. U lesbiček toto riziko nevnímá a proto se rád podívá.

Netvrdím, že to tak je, ale myslím si, že to tak může být.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:43
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
A co chlapskej bod G? [:
Ddim crwban yma.
16:48
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Tím myslíš G jako Gambrinus? Ten piju jen v sebeobraně, europivo bez chuti a bez zápachu ;-)
A jestli myslíš prostatu, tak o tom jsem taky slyšel, ale přes všechny tyhle průpovídky to řeknu počítačovou terminologií - můj zadek je periférie výstupní, nikoliv vstupní! ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:46
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
No, co já můžu soudit dle toho kamaráda a bejvalýho, tak i na tom vstupu něco bude. [:
Ddim crwban yma.
04:21
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Ne, nebude. A jestli oni tvrděj něco jiného, tak jsou latentní bukvice.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:26
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Což by, co si tak pamatuju, na želviččího bývalého i sedělo, když si tu tak chudák Želvička stěžovala, že před ním mohla kroutit zadkem sebevíc a on akorát vrčel, že mu zavazí před počítačem či televizí či čím... tohle není latentní bukvice, to je bukvice čistokrevná :-O
Já i kdybych tedy měl půl šestou, tak se z této mrzutosti (snad) dokážu vylízat - a on tohle? To mi má pernatá hlava nebere :-o
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:37
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Jsem si stoprocentně jistá, že ten kamarád je čistokrevnej heterák.
Ddim crwban yma.
14:50
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
A kolik toho teda v tu chvíli vypil? Já jsem taky čistokrevnej heterák a tohle by mě za střízliva ani nenapadlo. Inu, lidé jsou různé.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:02
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Abstinent. :D On to s tou mrkvej jen zkoušel, jinak na to má vibrátor a tak.
Ddim crwban yma.
16:46
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Má na to vibrátor... nejsem teda odborník přes sexuologii, ale tohle na čistokrevného heteráka nevypadá, nějaké latentní homosklony tam dle mě prostě budou... možná se zajímá o ženy a chodí se ženami, ale copak by si čistokrevný heterák bez jakýchkoliv homosklonů zasouval cokoliv do řiti, natož si na tento účel dokonce zakoupil vibrátor?
Je mi to jedno, i kdyby byl stejnopohlavník, jeho věc, jeho život a jeho štěstí, kdo jsem já, abych mu to zakazoval - do chvíle, než by se rozhodl, že ke štěstí potřebuje mě, to by měl Smolíčka i s jeskyňkama ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:48
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Mrkvej... a ty mě budeš kritizovat za "mlejko", vždyť je to vlastně totéž - -ej nahrazuje -ý, takže mlejko by vlastně mělo být mlýko a mrkvej by mělo být mrkvý... takže si nemáme co vyčítat a můžeme se jen shodnout na tom, že košatá a krásná jsou nářečí česká ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:51
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
To mi připomnělo cosi jako nevlastní babičku, která na nás ráno chodila "s holej", když jsme si dovolili ještě v osm být v posteli. Střední Čechy, zadek Kněžice zvaný, Nymbursko.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:58
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Příště použiju "s tou mrkvou" podle vzoru mrkva a bude. ]:)
A o těch homosklonech dost pochybuju, prostě prostata je prostata, a všechny ty dilda atd. se určitě nevyráběj jen pro buzny. [:
Ddim crwban yma.
17:15
CarpeNoctem: Re: Zkusils jíst příborem?
CarpeNoctem
Vy dva tu teda dycky dokážete rozjet debaty na fakt úžasný témata... A mě za politiku lidi pruděj... :-)
17:42
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
No tak dobře, pro buzny ne, tak pro tzv. "husity" - podobojí ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:23
arxarios: Re: Zkusils jíst příborem?
arxarios
Tak v takomto kontexte citam o Husitoch prvy krat...
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
23:13
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Patrik Ouředník - Šmírbuch jazyka českého. Mám tam odtud nejen "husity" ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:45
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Jo, mrkva, hadra, okurek, kde jdeš (odpověděl bych "tady"), přibuzlé ostravské "du do doktora"... jak jsem řekl, krásná a košatá jsou nářečí česká, moravská i slezská ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:47
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Co je špatnýho na hadře? Používám to zhruba stejně jako hadr... Okurek je taky celkem v pohodě, někteří z rodiny to používaj - dáš si zavařené okurek?
A mimochodem... jedna hranolka!
Ddim crwban yma.
22:17
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Tady je někdo z Moravy ;-)

