Detail hlášky #73930

Co sa tyka marketingovej spravy, neponukame v nej ziadne nase sluzby, len Vas informujeme, ze v ramci sviatku/vyrocia sluzbieb, mozete vyuzit doplnokovu sluzbu, ktora je bezplatna.

Komentář: Ponukana sluzba nie je sluzba - Linka O2 Slovensko

Informace o hlášce

Datum přidání: 22. 6. 2018
Kategorie: Mozkové errory
Autor: arxarios (1 hláška)
Hlasování: 0 pro a Kaissy, Elgurth, CarpeNoctem, insaina, Stickman, SkyHaven, Brambor, xkox, Apophis, Hammer, zgrossl, ErrorJoe, Zelvi
13 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 0,00 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

17:30
arxarios: O2
arxarios
Zmrdi z O2 zneuzivaju osobne data na svoj marketing. Uz predosla pipina z linky tvrdila, ze propagovanie sluzby zadarmo, nie je propagacia. Tato pipina, Lenka B. to dnes dorazila.
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
06:13
nakopnuta_sova: Re: O2
nakopnuta_sova
Dorazila, ale na ni bych to nesváděl. Z její hlavy to těžko bude, to vymyslel nějakej kravaťák nahoře, zřejmě s titulem MBA - Mladý, Blbý, Arogantní/Ambiciózní.
Pipkám z infolinky či nabízejícím služby se snažím nenadávat, ony jen plněj příkazy a drmolej naučený věty, protože složenky se neptají... že si občas myslím něco na adresu jejich inteligence, to myslím, ale snažím se jim nenadávat a jen si to myslet. Každej se nějak živí a když to jsou třeba studentky, co si takhle přivydělávaj při studiu... lepší tohle než když jsem několikrát četl, že si často vysokoškolačky přivydělávají escort servisem... jako rodičovi by mi méně vadila dcera v call centru než v escort servisu.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
08:41
Brambor: Re: O2
Brambor
Nejdete s dobou, už jsem narazil i na článek, kde "progresivní" učitel na základní škole avizoval prostituci jako legitimní volbu kariéry.
Zwov je drak!
10:53
While: Re: O2
While
A tak proti gustu,... Každý se něčím musí živit, jsou věci na které mají lidé lepší žaludek než jiní a taky záleží na penězích, co za ně je člověk ochoten udělat. Morální stránka věci asi nejspíš tyhle tipy nezajímá.

I když taky bych nebyl nadšenej, kdyby se případná dcera dala na tuhle dráhu, zase na druhou stranu, zkus jí to zakazovat, když by byla samostatná a nežila pod tvojí střechou. Ozvat se můžeš, pokusit se jí to vymluvit taky, ale zakazovat jí to? To by ten vztah mohlo docela těžce poznamenat.
I don't know and I don't care.
06:20
nakopnuta_sova: While 10:53
nakopnuta_sova
Tak jistě, že zakazovat nemůžeš, resp. zakázat můžeš, ale jak budeš zákaz vymáhat?
Maximálně může rodič říct "dokud žiješ pod mou střechou, tak tohle teda ne, jestli se chceš takhle živit, tak se odstěhuj do svého, do mého bytu si kunčafty vodit nebudeš". To už by se vymáhat dalo - jak by přišel kunčaft, vyrazit s ním dveře. A pak už je na dceři, jestli dostane rozum nebo se radši odstěhuje a bude se živit vagínou... v případě plnoletého dítěte má rodič prakticky ve všem jen hlas poradní, nejsme v Indii či podobných zemích, kde musíš otce bezvýhradně poslechnout třeba v padesáti, protože slovo otcovo je zákon.

