Detail hlášky #790

<ctyrocko> nerikej mi mladej nebo uvidis !!! a kdyby neco tak mi de jen o hosting !!!! tak mi tu adresu do piče dej nez se naseru !!!
<Reaver.man> vazne? a co mi udelas? prejedes me autickem na ovladani? :))) ne, umlatis me kizkou s pohadkama :))
<ctyrocko> hacknu te ... například ...
<Reaver.man> vazne? tak vis co? kdyz mi reknes, jakej mam operacni system, dam ti tu adresu + pristup na FTP ;)))
<ctyrocko> to ze je mi 13 neznamena ze nic neumim !!
<Reaver.man> prosim, rekni mi presnou verzi myho systemu
<ctyrocko> nereknu si myslis ze budu zbytecne riskovat kvuli takovymu volovi ??
<Reaver.man> ale notak, jednoduchej trik a mel bys to... zadnej risk v tom neni... nebo to snad neumis?
<Reaver.man> tim to mozna bude... v knizce s krteckem to nebylo :))
<ctyrocko> kdyz hackuju tak riskuju tim ze mě chytnou softaci pak dojedou policajti a O:-)
<Reaver.man> to ti rekli ve skolce, nebos na to prisel sam? :)) vis, kdybys aspon jak blbecek nemachroval, ze umis hackovat...
<ctyrocko> uz me tak dost dobre hlidaj ...
<ctyrocko> no ja to neumim ja se ucim ...
<Reaver.man> aha, tak to pardon, to asi urcit operacni system cile jeste neumis ;)) dam ti jednodussi ukol - rekni mi, jakou mam IP... nebo aspon providera ;)
<ctyrocko> jo a tvuj operacni system asi bude (i v hlavě) Windows 95 :-D
<Reaver.man> tak tenhle vtip byl ze slabsiho soudku... povis mi teda tu moji IP nebo ne? ;))
<ctyrocko> ne a vis ty co ??? nepovim proc bych to delal ??
<Reaver.man> protoze jsem ti slibil FTP a hosting? navic, ja sam tu IP nevim, takze bych ji docela rad zjistil, jen nevim jak... :(
<ctyrocko> kdyz ti reknu jak tak mi to das ?? aj pristup k FTP ??
<Reaver.man> jiste, slibil jsem to
<ctyrocko> jak zjistit jako IP ...
<ctyrocko> tvoje jak ho ty zjistis, kdyz ti to reknu reknes mi ten pristup k FTP ??
<Reaver.man> ja to nechci hledat sam, mi rekni rovnou moji IP
<Reaver.man> ja si ji nekam napisu,abych ji nezapomnel
<ctyrocko> ja ti reknu jak to mas ty zjistit a ty mi das pristup ... ok ?? bihuzel ja nevim jak mam zjistit tvoje a nevim jestli to vubec ide ...
<ctyrocko> to asi nejde protoze na komp se da napojit pres IP a to ty nezjistit ...
<Reaver.man> Pan Hacker promluvil ;)) moje IP je **** ty blbecku... a jen pro zajimavost, tvoje je **** :PP
<ctyrocko> uz musim jit veceret, za chvili su tu...

