Detail hlášky #33507

<on> takže by jsme tam šly spolu?
<ona> piš správně
<on> takže by jsme tam šli spolu?
<ona> pořád špatně
<on> takže bysme tam šli spolu?
<ona> ještě chybička
<on> takže bychom tam šli spolu?
<ona> nešli, už jdu s Pavlem, ale aspoň ses naučil česky :D

Komentář: čestina je zrádná

Informace o hlášce

Datum přidání: 26. 4. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: sea, Harys, Jajina, nepoveda, JohnSun, petya, Kulik_Z, -TooM-, Sargon, PavlinII, beorn, Yicm, wary, stenli, Danik02, PajinkaKox, Danny991, ubozak, kapriiik, Herda, pejda, love--sucks, Finer5950, skeblik, Rutule, Acorp, fabiocz, Orlan, fernet, Bety888, Cejda, w3m, Slay, rE88, Eida, sigi9, highzl, pietro93, beeeee, Snowy, Jozxyqk, Neuromancer, LisaX14, B-ree-m, SmithF, kevin365, navona, killka, Celer, aalfred, oOJoKeROo, Nevermore, Lemra, Wauder, Lecco, GH0ST, Azador, Numerion, Ptolemaios, Morv, Pajusa, Sk1X1, genius920308, robbo99, Goues, IsioliaGothica, Chapi, f_fabregas4, sark, Baklazan, riwy, Houmiii, lerra, Jehudo, jainam, Voronde, queeny31, tomikdvorak, popik34, zax52, Thab, Neal, karlosnet, abouttabs, spacak, ZweisteinX, Danol, merkys, Hammer, Shigi, blow, blueW200, Sha-a-kaa, Kogaku, Mackie, Equiment, Sobosss, Tommycz, Muhal, fifik87, chylex, Wimpo, DMDave92, kuras, burundunguru, wailord, pitufo, McBobr, dwander, Lorkis, Fatal1t, pooo, Cinvor, gensilver47, Ondruch, deemarc, DragoonX, Snake, Korialis, barney33, assim, Niika69, Griffon, tristaver, lliijjoonn, Katschaba, Witek, Joanne, bosorka, Vlk, Reiki, Marcel230, incucu, Manicek, Metallon, Laire, markycz, Asriel, Akersh, Vebloud, GhostArya, Devler, DeadLine, Matesss, katula7, Mirator, dave5000, AMD, Haja024, yackiee, HonzaRez, Beezer, Apophis, yannush, lentiilka, JerichoBM, qwertzuio, hasahm, czKarlos, ArMinO, Wrynn, Leanne, JiMi89, Pavilion, Miss_Amazing, Hobbit, Lugi, gillan, Lorandel, srobka, Lostindream, SidiusM, Euriass, besanek, DJ307, PavekD, Thargas, animal717, soustruh, Gianni, jursmi, bufffik, calexman, jksdf, mladek2, duchypuchy, strip, pejsik, Dzejna, inkara, Melian, kecal_op, Shawn94, Trny, ScOrPiOn9, repley, Accept, mmenie, link-in-man, SkyHaven, crooty, SaburaZera, vasek004, dadla, Sellina, ruslandsm, jerzi, _BB_, PeeKay, andyo, Janca, Failrue, aewin_cz, panpatejl, splendeur, CIMBI, Liquor, sevenjetc, Lucisu, klida, Jumbo, koso, wegas, DMRaper, bradl3y, Tceld, Tikov, jfk, Raky, horry, RodneY, shitcool, chearius, Mango, Juggernaut, Maerlyn0, herodes555, Ruprecht, jankuca, Kunacek, Matrin, dddddaviddddd, robin997, LamaLamaDuck, Denebola, tommander, ladys91, Gasert, tobytja, Awenis, Shireen, Metodej, Ciko, Eveni, Cubis, Winters, profa, Dexx, saft, Gobledon, Lida79, tomzi, Ella, Michelle4, Gego, Katand, Psycho_O, BMJackal, Lukino, Crapp, PinkFOX, Highlander, Boxtra, jantusla, cubik, tik-tak-cz, spiderpig, HateMePls, PandaVonMaty, Bubllinka, Botis, vinczenzo, Bart, Bazim, bkbosorka1, Ejmin, Deefik, Hamagen, WellBloud89, Remixxx, jogino, linuxuser, Liman, Lidulinka, teye, csefko, Saele, Atuschka, Toblakai, freaky_tomato, LukSoft, freferg, Allka, lennyd, Hroner, Anfy, Aelin, w4rr10r, Marcus7, Flad, PatchmaN, scarlaxx, ScH0ll_kIll3r, Anti, Derevin, vaevictis, Balova, Kamzik, Faida, anezkaceska, jurda, Elephie, Wery, killercat, staccey, Deianeira, xkobram, pjotr97, Kethryn, zelvak, ciakval, Shadowmaster, Rimmoncze, Wreis, Sejsel, Nyan, TomEF, soadka, Banan, sanka19, Zelvi, noonick, rendlik, chudst, Stickman, Einhasad, czHONAN, Marty008cz, Aya17, While, TheReptalek, Spybot64, jiripudil, kudli, Metis, Sayuri-hime, Beerius, KorYi, BearPeter, Piitr, Funn, Krencl, Finarfin, Danad, TidO, nikaella, MistrBuBak, Trungsi, despy, Deliminico, logout, SingulArita, Kapitan, Petrziczka, Cihak, PrincessPixel, Komaar, Imzadi, olejovka, SmallMongoose, Elisabetha, kadernik, rain, Komunard, GorTavaro, CrazzYdiot, sebastian_hardie, JackSwigert, Annacerv, Ruwik, Ghaarf, oprs, Elgurth 1506 pro a CZ_StRider, martez, kollma, Chaythere, Scartty, Skay, Moneta, Renee, Sangi, Tinnarr, domvala, Traitor, Nikeman, Milhauzz18, smoulinka, cha4ser, Ellrohir, sarger, Buglos, albona, bukanyr, Cernunnos, Pokemon, Keeehi, smrduty_kojot, bubhak, zakolu, pavelnop, Metzgermeister, Maty991, Altair, FrenkyB, matrix17, BahnoCZ, lilo, Trigger, Suril, wax07, dorry, piol, PL75, CarpeNoctem
232 proti
V oblíbených: sireldo, urbancikpetr, Kachnickaaa, mako156, nonsalant, petrxx, spenat28, Ahsoka, LiLie, tlfantomas, HonzaRez, SidiusM, Gianni, vasek004, splendeur, Ella, Crapp, Einhasad, SingulArita 19 uživatelů
Oblíbenost: 84,97 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

