Detail hlášky #24548

<ona> vis co... ja si dycky kdyz jim hovezi predstavim, jak ta krava na me dela smutny oci a nemuzu pokracovat...
<on> nesmis jist hlavu...

Informace o hlášce

Datum přidání: 22. 11. 2008
Kategorie: Hlášky
Autor: CuCfLeK (25 hlášek)
Hlasování: Goues, serenity, Harys, Reiki, chylex, Zumongar, kajsd, Gery, Wimpo, Jarmil, Paul_SK, matasek, milos, love--sucks, MistrBuBak, Sargon, Piskot, -TooM-, krumpac007, Larfa, Lister12, Danik02, Fizz, kapriiik, Groove, saft, Aniko, okick, Orlan, beorn, PavlinII, Pr3dator, sawwwer, Lur_Raven, Acorp, ubozak, petya, |x_xXx_|, wegas, Lemra, w3m, Sheppy, Vlk, Celer, KaMilka, Slay, oOJoKeROo, Accept, Denebola, jerzi, Danol, Eveleenca, Liman, GH0ST, tomzi, Somin, McBobr, Nevermore, lerra, SkyHaven, Fatal1t, Maxell, abouttabs, zax52, incucu, f_fabregas4, Se7h, Morv, Amzi-Izma, cha4ser, divinity, tomikdvorak, Atlantis, skeblik, DragoonX, blueW200, Hammer, Pajusa, Mirator, DarthOptimus, DMRaper, TomEF, Thab, deemarc, Cinvor, Traitor, Gorkil_the_goblin_king, Polymorph, Nikeman, Severina, dave5000, Alwin, pitufo, tausa17, kecal_op, AMD, Bart, Shadowmaster, Katschaba, Taran, hossa, hasahm, Setton, Cejda, Ondruch, Sobosss, Becher1, George, Bety888, Snake, AdamVyborny, kojak, Othrondir, cloxy, soustruh, Griffon, Lamer666, robbo99, fifik87, Kalani, yannush, JetixCZ, Marcel230, Neuromancer, DARTHPraetorian, Euriass, qwertzuio, Renee, wax07, zakolu, Xemantha, jirdano, Asriel, Pajasas, PatchmaN, mismas, Lugi, Apophis, BMJackal, Ultim8, Skoll, Maty991, repley, Melian, JerichoBM, TheKuba, Croco, Witek, Tolsimir, TakZnova, Kohaves, D8tectx, SidiusM, DakuHonoo, bosorka, Joja, jursmi, aewin_cz, Gregor, Trny, Ayume, jurda, Matesss, prateta, luciferrus, zulik, anezkaceska, jfk, Gasert, Jackson, kuras, Wery, Lepr, elanius, rendlik, kudli, aalfred, Maerlyn0, ep69, Los, Sh4d0W, Nufik, koso, mrcoun, Metodej, mike2406, obr, crooty, Ciko, bkbosorka1, bukanyr, Ejmin, starbuck, Waco, Derevin, Richie_Pinkas, Awenis, cenco89, Posky, nOObiCZek, lilo, herodes555, freferg, forceLord, vasek004, Larinka, zzuzi, hanes87, Ancza, Eveni, Peshke, anela, Myska, Gego, shadowrun, lennygt500, Lida79, Shark94, kevin365, nevim333, tik-tak-cz, PinkFOX, smrduty_kojot, Marty008cz, LittleOmig, Andysik, Montechito, Gonzales, zelvak, spiderpig, Stevecek, Botis, Marcus7, ciakval, jantusla, vinczenzo, Hamagen, dwander, Ruprecht, ladys91, Krencl, Akemi4, profa, tommander, Goodlike, fatalixi, trepka, BahnoCZ, tobytja, freaky_tomato, foufou, Keeehi, lennyd, bradl3y, spenat28, calexman, Lorandel, Lagen, ScH0ll_kIll3r, Herda, Wreis, Lencus, jogino, kocicak, Eradan, Parymi, Rimmoncze, Deianeira, DarkAngel, Zelvi, Beerius, DanDan, staccey, Ripper, xkobram, Banan, Cubis, buz24, ScOrPiOn9, Lidulinka, frlo, Kethryn, Milhauzz18, sucker13, AffoEx, Inf1n1tyy, Sejsel, despy, Tanarge, jumbee, Kagero, TheReptalek, Stickman, Komunard, Trigger, Kwisatz_Haderach, sendvo, kapoka, CIMBI, Komaar, Danad, kedy, Cihak, TidO, Kapitan, horry, Petrziczka, TuzkaDruha, ric4rd, togi, zgrossl, Elisabetha, WellBloud89, CrazzYdiot, kabakov, wavixtreme, Thargas, Allka, oprs, marsu7, miskopo, jozovec, czHONAN, Elgurth, Finer5950 837 pro a Beezer, TKIM, Tinnarr, rionka, pikakox, Derfight, simply_v, Barbar, Korialis, Mackie, domvala, queeny31, If-if, joolana, tristaver, Lahvout, Magenta, KeyEmKey, Mysharr, Frigi, pavelnop, albona, DreiPunkte, p858, HateMePls, kbtmichal, lentiilka, Lei, Tceld, shitcool, sheninho, Toblakai, janson, toop, matrix17, Aelin, Altair, vaevictis, FrenkyB, DMDave92, KaseO, scarlaxx, Mari05, BearPeter, logout, HardLock, piol, killercat, perfect, beeeee, CarpeNoctem, Annacerv
197 proti
V oblíbených: Wries, petrxx, Loki123, Atlantis, trepka, Wreis, TuzkaDruha, wavixtreme 8 uživatelů
Oblíbenost: 78,44 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