Milá Želvi, řekni mi, co je to "hranola"?
Musí to něco být. Malá hranolka vznikne rozřezáním velké hranoly... ovšem slovo "hranola" neznám.
Znám jen hranol a když ho rozřežu, vznikne mnoho malých hranolků - hranolků, nikoliv hranolek ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:20
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
http://www.mojecestina.cz/article/2010070401-chytaky-v-cestine-kure-s-hranolky-nebo-s-hranolkami

Podobně jako hranolky jsou na tom také titulky. Také u tohoto slova se často setkáváme s nesprávným určováním rodu a následným špatným skloňováním. I toto podstatné jméno je rodu mužského neživotného a skloňujeme ho podle vzoru hrad. Tvar s titulkami je tedy také nespisovný.

Tady si totiž myslím, že "s hranolkami/s titulkami" vzniklo tak, že "s hranolkama/s titulkama" znělo někomu fujtajblově, tak přece spisovné musí být "hranolkami/titulkami" a už to je...

Ty, Želvi, titulek nebo titulka? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:37
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Z Moravy, co oficiálně spadá ještě pod perníkovej kraj, a přitom to jsou Sudety. :D

Hranola není nic. A hranolka je jídlo a hranolek je dřevěnej hranatej špalíček. A nevymluvíš mi to a nevymluvíš.

Titulek je nadpis a titulka je titulní stránka něčeho a titulky jsou u filmů, a u skloňování bych prostě napsala s titulkama (protože psát s titulky je až moc spisovný). ]:)
Ddim crwban yma.
00:57
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
S koncem souhlasím. Ale jídlo je hranolek. Což je stejně jedno, protože bych si taky cokoliv objednal "s hranolkama".
Což mi zase připomnělo, jak se poslední dobou rozmáhá v jídelácích "to a to s TĚSTOVINOU" - to to má naznačovat množství přílohy nebo proč se prakticky přestalo psát "s těstovinami"?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:59
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Hranolek nebo hranolka, brambora nebo brambor - stejně to je jedno, pač si objednám "s bramborama" nebo "s hranolkama" a kupuju "brambory" či "hranolky".
I když už jsem tedy slyšel objednávku "s bramborem", ale snad nikdy "s bramborou".

Jo a hranolek a brambora, neptej se mě proč ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:07
kudli: Re: Zkusils jíst příborem?
kudli
No jasně, normálně hranolka podle vzoru starosta, co je na tom divnýho?
Brambor nebo brambora je ještě ok, ale už jsem se setkal i s branborami, to je pak napřesdržku...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
02:17
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Přičemž ono možná na tom něco je a není to taková prasárna jak to vypadá... viz http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=4903

Etymologické výklady vycházejí z předpokladu, že brambor je slovo jen české (srov. např. J. Holub — Fr. Kopečný, Etymologický slovník jazyka českého, Praha 1952), a spojují je se jménem Branibory, odkud prý k nám brambory přišly. Analogicky tvořené názvy pro brambory vidíme např. v polském nářečním szwaby, slovenském nářečním švábka (švábska repa), tj. vlastně ‚plodina ze Švábska‘, maďarském burgonya, tedy ‚z Burgundska (Bourgogne)‘.

A včil mudruj ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:04
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Morava, spadá to pod Pardubky a jsou to Sudety... tedy nevím, odkud kam je PCE kraj, ale odhaduju nějakej Náchod, Rychnov nad Kněžnou nebo něco podobnýho... párkrát jsem v těchto místech byl a je tam docela hezky v těch vsích tam, jen dosažitelnost práce a tak je poněkud chabavá.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:24
arxarios: Re: Zkusils jíst příborem?
arxarios
Vidiet, ze nesledujes politiku na Slovensku. Hranol je Fico.
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
02:31
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Já když už ženský rod, tak ne hadra, ale handra. Hadr a handra. Jak už jsem tu řekl - neptat se proč ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:25
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Co, těstovinou, ale bábi používá "dáš si játru?" Jakože já játra vážně můžu, ale... ugh, tohle je prostě strašlivý.

