Detail hlášky #73692

<FILIP> At žijí ženské s těma hrama typu hádej co si myslím bez nápovědy, a nebo ještě oblíbenější nechám to na něm vždyť je to kluk ať se snaží
<FILIP> Jo však já to tak dělám, chce to nějaký hack. asi zapojím svou manipulační stránku osobnosti
<KUBA> můžeš to zkusit, ale ženy mají dost dobře obraný firewall a malware
<FILIP> Ano když se snažíš napojit přímo, ale největší nevýhoda je i v jejich nejsilnější stránce, ženský intranet
<KUBA> ano to je dost nevýhodná věc, a nevím jestli je to štěstí nebo smůla ale zatím se v něm nikdo nikdy nevyznal a nepochopil jej ..
<KUBA> je zbytečné se snažit ho nabourat :D
<FILIP> Když nalezneš ženského uživatele s primárním spojením na dotyčnou osobu můžeš ventilovat informace, které se ti hodí nenápadně a vcelku bezpečně zvláště když to prostředník netuší.
<FILIP> Štěstí/smůla na informaci
<FILIP> Které vypustíš
<KUBA> nesázel bych na to, je to tak sofistikované a dominantní zabezpečení a propojení že je vcelku nemožné se na myšlení napojit.. to mi věř :DD
<FILIP> A následně záleží na inteligenci konečného cíle v tomto případě se obávám skenu
<FILIP> A následně identifikaci záměru odesilatele
<KUBA> problém je že ono to skenuje neustále, ještě než cokoli vyslovíš už počítá s alternativou, co odpovíš a vygeneruje odpověď takže si stejně namydlený
< > vsadím se, že ten kdo odposlouchává náš chat, musí být zmatený jak lesní včela
<FILIP> Ano a právě proto když řekneš aby to ženská, které se svěříš neříkala dál (což je blbost protože to posle) tak si z obliga, a když to zaonačíš tak že řekneš jestli ona to vidí stejně ze jsem na vážkách atd.. tak kamarádka za vidinou dalších drbu a naděje na vzniklou romanci řekne dotyčné ta se bud rozhoupe nebo to ukončí
<FILIP> U toho cos řekl je pravda u přímé komunikace a ne nepřímé
<KUBA> a to ještě v dobrém světle věci z toho vznikne romance, pokud to software 2.1 vyhodnotí jako možnou ujmu vůči sobě nebo celkové globální ženskosti bude z toho drb a pomluva která se stejně otočí proti posluchateli (tedy muži) a tomu nezbývá nic jiného než zkusit vyslat opětovný signál a začít znova hledat nějakou skulinku.. na to už ale používá s nezájmem pokyn return a opakuje dokud se spojení nenaváže nebo absolutně nezkolabuje
<FILIP> Ano mam starost ze že stavu ready nebude run ale zombie či ještě hůře init
<FILIP> Opakovaný navázání spojeni už automaticky neprojde pres firewall a pak už nepomáhá ani intranet, tudíž se nenavážeš konečný pokus je pak zřídka kdy používaný hack nazývaný brutal force ale to anuluje dlouhodobé připojení a následné zatčení policii
<FILIP> Resp. se da použít jen 1 na jednoho uživatele
<KUBA> ano bohužel to tak je, konečný výsledek se rovná buď nekonečnému cyklu return nebo jak píšeš brutal force, nicméně pokud je posluchač a vysilač signálu šikovný dokáže zakamuflovat brutal force.. ale po použití brutal force už asi ztrácí jakoukoli naději na možný postup a přiblížení se informaci vyslané z centra ženského intranetu... a co si budeme nalhávat, ženský intranet je sofistikvanější a obsáhlejší než servery googlu dohromady.. takže možnost nalezení skuliny nebo takové informace která není zbytečná je prakticky nemožné.. na jeden ženský intranet by ti nestačila mužská populace.. a teď si představ kolik je na světě žen.. spojit tuhle organizaci dohromady tak vzniklé globální katastrofa v podobě cenzury a brutálního šikanování nechtěného uživatele a posluchače čili nás mužů
<FILIP> Následně bych zavinil vyhynutí lidstva.. dobrá nechávám to na nejkrajnější nouzi
<KUBA> ne to by si zase nemohl dovolit intranet. Potřebuje někoho zaměstnávat, a sám sebe nebo jiný intranet nedokáže tak zaměstnat jak ten protější
<FILIP> Boha jeho IT-positive