14:40
pivak: Mohl by mi nekdo z tech co hla
silhouette
Mohl by mi nekdo z tech co hlasovali pro tuto citaci, vysvetlit v cem spociva jeji vtipnost?
14:59
Danny_T: Představil jsem si ta její smu
silhouette
Představil jsem si ta její smutná očka a musel jsem dát plus... To je snad jasný ne? :-)
16:58
Hombre: Znepokojivá tendence
silhouette
Poslední dobou sleduju velmi neklidně pending, kde se hromadí neuvěřitelně trapné hlášky v kladném hodnocení. Do schválených prochází uplně neuvěřitelný věci. Nevim kde se to bere, asi začala procházet čekající nová sorta lidí :-)
18:29
Johnie: Re: Znepokojivá tendence
silhouette
Asi ano - já začal pořáně hodotit teprve před cca týdnem, právě proto, že jsem si všiml stejného problému. A opravdu, u _většiny_ citací je to z mého pohledu mínus. Některé radši nehodnotím. A jen opravdu pár si vysloužilo plus...
20:03
Danny_T: Re: Znepokojivá tendence
silhouette
Není to jednoduchý, každýmu přijde vtipný pokaždý něco jinýho. Taky se mi občas stane, že plusnu citaci a když se na ní zpětně podívám tak zjistím, že vlastně "není zas až tak vtipná" a zase naopak - někdy dám mínus citaci, kterou když si potřetí přečtu tak mi to dojde a válím se tu smíchy po zemi (no dobře, takových tu moc není... )
03:47
Johnie: Re: Znepokojivá tendence
silhouette
Tak o tom žádná :-)

Bohužel pointa typu "#24338: Co je JJ?, #24468: Byl sem se vysrat, Des na Lamera" apod je prostě trapná, ohraná a já nevím co ještě. ( Příklad bezpointové a trapné citace je podle mne třeba #24336). A takových je tu většina nových. Pak tu také jsou 1000 a jedna variace na starý vtip, který pomalu ztrácí vtipnost (namátkou třeba #24577).

