Detail hlášky #39872

<a> Jo... to je ten můj nechutnej soucit... a to, že neumím říct ne...
<b> příklad?
<a> Před pár lety jsem na jedný akci potkal jednu strašně hnusnou holku. Byla fakt nechutně hnusná... seděla sama stranou od ostatních, tak jsem si říkal, že jí koupím pití a chvilku s ní pokecám, aby jí nebylo líto že tam je...
<b> to je celkem normální, ne? neříkám, že každej, ale dost kluků by to udělalo taky...
<a> Teď spolu máme dvě děti.

Informace o hlášce

Datum přidání: 1. 11. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: anglofil (17 hlášek)
Hlasování: Tonco, chylex, Harys, Deefik, JohnSun, Radek9, Sargon, PavlinII, w3m, miloso, mobydict, cze2k, love--sucks, -TooM-, Danol, Herda, Yicm, Danik02, Danny991, Acorp, ubozak, saft, dcp115c, cubik, wegas, petiar, Finer5950, Mysharr, Martyd, tunri, hasahm, Jehudo, Queller, DARTHPraetorian, corwin_x, Bongo_cz, SkyHaven, incucu, Vlk, Jozxyqk, Tlustej, R4c3rCz, beeeee, skssimonsks, Neuromancer, rain, WildTedyF, Nevermore, Cornulle, oOJoKeROo, dvojplisen, Beezer, OpaGe, brickinthewall, tomzi, GH0ST, AMD, popik34, PeeKay, Ptolemaios, Morv, Orlan, Chaythere, simpanz21, csefko, f_fabregas4, genius920308, catch, skeblik, Pepi13, riwy, alaqella, tausa17, wary, CZ_StRider, abouttabs, chicken1, Padavan, dwander, dave5000, kukurica, tomikdvorak, blow, DMDave92, DarthOptimus, Lei, _CJ_, Groove, zax52, Aya17, karlosnet, arain, Zumongar, Hammer, Thab, Mackie, Sobosss, Wimpo, Severina, DragoonX, cooly, Slay, eddyint, besanek, Reiki, petan012, pinata121, anthanik, McBobr, yannush, Cinvor, Laurelinad, grandimir, spaly, blueW200, domvala, Taran, barney33, Sib, kocird, Zweistein25, Snake, Ondruch, Schyzis, Fatal1t, robbo99, assim, lerra, lilo, soustruh, marhole, Mirator, KaMilka, Lorandel, djmikky, kecal_op, Neal, Matesss, soony20, Croco, Lostindream, jursmi, Rastlinka, Lethonien, Witek, JerichoBM, Tolsimir, Pajasas, repley, Lugi, Gasert, srobka, fabiocz, Shark94, ArMinO, Pajusa, queeny31, wax07, Rotwajler24, p858, Melian, odiiin, Matte, user1234n, o_Oxxy, baaari, Matrin, Taboard89, backhun, Haja024, Gorkil_the_goblin_king, Groak, Teramon, Korialis, albona, Trny, arlea689, Akersh, Denebola, crooty, Mairiel, _Juan_, tristaver, Shawn94, kompot666, Accept, katula7, Frawd, ladys91, Liman, GiGaB4yt, nemam11, 4s400ls, Thariel, Kanniy, Kethryn, Hobbit, parman16, Haremheb, czaki, Lucker4, AsciiWolf, Alve, Niika69, Jumbo, BooBee, koso, aewin_cz, DakuHonoo, bradl3y, bkbosorka1, Raky, shitcool, vasek004, Bazim, zelvak, Elwenderion, Wery, Meimei, Waco, iTom, Henry44, anela, Recik, zzuzi, Meer, cheriii, Griffon, Shireen, HateMePls, Lida79, Cubis, ipek007, Cejda, Wolfsharp, jezzy, Ozzy, Skoll, Trungsi, ciakval, Keeehi, jurda, Bart, Marty008cz, Terri, Anti, DAran, tobytja, tik-tak-cz, Metodej, spiderpig, Ciko, rendlik, czKarlos, Gego, jantusla, luciferrus, blink_fan, Andysik, Stevecek, Suril, horry, Lothaire, Petr640, Bety888, Coolak, tommander, reny, Jessica, matrix17, dohaje, jogino, kevin365, kapriiik, Metzgermeister, kuras, Kagero, Katand, OKallasch, Dalaren, lennyd, teye, Marcus7, Liquor, vinczenzo, Sellina, LukSoft, abraham, Sejsel, Aelin, PinkFOX, vaevictis, hostar, dborec, nwkt, praha505, ScH0ll_kIll3r, freferg, BahnoCZ, anezkaceska, Venca92, SmallMongoose, killercat, xkobram, nitram1234, Rukof, Komaar, Juldzii, cenco89, While, asdasd, psychous3, Sh4d0W, Stickman, TheReptalek, Apophis, Metis, Beerius, kudli, despy, Rimmoncze, smejdy, Inf1n1tyy, DMRaper, Krokodyl, Kwisatz_Haderach, inkara, WellBloud89, Elisabetha, Toblakai, calexman, Deliminico, zgrossl, noonick, TidO, bosorka, MistrBuBak, Abdul_Hasan, Danad, Demonient, Bumerank, Hamagen, Ghulas, sasagin, HardLock, Kapitan, sark, piol, mako156, Petrziczka, petramegera, Flad, ric4rd, starbuck, Ripper, Kreveta, stalucie, peto7532159, Trigger, Milhauzz18, toop, CarpeNoctem, Thargas, Goues, GorTavaro, kocicak, Casial, Annacerv, Elgurth, Ghaarf, oprs 1475 pro a beorn, petya, LUCYcz, Joanne, SmithF, najtrou, pavelnop, MiaWallace, Imzadi, TomEF, deemarc, simply_v, Danecki, Moneta, freaky_tomato, KateRoseOlsson, Tinnarr, chudst, HonzaRez, BMJackal, Moony, lentiilka, Tceld, bukanyr, Ancza, smrduty_kojot, Ejmin, Cassidy, Gerlige, kurzatko, splendeur, cha4ser, S1mon, Maty991, Altair, FrenkyB, scarlaxx, Vincent, BonnieAi, staccey, Zelvi, brutal_revenge, DarkAngel, krpajda, logout, Hekross, Derevin, rionka
250 proti
V oblíbených: Remixxx, AdamNuclear, Micha, foufou, korbic92, DragoonX, marhole, Lostindream, Lethonien, Witek, Hobbit, cheriii, Gego, Lothaire, OKallasch, freferg, HardLock, peto7532159, Casial 19 uživatelů
Oblíbenost: 83,77 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