Komentář: Tajuplné dumání nad ženskou logikou formou IT

Informace o hlášce

Datum přidání: 2. 3. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: K_hp_057 (1 hláška)
Hlasování: sukuban, mrMys 2 pro a nasty, Flad, Coolak, CarpeNoctem, Taboard89, sebastian_hardie, Kaissy, kudli, Ghulas, Zelvi, ooouki, WellBloud89, rain, sasagin, grgin, Tutanken, Hammer, ErrorJoe, Dyfer, PL75, Einherjar, Ripper, suah, Komunard, razden, xkox, ottoflick, crooty, ciakval, Sousuke_, DanBlack, Tinnarr, While, Stickman, SkweerookL, Krokodyl, Natsumii, kapoka, Kukensius, davidt, insaina, tristaver, piol, Dovi, Annacerv, Sed, pavelnop, izzi_cz, vinczenzo, Altair, krutoslav, kbtmichal, zelvak, Maty991, Witek, belisek, killercat
57 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 0,93 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

21:28
nasty: at se prosim prihlasi prvni, kdo...
nasty
at se prosim prihlasi prvni, kdo docte dal nez za treti vetu. ja jsem aspon prvni z mnoha, kdo ne.
nasty (představte si to psacím písmem)
00:03
honzikec: Re: at se prosim prihlasi prvni,...
honzikec
Snažil jsem se, zkoušel jsem to asi třikrát, ale za třetí větu jsem se nedokázal dostat :(
Pokud se Vám můj komentář líbí, dejte mu plus. Pokud se Vám nelíbí, myslete si cosi o pr*eli a nedejte nic.
00:49
nakopnuta_sova: Re: at se prosim prihlasi prvni,...
nakopnuta_sova
Když jsem měl kdysi dávno čtrnáctku monitor, říkával jsem "je-li hláška na víc než obrazovku, cuká mi prst k mínusu a prvních pět řádků mě musí přesvědčit, že to nemám dělat".
<FILIP> sice na začátku má až smutnou pravdu (ženské a jejich náznaky a pak nasranost, že to chlap nepochopil), ale dál... o moc dál jsem se nedostal.
Jen za tu první FILIPovu smutnou pravdu nehodnotím - což je úspěch. Mohl jsem dát mínus.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:06
Satan__666: Re: at se prosim prihlasi prvni,...
silhouette
Já jsem to dočetl a musím uznat, že autor se moc nesnaží, aby to čtivé bylo.
(Četl jsem na Lameru více dlouhých hlášek a některé byly čtivé i vtipné.)
Ale i tak jsem chtěl provokativně napsat, že jsem dal plus jenom za to, že je to dlouhé.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:36
K_hp_057: první kdo
silhouette
to je škoda přišel si o to nejlepší ;)
21:43
nasty: Re: první kdo
nasty
vydej to klidne knizne. ale napred se prosim nauc pouzivat carky oddelujici vety.
nasty (představte si to psacím písmem)
07:33
Nasty2: Re: první kdo
Nasty2
... by mě zajímalo, jestli to tedy uživatelé nasty a Taboard89 četli do úplného konce, když dali mínus. Já vím, že psali, že ne, ale nechce se mi prostě věřit, že by byl někdo takový. Přeci když něco hodnotím, musím vědět o co jde ne?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
07:45
nasty: Re: první kdo
nasty
bratre, ja dal minus na zaklade tech prvnich tri replik a periferniho videni. jevilo se mi to jako nevtipny (post)pubertalni blabol.
nasty (představte si to psacím písmem)
08:49
Nasty2: Re: první kdo
Nasty2
Na jednu stranu je smutné, že hodnotíš aniž by jsi četl. Chápu to, je to daleko jednoduší než hodnotit celek, člověk se nemusí tolik namáhat. Na druhou stranu je dobře, že to aspoň přiznáš a nevodíš mě za nos. Člověk pak hned ví s kým má tu čest.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:35
grgin: Re: první kdo
silhouette
já se klidně přiznám k tomu, že jsem dal instantně mínus už jen proto, že čtení toho by mi zabilo půl dne -.-
"Cizí neštěstí potěší víc než vlastní úspěch"
10:30
Nasty2: Re: první kdo
Nasty2
Tak samozřejmě tě nikdo nemůže z principu nutit číst cokoliv, je to jen a pouze na tvé osobní vůli. Jen nechápu, proč hodnotit něco, co jsem nečetl? Stejně jako hodnotit něco, co jsem nikdy neviděl apod. Pokud neumíš prvně objektivně zhodnotit situaci či věc a pak ji objektivně ohodnotit, tak je mi tě upřímně velmi líto.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:28
Satan__666: Re: první kdo
silhouette
Připomínám první dodatek Ústavy:
"Máš právo NEhodnodtit hlášku na Lameru, obzvláště, pokud ji nedokážeš přečíst."
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:35
CarpeNoctem: Re: první kdo
CarpeNoctem
Četl jsi program strany, kterou jsi volil?
13:00
Satan__666: Re: první kdo
silhouette
Určitě ale četl celou EULA k Windows.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:15
Nasty2: Re: první kdo
Nasty2
To: CarpeNoctem