To že jsem plusnul citaci bez pointy se mi stalo asi jednou :-) Naopak ne - alespoň myslím.
01:45
Tanarge: Re: Znepokojivá tendence
silhouette
Je to taky o tom že někdy dojde člověk na lamera si zvednout náladu po dlouhém dnu a někdy zase ve vteřince než vyráží na akci jen aby zabil pár minut než bude muset. Záleží na rozpoložení a o tom to tak trochu je, aby si tu každý našel to svoje, skutečně si myslím že je blbost aby tady člověk chodil jak do práce a soudil co je fakt vtipné a co je blbost, protože to i ztratí své kouzlo.
18:05
nesro: Re: Znepokojivá tendence
nesro
Tak ono stačí když jeden člověk hlasuje víckrát.
19:26
CuCfLeK: Re: Znepokojivá tendence
silhouette
co tim myslis?
15:31
nesro: Re: Znepokojivá tendence
nesro
Teď nevím, jestli to je reply, na to moje, nemyslím konkrétní citaci (tuto), ale že jde z jednoho PC hlasovat víckrát a třeba to je důvod, proč mají některé citace v pending vysoké hodnocení.
19:22
CuCfLeK: heh
silhouette
tak toto sem necekal:D
14:38
peca: Celkem by to uslo, kdyby v prv
silhouette
Celkem by to uslo, kdyby v prvni vete nechybely dve carky. Takhle jsem si to musel precist vicekrat a premyslet, co tim autor/ka myslel/a. Rovnez misto vypustky, za "vis co", mel byt otaznik.
14:51
CuCfLeK: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
silhouette
chyby tam jen jedna carka..
vis co... ja si dycky, kdyz jim hovezi predstavim, jak ta krava na me dela smutny oci a nemuzu pokracovat...
Takhle je to spravne aspon myslim. A to "vis co..." asi melo znamenat neco jako ze bude pokracovat... to nemela byt zadna otazka si myslim ja...
14:52
CuCfLeK: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
silhouette
lol ja su retard... :) prej: "chyby" :D:D:D
14:10
peca: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
silhouette
Dvě: "...ja si dycky_,_ kdyz jim hovezi_,_ predstavim, jak ta krava na me dela smutny oci a nemuzu pokracovat..."
14:34
X4rd4s: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
silhouette
Tam máš ale tečky ....
Veni Vidi Vici. Viděl jsem, Vypil jsem, Nevidím.
16:46
Widzney: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
silhouette
Když už chceme být hnidopiši, tak tam chybí tři čárky.
17:15
LosCatmanos: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
LosCatmanos
Přesně, viz:
"vis co... ja si dycky_,_ kdyz jim hovezi_,_ predstavim, jak ta krava na me dela smutny oci_,_ a nemuzu pokracovat..."
RIP Zidane
18:13
CuCfLeK: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
silhouette
jo... sry peca.... mas recht... sem retard no :)
ale pred "a" se prece carka nepise :) nebo aspon tak nam to v ustavu vtloukaj do hlavy....
20:14
LosCatmanos: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
LosCatmanos
Záleží na poměru vět, to souvětí si rozeber, dostaneš "VH1a, kdyz VV1, VH1b, jak VV2, a VH2". VV2 závisí na VH1, s VH2 nemá nic společného, proto se tam píše čárka. Kdyby tam VV2 nebyla, opravdu tam ta čárka nebude :)
RIP Zidane
19:25
CuCfLeK: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
silhouette
joj.. tak sry.... uz jen proto ze tam pises rozbor vety sem ten prispevek celej neprecet ale asi mas pravdu :)
12:17
Kvaky: Re: Celkem by to uslo, kdyby v p...
silhouette
A nebo třeba deset... Nechápu, proč to takhle řešíte... :-D
20:29
ryba: +
silhouette
mě to teda docela pobavilo...sice to není žádnej trhák, ale k pousmání to bohatě stačí:)
23:05
silhouette
Trocha moc offtopic, čo sa týka chytania za slovíčka. Ja by som asi hodil vetu:
a teraz si predstav, ako si ťa krava predstavuje, keď ťa žere a ty sa na ňu smutne pozeráš...
15:03
Charlie672: bude sranda
silhouette
az se stane presne ta sama situace jako ve video "cow with guns" :D ale i tak dam - bo se mi take vtipy nelibi...
Proud to be a Furry
18:13
Charlie672: Re: bude sranda
silhouette
jak muze mit takova blbost +? vzdyt to je celkem nehumalni...
Proud to be a Furry
22:20
w3m: Mně se to líbí, představa krávy
w3m
Mně se to líbí, představa krávy (ala Milka v greyscale) s výrazem Paroubka po volbách mě donutila se pousmát :)
Složení příspěvku: 300g sarkasmu, 200g ironie, 15g destilovaného trollování.
17:02
nakopnuta_sova: Milí vegetariáni, uvědomte si
nakopnuta_sova
dvě věci.

1. Když sním krávu, zbyde tráva pro jinou krávu. Když sním trávu, ubohá kravička bude hlady.
2. Spočítejte si tohle: Já si dám flákotu masa, "zabil" jsem tedy jeden kus zvířete a jsem dle logiky některých vegetariánů vrah a pojídač mrtvol.
Vy si dáte misku nějakého zrní - uvědomte si, kolik ubohých klásků pšenice či jiného obilí kvůli vám skončilo na talíři... takže jestli já jsem vrah, vy jste vrazi masoví!

