Detail hlášky #73754

<ona> jsem první holka, která nedokázala vystoupit z friendzóny
<on> a zkusila jsi mu ukázat psa?
<on> *prsa
<ona> zkusila, ale nezabralo to
<ona> možná zkusím toho psa

Informace o hlášce

Datum přidání: 17. 6. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: Poza (44 hlášek)
Hlasování: Apophis, Kukensius, Komunard, insaina, Stickman, sebastian_hardie, Kwisatz_Haderach, olejovka, Ella, Natsumii, Hanach80, suah, BearPeter, Annacerv, naituf, BMJackal, makr009, zelvak, krutoslav, ememtal, matrix17, niiemand, nitram1234, mrMys, h0das, Witek, killercat 27 pro a kapoka, Tinnarr, Keeehi, CarpeNoctem, Krokodyl, Zelvi, freferg, baffiak, izzi_cz, kudli, Brambor, Taboard89, tristaver, razden, ladys91, arxarios, oprs, SkweerookL, Hammer, pavelnop, Flad, SkyHaven, sevenjetc, Dyfer, piol, sasagin, Shubol, Komaar, zgrossl, Maty991, yannush, Marcus7, Sobosss, belisek
34 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 32,51 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

03:01
Krokodyl: A proč nám to říkáš?
Krokodyl
A proč nám to říkáš?
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
03:23
nakopnuta_sova: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
ukázala psa, tak by nabrala směr friendzone ani by nevěděla jak a to už by muselo být, aby to vytočila a v dotyčné zóně nezůstala... NEMÁM RÁD LIDI, U KTERÝCH ABYCH SE POMALU DOVOLOVAL PANA PSA, JESTLI SMÍM DO POSTELE, PROTOŽE TAM OBVYKLE SPÍ PAN PEJSEK... ne, fakt nejsem jak Sobota v Jáchymovi, abych si tohle nechal líbit ]:-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:26
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Naopak pokud mu <ona> ukázala prsa a nezabralo to, tak je buď <on> teplej nebo by se <ona> zřejmě měla zamyslet, zda by neměla shodit pár desítek kilo, jinak nevím, čím to, že "ukázat prsa" nezabralo - že by na prvním rande a <on> si řekl, že se <ona>asi podobně chová pořád? Nebo čím to? Nechápu... to, že byl <on> zadanej si dovolím pominout...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:27
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
A co možnost, že se dotyčnýmu ta holka prostě a jednoduše nelíbí? A nemusí to bejt jenom tím, že by byla tlustá. (Například kamarád hroch má dvě holky ve friendzone, a prostě se mu nelíběj, ať už vzhledem, nebo třebo nějakýma vlastnostma, který člověk dejmetomu skousne u kamarádky, ale ne u něčeho víc. A děsí se toho, že jednu z nich napadne podniknout takovejhle frontální útok.)
Ddim crwban yma.
11:49
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Tak mu vyřiď, že je srab. Chlap si friendzone nevydržuje.
17:30
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Jak to myslíš, "chlap si friendzone nevydržuje"? Že se chlap nemůže kamarádit s holkou? Ano, je to neobvyklé, ale ne nemožné. A nemusí být tepel, stačí, pokud je zadanej - v tu chvíli by ostatní ženy a dívky logicky měly být ve friendzone.
Nebos myslel "vydržovat" ve smyslu kupovat jim dárečky a kdesi cosi? No to fakt ne, ale o tom Želva myslím nemluví :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:41
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Mít kamarádky != mít friendzone.