Myslím, že tě velmi zklamu, ale četl. A nejen to například, když jsem kupoval auto, tak jsem paní při předávání smlouvy se slovy "Tady dole to podepište" řekl, že si to vezmu domů, tam si to pročtu a zítra vyřešíme případné nejasnosti a poté až podepíšu. Ujišťuji tě, že se velmi divila, že to chci celé nejenom číst, ale ještě se tím zaobírat. S čistým svědomím mohu říct, že více než 90% dokumentů, které podepisuji, důkladně pročtu.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
19:50
CarpeNoctem: Re: první kdo
CarpeNoctem
Dobře no, těsně vedle. Přístě se třeba trefím... :-)
22:36
Taboard89: Kecy, kecy, plác, plác.....žensk...
silhouette
Kecy, kecy, plác, plác.....ženský jako počítač po stodevadesátýosmý.....tři řádky bohatě stačily, maúcta, louskat dál to nehodlám.
22:37
CarpeNoctem: Boha jeho IQ-negative
CarpeNoctem
Boha jeho IQ-negative
23:01
Papooch: Obětoval jsem se pro vás a dal s...
Papooch
Obětoval jsem se pro vás a dal si tu práci a přečetl to celý. Ze začátku jsem trpěl, v půlce už jsem trpěl a ke konci jsem trpěl.
Allons-y!
00:51
nakopnuta_sova: Re: Obětoval jsem se pro vás a d...
nakopnuta_sova
Děkuji. Sjel jsem totiž RSS, viděl jsem tedy tvůj příspěvek a připravil se na to, co asi uvidím. A nezmýlil jsem se, má reakce výše je jen ze slušnosti ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:46
kudli: "vsadím se, že ten kdo odposlouc...
kudli
"vsadím se, že ten kdo odposlouchává náš chat, musí být zmatený jak lesní včela"
Zmatený úplně ne, spíš trochu rozladěný z hledání (resp. nenalezení) vtipné části.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
00:54
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Já sice říkávám "zmatený jak Goro před Tokiem", ale i tak... i ten Goro aspoň věděl, co hledá - domov. Ale on svůj domov, na rozdíl od hledačů vtipnosti této hlášky, nakonec našel.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:57
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Jo a kdo bez Googlu neví, kdo či co je Goro, je oficiálně cucák a nevzdělanec... čeleď testudinidae má čas na googlení, dokud si neobalím sejra a neoloupu brambory, protože sova zrovna dostala hlad a druhé jídlo po probuzení je oběd, ne? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:09
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Hmmm, sajímafé.
Mnom, smažák, nechceš mě pozvat?
Ddim crwban yma.
01:31
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Mám sice jen jeden plátek, ale co, pokud dorazíš, klidně ten plátek rozpůlím, brambor a tatarky mám dost ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:32
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
A nerůšať vznešeného pána nebo ty brambory nedoloupu... i když aspoň mají želvovití víc času na googlení ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:35
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Jo a kdyby želvičky radši hranolky, i kráječ na hrancle tu mám, vše může být, sova svede ledacos, když se řekne zavčasu :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:54
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Tak teď nevím... šla Želvička spát nebo si vzala tágo? Já jestli mám přiloupat brambory ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:04
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Ale tak co... koukám tak do hrnce, i pro sebe bych si ještě jednu přilloupl, radši ať zbyde než mít po obědě hlad.
No tak loupnu dvě či tři malé a když už nic, mám předpřipravenej oběd, pač dnes jdu od tří na odpolední a znám se se svým vstáváním... vždycky ty zbylé uvařené brambory můžu osmahnout na pánvi a k tomu udělat volovoko a mám rychlej oběd ~
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:49
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Já jsem se rozčilovala kvůli Burning Legion a Velenovi a ono se to nějak vyvrbilo a musela jsem se vyvztekávat.
Na tágo jsem moc chudá. :D A drahému by se nelíbilo, kdybych takhle uprostřed noci někam chtěla.
A co se týče ošmaženejch brambor a volskýho voka, ty tomu říkáš rychlej oběd, když jsem byla u mámy, tak to bylo vedle špaget prakticky standardní jídlo (ještě teda se slaninou občas).
Ddim crwban yma.
03:11
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Takovýhle rychlovky a standardní jídlo?
Chudák Želvička... sova si tuhle třeba dělala vepřové na křenu, jindy zase kuře na paprice (doma pěkně, žádné maggi nápady), ještě jindy zase hovězí na pepři, zase ještě jindy hovězí guláš... sova je sice líná, ale zároveň mlsná... což je kulometná kombinace, ale když mlsnost přebije lenost, to si sova šmakuje - a Želvička by si šmakovala taky, by se sova divila, kdyby ne.

