Detail hlášky #386

<a> TED VSICHNOU POSLOUCHEJTE CO MI PRISLO ZA SMS:
<Liskni_si> polyp sy ryt :}
<a> Preju hezky den, omylem sem Vam nabil kredit. Mohl byste ho prosim vratit? dekuji

Komentář: #czf@czfree.net

Informace o hlášce

Datum přidání: 24. 12. 2004
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Ondruch, Harys, Nekroman, Beezer, Tirael, adamek, w3m, Posky, Zumongar, ubozak, -TooM-, luciferrus, Danny991, Bety888, Hammer, Jeynka, Severina, mobydict, Ondra_99, Lecco, Mat3s_, abouttabs, jansv, Danik02, wegas, saft, cubik, Acorp, Zippy101, love--sucks, Herda, Maarty23, shaggy, Deefik, Zlatushiq, Matesss, Yicm, Danushka, skeblik, Akemi, Katschaba, Winters, Kogaku, Sha-a-kaa, robbo99, reep, LordUfo, beeeee, blueW200, ninny, profa, Neuromancer, trepka, DMDave92, hasahm, Mirator, noizzi, KaseO, Lucius007, Martincz, Griffon, sark, Danol, najtrou, DMRaper, Celer, Gorkil_the_goblin_king, zakolu, Morv, oOJoKeROo, chylex, Snowy, dwander, ScOrPiOn9, OzzMan, genius920308, yannush, notobi, ALiEN, Thab, Lemra, DarthOptimus, voliminal, Skay, Ailee, TomEF, Accept, Nevermore, zax52, popik34, Mar666, Sargon, OpaGe, Slay, Waal, Wery, _CJ_, miloso, DanDan, Eriq, ArMinO, Dorflow, Orlan, Se7h, petan012, Bart, pinata121, Larfa, jituli123, petya, speedy89, Tommycz, Denebola, Renee, Sally, Traitor, tenebre, jas, Jehudo, DragoonX, wailord, Sobosss, Alwin, McBobr, czKarlos, Cejda, Piitrs, pali6, Witek, Polymorph, incucu, Snake, GRIF, Goues, mishelin21, KUKAHOJ, qwertzuio, KaMilka, queeny31, dave5000, R4c3rCz, Marcel230, Akersh, Sinistra, tomzi, corwin_x, AMD, horry, Krencl, Fatal1t, Wauder, Cinvor, Groove, Lugi, Bambula, czHONAN, 3wl4k, Derevin, Lorandel, Altair, Caaslav, teye, mike2406, fabiocz, jursmi, indigomejor, Doktor, Tolsimir, Laurelinad, Aiedail, barney33, kevin365, pavelnop, soony20, bradl3y, Eveni, sharka, DARTHPraetorian, soustruh, yackiee, duchypuchy, Asriel, backhun, bkbosorka1, fifik87, Kelt, Wimpo, jfk, Bendom, Trny, kecal_op, kojak, marihushka, Peshke, nations113, jurda, Ayume, robdrak, JohnyWhooof, Reiki, czaki, ibex, kuras, Alind, parman16, zuzanka51297, andyo, 1snizek1, ladys91, Metodej, sirarag, Jumbo, HateMePls, koso, Kethryn, rendlik, crooty, PinkFOX, Radek9, Meimei, Waco, zzuzi, softak1968, Ripper, cenco89, Hans, Kosec, Inf1n1tyy, spiderpig, Aya17, Ciko, tocra, Metzgermeister, kajus, anela, e-litt, Cubis, hostar, caarymary, vinczenzo, tobytja, Stevecek, domvala, jantusla, Fremaner, PavlinII, ciakval, JP, aewin_cz, freferg, Marty008cz, Marcus7, Finarfin, linuxuser, Kagero, tommander, wax07, Liman, WellBloud89, aalfred, CrazzYdiot, jogino, bosorka, Gego, matrix17, JerichoBM, FrenkyB, Sejsel, vaevictis, ScH0ll_kIll3r, forceLord, scarlaxx, brumla, kadibudka, Einhasad, calexman, YDraigGoch, Mari05, staccey, Edgarix, xkobram, Tomes, Lida79, Deianeira, SkyHaven, Finer5950, Banan, Rimmoncze, Piitr, MalVac, zelvak, psychous3, Vlk, Komunard, tomcoko, Trigger, Blanium, oprs, TidO, Danad, MistrBuBak, Beerius, anezkaceska, h0das, Kwisatz_Haderach, piol, Kapitan, krutoslav, TuzkaDruha, Ruprecht, killercat, despy, CarpeNoctem, Thargas, GorTavaro, Zelvi, Milhauzz18, zgrossl, Ghaarf, Elgurth 721 pro a Lei, lentiilka, SmithF, cooly, steffyno, koblih99, lerra, Lidulinka, Daysi, sukuban, johnyvolta, Col8B, Derfight, Pajusa, Highlander, Jedule, Mackie, wraX, deemarc, ScrappyCoco, hudebniczek, Recik, Tinnarr, lilo, pitufo, Taran, Lahvout, tristaver, tehy, Pista_Hufnagl, Georgo10, Korialis, huhulesny, p858, vasek004, KorYi, kollma, hainalka, jainam, albona, sevenjetc, mugli, DaUr, Hermisek, Montechito, Ignis, shitcool, JarousFCB, cluso, bukanyr, PatchmaN, freaky_tomato, Ejmin, Tceld, _Juan_, Hroner, sheninho, ilyria, kbtmichal, Liquor, cha4ser, smrduty_kojot, jezzy, bubhak, BMJackal, Maty991, tik-tak-cz, Keeehi, Pospec_CZ, Dyfer, Markuus, kapriiik, korysh, Aelin, Moneta, hafi, Stickman, kudli, t00thy, BearPeter, Vincent, Goodlike, Annacerv, Artcorist, joocker
119 proti
V oblíbených: srayzka, Kachnickaaa, Ilhvm, tlfantomas, korbic92, Mar666, Orlan, TuzkaDruha 8 uživatelů
Oblíbenost: 83,31 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