<grammarnazivník> A asi jsi chtěl říct "tyhle typy"</grammarnazivník>
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
06:25
nakopnuta_sova: Re: While 10:53
nakopnuta_sova
Velmi by mě zajímalo, jak by se dotyčný pan učitel tvářil, kdyby mu s tím, že se hodlá živit vagínou, přišla jeho vlastní dcera, jestli by ji poplácal po rameni a řekl "když je to tvoje volba, přeju ti, ať se ti daří" a nevadilo by mu to... dost často to totiž bejvá že co nevadí u cizích, to u vlastních dětí vadí...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
11:04
While: Re: While 10:53
While
Hmm, zajímavá otázka, popravdě nevím, jak bych se zachoval, být to moje dcera. Asi by se mi to nelíbilo, ale troufám si tvrdit, že bych se s tím srovnal nakonec, přeci jen krev není voda.
I don't know and I don't care.
12:21
Brambor: Re: While 10:53
Brambor
Většina těchle liberálních hovad jsou bezdětní, nemají ani páru proč se to řeší. Stejné případy pokrytectví byli například křesťani, kteří protestovali před klinikou proti potratům, a nakonec se tam sami se svou dcerou dostavili na potrat.
Zwov je drak!
14:51
nakopnuta_sova: Re: While 10:53
nakopnuta_sova
Přesně. Jsou proti něčemu, ale když se to týká jich, najednou se to může, najednou se to hodí... typické "já můžu, ale ty se ani neopovaž!!!"
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
17:47
nakopnuta_sova: Brambor 12:21
nakopnuta_sova
Já říkám jedno:

Pokud potrat je vražda, pak onanie je genocida :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
19:43
CarpeNoctem: Re: While 10:53
CarpeNoctem
Bylo by, pěkně prosím, možné, přestat nazývat tyhle lidi liberálama? To přenechme amíkům. Morální relativismus má s liberalismem společnýho zhruba tolik, co národní socialismus s pravicí. Děkuji.
21:29
While: Re: While 10:53
While
Souhlasím
I don't know and I don't care.
11:15
Brambor: Re: While 10:53
Brambor
To je na diskuzi...Co ti je do toho, co já dělám se svým tělem X Máte svobodnou volbu dělat se svým tělem co je vám libo, třeba ho i prodat...Morální relativismus, je to pro člověka, který nějakou morálku má. Pokud ji nemá, protlačuje takové zhovadilosti ve jménu svobody a rovnosti...vyberte si.
Zwov je drak!
16:10
CarpeNoctem: Re: While 10:53
CarpeNoctem
Liberál v tom původním smyslu ti právě nic protlačovat nebude. Pouze se bude domnívat, že pokud se někdo chce živit tělem, budiž mu/jí přáno. Se všemi důsledky, které z toho plynou.

Naopak liberal v tom americkým smyslu se bude bít v prsa, jak je práce v sex businessu fajn, aby za chvíli křičel "sexismus," když se v reklamě ukáže holka ve spodním prádle. Virtue signalling se tomu říká.

O tom, kdo z nich má "nějakou" morálku, klidně diskutovat můžem :-)
19:28
nakopnuta_sova: Re: While 10:53
nakopnuta_sova
To mi připomnělo před pár lety poprask v Německu, kdy nezaměstnaným ženám německá obdoba Úřadu práce nabízela zaměstnání v bordelech (nebo jak to říct slušně) a když odmítly, úřad jim sebral podporu a vyřadil je z evidence, protože "odmítly zprostředkované zaměstnání". No byl z toho tenkrát slušnej poprask, že do takovéhohle zaměstnání nelze člověka nutit pod pohrůžkou trestu, že to je proti lidské důstojnosti... no úřad po kratších diskusích couvl a přestal práci v "night clubech" a podobně považovat za vhodné zaměstnání a posílat tam ženské s tím, že pokud odmítnou, přijdou o podporu, pač se to bude brát jako odmítnutí vhodného zaměstnání.
Což je správný postup - nenutit do takovéhohle zaměstnání, tady je plně pochopitelné, že se to někomu hnusí a bere to jako věc proti lidské důstojnosti. Taky bych to, být ženská, v životě dělat nešel.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
09:18
Brambor: Re: While 10:53
Brambor
Máš pravdu, mám to pokřivené amerikou. Asi bych to měl přestat sledovat, ale je to zábavnější než naše problémy. U nich se alespoň zasměješ tomu pokrytectví, kde ti říkají, že máš dělat co ti říkají, neco dělají oni, a každý kosmý pohled na barevného člověka je rasismus, aby v zápětí ponižovali bělochy... My tu máme akorát xenofoby, nebo rusofoby a EU už se taky nedá smát, ti jsou k pláči.
Zwov je drak!
10:14
CarpeNoctem: Re: While 10:53
CarpeNoctem
Tak tohle můžu podepsat :-)