10:16
kevin365
Chudák...
Na děravej pytel děravá záplata.
11:16
Markuus: L o L
Markuus
nechápu ho. pokud tu holku nechtěl, nelíbila se mu, tak proč ji hned po tom drinku neposlal někam? slušně samozřejmě... :-)
anebo dejme tomu, že by byl trochu přiopilý, vyspal by se s ní, ale tak ráno by mu to došlo a už by se nikdy neviděli, ne? mít děcka s nechutně hnusnou holkou, který je mi líto, to je fakt moc.
12:02
Bubu: Re: L o L
Bubu
Ono kdyz po prvni noci se neco nepovede a ona otěhotní, tak bývá slušností se o tu dívku a dítě postarat. To že ty jsi byl vychovaný pravděpodobně někde ve chlívku neznamená, že jsme všichni takový. Za mě "+" ze soucitu.
Mia clementia, denar esto.
12:16
Mervin: Re: L o L
Mervin
existuje taková věc, potrat a počáteční fázi na to stačí jenom prášek...
Oh you touch my tralala, mmm my ding ding dong
12:34
Bubu: Re: L o L
Bubu
na přášek bylo třeba pozdě, a ne všichni uznávají potrat např.: věřící téměř jakéhokoliv náboženství(myslím z těch světových). A člověk ani nemusí být věřící aby si myslel, že je to vražda. Taky je tu rizoko, jako u kterékoliv operace, že se něco nepovede a už nikdy nemusí mít děti. Důvodů je mnoho.
Mia clementia, denar esto.
17:46
Zidane: Re: L o L
Zidane
Potrat je vražda? Tak to je zřejmě vražda i to, když si vyhoníš ocas a stříkneš do kapesníku, tím jsi zabil miliony potenciálních dětí, ne? V době, kdy se dělají potraty, je ještě embryo shlukem buněk a do člověka má docela daleko, pokud mi něco neuniklo.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
20:40
Bubu: Re: L o L
Bubu
za 1) já to netvrdím a za 2) když "stříkneš do kapesníku" tak tam máš pouze spermie, kdežto v děloze dojde ke splynutí s vajíčkem a od té doby se může vyvinout samostatný člověk. Ale o tomhle tato debata není. Tady jde o to, že ta holka se rozhodla to dítě mít a potom je, podle mě, slušnost se o to dítě starat(btw ze zákona je dané že jakmile máš pohlavní styk, tak přebířáš zodpovědnost za případné oplození a máš povinost se o to narozené dítě starat(přinejmenším finančně))
Mia clementia, denar esto.
23:43
Bree: Re: L o L
Bree
taky ho mohli dát k adopci, ale to je zase jiná věc. Jinak, tahle citace je hrozná kravina...i kdyby ji tenkrát oplodnil, řečeno slušně, tak přece jen má právo říct ne. Nikdo ho s ní nenutil zůstávat.
Look out, here is spider pig!
09:30
Kamir: Re: L o L
silhouette
prášek neni vražda ani potrat. zabraňuje otěhotnění ještě než k němu dojde... do dvou dnů po sexu
17:41
Bubu: Re: L o L
Bubu
Dát dítě k adopci když seš schopen se o něj postarat?! Z toho se mi dělá zle. A znovu opakuji, nenutil, ale já to považuji za slušnost.
Mia clementia, denar esto.
10:18
shinigami-rem: Re: L o L
silhouette
Něco Ti prozradím. Žádná žena nechce, aby s ní někdo byl "ze slušnosti". Dozvědět se, že si mě někdo vzal, protože to považoval za slušnost, tak by mě to teda vzalo rozhodně víc, než kdybych se s někým vyspala, otěhotněla a potom, kupodivu, by mi on řekl, že se mnou, i přes náš dlouhodobý vztah jedné noci, prostě nezůstane. Ano, je slušnost se o dítě postarat, finančně, postarat se o něj o víkendech, pohlídat ho, aby holka mohla ke kadeřnici, do školy, na cvičení, zkrátka, aby mohla žít život dál stejně jako ten kluk. To je slušnost. Ale není slušnost s někým zůstat. To je nehorázná sprostost vůči té ženě. Je to nechutný a Ty by sis měl opravdu sem tam promluvit s nějakou holkou, abys věděl, že dneska nikdo nechce manželství ze slušnosti. Zaspal jsi takových dvacet let vývoje ve společnosti.
Nikdy nesoupeř s blbcem, stáhne tě na svoji úroveň a tam tě převálcuje svými zkušenostmi.
23:00
Cubis: Re: L o L
silhouette
"tak přece jen má právo říct ne." ->
"Jo... to je ten můj nechutnej soucit... a to, že neumím říct ne..."
Když každý moudřejší ustoupí, hlupáci si budou dělat, co se jim zachce.
17:35
lolkoko: Re: L o L
lolkoko
ty budeš zrejme kresťan čo?:-)
Za citáciu dávam automaticky mínus.
10:41
aokaok: Re: L o L
silhouette
potrat muze byt chapan jako vrazda i nemusi........ale je to rozhodne neco jineho nez nastrikat do kapesniku, jelikoz jak podle vedcu, tak podle nabozenstvich, zivot zacina pocetim. to znamena tehdy kdyz spermie splyne s delohou. Jako vrazda se to da brat v pripade pokud beres zniceni zivota plodu za vrazdu.
10:41
aokaok: Re: L o L
silhouette
vajickem samozrejme
22:08
Mat3s_: Re: L o L
silhouette
http://halbot.haluze.sk/image/19508 :-)
Error 101: Signature not found.
12:35
Whiler: Re: L o L
silhouette
Nebo kamarád Pepino :-)
13:39
padodo: Re: L o L
silhouette
ale on nikde v citaci nerika, ze ji nema rad a ze mu manzelka nevyhovuje. Ne jen krasne holky maji deti. Moje manzelka se mi taky na poprve nelibila, prislo to postupne...
13:22
linzi: nojo, tak když je někdo debil!
linzi
nojo, tak když je někdo debil! neměl si s ní spát, vošouste, teď si nestěžuj..a chudák holka, upřímně ji lituju :( taky by mě zajímala tvoje definice "fakt nechutný holky" - nechutnej seš ty!!!
15:21
Eduard: tak když je někdo debil!
Eduard
Nezastávám se, ale platí základní pravidlo: pokud děvče neznásilnil nebo neobelhal, popř. nepoužil jinou metodu marketingu používanou prodejci "finančních produktů", tak holka není chudák - vlezla s ním do postele zcela dobrovolně a jistě si to taky užila. Tvrdím, že dnes je nechtěné dítě buď záležitostí inteligenční nedostatečnosti obou, podraz (většinou ženin na muže), nebo záležitost selhání. Tedy nepočítám to znásilnění.
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
17:37
holion: Tak to ne
holion
Člověk by si neměl stěžovat na nic, za co si může sám. Tvoje smůla. A ještě něco na konec: Neber si ošklivou, neber si ošklivou.. Zůstaneš na to sám.
P.S.: V tomhle případě se ani nedá říct, že to zavání gumou, protože kdybys jí použil, pravděpodobně bys si neměl na co stěžovat.
¯\(º_o)/¯ _/(º_o)\_ ¯\(º_º)/¯ _/(o_º)\_ ¯\(º_o)/¯ _/(o_o)\_ ¯\(º_o)/¯ _/(o_º)\_ ¯\(º_o)/¯
18:20
Shagy: Re: Tak to ne
silhouette
posledni veta nejvic :D
Každá ruka dobrá, která dává.
21:38
katan: ale no tak lidi
katan
treba s ni neni nespokojenej ;)... sice muze bejt "fakt nechutně hnusná", ale asi ma mnoho jinejch prednosti, kvuli kterymu s ni je... nebo si jako fakt myslite ze ji zbouch hned ten vecer a zrovna "vyhral" dvojcata?
09:28
Radeczek: Re: ale no tak lidi
Radeczek
kdyz reknu ano, bude to znit hnusne?
13:59
Or_ka: :-)
Or_ka
Kurva chlapi! Ty vaše komenty mě fakt pobavili! Slyšel někdy někdo z vás o ironii nebo sarkasmu?? :-) :-D
14:18
joee: Re: :-)
silhouette
taky si myslím že to nemyslel až tak vážně ;) každopádně +
16:48
JSH: Už vidím tu situaci, jak autor
silhouette
Už vidím tu situaci, jak autorovi sedí dětičky na klíně a říkají "Tatínku, vyprávěj nám, jak jsi poznal maminku."

