Detail hlášky #73729

<a> Na Batmana nechoď, ale Civil War stojí za to.
<b> Na Civil War nemusim do kina, na netu už je to v HD...
<a> Teď si ze mě jenom děláš srandu, že jo?
<b> Nedělam. Ale tak, tys na tom byl v češtině ne?
<a> Ne... Vyžádala si titulky...
<a> Takže mi jako chceš říct, že jsem zbytečně zaplatil dvě vstupenky, a přitom jsme na to mohli koukat u mě doma?!
<b> No, tak nějak...

Komentář: necelej tejden po premiéře Civil Waru. Přál bych vám vidět jeho výraz :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 12. 5. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: SalyCZEk (6 hlášek)
Hlasování: 0 pro a piol, Stickman, SkyHaven, Zelvi, zgrossl, CarpeNoctem, lennyd, While, WellBloud89, Slim2, Annacerv, Krokodyl, Tutanken, baffiak, kudli, X4rd4s, insaina, crooty, sasagin, Alf, Coolak, razden, Flad, Kwisatz_Haderach, xkox, Rimmer, freferg, Apophis, Tinnarr, izzi_cz, Altair, nasty, SkweerookL, sebastian_hardie, kapoka, Shubol, tristaver, suah, zelvak, ememtal, Brambor, Hammer, Dyfer, pavelnop, krutoslav, h0das, JackSwigert, Mirator, oprs, matrix17, Maty991, Marcus7, mrMys, Witek, belisek, killercat
56 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 0,00 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

23:25
ppolda: Spíš mi řekněte
silhouette
... jestli je ten telecine fakt tak koukatelnej
00:05
Zelvi: Výraz. V IM. To jste měli zapn...
Zelvi
Výraz.
V IM.
To jste měli zapnutou webku, nebo to poznáš ze smajlíků, nebo co?
Ddim crwban yma.
00:28
CarpeNoctem: Já bych ti přál vidět můj výraz
CarpeNoctem
Já bych ti přál vidět můj výraz...
20:25
Satan__666: Re: Já bych ti přál vidět můj vý...
silhouette
(a+b).(c+d)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
07:30
himself: Když koupím telefon a druhý den
silhouette
Když koupím telefon a druhý den ho zlevní o tisícovku, tak mám asi podobný výraz.
Ale do kina se krucinál chodí na zážitek, ne? Pokud se chci třeba na Skyfall koukat na prťavém monitoru nebo televizi a hřeje mě, že jsem ušetřil pár stovek, no tak si holt pár dní počkám na uložto, ne?
Toto je podpis
07:31
himself: Re: Když koupím telefon a druhý...
silhouette
Tím "prťavý" myslím klidně třeba metrový, aby bylo jasno.
Přece nemůže snad už dnes připadat nikomu překvapivé, že filmy jsou ke stažení +/- v den uvedení do kin.
Toto je podpis
08:26
Krokodyl: Re: Když koupím telefon a druhý...
Krokodyl
Do kina sem přestal chodit, když sem několikrát po sobě narazil na rodiny, který tam tahaly své velice příjemné, nekonfliktní a vzorně vychované děti. Když ti spratek kope celou dobu do židle, pak začne řvát, rodičům je u zadele, jojo, to je ti krásný zážitek. Nemluvě o létajícím popcornu.
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
09:31
baffiak: Re: Když koupím telefon a druhý
silhouette
alebo sfetovany, ozrany debili. pripadne pride mamicka s dcerkou na SW7, pricom ani jeden predchadzajuci film nevidela, tak sa cely dobu pyta na dej apod.

dakujem, radsej si pockam aj rok na DVD-Rip (jedine SW ma vynimku)
11:45
himself: Re: Když koupím telefon a druhý
silhouette
Ale já Ti přeci kino vůbec nenutím. Jen říká, že do kina se chodí kvůli velkému plátnu, zvuku, tmě, a podobně. Ne kvůli tomu, že se "to nedá jinak stáhnout a shlédnout". Proto mám pocit, že <a> je idiot
Toto je podpis
14:02
sevenjetc: Re: Když koupím telefon a druhý
sevenjetc
Já jsem bohužel naposledy zažila dva neslušné dospělé, co se celé SW7 smáli, hlasitě vyprávěli, několikrát mi kopli do sedačky a vrchol byl, když podnapilá ženská polovička dvojice se začala potácet ze sálu na toaletu, nebyla schopná udržet rovnováhu a pokusila se něčeho zachytit. To něco byly bohužel moje vlasy. Au.