20:59
Qwesty: Dobře ty!
silhouette
Takhle na ně! Názorná ukázka úpadku češtiny.
06:08
DeathMaster666: Re: Dobře ty!
DeathMaster666
Já zastávám tu myšlenku, že Čeština je vrozená vada...
žádný popis není k dispozici
23:46
henty: Re: Dobře ty!
henty
Souhlasím s tvou myšlenkou.
No comment is better than stupid comment
13:57
LuciusMare: Re: Dobře ty!
LuciusMare
v tom případě jsi hloupý.
23:13
Tonika: Re: Dobře ty!
silhouette
a čo takto maďarčina? mávam tú česť počuť to a príde mi to ako počiatočný stav zvracania... oproti tomu je čeština brúsený diamant:)
21:23
DanBlack: Drsné...a účinné!
DanBlack
Když mi před lety jedna napsala "myluju tě" taky jsem se jí už neozval. :oD
"Real life: Great graphics & physics, but the story and gameplay sucks."
21:35
hawkey: Re: Drsné...a účinné!
hawkey
to už je opravdu moc...
,ale nedávno jsem slyšel kolegu vedle u stolu a ten to také řešil a pak řekl : "kurva,tak na to seru a napíšu prostě "LOVE YOU" "
hold někdy je to až moc
heslo : "Cokoliv az po okraj je fajn"
16:57
Dx: Re: Drsné...a účinné!
Dx
"Hold" je někdy taky až moc... ;)
22:27
Kozel: Re: Drsné...a účinné!
Kozel
mam te rat
22:38
M0RGAN: Re: Drsné...a účinné!
M0RGAN
mam te Rath ? :D
23:48
henty: Re: Drsné...a účinné!
henty
ou, fuj, to vypadá skoro jak nadávka
No comment is better than stupid comment
13:09
WiNK5: Re: Drsné...a účinné!
silhouette
tě tvrdě mylovala ne :-D
16:07
Buglos: Re: Drsné...a účinné!
silhouette
A ešte sa chvál že si zakomplexovnec ktorý kôli jednej hrubke niekoo odmietne...
Death to the grammar nazzi!
02:20
nakopnuta_sova: Re: Drsné...a účinné!
nakopnuta_sova
Nemusela to být jen jedna hrubka. Mohla psát stylem "i/y sázím, jak mě napadne" stále a tímhle tomu jen dát korunu a jeho tím "myluju" dorazit.
A pokud hledal holku i na vztah a ne jen do postele, tak se nedivím, že si vybírá. K čemu třeba i krásnou holku, která je ale blbá jak pučtok a když by s ní člověk vyšel mezi kamarády, aby se bál, co z ní zase vypadne za velevýplod a kámoši si budou říkat "co sis to vybral za ***"?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:31
Januska: už jsu s Pavlem
Januska
Ano, cestina je zradna.
22:15
Snake: Re: už jsu s Pavlem
Snake
Přesně - co je to za tvar, jsu? Vzhledem k tomu, že mu neuznala "bysme" (což není špatně, jen nespisovně), tak se pěkně ztrapnila, protože tvar "jsu" určitě spisovně není.
R.I.P. Zidane
23:15
Theya: Re: už jsu s Pavlem
Theya
to mělo být jdu, trochu ukliknutí, škoda ho:)
22:40
M0RGAN: Re: už jsu s Pavlem
M0RGAN
"su" je hovorově jsem (používá se na jižní Moravě. Tvar "jsu" je divný. Ani ne tak napsaný (vždyť je odvozený od "jsem"), ale zkus si "jsu" vyslovit. Je to prostě divné - a to já SU moravák :o)
11:52
zavos: Re: už jsu s Pavlem
silhouette
presne
01:21
Snake: Re: už jsu s Pavlem
Snake
No já su taky moravák, ale "jsu" je prostě divný ať seš odkudkoliv :-) ale už se to vysvětlilo, byl to překlep, takže v pohodě...
R.I.P. Zidane
19:03
Kacos: Re: už jsu s Pavlem
Kacos
tak ono se "jsem" taky nečte s j na začátku, alespoň tak je to teď kodifikováno a normalizováno
13:13
peavey: Re: už jsu s Pavlem
peavey
jde o tzv. hyperkorektni tvary sloves, pouzivane zejmena v Praze a na tv nova :-/
1.os. c.j.: by jsem -> bych
2.os. c.j.: by jsi -> bys
3.os. c.j.: by
1.os. c.mn.: by jsme -> bychom
2.os. c.mn.: by jste -> byste
3.os. c.mn.: by

