Detail hlášky #41961

<a> čus, dal bych si kolu
<b> a co ja s tim
<a> tak bys mi jí mohl koupit a doníst :-)
<b> si upad ne??? bydlim od tebe přes pulku prahy
<a> určitě bys nechtěl, aby se brácha dozěvěděl, žes mu vojel mladou, víš jakej je nervák....
<b> ty ses hazl
<b> uz du

Komentář: a dones jí :-D

Informace o hlášce

Datum přidání: 4. 1. 2010
Kategorie: Hlášky
Autor: Deedsy (12 hlášek)
Hlasování: beorn, Deefik, lerra, Problemchild, PavlinII, stojan, Tolsimir, horry, aalfred, Cubis, Herda, Lamer666, w3m, ubozak, prcekleky, cubik, Jarmil, wegas, Radek9, Severina, Orlan, fifik87, Hammer, Danik02, Acorp, Sh4d0W, Snowy, ArMinO, saft, Mat3s_, Mirator, RodneY, Accept, Goues, oOJoKeROo, |x_xXx_|, Eso_Rimmer, zakolu, Nevermore, popik34, blow, McBobr, Griffon, Pepi13, incucu, riwy, CZ_StRider, Skay, Tazzrius, tomikdvorak, crow91, Fan3Tastic, Atlantis, Lucius007, Mar666, Liman, OpaGe, ciakval, IllisAG, Shigi, Se7h, Imzadi, kuras, Bety888, PatchmaN, grandimir, Slay, -TooM-, zzuzu, Cinvor, wailord, lilo, smoulinka, domvala, Mysharr, dwander, Fatal1t, Laurelinad, zax52, Sobosss, Korialis, Haja024, Ondruch, zelvak, DragoonX, tristaver, tausa17, abouttabs, Marcel230, ChuPPa, kocird, Lemra, anezkaceska, hoooh, AMD, soony20, Lostindream, Miss_Amazing, Apophis, czKarlos, Wimpo, JerichoBM, Niwatori, cocker, srobka, Snake, BMJackal, Qweerty, jksdf, bosorka, Defmodus, SidiusM, bkbosorka1, Morv, Euriass, Rotwajler24, daktyl, rendlik, kantare, Hagalaz, freferg, schneck, Gasert, roset, zzuzi, jogino, blueW200, albona, p858, jfk, Asriel, Jitka12345, Lugi, Waco, hossa, jaffar, Mikser, jecmen2, soustruh, Forette, Matesss, fabiocz, android, DMRaper, Petr640, Kanniy, Hanach80, Marty008cz, pepkules, Matrin, s1mp1, kojak, Posky, TomEF, Lida79, Denebola, cheriii, ep69, hostar, Ciko, krpajda, Metodej, Eveni, corwin_x, Maty991, spiderpig, Ella, Andysik, Gerlige, Kagero, nitram1234, forceLord, DAran, vinczenzo, najtrou, Keeehi, BahnoCZ, Marcus7, Ruprecht, abraham, lennygt500, angie-metalbee, tommander, hinogary, ladys91, SkyHaven, Stevie, bradl3y, matrix17, ScH0ll_kIll3r, Adria, Katand, Einhasad, Los, killercat, Finarfin, malufima, vilg, Banan, fatalixi, R-Wolf, psychous3, calexman, Kwisatz_Haderach, Failrue, MistrBuBak, BooBee, despy, Beerius, Rimmoncze, tobytja, czHONAN, Danad, oprs, Kapitan, WellBloud89, Lorandel, Petrziczka, Bosk, peto7532159, Elisabetha, barney33, GorTavaro, Cihak, mrMys, Elgurth, JackSwigert, zgrossl, CarpeNoctem, Witek, Coolak 865 pro a Mungo, Sargon, Gorkil_the_goblin_king, Leblanc, Finer5950, mickelangello, Petur, capova, zlometla, tomzi, Tinnarr, Joanne, GH0ST, iwka, hasahm, alaqella, Michalowic, KaMilka, Ptolemaios, Harys, Daysi, Mackie, petan012, DMDave92, Traitor, deemarc, Kogaku, shadowrun, robbo99, Derevin, Taran, Wery, Pajusa, Groove, hocikto19, Sha-a-kaa, qwertzuio, yannush, X4rd4s, Pista_Hufnagl, zoe37, queeny31, Kamzik, repley, crooty, jursmi, BearPeter, BlueWolf, _Juan_, mesie, teye, Allka, S1mon, Shawn94, JainaProudmoor, kbtmichal, PinkFOX, JarousFCB, lentiilka, petya, smrduty_kojot, aewin_cz, anela, Meer, redvo, karlosnet, freaky_tomato, Sed, sheninho, Tceld, beeeee, HateMePls, exefieses, tik-tak-cz, Kethryn, pavelnop, Einherjar, Hamagen, scarlaxx, Milhauzz18, Gego, Ejmin, Altair, Aelin, Lahvout, vasek004, FrenkyB, Recik, vaevictis, Deianeira, Stickman, Bazim, Zelvi, chudst, Bumerank, Komunard, Piitr, Renee, Goodlike, Edgarix, TidO, MessY, piol, noonick, Sejsel, mweiss0, Annacerv, tms, ooouki, staccey
606 proti
V oblíbených: Kachnickaaa, Micha, sheppard21, aloofness, Mar666, Lostindream, rendlik, Hanach80, krpajda, peto7532159 10 uživatelů
Oblíbenost: 56,27 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