To bylo v lednu, od té doby jsem v kině nebyla a stále sbírám odvahu vydat se na Civil War, když ji dneska dávají v Modřanech.
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
16:18
ESESEL: Re: Když koupím telefon a druhý
ESESEL
Nevím, nic takového se mi nestává. Kde to bylo? Ono je to tedy možná tím, že nechodím večer, ale co nejdříve. Na Civil War jsem byl minulý čtvrtek od 13:00, takže tam nikdo podnapilý nebyl. Zato tam byl poloprázdný sál. Chápu, že ne každý může jít ve čtvrtek, ale třeba sobotní poledne by se mělo dát zvládnout...
Každopádně určitě jdi, je to boží film. A pokud bys náhodou byla fanynka seriálu Community, jdi tuplem. :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:34
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Poloprázdný sál by pro mě byl balzám na duši proto, co tu v diskusi píšu - málo lidí, tedy málo žroutů popcornu, srkačů coly a tak. A zřejmě máš pravdu právě skrz čas - nechodit v pozdní odpoledne či podvečer.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:19
sevenjetc: Re: Když koupím telefon a druhý
sevenjetc
V Modranskym biografu, multikinum se vyhybam, tam jsou pubertaci s popcornem.

Bohuzel kdyz nas chce jit vic, musime najit cas, kdy mohou vsichni a to byva az v podvecer :(
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
16:46
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Přesně tak... puberťáci hlasitě žeroucí, bavící se o filmu, komentující každou hlášku, řehtající se kdejaké pitomosti jak zebra, takže přes jachachá checheché není slyšet film... mám tohle zapotřebí? Nemám ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:29
Satan__666: Re: Když koupím telefon a druhý
silhouette
Ono to chce KINO ne multi"popcorn"kino.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:29
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Jenže třeba v Praze už, obávám se, klasická kina zašla na oubytě, protože je převálcovala multi. Ta si totiž můžou dovolit dát cenu lístků tak, že normál kino nemůže konkurovat - multikino si to vezme zpátky na předraženém žvanci, protože český a nejen český národ se prostě MUSÍ v kině něčím živit...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:58
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Ještě se jich pár drží. Ale na každým rohu jako dřív už fakt nejsou.
17:00
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Třeba u nás v prdelákově je místo kina fitko a sport bar. Kdysi jsme tam chodili aspoň na kulébr a šipky, ale i ten bar už stojí za vyliž...
18:14
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Nejsou a nebudou, je jiná doba. Dřív v televizi dva programy, na nich enóno, když chtěl člověk vidět film, šel za pár korun do kina. Dneska mám ze společné antény přes dvacet programů, když počítám i srágory typu Šlágr, filmy se dají stáhnout na netu, kino vyjde kolem stovky, v Praze spíš ke dvěma... internet killed the cinema star, that is.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:48
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Nene, stupidity killed the cinema star, internet je v tom jen nástrojem, a to ne vlastní vinou. Naštěstí už 20 let nikdo nenatočil nic, co bych "musel" vidět na plátně, takže z mýho pohledu o nic nejde. Ale škoda to je, o tom žádná.

BTW k čemu je ti těch 20 programů, když tam běží úplně stejný enóno jako tenkrát? Kulturní přestavbu sice vyměnili za multikulturní přestavbu, ale tenhe detail lze búno zanedbat :-)
19:50
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Stejný enóno? Ještě větší... tenkrát aspoň neběžely stupidity typu Ulice, Ordinace a podobné.

Jistě, běžely jiné seriály, které často taky nebyly výkvětem seriálové tvorby, ale tam se aspoň "něco dělo", protože se neřešil každej pšouk, ale na začátku dílu se řeklo dejmetomu "a neuplynul ani rok od seznámení Alžběty Čeňkové s Karlem Sovou a ortopedie se chystala na svatbu". A bylo.
Dneska by z toho udělali cajdák na 365 dílů stylem Ulice, kdy "každý díl znamená jeden den života", pěkně děkuju...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:02
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Ulici asi nedávali, no. Zato si živě pamatuju Ženu za pultem, Druhej dech, "Kde je brácha? Šel pro med do jednoty" nebo slow TV v podobě koťátek, štěňátek a monoskopu. Zprávy o plnění plánu okopávání brambor v Dolnej Pripičnej na sto tridsať percent byly taky výživný.

