Detail hlášky #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše práce, ráda bych vám nabídla nafocení našich koní.
<b> Dobrý den, jsem ráda, že se Vám moje fotografie líbí, zasílám Vám kalendář s volnými termíny, zkuste se podívat, který by vám vyhovoval. Připomínám, že cena focení je 500,- Kč bez dopravy.
<a> Děkujeme, podíváme se na to, musím však předem říci, že 500 není dostačující, máme zde koně velice vzácných a drahých plemen a za jejich nafocení si od fotografů účtujeme 4000 Kč.

Informace o hlášce

Datum přidání: 22. 12. 2017
Kategorie: Hlášky
Autor: sistence (35 hlášek)
Hlasování: arxarios, Tlustej, Kwisatz_Haderach, While, emwee, Rocker-Tialk, Stickman, ciakval, Apophis, staccey, fatman, CarpeNoctem, Natsumii, freferg, DanBlack, Flad, Cohen, ramon, Elgurth, zgrossl, matrix17, Hammer, Cejda, reep, ememtal, tomcoko, potas, sukuban, Lorandel, Human, Vrchov, vooten, despy, Sobosss, killercat, CIMBI, mrMys, pavelnop, makr009, Mungo, Ripper, peto7532159, Dejf21, shaggy, davidt, BearPeter, Notie, rain, psychous3, Anto, puki, kajsd, Macounek, Georgo, ScH0ll_kIll3r, scarlaxx, DakuHonoo, eagle7, Komunard, BMJackal, Nyan, ooouki, nevim333, TidO, kudli, Crazy_Ivan, Ghulas, TheOnek, Milhauzz18, Cubis, Marthy, Liman, spiderpig, GorTavaro, tristaver, LittleOmig, Thargas, sendvo, Haja024, lennyd, niiemand, KrizovaN, anela, Allka, JackSwigert, ladys91, Ruwik, Marcus7, Abdul_Hasan, Brambor, Groove, Witek, w3m, Ruprecht, _CJ_, Morv, elvellon, Komaar, oprs, Bilbo_Turambar, xkobram, Matesss, Schrodinger, Marsian, Becher1, chudst, DragoonX, jogino, sliwowitz, Kerrika, Tonco, Bumerank, Pazdy, bradl3y, Mirator, Evidence, kocicak, jezzy, fabiocz, robdrak, Bacon, CPY, YDraigGoch 123 pro a xkox, SkyHaven, insaina, Gego, xificurk, piol, rotten77, naituf, mopak, joocker, Majkl26, koso, Finer5950, Zelvi, Sotna[A], Artcorist, belisek, Keeehi, PikoPirat, Blanch, Wabbit, Blast, ErrorJoe, Skay, silvergold, nitram1234, wegas, Vincent, Coolak, AMD, Mermeoth, tobytja, mike2406, viacik, Stevie, KairiRatten, leos, Dyfer, dwander, DMDave92, Beezer, Maty991, wyDra, Grill, Apajda
45 proti
V oblíbených: Eldax 1 uživatel
Oblíbenost: 66,05 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

10:20
While: A hele sistence k nám znovu zaví...
While
A hele sistence k nám znovu zavítala s novou hláškou. :)
I don't know and I don't care.
10:26
While: Tak to zúčtovat a je to ne? Foto...
While
Tak to zúčtovat a je to ne? Fotograf zaplatí 3500,- kč minus doprava "a je po problému".
I don't know and I don't care.
05:08
ESESEL: Re: Tak to zúčtovat a je to ne?...
ESESEL
Přesně. Ideálně by to chtělo zařídit tak, aby ta doprava stála přesně těch 3500,- Kč, ať se s těmi penězi nemusí nikdo zatěžovat...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
15:37
nakopnuta_sova: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
jak v ZOO pošel samec orangutana a samice byla osamělá a smutná a ředitel se sešel s ostatním vedoucím personálem, co s tím, než se samice utrápí...
Jeden náměstek povídá: "Pane řediteli, třeba by nám mohl pomoct Vonásek, no ten krmič..."
"Ten? A jak, vždyť je blbej jak pučtok..."
"NO ale společnost by tý orangutanici dělat mohl, však se šušká, že je nějakej ujetej..."
"Jo takhle, vy myslíte... a myslíte, že by to udělal?"
"Zkusit to můžem, nabídnem mu tři tisíce za akci a uvidíme, ne?"
"No tak to zkuste."
Náměstek jde za Vonáskem, jestli by za tři tisíce... a říká mu, co a jak.
Vonásek na to: "Ale mám tři podmínky. Bude to zezadu, ať se na ni nemusím koukat."
"Samozřejmě, to není problém."
"Nejdřív ji aspoň osprchujte z hadice, ať tak nesmrdí."
"Také zařídíme."
"No a za třetí, s těma třema tisícema mi počkejte po vejplatě."