I když až tak hnusná snad být nemohla, když se mu postavil.
20:13
kecal_op: Re: Už vidím tu situaci, jak aut...
kecal_op
Hotovy HIMYM, co?
Zemřu na cestě za nesmrtelností.
17:18
uRandom: :-)
uRandom
ale ale, že by tady byli všichni tak povrchní? Dyť on nepíše, co se dělo pak, třeba zjistil že je docela fajn a začali se mít rádi... co vy víte. Na fyzické kráse přece nezáleží, nebo ano?
Nekrmte troly!
18:15
Lei: Re: :-)
silhouette
Jasně, že záleží ;) Je sice v módě tvrdit opak, ale vzhledem k tomu, že chování naprosté většiny lidí vypovídá o něčem jiném, je jasné, že to je blbina. Obzvlášť u žen. Muž může být ošklivý, ale u ženy se to nepromíjí, i kdyby měla spoustu dobrých vlastností:-/
18:50
uRandom: Re: :-)
uRandom
lépe řečeno: nezáleží na tom, jak vypadá holka od přírody, vždycky se může zkrášlit a upravit tak, aby se aspoň trochu líbila... a ty s dobrejma vlastnostma to dělaj. Ty co na svůj vzhled serou, to sou ty odporný, co si kluka pravděpodobně nikdy nenajdou.
Nekrmte troly!
13:56
Lei: Re: :-)
silhouette
Jasně, obvykle se to dá vylepšit. Jinak mi přijde, že kašlání na vzhled je častější u chlapů. A taky je možné, že holky, co se neupravují, o kluka nestojí (třeba mají malé sebevědomí a předem věří, že o ně nikdo nebude stát, tak preventivně o nikoho neusilují atd.)
23:44
Bree: Re: :-)
Bree
svatá pravda...mohla by být sebelepší, ale když není hezká...
Look out, here is spider pig!
00:20
mickelangello: Re: :-)
mickelangello
zapomněla jsi napsat tu druhou část věty...chlap může být ošklivej, ale musí mít tučný konto nebo velký péro, jinak to má zabitý naprosto u všech ženských bo jsou povrchní až to bolí...zatímco holka nemusí být zas až tak pěkná, aby si našla chlapa
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
13:53
Lei: Re: :-)
silhouette
Myslím, že je spousta žen, co na peníze nehledí ;) Ale všeobecně máš asi pravdu - prostě u chlapů jsou peníze totéž, co u žen krása.
Ono se totiž dá starat i o finance stejně tak, jako o vzhled a kdo na to kašle, ten má velkou nevýhodu. (BTW, asi bych nechtěla chodit s někým, koho bych musela živit, kdo taky jo ;) )
15:04
someone_else: Re: :-)
someone_else
krása pomíjí, blbost je věčná
“The problem with Internet quotations is that many are not genuine.” - Abraham Lincoln
16:30
katt: Re: :-)
silhouette
Toto je kvalitní názor.
Katt
16:42
katt: Re: :-)
silhouette
Krása je přeceňovaná subjektivní a těžko měřitelná hodnota, která vztah udrží do první vážnější situace. Pak přijdou na řadu např. rozum, láska, tolerance a podobné vlastnosti. Něříkám, že hezčí je horší nebo naopak, ale tvrdit, že u ženy se vzhled nepromíjí je mírně řečeno nevyzrálá teorie.
Katt
18:48
uRandom: Re: :-)
uRandom
moje řeč, lidi tady zřejmě eště neviděli ošklivou holku, co má partnera... já jeden takovej pár znám, a holka je sice ošklivá jak noc, ale je hodná, milá a podobně. Kdo si myslí že na kráse záleží je povrchní. :)
Nekrmte troly!
22:21
Lei: Re: :-)
silhouette
:)))
Kdo si myslí, že na kráse nezáleží, ten lže sám sobě do kapsy ;)
Jiná věc je brát krásu jako hlavní kritérium, což je samozřejmě nesmysl, ale kdybys měl dvě úplně stejné holky se stejně úžasnými vlastnostmi a jedna by se Ti vzhledově líbila víc, kterou by sis vybral?
13:46
katt: Re: :-)
silhouette
Paradoxně jsi vystihla význam krásy docela přesně. Krása je opravdu až to poslední výběrové kritérium, když už není mezi dvěma ženskými žádný jiný rozdíl. Což nastává asi tak v ehm 0% případů. :P
Katt
14:48
uRandom: Re: :-)
uRandom
Přesně tak. Kdyby chlapi chodili pouze s krasavicema tak lidstvo vymře (docela rychle). Krása hraje roli pouze v "upozornění na sebe". Kluk příde k hezký holce, zkusí jí sbalit, ale to jak jejich vztah dopadne záleží už čistě jenom na jejich vlastnostech. Když holka neni hezká, nemá za patama spousty nápadníků, ale když jí ňákej kluk dobře zná, může se do ní zamilovat stejně dobře.
Nekrmte troly!
18:07
newermind: Re: :-)
silhouette