19:06
magalhao: Typicky priklad bezduvodneho o
silhouette
Typicky priklad bezduvodneho obohaceni :)
21:47
nakopnuta_sova: Re: Typicky priklad bezduvodneho...
nakopnuta_sova
To ano, ale pochybuju, že by to u soudu prošlo. Hlavně asi proto, že kdo půjde s pětikilem k soudu, za advokáta by dal tisíce. Takže to je fakt jen o tom, zda si "omylem adresát" řekne "dobře ti tak, blbe, příště si dáš pozor" nebo jestli to poctivě vrátí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:25
silhouette
Sakra.. Žeby jsem to psalo já? :)
10:48
Col8B: Dobrý, ale ten druhej řádek to k...
Col8B
Dobrý, ale ten druhej řádek to kazí
21:30
Funn: Re: Dobrý, ale ten druhej řádek...
silhouette
Popravdě i ten první.
^ ..né, tohle jsem určitě nepsal já! ^
13:11
Mackie: Mne zavolali
silhouette
a kedze nie som hovado, kredit som "vratila", cize dobila na spravne cislo
06:32
nakopnuta_sova: Re: Mne zavolali
nakopnuta_sova
Keďže niesom hovädo, nič bysom nevrátil. Na budúce si dva razy skontroluje číslo, ktoré nabíja :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:02
While: Sovo? Ty ses vážně nepozastavil
While
Sovo? Ty ses vážně nepozastavil nad slovem: nabil??
I don't know and I don't care.
21:15
nakopnuta_sova: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
nakopnuta_sova
Proč bych měl?