Hele, já myslím, že obsah se fakt nezměnil, jen kulisy.
00:14
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Tak Druhej dech pamatuju zběžně a nedlouho před sameťákem pamatuju Chlapci a chlapi, to byla zelená propaganda non plus ultra, hlavní hrdina takovej vojenskej Mirek Dušín a ke konci, když se "ustříkl", tak samozřejmě pojď do armády nafurt, postaráme se o tebe i s manželkou, předtím šikanující mazák byl po zásluze potrestán, no jak říkám, zelená propaganda, až to třískalo dveřma... a není to tak dlouho, co to opakovali na Barrandově či kde.

Jedna z podstatných výhod komseriálů byla ovšem ta, že to mělo obvykle třináct dílů a ne tisíce :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:16
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
To i ta Nemocnice na kraji města byla věrohodnější - neumětel Cvach se díky vyřídilce a teoretickým znalostem dostal na místo asistenta na univerzitě, evidentně se tam našel a o tom, že by za své neumětelství byl potrestán krom vyhazovu z nemocnice (který mu pomohl právě na tu univerzitu) ani slovo, protože na univerzitě teoretik neumětel nemá moc co pokazit... tomu věřím rozhodně víc než té zelené propagandě, kterou popisuju výše ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:18
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Tak tahle výplň typu koťátka, štěňátka a tak se občas mihne i na Nově a na Primě si na tom dokonce založili "Divácké zprávy" - tyvolenakole, takovou snůšku krystalické demence jste dlouho neviděli... lidi by i hovno sežrali, pokud budou na Primě a ještě by s hubou od hovna řvali do kamery "Budu na Priměěěěěěěě!!!", protože se to asi musí. Jinak nechápu (měl jsem tu smůlu, že jsem pár "Divošek" viděl v TV v hospodě), proč to všechno dělají... inu ovce, co chtěj bejt v debilizátoru.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:13
Satan__666: Re: Když koupím telefon a druhý
silhouette
Budovatelské zprávy měly tu výhodu, že člověka opravdu od TV "vykoply" k rozumné činnosti. Tady než člověk všechno "prokliká", tak už raději nikam nejde a zavolá si do televizní "soutěže" minuta s automatem za sto.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:08
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Jo, dyliny volající do těchto soutěží taky nechápu. Otázky typu "Který stát je větší? Rusko nebo Vatikán?", sekunda za korunu, než mi odrecitujou pravidla, tak je to pár minut, čekačky na přepojení k tomu a účet se točí a točí, organizátor nastavuje kapsu a hňup se pak diví, kde ty desetitisíce mohl provolat...
Tohle nebo takové to "vědmy radí", taky rejžárna, co taková baba může člověku říct, když ho ani nevidí - povšechné věci s důrazem na to, co asi tak může chtít slyšet opět za korunu za sekundu... a co toho všeho je, takže se to evidentně uživí...
No když na to blbci mají, ať si volají, ale ať pak držej huby se srdceryvnými příběhy do televize, že kvůli takovýmto věcem mají za dveřma exekutora, je to jen a pouze jejich blbost.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:23
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Naja, není nad to, mít telku jen jako periferii DVD přehrávače. DVBT tuner sice má, ale nevede k němu žádnej drát. Mám to tak už pár let a nemůžu si to vynachválit. Pustit televizi, to je jako vlézt na net bez ad blocku - člověk se nestačí divit :-)
17:25
Krokodyl: Re: Když koupím telefon a druhý
Krokodyl
Hele tuhle jsem se spokojeně koukal na reklamy a najednou film.!
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
18:06
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
No nevotrávilo by tě to?
23:36
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Jenže kamaráde, víš, co je nejhorší?

Že i když to máš tak, jak říkáš, tak jsi povinen platit koncesionářské poplatky... ty se totiž neplatí za příjem TV signálu, ale za vlastnictví TV přijímače!