Ono se to k nám ale pomalu dostává taky. Zatím to není ani zdaleka tak šílený jako u nich, ale dočkáme se. A zblízka už to taková sranda nebude...
10:40
Brambor: Re: While 10:53
Brambor
Ano, už k tomu máme nakročeno, první zvrhlosti už se začínají objevovat, jako např: http://www.ceska-justice.cz/2018/06/navrh-ministerstva-spravedlnosti-lide-budou-mit-pravo-menit-pohlavi-bez-chirurgickeho-zakroku/
Jsem zvědavý, jestli to dotáhnou tak delako jako v kanadě, kde je zločin oslovit někoho špatným zájmenem.
Zwov je drak!
19:27
nakopnuta_sova: Re: While 10:53
nakopnuta_sova
To už se ale posrali v kině, trestat za oslovení špatným zájmenem - jak mám poznat, s kým zrovna mluvím, resp. jak se dotyčný cítí? Narodil se jako muž, takže on... jenže včera se cítil ženou, čím se cítí dneska? Mužem, hermafroditem, patníkem? Jak to mám dofrasa vědět? :-o
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
23:57
CarpeNoctem: Re: While 10:53
CarpeNoctem
To snad abych ti radši ani neříkal, kolik těch zájmen existuje :-)

#72genders
07:14
nakopnuta_sova: Carpe 23:57
nakopnuta_sova
Mě na ZŠ učili "on, ona, ono, oni, ony, ona".

72 genders? Tyvolenakole... válku na tuhle svoloč, tohle už fakt není normální, lidi evidentně roupama nevědí co by...

To jsem jako povinen se učit 72 zájmen a předpokládám ještě na první dobrou poznat, s kým se bavím, protože dotaz na pohlaví - a tedy jakým zájmenem ho mám oslovit - by se ho taky mohl dotknout, to přece mám vědět, že on je patník, takže ho mám oslovat "panč patníke" a jakékoliv jiné oslovení se ho osobně dotýká?
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
08:37
Brambor: Re: Carpe 23:57
Brambor
Co tě učili je irelevantní, celé to stojí právě na odtržení od reality. Fakt, že máš buď penis, nebo vagínu nehraje žádnou roli...A co je na tom nejhorší, že je to produktem univerzit, institucí vysokého učení. K čemu bys měl inženýry a konstruktéry, když můžeš mít sociální inženýry a konstruktéry domělého uutlačování.
Zwov je drak!
10:41
nakopnuta_sova: Re: Carpe 23:57
nakopnuta_sova
Asi tak. Co na tom, že sociální inženýr a konstruktér domnělého utlačování je k hovnu, on už dokáže vysvětlit, čím vším je užitečný a že pokud já si myslím, že je k hovnu, tak to znamená, že jsem netolerantní, xenofobní, homofobní a kdovíjakještěfobní, když nechápu, jak prospěšnou práci pan inženýr genderových studií koná...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
10:48
Brambor: Re: Carpe 23:57
Brambor
I na tohle už narazili :D Jediné uplatnění takových titulovaných blbů je právě ve školách, jejich jediná funkce je šířít tuhle nákazu, a až dojde na lámání chleba, bude to stejné jako s ekonomy u nás, každý druhý titulovaný je v tesu za kasou.
Zwov je drak!
19:30
nakopnuta_sova: Brambor 09:18
nakopnuta_sova
Jo, to je taky smutný fakt... cikán ti řekne "bílá svině", ty mu řekneš "jestli já jsem bílá svině, tak ty jsi černá svině" a rasista jsi ty a co na tom, že on si začal, začnou zkoumat, jestli jsi ho k tomu něčím nevyprovokoval, přece by to neřekl sám od sebe a průšvih máš ty, on je nevinná oběť rasismu...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
19:31
nakopnuta_sova: Re: Brambor 09:18
nakopnuta_sova
A rasismus... víme jak. Je jedno pracovní místo, uchází se o něj bílý a cikán. Když firma vezme bílého, jsou rasisti, takže prakticky musí vzít cikána, aby držel hubu a co na tom, že tohle nepsané "vem cikána nebo máš průser za rasismus" je rasismus proti bílým, to nikdo nevidí. Nobody is so blind as he who does not want to see.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
19:35
nakopnuta_sova: Re: Brambor 09:18
nakopnuta_sova
Asi takhle:

Volá chlapeček do rádia:
"Nemám rád lidi jiné rasy, jsem rasista?"
Moderátor odpovídá:
"No, asi takhle: jestli jsi Žid, tak jsi ortodoxní, jestli jsi muslim, tak jsi fundamentalista, jestli jsi Japonec, tak jsi hrdý potomek národa samurajů, jestli jsi černoch, tak jsi nevinná oběť pozůstatků otrokářského systému, jestli jsi Rom, jsi nevinná oběť gadžovského rasismu a jestli jsi běloch, tak jsi xenofobní rasistická svině."
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
06:19
While: Re: Brambor 09:18
While
Vítej v absurdním západním světě "demokracie" s přehnanou svobodou, humanitou, politickou korektnosti a to celé zaštítěné pokrytectvím.
I don't know and I don't care.
08:30
nakopnuta_sova: While 06:19
nakopnuta_sova
A proto nakonec budeme, pokud se toho dožijeme, vyprávět vnučce Fátimě o tom, co to byly svobodné volby a jak byli někteří lidé rozmazlení, že právo svobodné volby nevyužívali...

Protože tihleti si se svobodou, humanitou a politickou korektností hlavu nedělají a proto se obávám, že nás právě tímto nakonec převálcují... humánní Evropa bude tak dlouho humánní, až zjistíme, že ze Spojených evropských chalífátů není cesty ven a my "domorodci" máme demokratický výběr mezi konverzí k islámu a setnutím hlavy, protože nevěřícímu tak třeba...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
09:11
While: Re: While 06:19
While
Tak horce bych to zase neviděl, státy a obyvatelé z bývalého východního bloku mají zatím evidentně dost sebereflexe, aby se tomu při nejhorším postavili, takže až to půjde do prdele, tak nás to tolik nezasáhne.

Ale mám dojem, že na západě bude zle. Nicméně i tam z historie víme, že když to lidé neunesou a přeroste to únosnou mez, tak lidé vezmou věci do vlastních rukou. Speciálně Francouzi jsou v tomhle specialisti. :)

Přeci jen dlouhodobě se to snášet nedá.
I don't know and I don't care.
10:49
nakopnuta_sova: Re: While 06:19
nakopnuta_sova
Nedá, ale bude z toho občanská válka. Protože blbečků, ať už sluníčkových fakt tomu věřících (v Mnichově taky mocnosti věřily, že Hitlerovi budou stačit Sudety a víc už chtít nebude) nebo jdoucích za prospěchem a je jedno, kdo mě platí, hlavně že dobře platí bude dost a budou ochotní se za chlebo/kebabodárce do krve bít... a obávám se, že přesně o tohle islamistům jde.
Rozdělit Evropu, abychom se tu pobili sami a oni už pak v pohodě přeberou ten zbytek, který, i kdyby se jim neklaněl, bude příliš slabý na to, aby se úspěšně bránil...