Ale tím neříkám, že hláška je gumák, jen prostě soví paměť strikes back a vzpomněl jsem si na vtip, víc nic :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:05
While: Re: Připomnělo ten vtip
While
Gumáky už tu dávno nikdo neloví. ;)
I don't know and I don't care.
22:22
While: Re: Připomnělo ten vtip
While
A taky to možná bude tím, že počet diskutujících rapidně klesl.
I don't know and I don't care.
22:23
While: Re: Připomnělo ten vtip
While
O počtu přidaných hlášek ani nemluvím.
I don't know and I don't care.
05:34
nakopnuta_sova: Re: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
Žádám zanést do While-ova kódu, aby netriplepostil, děkuji ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:49
While: Re: Připomnělo ten vtip
While
Copak? Lezu ti do zelí? :P
I don't know and I don't care.
19:08
nakopnuta_sova: Re: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
Hlavně neplatíš za využívání know-how ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:50
While: Re: Připomnělo ten vtip
While
Co to tu bylo nedávno za řeči proti Ose? :D
I don't know and I don't care.
18:44
nakopnuta_sova: Re: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
Myslíš OSA Nostra? To je něco jinýho, z toho nic nemám :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:31
nakopnuta_sova: Re: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
Když už jsme u toho, napadlo mě - co takhle udělat shrnutí sovího působení na Lameru, když tak máme ten nový rok? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:53
While: Re: Připomnělo ten vtip
While
Kde je Nasty2, když ho potřebuješ? :)
I don't know and I don't care.
17:09
Satan__666: Re: Připomnělo ten vtip
silhouette
Vypadá to, že se nám všechny diskutující podařilo úspěšně vyštvat svými nesmyslnými posty.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:52
nakopnuta_sova: Re: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
Na to bych tu nesváděl, v diskusích se plkalo offtopic ještě v době předfacebookové, i když pravda, pamatuju, že v některých byla poznámka ve stylu, že dotyčného víc pobavila diskuse než hláška :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:22
While: Re: Připomnělo ten vtip
While
Myslím, že jsme je nevyštvali. Čas od času jsou vidět online. Jen nám k tomu asi nemají co říct. :)
I don't know and I don't care.
12:31
Nasty2: Re: Připomnělo ten vtip
Nasty2
nakopnuta_sova - oficiální číselník robota
----------- SHRNUTÍ ROKU 2017 -----------

První hláška roku 2017 byla napsána 3.1.2017 (http://www.lamer.cz/quote/51381#comment_420878)
Poslední hláška roku 2017 byla napsána 31.12.2017 (http://www.lamer.cz/quote/37963#comment_423729)

= za 365 dní to dělá 1310 příspěvků! (to dělá necelé 4 (3,589) příspěvky denně)

Jak je vidět robot si drží stále svojí softwarovou aktivitu, která průměrně 4 příspěvky denně. Snad to někdy někdo zarazí, jinak z lamer.cz bude nakopnuty-lamer.cz aneb deník životních příběhu sovy nakopnuté (jeho paměti).

Zde si můžete přečíst působení robota v průběhu celého svého působení na lamer.cz
http://www.lamer.cz/quote/11632#comment_423586

Zde jsou výsledky z minula:
4.1.2018 http://www.lamer.cz/quote/68029#comment_423766
12.12.2017 http://www.lamer.cz/quote/11632#comment_423586
4.12.2017 http://www.lamer.cz/quote/73912#comment_423486
17.8.2017 http://www.lamer.cz/quote/26796#comment_422726
14.7.2017 http://www.lamer.cz/quote/70721#comment_422390