neodsuzoval bych Homo sapiens sapiens jakozto cely druh k zahube jen kvuli necemu takovemu, ver ze maticka priroda nebo taticek veda (konkretne plasticka chirurgie) by se v prirade platnosti tve podminky o preziti druhu postarali.)
19:25
Lei: Re: :-)
silhouette
S tímhle souhlasím ;) Na kráse dodatečně přestává záležet, ale při prvotním balení je dost důležitá :)
13:57
katt: Re: :-)
silhouette
Jak pravil W.S. (myslím): "Vnější krása je o to cennější, oč více vnitřní krásy skrývá."
Katt
23:30
crowley: Re: :-)
crowley
Tak tak, nevyzrálá teorie v nevyzrále společnosti. Nebo společnost nevyzrálých?
It's Time. Time to face what we all believe in.
16:53
L3op4rd: Re: :-)
L3op4rd
Protože u chlapa se baby dívaj (ze zkušenosti jiných :)) jen na peníze a úspěchy, barák a podobně. Neříkám že to dělá každá, ale ta část, se kterou se se poznal, je přesně taková. A to je nechutné.
U ženské se dívá na vzhled proto, že to muži mají od přírody dané, ženy zas podvědomě zajišťují potomkům dobrý život. To je koloběh života, s tím nic dělat nejde. Jenže většina žen zneužívá chlapa (pokud je bohatý) opravdu dost, a to je pak odporné.
Nejde o to, zemřít pro svou zemi, jde o to, přinutit ty druhé aby zemřeli pro tu svou. - G.S.Patton
22:23
Lei: Re: :-)
silhouette
Jj, je to celkem hnusné, ale zneužívání je něco, na čem se podílejí dva lidé a kdyby se ten chlap zneužívat nenechal, tak ho nikdo zneužívat nebude.
Takže je podle mě důležité si to prostě nenechat líbit :)
15:18
tinwe: Re: :-)
silhouette
proč je to nechutné? chlap se může přičinit o to aby byl bohaty uspesny a blabla..kdyz se zenska narodi seredna tak je proste chudinka seredna celej zivot..:-D
16:23
L3op4rd: Re: :-)
L3op4rd
Právě - chlap se přičiní, ženská (ho) obere :).
Nejde o to, zemřít pro svou zemi, jde o to, přinutit ty druhé aby zemřeli pro tu svou. - G.S.Patton
19:55
BlastFX: Re: :-)
BlastFX
Přesně tak - u žen záleží na kráse, u mužů na síle. Tak to podvědomě vnímáme všichni a s těma kecama jako "důležité je jen to, co je uvnitř" ať jsou všichni někam, je to jen další póza vytvořená naší "civilizovanou" společností.
I believe in power of Windows Vista.
12:46
bziba: Re: :-)
bziba
Podlě mě na fyzické kráse nezáleží tak moc, jak si hodně lidí myslí... alespoň pro mě je důležité, jak se ta holka chová, jaká je apod. Fyzická krása je u mě až někde na pátém místě :) ...
19:10
WaDa: Nechápu,jak může mít 2 děti s
WaDa
Nechápu,jak může mít 2 děti s Gumovým medvídkem!
Trollí Vysočina
00:13
mickelangello
je to idiot no, co víc k tomu říct...
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
00:25
Killik: huh
silhouette
ja se zdraham hodnotit, to je jako vynaset soudy :x
10:59
Volvacek: ??
silhouette
Hodinotit samozřejmě nic nechci. IMHO nechápu jednu věc. Proč to všechno? Chápu že v životě se toho může stát hodně, ale kdyby si kdykoliv dokázal říct ne, myslím že by se s tím dalo něco dělat.. Pokud je doopravdy takový že nedokáže říct "ne", to je pak horší.
11:39
Nechic: nechápu
silhouette
proč s ní teda lezl do postele, když se mu nelíbí?
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
12:06
573v0: Tak toto mi prišlo neuveriteľn
573v0
Tak toto mi prišlo neuveriteľne smutné...neviem ako na to zareagovať, plusko si to nezaslúži lebo to nie je ako trocha funny a ani mínusko lebo to rozhodne nie je trápne a niečo to vo mne zanechalo. Ale myslím že na lamera toto moc nepatrí..nech si to dá vytesať na náhrobný kameň.
12:52
SmithF: Uff
silhouette
Mínus. Protože to není vtipný, ale zamrazilo mě z toho po zádech.
PS: Padla tu krásná věta "Na kráse nezáleží." Tuhle větu říkají kromě ošklivých holek snad jen kluci, kteří si v duchu myslí opak, ale neřeknou to a pak moje oblíbená sorta ošklivých kluků bez peněz, kteří to stejně se ženskýma umí (ale tam je to modifikovaná verze "Na MUŽSKÉ kráse nezáleží.").
A teď do mě :D
14:19
Killik: Re: Uff
silhouette
Na krase ale opravdu nezalezi. Jsem krasny, ale zensky na to serou, radsi jdou po mych prachach, koupou se v mym bazene, pujcujou si moje auta... Na prachach zalezi, krasa je k hovnu... Chjo, jdu si hodit masli :(