Mě odjakživa učili, že chlap musí mít charakter. Osobu mužského pohlaví, která vědomě podává chléb žíznivému, bych chlapem nenazval ani v opilosti. Srabem nebo kurvou jo, ale chlapem ne :-)
18:49
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Co má dělat, pokud mu ona vyhovuje jako kamarádka, ale víc s ní mít nechce? Přerušit kontakty?
Jde o to, jak to bere ona - pokud taky kamarádsky, o nic nejde. Akorát že to on těžko může vědět, tak se obává, aby to ona nebrala vážněji než on... proto on to třeba bere jako friendzone, protože neví, jak to vidí ona.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:51
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Ano, pokud on to má jasně - kamarádka a nic víc - tak ve chvíli, kdy ona by chtěla víc, by to měl říct jasně, že víc nebude - pokud to ovšem "on" ví, že "ona" chce víc. Pokud si není jist...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:34
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Z toho, co psala Zelvi mi vyplývá, že to ví.
00:03
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Ví?
Želvička ví?
Ty jsi, počítám, chlap.
Takže to zní tak, že i kdyby Želvička věděla, že jsi.... kdo jsí, abys bral sobě do huby nás?
Když to tak čtu, Želvička nám nemůže být .. tak to ale je! Ať mi každej dá pusinku přesně tam! JO, PŘESNĚ TAM! ......
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:06
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Asi tak. Co máš dělat z toho, že víš.. víš a co jako...... no tak pochopíš, že tak a tak a pochopíš to nebo si naser...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:24
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Huh? Nějak mi uniká, cos chtěl říct...
00:27
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Může být.
A co takhle vzít v potaz to, že to fakt vím - napřiklad že vím, že mi Želvička stejně nedá... ať se snažim co se snažím... ale tak pal to čert, beztak se neteřinka už na strejdu těší a ségra ví, že má ješttěrku připravit na nějaké vstávání... sova byla sice nakopnutá, ale klovnout kohokoliv kamkoliv ještě svede
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:28
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
... asi tak!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:34
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
A teď si s tím vším poraďte, hahaha, huhuhu, už nebudu houkat, protože jen my sovy víme...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:34
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Eeeee...OK? A jak jsi přišel na to, že mluvím o tobě? Pokud nemáš friendzone, tak se tě nic z toho, co jsem psal, netýká :-)
00:38
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Mám... mám, čertužel. Moje životní láska je už, co vím, vdaná na druhé polokouli (a tím kupodivu nemyslim Želvičku) tak co mám teď dělat?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:42
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Takže nemáš friendzone...možná v jednom jsi, ale to je přece pravej opak.

Jinak...donutit se zapomenout. A chlast na to nefunguje, vlastní zkušenost.
00:53
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Tak to máš pravdu. Jsem ve friendzone - a oba víme, co s tím naděláme - přesně to. Velké hnědé smradlavé nevoňavé přesně to!
A zapomenout nejde. Zkoušel jsem to. Dvacet let. Hovno z toho. Doslova...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:09
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Ale jde, jen to ze začátku není na povel. I když po dvaceti letech už by mohlo, no...

Tvl, já bych ti mohl vyprávět věci...ale internet je na to trochu moc veřejný místo.
01:50
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Rád bych tedy věděl, jak zapomenout na svou životní lásku...

Je tomu patnáct let, kdy jsem ji poznal... třináct let jí bylo. Tušíš asi, jak mi kamarádi nadávali ;-)

Je mi jasné, že si ani neufouknu, že ji zřejmě už ani neuvidím, natož aby mi i kdyby blbou pusu dala... a co? Mám se oběsit? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:59
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Neboli já vím, kde to je, já vím, že kdyby mi někdo řekl "hele, máš k dispozici XXX a dělej si s ní, co chceš", tak že bych asi řádil, že bych asi ani viagru nepotřeboval, no prostě by se vidělo ]:-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:01
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Já jsem sice taky na mladý, ale až tak? :-D

Víš co ti doporučím? Zamiluj se do holky s chronickou depresí. To tě naučí takový kouzla s vlastní psychikou, že se nebudeš stačit divit. Nebo tě to sežere, no... Kdo nezažil, nepochopí.
02:08
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Jak říkáš "chronická deprese", tak zdrhám preventivně, to zní tak nějak jako "co bude k večeři? Chleba s... a proč ne rohlíky? Oni neměli... ale to je špatné a je mi z toho smutno a co že bude zítra k obědu? Nevím a nezájem, teď zrovna nevím, co bude zítra k obědu!"... možná se pletu, ale prostě zdrhám preventivně, jdi mi s "deprézema" do Edenu, děkuju.... dost mi na tom, že bych měl vymyslet, co si zítra dám k obědu :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:13
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Tak a sova se usnesla.
Rozmrazí si kuřecí nugetky a k obědu si jen zmikrovlnkuje tyto a oškrábe si brambory. Možná teda, jestli se sově bude chtít do tří odpoledne, kdy musí do práce, vstát ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:28
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Tak přesně o tomhle to není, no :-D