"Nabít kredit" se normálně používá. Stejný systém jako třeba "nabít telefon" - nabitím dodám telefonu energii. No a když si koupím kreditový kupon, "nabitím kreditu" dodám telefonu "energii k volání" - peníze, za které si zavolám.

"Nabýt kredit" mohu, pokud mi ho někdo koupí nebo si ho i koupím sám, to ano.
Ale sousloví "nabít kredit" se v tomto případě normálně používá taky a nevidím na tom nic špatného. Viz třeba Mackie. Sice píše "dobít kredit", ale to je totéž :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:46
While: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
While
To je sice pravda, že se používá oboje, ale správně je: nabyl. :)
I don't know and I don't care.
21:56
ESESEL: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
ESESEL
Jistě. A "nabýječka", viď? :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:23
nakopnuta_sova: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
nakopnuta_sova
Asi tak... proto mi "nabil" nepřijde špatně.
Občas si prostě potřebuju nabít jak baterii, tak kredit... teda já ne, já mám paušál, ale víme jak to myslím :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:30
ESESEL: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
ESESEL
Má ještě vůbec někdo kredit? :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:46
nakopnuta_sova: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
nakopnuta_sova
Z dospělých nevím, ale pokud máš děti, dát jim do mobilu kredit a ne paušál bych velice doporučoval.

Měly-li by paušál, neuhlídáš útratu a za měsíc dva by ses mohl divit, co ti jakožto rodiči přijde za účet.

Zatímco když jim nabiješ kredit za pětikilo s tím, že "to máš na měsíc", a za týden přijdou, že kredit došel, můžeš je poslat do háje.

To bylo na měsíc, synáčku/dceruško.
Po tejdnu už nemáš? No tak do dalšího kapesného jsi bez kreditu, aby ses naučil/a s kreditem hospodařit ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:28
ESESEL: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
ESESEL
Když děti nevím... Ani já už neposílám SMS a volám (mimo práci) tak maximálně prarodičům (žádná radost) a jednou za kvartál nějakému doktorovi, že se chci objednat... Takže jde čistě o ten internet. A vůbec netuším, kolik to dneska s kreditem stojí, jestli by to třeba za těch 500 aspoň chvíli fungovalo... Navíc je všude wifi, takže bych řekl, že ani ty děti to moc nepotřebují.

Jako kvůli tomu hlídání by to smysl dávalo, ale to se určitě dá taky nastavit nějak, aby si to spratek nemohl obnovit sám... :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
23:32
nakopnuta_sova: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
nakopnuta_sova
SMS jsou dobré pro nás, kdo zrovna nevyhledáváme osobní kontakt s lidmi, přičemž telefonáty do toho taky patřej... to radši napíšu.
Až si to druhá strana přečte, odpoví, hlavně, že se nemusíme bavit z uší do uší (podle vzoru z očí do očí) ;-)

Ale jinak souhlas, počítám, že to nějak u dětských či studentských tarifů u operátora nastavit půjde, že potomek prokecá určitou hodnotu a obnovení jen na žádost rodiče, dítko ať si škemrá jak chce, u operátora nic nevyškemrá.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:48
nakopnuta_sova
A internet v telefonu? Ještě to tak, to už bych z netu fakt neslez... a krom toho se na dotykovém čemkoliv na 3,14ču týče. Měl jsem krátce tu čest s tabletem a stačilo. Zlatá klávesnice.