Komentář: z ICQ

Informace o hlášce

Datum přidání: 10. 9. 2005
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Harys, _CJ_, OzzMan, Raky, Nekromancer, ubozak, Sethiel, skeblik, -TooM-, Danik02, NtCat, saft, cooly, e-litt, love--sucks, Acorp, Zumongar, w3m, Snowy, Lugi, trepka, Gorkil_the_goblin_king, Celer, Tomdeer, Danol, McBobr, Buripx, Orlan, Danny991, jerzi, jainam, Sk1X1, Sobosss, Ptolemaios, Denebola, abouttabs, walltar, waldir, Morv, Trand, Nevermore, Wery, runoilija, Herda, karlosnet, Thab, Lamer666, pitufo, chylex, Witek, blueW200, Sally, Wimpo, barney33, Laurelinad, dwander, Hammer, hasahm, Wauder, Haja024, mishelin21, Fatal1t, Snake, kocird, DMRaper, gensilver47, w4rr10r, lerra, SkyHaven, tristaver, fabiocz, Matesss, BigShadow, popik34, Honzaj, schiter, tomzi, Eveni, katula7, Pajusa, Moony, DragoonX, Deefik, Shark94, HellFmanZ, Tolsimir, albona, DakuHonoo, Mango, Trny, jursmi, Oris, incucu, Beezer, psykkoman, vasek004, zelvak, Ruprecht, andyo, Metodej, KaMilka, Psycho_O, soustruh, hainalka, aewin_cz, Lurker, Alexik, BarbarHans, DARTHPraetorian, Exxclussive, JannBaill, bkbosorka1, Lemra, DMDave92, sirarag, Lida79, kecal_op, czKarlos, Ciko, hakim, rendlik, forceLord, def84, nOObiCZek, tejpek, spiderpig, Matrin, R-Wolf, Gobledon, Pajasas, ladys91, Metzgermeister, Marty008cz, Highlander, domvala, Stevecek, Kethryn, Ejmin, Milhauzz18, csefko, Gego, calexman, BahnoCZ, aalfred, Marcus7, Ozzy, JerichoBM, tommander, Altair, freferg, FrenkyB, Aggie, scarlaxx, Sellina, hostar, Ransom, bradl3y, ScH0ll_kIll3r, Lorandel, Vincent, killercat, staccey, Bety888, Kogaku, Deianeira, ciakval, BMJackal, Wreis, Stickman, Rimmoncze, anezkaceska, TheReptalek, Allka, Ella, jogino, Nyan, Kwisatz_Haderach, Apophis, KorYi, SantaSatan, Schade105, MistrBuBak, Trungsi, Danad, Kapitan, piol, despy, Foxtrot, Mat3s_, Bilskernir, Cejda, Imzadi, Goues, krpet25, Zelvi, mrMys, Annacerv, nitram1234 450 pro a Sha-a-kaa, okick, wegas, Tinnarr, ALiEN, Derfight, cubik, Slay, Sargon, BaTa, Gianni, CIMBI, Finer5950, 3wl4k, Janca, Nikeman, Neuromancer, pavelnop, bosorka, yackiee, Anup, zakolu, soony20, czbero, freaky_tomato, repley, teye, VeeVee, Cassidy, user1234n, mismas, prateta, crooty, Gonzales, kuras, Derevin, HateMePls, Dri0m, Gasert, koso, JCage, Mackie, Hans, smrduty_kojot, ilyria, speedy89, kbtmichal, Tceld, ilee, Keeehi, tik-tak-cz, matrix17, Toblakai, TomEF, PavlinII, lilo, WellBloud89, LosMajklos, Aelin, vinczenzo, Shireen, Moneta, lennyd, vaevictis, PatchmaN, Bazim, PinkFOX, Stevie, Lahvout, yannush, Piitr, beeeee, Beerius, Maty991, dorry, HardLock, Elgurth, CarpeNoctem, SmallMongoose, Komunard, GorTavaro, kudli, JackSwigert, Artcorist
149 proti
V oblíbených: sireldo, urbancikpetr, TuzkaDruha, Trand, tristaver, DragoonX, sirarag, JerichoBM, krpet25 9 uživatelů
Oblíbenost: 71,51 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