Prostě proč válčit, když můžeme válku vyprovokovat a počkat si na výsledek... u athénsko-spartské války taky nezáleží na výsledku (na ZŠ nám učitelka říkala, že to byla víceméně remíza, na střední učitel, že "vzato kolkolem vyhrála Sparta"), protože Persie si počkala a výsledek prostě pohltila, neboť se nebyl jejímu útoku schopen ubránit...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
11:04
Brambor: Re: While 06:19
Brambor
Myslíš, že tihle lidi mají čas studovat a odnášet si ponaučení z historie? vždť jen půl dne stojí frontu na oznámení ublížených pocitů a když se semele něco velkého, jako že vyhraje volby Trump, mají radši volno aby se nervově nezhroutili :D
Zwov je drak!
11:23
CarpeNoctem: Re: While 06:19
CarpeNoctem
Navíc je historie děsně politicky nekorektní a nebere ohled na moje pocity... Fujky fujky, až si z toho musím dát sójový latte :-)
11:51
Brambor: Re: While 06:19
Brambor
Připomněl jsi mi tu frašku kolem kingdom come :D Američani se vztelaki, že hra neoplývá "diverzí" a neobsahuje dost NPC s jinou barvou pleti než bílou. To už je jiná úroveň demence, aby ti amíci diktovali, jak by si měl ztvárnit historii evropy...asi ji znají lépe než evropani sami :D
Zwov je drak!
12:41
While: Re: Sova 10:49
While
Sovo, myslím, že máš zbytečné obavy. Pokud by k něčemu došlo, tak se nepomlátíme mezi sebou, především půjdou z kola ven lidé, kteří jsou ten největší problém, tedy naši milí přistěhovalci, co nás přišli obohatit svoji kulturou. Obviňování Evropanů (Francie/Německa), co to zavinili přijde potom. Evropa se z toho nakonec vzpamatuje, v jakém stavu je věc druhá, to že by nás pak obsadili? To asi ne,...

