Hlášky hodnocené kladně uživatelem „lerra“
<on> Miláčku?
<ona> Ano?
<on> Chceš se mnou mít někdy miminko?
<ona> To si piš, že chci! A né jen jedno...
<on> Takže to můžu brát jako "ANO" na otázku: Sešiješ mi prosím o víkendu suspenzor?
<a> Ten preukaz si vytlač, nalep si tam fotku, a určite sa cez recepciu dostaneš, no problemo...
<b> takže stačí keď jej ukážem tú prednú stranu s fotkou?
<a> Určite, odo mňa si ešte nikdy nepýtala ten preukaz do ruky, iba sa na to pozrela, a pustila ma...
<b> ok, tak sa vidíme na izbe
-!- <b> has quit
-!- <b> has joined
<a> Kde si? Bol nejaký problém?
<b> slečne recepčnej sa nepozdávalo, že si tam napísal číslo izby 10, čo sú údajne toalety, a tam vraj nikto nebýva
<a> :D tak to som nečakal, sorry. A ďalej?
<b> zobrala mi preukaz a vraj sa nemám živiť falšovaním, že by som neuspel
<A:> Koupila jsem na netu prsten z "Pána prstenů".
<A:> a podle délky dodání to vypadá že ho nesou z Mordoru.
<B:> Tak to buď ráda, že si neobjednala nic ze Star treku.
<A> Hele, kde je Tomáš?
<B> Říkal, že dá francouzáka uklízečce a jde domů.
<A> Myslel jsem, že se nesnáší... asi už se udobřili.
<B> Zeptám se šéfa kam šel.
<B> Nevíš, kam šel Tomáš?
<C> Prý má infekční zánět průdušek, tak ho tu 14 dní neuvidíme.
<a> prosimtě, co to tam bylo dneska u vás za smích, byl slyšet až nahoru :D
<b> to se smála máma :D jí volal zas nějakej průzkum a zrovna na něj neměla náladu
<a> a co udělala?
<b> No znělo to asi takhle:
<b> "Dobrý den, tady průzkum pro firmu BlaBla, hovořím s paní <B>"
<b> "Tady je její pes."
<b> "Cože?"
<b> "Haf! Haf!"
<b> "Tak se nezlobte, nashledanou...."
<a> tak se na ně musí! :D
<b> to ona takhle dělá často, jednou se dokonce vydávala za rybičky :D
<a> tak promiň
<b> neomlouvej se
<a> děkuji
<b> a neděkuj za takovou blbost :D
<a> promiň
13:00 <a> zákazník informován, že výpadky linky způsobuje zvýšený traffic na lince
13:14 <a> přišel e-mail, že zaznamenal DDoS útoky na port 53, prosí tedy o kompletní blokaci portu 53 na koncovém routeru, jestli je to možné
13:16 <b> možné to je, zablokujeme
13:30 <b> už by to mělo být hotové
13:32 <b> není náhodou port 53 pro DNS?
13:34 <c> je
13:35 <b> tak to jsem zvědav, za jak dlouho nám nahlásí nefunkční internet
15:27 <a> přišel e-mail od zákazníka. Nefunugje mu internet.
Komentář: Náš zákazník, náš pán.
<trubka> Nefunguje mi terminál.
<M> A zkusili jste ho restartovat?
<trubka> Už asi třikrát!!!
<M> Tak to zkuste ještě počtvrté.
<trubka> Jak se to dělá?
<sunriseAvenue> tj, znamy si dal palacinky v ruske restauraci a uz je 2 tydny v nemocnici!
<loco> on to nezaplatil?
<a> Pringles je asi jediná firma, která neprodává vzduch
<b> na druhou stranu ani chipsy