13:10
Melebius: Je toho moc…
silhouette
Kdyby toho byla jen první půlka, dal bych plus, ale takhle?
22:19
Howa004: Re: Je toho moc…
silhouette
Mě to přijde naprosto dokonalý i když je to tak dlouhý :D
03:19
IvcaKoudy
taky nemam ráda dlouhý citace o ničem.. jenže tahle není o ničem, čim je toho víc, tim se víc bavíš..
Paní Schrödingerová vyčítá svému manželovi: "Prosimtě, co jsi vyváděl s tím lamerem, vždyť je napůl mrtvý!"
12:13
BaTa: Mě to přijede že neni poznat kdo...
silhouette
Mě to přijede že neni poznat kdo je větší ubožák... Ale u toho 13ti letýho to omlouvá věk :)
18:57
Angrycheese: Re: Mě to přijede že neni poznat...
Angrycheese
Vsadím flašku, že ten 13-letej si jen hrál na dospěláka a bylo mu tak 9...
Nenechte si mozek zničit drogama. Pijte pivo.
17:19
Angrycheese: Re: Mě to přijede že neni poznat...
Angrycheese
A ještě navíc mi Reaver.man vůbec nepřijde jako ubožák a jeslti myslíš, že jo, tak si jenom z ctyrocka dělal srandu ;-)
Nenechte si mozek zničit drogama. Pijte pivo.
19:49
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Navíc, jak jinak se zachovat? Já bych s otravným děckem, co se mi snaží vyhrožovat a nedá mi pokoj taky podobně zametl. Pokud to není moje vlastní. Tam debata skončí hned. :)
I don't know and I don't care.
23:03
nakopnuta_sova: Re: Mě to přijede že neni poznat...
nakopnuta_sova
Pár fackami? Jo, někdy to bohužel jinak nejde. Jedna dobře mířená ve správnou chvíli řekne víc než půlhodinové kázání, kdy na potomkovi vidíš, kam tě v duchu posílá.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:06
nakopnuta_sova: Re: Mě to přijede že neni poznat...
nakopnuta_sova
Můžu říct z vlastní zkušenosti, že já nedostávat zavčasu na prdel, zřejmě bych tento příspěvek nepsal, pač v kriminále net nebejvá, nejsi-li bachař. Jako dítě jsem totiž lhal jako Babiš, dokud mě neutloukli důkazama, že lžu. No a za takové lhaní do poslední chvíle musel následovat výprask. Co jiného.
Zaracha na chození ven? To by mě neštvalo, to spíš zaracha na knížky, já byl odmala děsnej knihomol. Počítače, internet a tak za mého dětství ještě nebyly, tak co mi zakázat krom zmíněných knížek, aby mě to potrestalo? Leda televizi, v osmdesátých a devadesátých moc jiných možností nebylo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:35
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Ano, to je naprostá pravda. Člověk není tyran, někdy to prostě jinak nejde. Jako dítě dostaneš upozornění, že to nesmíš dělat spolu s vysvětlením. Když neposlechneš, dobrá, možná jsem se špatně vyjádřil nebo si neslyšel. Tak přijde rozkaz a znovu zopakované důvody. Když to nepochopíš ani potom, tak jsi evidentně blbej nebo nechceš poslouchat. Takže napotřetí dostaneš takovou po čuni, že si to prostě zapamatuješ a z vlastní zkušenosti vím, že už to podruhý dítě neudělá.

Žádná podělaná americká liberální výchova, ať si dělá, co chce, vždyť se rozvíjí. Co se má dítě samo rozvíjet? Dokud je to moje zodpovědnost, tak bude poslouchat mě a sekat latinu! Já mu dám samo se rozvíjet,... Až si na sebe bude vydělávat a přispívat na bydlení, ať se rozvíjí jak chce, času má na to dost.

Nechat mu volné pole působnosti, tak se z toho člověk za chvilu, a teď mi promiňte to slovo, posere. Přece si to nenechám přerůst přes hlavu, aby to se mnou cvičilo. Já jsem rodič a ty panáčku budeš poslouchat mě.
I don't know and I don't care.
23:45
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Tohle mě ale fakt sere. Úplně neskutečně nesnáším ty vořvaný, nevychovaný parchanty, co běhaj po obchoďáku, ječej na celou tramvaj a u toho urážej rodiče, kteří v lepším případě s dítětem diskutují a v horším případě sedí a okolí ignorují.

Přitom jak to řekl jeden nejmenovaný politik. Facka je nejlepší výchovný prostředek. A to mi nikdo nevymluví. Stačí jednou a je klid. Žádné dohadování, žádná diskuze. Dvakrát upozornění a pak trest.
I don't know and I don't care.
23:54
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Jo, americký styl výchovy. Další skvělá věc, co nám západ donesl. Jenom podělanou demokracii, přehnanou humanitu a teď se nám snaží vnutit solidaritu. Něříkám, že bych nepomohl nebo nerespektuji lidská práva, ale odsud, posud. Jsou případy, kdy to fakt nejde. Přitom ve svý vlastní zemi mají takovej bordel, že se skoro neliší od Ruské Federace. Tak ať táhnou do háje i se svýma hodnotama.
I don't know and I don't care.
23:56
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Fajn, že se k večeru dokážu tak nas***, že teď neusnu,... :(
I don't know and I don't care.
01:24
nakopnuta_sova: While 23:45
nakopnuta_sova
Jo, to je taky skvělý. Dítě vřeští na celej dopravní prostředek/restauraci a maminka čumí na telefon, aby to mohla ignorovat a zkus se ozvat, v tu chvíli se z maminky stane lítá saň, co si to dovoluješ...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:22
nakopnuta_sova: Re: Mě to přijede že neni poznat...
nakopnuta_sova
Volná americká výchova vede akorát k tomu, že (a to říkala kamarádka, co v Americe au-pairovala) šestileté dítě rodiče natvrdo vyfakuje a rodiče nic, maximálně mu začnou mile vysvětlovat, že to se neříká, protože to je ošklivé.
No já a myslím, že i ty kdybychom poslali rodiče do prdele, tak dostanem takovou, že se nám otočí kousavý dozadu - a právem.
Tohle akorát vede k tomu, že v šesti letech dítě rodiče vyfakuje a v šestnácti mu dá pěstí a rodič se pak diví, kde udělal ve výchově chybu.