Stav kódu robota:
Velmi špatný až alarmující. Robot "se utrhl ze řetězu". Neumí číst datum příspěvků na které reaguje a tak se stává, že píše "mimo mísu". Prosím omluvte tuto jeho chybu. Velmi se to zhoršuje a snad někdo najde chyby v kódu a konečně je opraví. Do té doby prosím omluvte chování robota, on za to nemůže. To jen došlo ke špatnému naprogramování. Chyba, která se pravděpodobně táhne s robotem už od nepaměti.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
16:16
nakopnuta_sova: Re: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
Obávám se, že robotovo zanášení opravit nepůjde, to by asi znamenalo umožnit aktivitu v diskusích jen určitou dobu po postnutí hlášky/posledního diskusního příspěvku a dejmetomu po měsíci neaktivity diskusi "archivovat" a nechat přístupnou jen pro čtení.
A bratia Slováci by povedali, že je otázne, či by to bolo pre dobro veci... přišli bychom (radši přejdu zase do češtiny, jen se mi líbí slovenský obrat "je otázne") o diskuse, kterých se nynější diskutéři v době postnutí hlášky nemohli zúčastnit, protože na Lameru ještě nebyli ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:58
While: Re: Připomnělo ten vtip
While
Ještě můžeme zkusit kontaktovat výrobce, aby se Sovou něco udělal. Má někdo kontakt? :)
I don't know and I don't care.
21:46
nakopnuta_sova: Re: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
Já bych o tom něco věděl... řekl jež... vlastně sova ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:01
nakopnuta_sova: Re: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
jinak z lamer.cz bude nakopnuty-lamer.cz aneb deník životních příběhu sovy nakopnuté (jeho paměti).
....
...
...
...
...
...
...
Ty, Nasty2, už ti někdo řekl, že seš vůl až to tříská dveřma? :-D :-D :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:48
Satan__666: Re: Připomnělo ten vtip
silhouette
Tak je to přece jen pravda, ono to nemá žádné sebeovládání ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
23:01
nakopnuta_sova: Re: Připomnělo ten vtip
nakopnuta_sova
Jo, kamaráde rohatý, to si vyřiď s výrobcem, že na to zapomněl :-p
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:11
While: Re: Připomnělo ten vtip
While
K tomu ale potřebujeme ten kontakt. :)
I don't know and I don't care.
18:52
Satan__666: Re: Připomnělo ten vtip
silhouette
Vždyť to byl postní čas ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
05:18
Apophis: Jako profesionální fotograf musí...
Apophis
Jako profesionální fotograf musím říct, že něco podobného se mi ještě nikdy nestalo.. Možná to ovšem bude tím, že si za focení neúčtuji 500 Kč.. :D
18:50
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf...
silhouette
Vzhledem, že je to interní informace, nebudu se ptát jestli více nebo méně.
V hlášce jsem totiž nejdříve čekal, že se pointa bude točit ohledně nedostatečné specifikace. Jsou tu totiž minimálně tři výklady (a kontext mi dnes nějak nepomáhá):
a) účtuje si 500,- za hodinu
b) účtuje si 500,- za fotografii (dodanou)
c) účtuje si 500,- za "akci" tedy ať je tam 5 minut nebo 5 let, ať dodá jednu fotku nebo třeba tisíc.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:01
Hammer: Re: Jako profesionální fotograf
Hammer
Ja myslim, ze to bylo jen vtipne napsane odmitnuti.
I'm not weird. I'm limited edition
18:25
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Taky varianta ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:25
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Ale stejně by mě zajímalo, za co těch 500 myslela.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
23:24
While: Re: Jako profesionální fotograf
While
On myslel. Ona chtěla zaplatit od něj, že si může nafotit její koně. ;) cpt. končí
I don't know and I don't care.
22:08
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
<a> ... rádA ...
<b> ... rádA ...
kde je ON ?
Navíc se ptám za co je těch 500.
cpt. je dnes nějak ve výslužbě ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:33
While: Re: Jako profesionální fotograf
While
on = fotograf, ale teď koukám, že jsou obě ženy, špatně jsem to četl

<b> odpověděla, že si účtuje poplatek za udělání fota 500,- kč + doprava na místo (špatně pochopila <a>)
<a> podávala nabídku na nafocení koní s tím, že ale zaplatí fotograf. Za to že si někdo nafotí její vzácná a drahá plemena přeci nebude platit.
I don't know and I don't care.
19:36
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Je tam právě pouze vágní "cena focení". Možná je to ve fotografických kruzích jednoznačné, já jsem v tomto ohledu zcela laik, takže nevím, kterou z variant to znamená - a), b) nebo c) v mém příspěvku hned pod Apophisem.
(Zbytek pointy jsem pochopil už po přečtení a tato neurčitost na ni nemá nijak zásadní vliv.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:34
While: Re: Jako profesionální fotograf
While
Už to konečně chápu, co si tím myslel. :D Můj mozek si evidentně vzal taky přes svátky dovolenou. Myslím, že b) je správně. ;)
I don't know and I don't care.
23:03
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Díky za názor :-)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
05:06
ESESEL: Re: Jako profesionální fotograf
ESESEL
Zrovna b) bych, vzhledem k tomu, že píše "cena focení", ne "cena fotky", určitě vyloučil...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:10
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Vycházíš z předpokladu, že mluvčí umí správně používat češtinu, což nemusí být vždy splněno. Pokud jde o peníze, určitě bych na něco tak vágního nesázel.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:53
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
Taky pravda. Dá se z toho něco předpokládat, ale ruku do ohně bych za to nedal, nikdy nevíš.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:13
Nechic: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Co jsem zaznamenal, tak i jedné výsledné a zaplacené fotce předchází celkem dlouhé "focení" s používání koše ve foťáku i PC :)
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
03:25
Apophis: Re: Jako profesionální fotograf
Apophis
Bohužel jsem tady teď dlouho nebyl, tak nevím, jestli je relevantní ještě reagovat, ale napíšu..
V tomto kontextu, jak je to v hlášce podáno, jedná se zcela jistě o variantu "C", tedy že "fotografka" požaduje honorář 500 Kč plus dopravné za celkové focení.. Standardní postup by byl dále upřesnit, co takové focení obsahuje (tedy kolik fotografií, v jaké formě, jestli je a jak omezen čas apod.), ale vzhledem k tomu, jak je cena nízká, je mi jasné, že tím zřejmě myslí "pár hodin focení a nějaké fotky na CD", o jejichž kvalitě můžeme s jistotou pochybovat..