14:31
ryba: bože... za co nás trestáš???
silhouette
bože... za co nás trestáš???
15:11
Darkness: donÍst :D
Darkness
donÍst :D
23:27
kabakov: Re: donÍst :D
silhouette
ano, ty ses nikdy nepřeklikl (podívej jak strašně daleko jsou od sebe klávesy íxé)
18:19
Kacos: Re: donÍst :D
Kacos
To není překlep. U nás se taky říká donýst, a jelikož to není spisovný a nenajdeš to v pravidlech, tak nikdo neví, jak to psát. Ale logika mluví pro ý
21:15
NeilArmstrong: Re: donÍst :D
silhouette
podle mne mluví logika pro í, možná mám potíže s překladem písma Svaté Logiky, objasni tvůj názor
21:53
LaserJet: Re: donÍst :D
silhouette
U mne logika praví donést. :-)
01:46
Usirev: Re: donÍst :D
silhouette
tak to máš špatnou logiku, n je odjakživa tvrdá souhláska... dokonce i, věř nebo ne, v nespisovnejch výrazech :-)
Jsem korektor. Čtení zdejších příspěvků – to je jako neplacenej přesčas.
09:46
nakopnuta_sova: Re: donÍst :D
nakopnuta_sova
Přesně tak. Kdyby se to mělo psát s měkkým, muselo by se to vyslovovat měkce - "doňíst" - a takhle to snad nikdo nevyslovuje. I když ono je možné všechno, proto říkám "snad".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:36
anezkaceska: Re: donÍst :D
anezkaceska
Donýst je české slovo, byť nespisovné, tudíž trvdé y
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
04:11
bouny: Re: donÍst :D
silhouette
ty klikáš na písmenka ?:D
15:31
BILL: Ta pražáčtina
BILL
není vůbec pěkný jazyk...
...a to byly pánské toalety...
15:42
the_domingo: Re: Ta pražáčtina
the_domingo
+1
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
16:32
janko52: Re: Ta pražáčtina
janko52
+2

