Příspěvky uživatele „Nasty2“

Re: hm

O trochu no... nějakých 15 kg, ale to asi nebude mít takový efekt. Nevím.

Re: hm

Jinak samozřejmě, abych nezapomněl. Pokud jezdíš a řídíš, jak píšeš, tak určitě klobouk dolů. Takových řidičů by tu mělo být povícero a ne jako je tomu nyní, kdy je to naopak. Jinak já u Rapida 1.2 TSI se snažím také jezdit na malou spotřebu, ale zatím je můj průměr na 5,6 l/100 km a nejde a nejde to dolů... Ale když uvážím, že tabulkově je kombinovaná na 5,5 l/100 km, tak si myslím, že je to v pohodě. Ale to víš, chtěl bych v tomto řídit šetrněji.

Re: hm

:-D to je tak se mnou vždycky chci napsat něco a půlce věty se rozhodnu to přepsat a něco tam vždy zapomenu. A ne a ne se toho zbavit, ale to víš já zapomněl říct, že je to Škoda Rapid Fly Edition a ta lítá jako čert :-D mnohdy ji ani nelze udržet na silnici :-D

Re: hm

Ad JackSwigert: K tomu předvídání.
Bral jsem to, jak píše Satan, nadsázka, že předvídat je hezké, ale vždy to bohužel nejde a OPAKUJI TI JEŠTĚ JEDNOU, už jsem toho za volantem zažil opravdu dost na to kolik mi je let a vím, že s tím předvídáním nemáš dle mého názoru moc pravdu, ne tak jak to prezentuješ.
Dále bych chtěl podotknout, že se nemusíš bát. Nemám BMW a ani jiné tomu podobné monstrum. Mám Škodu Rapid, ale i kdybych měl např. Audi A8 apod. můj styl jízdy to nezmění, ne po tom, co jsem zažil. Jsem toho názoru, že řidič má řídit hlavně hlavou a ne svaly. Ovšem předvídat nemůžeš všechno a paradoxně mnohdy předvídáš nějakou věc a podstatný detail totální blbosti ti unikne a tak máš jenom například promáčknutý blatník apod. To už tak bohužel chodí.
Také nevím jak např. ty jezdíš a hlavně kolik km a kde najezdíš bez nehody apod. To také o řidiči ledacos vypoví, ne všechno, ale dost ano. Já najezdím cca 8000 - 9000 km/h za rok, za 5 let jsem zatím (musím zaťukat) neměl ani jednu, byť sebemenší nehodu. a upřímně ani si nemyslím, že to co najezdím za rok je moc, ale vím, že málo to také není. Na to, že jezdím po všem, co v ČR existuje takřka stejně, tedy státovky, okrsky, dálnice, dlouhé trasy např. i více jak 5 hod. za volantem v kuse apod. Nemyslím si o sobě, že jsem špatný a ani bezohledný řidič. A věř mi, že vím, co je to papírování apod. při nehodě.

Re: hm

Předvídání je hezká věc, ale jak říkám, to bych nemohl ani do auta nastoupit natož s ním někam jet... nic se nemá přehánět. Vlastně věty typu "máte předvídat" a "přizpůsobte jízdu situaci" jsou v překladu "ať se stane, co se stane, vždy za to můžete vy jako řidič, mi (policie apod.) se s tím případem aspoň nemusíme sr*t a je máme viníka pro pojišťovnu." to je asi tak hrubý překlad a ten my NIKDO nevymluví. Už jsem toho za ty svá raná léta zažil dost, než abych s tím nesouhlasil. Je to prostě, jak tomu rád říkám "přenesená odpovědnost". A to je velmi špatná věc!

Re: hm

Tak s tou pomocnou silou v dané situaci, to je právě ten problém. Nechci se v žádném případě nikoho zastávat, nebyl jsem tam, když se to stalo, ale pokud je úsek přehledný a ty jako řidič víš, že vidíš a vycouvat dovedeš bez problému, tak pak proč mít "posilu". Za to, že se někde z poza rohu vyřítí bláznivá ženská, která nedává vůbec pozor, nemůžeš. A předvídat? Zase všeho s mírou, jinak bych nemohl ani do auta nastoupit, natož vyjet a někam s ním dál jet. :-D

Re: hm

Ad Sova: Tak pak platí, jak říkám. Používat hlavu a zvážit zda se v dané situaci vyplatí radši v pohodě naložit nákup a nebo je lepší zajet bezpečně, abych nikomu apod. neublížil. Ale jinak máš pravdu, nemám to taky rád. Buďto nedopatřením nebo protože lidé nejsou při smyslech, jim sjede košík a zrovna na tvoje auto a hle, lak v pr....
Ad Carpe: To je taky fakt. S tím se nedá jinak než souhlasit :-D