Bratia Slováci na to mají přísloví "Ohýbaj ma, mamko, dokial som Janko. Až ja budem Jano, neohneš ma, mamo" a to sedí ako riť na šerbel, abych zůstal na Slovensku ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:29
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Slováci mají naprostou pravdu. Zrovna v úterý jsem jel busem z Pankráce a byl tam malej kluk. Fakt nevychovanej harant. A otec s ním diskutoval, že toho má nechat a diskuze evidentně nikam nevedla. Vrcholem všeho bylo, když otec řekl, že na něj nemá doma čas a syn drze na něj: Tak si ho udělej. Já fakt měl tendenci tomu spratkovi jednu natáhnout, jak tam stál vedle mě, ale vztáhni ruku na cizí dítě.

Celkem mě potěšilo, že jsem nebyl sám. Jedna slečna opodál to nahlas komentovala, že by ho zmlátila, měl jsi vidět ten vražedný výraz otce.
I don't know and I don't care.
08:02
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Moc by mě zajímalo, jak takový rodič například řeší to, že se mu dítě evidentně chce "umělecky" zrealizovat na autě nebo nábytku. Auto budiž, to se dá zamknout do garáže, ale nábytek těžko přestěhuješ. A dítěti rozumně domluvíš? Někdy nedomluvíš,...
I don't know and I don't care.
12:08
Nasty2: Re: Mě to přijede že neni poznat...
Nasty2
Tak on je to takový začarovaný kruh. Rodiče nemají na děti tolik času, kolik by bylo třeba, aby je normálně slušně vychovali a když už by ho chtěli mít tolik, tak jim to dnešní systém, který je velmi rychlý a neznám v tomto slitování, velmi osolí. No a pak samozřejmě zákony a různé nadace a organizace sebrali rodičům právo vychovat své děti. Mě i dnes, kdybych se choval k otci, jako dnešní děti, otec jednu vrazí ať je mi kolik mi je a ať jsem, kde jsem. Dnes prostě nejsou na děti páky a ani čas...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:58
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Čas by i byl, je tu mateřská. Pak když je dítě větší, tak přijde školka/škola, kde šest sedm hodin děti jsou. Moji rodiče do práce taky chodili osm hodin denně a čas si na výchovu našli.

Problém je, že nastal trend, kdy je dítě květinka na kterou se nesahá. Pokud ano, tak jsou na tebe lidi schopní poslat sociálku a další. No, a tam to samozřejmě je zase o lidech. Chápu, ty instituce, které chrání děti tu od něčeho jsou, ale je potřeba rozlišovat mezi výchovou a týráním. Bohužel někdo má za týrání už jednu ránu přes zadek.

Když dítě chodí každý den s modřinami, podlitinami a jinými zraněními je něco samozřejmě špatně. Když ale dostane jednou za několik týdnů, či měsíců výprask, protože prostě neposlouchalo, tak v tom nevidím problém.

Nechápu, čí to je spásný nápad, americký styl výchovy, v tom zase bude nějaký skvělý výzkum a lidská práva, ale budiž, jsou to vaši spratci, tak ať si je lidé nechají zvlčet. Já výsledky výchovy vidím na sobě, svých vrstevnících, rodičích a všichni jsme to přežili bez jakékoliv újmy, takže to nehodlám u svých dětí měnit.
I don't know and I don't care.
13:31
Nasty2: Re: Mě to přijede že neni poznat...
Nasty2
2.,3.,4. odstavec plně souhlasím.
1. odstavec - ano, je to pravda. Chodili a našli. Správně minulý čas. Dnes tomu tak bohužel spíše není.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
17:52
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Nasty2 13:31
Není, ale spíš než systém bych obviňoval rodiče. Čas si můžeš najít vždycky.