viz http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=575&dotaz=podmi%C5%88ovac%C3%AD
22:13
Intri: hehe
silhouette
Na to se dá říct asi jedině krásné české spisovné "pwned".:-P
11:37
Punk: Líbí se mi to
Punk
Sám pořád do někoho ryju, že říká bysme když se říká bychom :)
Lama je naopak
23:27
Eriq: Re: Líbí se mi to
Eriq
Abych řekl pravdu, některé případy - např. ono "bychom" - mi připadají pro danou konverzaci příliš spisovné, takže pak raději zvolím zaběhnutou verzi (bysme). :-)
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
15:49
Atlantis: Re: Líbí se mi to
Atlantis
zmkm: kdo mě sakra ukradl avatara?
K tlačítkům plus a mínus navrhuji přidat také talčítko SMAZAT!
20:39
Punk: Re: Líbí se mi to
Punk
tu ten avatar jsem videl u vice lidi smula :)
Lama je naopak
20:41
tenebre: Re: Líbí se mi to
tenebre
tak ono to "bysme" není ještě nic tak příšernýho, naprosto strašlivá věc je, když někdo napíše "já bysem"
16:50
Zelvi: Re: Líbí se mi to
Zelvi
Zjistila jsem, že tohle nejvíc používaj Pražáci... koukala jsem na Stardance a tam tohle řekl snad každej, a celkově to kolem sebe docela slyšim. Nejhorší je, že už to začínám používat taky. :/
Ddim crwban yma.
17:13
nakopnuta_sova: Re: Líbí se mi to
nakopnuta_sova
Tak v hovorové mluvě to chápu a používám taky, v psaném projevu se tomu snažím vyhýbat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:31
Wahad: po delší době rozsekávka, osta
silhouette
po delší době rozsekávka, ostatní co sem cpou kraviny by se měli učit, nebo toho nechat.
21:34
XtiZzy: +
XtiZzy
Jedna z mála +... Děkuji ti dobrá vílo.. x) Jinak s bychom mám taky hroznej problém..
Citace, která má na + je rarita. Citace která dostane -..no.. tak.. řekl bych klasika...
21:51
Hroznys: Když už
silhouette
Tak na začátku věty se píše velké písmeno a na konci věty tečka.
Akorát škoda, že na Lamera už chodí víc lidí, co tu hledá chyby, než zábavu.
21:24
MasterofWraith: Re: Když už
MasterofWraith
Správně.Dobrá úvaha a k tomu, že by tu měli být tyhle citace...Jejich tu tisíce a všechny by měli být jaké?IT?To je každá, sex taky, vulgarismy, čeština :o Mě se líbý originální zážitky a některý IT co nerejpou do Win/GNU/Linux.Sem tu pro zábavu a tak by to tu mělo bejt.
23:51
radovan: mě je ho líto tak se snažil ab
silhouette
mě je ho líto tak se snažil aby se dozvěděl že s nim nepude:(
07:42
RamsesIV: mno
RamsesIV
mam takovej pocit ze Bysme je správně. Muze se rikat/psát obojí.
No a co, stějne všichni pomalu umíráme.
07:47
woody: Re: mno
woody
Ne, není a nemůže ;).
15:49
PesPsovity: Re: mno
PesPsovity
Tak to máš VELICE nesprávný pocit.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
16:17
RamsesIV: mno
RamsesIV
prozkounal jsem to:) mate pravdu :D
No a co, stějne všichni pomalu umíráme.
20:28
AdusBee: Tak takhle by se mělo bojovat
silhouette
Tak takhle by se mělo bojovat proti vypatlávačům :) + ;)
Neztrácej hlavu. Nemusel bys jí v tom bordelu najít.
20:30
AdusBee: Jinak kdysi dávno mi napsal kl
silhouette
Jinak kdysi dávno mi napsal klučina do smsky "chibýž mi".. Skoro mi vypadl telefon z ruky :D
Neztrácej hlavu. Nemusel bys jí v tom bordelu najít.
22:12
Wolfram: Re: Jinak kdysi dávno mi napsal...
Wolfram
Ježiš :D to kdyby někdo poslal mě, chvíli by mi trvalo než bych pochopil co to je za slovo =p
Have no fear, I am here!
22:22
AdusBee: Re: Jinak kdysi dávno mi napsal...
silhouette
Taky mi to trvalo, ale nakonec mi to došlo.. :D pak už přišel jen nejistej smích jestli to myslí vážně :)
Neztrácej hlavu. Nemusel bys jí v tom bordelu najít.
16:51
Zelvi: Re: Jinak kdysi dávno mi napsal...
Zelvi
Mně jednou přišla sms "sy vipynas na noc founa jako andrea? :/" No než jsem to rozluštila, co mi chce dotyčnej vlastně říct, to bylo... pak už jsem mu radši ani neodpověděla. :D
Ddim crwban yma.
17:12
nakopnuta_sova: Re: Jinak kdysi dávno mi napsal
nakopnuta_sova
Rád bych si myslel, že to napsal záměrně, aby "byl vtipný", ale obávám se, vzhledem k tomu, co často vídám na netu, že to záměr nebyl... taky bych neodpověděl, s něčím tak tupým bych se v zájmu svého duševního zdraví nezabýval.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:12
Mr_Speedy: :)
Mr_Speedy
Hlavne že do komentu dal že čestina :) nenaučil... inak aby ste nepindali normalne mi je pravopis uplne u prdele ak niekto nevypatlava a teda sa to da čitať ale pri tomto som si musel rypnuť :)
Zemřít v boji za jakoukoliv věc, byť i byla spravedlivá, má obrovskou nevýhodu. Vy pro ni totiž ZEMŘETE
08:33
CPY: Re: :)
CPY
Tjn ja taktiez neviem po cesky a da sa s tym zit :-)
Ale ten typek sa aspon snazil no.
21:44
mickelangello: bychom
mickelangello
chudák borec...takovej stěr :)
btw. ty pravopisný chyby jsou hrozný to je fakt, ale buzerovat někoho, aby psal bychom místo bysme už je trochu moc...
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
21:52
LuciusMare: Re: bychom
LuciusMare
podle mně ani ne.
22:44
M0RGAN: Re: bychom
M0RGAN
Mně je pro třetí a šestý pád, správný tvar pro druhý a čtvrtý pád (tento případ) je "mě" :P
Jednoduchá pomůcka, 3 a 6 jsou násobky 3, proto má "mně" tři písmenka. Totéž 2 a 4 a dvě písmenka :o)
09:24
brokolice: Re: bychom
brokolice
Jednodušší pomůcka, kde můžeš výraz mě nahradit slovem tebe, píše se pouze mě/mne, kde ho můžeš nahradit slovem tobě, tam přichází na řadu mně. (A mě (tebe) by za to zabil. Mně (tobě) by se to tak nelíbilo.)
Nevěř světlu v očích ženy, neb to jen slunce svítí přes dutou hlavu.
01:22
lemralina: Re: bychom
silhouette
Nás kdysi na ZŠ češtinářka naučila pomůcku "Karel". Tam, kde se za ,,mě" dá dosadit "Karla", píše se "mě", kde se za "mně" dá dosadit "Karlovi",tam se píše "mně" :-))
15:20
duchypuchy: Re: bychom
silhouette
Já myslel, že jsem jedinej takhle divnej, kdo si musí pomáhat s násobky tří :D
23:02
mickelangello: Re: bychom
mickelangello
takže ty opravuješ každýho, kdo ti napíše něco nespisovně?
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
21:58
motobiker: Re: bychom
silhouette
Ale vubec ne, naopak, slecna udelala dobre. Proc by nekam chodila s clovekem, kterymu dela neco, co se mel naucit uz davno, takovy problem, ze potrebuje 4 pokusy? Kolik pokusu by asi potreboval na jinnou cinnost? Pokud nezvlada ani obycejnou vetu, pak ma smulu.