S vysokým zdvihem (klávesami), žádné notebookové placky a stejně tak mi nesmí do baráku klávesnice s krátkým backspacem a/nebo krátkým levým shiftem.
Jak píšu všema deseti, tak vždycky ze zvyku levým malíčkem shift... ono místo toho \\\\\\\\\\\\\\ nebo tak něco a klávesnice si koleduje o výlet z okna :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:49
nakopnuta_sova: Re: 23:32
nakopnuta_sova
"na 3,14ču týče" - píše.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:00
ESESEL: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
ESESEL
Já nemyslel jako že neposílám zprávy, jen ne ty tradiční SMS, za které se platí. Nahradil je Whatsapp, Viber, Wickr a další chatovací aplikace. A přes mnoho z nich lze i volat. Takže cokoliv jiného než internet, co by potřebovalo kredit, se mě netýká...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:23
nakopnuta_sova: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
nakopnuta_sova
Jo tohle. Pravda, to obvykle bývá zahrnuto v paušálu (a v něm obsažených datech, když pomineme možnost wifi), za tohle se obvykle neplatí zvlášť.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:53
nakopnuta_sova: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
nakopnuta_sova
A kredit jsem donedávna měl. Na vedlejším telefonu.
Využíváno hlavně na SMS lístky v Praze. Pak mě přestalo bavit hlídat nabíjení kreditu (aby tam prostě pořád něco bylo), tak jsem nenabíjel a karta nakonec deaktivována.

Ale kdybych měl chytrý telefon, mít nějakou vedlejší cihlu na příchozí SMS kódy do internetového bankovnictví v tu chvíli plánuju.
Nenechat si posílat SMS kódy do IB na chytré zařízení, natož na to stejné, ze kterého do IB chodím, je základní bezpečnost. Ve chvíli, kdy si necháváš potvrzovací kódy posílat na stejné zařízení, ze kterého do IB chodíš, jsou k ničemu.

A proč? Inu, protože viry.
Cihlu typu Nokia 3410 nikdo nezaviruje, aby virus odkoukal příchozí SMS kódy. Takže i kdybych měl vira v počítači a ten odchytil moje údaje do internetového bankovnictví, tak se tvůrce tak akorát podívá na tu kladnou nulu, co na účtě mám.

Bez SMS s potvrzujícím kódem mi na účtě nic neudělá - no a jestli by se mu povedlo mi zavirovat N3410 a vytáhnout z ní zmíněnou SMS, tak by to bylo na Nobelovku :-)
Proto tedy momentálně telefon s kreditem nemám, ale ve chvíli, kdy si pořídím/budu nucen pořídit smrtphona, koupím simku na kredit a budu ji mít jako telefon pro potvrzující kódy do IB :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:21
ESESEL: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
ESESEL
Jo, nějaký sekundární telefon dává smysl, mě to pak taky napadlo, že možná špioni a lidé, co mají milenky/ce... :-D

Jo, no, to mi připomíná diskuse, které občas vedu třeba v bance. Proč si nestáhnu jejich aplikaci a tak. Proč bych měl chtít mít veškerý svůj život v jednom telefonu? :-) Protože je to jednodušší... Jo, ukrást. :-)

To je vůbec mimochodem můj oblíbený jev v poslední době - že se nám všichni snaží "udělat placení jednodušší". :-D Proč bych to měl chtít??? Nemohli byste mi ho spíš nějak udělat složitější? Prosím, prosím? :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
23:37
nakopnuta_sova: Re: Sovo? Ty ses vážně nepozasta...
nakopnuta_sova
Jednodušší... jo, jako bych to viděl.
Za chvíli nám budou chtít dát čip pod kůži, dneska už je povinnost dát čip psovi, tak za jak dlouho to bude povinné u lidí?

A když se to někomu nebude líbit, dozví se, že "a proč ti to vadí, všechno budeš mít jednodušší... jo tobě se nelíbí, že by někdo mohl každou vteřinu vědět, kde se pohybuješ, ty chceš právo na soukromí?
A pročpak ti to vadí, že by tě někdo mohl sledovat, copak špatného máš v plánu? Slušným lidem to přece vadit nemůže, nejsi ty nějaký ten zakuklený terorista?"...

Demolition Man hadr, tam si člověk "jenom" nemohl zanadávat, aniž by nedostal hned pokutu, ale vypovídalo to dost přesně - 24/7/365 pod dohledem...
Doufám, že jestli k čipování lidí dojde - a obávám se, že otázka není JESTLI, ale KDY - že se toho už nedožiju.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:52
While: ESESEL 21:56
While
Jo, jenže je rozdíl mezi nabít telefon a nabýt kredit.