Jediné, co musíš, je zajistit přísun peněz a uživit rodinu, jíst a spát. Takže pokud nejsi miliardář musíš do práce. Dle zákona můžeš odpracovat max. 40 hod týdně, tj. 8 hod denně. V případě nerovnoměrné pracovní doby max 12 hodin denně. Samozřejmě v práci potomka mít nemůžeš, takže ho musí ohlídat partner, příbuzný nebo známý, neříkej, že se někdo takový nenajde. Pokud jsi workoholik a zůstáváš přesčasy, tak je to tvůj problém.

Ve volném čase při úklidu, údržbě domácnosti můžeš mít dítě u sebe. Na nákupy je s tebou taky. Pokud máš koníčky, tak ho buďto budeš muset začlenit nebo ty koníčky oželet. Přes noc se k němu několikrát vzbudíš, ale jinak spí jako ty.

Takže co konkrétně se změnilo, kde si na dítě nenajdeš čas, když ho máš půl dne u sebe? Pouze a jenom rodiče, kteří jsou prostě pohodlní a nechtěj to řešit nebo se vzdát svého pohodlí. V takovém případě si ale dítě neměli pořizovat. Jenže někteří to mají jen jako módní doplněk, pak jiní protože jim to uklouzlo a jiní na to prostě nejsou nebo to nezvládají se uskromnit, protože s dítětem vždy přijde utahování opasků.

Pak jsou tu lidé, co samozřejmě partnera nemají a mají to fakt těžké, ale i tam se to dá najít si čas i když je to fakt těžké.