Mel by se drzet holek na sve urovni...
Obama Lama Duck
23:17
mickelangello: Re: bychom
mickelangello
to že někdo neumí česky je možná ostuda, ale neznamená to, že je proto horší člověk...třeba je nadanej na něco jinýho např. sporty a nebo je to třeba dyslektik

to že někdo nedosahuje mé úrovně inteligence nebo vzdělání přece není překážka pro to, aby to byl můj kámošk/ka nebo přítelkyně...jestli pro tebe jo, tak jsem rád, že tě neznám osobně ;)
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
23:32
motobiker: Re: bychom
silhouette
Ja osobne jsem dyslektik, ale znamena to akorat, ze se musim vic snazit. Stejne tak neumim moc rychle behat, tak jsem holt musel vic trenovat.

Vzdelani neni tak dulezite a na IQ neverim, nicmene kdyz je nekdo blbej jak tago, tak je blbej jak tago a ma smulu. Slecna nema zapotrebi jit nekam s clovekem, jehoz akusticky projev vypada asi takto: "eee, pica vole, pudem a skalime se, ne, ja, kurva, vobjednám manhatány..." Coz asi nebude tak daleko od pravdy, uvazim-li, ze ten clovek nebyl schopny ani na opakovanou zadost napsat jednu vetu spravne.

Klidne s takovymi lidmi lze spat, mnoho divek to praktikuje, s kamaradstvim je casto problem - o cem s nimi mluvit?
Obama Lama Duck
23:46
RedFred: Re: bychom
RedFred
tys asi jeste nepichal co? :-D
Milióny lidí touží po nesmrtelnosti, a přitom nevědí co mají dělat, když v neděli odpoledne prší.
00:14
motobiker: Re: bychom
silhouette
No, jak bych to, rudy Frede, podal... Dneska jeste ne, proto jsem pocitil touhu zjebat nekoho aspon na diskuzi.