Máš TV jen jako monitor k DVD nebo herní konzoli? Nezajímá! Můžeš přijímat TV signál, tak plať, nezajímá nás, že nepřijímáš, ty podej čestné prohlášení, že TV nesleduješ... logika jako kdyby všechny chlapy zavřeli, protože můžeme znásilnit... neznásilnils? Nezajímá, můžeš a proto tě preventivně zavřeme a ty dokazuj, že to neděláš!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:10
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Koncesiotento je jen skrytá daň. Můj názor na jakýkoliv daně je tu myslím dobře znám :-)

Osobně bych ČT a ČRo zrušil bez náhrady i s poplatkama, ale mě se jaxi nikdo neptal...
02:00
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Tak já bych je nerušil, ale ať si žijou ze svého a za své... se jim můžu vyondit na to, že snižujou procenta reklam - si to vyberou na poplatkách a komu to, že na ČT prakticky nejsou reklamy, jde na ruku? Soukromým televizím, pač jim ubyl konkurent... jestli chtějí poplatky za ČT, ať ji zakódují a dekodéry či tak něco vydávají oproti smlouvě o platbě koncesionářských poplatků či jak to nazvat. Ono by se ukázalo, kolik lidí má o ČT zájem, čili právě proto tohle nikdy nezavedou, pač by přišli na buben.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:02
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Anebo ať zrušej poplatky a žijou z reklam... ale to taky nezavedou, protože od reklam se dá zdrhnout, placení poplatků se nevyhneš, proto poplatky budou ještě za našich pravnoučat, to si ČT zrušit nenechá, co si budem povídat...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:42
Nasty2: Re: Když koupím telefon a druhý
Nasty2
Tak oni reklamy jsou sami o sobě pěkné svinstvo a paradoxně si to mnoho lidí ani neuvědomuje a to je špatné. Kdyby si lidi uvědomili, že koukáním na ně apod. akorát podporují vyšší cenu produktu, kterého si kupují, možná by na to čumět přestali. Já vždy všem říkal velmi názorný příklad třeba se Škodovkou, kdyby nebylo tolik reklam na auta Škoda, mohl jsem mít auto ne za 350 000,- ale za 200 000,-, bohužel reklamy jsou a drtivá většina lidí je podporuje. Nehledě na to, že jistými slevami na které mnohdy reklamy lákají akorát dokazují lidem o kolik je jsou schopni bez slevy oškubat, když mohou s cenou jít pořád dolů a přesto na tom vydělají viz slevy 50% - veliká ubohost.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:07
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Drtivá většina lidí že podporuje reklamu? Znáš osobně jednoho jedinýho člověka, kterýho by reklama jakkoliv zajímala? To, že je línej přepnout kanál, nepovažuju za zájem ani za podporu.

Kdybys napsal, že drtivý většině lidí je reklama šumák, a celý je to jedná velká lež a mlejnek na prachy, s tím už bych souhlasil :-)
12:23
Nasty2: Re: Když koupím telefon a druhý
Nasty2
Tak například, já mám v prohlížeči instalovaný AdBlock a zatím jsem potkal max. 5 lidí, kteří nemají "stroj" nainstalovaný ode mne a AdBlock mají, zbytek "dává kliky" neustále a je úplně jedno zda jim to vadí, štve je to apod. prostě udělají "klik" a ten se počítá. A když už to někoho něco štve, tak ať s tím něco dělá ne? Nemůžu přece chodit po hospodách a všem povídat, že nesnáším reklamy, když poté otevřu prohlížeč a bude tam všude tuna reklam. U TV by to muselo znamenat asi jenom přestat platit poplatky a prostě na zprávy koukat na internetu a nebo je číst z novin. Jako vždy je nějaké řešení, ale jak se říká "Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody." a je to svatá pravda! Tedy vadí mi reklamy, ale koukám na ně a "nějak" je bohužel toleruji = podporuji reklamu. Jo a to samé platí, pokud je lidem reklama šumák a přesto koukají nebo neblokují.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:04
Satan__666: Re: Když koupím telefon a druhý
silhouette
Přesně tak. Kdyby se na ně lidi nedívali, tak za ně výrobci nevyhazují takové nehorázné množství peněz. Je tam zpětná vazba.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:32
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Aha. Takže jak mám bojovat proti reklamě v metru? Na billboardech? V čekárně u doktora? Stačí, že na ní do 5 minut zapomenu, nebo si mám rovnou vyškrábat oči?