Není to Rychnov nad Kněžnou, i když jeden Rychnov to je. :D

A handra je děsně moc ošklivý slovo.
Ddim crwban yma.
18:51
CarpeNoctem: Re: Zkusils jíst příborem?
CarpeNoctem
Játra podle vzoru žena. Ergo játru. Co je na tom divnýho? :-)
01:55
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Co vás v těch Zahrádkách učí... sovo, vysvětlete mu to...

Játra jsou číslo pomnožné, stejně jako třeba dveře...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:05
CarpeNoctem: Re: Zkusils jíst příborem?
CarpeNoctem
A jméno Mirečkova dědečka si pamatuješ?
02:34
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Lepedozemačoselačogaleokranielipsonatriamupotrimatosifyojaraomelitokatakeklumenkyčleypkosyfofatoperisterelekrionop.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:34
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Zákeřný to lamer, fuj ale!

Lepedozemačoselačogaleokranielipsonatriamu potrimatosifyojaraome - litokatakeklumenkyčleypkosyfofatoperisterelekrionop.

Bez pomlčky a mezer.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:25
kudli: Re: Zkusils jíst příborem?
kudli
Handra je naprosto v pohodě slovo. Významově naprosto shodné s hadrem. Je tu jen malý háček, totiž že je to slovensky. :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
02:15
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
I může být. Maminka se narodila za tuhého Československa a slovo "handra" mám od ní, takže možná odtud vítr vane... a fakt možná vane.

Jedna moje (bohužel jen) kamarádka Slovenka byla na mrtvici z výrazu "Slovač" pro Slovensko, že to prý (aspoň myslím) je vlastně urážka a kde jsem to vzal... no kde, od maminky.

A až na zmínku od dotyčné jsem se zamyslel, pogooglil a ona to možná taková urážka asi není, když přece

Pred polnočným barom nemá nikto nárok.
Čaba vyhadzovač ignoruje Slovač.
Záleží len na ňom, koho ešte vpustí.
Môžte doňho hustiť maďarsky aj rusky.

http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/elan/caba-neblazni-19854
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:28
arxarios: Re: Zkusils jíst příborem?
arxarios
Slovac nikdy nie je Slovensko, ale Slovaci. V texte piesne je to "Caba vyhadzovac, ignoruje Slovakov".
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
02:01
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Takže Rychnov nad knížecí manželkou to není... tak že by http://www.rychnovjbc.cz/ ?
Tak to tedy Želvička nepřebývá v až tak velké prdeli světa... vlastně to je docela kousek, Žbloné (zkusila si někdy Želvička říct "Jablonec" pofrancouzsku?) je ještě furt v sovím kraji... to by šlo, sova to čekala horší... a i kdyby se sova sekla a bylo to něco ve smyslu https://cs.wikipedia.org/wiki/Rychnov_%28Krouna%29 , tak to furt ještě jde, sova byla i ve větších prdelích... v jedné takové žije i soví sestra, 150 obyvatel to má i se starostou a blíž je to odtama do Německa než do Chebu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:30
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Hehehe, ani jeden z Rychnovů to není. :D

Mimochodem, Sovo, nevíš (nebo někdo jinej) o hodným milým příjemným obvoďákovi blízko Holešovic, kterej nabírá nový pacienty?
Ddim crwban yma.
14:28
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Jsa z Č. Lípy, nemám tušení... snad poradí někdo jinej.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:35
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Gynekologa Želvička nehledá? Sice jsem samouk, ale zato důkladnej a poctivej, nic neodfláknu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:08
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
No, pokud mi napíšeš oficiální žádanku na ultrazvuk, abych tam nemusela platit skoro pětistovku, tak tě beru. :D
Ddim crwban yma.
21:24
kudli: Re: Zkusils jíst příborem?
kudli
Já chodím do Dejvic do Mojí ambulance (nebo teda že bych tam moc chodil se říct nedá, ale jsem tam přihlášenej...). Není to přímo obvoďák, ale něco na ten způsob, protože těch doktorů tam je víc, ale všichni mi přijdou fajn. A nový pacienty tam určitě nabírají. :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
22:26
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Páni, to vypadá dobře. Děkuju.