Protože doopravdy si nemyslím, že je to centrálně řízený nějakou islámskou organizací, co chce Evropu pro sebe. Jen je to banda vyčuranejch individuí, kteří jdou za lepším, jiní se na tom chtějí finančně přiživit, další zviditelnit, něco málo má v úmyslu rozvrátit Evropu, ale těch co doopravdy utíkají před válkou je zanedbatelné procento.
I don't know and I don't care.
12:43
While: Re: Brambor 06:19
While
Nojo, to bylo výborný. Já jsem se hrozně bavil, když jsem koukal na Vávrův twitter. To víš, USA ztěží mají nějakou hluboko sahající historii, tak se musí vyjadřovat k té cizí. :)
I don't know and I don't care.
15:44
Brambor: Re: Brambor 06:19
Brambor
Myslím si, že je to spíše pokus historii přepsat, Sami začali strhávat konfederační sochy a každý kdo se byť jen nakloní na ochranu historie je otrokář, rasista...doplňte si, znáte to. A tohle smýšlení se snaží exportovat, aby si na jejich povel každý přepsal historii a celý svět se tak stal multikulti...Nebo možná taky ne, co já vím, už je konec šichty a těším se do hospody :D
Zwov je drak!
16:00
While: Re: Brambor 06:19
While
Na tom možná i něco bude. Němci se teď taky snaží odčinit 2. světovou tím, že si hrají na chlebodárce.
I don't know and I don't care.
16:13
Brambor: Re: Brambor 06:19
Brambor
Nemyslim si, ze je to druh nemeckeho sebemrskactvi, je to spise fanaticka politicka korektnknost.
Zwov je drak!
16:53
While: Re: Brambor 06:19
While
Nebo něco od obojího,...
I don't know and I don't care.
06:59
nakopnuta_sova: Re: Brambor 06:19
nakopnuta_sova
Asi tak. V době, kdy moc Přemyslovců sahala od Baltu k Jadranu, se v Americe proháněli indiáni na mustanzích a lovili bizony :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
11:52
CarpeNoctem: Re: While 06:19
CarpeNoctem
Kdysi jsem hrál jedno čínský MMO. Bylo hodně ovlivněný buddhismem, takže se tam čas od času objevila svastika. To bylo teprve tóčo, co ignoranti předváděli na fóru :-)
12:04
Brambor: Re: While 06:19
Brambor
No to snad ne! Hra, která obsahuje nacistické symboly a není o zabíjení nacistů a nemá s nimi nic společného? Naprosto chápu, jak lidi mohla náhodná svastika vyvést z míry, Nazzi-budhismus se musí vymýtit, než se rozroste a začne más dnešní mládež....Co kurva čekali? Že nějaká ideologie přestane používat nějaký staletí starý symbol, jenom proto, že ho měl na triku idiot co vymýtil půl evropy?
Zwov je drak!
12:18
nakopnuta_sova: Re: While 06:19
nakopnuta_sova
Asi tak. My vzdělaní víme, že "obrácená" svastika je symbol slunce či čeho a Adolf ji vzal a otočil a použil tak, jak ji známe z nacismu. No a když někdo u té "obrácené" svastiky řve, že to je hakenkrojc, usvědčil se z ignorantství :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
12:23
Brambor: Re: While 06:19
Brambor
Tady už jsem ignorant, netuším, který je ten správný směr, ale snad jenom retard nepozná z kontextu, jaké použití je myšleno...A k těm symbolům, je zvláštní, že tyhle vlny zvedá právě svastika, ale když je někde srp a kladivo, všichni to mají na háku...Ale to je možná taky proto, že se lidi strašně rádi ke komunismu vrací a zkouší ho znova a znova, jako tuhle venezuela.
Zwov je drak!
12:54
CarpeNoctem: Re: While 06:19
CarpeNoctem
Správný není ani jeden směr. Obě varianty existovaly tísice let po celým světě, včetně Evropy dávno před Hitlerem. Je možný, že nějaká kultura přikládala určitej význam konkrétní variantě, po tom fakt pátrat nehodlám, ale tvrzení, že nacistickou svastiku obrátil až Adolf, je prokazatelně omyl.
12:58
CarpeNoctem: Re: While 06:19
CarpeNoctem
Heh, teď jsem si vzpomněl na tu scénu z The Da Vinci Code.

Devil's pitchfork!!!
Nope, Poseidon's trident.

Hitler!!!
Nope, Buddha :-D
03:43
nakopnuta_sova: Re: While 06:19
nakopnuta_sova
Aha, tak to dík za informaci :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
14:22
arxarios: Re: While 06:19
arxarios
Dlho som tu nevidel Zelvi. A maju nieco pre nu https://opraski.t-shock.eu/cs/tricko-s-potiskem/KOcQM1lQ Tak ak mas na nu iny kontakt, tak jej to, prosim Ta, posun :)
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
14:44
While: arxarios 14:22
While
Heh, výborný triko. Já už s ní taky docela dlouho nebyl v kontaktu, ale pokusím se předat. ;)
I don't know and I don't care.
16:48
While: Re: arxarios 14:22
While
Zelvi děkuje a pozdravuje. ;)
I don't know and I don't care.
17:55
arxarios: Re: arxarios 14:22
arxarios
Vdaka :)
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
07:00
nakopnuta_sova: Re: While 06:19
nakopnuta_sova
Tričko hezké, ale ta opráskovina... opráski mi nikdy moc nesedly. Ano, často jsou vtipné, ale ta záměrně prasácká čeština "piš jak slyšíš" mi vypaluje oči...