Jo a sova ty brambory nachystané na dvě porce ráčila s tím smažákem sežrat všechny, takže si vyndala půlku kuřete, nakořenila to a teď doufá, že zareaguje na budík, aby zapla troubu a naloupala si erteple tak, že bude mít před odchodem do práce oběd... jinak bude mít po příchodu večeři... za dvě hodiny, až se ten fták upeče (ona ta "půlka ptáka" má jako průměrné kuře, inu brojler či co to táta chová).

A teď začíná mít sova pocit, že se přežrala a dost možná pukne... takže až bude ve zprávách cosi o Libereckém kraji a puklé sově, držte za mě na Lameru tryznu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:24
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Áno, standardní jídlo. Že vraj je to rychlý a že když se mi to nelíbí, tak si mám vařit sama. Ale z čeho, když tam nic není a na nákup se odtama nedá dostat?
Nedělej mi chutě.
Na koleji se vařit nedá, v menze to je drahý (ne, fakt se mi nechce utratit za krkaši 45 korun, nechápu, kde ty ceny berou)...
Dobře. [: Ale lamera si do černý kvůli tobě přepínat nebudu, protože ho tak mám už dlooouho.
Ddim crwban yma.
14:02
kudli: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
kudli
Na koleji ze se neda varit? Zajimalo by me, na ktery koleji jsi ubytovana, nebot mi prespolni spoluzaci si vari celkem pravidelne jidla, ktera bys zrejme povazovala za nadstandardni.
Nevim teda, ze ktere vesnice jsi, ale menzove ceny jsou na pomer cena/vykon rozhodne z nejlepsiho, co je v Praze k sehnani.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
15:34
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
No, dá. Pokud ti teda vyhovujou dvě miniplotýnky umístěný tak šikovně, že se vedle sebe nevejde pánev a menší hrnec, pidipracovní prostor & lednička & vlastně celá kuchyň & žádná digestoř ani okno... (taky moc fajn, párkrát jsem tam sebou málem třískla, protože otevřený okno v pokoji to stejnak neovlivní).
Nesouhlasim. Zaplatim minimálně pade (podotýkám, že je to ještě dotovaný) za něco, co ani nejim, protože je to prostě nepoživatelný (a kolikrát to nejí ani můj drahý, přestože jinak sní všechno krom hub), případně to snim, a půl hodiny po tom mám zas hlad. (Případně to snim a pak musim letět na záchod, protože prostě ble.)
Ddim crwban yma.
17:04
kudli: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
kudli
Je fakt, že velikost prostoru "kuchyně" a absence ventilace to trochu ztěžují, ale zas tak zlý mi to nepřijde. Někteří to taky řeší dovozem vlastního vybavení typu vařič, "něco jako trouba" apod.
Tak asi pro studenty UK nejsou takový požadavky na jídlo, jako pro technický obory, protože my máme vždycky minimálně polovinu (většinou víc) jídel poživatelnejch naprosto v pohodě bez jakýchkoliv vedlejších účinků. A dát pade za jídlo, za který, o třetinu větší, dám jinde kilo, mi fakt nepřijde vůbec špatný. :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:20
Komunard: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Komunard
MUNI
Prakticky každý den alespoň jedno poživatelné jídlo do 35 Kč, většina mezi 20 a 30 a dá se to sníst. A jedno 15-20, ale tam už je to většinou horší. Často je i nějáke jídlo mezi 35-45 korunami, a to se dá sníst skoro vždycky. Občas je něco do 50, ale to nehodnotím, nikdy jsem si takové jídlo nekoupil. A samozřejmě, žolíci, kteří jsou mnohem lepší, než by za tu cenu člověk čekal (krupičná kaše skoro zadarmo a není s ní žádný problém) nebo jsou dokonce dobré.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
