Hlášky hodnocené záporně uživatelem „kalolu“

<bluee> jdi se za me pls vychcat ..
<HardCabb> piss();
<HardCabb> klep();
<HardCabb> klep();
<HardCabb> klep();
<HardCabb> done
<bluee> diky moc
<HardCabb> Warning: Last kapka found!!
<bluee> HAHAHAHAHAHAHH
<bluee> ty si magor ;)))

Komentář: icq

<heilin> ty wee
<heilin> se hadam s matkou
<ROOTen> tak to sem pastni

Komentář: #czf@czfree.net

<guliH> euroeff: rikam
<guliH> namountovat mi to de
<guliH> ted resim jak to odomountovat
<guliH> ;)
<DadAN> guliH: profesorka na toto pouziva "reset"

Komentář: #bsd.cz@IRCnet

<eqx311> guliH: to nam nevadi
<eqx311> guliH: v tom problem neni
<ofelie> eqx311: Ja vim co stim je..... ..... je to rozbity!
<eqx311> ofelie: kez by...
<eqx311> ofelie: mam podezreni ,ze obcas blbnou fiber konvertory..
<guliH> ja to nejak nechapu
<guliH> :)
<eqx311> guliH: tak se ptej .. zodpovim otazky
<eqx311> guliH: co presne nechapes... nebo kde vidis problem?
<ofelie> eqx311: Ja vim co stim je..... ..... je to rozbity!
<eqx311> ofelie: ty si bot ?
<eqx311> :)
<eqx311> no to je rano..
<eqx311> ja se na to vy... ja si tu uz povidam i s botem

<Number_Editor> Kua, proc mi musi bejt tak blbe...
<Gorre`> Number_Editor: uz si zkousel prst v krku?
<Number_Editor> Gorre: Na bolest hlavy jeste ne.
<Gorre`> A penis?

Komentář: kazdy se leci jinak...

<atom> V moderni dobe internetu, ktery zkracuje vzdalenost mezi Evropou a Amerikou na 130ms je zbytecne videt dobre do dalky a splostela ocni bulva tak muze uvolnit vice prostoru pro mozkovou hmotu. Takze bryle jsou samozrejmost.

Komentář: #fundovane_kecy@augur.lk.zcu.cz

<ailas> to neni dobry
<ailas> odchazi mi BIOS
<ailas> :(
<Tomb5tone> kam?
<ailas> doprdele

Komentář: #penguin.cz@IRCnet

<ailas> macros: jakou ma chw.fear.cz adresu?
<spity> macros: co pouzivas ty? :)
<macros> dig
<macros> ailas: proc se ptas me a ne dns? :)
<ailas> macros: zkousim jestli mas rychlejsi odezvu nez host... :p
<ailas> :)
<Plnt> hehe
<macros> hovado :)
<ailas> takze timeout :)