A škoda, že už sem Želvi nechodí, mohla by aspoň nakouknout :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
07:02
nakopnuta_sova: Re: While 06:19
nakopnuta_sova
A teď mi dochází, že to je "piš jak slyšíš", ale nejen to. Copak někdo může slyšet "ževlička"? Kdyby "verlyba", to je častá chyba, ale tohle?
Ale co, evidentně si to čtenáře našlo, tak jim to přejme :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
07:44
While: Re: While 10:53
While
Ano, chtěl jsem napsat: typy, ale až po tom, co jsem to odeslal. A nechtělo se mi to už pak upřesňovat. Mám dost opravování chyb po automatický opravě. Každý to pochopí a spoléhal jsem na to, že si toho nikdo nevšimne. :D
I don't know and I don't care.
14:53
nakopnuta_sova: Re: While 10:53
nakopnuta_sova
Automatické opravy jsou zlo, jak potvrzuje mmj. třeba http://www.lamer.cz/quote/68426 :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
17:48
nakopnuta_sova: While 07:44
nakopnuta_sova
Tos fakt věřil, že já si toho se svým grammar nazi radarem (nemusím chyby hledat, prostě je vidím) nevšimnu? Sancta simplicitas :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
18:56
While: Re: While 07:44
While
Pravda, hlavou mi proběhlo, jestli si toho Sova všimne, to zas bude keců. Ale nějak jsem doufal, že se něco změnilo a nevšimneš si toho. :D
I don't know and I don't care.
04:18
nakopnuta_sova: Re: While 07:44
nakopnuta_sova
Že bych si nevšiml, to nehrozí. Aspoň teoreticky pravděpodobné je, že bych nezareagoval.
Ale to se pohybuje v rovině pravděpodobnosti na úrovni toho, že Babiš na dobu trestního stíhání dobrovolně odejde z vlády a rezignuje na poslanecký mandát a vrátí se jedině v případě zproštění viny, přičemž nebude nijak svým vlivem zasahovat do vyšetřování a všechno nechá na policii a justici :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
06:17
nakopnuta_sova: Re: O2
nakopnuta_sova
S tímhle kdyby mi dítě přišlo domů, že jim učitel řekl, že prostituce je "zaměstnání jako každé jiné", tak na adresu dotyčného kantora řeknu všechny nadávky, které znám a ještě přidám pár novejch. A dokonce na základní škole, to není učitel, to je hovado.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
22:12
arxarios: Re: O2
arxarios
Hmmm... zamestnanie ako kazde ine... tak vacsinou sa prostitucia zrovnava s politikou, ale ked pan ucitel si mysli, ze prostitucia je ako ucitelstvo... Aj ked... Stary vtip:
Idu po ulici tri baby: 2 studuju pedagogiku, aj ta tretia je slapka...
Takze v 3. dedictvi bude:
- Je to ucitelka.
- Alebo k.rva.
- alebo oboje.
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
02:25
CarpeNoctem: Re: O2
CarpeNoctem
S politikou? O to, co nabízí šlapka, má zájem alespoň někdo...
04:20
nakopnuta_sova: Re: O2
nakopnuta_sova
Tak svým způsobem může prostituce být jako učitelství - když bude šlapka zaučovat panice :-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 3870 dny

Hláška #12148

<a> A vezmes si z domu palku na


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

sistence
před 210 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše

While
před 278 dny

Hláška #73908

<a> hele, kde jsi tak dlouho?

BzuX
před 315 dny

Hláška #73901

<a> ted jsem zažila 5 minut desu

scyther
před 398 dny

Hláška #73885

<a> V úterý jsem si koupil chips

berounskej
před 428 dny

Hláška #73876

<a> Kocoure půjčila jsem si ten


Nejnovější příspěvky

While
před 6 hodinami

K hlášce #4019

Re: Přičemž

nakopnuta_sova
před 9 hodinami

K hlášce #22803

Re: to mi připomíná. Ptal sem se

nakopnuta_sova
před 9 hodinami

K hlášce #4019

Re: Přičemž

While
před 9 hodinami

K hlášce #4019

Re: Přičemž

nakopnuta_sova
před 11 hodinami

K hlášce #30961

Drogy jsou neškodné, áno,


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2018 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.