Re: hm

Tohle je takový malý problém. Pokud budeme předvídat, že se to stalo, jak píše Blesk (!!!) a tedy tak, že žena vstoupila do vozovky...
1. Kde nemá, co dělat, pokud tam není přechod apod.
2. Když už tam tedy musí být, má dávat pozor a být při všech smyslech, žádný telefon, focení apod.
... primátor couval a přejel ji nohu.
1. Řidič musí při couvání dávat veliký pozor, aby neměl překážku v místě, kudy bude vyjíždět.
2. Bohužel tak musí předvídat i kdyby tam byl účastník provozu, který tam nemá, co dělat.

Můj názor?
Pokud je někdo někde, kde nemá, co dělat, musí VŠECHNY své problémy a následky, které z toho vyplývají, nést sám a ne nikdo jiný, kdo dělá, co dělat má.
Tedy pokud já pojedu na rychlostní silnici, kde budou po obou krajích svodidla a bude dostatečně zřejmé, že tam prostě chodci NEMAJÍ, co dělat, je nesmyslné trestat za případnou srážku s chodcem mě jakožto řidiče. Samozřejmě, pokud pojedu dle předpisů a udělám vše proto, abych nehodě předešel. Ovšem ono z 90 km/hod se během pár vteřin 0 km/hod udělat nedá... A velmi mě toto na dopravních zákonech štve. Za vše může řidič, i za to, co z principu nemůže být jeho chyba. Ovšem zákon na to má pěknou větu typu "přizpůsobit svou jízdu situaci" Ovšem když jedu na přehledném úseku 90km/hod a je to povoleno a najednou se z ničeho nic někde objeví dítě... Co s tím že? Já nic neporušil, dítě resp. jeho rodiče jo, ale přesto z toho budu mít já dost veliké problémy, nechápu.

Re: hm

Povinnost to je. Nevidím důvod proč bych měl jet u každého parkoviště jak připo* jen kvůli tomu, že tam nějaká pipka či pipin neumí zajet po zadku. Ano, jezdím vždy tak, že předvídám, ale u couvání apod. vždy vina padne na toho, kdo couvá.
Zákon o provozu na pozemních komunikacích 361/2000 Sb. > ČÁST PRVNÍ > HLAVA II > Díl 3 > Oddíl 1 > § 24
§ 24 Otáčení a couvání

(2) Při couvání řidič nesmí ohrozit ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích.

(3) Vyžadují-li to okolnosti, zejména nedostatečný rozhled, musí řidič zajistit bezpečné otáčení nebo couvání pomocí způsobilé a náležitě poučené osoby.
(4) Řidič nesmí otáčet a couvat

a) na nepřehledných nebo jinak nebezpečných místech, například v nepřehledné zatáčce a v její těsné blízkosti, před nepřehledným vrcholem stoupání pozemní komunikace, na něm a za ním,

b) na křižovatce s řízeným provozem a v její těsné blízkosti,

c) na přechodu pro chodce,

d) na přejezdu pro cyklisty,

e) na železničním přejezdu a v jeho těsné blízkosti,

f) v tunelu a v jeho těsné blízkosti,

g) na pozemní komunikaci s jednosměrným provozem; smí však couvat, jestliže je to nezbytně nutné, například k zajetí do řady stojících vozidel nebo vyjetí z ní.

Prostě jak jsem psal, kdo neumí za okolností, které to umožňují, zacouvat po zadku, aby pak mohl bezpečně vyjet a neohrozil ani sebe a ani jiné účastníky provozu, by neměl vůbec mít řidičák.

Re: hm

Já tedy parkování po čumáku bytostně nesnáším (kromě toho když není zbytí).
Jsem toho názoru, že po čumáku zajíždí buďto řidiči, kteří jsou neschopní nebo líný, ale těm pak tu sraženou prdel apod. přeji. Prostě, kde to jde, zaparkuji po zadku, pak nemám problém vyjet z místa, aniž bych neviděl do stran. Naopak je to nemožné a vždy ohrožuji ostatní řidiče a jiné účastníky provozu. Nehledě na to, že zákon udává mít povinnost "pomocnou sílu" jestli se nepletu...

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1292 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1597 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1948 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2153 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2368 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 4 dny

K hlášce #32681

Re: Sovo

nakopnuta_sova
před 4 dny

K hlášce #32681

Re: Sovo

Zelvi
před 4 dny

K hlášce #32681

Re: Sovo

Tapir
před 6 dny

K hlášce #39999

HA! 15 let a tohle AI už je prak

Tapir
před 6 dny

K hlášce #32681

Re: Sovo


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.