j/k
01:05
Manwelka: Re: Uff
silhouette
velice vtipne, opravdu :D
14:22
Madmistress: Minus
silhouette
Protoze co si budeme povidat, povrchni jsme sice vsichni, ale to ze je tvoje zena hnusna se nerika i kdyby to byla sebevetsi pravda, stejne jako zenska nikdy chlapovi nema rict "ty mas maly pero" i kdyby to byla sebevetsi pravda.

Kdyz uz spolu lidi jednou jsou, davaj tim najevo ze jim tyhle veci na druhym nevadi a tak by je nemeli pripominat, protoze to toho druhyho zbytecne boli.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
17:50
SUK: Re: Minus
SUK
Opravdu? Takze teda ta uprimnost, kterou provozuju a skoro i vyzaduju mi je k nicemu? Tak fajn, mi to bylo divny..
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
23:46
Madmistress: Re: Minus
silhouette
Tohle vubec neni o uprimnosti, proboha. Proc si ji bral, jestli se mu nelibi? Jestli si ji vzal (nebo teda s ni mel deti)a neni nic moc, proc si na ni stezuje? Vzal si ji, tak mu to asi zas tak nevadilo, ne?

Uz vidim, jak by ti bylo prijemny kdyby o tobe pritelkyne naprosto uprimne nad kafem vypravela, jaky jsi debilni hnusny hovado.

Mohl to aspon rict jinak. Mohl rict, ze neni nic moc, nebo ze neni extra hezka. Ale rada bych videla jeji oblicej, kdyby se na sebe dozvedela, ze je "Nechutne hnusna".
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
20:05
BlastFX: Re: Minus
BlastFX
Kdyby to o mně říkala u kafe kamrádkám a já o tom nevěděl, tak by mi to asi nevadilo (co oči nevidí...). A jak je asi pravděpodobné, že ta manželka čte lamera?
I believe in power of Windows Vista.
23:58
Madmistress: Re: Minus
silhouette
Btw, jestli ctis uprimnost, mel bys ctit pravidlo "nerikej o nikom nic, co bys mu nerekl do oci". Chlap kterej svy zene rekne, ze je hnusna neni uprimnej, ale je to totalni blb a rika si o ranu. Vztah ma bejt o lasce, pozdeji nutne o toleranci.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
15:02
mixer: ?
mixer
Tohle není vtipné, tohle je možná tak smutné.. a to, že o tom někdo takhle píše, je ubohé.. "-"
Nos to v kýblu a piš to hráběma...
15:05
someone_else: kurňa přijde mi že sem jedinej
someone_else
kurňa přijde mi že sem jedinej kdo tu větu nebere smrtelně vážně...
“The problem with Internet quotations is that many are not genuine.” - Abraham Lincoln
19:36
jinis: Re: kurňa přijde mi že sem jedin...
jinis
jsme minimálně dva :)
11:08
Vault: Re: kurňa přijde mi že sem jedin...
Vault
3
Thunderbird si myslí, že tato zpráva je nevyžádaná
13:39
kajsd: Re: kurňa přijde mi že sem jedin...
silhouette
4
20:06
BlastFX: Re: kurňa přijde mi že sem jedin...
BlastFX
5
(juchů, schválně k jakému číslu se dostaneme :)
I believe in power of Windows Vista.
13:13
darkknight: Re: kurňa přijde mi že sem jedin...
darkknight
no tak jo no =>6
Powered by Oldschool
16:46
martez: !
silhouette
Po sedmém pivu je z každé princezna!
15:59
MeanWhille: Re: !
silhouette
Někdy i princ :-D
20:07
BlastFX: Re: !
BlastFX
Na to asi budeš potřebovat kvalitnější matroš, než pivo, aby se z holky stal princ.
2 Martez: Už po sedmém? To tedy moc nevydržíš...
I believe in power of Windows Vista.
17:30
ste78: jednoznačně +
silhouette
tohle je ze života, totálně surově řečeno.
uf
Je mi 21 let. Studuji VŠ. Jsem vlastníkem labelu. Šťastně zasnoubený. Jsem nejlepší člověk na světě. Nepotřebuji se hádat.
17:31
silhouette
Na jednu stranu může být za to rád. V životě přece nejde jen o krásu. Možná se mýlím, ale já bych byl sakra šťastný už za to, že mám 2 krásné děti...
22:50
someone_else: Re: ?
someone_else
v životě nejde jen o KRÁSU... já bych byl rád že mám dvě KRÁSNÉ děti...
“The problem with Internet quotations is that many are not genuine.” - Abraham Lincoln
09:39
Volvacek: Re: ?
silhouette
Šak tak jsem to taky psal...
20:11
BlastFX: Re: ?
BlastFX
Většina dětí (novorozenců) je pěkně hnusná - buď jsou modří (nedostaek kyslíku), nebo žlutí (žloutenka). Když ani jedno, jsou křiklavě červení až fialoví. A pokud nejsou opravdu dobře vyvinutí, tak jsou ještě nechutně zcvrklí.
A starší děti taky nemusí nutně být hezké.
I believe in power of Windows Vista.
18:45
silhouette
tak třeba je teď pěkná, co ty víš..
18:47
jhn_: +
silhouette
=) a pokud je to pravda, má jistotu, že mu nezahne ;)
18:57
Darkslide
suchej tam a mokrej ven,dej nám pánbůh dobrej den :D