Tihle lidi maj jednu zajímavou vlastnost. Neznám jich moc, ale maj to všichni. Když jim je dobře, tak tě uměj přímo nabít pozitivní energií. Pak si to ale uměj okamžitě vzít zpátky i s úrokama, když to na ně přijde. Trvá to jednu větu, jedno gesto, jeden pohled...a ty jen zůstaneš čumět s otevřenou hubou, máš chuť jít si to hodit, a ten pocit si pamatuješ i po deseti letech, brrrr. Je to jejich způsob, jak se nezbláznit definitivně, takže jim to nemůžeš ani vyčítat.

Zdrhat je rozumná volba, škoda, že jsem to tenkrát nevěděl... Na druhou stranu, když to přežiješ, tak už tě jen tak něco nerozhodí. A nějaká životní láska už vůbec ne :-)
11:14
Rimmer: Re: No tak mně kdyby holka
Rimmer
Nech toho mrzkého kňourání, ty plesnivý chomáčku rektálních chloupků.
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
11:36
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
Teda pánové, já se v tý vaší diskuzi nevyznám. :D Takže jenom ve zkratce.
Obě ty slečny jsou jeho kamarádky, minimálně jedna by stoprocentně chtěla něco víc (řekla mu to několikrát, chová se tak a podobně), druhou odmítl kdysi dávno a ona mu to doteď neodpustila a pokaždý, když přijde řeč na vztahy, tak do něj rejpe a tak, že on kdyby tenkrát... A ano, s oběma pořád kamarádí, protože jinak jsou to celkem fajn holky - pominu-li to, že jsou obě tak negativistický a zahořklý, že oproti nim já jsem sluníčko - a protože on celkově nemá moc kamarádů, tak proč by se dobrovolně zbavoval dalších dvouch? (Jasně, není to Přátelství, protože některý věci s nima prostě řešit nemůže, ale mít je jako kamarádky... proč ne.) Ostatně ony by mu ani "nedovolily", aby se s nima přestal bavit. A z toho, co mi říkal (a posílal, co mu říkaj, resp. jak), se vůbec nedivim, že je nechce. A kvůli tý jejich negativitě by je nechtěl, ani kdyby nechtěl mě (což je zase druhej problém, ale co už).
Snad se v tom vyznáte.
Ddim crwban yma.
11:46
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
A ještě mě tak napadá, že to je částečně i kvůli tomu, že on je hebefil (he he, toliko k "a není to moc mladý?", a nemyslim to jen ve stylu já aka "jo, fajn, ráda se na to kouknu, ale nic bych s tím mít nemohla a nechtěla, protože je to moc mladý", on by chtěl) a ty dvě... prostě nejsou ani trochu lolitalike. (A jestli se divíte, odkaď to vim, na jednu z nich všechno napráskal fb (a imo je fakt ošklivá) a druhá je naše společná kámoška (a sice celkem kočka, ale ne tím "správným" způsobem).
Ddim crwban yma.
11:47
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
A teď doufám, že si to tady nikdo z nich nepřečte. :D
Ddim crwban yma.
22:22
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Tak ono kterej chlap není více či méně hebefil - kdo se občas mlsně nepodívá na to, čemu se v angličtině říká "jailbait"? Ještě to není ženská, ale už to zdaleka není dítě.... proč se nepodívat? Pokud to není zmalovaný jak kdyby tomu nafackoval natěrač, proč se nekouknout? Myšlenky trestné nejsou ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:50
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Nepřesvědčilas mě, že je chlap :-)
13:24
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
Proč? Co ti na tom přijde nechlapský?
Ddim crwban yma.
15:03
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Protože mám dojem, že mu to dokonce dělá dobře. "Vím, že jim ubližuju, ale nic s tím dělat nebudu a ještě pobavím želvu útržkama komunikace." To je velmi nechlapský, to je dokonce přímo ženský.