Ale diky, ted to chapu, pokud se neci svet smrskne na "pichat", potom skutecne nezalezi na nicem jinem, nez na telesnych kvalitach a vlastnictvi kusu gumy. V tom pripade ale ma stejne smulu, protoze Pavel se zeptal driv. Takze taky nic.
Obama Lama Duck
07:44
Quanti: Re: bychom
Quanti
respekt, kdyby tak měl takovej přístup každej místo věčnýho vymlouvání.
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
11:41
motobiker: Re: bychom
silhouette
Je to otazka, s cim se kdo v zivote setkal, jak byl za co trestanej a odmenovanej. Pokud nekdo vyrusta v prostredi, kde se necte a jemu se ve skole holt ty pismenka v textu nejak preskupujou, mizi a delaji jine zvrhlosti, pak to ma tezky. Pokud zije nekde, kde se mu venuji, pomuzou mu a kde ma prilezitost se neco naucit, pak muze byt v klidu. No a ja mam jako jednu z nejlepsich vzpominek na gympl, kdyz jsme behali 3 km a ja se snazil zlepsit si cas ze ctverky na trojku a bezel jsem trikrat. dostal jsem se dve sekundy k limitu pro trojku a telocvikar prohlasil - za snahu o zlepseni, pisu jednicku. Za jednicku si nic nekoupim, ale cloveka to motivuje. Je to i dost o vlivu okoli.
Obama Lama Duck
07:24
HanuleS: Re: bychom
HanuleS
Kdyby to s tou motivací dělalo víc lidí.... nám v tělocviku dávaj známky podle nějakejch debilních tabulek... jednou jsem učitelce řekla,proč nás nehodnotí podle snahy a ona mi na to neodpověděla. Ale strašně se diví, že 1 z tělesné výchovy mají asi 3 holky z nejakých 25.
Those who reject the path to enlightenment must be destroyed!
00:16
motobiker: Re: bychom
silhouette
Jo, nejlepsi je, kdyz se takove telocvikarce navic ty tabulky popletou. Holkam o rocnik vys davala znamky za beh - 100 metru, jednicka byla za to, kdyz to zabehly pod 10 sekund. Holky docela koukaly, kdyz se tuto informaci dozvedely. Ta stejna ucitelka nam na lyzaku zakazala o poledni pauze mluvit a cist. Lidsky faktor, to je sila...
Obama Lama Duck
17:15
nakopnuta_sova: Re: bychom
nakopnuta_sova
Zakázat mluvit a číst? Tak to je kráva na kvadrát, nebyla to původně lampasačka?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:31
mickelangello: Re: bychom
mickelangello
o tom právě mluvím...to, že někdo neovládá pravopis neznamená, že se musí chovat tak jak jsi popsal...
btw. můj první první příspěvek byl trochu o něčem jiným...pravopis by měl ovládat každej, je to základ, ale když někdo nepíše striktně spisovně a někdo ho za to buzeruje tak je to otravnej netolerantní hnidopich (tím samozřejmě narážím na to bychom x bysme)...
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
13:10
motobiker: Re: bychom
silhouette
Je rozdil, mezi neovladanim pravopisu, udelanim chyby neschopnosti ani napotreti napsat jednoduchou vetu o peti slovech spravne.
Obama Lama Duck
16:27
Bzzzzzzz: Re: bychom
silhouette
Tak tady bych nesouhlasil. On udelal gramatickou chybu pouze v prvni vete. Kdy napsal "šli".Potom se opravil a nadale pouzival nespisovnou cestinu, za kterou dostal dvojnasobnej sprcunk, coz je podle me rejpani a presne jak spravne poznamenal mickelangello je to otravnej hnidopich. Nespisovna cestina mnohem castejc pouzivana v konverzaci jak ustni tak pisemnou, pokud jde konverzaci mezi znamejma, kamaradama a nebo treba v diskuzich. Samozrejme, ze psat uredni dopis stylem."hej pico mas u nas sekeru za petibabu, pac sis nehlidal volani do jinech siti trubko. Vase O2" by nevypadalo moc dobre. Ale neodsuzuval bych ho. Ikdyz "sly" je fakt mazec....:)
Hadat se na internetu je jako zavodit na paralympiade. Ikdyz vyhrajes, porad ses kripl!
17:09
motobiker: Re: bychom
silhouette
Jak "by jsme" tak "my bysme" je gramaticky blbost, i kdyz to pouziva spousta lidi. Na druhou stranu, pokud to takhle poctive budou lidi prasit dostatecne dlouho, nekdo z toho udela pravidlo.

Me kamaradce se dela zle, kdyz slysi "my bysme", me osobne to usi netrha, ale vidim, ze je to blbost.
Obama Lama Duck
14:26
Bzzzzzzz: Re: bychom
silhouette
Ok, chapu Tvoji logiku. Ale je tonaprost to samy jako slovo "prasit" ktery si pouzil. Je to nespisovny vytvoreny, skoro i vulgarni. V podstate to samy jako nespisovnej tvar "bysme". Predstav si, ze by te za to nekdo buzeroval,nebo te opravoval.Asi by sis taky o nem pomyslel, ze je to hnidopich.
Jinak samozrejme souhlasim s tim, ze "bysme" je nejakej patvar, ale pouziva se casto a rejpat do nekoho kdo ho pouziva, je vic nahlavu, nez samotny pouzivani toho slova. Tot muj nazor.
Neber to ode me jako nejakou kritiku, nebo utok na tvoji osobu. Jen sem mel potrebu se typka zastat, protoze sam ty praseciny pouzivam v beznym hovoru i neformalni pisemny konverzaci. Kdybych nekam zval na rande slecnu, ktera by lpela na takovyhle pro me "snobskym" mluve(jedna-li se o kamose, znamyho), tak bych si to asi vmziku rozmyslel.
Tak ci onak o tomhle ta citace nebyla a holka si ho zkratka jen chtela podat, coz se ji musim uznat povedlo.
Hadat se na internetu je jako zavodit na paralympiade. Ikdyz vyhrajes, porad ses kripl!
14:47
mickelangello: Re: bychom
mickelangello
přesně moje řeč...
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
15:22
Eriq: Re: bychom
Eriq
Jak už jsem psal výše, taky v neformálních konverzacích píšu radši ("píši raději" :-P) bysme. Na druhou stranu pokud týpek v citaci opravuje "by jsme" na "bysme", tak ho holka prostě dostala. :-) Člověk imho může psát nespisovně, ale v případě potřeby by měl vědět správný tvar na první pokus.
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
15:32
jenda^^: Re: bychom
jenda^^
Pod tohle bych se podepsal!
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
23:51
mickelangello: Re: bychom
mickelangello
OK...třeba byl nervózní, protože chtěl pozvat holku, která se mu líbí a místo odpovědi po něm chce něco takovýho, tak na to potřeboval víc pokusů no...a nebo myslel že jí bude stačit nespisovnej tvar slova bychom, protože "by jsme" vůbec v češtině neexistuje...
každopádně toho kluka se nezastávám, neumět pravopis je ostuda...jenom mi vadí jak někteří v této diskuzi ze sebe dělají něco víc, jen proto, že líp ovládají češtinu a to ani neznají okolnosti toho rozhovoru...
a moje druhá myšlenka byla, že radši si budu psát s někým, kdo sem tam udělá chybu než s někým kdo buzeruje ostatní, aby psali striktně spisovně...protože je rozdíl mezi tím, když nějaká hrubka vyloženě bije do očí a tím, že si někdo potřebuje pohonit ego...
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
18:46
motobiker: Re: bychom
silhouette
Eriq to v posledni vete vete hezky podal.