Mimochodem, víte jakej podíl lidí na tu reklamu skutečně klikne? Čtvrt procenta. Masová podpora indeed. Ostatní ji nějak strpěj, stejně jako já nějak strpím policajta. Když nemám na čele vytetováno A.C.A.B. a ty svině nestřílím na potkání, taky nemám právo tvrdit, že mě serou policajti?

Tohle mě fascinuje. U takovýhle bejkárny budete zásadoví...
13:55
Nasty2: Re: Když koupím telefon a druhý
Nasty2
1. Zásadový ???
Ty asi vůbec nevíš jaký dopad má reklama u silnic na nehody, jaký dopad má reklama polonahé ženy na malé děti, jaký dopad má reklama na vnímání okolí a mohl bych pokračovat až budeš mít hlavu v kýblu.

2. Když budu koukat na to, jak někdo mlátí (opravdu do krve) malé dítě, tak tím, že ho nechám, ale budu koukat, tak v tom budu nevině? Kde prosím tě žiješ???

A ano, musíme bojovat. Nic jiného nám bohužel stejně nezbude, bohužel hlavně kvůli lidem tvého ražení !

Radši seď doma, dojdi si do hospody a postěžuj si s kamarády, jak je svět na hovno. Ale prosím tě, hlavně, hlavně s tím nic nedělej !!! Prosím
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:45
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Vymezuješ se proti něčemu, co jsem neřekl.

Nevím, jaký dopad mají billboardy na nehodovost, a po pravdě mě to ani nezajímá. Poněkud ti uniklo, že já přítomnost billboardů u silnic nehájím. Dokonce jsem se do týhle debaty zapojil tvrzením, že reklama je lež a mlejnek na prachy, opět podpora žejo...

Polonahé ženy jsem jako dítě viděl a můžu směle prohlásit, že se mi pohled na ně líbil a líbí se mi dodnes. Špatnej vliv? No v dnešní social justice politicky korektní době je to určitě špatně...nějak.

K vůli lidem mého ražení bojovat proti reklamě nemusíš. Pro lidi mého ražení tu reklamu fakt nedělaj, věř mi :-)

A zapomněls mi povědět, jakže ten boj proti reklamě má vypadat a jestli mám právo tvrdit, že nemám rád policajti.

ad 2) Budeš v tom nevinně. Akorát tě, doufám, do smrti bude žrát svědomí, ale to bude jen a jen tvůj boj, ostatní s tím neotravuj. Prosím.
14:56
Nasty2: Re: Když koupím telefon a druhý
Nasty2
Tak aspoň nebudu umírat se svědomím, že já jsem své generaci zajistil peklo. A máš pravdu, je vidět, že tě nic nezajímá, doufám, že až se o nějaký ten billboard rozsekáš, tak tě to zajímat začne. Jinak jak má vypadat boj apod ti vysvětlovat nebudu, vzhledem k tomu, že to neřešíš je to ztráta času, to poznáš sám až se rozsekáš o ten billboard... A o mé svědomí se neboj, jsem si jist, že už tak je silně čisté vůči tomu tvému :-D