Tak co, kdo je tu hajzl? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:11
Zelvi: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
Zelvi
A co teda maj vegetariáni žrát... jíst? Kamení? [:
Ddim crwban yma.
17:15
CarpeNoctem: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
CarpeNoctem
Ať si žerou, co chtěj, ale nekafraj do toho ostatním?
17:24
Zelvi: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
Zelvi
No jo. Já žádnýho vegefašistu neznám, sice ségry jeděj v podstatě jenom kuřecí (a smaženou slaninu :D), ale ani ta 18letá nám ostatním do jídla nekecá.
Ddim crwban yma.
11:54
CarpeNoctem: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
CarpeNoctem
Dneska už nikoho ani nemusíš znát osobně. Stačí pustit browser a hned se dozvíš, jakej jsi nácek, vrah zvířatek a malejch dětí, co podporuje rape culture :-)
01:26
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Zlatá slova. Já nekafrám do toho, co máš na talíři, tobě a očekávám totéž od tebe. A jestli se ti nelíbí, co jím, jdi jinam - ty, tobě to vadí. Já nevidím důvod se zvedat.

Asi tak to vidím ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:25
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Budou muset... pozor, jen pro silné povahy!

http://www.obrazkovysvet.cz/VismoOnline_ActionScripts/Image.ashx?id_org=600655&id_obrazky=26455

;-)

;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:12
kudli: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
kudli
Jenom takovej detail... rostliny na rozdíl od zvířat nemají nervovou soustavu, tudíž jednak necítí bolest a jednak nemají žádné emoce. Proto rostlině nevadí, když má být zabita, příp. snědena.
Takové věci, jako že jedení zvířat člověku vůbec neprospívá nebo že jejich chov není zrovna přívětivý k životnímu prostředí tu rozebírat asi nemá cenu, to by bylo na dlouhou debatu.
CarpeNoctem, mam plný právo ti kecat do toho, jak žiješ, když mi tim ničíš planetu, na který žiju.
https://www.youtube.com/watch?v=S6Umh1BlHZs
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
22:44
Zelvi: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
Zelvi
Já bych nejradši maso nejedla, protože ty důvody proč ne aspoň trochu znám, ale na to mi moc chutná. A vzhledem k tomu, že je asi tak milion jinejch věcí, co fakt nepozřu (většina zeleniny, takže s vege jídlem u mě nikdo moc nepochodí), tak se masa nevzdám. (Ještě když si vezmu anémii, ptali se mě, jestli jim maso, já byla masožrout jak... nejíst maso, bylo by to ještě horší. Nepotřebuju si tu krev ještě zhoršovat.) (Ačkoliv kdyby se přestaly na maso chovat zrovna krávy, tak by mi to fakt nevadilo.)
Ddim crwban yma.
23:27
CarpeNoctem: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
CarpeNoctem
V tom případě doufám, že na lamera píšeš z počítače připojenýho na vlastní solární panely, jinak jsi pěknej pokrytec :-*
01:16
baffiak: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
silhouette
zabudol si dodat to, ze ten pocitac by mal byt vyrobeny z recyklovatelneho/rozlozitelneho "biomaterialu" atd atd atd
13:02
kudli: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
kudli
Jasně že nemám všechno bio, eko, atd. Jde o to mít ten ekologický dopad co nejmenší. Je spousta způsobů, jak ho snížit, a jedním z nich je nepodporování masného/mlékárenského průmyslu.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
13:11
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Já se snažím žít ekologicky, ale zas ne za každou cenu. Rozumně. Česky řečeno "vocamcaď pocamcaď" ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:18
CarpeNoctem: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
CarpeNoctem
Ten ovšem podporuješ i konzumací rostlinných výrobků. Čím myslíš, že se to hnojí? A komu to patří? O tom, jak moc gaia-friendly je rostlinná produkce, bys taky iluze mít neměl.