Mohu Vám garantovat, že jakýkoliv skutečný profík by vůbec neuvažoval o práci za 500 Kč, protože taková cena je prakticky na úrovni urážky! (když kalkulujeme cenu, musíme brát v potaz, že profesionální fotograf si na focení bere výbavu MINIMÁLNĚ v hodnotě čtvrt milionu, do toho minimálně několikaleté "know-how" a po samotném focení ještě musí fotografie upravovat, což se klidně může vyšplhat i na několik hodin času na jedné fotografii)
Když už by mi o to focení tolik šlo, že bych bych byl ochoten jít až takhle pod cenu (což se doopravdy někdy stane - i my fotografové máme své zájmy a jsou věci, které si prostě "chceme vyfotit"), to bych to raději nabídnul "zadarmo" jako "pozornost", aby mi alespoň dotyčný člověk byl vděčný za to, že jsem pro něj něco udělal, a ne aby si myslel, že mám tak nízkou hodnotu..

Vtipné je zde i to, že dáma od koní považuje za normální "pronajímat" koně na focení pro fotografy - opět bych dodal, že (pokud tedy nemá něco EXTRÉMNĚ vzáceného), za focení jí zaplatí jen ta nejnižší kategorie zcela amatérských fotografů (požadovat peníze od profesionálního fotografa za to, že Vám vyrobí fotografie je..mírně řečeno trošku "ujeté", pokud nevlastníte něco skutečně významného). Jinými slovy, tato hláška je založena na tom, že se potkali dva totální amatéři, co si hrají na profíky..a došlo k "velkému třesku".. :)
13:46
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Díky (i s ohledem na to, že mi 500 za více fotek přišlo opravdu málo, jsem tam zařadil ty další možnosti). Toto je optimální "rozklad", který jsem potřeboval.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:12
pocitujlasku: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
To posledne: Ta komunikacia je nejasna, a majitelka koni mohla ponuknut tie kone aj na nejake komercne fotografie. napr. rozne kalendare koni, alebo obrazky do roznych databank... nemusi ist o fotky pre jej potrebu. Ved profi fotograf si poziciava objekty fotenia.
No vidis, a tak si sa bal
23:49
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
Ved profi fotograf SI poziciava... som len čehúnsky kokot či dačo také a len si hrajem na Slováka, no... SI POŽIČIAVA?

Požičal si či dačo také? No dobre... a kolko zaplatil za to, že si "požičal" dotyčné koně (po slovensky kone, ak viem)... podle mě jsem hovno "profi fotograf", pokud si musím "požičať" objekty fotenia.

Jsem dobrej? Mám tři prdele zakázek a na nějaké "požičanie" si objektu na focení se můžu konečně a zaplatpánbu vysrat.

Nejsem dobrej a měl bych bejt rád, že mi za focení platěj nebo fotím za byt a stravu? Viz výše, měl bych se modlit, aby mi to vydrželo, když nemám na víc.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:36
CarpeNoctem: Re: Jako profesionální fotograf
CarpeNoctem
Tak třeba modelkám se platí běžně a to nejen těm super.

Pak taky záleží na tom, kdo si ty fotky nechá, k čemu budou sloužit, jak obtížný je najít další exemplář fotografované věci a jestli se potkali dva nadšenci, nebo dva vydřiduchové.
03:55
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
Ano, modelkám se platí běžně, ale ono je platit modelkám a platit modelkám... http://www.lamer.cz/quote/13675 ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:06
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
Nehledě na to, že některé (skutečné) modelky si o tom, že by dostávaly placeno, můžou nechat zdát... https://www.frekvence1.cz/clanky/modelka-se-upracovala-k-smrti-bylo-ji-pouhych-14-let.shtml -