P.S.: Nepodporovat něco, neznamená říci, že mě to štve a finíto, to si uvědom.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:29
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Vliv polonahé ženy na malé děti? A jakej "špatnej" může bejt? Že si z toho dítě udělá obrázek, že ženám jde jen o to jedno a o nic víc? Ale no tak... to by mu to musel vyloženě někdo hustit do hlavy, samo k tomu těžko dospěje.
A to bychom zas dospěli k tomu, že koza v podprdě je strašnej průšvih, ale že se odpoledne na TV kanálech skoro všude vraždí a něco podobného (samá Kriminálka dosaď si americké město atd.) to nic? To mi přijde dost pokrytecké.
Polonahá žena sama o sobě nikoho nijak špatně neovlivní. Jde o kontext. Proto mě třeba vytáčely ty reklamy "můžem hned!" ze kterých ženská vycházela fakt jen jako sexmašina, jejíž život se točí jen a pouze kolem bambána a zaplaťpánbu, že to už můžou dávat jen po desáté. Ale nějaký pěkný akt mi nevadí a ani by mi nevadilo, kdyby to viděly moje děti.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:31
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Prostě nic se nemá přehánět. Nerad bych se dostal do USA, kde prý v některých státech musí mít na pláži tříleté holčičky zakryté prsní bradavky a to, co je tady víceméně normál, že malé děti do určitého věku se koupou nahaté, je tam nepřípustné a pomalu snad trestný čin a vyfotíš-li si vlastní nahé dítě ve vaně či u bazénu, můžou tě, když se toho chytí aktivní blbec, i stíhat za dětské porno...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:49
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Podle feministů apod. polonahá žena v reklamě nebudí dojem, že ženám jde jen o to jedno (na to ostatně podle feministů mají ženy narozdíl od mužů plné právo), ale naopak, že ženy slouží jen na to jedno. Předpokládám, že o tohle Nastymu2 šlo. Jen jsem do dneška nepochopil, jak na tuhle volovinu přišli...
00:07
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Podle FEMINISTŮ?
Podle čeho že?
To existuje tvor rodu Homo mající v rozkroku penis a vyznávající "feminismus", tedy vyřvávající, že žena má právo na to a tamto jen proto,že je žena a pokud něco namítáš, jsi machistickej (či jakej) kretén a měl bys zalézt do jeskyně?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:33
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Ano, existuje. Ale nemaj to lehký, je tam spousta pravidel :-)

http://www.gq-magazine.co.uk/article/emma-watson-male-feminism-7-rules-heforshe-facebook-q-and-a
04:25
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
A dobře jim tak.

Vzpomínám na bejvalku, kterážto při zmínce o kvótách pro ženy šla do vrtule.

Tvrdila, že schopná žena kvóty nepotřebuje, protože se prosadí i bez toho a neschopné to nepomůže, maximálně dostane funkci pro funkci, aby se neřeklo a ve firmě si budou myslet "další ženskou radši nepovyšovat, podívej se na tu krávu XXX, aby se člověk bál, co zase zku...", čili že kvóty jsou vlastně kontraproduktivní - a měla pravdu ta dobrá žena.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:59
Satan__666: Re: Když koupím telefon a druhý
silhouette
No, já tu raději nebudu šahat do vosího hnízda, když i tak elementární záležitost, jako škodlivost reklamy, tu musí být propírána liberálními argumenty.
Stydět se za zásadovost také moc nehodlám
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:49
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
No, doufám, že se o ten billboard přerazím dřív, než vy dva vylezete ze školy do reality...
16:06
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Které dva myslíš, mám se mezi ně počítat také? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:00
Nasty2: Re: Když koupím telefon a druhý
Nasty2
No... doufam, ze ted ti nejak nezbouram tvoji domenku, na ktere jsi me asi dle tveho nazoru "setrel", ale ja jednak ve skole pracuji a druhak mam jeste jednu praci, ktera nema se skolou, krom toho, ze je dobry, aby jsi ji mel vychozenou, nic spolecneho. Ale i tak nechapu proc konkretne v tomto pripade, musi byt dite skolou povinne naivni? Myslis, ze nepozna spatne veci?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
17:25
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Pozná. Ale to, co si může při studiích dovolit považovat za ukrutně špatné, často rychle přehodnotí v momentě, kdy se honba za kredity změní v honbu za žvancem. Nebo taky ne, no.
17:35
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Jo, tak to bejvá. Člověk mívá určité ideály a určité "tohle nikdy", ovšem někdy se to právě v "honbě za žvancem" změní... připomnělo mi to kamarádku.
Už jsem to tu někde počítám psal. Někdy v sedmnácti žila tvrdě "bio" a že prý nic jiného než bio ne-e. Tak povídám "jo, protože ti to rodiče kupujou. Co až se budeš živit sama a zjistíš, že bio banán je třikrát tak drahej než nebio, například? Budeš si to kupovat stále?"
A mile překvapila tím, že řekla, že neví, že takhle o tom zatím nepřemýšlela. To je aspoň fér, dost lidí by se bilo v prsa, že samozřejmě, že si to kupovat budou a jak můžu pochybovat...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:10
Satan__666: Re: Když koupím telefon a druhý
silhouette
Ach ta odporná dospělost, úplně to člověka připraví o morálku ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:17
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Asi tak... musíš se starat o to, abys měl kde bydlet a co do huby, pač už to za tebe rodičové nepořešej... jak odporné!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:10
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Už víš, proč si myslím, že u vás ta srážka s realitou ještě neproběhla?