Druhá věc je, že špetku rozumu by mohly mít i ty holky, ale to jim jednou předpokládám dojde samo :-)
22:24
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Co tak Želva píše, tak on s tím moc nenadělá, když by mu zřejmě holky "nedovolily" se s nima přestat bavit. Takže o rozumu, resp. jeho nedostatku, je to hlavně u nich, řekl bych.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:27
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
A co by s tím měl jako dělat? (Co bys s tím dělal ty?) Neřeknu, kdyby je provokoval, ale to fakt nedělá, spíš naopak (ne jako jistá slečna, která mi permanentně říká, jak by chtěla holku, pouští mi takový písničky, ale nic se mnou mít nechce). :| Takže jop, sovo, naprosto s tebou souhlasim.
Ddim crwban yma.
02:09
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Sbohem a šáteček, to bych s tím dělal. Podle mýho jediná "čistá" možnost pro obě strany. Že by mi to nedovolily? Watch me.
02:15
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Možná ano, možná ne. Pokud se tě někdo rozhodne "stalkovat", bývá to problém. A pokud to třeba jsou kamarádky patřící "do party", stálo by za to přerušit kontakty s několika kamarády jen proto, že po tobě nějaká holka jede a ty nemáš zájem?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:44
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Když se do party dostane někdo, koho ty osobně nemůžeš vystát, ale ostatním sedne, taky si rozmyslíš, kam s partou půjdeš a kam ne. Tohle je to samý.

Stalking je trochu jinej level, ale na to přece máme legislativu, tak kde je problém? .-)
12:03
Nasty2: Re: No tak mně kdyby holka
Nasty2
Když se u mně dostal do party někdo koho nemohu vystát a nepovedlo se mi ho vyštípat, tak jsem z party prostě odešel a byl pokoj... :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:11
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
CN a sova: Jedna z nich je jeho spolužačka. A ty bys to možná udělal, ale on fakt nechce tohle udělat holce, se kterou tráví každej den několik hodin (jakože jasně, už jsou prázdniny, ale jak ji znám, tak by mu to neodpustila do konce studia. A jestli by tobě bylo příjemný muset trávit čas s holkou, která tě nesnáší a dává to sakra najevo...). A obě patřej do party (sice každá do jiný, ale i tak), který on nehodlá takhle rozbít - už proto, že mimo ně má jen minimum kámošů. (Když jsem se já dala dohromady s drahým, tak se celá parta bála, abysme se nerozešli, protože by se to pak rozpadlo celý, kdybysme se nemohli vystát. Tohle je prakticky to samý.)
Nasty: A co když jste do party přišli společně, byli jste kamarádi a někdo z vás se pak zcvoknul? Stálo by ti za to opustit "všechny" kámoše kvůli tomu, že se nějaká holka zbláznila (do tebe)?
Ddim crwban yma.
14:21
Nasty2: Re: No tak mně kdyby holka
Nasty2
A tak já už jsem něco podobného musel absolvovat a věř mi, že to jinak prostě nejde. A ti kamarádi, kteří to pochopili, byli i nadále kamarádi, jenom ne v partě a zbytek mi je z principu u otvoru, ti za to totiž nestojí...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:02
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Jistě, trávit čas s holkou, která mu nadbíhá, je příjemnější... Pak se mi ale nediv, když říkám, že je srab :-)
15:19
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Možná ano. Ale pokud je to tak, jak píše Želva, že to není jen o partě, ale i o škole, tak řekni dotyčné, co a jak, když ti pak bude x let dělat ze života peklo - a že tohle nasraná ženská umí, když se rozhodne... dělat tobě ze života peklíčko, ještě pokud možno pomlouvat okolo, takže nakonec budeš za hajzla i pro jiné, protože stokrát opakovaná lež za pravdu uznána bývá a tvou verzi příběhu nikdo nebude chtít slyšet, protože TY jseš ten hajzl, takže i lhář...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:12
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Jo, no...a? Jestli je to tenhle typ ženský, tak udělá přesně to samý, až jí to v tom friendzonu přestane bavit... A jestli má aspoň trochu sebeúcty, tak jí to bavit přestane.