"Chceš být modelka? Tak se ukaž... a zase se ukaž, a zase se ukaž, buď ráda, že máš šanci a jestli nechceš nebo nemůžeš, na tu šanci, kterou ty teď máš, čeká padesát dalších..."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:16
CarpeNoctem: Re: Jako profesionální fotograf
CarpeNoctem
No vidíš, a taková Madonna zaplaceno dostala, ač modelkou nebyla vůbec, a teď se už 40 let marně snaží ty fotky stáhnout :-)
09:23
Apophis: Re: Jako profesionální fotograf
Apophis
CarpeNoctem:
Co se týče placení modelkám, jak naznačila nakopnutá sova, máš i nemáš pravdu.. Ano, modelkám (i těm neprofi) se často platí, ale jde o to za co a jak.. Nejčastějším zdrojem příjmů pro modelky nižší a střední úrovně jsou zcela amatérští fotografové (většinou starší, bohatí, kteří mají focení jako koníček), co vědí, že musí holkám platit za to, aby vůbec vytvořili fotky..
Dále se holkám platí za focení, pokud se dělají komerční produkty (kupříkladu kalendář pro nějakou firmu), ovšem v takovém případě jak modelky, tak fotograf jsou vlastně najímání (a fotograf si tak najímá modelky na komerční práci, na kterou má fixně daný rozpočet).
A poslední možnost je ta, co jsi uvedl, tedy focení pro databanky. Ovšem opět, tady se jedná o to, že fotograf fotky vyrábí s vidinou honoráře za vyfocené fotky, a proto je jasné, že si na to focení najme modelku (za menší peníze, než dostane za ty fotky), aby si pojistil focení release smlouvou (to, co se stalo Madoně)..

V KAŽDÉM PŘÍPADĚ, pokud JE FOTOGRAF KONTAKTOVÁN někým, kdo po něm požaduje focení, je zcela nepřístojné, aby následně za to focení ještě požadoval peníze.. Ano, pokud by majitelku koní kontaktovala ona fotografka, bylo by obhajitelné, že by majitelka koní požadovala honorář (podobně, jako modelka může požadovat honorář, je-li kontaktována fotografem), ale pokud majitelka koní kontaktovala fotografku, je naopak na místě, aby si fotografka nadiktovala honorář (opět na stejné úrovni, jako když modelka kontaktuje fotografa, aby jí udělal fotky, a ještě by za to chtěla zaplatit)...
12:31
CarpeNoctem: Re: Jako profesionální fotograf
CarpeNoctem
Mně to vysvětlovat nemusíš, já to vím. Kolem focení jsem se jako amatér motal poměrně dlouho a odkoukal jsem ledasco i z toho, co se děje ve vyšších patrech. Akorát jsem to nechtěl rozepisovat takhle podrobně a jsem toho názoru, že jako rýpnutí do tvrzení "profi fotograf si nemusí požičiavat" bylo moje stručné shrnutí dostatečné :-)
14:33
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
To já jsem si také myslel, že něco bude dostatečné, ale teď si všichni budou myslet, že jsi to nevěděl a nic s tím neuděláš ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:24
CarpeNoctem: Re: Jako profesionální fotograf
CarpeNoctem
Ať si to užijou...
13:34
SOScz: Re: Jako profesionální fotograf
SOScz
Apophis: Moc se v tom vrtáš a soudíš podle 3 řádků.

<b> nemusela být profi fotografka. Mohlo se jednat o holčinu, která ráda fotí jako koníček a protože umí udělat lepší fotky než babička s kompaktem do rodinného alba, nechává si alespoň symbolicky zaplatit. To je úplně normální postup člověka, který se "sám" v nějakém oboru teprve vzdělává (zaučuje), ale jeho výtvor již má nějaké "kvality".
Jako profi fotograf bys to mohl vědět, zavzpomínat na své začátky a ne tady frajeřit (ehm teda trapčit).