Btw : serete mě,všichni co tady valí že je to gumový medvídek.. bezte si vase vyjebané kecy cpát jinde..
19:01
pari: to je fakt jsem s pritelkyni u
silhouette
to je fakt jsem s pritelkyni uz 2 roky (deti nemame!!) ale taky to nebyla zrovna nadhera kdyz jsme se potkaly pravda ze ted jeste o trochu vic ztloustla. ale porad je to holka kterou jsem si jistej ze mi neutece a mam s ni mooc pohodlnej zivot, to muze byt taky jeden z duvodu proc sni porad je..
19:10
ste78: Re: to je fakt jsem s pritelkyni...
silhouette
pěkně řečeno, chápu, jak to myslíš :)

chodit s takovou prvoplánově krásnou holkou je nahovno.. Člověk se akorát stresuje a nakonec to přináší více škody než užitku, kromě tedy sexu, kterej se totálně super :)
Je mi 21 let. Studuji VŠ. Jsem vlastníkem labelu. Šťastně zasnoubený. Jsem nejlepší člověk na světě. Nepotřebuji se hádat.
20:17
BlastFX: Re: to je fakt jsem s pritelkyni...
BlastFX
A ty jsi kluk, nebo lezba?
I believe in power of Windows Vista.
10:13
Humr: Re: to je fakt jsem s pritelkyni...
silhouette
Tak to vám to, holky ušatý, přeju :-)
07:54
CPY: Neviem ako toto mohlo prejst,
CPY
Neviem ako toto mohlo prejst, takato demencia jedneho debila ktory sa ani nevyjadril k tomu co tu postol.
a. rad by som videl co je to za nechutne hnusnu zenu
b. rad by som vedel preco si ju ten nechutne debilny kreten bral ked je tak nechutne hnusna