Takže závěrem jednoduše a prostě, mít dítě je drahé a kompletně ti přebourá život a pokud není člověk ochoten se uskromnit, tak ať si ho nepořizuje, protože veškerý volný čas který máš, musíš strávit s ním. V systému se nic nezměnilo, pouze rodiče na to kašlou.
I don't know and I don't care.
17:55
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Případně to ohlídání v pozdějším věku udělá školka, škola,...
I don't know and I don't care.
16:05
nakopnuta_sova: Re: Mě to přijede že neni poznat...
nakopnuta_sova
While 12:58
Přesně. Za mého dětství - za komára a těsně po přelomu (střední škola) jsem klidně v případě potřeby dostal přes prdel. A tím myslím, když bylo fakt potřeba, ne za kdejakou blbost. Existujou i jiná řešení než výprask, ale je to dítě od dítěte. Já kdybych občas nedostal nařezáno, možná teď jsem v base. Já lhal jak Babiš do poslední chvíle, dokud jsem nebyl utlučen důkazy. A za takové lhaní by výprask následovat měl, to sám uznávám.
Ségra dostala přes prdel (ne výprask, ale jednu dvě rukou) asi dvakrát za život, protože byla úplně jiná než já. Ta když něco provedla nebo "jenom" například dostala čtyřku nebo dokonce pětku, hned na ní bylo vidět, že není něco v pořádku, přiznala se a většinou ani nebyl potřeba trest (krom v případě špatné známky "naučíš se to"), protože ta se vytrestala sama tím, jak byla vynervovaná "co na to řekne maminka"... takže to je přesně příklad toho, že některé děti jdou vychovávat bez tělesných trestů a u některých to jinak nejde.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:02
Nasty2: Re: Mě to přijede že neni poznat...
Nasty2
Ad Sova:
Jsem rád, že používáš právě mnou zavedený způsob k lepší identifikaci reakcí. Asi by se to mezi jistou komunitou dalo zavést.
Tedy:
Na koho je reagováno, v jaký den a jaký čas.
Pro příklad:
Ad JackSwigert (23.7.17_9:57)
Takto se v tom spolehlivě všichni vyznáme.
Ad While (27.7.17_17:52)
Jako ano, souhlasím s tebou, jen si nemyslím, že to lze takto bagatelizovat. Někdy totiž věta "musí jít a všechno jde" je dost těžko realizovatelná a prostě to tak jednoduše nefunguje.... Třeba řeknu příklad, který mám z praxe. Známý má rodinu a dvě děti, dělal manažera pro jednu nejmenovanou firmu a domů nosil kolem 50 - 60 tis. Neslo to ovšem s sebou, že doma skoro nebyl a 90% prací viselo na manželce, které se to zákonitě nelíbilo a posledních několik let, mu to dávala sežrat. On tedy, jak říkáš ty, změnil práci, aby měl čas na děti a nenechával všechnu práci na své ženě. Ovšem jeho nová práce mu nesla cca 20 tis. Tedy předtím neměli problém uplatit hypotéku, leasing a vůbec mohli dětem dopřát mnoho koníčků apod. Nyní bojují s hypotékou a auto mají naštestí splacené a koníčky a dárky pro děti nejsou moc v pohodě záležitost. Zase má ale čas na děti. Věř mi, že toto je opravdu realita, která je cca rok stará. Vezmi si z toho co potřebuješ. Jen ještě dodám, že on není žádný líný a blbý tvor a je poměrně dost schopný a spolehlivý i proto se snažil ženě vyhovět a udělat si čas na děti a jiné domácí práce, aby na to nebyla sama. Je ovšem pravda, že tento a pár dalších podobných znám málo, je to spíše vyjímka, která potvrzuje pravdilo, které říkáš. Ale spíše to uváídím jako příklad, že já osobně bych se třeba zdržel obdobného tvrdého bagatelizování a názoru.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
04:24
While: Re: Mě to přijede že neni poznat...
While
Na tohle asi ani argument nemám. :)
I don't know and I don't care.
08:42
nakopnuta_sova: Nasty 21:02
nakopnuta_sova
Cos to řekl? Tebou zavedený způsob?
Řekni to ještě jednou!
Systém "nick - čas příspěvku, na který reaguju" do času příspěvku jsem vymyslel já! Ještě se pak Araoth divil, že tu chvíli není a už "sepsal evangelium" - protože v tom lítám já, já ti dám "tebou zavedený způsob", ty hade jeden! ]:-(
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:33
Nasty2: Re: Nasty 21:02
Nasty2
Zvláštní, nějaký ten pátek se na lameru již pohybuji a nějak jsem si ničeho takového nevšiml.... jenom toho pokusu o kecárnu.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:34
Nasty2: Re: Nasty 21:02
Nasty2
"Systém "nick - čas příspěvku, na který reaguju" do času příspěvku jsem vymyslel já!"
Jinak toto je špatný způsob já ho vylepšil a tedy i zavedl nový:-D
Jenom čas nestačí, ty se nemusí nutně lišit a pak to hned nepoznáš, já tam mám ještě datum! :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:44
insaina: Re: Mě to přijede že neni poznat...
insaina
Nasty2 (21:02) vsuvka: toto NENÍ výjimka potvrzující pravidlo ;)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
10:39
Nasty2: Re: Mě to přijede že neni poznat...
Nasty2
insania (28.7.17_9:44)
... já to takto uvádím spíše, protože, jak jsem psal, těch případů znám poměrně málo na to, abych z toho mohl vyvozovat závěr. Ale jinak jak jsem psal výše, jsem toho mínění a názoru.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
16:51
insaina: Re: Mě to přijede že neni poznat...
insaina
nesouvisí, je to obyčejná výjimka, pravidlo nepotvrzuje
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
09:18
nakopnuta_sova: Re: Mě to přijede že neni poznat...
nakopnuta_sova
Insania? A kto éto, ně znáju takovo čelověka ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:01
nakopnuta_sova: Re: Mě to přijede že neni poznat...
nakopnuta_sova
Přesně tohle je případ, kdy jedna přesně mířená je lepší než kázání, které nikam nevede, protože dítě ještě držkuje.
Může sice mít potomek pravdu, že "si má otec udělat čas" (zřejmě nějaký workoholický podnikatel, pro kterého minuta, kdy nepracuje, je minuta promarněná), ale dá se to říct slušněji a ne vyvádět jak černá ruka a ještě u toho držkovat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:22
JCage: deti se hadaji
JCage
.. a ja davam minus
Optimismus je nedostatek informaci.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2101 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 89 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.