Teď ještě aby mě tam chtěli ošetřit (asi mám angínu nebo tak něco) hned v pondělí a nebrblali, že jsem teď rok žádnýho doktora neměla. :D
Ddim crwban yma.
00:41
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Věřil bych, že nabírají.
Akorát mi to zní příliš "firemně" - tedy že se neregistruju k MUDr. Tomuatomu, ale k firmé Téaté a ta mi bude poskytovat zdravotní péči... takže když to přeženu, můžou se v té firmě střídat doktoři denně a nebude to nic proti ničemu... a co mi doktor, kterej mě vidí poprvé, pomůže?

Jo, odhadne, že mám chřipku a napíše mi léky, možná si i nechá vysvětlit, že mi je hovno, ale taky je zrovna MS v hokeji a nechce se mi do práce, tak mi dá na čtrnáct dní neschopenku, ale... já se držím hesla, že doktor by měl své pacienty znát a proto jsem u svého obvoďáka už dvacet let a dokud nepůjde do důchodu, nehodlám na tom nic měnit.

Prostě proto, že mě zná, ví, co ode mě čekat (že nechodím s každou blbinou, takže když už přijdu, tak mi buď něco je nebo se chci fláknout, u čehož taky ví, že to je tak jednou do roka a to ještě možná) a stejně tak já vím, co od něj čekat - že když jednou za čas přijdu, že se chci fláknout, tak vědoucně kývne, napíše mi týden či dva a je to - a zadarmo. Ale taky vím, že kdybych se zápalem švindlu chodil co měsíc, že by se mnou zřejmě vyběhl a proto nedráždím hada bosou nohou. Doufám, že ještě dlouho vydrží, protože až nebude, nevím, ke komu... slušní obvoďáci tu mají plno - a to je to, o čem tu je řeč...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:42
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Želvička čeká želvátko, že chce žádanku na ultrazvuk? A sakra, ještě že v tom nemám prsty či něco jiného (pun intended, soví paměť na citace strikes back) :-o
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:44
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
A aby to ostatní nemuseli hledat - http://www.lamer.cz/quote/1568 a první příspěvek v diskusi (bez druhé poloviny, to varuju předem, vypněte oči)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:25
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Áno, je to firma, ale aspoň mám jistotu, že mě s trochou štěstí fakt vezmou a že maj smlouvu i s mojí pojišťovnou - což jak jsem tak hledala na netu doktory má málokdo. Já fakt nemám ráda doktory a nejradši bych tam nešla, ale jedna cizí doktorka už mě seřvala, že nikde nejsem. Já tam stejně nehodlám chodit nějak pravidelně, v létě jsem zánět dutin taky přežila bez doktora, ale prostě... aspoň budu mít "klid". A co jsem tak hledala na jejich stránkách, tak i tam je možnost chodit k jednomu určitýmu doktorovi, akorát se to musí řešit při objednávání. [:

Jo, kéž by, želvátko by bylo míň stresující, Želvička potřebuje na savcologii. :D (No jo, já vim, želvy by měly chodit spíš na plazologii, ale co už.)
Ddim crwban yma.
01:28
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
A další dosti podstatná výhoda je ta, že se člověk může zaregistrovat i online nebo osobně, což já, jakožto člověk bytostně nesnášející telefonování s cizíma lidma, fakt oceňuju.
Ddim crwban yma.
01:32
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Krucinál, v týhle diskuzi jsem prošvihla svůj 500. příspěvek... no tak snad příště.
Ddim crwban yma.
01:34
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Ohlídej si 666. příspěvek a doufám, že to bude želvyhodná čertovina ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:34
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Tak pravda je, že tohle - registrace u obvoďáka - mě minulo, protože máma dělala u jednoho obvoďáka sestru, čili se rozumělo tak nějak samosebou, že mě dotyčnej mudr vezme po nutném odchodu od děckařky mezi své pacienty, leda bych chtěl sám k jinému - a to proč? Takže máma jednou akorát přinesla k podpisu registrační lejstro a bylo, nic jsem řešit nemusel.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:35
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Mno právě, já bych nejradši zůstala u svýho dětskýho, ale ten mě před rokem vykopnul a že ať si obvolám ordinace a k někomu se registruju... no máma slíbila, že to udělá, a nějak skutek utek. :D
Ddim crwban yma.
01:32
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Málokdo smlouvu? Jsi asi u neobvyklé pojišťovny, ale to je každého věc. Jinak já taky doktory nevyhledávám, pokud nemusím, na mě většinu času obvoďák bere kapitaci (měsíční "příspěvek" za pacoše) a nevidí mě. Co u doktorů, akorát budu pak ještě cálovat když už ne přímo u něj (to rádi zvláště zubaři), tak v lékárně... copak kradu?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:34
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Jo, jsem, rodičům se to zdálo výhodný, tak jsme u ní skončili všichni, nenapadlo je, že by s tím pak mohly bejt problémy. :D Na druhou stranu třeba ségra dostala za zlomenou ruku několik desítek tisíc, takže neber to. :D
Jo, lékárny se taky bojim, stačí mi, že utrácim za HA, jestli dostanu antibiotika, tak se budu modlit... jako jo, měla jsem narozky a dostala jsem trošku víc peněz jak obvykle, ale stejně.
Ddim crwban yma.
01:35
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Na jednu stranu můžeš pojišťovnu změnit, na druhou to, co píšeš o ségře, zní zajímavě, takže vše má své pro a proti a každý máme právo volby.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:37
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Já vim, že ji můžu změnit, ale to je na mě ještě moc dospělácký. :D
Ddim crwban yma.
01:37
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
A když už jsme u toho, ode dne mejch 20. narozek (úterý) mám ségru Šáju. :D (A teď mi laskavě všichni přejte, protože VŠICHNI moji asi-ne-kámoši se na mě vykašlali a popřála mi akorát bejvalá NK, se kterou se několik let skoro nebavíme, ale ona má narozky 3 dny po mně, tak si to pamatuje.)
Ddim crwban yma.
01:39
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Šája... oficiálně se jmenuje jak, Šarlota? Český tvar toho jména mě fascinuje, ale tak proč ne. Nebo Šárka?
A jinak teda gratuluju, on mladší sourozenec je nejlepší antikoncepce, ale chce to si "užívat" i ty mrzutosti, když vstane prdelí napřed a nic mu není vhod... to je pak člověk rád, že ho může předat rodičům a zmizet a ví, že když si nedá pozor, bude tohle mít doma furt ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:40
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Jo moment, ta gratulace měla být vlastně k narozkám, ne k sestře... ale tak ber to jako gratulaci k obému ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:47
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Jsi chytrá sova. :D Je to Šarlota, a mně se to rl momentálně fakt špatně vyslovuje (co na tom, že za posledních 30 hodin jsem neřekla ani slovo). Já spíš nechápu, proč jí rodiče dali zrovna takový, k příjmení se to moc nehodí.
A jasně, že je to antikoncepce, akorát kdoví, kdy ji uvidim naživo, anžto mi máma sice popřála, ale jinak se mnou stále nemluví. :D

A děkuju. [:
Ddim crwban yma.
01:53
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Není zač, akorát pusu ti takhle na dálku nedám, tak si ji budeš muset domyslet - zato ovšem kamkoliv si přeješ ;-)
A mámu neřeš, ono se to srovná, jen jde o to, kdy... tak snad co nejdřív.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:57
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Tak bych prosila na čelíčko, aby se mi dobře spalo (aspoň tuhle noc, když jsem minulou strávila převalováním). :D A pohádku k tomu, prosím, ale nesmí tam být násilí, krev a umírání a prostě nic ošklivýho a musí to skončit hezky. (Povídám povídám pohádku že pes přeskočil hromádku neberu.)

Nó... snad. Ta smska byla docela hezká, blondýna (tu už jsem tady taky určitě zmiňovala, prostě nevl. ségra) mi říkala, že se o mně doma taky mluvilo celkem v dobrým... ale nevim, no, 2,5 měsíce nekomunikace je přece jenom dost.