U <a> je úplně jedno z jakého důvodu fotografku oslovila. A z citace to není zřejmé. Buď jsou ty koně tak super, že z to chce platit nebo je tupá, jak píšeš.
13:50
SOScz: Re: Jako profesionální fotograf
SOScz
Opravuji se, u <a> je naprosto zřejmé z jakého důvodu fotografku oslovila a nebylo to poprvé a přesně věděla.
K malému třesku došlo u mě, k velkému někde úplně jinde než u účastnic citace ;)
14:10
Nasty2: Re: Jako profesionální fotograf
Nasty2
To: SOScz
Vrtáme se v tom všichni (včetně tebe), to je doufám dost jasné, vzhledem k tomu, co je psáno píše. A protože se v tom vrtáme, přidal se někdo, kdo se focením živí a trochu se nám pokusil nastínit odpovědi na to, co jsme se ptali nebo mezi sebou řešili. A upřímně řečeno, jeho hodnota informací je mnohem větší a výstižnější než třeba hodnota sovy_nakopnuté, která podává pouze informace_nulové. Jinak důvodů viz tvé <b> je mnoho. Některé tu výše nastínil i Satan__666 > na to mu Apophis odpovídá.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:17
Apophis: Re: Jako profesionální fotograf
Apophis
SOScz:
Ano, možnost, jak jí nastiňuješ u "b" je zcela reálná, ovšem v takovém případě si NEMÁ VŮBEC CO ŘÍKAT O PENÍZE ZA FOTKY! Na své začátky skutečně nezapomínám (právě naopak), ale právě v době, kdy jsem byl amatérem, vytrvale jsem odmítal jakékoliv peníze za fotky, protože jsem si nebyl jist, zda dokážu udělat dostatečně kvalitní výsledek.. Prostě a jednoduše - pokud si jednou necháš za fotky zaplatit (a je jedno, jestli 10 korun nebo 10 tisíc), jsi v podstatě profík a musíš být podle toho posuzován. To je něco, čeho jsem se jako amatér vždycky snažil vyvarovat.. :)

Nasty2: Děkuji za podporu, těší mě, že mě někdo pochopil.. :)
07:25
baffiak: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Apophis, zijes vo vysnenom svete. Dnes je "profesional" kazdy druhy, pretoze serioznej prace je stale menej a menej a tak sa rozsiruje odvetvie "sluzby" (co bolo vzdy predpokladane, ze to tak musi byt) a sposobuje to to, ze "naco by som platil tomuto tu 10tis za 5 fotiek, ked tomuto tu mozem dat 500 za cely album". Tento trend je este viac rozsireny v postkomunistickych krajinach, kde ludom mastili mozgy o "robotnickej triede" a navyse malokto sa pozera na pomer kvalita/cena, kazdy riesi len co najnizsiu cenu.
A to sa netyka len fotenia, kde ja pozorujem problem tohoto trendu je informatika (to je dovod, preco v zamestnani kazdy nadava na "ajtakov"), pozorujem to u nas v ramci biochemie a je to jednoducho vsade.

A potom pridu ludia ako ty (alebo aj ja), co vedia ohodnotit svoje schopnosti a svoju pracu, co neslubuju co nevedia splnit a pytaju si realne ohodnotenie a kazdy ich zadupe ako namyslencov (alebo neschopakov, lebo ten druhy povedal, ze to urcite spravi).
09:16
While: Re: Jako profesionální fotograf
While
Hele, záleží taky na kruzích ve kterých se pohybuješ, ne vždy žádá o fotografie jen "dělnická třída", jak píšeš. Samozřejmě je nesmysl, abys za fotku rodiny chtěl hned tisíce, to bude dle velikosti zakázky a možnostech klienta. Z toho, co Apophis psal jsem pochopil, že pokud je to nějaká větší firma, tak ta asi nebude mít problém zaplatit tady několik tisíc za jedno focení na rozdíl od rodiny, která si přijela nebo pozvala fotografa na dělání fotek do rodinného alba, kde ta kvalita klidně může být nevalná.

Holt, pokud chceš kvalitu musíš si připlatit a někdo prostě kvalitního fotografa chce a nemá problém si to zaplatit.
I don't know and I don't care.
10:05
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
Tento trend je este viac rozsireny v postkomunistickych krajinach, kde ludom mastili mozgy o "robotnickej triede" a navyse malokto sa pozera na pomer kvalita/cena, kazdy riesi len co najnizsiu cenu.
¨...
No právě, všude se šetří a pak se ve válečném dokumentu dozvíš, že v druhé světové válce válčilo Rusko... ne, neválčilo, válčil tam Sovětský svaz a to skutečně, milý pane překladateli/překladatelův šéfe, není totéž...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:07
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
Jenže to se pak dostaneme k tomu, že dneska si "překladatel" říká a do překládání fušuje každej, kdo půl roku v Manchesteru myl nádobí a proto umí anglicky pomalu líp než rodilý mluvčí a že je schopnej napsat do překladu "bysme", to ho netrápí a jeho šéfa kolikrát taky ne, hlavně že byl ten překlad levnej...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:49
CarpeNoctem: Re: Jako profesionální fotograf
CarpeNoctem
Na tom, že se šetří, není nic špatnýho. Ale musí se šetřit na správných místech. Naše firma má pro mě nepochopitelnou obsesi, že si všechno musíme za každou cenu ubastlit sami. V praxi to vypadá tak, že vždycky někdo stráví mraky času něčím, co pořádně neumí, přestože profík by to udělal rychlejc, líp a ve finále často i levnějc. Pak se něčemu div... Zase to má ale plus v tom, že jsem se naučil spoustu věcí, o kterých by mě v životě ani nenapadlo, že by se mi mohly někdy hodit.
15:44
While: Re: Jako profesionální fotograf
While
Neděláš náhodou ve stejné firmě? :D
I don't know and I don't care.
18:25
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Sice souhlasím, ale ona je ta nemoc i ve druhém extrému: debilní outsourcing za každou cenu. Stojí to víc, kvalita a spolehlivost horší. Ale věřím, že je to i přesně tak jak říkáš, skrblení, které má v konečném důsledku opačný efekt než je ušetření nákladů.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:26
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Je tam taky problém, že často to ta outsourcingová firma nedokáže udělat správně na míru.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
02:59
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
Čehož je dost příkladů i na Lameru - vyhlášení indičtí programátoři například a http://www.lamer.cz/quote/31354 . Ušetří se na tom, že "stojej málo", ale kvalita tomu odpovídá, což ovšem vedení netankuje, maximálně budou dupat po zaměstnancích, aby to rychle a pokud možno ve svém volnu spravili, protože kdyby to měli dělat v pracovní době, bude stát ostatní práce...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:45
CarpeNoctem: Re: Jako profesionální fotograf
CarpeNoctem
No, on je outsourcing a outsourcing. Když dopravce outsourcuje dopravu, tak je samozřejmě něco blbě, ale pokud se jedná o nějaký ad hoc vyfikundace, na který nemám lidi, tak nevidím problém.

