Kategorie
Přihlášení
Hláška dne
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Vypadá to, že úroveň hlášek...
Vzali-li uchazeče s 20.53 bodů, člověk se zamyslí nad smyslem přijímaček. To snad dostal za účast, ne? Proč rovnou nevezmou všechno a neprosejou to v prvním zkouškovém (což by dle mne tedy byl ideální stav, ale jinxyžel na to většina škol nemá kapacity)?
Re: Právě jsi se zaregistroval a...
Rychle pryč, než přijede trollobus!
Re: Skvělý, pokoj má 7 kroků. A
Na druhou stranu u "0lou" aspoň ušetřil autor písmenko, ale smysl
http://zidanecl.sweb.cz/1000ce.jpg
jsem za ty roky nepochopil. Poradí mi někdo? Vždyť tam naopak písmenko přebývá?
Re: Koho mi to jenom připomíná?
Asi, Ale takových maminek je, jak si můžeš přečíst třeba u Teramon, více. Syn plnoletý, maminka ho obskakuje - no mně moje maminka přijít obden navařit, uklidit, vyžehlit atd., to je jasné, že bych se s tím neunavoval, proč, maminka to udělá. Nakoupit? Na co? Maminkou koupený jeden chleba na dva dny stačí a pak maminka přinese ddalší, to radši půjdu na pivo!
Má to ovšem dvě chyby. Jednak maminka byla z těch, co se (v rámci možností, tedy např. na co každej vlastní pračku, když jsme dva, vyperem si najednou) starala, ale jak bych byl ve vlastním, přestala by mě dotovat. Jsi ve svém, tak se starej, být ve vlastním není jen to, že tě neprudím, ale taky to, že si musíš navařit uklidit vyžehlit...
No a za druhé maminka tři roky nežije.
Re: Rozdíl mezi španělštinou a č...
Myslím, že pravidla míní "příspěvek" jako "hláška", dříve se tomu říkalo "citace". Pokud už se to vztahuje i na diskusní příspěvky, pak se omlouvám.
Re: Rozdíl mezi španělštinou a č...
No comprendo, seňor!
Re: Po dlouhé době opravdu milá...
ech, ne "pomiňme", ale "vezměme v potaz", zamotal jsem se do toho. Omlouvám se.
Re: Po dlouhé době opravdu milá a po...
Možná hledají hnidy v "Ma", protože např. na mé ZŠ měl předmět jedno pismeno - "Č", "M", jen výchovy měly dvě - "TV, VV, PV".
Zatímco na střední měly předměty vždy písmena tři - MAT, CJL, VYT, ANJ, NEJ, TEV... tak asi ryjou proto.
Ale představme si Ma jako matematiku a pomiňme krávy učitelky mnou výše zmíněné a průměr šest může klidně vyjít. Proto plus.
Re: Jop, uzasny komentar, hlavne...
Takového učitele jsme měli na příroďák na ZŠ. Taky dával za špatně zodpovězenou otázku stupeň dolů a na dotazy "a pane učiteli, jak rozeznáte pětku za čtyři chyby od pětky za chyb deset?" akorát odpovídal "poznám, dělám si poznámky", ale více nám neřekl.
Re: Jop, uzasny komentar, hlavne...
Iný typ klasifikácie predpokladaj. Máma měla na střední ruštinářku, která dávala pětka podtržená - šest, dvakrát podtržená - sedm a naštěstí tím končila. Ale i tak.
Chytíš dvě tři sedmičky a máš sakra co dělat vytáhnout to na čtyři a něco, abys nepropadl.
A nehnul se soudružkou (tenkrát) učitelkou nikdo, ani děda relativně důležitý místní komouš. Pak taky příišel z rodičáku a povídá prý: "Jitko, chci se ti omluvit. Fakt je ta vaše ruštinářka tak blbá, jak říkáš. Chci po tobě už jen jediné - nepropadni."
A nevěřím, že podobný učitel s vlastní klasifikací se dneska nenajde.