Koupením kreditu zvětšuješ jeho objem, tím pádem ho nabýváš. Zatímco u baterie tam tu energii pěchuješ, aby se jí tam vlezlo co nejvíce, takže ji nabíjíš a v tom je rozdíl,..)
I don't know and I don't care.
06:06
While: Re: ESESEL 21:56
While
Podobné jako: dobít/dobýt hrad.

Když bys dobil hrad, tak jsi ho jen zničil, ale to není pravda. Při dobytí se stáváš vlastníkem, což je správně, protože jsi ho převzal.
I don't know and I don't care.
07:31
While: Re: ESESEL 21:56
While
Joooo, když by měl kredit nějaký strop, po který ho můžeš nabít, tak by se o tom dalo mluvit, ale takhle je to nabýt. :)
I don't know and I don't care.
12:07
nakopnuta_sova: Re: ESESEL 21:56
nakopnuta_sova
A co vím, tak kredit maximální strop má. Nebo aspoň měl.

Když jsem se kdysi na O2 lince ptal, řekli mi, že maximum je deset tisíc.

Ptal jsem se proto, že tenkrát trvali na nabití (ano, prostě to používám, nabít kredit ve smyslu nabít do telefonu "energii na volání" ve smyslu peníze, a co vím, nejsem sám) snad jednou za tři měsíce minimálně za dvě stovky.
Tak jsem jim řekl, že to neprovolám, protože jsem hlavně na příjmu a jestli má kredit nějaký strop, přes který už se nedostanu.
A bylo mi sděleno právě to o deseti tisících.

Takže kredit strop minimálně měl. Zda stále má, to už nevím, pár let mám paušál.

Ovšem s hradem máš pravdu, když někdo napíše "dobít hrad", vždycky z toho mám srandu. Ale s kreditem viz výše, tam to s měkkým používám normálně. A jak píšu, je nás takových lidí víc :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:14
nakopnuta_sova: Re: ESESEL 21:56
nakopnuta_sova
A nevím zatím jak O2, to jsem nenašel, ale minimálně Vodafone, zdá se, strop kreditu má:

https://www.oskarta.cz/kredit

Maximální celkový kredit na kartě je 15 000 Kč.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:18
nakopnuta_sova: Re: ESESEL 21:56
nakopnuta_sova
O2 zatím zde:

https://www.o2.cz/osobni/302330-vyhledavani/?start=65895

"Ano, O2 se změna zamlouvá, a proto navýšilo maximální možný zůstatek kreditu na O2 kartách na 200 000 Kč. ..."

Též to naznačuje strop kreditu, přes který už tě to při navyšování kreditu nepustí :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:58
ESESEL: Re: ESESEL 21:56
ESESEL
O hradech se nikdo nehádá, ale já prostě nevidím rozdíl mezi tím, když do mobilu cpeš elektřinu a když tam cpeš peníze. Strop je sice zajímavá myšlenka, ale nějak jsem o tom nikdy dřív neslyšel - kdybych třeba neměl peníze na kartě, kterou platím v menze obědy, taky bych si ji šel raději dobít než dobýt. To by musela být na tom hradě právě, abych měl potřebu ji dobývat. ;-)

Nicméně pokud nevěříš nám, co takhle ÚJČ?

http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=101
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
14:19
While: Re: ESESEL 21:56
While
Odkaz, viz. bod 2

"Nabýt znamená ‚získat, dosáhnout, stát se majitelem‘. Nabýt rovněž znamená ‚zvětšit svůj objem, narůst." Z toho logicky chápu, že se to vztahuje i ke kreditu.