Moje máti dělá na jednom velkým ouřadě, kde se tisknou kilometry papíru denně. Co outsourcujou? Ano, správně, tisk. Tak tam je to jasný, něčí kamarád si potřeboval vydělat.
Na druhou stranu chtít po mně, jako cifršpiónovi, abych navrhoval corporate identity jen proto, že jsem v baráku jedinej, kdo má trochu vkus, mi přijde taky totálně zvrhlý. Ještě, že mě grafika aspoň baví, když už jí kloudně neumím :-)
03:43
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
Připomíná případ, kdy v místní nemocnici pronajali lékárnu jakémusi docela velkému lékárenskému molochu, ač do té doby roky a roky docela úspěšně lékárnu vedla nemocnice sama... to si pak taky člověk řekne, kolik za to dostala kompetentní osoba všimného...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:50
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
Po nějaké době se vyměnilo vedení, hodlalo moloch vypudit a vést opět lékárnu samo a to byla bitva právníků a nakonec to dopadlo tak, že se moloch nasral, odešel a odnesl z lékárny všechno, co odnést šlo, takže pak bylo pár dní zavřeno, pač bez regálů a podobných věcí se fungovat nedá...
Nevidím do toho, ale takovéhle zbytečné pronájmy místo toho, abych se o věc staral sám a zisky z toho plynoucí pobíral také sám jsou většinou fakt o tom, že mi za to, že dám věc do pronájmu a budu místo zisků brát jen měsíčně nájem, někdo něco podstrčil a já se držím hesla, že lepší je dostat sto tisíc do kapsy hned než dostávat dvacku zisku měsíčně, protože za půl roku už u vesla nebudu a ta dvacka za měsíc se mě týkat nebude, tak radši vezmu stovku hned...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:40
Nasty2: Re: Jako profesionální fotograf
Nasty2
Tak jediné co mě napadá a není to nelogické, že byla lékárna pro nemocnici zátěží a tak dali otěže subdodávce. Přeci jenom je rozdíl mezi tím, že musí nemocnice zajišťovat kompletní provoz a tím, že jim jen na účet jednou měsíčně připlují peníze. Ovšem naivní nejsem, ale to je, že může existovat i dobrý důvod, který není nijak podivný.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:02
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
To ano, to by chtělo vidět do podrobností. Pokud bych měl dostat nájem deset tisíc a o nic se nestarat, nebo sám na svý triko mít měsíční zisk patnáct, taky bych to asi na někoho přehodil, ale dostat nájem dvacet nebo mít zisk (zisk, takže po odečtení všech nákladů typu mzdy lékárenských zaměstnanců atp.) sto, byl bych blbej to pronajímat. A takhle dopodrobna do toho nevidím, já jako tehdejší zaměstnanec vím jen, co se šuškalo po špitále - že tenkrát lékárna byla jedno z mála ziskových oddělení a přesto to někomu pronajali. Jak to ve skutečnosti bylo ví asi jen tehdejší vedení a nájemce.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:55
nakopnuta_sova: Re: Jako profesionální fotograf
nakopnuta_sova
To víš, šetřit se musí, ať to stojí co to stojí. Co na tom, že ty něco bastlíš tejden, takže na vejplatě stojíš dost možná víc než kdyby se to zadalo profíkovi, profík by stál dejmetomu dvacítku a když to uděláš ty, ta dvacítka se papírově ušetří a šéf si může dát pětadvacet prémie, jak pěkně šetří ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:57
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Tak teda frajeření je opravdu to poslední, co bych v Apophisově příspěvku viděl.
Jinak, samozřejmě, také zajímavý postřeh do diskuse. Jen kvůli tomu není potřeba "odstřelit" jiného diskutujícího.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:57
Satan__666: Re: Jako profesionální fotograf
silhouette
Aha, to patřilo pod SOScz (13:34).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
06:46
CPY: Takze na lamera sa uz davaju pre...
CPY
Takze na lamera sa uz davaju prelozene prispevky s r/choosingbeggars?
10:07
While: Re: Takze na lamera sa uz davaju...
While
Na lamera se už dává kde co. Nikdo to neřeší. Ani adminy to moc nezajímá. :)
I don't know and I don't care.
10:22
nakopnuta_sova: Re: Takze na lamera sa uz davaju...
nakopnuta_sova
Moc? Spíš vůbec.
A kdyby jen tohle, nefungující reset hesla či registrace je dle mne podstatně větší problém a zajímá to kromě nás diskutujících či těch, kdo si nemohou obnovit zapomenuté heslo, někoho? Nevypadá to...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:15
While: Re: Takze na lamera sa uz davaju...
While
A tak pro mě za mě, můj problém to není, já jsem na něj upozornil. Nikoho to nezajímá, dobře. Ale jako vlastník by mě asi trochu vadilo, že ta komunita je uzavřená, pokud by tu diskutovalo a přidávalo víc lidí, tak si myslím, že by se to taky projevilo pozitivně na návštěvnosti.