18:32
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Problém je v tom, že ne každej si může dovolit dovízt něco vlastního. Do kuchyně by se to nevešlo, do pokoje taky ne. Jo, už jsem se zmínila, že těch pár kastrolů a nádobí a suroviny máme ve skříni, protože do kuchyně se to jednak nevejde a jednak je to tam tak zaprasený po spolubydlech (i minulej), že to odmítám mejt?
Pro mě je výhodnější si koupit kus pizzy nebo čas od času nudle, toho se aspoň najim.
Do 35, ty jooo. Tady nejlevnější začíná na 45, s tim, že je to většinou sladký nebo zeleninový, a... řekněme, že moje zkušenost s nudlema s mákem, kdy ty nudle byly ledový, byla jich hrstička, a na tom troška máku... ha ha, ne, díky. A to je nejlevnější, něco s masem je tak kolem 55, s tim, že toho masa je v syrovym stavu 100 gramů a příloha je rozvařená nebo nedovařená. Nedělám si legraci.
A to jsou takový ty... "hele, maj tohle, to vypadá docela dobře" a pak člověk vidí ty vzorový porce, otočí se a jde pryč. (Tahle menza mě už naučila, že nemám jíst, co vypadá hnusně, protože to s nejvyšší pravděpodobností fakt hnusný bude.)
Ddim crwban yma.
22:00
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Do kuchyně by se to nevešlo... a pokud vešlo a nemá každý pokoj kuchyňku vlastní, měla by Želvička v ledničce Schrödingerovo jídlo... dokud by se do lednice nepodívala, nevěděla by, zda tam to, co si tam dala, je nebo není, pač to nějaký vyznavač ledničkového komunismu aneb "všechno je všech" sežral...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:34
ESESEL: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
ESESEL
Asi mám nízké standardy z jídelny z gymplu nebo nevím, ale většinou mi ta jídla (minimálně v menze u nás na fakultě) přijdou v pohodě. Nejlevnější opravdu začíná na 45 a je sladké či jinak bezmasé, ale většina těch základních se pohybuje v rozmezí 47-52 Kč. A většinou je alespoň jedno (i když nepočítám to nejlevnější) pod pade. Jako jo, občas se rozvášněj, udělají nějaké burrito a chtějí přes 55, ale většinou se člověk do pade vejde.
A pak jsou ta dražší jídla... Dneska třeba třeba byla vepřová panenka, k ní šťouchané brambory a vypadalo to tak strašně dobře... Rád bych věděl, jak to chutnalo, jenže 75 za porci.
Jako uznávám, že občas se nezadaří. Nudle s mákem jsem zažil taky a nikdy víc. Na druhou stranu jsem měl zrovna před zkouškou, pročež bych si tou dobou nevychutnal asi nic...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:52
kudli: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
kudli
Jak říká ESESEL, pod 50 korun se tam vždycky najde nějaké poživatelné jídlo typu "čína" (Píše se čína, jakožto označení jídla, s velkým nebo s malým č?) nebo "maso s hranolkama" plus něco bezmasého, za vyšší cenu pak i lepší masa.
Možná to má Želvi na FHS horší, protože si musí zvykat na nižší životní standardy, než absolventi dejvických technik nebo práv (snad si dobře pamatuji, že ESESEL studuje tam)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
22:55
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Já bych řekl, že "čína" jako jídlo bude s malým - aby se to rozeznalo od státu. Ten starý vtip s Gatesem asi znáš a na tohle přesně naráží ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:00
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
A to jsem to už četl upravené na české poměry:

Nadává manželka Babišovi: "Ty blboune, když ti řeknu KUP Mladou frontu, myslím noviny!!!"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:44
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Želva chodí do menzy na matfyzácký koleji, naopak v Jino je to většinou chutnější.
Ddim crwban yma.
12:00
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Víš co, mně by ta cena nevadila, kdybych se z toho najedla. Ale já se z toho prostě nenajim. Mám standard z jídelny, na kterou všichni nadávali (na fb je stránka, že ta jídelna zhnusila brambory), ale mně tam většinou fakt chutnalo. A to bylo na výběr z 2 jídel, ne z 5, ale fakt jsem se tam najedla. A nebyly tam nepříjemný překvápka typu "dám si pizzu... ježiš, co to je za koláč? dám si lazaně... ježiš, proč je na těch těstovinách blevajz z rohlíků a hub?"
Ddim crwban yma.
16:11
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Copak hub, Liger či kdo kdesi psal, že v menze dělali "pizzu" stylem těsto a na to zbytky všeho možného, prý na tom kdysi byly i zbytky rybích prstů od oběda... by mě zajimalo, jestli by to ten inteligent, co to vymyslel, taky jedl.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:19
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
No prostě za nás se říkalo "no jo, pátek hrstková polévka... hrst zbytků z pondělka, hrst z úterka", o sekané jako hlavním jídle totéž.
Fígle typu jeden den čočka a druhý čočková polévka ani nekomentuju.
Pizzu jako vděčné "zbytkové" jídlo jsem nezažil jen proto, že jsme ji za celou ZŠ ani SŠ v jídelně nedostali. A vlastně ani špagety. Nevím proč. Na ZŠ se třeba někdo kompetentní bál, aby se menší žáci nezaprasili a rodiče nenadávali, ale na střední?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:02
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Kupovat si krkaši? To bych teda jen o přestávce na oběd, kdy se musím vejít třeba do hodiny... jinak bych si snad radši koupil mlíko, krupici a cukr a udělal si krkaši sám a levněji...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:24
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
No právě, proto většinou na menzu kašlu, zejtra si koupim krupičku (i když ono to prej jde i z mouky, ale nějak... nevim nevim) a zkusim ji ukuchtit sama. Pokud v kuchyni zas nebudou nasáčkovaný spolubydlící.
Ddim crwban yma.
22:26
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Já se fakt těšim, až budem bydlet někde ve vlastním, to mi nebude tak vadit v tý kuchyni prostě bejt, protože si za ni budu sama zodpovědná a nebudu muset řešit dřez plnej cizího nádobí, pocintanej sporák a prostě všechno.
Ddim crwban yma.
22:30
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Asi tak. To by vytočilo i Buddhu, lidi ignorující nádobí stylem "on to někdo umyje" a když zjistěj, že se tam takovej dobrej vůl nalézá, kašlou na nádobí tuplem, protože proč by se unavovali, když to neumyje imaginární "někdo", ale již reálný vůl... taky bych se na to mohl krajcvajc, dělat ostatním neplacenou myčku.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:34
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
No já to právěže nemyju, buďto čekám, než se jako teda uráčej, abych si mohla umejt vlastní, nebo to prostě vyndám, umeju si svoje a jejich hodim zpátky. A to samý dělám i s malejma lžičkama - to je takovej problém prostě sežrat jogurt a tu lžičku hned umejt? Ne, oni ji v tom dřezu nechaj klidně 4 dny.
Ddim crwban yma.
22:40
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
No problém... ve větším množství cizích si lidí (ve smyslu ne rodina, čili proč bych za cizího myl nádobí) je slušné si to hned umejt. Ale doma rozhodně nejsem z těch, co snědí jogurt a hned umejou lžičku - v domácím prostředí mi to přijde cvak cvok. Táta prý s takovou kdysi chodil - udělala oběma kafe, dopila a čekala, až dopije táta, aby mohla hned umýt hrnečky... samozřejmě to dlouhodobě nesnesl a utekl. Čemuž se nedivím. Copak ten hrneček, když ho hned neumyju, vybouchne nebo bude řvát na celé sídliště "TADY BYDLÍ PRASE, MÁ VE DŘEZU NEUMYTÝ HRNEK"?
Ale samozřejmě tohle jde doma, mezi rodinou, manžely či partnery, prostě mezi lidmi jsoucí si víc než "jenom" kamarádi.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:43
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
No jasně, však já to taky nemeju hned, ale aspoň to nechávám v pokoji, ne ve dřezu.
Ddim crwban yma.
22:45
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Tak ono se dá vydedukovat, proč to nechávají ve dřezu - doufají, že to "někdo" umyje. I třeba proto, že bude potřebovat lžičku a nebude žádná čistá, protože milostpáni jsou líní i na systém "když dojde čisté nádobí, odnesu špinavé do menzy a ukradnu si čisté" - i na tohle se dá aplikovat "co se budu unavovat, on to NĚKDO udělá za mě"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:56
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
To s tím kradením nádobí z menzy je poněkud utopický. :D Na příbory by to teoreticky fungovat mohlo - ale ty zas není takovej problém umejt (a navíc jsou ty odtamtud ošklivý).
Ddim crwban yma.
23:01
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Mám dojem, že i u hrnků to někde funguje, aspoň jsem cosi o systému "na co mejt hrnky, vezmu je do menzy a přinesu čistý" četl v jakési diskusi na lameru. I hrnky jsou docela skladné a tedy kradatelné ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:39
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
V menze jsou malý skleničky... a já svůj půllitrovej hrneček na čaj nedám z tlapky. (Ačkoliv je technicky vzato mámy, ale co už.)
Ddim crwban yma.
23:42
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Jo, velké půllitráky taky můžu, na čaj mám takové ty jumbo asi šest deci, což je zřejmě totéž, co máš na mysli. A co se týče skleniček - v průběhu let se mi v bytě "objevily" třídecové a čtyřdecové "půllitry" na kofolu - nevím jak to líp nazvat než půllitr, i když to objemem půllitr není - ale vypadá to přesně jako půllitr s uchem.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:48
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Co se týče skleniček, tak tady mám dvě s ouškem od Sagy (http://cz3.staticac.cz/foto/vyrobky/1435250/1435124.jpg) a jednu (taky s ouškem) od Loyda, protože když jsem sem balila, tak jsem naznala, že stejně pijeme s flašek a případná návštěva ty v podstatě skleněný hrnky holt přežije. Byla sranda z těch medvídků pak pít Pálavu.
Ddim crwban yma.
23:50
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Samozřejmě pijeme Z flašek, jdu si lehnout, už se mi motaj prsty na klávesnici.
Ddim crwban yma.
23:54
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Ortodoxní vinaři by se sice křižovali, ale proč ne.