Sorry, jedeš v tom s náma .-)
13:56
kudli: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
kudli
Já vim, že jo, že dokud si nebudu pěstovat vlastní zeleninu na vlastní zahrádce, tak podporuju spoustu špatnejch věcí. :)
Jenže zvířata žerou v podstatě to samý, jako lidi "býložravci". Asi 70% rostlinné produkce o které tu mluvíš je určeno na konzumaci zvířatům. Takže kdybychom přestali žrát zvířata, mohli bychom výrazně snížit zbytečnou produkci rostlin a s tím spojenou kontaminaci žp hnojivy apod.... (když končím větu zkratkou "apod." a chci navázat výpustkou, kolik tam má být teček?)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:16
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Vojín Kotas. Mám dotaz.
Kráva je býložravec a hlavně proto má čtyři žaludky a přežvykuje. Proč tak není uzpůsoben člověk, pokud by měl být dle přírody taky býložravec? ;-)
Dle mne je člověk všežravec - tedy maso ano, ale s rozumem.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:19
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Další - k čemu máme řezáky a špičáky? K lepšímu oddělování částí rostlin? S masem to nemá pranic? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:41
kudli: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
kudli
Králík je taky býložravec, má žaludek jeden a nepřežvykuje :)
Člověk má oproti masožravcům (a všežravcům) nepoměrně delší střeva. Což (mimo jiné) způsobuje zahnívání masa v průběhu trávení.
S těmi zuby máš pravdu, ovšem ty se vyvíjejí celkem rychle (obecně lebka se mění rychleji, než zbytek těla), takže to může být reakce na to, že člověk maso začal jíst a nikoliv naopak :) Skutečnost neznám a přít se o to s tebou nebudu...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:17
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Já bych tam dal tři - na konci věty je (obvykle, pomíjím různé ?!, !? atd.) jedno interpunkční znaménko.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:15
baffiak: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
silhouette
az na to, ze to maso je ovela zdravsie ako ta zelenina a ovocie, ale to je len taky detajl.

zelenina a ovocie je zdravsie ako maso len z dvoch dovodov - mozes to jest tepelne neupravene (su vitaminy a ine dolezite latky, ktore su termolabilne a tepelna uprava im neprospieva, ale inak vo vseobecnosti v mase je vacsi obsah vitaminov ako v zelenine) a obsahuju vlakninu.
inak vo vsetkych ostatnych aspektoch maso nad zeleninou/ovocim vyhrava.

co sa tyka citenia "bolesti" - aj rastliny ju citia, len ta reakcia je ovela pomalsia.
09:09
baffiak: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
silhouette
a ked davas odkazy, tak ja dam tiez jeden odkaz napisany v zrozumitelnej reci
14:33
baffiak: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
silhouette
pozeram, ze odkaz som neskopiroval, bol tam len rozhovor o tom, ze rastliny su schopne vnimat prostredie, pamatat si, maju neuronalnunsustavu, citia bolest, stres, komunikuju atd
13:14
kudli: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
kudli
Maso vyhrává, jak se to vezme... Jo, když si dáš kus krávy, tak do sebe dostaneš víc vitamínů, než když si dáš třeba kus brokolice. Jakožto vegan/vegetarián musíš mít tu stravu rozmanitější, protože z každé rostliny dostáváš nějaké jiné látky, z masa to je trošku komplexnější. I když na druhou stranu se to týká jen masa z těch zvířat, která se stravují čistě rostlinami. Ve velkochovech se do nich cpou různé chemické sračky, antibiotika, apod., z čehož rozhodně nic moc dobrého pro tvé tělo neplyne. A za další, z určité hmotnosti zeleniny máš většinou víc vitaminů, bílkovin, sacharidů, atd. než ze stejné hmotnosti masa. Problém při tom může být ten, že, jak jsem psal výše, v mase je těch látek víc najednou, takže musíš sníst víc té zeleniny, což není vždy úplně reálné (ale dá se to řešit např. odšťavňováním).
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
01:15
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Jedení zvířat člověku neprospívá? Živočišné bílkoviny atd. tedy škodí?
Ano, omezit pojídání masa by člověku zřejmě prospělo, ale vyřadit maso úplně? To podle mě bude kontraproduktivní, minimálně u dětí a dospívajících - jsou ve vývinu. A já si zase chci aspoň občas pochutnat.

A komu se to nelíbí, protože planeta - viz CarpeNoctem 23:27 ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:22
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Já o planetu pečuju zase jinak - důsledně třídím odpad, například.
A to fakt důsledně - papír, sklo, plast, na to tu máme kontejnery. A když můžu, radši si koupím např. dvacet deka salámu přimo u pultu do papíru než balenej z regálu. Vydrží sice déle, ale kupuju ho na jídlo, ne na kdovíjak dlouhé skladování.