"Sloveso nabít znamená ‚natlouct, dát bití‘, ale také ‚zarazit něco někam‘ nebo ‚napěchovat něco, doplnit nějakým prostředkem k dalšímu použití‘, např. nabít hřebík do trámu, nabít zbraň, akumulátor, telefonní kartu" Dobře tady uvádí telefonní kartu i když nechápu proč,...

Dobře, nějak se jim to tluče mezi sebou,...
I don't know and I don't care.
14:25
While: Re: ESESEL 21:56
While
Asi se v tom moc šťourám, ale když to vezmu do důsledku, tak tady i dostal kredit od někoho jiného, takže mu nabyly prostředky. Nepřesouval a nepěchoval fondy z peněženky/karty do kreditu, ale v podstatě ho dostal.
I don't know and I don't care.
14:26
While: Re: ESESEL 21:56
While
A vlastně, víte mi co? To nesmyslné šťourání, byť třeba o hovně, mě baví. :)
I don't know and I don't care.
19:36
nakopnuta_sova: While 14:26
nakopnuta_sova
Ty vole!

While!

Šťourání se v hovně...

Avovovotom to je!!!

Tos to ještě, ty While jeden, nepochopil?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:56
nakopnuta_sova: While 14:26
nakopnuta_sova
To je vůl jak anděl a konečně mu to došlo... no nekeke :-)


Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:05
nakopnuta_sova: While 14:26
nakopnuta_sova
Vidíte ho, vejra? Hraje si na kdovíco a sám se rád šťourá klacíčkem v hovínku....
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:34
While: Re: While 14:26
While
No, zatím jsem tím otravným šťouráním vytáhl jen jednu duši a samozřejmě k tomu vyfasoval tebe,...

Příště musím vytáhnout větší kalibr, aby se na mě sesypali i ostatní mrtvé duše jak sršni. Ne jen jeden plantážník a nějakej otravnej pták,... :P
I don't know and I don't care.
20:55
nakopnuta_sova: Re: While 14:26
nakopnuta_sova
No, zatím jsem tím otravným šťouráním vytáhl jen jednu duši a samozřejmě k tomu vyfasoval tebe,...

Vojín Kotas.
Mám dotaz.

Cos čekal?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:06
nakopnuta_sova: While 20:34
nakopnuta_sova
Příště musím vytáhnout větší kalibr, aby se na mě sesypali i ostatní mrtvé duše

TY duše, vzor žena, množné číslo ženy... nemusej se na tebe sesypat duše živé či mrtvé na to, abys by za.. víme za co... jinak se tomu říká "hovězí kastrát" :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:14
nakopnuta_sova: Re: While 20:34
nakopnuta_sova
Ech, vlastně duše vzor růže, tedy "duše se sesypaly", když už....

Což ovšem na Whileově "sesypali se mrtvé duše" nemění nic a While se bude stydět! :-)

Fuj, pane While! Jak jste toto mohl napsat? Styďte se!!!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:58
While: Re: While 20:34
While
Nestiďým se a ani nebudu ;)
I don't know and I don't care.
15:13
ESESEL: Re: ESESEL 21:56
ESESEL
A tu nejrelevantnější část, totiž že "dobít" znamená mj. též: "doplnit elektrický náboj nebo jiný potenciál," ignoruješ proč? Tam uvádějí přímo kredit.

Nikdo netvrdí, že <a> nenabyl majetek o určité hodnotě. Jen že k tomu nabytí došlo tak, že nějaký ňouma nabil kredit jemu, místo sobě...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
19:29
While: Re: ESESEL 21:56
While
Neignoruju, uvádím: nabít zbraň, akumulátor, TELEFONNÍ KARTU. Myslel jsem, že to stačí. Evidentně nestačí. O.o

Netvrdí? Ale v tom případě tam nemělo být měkké i. :P
I don't know and I don't care.
21:51
ESESEL: Re: ESESEL 21:56
ESESEL
Nestačí. Já chci, abys uvedl tu část z bodu 1, kde píšou: "dobít baterii u auta, platební kartu lze kdykoli dobít, potřebuji rychle dobít mobil, DOBÍT SI KREDIT."