Myslet si, že budou kamarádi i za pět let, je mírně řečeno naivní. Na to by charakter museli mít oba a já mám dojem, že minimálně jeden z nich tento postrádá...
16:24
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Jeho tak trochu chápu. Nechce spustit brajgl dřív než je nezbytně nutno. Partě se vyhneš, ale škole ne, to je to.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:26
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Nejlepší by asi bylo, kdyby si našel přítelkyni. To pak snad dotyčné dojde, co a jak. Horší by ale bylo, jestli by spustila výše zmiňovaný brajgl, čehož se tedy obávám. A za druhé najít si ženskou "na povel" taky není ono a kdyby si našel takhle nějakou jen jako "zástěrku", nebylo by to fér vůči ní, pokud by to nebylo domluvený, že spolu JAKO budou, aby to té a té snad teda konečně došlo...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:13
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Přesně naopak, vůbec nejlepší by bylo, kdyby ona potkala někoho jinýho. Win-win :-)
17:17
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Jo, to by nejlepší bylo, jenže to záleží hlavně na ní, já mluvil o situaci, kdy to může ovlivnit on.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:59
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
Tak jasně, že by bylo nejlepší, kdyby si každej z nich našel někoho jinýho, ale jednak to není tak jednoduchý a jednak to nikdo z nich evidentně nechce. A ano, trávit čas s holkou, která mu nadbíhá, je příjemnější, než trávit čas s holkou, která mu (hypoteticky po poslání do prdele) dělá ze života peklo.
Ddim crwban yma.
01:48
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Nikdo?
Já z toho pochopil, že to nechce ona, u něj z tvých příspěvků nic takového nevyplynulo.
On že si třeba žije po svém a to, že žádnou nemá, přece nic výrazného neznamená... má to lámat přes koleno?
Já bych se taky nezlobil, kdyby se nějaká "ta pravá" našla, ale protože jsem dost svojskej (nejen proto, že jsem noční sova, což je mj. vidět z obvyklé doby, kdy sem a nejen sem píšu ;-) ), nedělám si iluze a už vůbec nehledám za každou cenu, to by byla cesta do pekel - pro mě i pro ni. Jestli se "ta pravá" najde, bude dobře, jestli ne, VOSETON.

Jinak máš pravdu. Stokrát lepší trávit čas s holkou, která mi nadbíhá a já to ignoruju než MUSET (škola) trávit čas s holkou, která mě nesnáší a dělá mi ze života peklo, protože jsem si DOVOLIL ji odmítnout. Kdybych si musel vybrat, mám to jasné. Carpe nevím, jak by to dělal a zda a jak by vydržel s nasranou madam, která se rozhodla mu za to, že si dovolil ji odmítnout, dělat ze života peklo a vyhnout by se jí nemohl, protože škola...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:11
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
Jop, žije si po svým a žádnou nechce. Až na mě. [: (Teda ne, že by mě chtěl až tak, aby se mě snažil přetáhnout drahému, protože je jenom "trochu zamilovanej", ale kdybych byla single...)
Carpe, jestli budeš tvrdit, že nemám charakter, tak máš pravdu. [:
Ddim crwban yma.
10:53
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
ad sova: Carpe by to řešil velmi snadno, Carpe se totiž na nějakou uraženou pipinku a její nohsledy může z vysoka... Carpe by se ale do takový situace nedostal, protože si zatraceně dobře vybírá, koho si pustí k tělu.