Pravdepodobne ak by aj bola menej pohladna tak sa to kompenzuje tym ze jej manzel je naprosty totalny debilny kreten, a deti nech maju radsej skarede ako nechutne debilne po fotrovy.
11:00
zavos: taky holku nedokazu poslat pry
silhouette
taky holku nedokazu poslat pryc..rict ji ne:(
14:56
TedStriker: To je
TedStriker
asi pěkný hovado ten borec...
Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, kdo z vás to má?
15:49
Celer: Re: To je
Celer
Velice originální podpis.:)
lamer+facebook = fail
20:19
BlastFX: Re: To je
BlastFX
To ano, teď uvažuji, že bych si tu doménu zaregistroval :)
I believe in power of Windows Vista.
15:39
jhn_: =)
silhouette
chlapci, podle mých zkušeností je sex se škaredší holkou lepší ... :-) ty nádhery jen leží a dělej si co chceš, kdežto ty "obyč" holky se snaží, aby to nebyl sex typu šuk šuk sbohem, stará =)
15:57
MeanWhille: Předsudky
silhouette
Co to je šíleně hnusná holka???Žádna dívka není hnusná jedná se jen uhel pohledu.Radši založím rodinu s onou šíleně hnusnou holkou,než s barbínkou,která se neumí postarat o rodinu,neumí vařit a jediné co jí zajíma je odstín laku na nehty,který si vezme na příští mejdan.
16:58
uRandom: Re: Předsudky
uRandom
To je přesně ono, o čem flamewaruju u kousek vejš :)
Nekrmte troly!
21:09
Someone: Re: Předsudky
silhouette
Šíleně hnusná holka může vypadat třeba takto: http://bit.ly/2WLsdP ;)
15:33
katt: Re: Předsudky
silhouette
Dobrej vizážista by i z téhle něco udělal. Vzpomeňme na Zuzku Paroubkovou. To je myslím takovej dobrej příklad.
Katt
20:24
BlastFX: Re: Předsudky
BlastFX
Jestli se ti stará Paroubková líbila, ať už před nebo po té "změně" (ne že bych si nějaké všiml), tak s tebou asi něco není v pořádku...
Btw komentáře lidí na té stránce z předchozího příspěvku jsou hodně dobré :)
I believe in power of Windows Vista.
15:43
bziba: Re: Předsudky
bziba
Naprostý souhlas... hodně lidí se třeba diví, že umím vařit, umím ovládat pračku (pánové, opravdu na tom není nic těžkého... na Googlu najdete manuál :-D), umím si vyžehlit... a to všechno jsem začal dělat proto, abych si zajistil, že i když budu někdy v budoucnu chodit s barbínkou (fuj, hnusná představa), tak že budu mít co teplého jíst a budu mít čisté věci...
10:04
katt: Re: Předsudky
silhouette
Krásnej příklad toho, že papírově krásná holka (bárbína) se někomu může protivit až hnusit. Jak se s tím však vyrovná Lei apod., to je mi záhadou.
Katt
19:29
Lei: Re: Předsudky
silhouette
Pročpak bych měla mít problém se s tím vyrovnat? ;) Krásný člověk se může někomu hnusit stejně jako nekrásný člověk. Jediné, co tvrdím, je, že při výběru partnera sehrává krása nějakou roli (tedy že není pravda, že na ní nezáleží), protože tvrdit opak je podle mě nesmysl. Prostě krásnou holku spíš někdo zkusí sbalit a pokud uspěje a začnou spolu chodit, tak najednou začne záležet na spoustě jiných věcí a ta krásná holka bude mít podobné šance jako ošklivá. Kdežto ošklivé holky si spíš všimne nějaký kamarád, který ji zná a ví o ní, že je hodná atd.
19:33
Lei: Re: Předsudky
silhouette
Jinak krásná holka není automaticky bárbína, to jen tak mimochodem ;)
22:27
uRandom: Re: Předsudky
uRandom
hele tys normálně zkopírovala můj názor :D
Nekrmte troly!
17:37
Lei: Re: Předsudky
silhouette
:))) No jo no, já za to nemůžu, že si to myslím taky ;)
17:00
Lei: Re: Předsudky
silhouette
Jinak doporučuju tenhle článek: http://www.osel.cz/index.php?clanek=1293 , docela sranda (rodiče se méně věnují ošklivějším dětem).
17:11
Lei: Re: Předsudky
silhouette
A tenhle je taky dobrý (lidem se zdají krásnější lidé (které znají) s dobrými vlastnostmi a ošklivější lidé se špatnými vlastnostmi; "Jestli chcete být fyzicky krásnější, nechoďte na plastickou operaci, ale staňte se pro své okolí cenným sociálním partnerem"): http://www.osel.cz/index.php?clanek=715
21:08
bziba: Re: Předsudky
bziba