While, když Ti nabiju držku, nabiju Ti ji vždy s měkkým i - ať už bys při tom nabyl, kolik pro ženy jistě velmi atraktivních jizev bys chtěl. Obdobně Ti i nabiju kredit vždy s měkkým i - ať už bys při tom nabyl, kolik miliard dolarů bys chtěl. ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:14
While: Re: ESESEL 21:56
While
Ale jo, já vím, že uvést bych to mohl, ale proč bych to dělal? To by bylo příliš jednoduché. :)

Navíc bych přišel o celodenní zábavu.
I don't know and I don't care.
22:23
While: Re: ESESEL 21:56
While
Na druhou stranu podle článku jedna, ten člověk vynaložil určité úsilí na to, aby nabyl kreditu, že se to nepovedlo, viz 14:25.
I don't know and I don't care.
01:04
nakopnuta_sova: While 22:14
nakopnuta_sova
Takže se celou dobu královsky bavíš - i tím, jak se ti to všechno snažíme vysvětlit.

No že jsem si to mohl myslet...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:15
While: Re: While 22:14
While
Neřekl bych královsky, ale úplná nuda to nebyla. Zvláště jak krásně jste rozohnili v obraně jazyka českého. :)
I don't know and I don't care.
00:31
nakopnuta_sova: Re: While 22:14
nakopnuta_sova
Což ovšem nevylučuje to, že jsi... jak to říct slušně... kadibudka! :-)
A za trest se nesmíš v pátek 29/11 dívat na AZ kvíz!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:12
While: Re: While 22:14
While
Slyšel jsem, že tam bude jistý pták v kůži kastrovaného hospodářského zvířete. ;)
I don't know and I don't care.
08:48
nakopnuta_sova: Re: While 22:14
nakopnuta_sova
Tady se vážně všecko vykecá :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:31
ESESEL: Re: While 22:14
ESESEL
Hoďte sem pak odkaz někdo... :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
13:06
While: Re: While 22:14
While
Kdo říká tady? Třeba to vím z jiných zdrojů, než jsou lameří kruhy))
I don't know and I don't care.
14:56
nakopnuta_sova: Re: While 22:14
nakopnuta_sova
Tolik možností, odkud bys to věděl, zas není, svět je sice malej, ale že by až tak? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:03
While: Re: While 22:14
While
Možná by ses divil. :)
I don't know and I don't care.
15:14
nakopnuta_sova: Re: While 22:14
nakopnuta_sova
Vědí to lameři, želvovitá, pak část mejch příbuznejch (nepředpokládám, že bys byl jedním z nich) a pak pár bejvalejch spolupracovníků a osazenstvo mýho štamlokálu a u toho taky pochybuju že bys byl jedno nebo druhé... i když možné je všechno. Stejně jako to, že to kdokoliv mohl kdekoliv vykecat, ale co za smysl má oznamovat, že tam a tam bude někdo, koho ten, komu to říkám, ani nezná? Jen se pochlubit, že někdo, koho znám, byl v televizi? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:25
While: Re: While 22:14
While
A co lidé z televize?)
I don't know and I don't care.
15:35
nakopnuta_sova: Re: While 22:14
nakopnuta_sova
Teď jsem si vzpomněl, že tuleň se kdysi v jakési debatě na fóru o barevných klávesnicích zmínila, že otec "stříhá videa" a mám pocit, že v té debatě právě i brněnská televize padla, takže tahle možnost by tu mohla bejt taky.