Sice pak ten plast vytřídím, ale snažím se držet hesla "nejlépe využitý plast (a jiné neobnovitelné tentononce) je ten, který nepoužiju vůbec, protože to jde bez něj" nebo jak bych to řekl.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:47
kudli: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
kudli
Jedení zvířat člověku neprospívá. Za prvé maso a jeho trávení překyseluje organismus, což vede k rakovině. Za druhé maso trávíme strašně dlouho, což vyžaduje spoustu energie (zpravidla víc, než kolik z toho masa přijmeme). Naše trávicí soustava vlastně trávení masa vůbec není přizpůsobena.
Co se týče dětí, u těch je důležité zajistit příjem látek potřebných pro jejich vývin. Je to samozřejmě možné i bez masa, jen trochu složitější. Studovat, co děti (a vlastně i dospělí) potřebují, v jakém množství a z čeho to vezmou je pro spoustu lidí tak náročné, že se radši budou denně přecpávat masem s nějakou přílohou (případně i trochou zeleniny) a věřit, že jim to stačí...
To že si chceš pochutnat ti věřím. Chuť je vlastně jediný důvod, proč lidé maso jedí, resp. chuť a zvyk. O stravu se zajímám už několik let a žádný přínos jedení zvířecího masa jsem zatím nezjistil. Vlastně co se té konzumace týče by pravděpodobně bylo nejlepší jíst maso lidské a konzumovat výrobky z mléka lidského...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:13
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Ad konec - ano, pokud vím, člověk je jediný tvor požívající v dospělosti mléko - a ještě jiného živočišného druhu.
Mně osobně by nevadilo lidské mléko ochutnat (a nemuselo by to být ani přímo od zdroje, i když... ;-) ). Věřím, že by se to někomu eklovalo, ale to je dle mě o pocitu a že se to hnusí prostě proto, co to je a ani ochutnat nikdy... jsou tací.
Mě maminka učila "nemůžeš říct, že je něco fuj a blé a že to nejíš, dokud jsi to neochutnal" - a měla pravdu ta dobrá žena.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:42
Zelvi: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
Zelvi
Znala jsem týpka, co takhle mlíko "přímo od zdroje" ochutnal. :D Prej nic moc.
Ddim crwban yma.
14:45
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
To jsem slyšel taky, že lidské mléko je prý (s výjimkou mléka těsně po porodu) pro lidi zvyklé na kravské dost "vodovaté". Ale soudit nemůžu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:46
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Ale beztak - na ochutnávce lidského mléka přímo od zdroje by byla zřejmě nejlepší věc právě ta ochutnávka, řekl bych, jsa chlap ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:29
baffiak: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
silhouette
tak napr. rastliny obsahuju vacsie mnozstvo toxickych latok ako zivocichy - vsetok bordel co je vo vzduchu, v pode, vo vode, vsetko co sme tu my ludia priniesli svojou cinnostou, vsetko toto v sebe akumuluju - ukladaju, nijak nespracuvavaju a skladaju prave v tych castiach, ktore su urcrne ku konzumacii, zivocichy to spracuju a vylucia von

NIKDY nie si schopny zabezpecit vsetky potrebne ziviny pre vyvoj dietata z rastlinnej stravy. vegetarianstvo uznavam len z jedineho dovodu - presvedcebie/viera. no nejest maso zo zdravotnych dovodov je to najvacsie klamstvo, co ti v zivote niekto mohol povedat. ano - v dospelosti sa uz bez toho da vyzit, hlavne ak nemas nejaku energeticky narocnu pracu.

naopak - dovod preco jeme zeleninu a ovocie je ten, ze to maso jednoducho surove jest nikto z nas nebude a ak by sme do tela nedostavali dostatok vlakniny, tak tym, ze sme vsezravci a mame dlhsi traviaci trakt, ako masozravce, tak by sa zbytky z travenia masa v nas usadzovali a sposobovali nemile veci.
ale clovek NIE JE bylinozravec, nie je biologicky usposobeny na neprijimanie masa

co sa tyka pitia mlieka v dospelosti - nie sme jediny tvor, zdomacnenym zvieratam ako je macka ste to nikdy nedavali?
a co sa tyka ludkseho mlieka v starsom veku - asi nemate mladsich surodencov, ked si mama jednoducho musela to mlieko odsat a to najmladsie jednoducho nechcelo, tak to vypije niekto iny.
14:35
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
S kočkami máš pravdu, pijí to, ale jestli jim to prospívá...

http://www.prozeny.cz/magazin/deti-a-rodina/rodinne-vztahy/4917-kocky-nesmeji-pit-mleko-proc-

Dospělé kočky nedokážou mléko strávit a mají po něm průjem.

Takže je to jako s lidmi - že jim něco chutná neznamená, že jim to prospívá.

Jinak souhlasím s tím že člověk má delší trávicí trakt než masožravci - ale zároveň nemá čtyři žaludky jako kráva - tedy mi z toho vyplývá, že je všežravec.