To že tu funguje anarchie a samospádem bych pochopil, dokud je to v slušných mezích. Ale že na to někdo až takhle sere a stačí mu, že z těchhle stránek vypadne nějaká částka a don't care anymore? :) Na druhou stranu přemýšlím, jestli ty přístupy neřeší, protože by pak museli zase řešit komunitu a to je moc práce. :)

Co se týče benevolentosti přidávání příspěvků, mě nikdy moc netrápilo, co sem kdo cpe. I když to byl přepsaný vtip, tak ať. Dokud podání pobavilo, ať si je to třeba doslova o hovně. Ale nejvíc mě srali lidi, co si stěžovali, že sem patří jen IT hlášky.
I don't know and I don't care.
11:50
nakopnuta_sova: Re: Takze na lamera sa uz davaju...
nakopnuta_sova
Řešit komunitu by admini nemuseli, pokud by na to "měli lidi", tzn. aktivní moderátory. Generální ředitel taky neřeší ve firmě drzého dělníka, na to má podřízené.

Moderátoři by mazali nevhodné příspěvky atd., prostě "udržovali pořádek" a na adminy jakožto vyšší instanci by se obraceli jen v nutných případech typu troll/spammer, kterému smažeš příspěvek a on vybleje během hodiny patnáct dalších a tím to zvadne jen proto, že tu ještě z dob woodyho funguje omezení na počet příspěvků za minutu a hodinu a trollí/spamuje tak, že jiné řešení než banán nepřipadá v úvahu.

Jenže to už se tu taky řešilo kdovíkdy a jediné, k čemu se tenkrát dospělo, bylo to, že mrkvička řekla, že má kontakty na vedení, takže by možná něco zařídit svedla. Ovšem i z toho nedávno sešlo pač mrkvička sdělila, že má nové mrkvátko a tedy na lamera není čas... takže to asi nevyřeší nikdo :-(
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:51
nakopnuta_sova: Re: Takze na lamera sa uz davaju...
nakopnuta_sova
A přidávání příspěvků... vyloženě přepsané vtipy se mi tu zrovna nelíbily nikdy, na to je na netu jiných stránek hafo. Ale dokud hláška vypadá aspoň trošku reálně, proč ne. Inu, co člověk to názor :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:17
CPY: Ze to este niekoho bavi posielat...
CPY
Ze to este niekoho bavi posielat tieto gumovy medvidek hlasky ala vtipy z roku 1980?
20:50
nakopnuta_sova: Re: Ze to este niekoho bavi posi...
nakopnuta_sova
Tak to víš, dorůstají nové generace, pro které je rok 1980 něco na úrovni dinosaurů, takhle daleko nepřemejšlej ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1438 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1743 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2093 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2299 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2514 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 3 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 4 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 7 dny

K hlášce #52723

Re: jasnej fejk

nakopnuta_sova
před 7 dny

K hlášce #52723

Re: vzhledem k tomu, že můj otec

nakopnuta_sova
před 7 dny

K hlášce #40228

Re: http://www.youtube.com/watch


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.