Já mám totiž za to, že jseš z Prahy a tohle dělalo Brno, takže tam sice provázání je, to je jasné, ale už prostě ten, kdo to hlásí, musí "vědět" a znát... což mi zavání LL. No a to jsem spláchl pod "lamery", byť pravda, průnik tam je, ale ne každý diskutující tady je tam a ne každý odtama je tady.
Nebo se s tebou a Prahou pletu? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:58
While: Re: While 22:14
While
Heh, jako že bych byl tulení otec?? Je mi 25 a kolik je tuleni? :D

Mimochodem, jen si tě dobírám. Vím to z lameřích kruhů ;)
I don't know and I don't care.
19:36
While: Re: While 22:14
While
A z Prahy nejsem, to bys mě urazil,... Žiju tam, ale při nejbližší příležitosti bych zmizel, co nejdál to půjde,...
I don't know and I don't care.
03:57
nakopnuta_sova: Re: While 22:14
nakopnuta_sova
Takže želvovitá.

No že jsem si to mohl myslet...

A tulení otec, počítám, určitě nebudeš, leda že bys... zavzpomínej na "náctileté" roky ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:54
While: Re: While 22:14
While
A tak to bych se úplně nebál. Mimochodem 3500 není zas tak špatný, ale v tom prvním kole jsi měl z prdele kliku. ;)
I don't know and I don't care.
01:33
nakopnuta_sova: Re: While 22:14
nakopnuta_sova
To měl... jak člověk jede až jako druhej, musí logicky dohánět - pokud by oba všechno věděli a nikdo neudělal taktickou chybu, první propojí ten, kdo začínal... no naštěstí klika byla :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:32
While: ESESEL 22:14
16:14
ESESEL: Re: ESESEL 22:14
ESESEL
Dík! Heh, tak škoda, že už to tady pořádně nefunguje - jinak by se tu mohl Sova jednoho dne objevit pod novým nickem - Lezoun indický. :-D

Každopádně gratulace, 3,5 v téhle soutěži fakt už celkem jde. Nešli jste se za to pak se Zbořilem zbořit? :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:37
While: Re: ESESEL 22:14
While
Taky gratuluju ;)

Pozval jsi ho alespoň do hosp,... teda knihovny? Nebo dostal na výběr pivo nebo pusu? :D
I don't know and I don't care.
01:22
nakopnuta_sova: ESESEL 16:14
nakopnuta_sova
Se Zbořilem jsme se zbořit nemohli, neboť se vzápětí natáčel další díl, kterýžto se vysílal v pondělí a oba jsme v něm účinkovali... díval ses, sešívko jedna ústnatá? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:54
ESESEL: Re: ESESEL 16:14
ESESEL
Tak tím spíš, o to víc peněz pak bylo... ;-)

To víš, že jsem viděl, jak se jako pravý fanoušek Sparty snažíš totéž dělat i z plameňáků... :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
20:45
nakopnuta_sova: Re: While 22:14
nakopnuta_sova
Soví paměť na ptákoviny strikes back, tenhle obrázek jsem teď potkal a řekl bych, že se k této debatě docela hodí:

https://i.nyx.cz/files/00/00/22/23/2223834_d3bcea48bc6e803857f9.jpg?name=Kone%C4%8Dn%C4%9B+hospoda+a+nouze+ve+Slatin%C3%A1ch+008%7E3.JPG
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:11
While: Re: While 22:14
While
;)
I don't know and I don't care.
21:24
nakopnuta_sova: Re: ESESEL 21:56
nakopnuta_sova
Přesně tak.
Na sešívku ti to (kupodivu) myslí :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:25
nakopnuta_sova: Esesei 15:13
nakopnuta_sova
na to jsem to myslel, kdyby někdo chtěl cokoliv :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:28
nakopnuta_sova: Re: Esesei 15:13
nakopnuta_sova
ESESEL jsem chtěl říct.

Ale do vulvy prostitutka tohle není prostitutka možné, takovéhlle překlepy!!!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

berounskej
před 2527 dny

Hláška #73876

<a> Kocoure půjčila jsem si ten


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1234 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1539 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.