A mladší sourozenci - mám, ale máma měla mléka nedostatek, malá už jako škvrně byla na Feminaru a Sunaru, takže jsem možnost "dopíjet zbytky" neměl, bohužel.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:38
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Plus dojdeme k tomu, že kočky mléko pijí díky člověku - samy by ho nepily, protože by se k němu neměly jak dostat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:07
baffiak: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
silhouette
ved pisem - zdomacnene.

a clovek a mlieko je tiez komplikovana otazka - ale v podstate, pokial je clovek zvyknuty prijimat mlieko takmer denne, tak mu nebude neprospievat. ked ho prijimat nebude, tak systemy potrebne na jeho travenie vypne a je problem ich znova zapnut.

ale inak vsetko 'zive' systemy su hodne zaujimave - od nebunkovych struktur ako su priony a viriony az po vyssie rastliny/zivocichy. to ako sa prisposobujeme jeden druhemu a zijeme vsetci navzajom v parazitickej symbioze.
19:53
kudli: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
kudli
Není pravda, že živočichové toxické látky zpracují a vyloučí. Resp. u spousty z nich to pravda je, ale ty stejně dobře vyloučí i člověk, a ty, které člověk nevyloučí nevyloučí ani většina zvířat.

Ak nemas energeticky narocnu pracu? Vegan fighters ti nic neříká?

Důvod, proč jíme zeleninu a ovoce je ten, že je to naprosto přirozené a to jediné, co k životu potřebujeme. Když teda nepočítám, že se najdou i tací, kteří tvrdí, že nepotřebujeme žádnou potravu...

Zajímalo by mě, kolik už jsi viděl dospělých koček, jak přišly ke krávě a začaly jí sát z vemene. Pít lidské mléko mi nepřijde zdaleka tak špatné, jako to kravské, zvlášť když si vezmu, co všechno musí ta kráva vytrpět. Že ta chuť možná nebude příjemná je další věc.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
22:30
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Při slově "vegan" si představím zhruba

Vegan překonal světový rekord! Dokázal se dvanáct minut a čtyři sekundy nezmínit o tom, že je vegan!

Samozřejmě vtipkuju, ale pravdivé jádro to mít bude. Proč asi tolik lidí vegani s... tím, jak furt vyhlašují, že jsou vegani? Jsou snad proto něco víc? Nejsou... ale vypadá to, že jsou o tom přesvědčeni.

A ano, pít lidské mléko rozhodně není špatné - hlavně pokud odstraníme všechny nikoliv nezbytné mezikroky a pilo by se přímo ze zdroje ;-) Ale jak jsem řekl, klidně bych ochutnal, ale ptát se sestry, až někdy v červnu přiletí (mám zhruba týdenní neteřinku) mi přijde poněkud netaktní... a co včil?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:39
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Pokud potřebujeme k životu jedině zeleninu a ovoce - jak to, že se evolucí či jak to nazvat vyvinuli Eskymáci?
Mají snad nějaké tajné sady a polnosti, které skrývají tak umně, že o nich nikdo jiný neví? Nebo to je vlastně skrytá sekta snowariánů (podle vzoru breatharián, ten tvrdí, že žije z dýchání, tak snowarián ze sněhu)?
Jistě, v tropech či subtropech by se jen o rostlinné stravě vyžít dalo (pokud by s poradili s obdobími sucha), ale existence Eskymáků potvrzuje, že občas člověk musí žít z toho, co mu příroda poskytla a když to není nic jiného než tuleni, tučňáci či plody moře, musí s tím vystačit a taky vystačí - nebo nepřežije.

Takže co k životu potřebujeme či ne, to je relativní a závisí to na tom, kde žijeme a co tam je k dispozici.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:35
baffiak: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
silhouette
a k tym antibiotikam - tie zivocichy typu krava, prasa, kura apod to maju v sebe, len ak su tak chovane. rastliny a ryby to maju v sebe z prostredia.
14:58
baffiak: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
silhouette
a posledna vec - k poskodzovaniu planety

tym, ze tvrdime, ze rastlina nema city, ze nevnima bolest apod, tak rastliny mozeme pestovat a nikto sa nestara o to,aky vplyv na rastlinu, na zivotne prostrdie apod.zatial co kazdy sa stara o 'chudatka' zvierata

a inak - v tych rastlinach mas ovela viac chemie ako v zivocichoch + ziadne 'bio' ako to tu niekto prezentuje a pyta za to velke peniaze, tak neexistuje.
20:00
kudli: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
kudli
Rostliny nemají cns, i když věřím, že nějakým způsobem jsou taky schopné cítit. Rozdíl je v tom, že většině rostlin bereme pouze plody, kterých by se stejně zbavila, a nikoliv život.