Mimochodem, slovo "prasit" je aspon slangove (ridci, policie, straznici, lide okolo dorpavy...) , souslovi "m bysme" neni nic.
Obama Lama Duck
13:33
balone: Re: bychom
balone
a ze jich je pozehnane...
Unban Zidane / He believed some of those suckers are stupid, next time u might ban someone who believes in God?
21:53
deto_: Tohle sem skoro určitě přidala
deto_
Tohle sem skoro určitě přidala slečna Psovitá :o)
Díkybohu byl zázračný mluvící kůň zachráněn a v bezpečí navrácen na jatka.
22:28
Theya: Re: Tohle sem skoro určitě přida...
Theya
cože?:D
16:27
deto_: Re: Tohle sem skoro určitě přida...
deto_
Jsi asi jedinný, kdo ji nezná :)
Díkybohu byl zázračný mluvící kůň zachráněn a v bezpečí navrácen na jatka.
16:41
Theya: Re: Tohle sem skoro určitě přida...
Theya
už znám:) jen mě to tak zarazilo, protože tu citaci jsem sem dávala já, takže jsem nějak nepobrala souvislost:)
13:47
PesPsovity: Re: Tohle sem skoro určitě přida...
PesPsovity
Nepřidala.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:33
zmkm: třeba šlo o češtinářskou olympiá...
zmkm
...pak SES naučil česky... nemá být náhodou jsi se?
Gummi meda + youtube = LOL
22:41
M0RGAN: Re: třeba šlo o češtinářskou oly...
M0RGAN
Ses i jsi se jsou spisovné tvary, jsi se působí archaicky.
23:09
Quanti: Re: třeba šlo o češtinářskou oly...
Quanti
ne, naopak. "Jsi se" je patvar.
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
23:00
Lexx:
silhouette
Omg lidi, je mi z vas zle. co to tady uz resite za kraviny? zalozte si web prudak.cz a neotravujte nam na lamerovi...
23:47
RedFred: Re:
RedFred
!!! dobre !!!
Milióny lidí touží po nesmrtelnosti, a přitom nevědí co mají dělat, když v neděli odpoledne prší.
09:43
katt: Re:
silhouette
analfabet.cz je taky volnej, tak šup.
Hrozná móda psát jak bezmozek a ještě si myslet, že je to všeobecně uznávané pravidlo. :(
Katt
23:08
nef: :-D
silhouette
+ ty :)
23:09
nef: Re: :-D
silhouette
(to melo byt na Lexx-e)
14:55
uhlyk: fucking gramma nazy :/ by to
silhouette
fucking gramma nazy :/
by to mali davat pred vojensky sud...
17:16
nakopnuta_sova: Re: fucking gramma nazy :/by to
nakopnuta_sova
"nazy"... chápu, proč je nemáš zrovna ty rád.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:22
Zelvi: Re: fucking gramma nazy :/by to
Zelvi
No co, musej bejt tvrdý, ne? :D (Já už nejsem grammar nazi, já jsem grammar police.)
Ddim crwban yma.
17:23
nakopnuta_sova: Re: fucking gramma nazy :/by to
nakopnuta_sova
Si jen tak říkám... pokud ti, kdo dohlížejí na správnou češtinu, jsou grammar nazi... jsou tupani, kteří píšou, jak je napadne, grammar jews? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:22
xdosta25: mYlovat
silhouette
mYlovat se pise s velkym a tvrdym... protoze s malym a mekkym to nejde...:-D
22:41
bvak: přestřelené,
bvak
"bysme" je v hovorovém úzu přípustné.
COITO ERGO CUNT
19:09
Kacos: Re: přestřelené,
Kacos
a zároveň je to progresivní forma, která se třeba časem ujme
17:24
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Také se toho obávám.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:45
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Zrovna tohle by mi nevadilo, byste a bysme dává větší logiku než byste a bychom.
Ddim crwban yma.
17:57
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Co si pamatuju ze školy, tak je to snad pozůstatek nějakého předpřítomného či předminulého času, který kdysi v češtině byl a zanikl, tohle je jediné, co z něj zbylo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:00
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
No jistě. Aorist.

Dodnes se používá jen aorist slovesa být, který ale slouží jako součást podmiňovacího způsobu – bych, bys, by, bychom, byste, by.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Aorist
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:02
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Ježiši, ještě že já nešla studovat lingvistiku. :D
Ddim crwban yma.
18:03
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Ovšem povolíš bysme a je to cesta kam? K "bysem"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:20
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Občas si říkám... zlatá angličtina. (Nejenom tohle, ale třeba tykání a vykání maj pořešený perfektně.)
Ddim crwban yma.
18:26
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Teď. Ale nebývalo tomu tak vždy. Vzato doslova, "you" je vlastně vykání. Tykání bývalo "thou" - známe třeba z "Thou shall not pass!" A dle wiki se to dokonce v nářečích či skotské angličtině ještě používá... https://en.wikipedia.org/wiki/Thou