Jinak já se tedy šel podívat a mám tu http://storage.kocarkynec.com/images/large/28e9604e6047f62d97cdbe0978c6cd6f.jpg - dva třídecáky, dva čtyřdecáky tohle. Pak jednu trojku (bez ucha) Březňák, jedny Svijany, jeden ks tohohle - http://img.sbazar.cz/big/201602/0214/fe/56b0c402feaf194857e40100.jpg a to je tak všechno... u skleniček. Pak ještě dvě sady "klasických" hrnků, šest a šest a tři ty velké půllitráky.

Jenže já si to můžu dovolit, jsa v bytě, naštěstí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:58
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Rodiče podnikaj s vínem, o to to bylo vtipnější. Zvažovaly jsme, jestli jim neposlat fotku, ale...
Já tu krom tohohle mám ještě jeden hrnek s kočkou a jeden s nějakou manga holkou a to je z věcí na pití všechno. :D
Ddim crwban yma.
00:01
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Neposílat, pokud nechceš brzo dědit ;-)

Jinak mám ještě docela dost půllitrů pivních, ale ty mám vystavené, ne na pití. Plus hafo panáků různé velikosti, nějaké ty napoleonky, šampusky a tak... pobral jsem si při stěhování z věcí po mámě, co šlo, bylo mi to líto vyhodit a hodit se to může ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:02
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Resp. líto vyhodit nebo nechat novému majiteli, ať si to buď nechá nebo vyhodí dle svého úsudku... nechal jsem mu tam to, co bych fakt neměl kam dát - a že i toho bylo dost, přece jen nashromážděné věci za roky, kdy jsme v rodině i čtyři byli.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:20
Zelvi: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
Zelvi
Jo, zdědila bych leda tak hromadu dluhů a hromadu mrňat. :D
Jasný, táta to má podobně - občas teda něco vytáhne, jakože slavnostní příležitost, ale jinak je většina skla taky za sklem.
Ddim crwban yma.
01:26
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Tak dluhy dědit nemusíš, pokud je dědictví víc dluhů než aktiv, lze to odmítnout, nikdo tě nenutí zdědit dluhy. Ale to je stejně jen akademická debata.