To asi souvisí s tím, jak kdo smýšlí... já osobně si myslím, že fyzická krása je něco, co by nemělo hrát podstatnou roli při výběru partnera... pro mě je důležité, jaká ta holka je, jak se chová k lidem, jak se chová ke mě, jestli se třeba nebojí jít před barák, vzít do ruky lopatu a například kopat hlínu a převážet jí na jiné místo, nebo třeba sekat dřevo atd. prostě nemá strach o to, že se jí poničí gelové nehtíky... soudit lidi podle fyzického vzhledu je hloupost, já sám nejsme pěkný, takové ty hezké holky alias barbie si mě nevšímají, dokonce jsem už zažil, že ze mě měli hroznou prdel (nejspíše kvuli mému oblečení... šel jsem z brigády, tak jsem měl černé kalhoty polité od kyseliny tzn. vybělené, špinavé a do toho mikinu radegast) ale je mi to jedno... pokud si myslí, že vypadám vtipně a to, že na sebe vezmu věci, které nejsou značkové ji připadá vtipné, tak ať se směje... jenom to svědčí o její inteligenci. tím chci říct, že já taky nesoudím lidi podle vzhledu, ale podle povahy a charakteru.
Teď nevím jestli jsem to dobře popsal, snad to Lei pochopí :)
BTW nechci někomu vnucovat můj názor, jenom jsem se na tom snažil vysvětlit, jak to vnímám já... a určitě tím nechci nikoho urazit :)
11:26
Lei: Re: Předsudky
silhouette
Jasně, super přístup :) Důvod, proč tvrdím, že na kráse záleží, je ten, že je spousta lidí, kterým na ní prostě záleží. Tvrdit, že na kráse nezáleží vůbec je nesmysl, což ale neznamená, že na ní záleží každému stejně.
Upřímně řečeno si nemám co říct ani s "bárbínama", ani s "šampónama" ;) Já na nějakou krásu taky moc nekoukám, ale to neznamená, že neberu v úvahu, že na ni spousta lidí hledí a to velmi.
19:33
Metlina: :D celkem kruté
silhouette
:D celkem kruté
09:44
Manwelka: Já jsem toho názoru, že není š
silhouette
Já jsem toho názoru, že není špatné koupit takovéto slečně pití a dát se s ní do řeči. Ale to to zašlo až tak daleko, že se se slečnou, která se mi zdála hnusná musel vyspat? :) Nechápu mužskou logiku
09:54
Dan: Re: Já jsem toho názoru, že není...
Dan
Asi byla fajn.
14:26
Mrkew: Re: Já jsem toho názoru, že není...
Mrkew
Asi toho vypil moc :)
Menu for zergs: fried firebats, sliced marines, roasted medics.
09:42
Manwelka: Re: Já jsem toho názoru, že není...
silhouette
Jak už jsem tady někde četla, po 7 pivu je každá princezna..ale tak může si za to sám, já kdybych byla sebevíc opilá, tak bych tohle nikdy neudělala :)
18:43
Vrabecek: doprdeleéé nejvic dojeb chlape
Vrabecek
doprdeleéé nejvic dojeb chlapee, soucit s tebou, ale na druhou stranu je to uplne silena predstava :D +
17:34
lolkoko: ...chudák baba?
lolkoko
To je fakt dosť smutné, keď o tej žene chlap hovorí že je odporná a ešte tu aj ľudia dávaju + zo súcitu :-) to by ma fakt potešilo...
Za citáciu dávam automaticky mínus.
15:09
tinwe: no tak jako vtipny, ale byt ja
silhouette
no tak jako vtipny, ale byt ja ta zenska tak me to asi dost zaboli..
11:22
beeeee: Většina lidí je tu poměrně krátk...
silhouette
Nejspíš snad nikoho nenapadlo, že to, že spolu mají dvě děti, nemuselo přijít hned po první noci. Třeba poznal, že je to pro něj ta pravá, i když ošklivá, a začali se scházet. Vy story hned situujete do postele a k potratům a gumám..
23:15
Haremheb: Jednoznačně
silhouette
Jednoznačně má mít chlap ve vztahu plný břicho a prázdný koule. Pak bude doma klid, práce mu půjde od ruky, a v ideálním případě(!) spolu budou oba spokojený.

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6341 dny

Hláška #2256

<Ichey> musím vymyslet rozlučkov


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1868 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2073 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2288 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 10 hodinami

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 31 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.