A krom toho - angličtina s jejich časy... mají jich hromadu a ač jich skutečně používají podstatně méně, i tak to odhaduju kolem osmi plus mínus... to mi zrovna jako "zlaté" nepřijde ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:55
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Tak jasně, Blessed shall be the fruit of thy cattle, the increase of thy kine, and the flocks of thy sheep. [: A s těma časama máš asi pravdu, ale učitelka nám říkala, že když použila v Englandu nějakej míň běžnej, tak na ni koukali jakože wtf, že se to skoro nepoužívá.
Ddim crwban yma.
18:56
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
(Jinak tady cituju Bibli čistě z toho důvodu, že se snažíme s drahým překládat Civi A New Dawn a já se ho ptala, co co thy je.)
Ddim crwban yma.
18:59
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
A vlastně mě tak napadá, že se to asi užívá i teď - viz (slyš) Illidanovo "You are not prepared!" jsem kdesi slyšela jako "Nejste připraveni!"
Ddim crwban yma.
19:00
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Asi tak... časy, časy, časy, čeština to měla taky, přitom když se zamyslíš, k čemu je zdůrazňovat, že se něco stalo předtím, než se stalo něco jiného, copak se to nepozná z kontextu?
Například "Dědeček BYL SEDĚL u krbu a pak odkráčel do kadibudky" - že nejdřív seděl u krbu a pak teprv v kadibudce je přece jasné z toho "a pak", k čemu dávat "byl seděl"? A podobných příkladů by se dalo najít... inu, je třeba uznat, že některé změny v jazycích jsou občas i k lepšímu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:43
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Co vlastně je "kdybych byl býval v Přibyslavi"?
Ddim crwban yma.
22:42
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Kdybych byl býval - zřejmě kondicionál minulý. http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=6175

Něco ve smyslu "Kdybych byl býval včera šel přes Zlatou uličku na Pražský hrad, nemohl bych se byl jít podívat na Staroměstské náměstí na ten krásný orloj" - a to jsem si prosím nevymyslel. Něčím podobným prý zničila němčinářka reparátníky ve čtvrťáku - bych ji chtěl vidět, p..u, jak to řekne v normálním hovoru česky, natož to chtít po studentech U REPARÁTU (!!!) - takže už asi chápeš, proč a čím mi ta vulva znechutila němčinu, byť jsem se repecu vyhnul... no prostě turbokosmická pí..
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:50
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Na to, že jsem z němčiny maturovala, bych tuhle příšernost prostě nedala. A to vim, že jsme něco takovýho probírali, ale jenom "kdybych tenkrát udělal to, tak..." žádný kdybych byl býval.
Ddim crwban yma.
23:14
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Možná přeháním, ale ono stačilo to "kdybych tenkrát udělal to, nemohl bych byl udělat ono" - Rudá Sonja prý u reparátu, když jeden z kolegů dával otázky "šel bych tam" - "namaloval bych to" atd. začala ječet, že tohle není žádnej reparát a jestli mají všichni projít za každou cenu, že se to mohlo říct rovnou a nemuseli tady být... kurde byl to reparát, ne maturita... i u maturity by to byla síla, natož u reparátu - jde tam o co, studenta potopit nebo mu dát šanci projít?
Kor když z němčiny nematuruje, takže by učitel mohl být tolerantní - něco jako ta koza v mém případě - diktovala na konci čtvrťáku známky: "P..." - koukala na mě chvíli jako kobra na králíka a pak povídá: "Čtyři jen proto, že nematurujete a nečumte na mě tak blbě nebo si to rozmyslím, i když už se mi nechce s váma příští rok potkávat"... takže aspoń tady měla naštěstí světlou chvilku ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:22
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Tak to chápu. Měli jsme podobnou učitelku na biologii, a ta nám kor ve čtvrťáku ještě dělila látku - "nematuranti se naučej na test tyhle tři stránky, a vy, maturanti, se jich naučte deset". Což od ní bylo fér.
Na druhou stranu mi takhle učitelka na základce zkazila samý jedničky - v devítce jsem měla mezi jedničkou a dvojkou matiku a chemii (stejná učitelka) a ona mi řekla "já bych ti ty jedničky dala, ale že deš na gympl, tak ti dám dvojky". (Na druhou stranu jsem pak začala mít čtyřky, takže to aspoň nebyl takovej šok. :D)
Ddim crwban yma.
23:24
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Jo a asi jsem to už psala, ale po devítce jsem byla dva roky na jednom gymplu, kde to bylo špatný, a pak na druhým, kde jsem se rychle skamarádila, takže mi bylo blbý mít pořád ty čtyřky, takže tam už to bylo lepší a neměla jsem ani jednu čtyřku - což byl úspěch, a to bych řekla, že na nás v jistých ohledech byli náročnější.
Ddim crwban yma.
23:25
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Kraftám, kraftám, a rozvařila jsem rejži. :/
Ddim crwban yma.
23:33
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
To já krafu taky, ale protože my chytří máme nařízený minutník, bramborám nic není a můžou jít do trouby (recept na pečené brambory, které je třeba nejdřív čtyři minuty povařit) ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:39
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
To by na mě bylo moc sofistikovaný. :D
Ddim crwban yma.
23:49
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Taky jsem si dřív myslíval, že se to dá ohlídat koukáním na hodiny... jo, šlo to, ale v době před vlastnictvím počítače a připojení k internetu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:58
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Tak, brambory se pečou, kotletka smaží na pánvi a za tak tři minutky taky skončí v troubě... mlsné sováctvo si připravuje večeři ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:14
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Neštvi, sovo.
Já si teď dělala oběd. K "obědu" jsem v 11 dopoledne měla velkej půlkilovej jogurt s cukrem a grankem, kterej mi asi neudělal dobře na žlučník (nebo nevim, proč mě pak celej zbytek dne příííííííšerně bolely záda a žebra a břicho, kroutila jsem se jak žížala), pak jsem měla akorát dva tousty a instantní polívku - jo, je to hnus, ale jednou za čas... to mě ještě nenapadlo, že by to moh bejt žlučník a když jsem v 9 večer chtěla jít něco připravit, tak kuchyň obsadil spolubydlící a byl tam někde do těch 11. (Mimochodem, teď už je mi dobře, před tou 9. jsem si trochu zdřímla a ono seto zlepšilo.)
Ddim crwban yma.
00:22
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Tak instantní polévky taky občas jím... když mám hlad jak herec a vím, že buď nemám doma nic vyndaného z mrazáku nebo by příprava byla dlouhá a já potřebuju zaplesknout žaludek co nejdřív. Ale je to takovej mekáč, zasytí to, ale nenadchne. Víš, co od toho čekat a přesně toho se dočkáš - ničeho navíc, ničím tě to příjemně nepřekvapí. No a sovy jsou sice líné, ale zároveň mlsné. Což je kulometná kombinace a když je soví lenost přeražena mlsností, dopadá to zhruba jako teď ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:23
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Ale tak jestli má Želvička hlad nebo chuť, může přijet, uvařím pro oba, Želvička mi za to může třeba vyžehlit aspoň část té hromady, pod kterou by se, neklame-li mne paměť, měl kdesi nalézat prádelní koš. Anebo třeba... anebo by se vidělo ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:25
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Já kdybych nebyla tak líná, tak si udělám insta česnečku, sice tam je bujon, ale furt lepší než to "polívkový koření", ale nechtělo se mi strouhat česnek. :D
Ddim crwban yma.
00:50
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Strouhat česnek? Já bych to prohnal lisem na česnek, ale tuším, že ten asi nemáš ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:05
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Nemám právě. ]: A kupovat si ho, to mi za to nestojí, zas tak často tu česnečku nedělám.
Ddim crwban yma.
01:09
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
A pučovat něco od ostatních kolejníků se mi taky nechce, pokaždý, když na tu stránku něco napíšu, tak mi okamžitě začne do zpráv spamovat nějakej idiot (bloknout ho nechci, občas má docela důležitý příspěvky) a nechápe, že se s ním nechcu bavit. :D
Ddim crwban yma.
00:53
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Tak sova je nadlábnutá a spokojená a právě si vyndala maso k zítřejšímu obědu - bude http://www.koreni.cz/tmp/recept_99.pdf , jen se sova musí před obědem vykopat koupit sýr. Jo a těch 220 stupňů mi přijde docela dost, uvidíme.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:26
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Chtěl jsem prohodit mírně puberťáckou poznámku ohledně čtyřek, ale protože by to bylo na můj vkus svým způsobem moc (možná ne teď, ale po letech se nevyhnutelně ukáže, že gravitaci přečurat nelze a co potom?), tak to neřeknu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:40
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
No proto. [:
Ddim crwban yma.
23:32
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Přičemž o co tam jde... beztak na střední na známky ze základky neberou ohledy, kor na konečné, kdy už na to každej trusí, oni si udělají vlastní názor.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:40
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Jo, přesně tak.
Kruci, chci to odeslat a vyskočí "Nemůžete přidat více než 2 komentáře za minutu"
C'mon, lemure, já nejsem spambot.
Ddim crwban yma.
23:50
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
To je ještě dobrý... párkrát už mě to poslalo kamsi, že nelze poslat víc než patnáct komentářů za hodinu... tak buď to zrušili nebo nás to brzo čeká ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:53
Zelvi: Re: přestřelené,
Zelvi
Já mám dojem, že to už museli zrušit, jak tady pořád spamujem.
Ddim crwban yma.
00:53
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Taky mám ten pocit.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:31
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Tak to bývá, řekl bych, u dívek docela časté, na základce jedničky, max dvojky a na střední najednou čtyřky ;-)