A s tím sklem za sklem... no dyť, na pití mám ty půllitry a když náhodou návštěva a pije se víno či tak něco, vyndám něco "na to", ale vodu se šťávou přece nebudu pít z napoleonky :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:59
nakopnuta_sova: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
nakopnuta_sova
Když se ti to nelíbi, máš si vařit sama... a kdybys začla, živě vidím, jak by to nakonec dopadlo... vyvářela bys celé rodině, protože když by sourozenci poprosili ochutnat, těžko bys je nechala slintat a nakonec by se přisáčkovala i máma, protože takhle to je nejjednodušší, nakrknout dítě, aby něco začalo dělat samo a tím to mít bez práce...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:09
Satan__666: Re: "vsadím se, že ten kdo odpos...
silhouette
Goro je přece bílý pes (a japonská Lassie).
A co sovětská Lassie (Bilý Bim Černé Ucho) ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:29
Zelvi: Zapojovat manipulační stránky os...
Zelvi
Zapojovat manipulační stránky osobnosti je KOKOTSKÝ. Dál jsem to nebyla schopná číst.

(A ano, na tom slově kokotský trvám, prošla jsem si citovym vydíráním a jeho původce bych teď nejradši nakopala do koulí.)
Ddim crwban yma.
00:52
nakopnuta_sova: Re: Zapojovat manipulační stránk...
nakopnuta_sova
Souhlasím. Citové vydírání je fuj. A to říkám jako chlap vědom si toho, co by nastalo, kdybych to zkusil na kohokoliv z čeledi želvovitých... proto to ve vlastním zájmu nikdy nezkusím.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:09
Zelvi: Re: Zapojovat manipulační stránk...
Zelvi
No proto. ]:)
Ddim crwban yma.
01:29
nakopnuta_sova: Re: Zapojovat manipulační stránk...
nakopnuta_sova
Sova sice věří, že by želva sově nikdy jen tak neublížila, na druhou stranu sova nechce dráždit had...želvu bosou nohou a za druhé "co sám nerad, druhému nečiň", proto to sova v úmyslu nemá a mít nebude.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:22
Cernunnos: Re: Zapojovat manipulační stránk...
Cernunnos
Manipulační stránky osobnosti byl tady asi špatně použitý obrat, nešlo ani o citové vydírání. Dočetl jsem to celé příběh ve zkratce slečna na FILIPovi náznaky o sblížení nereaguje, tak se rozhodl říct to její kámošce ale ať to nikomu neříká, tak jí to samozřejmě řekne a tak se FILIP dočká pozitivní nebo negativní reakce.

Celý tento plán pak rozebírá v IT analogii, relativně nápadité, bohužel celou hlášku kazí KUBA, který tak docela FILIPovu myšlenku nepochopil a vkládá do toho víceméně nesouvislé nesmysly - škoda.
Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
12:21
Zelvi: Re: Zapojovat manipulační stránk...
Zelvi
Jo takhle. [:
Ddim crwban yma.
20:05
K_hp_057: Děkuju
silhouette
Jsem rád že se tu zavedla delší diskuze než je příspěvek a dávám dávám proti je to na mě moc dlouhé, a jediný "Cemunnos" to pochopil.

I tak vám děkuji za příspěvky a pro příště se poučím ;)
14:03
Cernunnos: Re: Děkuju
Cernunnos
nevěš hlavu, je to opravdu moc dlouhý takže to tady určitě moc lidí nečetlo celé. Tvoje analogie s intranetem se mi opravdu líbila, fakt to sedí. Opravdu jen škoda že KUBA ji tak úplně nepochopil a tím celé vyznění dost zabil. Jinak by tahle hláška mezi všema těma hláškama "mluvíme o ženách v IT analogii" možná i vynikla, já jsem určitě tuhle myšlenku s intranetem četl poprvé.
Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
14:03
nasty: boze, Zelvi, uz mu dej, aspon ci...
nasty
boze, Zelvi, uz mu dej, aspon cislo na skype.
nasty (představte si to psacím písmem)
17:54
nakopnuta_sova: Re: boze, Zelvi, uz mu dej, aspo...
nakopnuta_sova
Pokud to má směřovat na mě, tak to bych si, Skype účet nemaje, moc nepomohl. Resp. před lety jsem měl, ale ten už asi nevzkřísím, nepamatuju si ani pořádně login, což je problém. Heslo bych snad vydedukoval nebo si ho nechal poslat, vzpomněl-li bych si kam že to.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:42
Zelvi: Re: boze, Zelvi, uz mu dej, aspo...
Zelvi
A proč? :D
Ddim crwban yma.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.