Komentář: #czf@czfree.net

<Ryuu-do> Hele, jsem se chtel jeste na neco zeptat... Jak muzu udelat nejakej program?
<Pyndy> jo tak nato potřebuješ s jakýkoliv softver (treba meridina
<Ryuu-do> No a co to je a jak se s tim dela?
<Pyndy> to zrovna z meridianem ještě nevím na internetu hledám registry
<Ryuu-do> Kdyz jsme u toho Internetu, jak funguje? Rad bych totiz zkusil udelat nejakej program na kecani po Internetu.
<Pyndy> na to potřebuješ umět si uďelat internetovou stranku
<Ryuu-do> A ta se dela jak?
<Pyndy> to je těšký na vysvětlování na xchatu. Já na to zatím používám přídavek windousu offise
<Ryuu-do> Jakej pridavek? Muzu si to nekde stahnout?
<Pyndy> no to nevím já jen vím že ftom přídafku se muže dělat cokoliv dokumenty životopisi faktury včetně webové strénky
<Ryuu-do> Aha no, to je jedno. Zkousel jsem si na Internetu najit neco o delani programu a nasel jsem parkrat nejakou zminku o jazyku C++, nevis co to je?
<Pyndy> ne to nevím
<Pyndy> hel hele uš sem něco našel o tom tvým c++
<Ryuu-do> No a kdyz si pak teda udelam nejakej program u sebe, nemuze se stat, ze by potom nekde jinde treba nefungoval?
<Ryuu-do> No, tak co to je?
<Pyndy> jen zmiku počkej chvilku
<Pyndy> název je takovídle du to proskoumat .chiba v turbo vision pro C++
<Pyndy> takže jeto: správný pojmenování je Turbo Vision pro C++, je to softver ve kterem se dají dělat menší programi neboli aplikace . je tu ale menší chyba tento program má v sobě chyby které znemožňují práci. třeba nejde vubec vytvořit help pro vaši aplikaci . tyto chyby se dají odstranit
<Ryuu-do> Aha, no tak myslim, ze se na to radsi vykaslu. Kazdopadne, jak funguje Internet? Vzdycky me to zajimalo.
<Pyndy> to je vysvětlování na dvě hodiny. na to se vykašlu zase já.
<Ryuu-do> Alespon nejak zakladne, to by se dalo zvladnout rychle, ne? Nepotrebuju nejak moc podrobnosti.
<Pyndy> takže internet má připojení kterě se dá měnit . všechny připojení dou do systemové připojení kde jsou všechny internet. adresy. dál nevím co bych ti řek . dyštak se koukni na programátory tam ti to vysvětlí líp já sem spíš přes 3D grafiku
<Ryuu-do> Ty jsi pres grafiku? No super. Ja bych totiz chtel zkusit zacit delat hry a na to je 3D grafika potreba.
<Pyndy> jo to je ale to si musíš sehnat nějaký 3D program
<Ryuu-do> A dal by se nejakej nekde stahnout? Nechce se mi nic platit.
<Pyndy> jo dá se stáhnout ale podle toho co chceš . žádná konkrétní stránka mě nenapadá
<Ryuu-do> A co vsechno se s takovym programem da delat?
<Pyndy> já dělal v 3D studio max verze 3 ale tet sem si sehnal 3d studio max verze 6 nejnovější jsou i jiné třeba maie
<Pyndy> no ktomu musíš mít trochu fantazii a mít umělecký nadání
<Ryuu-do> Ale, k cemu presne nejakej ten program je?
<Pyndy> jestli chceš vědět co se v tom dělá tak nedávno v kině šel den po té a jestli si ho viděl tak tam byly psi a ty jsou dělaný v maxu
<Pyndy> všechny programy sou stejne jen jsou něčim lepší
<Pyndy> já jsem nedávno stvořil hvězdnou bránu a není zrovna k zahození
<Ryuu-do> Ne, ten film jsem nevidel. A s timhle programem teda muzu udelat nejakou hru?
<Pyndy> ne jen grafiku do hry na samotnou hru potřebuješ jiný software a žádný neznám
<Ryuu-do> No, ale teda k ty grafice. Parkrat jsem o tom neco cetl a narazil jsem na terminy, kterym nerozumim. Myslis, ze bys mi to mohl trochu osvetlit? Mip-mapping, light mapping, environmental cube mapping.
<Ryuu-do> Pak taky jeste raytracing, bump mapping a proceduralni textury.
<Ryuu-do> Jo a taky jeste vlastne nejaky NURBS.
<Pyndy> no přesně takovýdle termíny neznám ale znám podobný . jsouto názvi konkrátní věci z kterého je materialu a pak jsou to takový kraviny . já mám podobné vírazi v maxu ale anglicky zrovna neumím
<Ryuu-do> A jaky jsou ty podobny? Treba si to jenom spatne pamatuju.
<Pyndy> no třeba jak je ten NURBS tak to saamé mám v maxu ale je u toho ještě něco a značími to rozbalení slošky ve které jsou nějaké gometrické tvary do češtiny ti to bohužel nepřeložím
<Ryuu-do> Tak hele, ted po pravde. To si ze me celou tu dobu delas jenom prdel?
<Pyndy> a o čem mluvíš o grafice?
<Ryuu-do> Mno, celkove o vsem.
<Pyndy> můj životopis: s grafikou sem začel od tohodle roku( v Třeboň byl anifest _ grafika ( tam sem se seznámil s panem pavlátem ten ve mě vidí schopného mladíka. já vlastním 2 3d softvery 3ds max verze 3 a verze 6 . udělal sem sposta vecí a animací . O 3Ds maxu jsem měl uš 3 přednášky a teť přestupuju z vol. telesne vichovi na pc. teď du do devítky Grafiku a všechno co sem ti řek sem se stihnul naučit za půl roku
<Ryuu-do> Tywe, ty tvoje prednasky bych rad videl ;o) Btw, bude slavnej - http://lamer.cz/?item=show'id=194
<Pyndy> pomáhám učitelovi v naší škole organizovat pc. viřezávám ze dřeva a sem z nejslibnějších žáků naší školi
<Pyndy> přednášky : byli z 3d smaxu verze 3 ukazoval jsem jim animaci modelink a další kraviny a pár videí
<Pyndy> pudu n akamenosochaře a pak na grafika
<Pyndy> prdel ? c . dej mi mejl a já ti pošlu zradostí co jsem dělal.
<Ryuu-do> Dost, to staci, ja uz nemuzu ;o)

Komentář: IT expert strikes back

#15

<Quanti> dneska me tam akorat nas*ali pridelovanim pristupovejch prav ke sporaku :P

Komentář: #czfree.net@czfree.net

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1253 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1558 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1908 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2113 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2328 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 41 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 71 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 83 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 92 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 101 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.