Hele neměli bysme přejít na ll nebo tak, ať tady nespamujem? :D
Ddim crwban yma.
14:37
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Povídám povídám pohádku, že pes udělal hromádku a sova to páníčkovi omazala o hubu, pač po svém miláčkovi nehodlal uklidit... sakra, nemá tam bejt nic ošklivýho... ale hezky to skončilo, pač se páníček poučil a příště už po pejskovi uklízel.

Nesnáším neuklízející pejskaře, to jim nevadí, že je sídliště zesraný jak jetel a že i oni sami musej imrvére koukat pod nohy, aby něco nevyšlápli? A ještě to někteří hájej "platím poplatky za psa, tak přece nebudu uklízet, ať to uklízej třeba městští strážníci"... dementi, fakt.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:37
CarpeNoctem: Re: Zkusils jíst příborem?
CarpeNoctem
Tovižejo, já neslavím vlastní, a budu přát k cizejm... :-)
14:37
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Tak ale Želvi je výjimka, ne? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:11
Zelvi: Re: Zkusils jíst příborem?
Zelvi
Želvi je ta nejvýjimkovatější výjimka ze všech výjimek. :D (Kruci, to zní jako jímka.)
Ddim crwban yma.
15:26
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Teď jsem se radši podíval, jestli to máš napsané správně, když tak zmiňuješ tu jímku - je to správně.
A jímka snad ne, byť by záleželo na tom, CO by tedy Želvi měla jímat ~
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:28
arxarios: Re: Zkusils jíst příborem?
arxarios
To bol aj Cimerman, nie?
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
22:28
arxarios: Re: Zkusils jíst příborem?
arxarios
Skus to druhe priborom
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
23:27
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
To sice jo, ale zas třeba křidélka z KFC (nekupuju, o víkendu jsem jich pár měl tu možnost sníst) někdo jí příborem? A docela pálila, to zas jo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:19
Krokodyl: Re: Zkusils jíst příborem?
Krokodyl
Copak u chlapa by se to dalo přežít, horší by to měly holky.
Nebo seženeme dva dobrovolníky a komise pak určí, pro koho to má horší následky :D
Kdo se hlásíš dobrovolně?
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
04:19
nakopnuta_sova: Re: Zkusils jíst příborem?
nakopnuta_sova
Ty mi chceš, Krokouši, říct, že masturbaci příborem by měl lepší chlap než ženská? Ale ale... zdá se, že se zajímavě vybarvuješ ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:47
Krokodyl: Re: Zkusils jíst příborem?
Krokodyl
Ne, říkám, že masturbaci s prsty od pálivých jídel by měl chlap lepší (míň horší?) než ženská.
To víš, já jsem jako omalovánky
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
22:37
Kapitan: Z pohledu logiky není hláška pra...
Kapitan
Z pohledu logiky není hláška pravdivá. Uživatelé lamera si tuto radu totiž přečtou.
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
08:04
insaina: Re: Z pohledu logiky není hláška...
insaina
ono obecne uzivatele internetu obecne to uz davno cetli .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
15:39
nakopnuta_sova: Re: Z pohledu logiky není hláška...
nakopnuta_sova
A když ne v této verzi, tedy ve verzi "otočené" - já si při čtení hlášky vzpomněl na případ ve stylu "není moudré prstit partnerku a zapomenout, že jste předtím krájeli chilli" ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:36
Satan__666: Re: Z pohledu logiky není hláška...
silhouette
A já jsem to taky už určitě někde četl.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:37
Satan__666: Re: Z pohledu logiky není hláška...
silhouette
Nevím ale kde, tak jsem to zkusil dát do Google a výsledek je docela zajímavý ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:40
Satan__666: Re: Z pohledu logiky není hláška...
silhouette
No, ještě lépe se s tím popral slavný Google Translator.
(chtěl jsem pokračovat ve hledání a byl jsem líný to do té angličtiny přepsat, ne přeložit)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:52
sebastian_hardie: Re: Z pohledu logiky není hláška...
silhouette
Nedalo mi to a zkusil jsem to taky. Google Translator překlad je luxusní.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1231 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1536 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1886 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2091 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2306 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 19 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 49 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.