ad Zelvi: především budu tvrdit, že nikdo z vás čtyř nemá rozum :-)
12:04
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
Tohle nemá cenu, končim.
Ddim crwban yma.
00:30
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Tak nějak souhlasím. Chtěl bych Carpeho vidět, jak by si poradil s uraženou pipkou dělající mu ve skupině na VŠ peklo a ještě ho pomlouvající, kde to jde.
Jistě, jde to ignorovat, ale to akorát ponecháš dotyčné možnost dělat peklíčko ještě větší stylem "a já tohle a tamto a ten hajzl mě ignoruje a vůbec neodepisuje a nic, ach já ubohá..." a je to ještě horší.
Přičemž ale kdybych se zkoušel bránit, pipka to ještě otočí proti mně - "vidíte ho, hada, jak se vytáčí?"... takže si člověk nevybere. Když se hajzlík /hajzlice rozhodně mstít, jsi v prdeli, protože hajzlíci vědí, jak to udělat, abys TY byl/a za hajzla a oni/ony za toho, komu bylo ublíženo...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:32
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Jistě, Carpe si vybírá. Ale zde jde debata o tom, co by Carpe dělal, když už by se do té situace dostal a uražená pipinka se mu hodlala mstít. Jistě, třeba by se Carpe do té situace nedostal, ale my se ptáme, CO BY DĚLAL, KDYBY V TÉ SITUACI BYL... je to tak, Želvi? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:57
CarpeNoctem: Re: No tak mně kdyby holka
CarpeNoctem
Tak já ti to zopakuju. Nedělal bych nic, bylo by mi to u prdele. S mojí povahou bych si toho možná ani nevšiml :-)

Odmítnutí zažil každej, většina lidí několikrát. Rozumnej člověk se s tím nějak srovná. Třeba ne hned, ale nakonec to zvládne. Kdo ne, je slaboch a nestojí mi za pozornost. Jsem schopnej sympatizovat s někým, kdo to ještě definitivně nepochopil (aka je friendzoned), ale ne s někým, kdo už to sice pochopil, ale už se s tím jaksi zapomněl vyrovnat.

I kdyby mi to náhodou mělo vadit, zrovna na vejšce máš mraky možností, jak se s pipkou nikdy nepotkat. 1) Nestudovat FHS apod. 2) Přizpůsobit si rozvrh 3) Přifařit se k jinýmu kruhu, když 2 selže 4) Chlastat jinde, než v místním klubu 5) Ztratit se v davu. Ad nauseam...
00:26
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Ty, Želvajs, jak tě tak čtu... já jsem snad ten tvůj kamarád, ač jsem tě v životě neviděl...
Taky si žiju po svém, taky se do vztahu nehrnu (co z toho, ještě by mylášková hodlala v tuto pro mě sotva večerní dobu spát a držkovala by, proč sedím u PC, no ještě toho trochu), leda by čeleď želvovitých teda jaksi že třeba..., taky jsem zas tak slušnej, abych nepřetahoval, pač je mi jasné, že by mě stejně Želva poslala do Edenu... no co už, je to tak.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:16
Zelvi: Re: No tak mně kdyby holka
Zelvi
Muhehe. Nejsi, už jenom z toho jednoho prostýho důvodu, žes mě narozdíl od něj neměl v posteli nahou. :D
Ddim crwban yma.
17:29
nakopnuta_sova: Re: No tak mně kdyby holka
nakopnuta_sova
Haluzák jeden ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:31
baffiak: ukazat prsia? to je tak navod, a...
silhouette
ukazat prsia? to je tak navod, ako sa stat fajnovou jednorazovkou a z "friendzone" sa uspesne presunut do "zabudni".
00:30
nakopnuta_sova: Re: ukazat prsia? to je tak navo...
nakopnuta_sova
Nie. "Zabudni" nie. "Pojeb a zabudni" to je to, nebo máš námitky?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:50
nakopnuta_sova: Re: ukazat prsia? to je tak navo...
nakopnuta_sova
Popřípadě "pojeb a zabudni" - nie.
Pojeb a zabudni jen v případě, že máš "kadeto" si zajebať... ja viem, že takú "ukážem ti prsia" treba poslať tam - áno, tam, do riti!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1238 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1543 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1893 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2099 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2314 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 26 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 56 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 68 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 77 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 87 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.