Nemluvím o rezignaci na morálku, mluvím o přehodnocení priorit.
15:20
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Stále si nejsem jist, zda tím míříš na mě nebo spíš na Satata s Nastym2. U mě vzhledem k věku a tomu, že žiju nějaký pátý rok sám a za své, nikdo (krom státu, vzhledem k nicmoc příjmu mám nárok na příspěvek na bydlení) mi nic zadarmo nedá, to je jasné. Já už vím dlouho, že zadarmo se dá dostat akorát pár facek a občas sociální dávky ;-)

A ne, nejsem kikán, ještě to tak. Jsem jen normální běloch s mizerným příjmem :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:36
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Na satana s nastym2. Když ty se tam vždycky nacpeš první, to je pak těžký, no... :-)
15:46
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Aspoň tady že jsem obvykle první, když v realitě než se rozhoupu, bývá obvykle pozdě...

Jsem si tak vzpomněl na dějepisáře na střední, když při zkoušení páčil odpovědi ze spolužáka: "Heinrichu, vy než holce řeknete, že ji máte rád, tak bude těhotná... bohužel pro vás ale s někým jiným"... a co se ženských týče, mám to bohužel podobně.
Před čtrnácti lety jsem takhle zaváhal a krká mě to doteď, protože kdo ví, jak by to dopadlo... třeba by to stejně nevyšlo, ale aspoň bych věděl, že jsem udělal, co jsem mohl... ale to už je fuk, čas vrátit nejde. Zapomenout nedokážu, tak je holt třeba to vzít jako mrzutej fakt.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:44
Satan__666: Re: Když koupím telefon a druhý
silhouette
No, živím se sám už takových 20 let, to je na ztrátu iluzí snad dost, ne ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:00
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Mohlo by být :-)
02:26
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Mohlo a mělo.

Já se živím skutečně sám nějaký pátý rok - do té doby jsme bydleli v baráku o dvou bytech s mámou, takže se vařilo společně (jen blb by si vařil pro sebe, když se to dá sfouknout najednou pro oba), vodoměr tam byl jeden... ale na poplatky jsem přispíval, čili mamahotel to byl jen tak napolovičato - že jsem si nemusel denně obstarávat jídlo, pač když už máma vařila, udělala toho víc.

Ale to bydlení s mámou bylo krom oboustranného vyhovování nám - máma aspoň nebyla sama - ke konci i nutné - posledních pět let na tom máma byla zdravotně na víme co, špatně chodila... no určitě jsem to tu někde už psal.
Od její smrti žiju sám a ač se mě snažila děsit, že se svým příjmem sám nevyjdu, vyjdu v pohodě.