(pun intended)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:36
nakopnuta_sova: Re: přestřelené,
nakopnuta_sova
Ovšem já na tom byl podobně, na základce jsem neměl vyznamenání jen proto, že jsem byl tělocvičné a výtvarné dřevo a dostával jsem trojky proto, že "čtyřku z výtvarky jsem za těch třicet let, co učím, ještě nikomu nedala"... a to byl právě ten problém.
Základkou jsem proplouval splavně, netřeba se učit, stačilo slyšené ve škole... no a když to na střední stačit přestalo, nebyl jsem schopen se donutit si nad to sednout, dokud mi nehořela koudel u řiti a nesmrdělo to bajlí a popř. reparátem (prvák těsnopis, třeťák v pololetí statistika, čtvrťák na konci němčina)...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:32
Jazz: vy ste strasni....porad to res
silhouette
vy ste strasni....porad to resite...pulka lamera ucitele co ?
23:33
Kacos: Re: vy ste strasni....porad to r...
Kacos
Ne, studenti :-D
02:37
nakopnuta_sova: Re: vy ste strasni....porad to r...
nakopnuta_sova
Ne, inteligentní lidé neprznící rodný jazyk.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:46
pajinka2103: trpělivost nadevše!
silhouette
divim se že měl chlapec takovou trpělivost...já bych se na tu krávu vysrala už po druhý větě......
02:38
nakopnuta_sova: Re: trpělivost nadevše!
nakopnuta_sova
Já se spíš divím, že s tím tupantem měla trpělivost ona, ale tak evidentně ho chtěla nechat vycukat a to se jí povedlo, palec hore.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1232 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1537 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1888 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2093 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2308 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 63 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 72 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 81 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.