Živočichové jedí všechnu tu chemii z těch rostlin, a i když něco z toho dokážou vyloučit, tak zdaleka ne všechno.
Co se týče těch antibiotik, ta se dostanou do prostředí z převážné části právě proto, že je dáváme živočichům, které chováme...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
22:10
baffiak: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
silhouette
VACSINE RASTLIN? v akej krajine to ty zijes? co vidim, vacsinu rastlin likvidujeme celu.

to co tu prezentujes, o tom sa ta snazi presvedcit vacsina farmaceutickeho priemyslu a kvazi odbornikov na zdravu stravu apod, no absolutne nic netusia o biologii.
a napr. prave aj sirenie informacie o tom, ze rastliny komunikuju, citia bolest, stres a ine vnemy prave preto sa ubija, lebo ak by sme sa zacali snazit rovnako chranit rastliny, ako to robime so zivocichmi, tak by pre najvacsie svetove korporacie nastal obrovsky problem. to je len nasa mylna stara zastarala informacia, ze k mysleniu a citeniu potrebujeme nejaku CNS. no dnesna biologia a biochemia a bioinformatika postupne zistuje, ze vacsina veci ktore sme si kedysi mysleli su len chybne interpretacie, nedostatok vedomosti a nevhodne technologie. no zistujeme len to, ze naozaj nic nevieme a ze aj risa rastlin je ovela komplexnejsia a zlozitejsia, ako sa mohlo na prvy pohlad zdat. to, ze ti nieco neutecie, neznamena, ze sa ta to neboji.

co sa tyka dopestovavania rastlin - tak pravidla na kvalitu tej pre zivocichy su ovela miernejsie, ako tie pre ludi. navyse clovek je strasne rozmaznany tvor a vsetko musi byt krasne dokonale vyzerajuce, tak tam toho musis naflakat strasne vela.

zmier sa s faktom, ze clovek je tvor vsezravy, vzdy bol a vzdy bude a ak aj niekedy nebol, tak v priebehu casu sa na tu vsezravost prisposobil. nie je masozravy, nie je bylinozravy - ako bylinozravci by sme mali vacsiu schopnost travit vlakninu, ako masozravci by sme mali kratsi traviaci trakt - no len kombinacia je pre nas dostatocne prospesna.

ked nechces jest maso z presvedcenia, ze nejak pomahas prirode, alebo z nabozenskych dovodov, alebo ti je luto tych zvierat, tak budis. ale ak si myslis, ze rastlinna strava je zdravsia, ako ta obsahujuca maso, tak si sa nechal dobre napalit.

a ano - tie toxicke latky vylucime. no nie v takej rychlosti, ako ich do seba dostavame. napr. aj pecen ma schopnost regeneracie, a predsa tu mame cirhozy apod. z prilis vysokeho prisunu roznych toxickych latok.
13:42
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
K tématu - pobavilo:

https://3.bp.blogspot.com/-8g21044e1uM/VuxhHuxrJuI/AAAAAAAAdQ0/0NV8wrhlDZEXoxlsxsJ5e8CRFhE9xF_2Q/s1600/mothering.jpg

Překlad pro anglicky nevládnoucí:

Co bude k večeři?

Steak

Mami, víš, že jsem vegetarián. Co budu mít já?

Hlad.

Asi tak. Nechceš, nejez. Vem si třeba jen přílohu, když nechceš maso, já ti ho nenutím, ale speciálně vyvářet nebudu.
Jedno jídlo pro všechny, výjimka budiž zdravotní důvody, jinak komu se nelíbí, co je uvařeno, ať si uvaří něco lepšího nebo je hlady.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:16
nakopnuta_sova: Re: Milí vegetariáni, uvědomte s...
nakopnuta_sova
Takhle to fungovalo i u nás dětí.
Nechceš játra na cibulce, protože "nejíš játra"? Tak sněz aspoň rejži a omáčku, maso nemusíš. Ale s věcičkami typu "já dneska nechci játra, já chci španěláka!" bych dostal za uši. Je uvařeno tohle, španělák bude jindy.

A jen pro upřesnění - máma i respektovala, že něco "nejím", ale s omezením - mohl jsem říct tři jídla, která "nejím" a ta nebyla vařena. Ovšem vždy to platilo minimálně (myslím) na měsíc, žádné, že dnes nejím to a zítra něco jiného.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1231 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1536 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1886 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2091 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2306 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 19 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 49 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.