Taky by mě zajimalo, kde přišla na to svý, že platí na barák sedm tisíc měsíčně a že by chtěla po smrti bejt muška a sledovat, jak to utáhnu... kecy v kleci. Plyn dva tisíce, elektřina patnáct set, voda nějakých pět set, kde přišla na sedm tisíc? To počítala i s jídlem, ne?
No a teď v paneláku platím čtyři a půl i s elektřinou a to mám záměrně napálené zálohy, jinak bych mohl platit kolem tří. Takže tu sedmičku musela počítat fakt i s jídlem.
Cemuž bych věřil, ale v tom případě to nejsou "náklady na barák". Pod "náklady na barák", či lépe řečeno "na bydlení" si představím inkaso a tak, ne jídlo. Že by to záměrně sečetla, aby mě vylekala? No podobné by jí to bylo ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:25
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Jenže TV je ještě nastavená na presumpci viny - odebíráš elektřinu, tak předpokládáme, že máš televizi a plať. Nemáš? TY si vyběhej papíry, TY vyplň prohlášení, TY dokládej, že TV nemáš... jak říkám, presumpce viny.
A ještě ke všemu se neplatí za příjem TV signálu, ale za vlastnictví TV přijímače - je-li TV funkční a schopna přijímat TV signál, plať, i když to nevyužíváš... takže i pokud bys měl TV jen jako monitor k playstationu, platit musíš...
I když je pravda, že sjem slyšel, že prý lze si nechat odborně "znehodnotit" v TV tuner, tím ti z ní vznikne fakt jen monitor k Playstationu, DVD přehrávači nebo exteráku a v tu chvíli bys platit nemusel. Ale zda je to pravda, nevím.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:22
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Koukáním ne. Na netu jde o kliky a celkově jde o to, jestli si výrobek z reklamy pořídíš či budeš do obchodu z reklamy chodit. Samotné koukání na reklamy dotyčné firmě nepřinese ani prd.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:34
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
To máš s tou Škodovkou pravdu, že reklama zvyšuje cenu. Ale tam jsem slyšel, že to i prý je taktika VW, protože kam by přišli, kdyby byla škodovka o hodně levnější než VW... nedivil bych se.
Potíž je, že i když v televizi budu přepínat reklamy, tak za předpokladu, že se mi to bude dařit (dost kanálů už to má sladěné, takže dřív třeba přepnutí z Primy na Novu od reklam pomohlo, dnes už často ne), tak o tom, že reklamy nesleduju, se firma nedozví. To bych musel mít peoplemetr nebo jak se nazývá ta kisna sledující mé televizní zvyky a návyky. Jinak budu reklamy přepínat jen pro vlastní klid, firma se to ani nedozví.
Ale ano, sám většinou přepínám nebo aspoň vypínám zvuk. Prostě pro svůj dobrý pocit, neboť některé reklamy nemůžu vystát.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:02
CarpeNoctem: Re: Když koupím telefon a druhý
CarpeNoctem
Firmu samozřejmě zajímá, jestli jsi reklamu viděl. Zeptat se tě většinou nepůjdou, ale za agregovaný data a průzkumy se neplatí zrovna malý prachy. Daleko víc je ale zajímá, jak tě donutit shlédnout tu příští a jak ji správně natočit, aby tě donutila koupit.
16:08
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý
nakopnuta_sova
Jo, tos mě přivedl k tomu, že reklama musí být super - superskvělá nebo superblbá. Jen tak zaujme. Průměrnou si nezapamatuješ. Viz ty různé abystály, co to konečně zákonodárci uťali a může se to vysílat až po desáté - debilita na entou, ženská se tam hihňá, že "radši postojí" - tyvolenakole... křápl bych vždycky do televize, ale účel to splnilo, reklamu jsem si zapamatoval. A že já jsem ta černá ovce, která si z podobně superblbých reklam vezme akorát to, že "tak to si to zrovna nekoupím!", to je holt výjimka, většinu oveček to zaujme, zasměje se, jak je to humorné a potřebuje-li to, zauvažuje o koupi...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:59
ESESEL: Re: Když koupím telefon a druhý
ESESEL
Když tu tak nadáváte na obsah televizního vysílání, znáte tohle:

https://www.stream.cz/porady/porad-ludka-stanka

Někteří asi budou považovat některé jeho názory za příliš liberální, ale myslím, že alespoň trochu by se mohli pobavit všichni...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:20
sevenjetc: Re: Když koupím telefon a druhý
sevenjetc
V multikine jsem nebyla mozna dva roky, nejcasteji chodim do Modranskyho biografu, potom do Atlasu (na oboji mi jede tramvaj, jen jinym smerem) a obcas do Oka.
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
20:29
Satan__666: Re: Když koupím telefon a druhý...
silhouette
himself: Jsem rád, že to někdo napsal za mě.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:28
nakopnuta_sova: Re: Když koupím telefon a druhý...
nakopnuta_sova
Jo, na zážitek. Zážitek z lidí furt něco žeroucích a srkajících, bavících se o filmu, komentujících hlášky, v horším případě mrcasících s telefonem, pač se musej o zážitky podělit na držkoknize... to si to fakt radši stáhnu. Anebo, když už do kina jdu, sednu si tak, abych měl kolem sebe co nejvíc místa a hladovci, co by za dvě hodiny asi hlady zhynuli, mě rušili co nejméně.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:58
insaina: HD CAM? .D
insaina
HD CAM? .D
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
17:33
razden: Re: HD CAM? .D
razden
s korejskyma titulkama :)
kdyz chces blabolit, pocitej s bolesti

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2101 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 89 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.