he p*čo he, to je ale cipata citace
*SIGH* ...sarcasm and my crust... *SIGH* 505 Smile missing...vtip nenalezen
16:48
Ondra_99: Re: Ta pražáčtina
Ondra_99
+3
17:21
M4rtin: Re: Ta pražáčtina
silhouette
+4
17:55
DanDan: Re: Ta pražáčtina
DanDan
Učíte se počítat?
Ten s kapsou... Je zpět!
17:58
Draky: Re: Ta pražáčtina
Draky
+1
Mlčet je známka moudrosti, ale jen mlčet žádná moudrost není
22:51
regrow: Re: Ta pražáčtina
regrow
+2
17:41
4s400ls: Re: Ta pražáčtina
silhouette
+3
20:19
Radeczek: Re: Ta pražáčtina
Radeczek
+5
22:53
Mith: Re: Ta pražáčtina
silhouette
epic fail
00:00
ouvon: Re: Ta pražáčtina
ouvon
+1
11:25
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
+11
15:08
Thorus: Re: Ta pražáčtina
silhouette
+22
15:27
Doug_czech: Re: Ta pražáčtina
silhouette
+33
15:57
xificurk: Re: Ta pražáčtina
xificurk
+42
16:31
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
-4
17:17
cecilconrad: Re: Ta pražáčtina
silhouette
38
18:14
xdosta25: Re: Ta pražáčtina
silhouette
-38
18:28
zavos: Re: Ta pražáčtina
silhouette
69
19:24
gusto: Re: Ta pražáčtina
silhouette
=192 ;-)
21:59
satik: Re: Ta pražáčtina
satik
42
23:05
Doug_czech: Re: Ta pražáčtina
silhouette
Pojdě rozhodit layout!
23:34
satik: Re: Ta pražáčtina
satik
ja tu mam sirku 1920, to nam zabere jeste dost casu :D
02:26
zvonenie33: Re: Ta pražáčtina
silhouette
$i++
06:47
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
zapoměl si ;
06:49
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
Ináč, to nerozhodíš, ono se ti zobraí dole posouvátko :(
10:59
atom: Re: Ta pražáčtina
silhouette
žádný posouvátko tu nemám :-(
12:21
Crazy_Ivan: Re: Ta pražáčtina
Crazy_Ivan
Potvrzuji, posouvatko se nezobrazuje (sirka 1024 momentalne)
I lost a bomb, do you have it?
23:22
janko52: Re: Ta pražáčtina
janko52
+5
*SIGH* ...sarcasm and my crust... *SIGH* 505 Smile missing...vtip nenalezen
16:02
Crazy_Ivan: Re: Ta pražáčtina
Crazy_Ivan
+6
I lost a bomb, do you have it?
18:05
TedStriker: Re: Ta pražáčtina
TedStriker
+7
Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, kdo z vás to má?
19:15
Kolikokoli: Re: Ta pražáčtina
Kolikokoli
+8
You can't take the sky from me... // R.I.P. Z. The Force will be with you, always...
20:20
Radeczek: Re: Ta pražáčtina
Radeczek
=27
15:09
Thorus: Re: Ta pražáčtina
silhouette
neumíš počítat, je to 36
16:21
dwbmb: Re: Ta pražáčtina
silhouette
+1
16:31
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
ani ty, 26
16:54
Rimmer: Re: Ta pražáčtina
Rimmer
ee 36 ;)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
19:49
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
aha, no jo, pardon
19:32
Radeczek: Re: Ta pražáčtina
Radeczek
ja to bral od te 5 nahoru... :) ale mas pravdu
15:28
Doug_czech: Re: Ta pražáčtina
silhouette
+9
15:42
Doktor: Re: Ta pražáčtina
Doktor
++
Jmenuji se Tohel, Doktor Tohel a nosím query proklatě nízko
21:17
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
syntax error
00:22
Cocain: Re: Ta pražáčtina
Cocain
short L=10;
--L;
104% positive, 4% rich, 100% happy
14:10
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
co to je?
14:30
Doktor: Re: Ta pražáčtina
Doktor
Nadeklaruje promennou L v datovem typu short, priradi hodnotu 10 do L a dekrementuje L o jedna ;).
Jmenuji se Tohel, Doktor Tohel a nosím query proklatě nízko
14:44
Rave: Re: Ta pražáčtina
Rave
14/88
...also sprach Zarathustra
11:37
Skoll: Re: Ta pražáčtina
silhouette
smallint hlas(0);
hlas++;
Jsem sice pražák a spisovná čeština mi je pro mne výsadou písemného projevu, přesto se přidávám.
22:43
SkweerookL: Re: Ta pražáčtina
SkweerookL
Jaká pražáčtina? Debilové jsou všude, nejen v Praze...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
13:09
Dan: Re: Ta pražáčtina
Dan
Nejde tu o hloupost. Jen je to nářečím.
22:40
zax52: Re: Ta pražáčtina
zax52
nejde o nářečí, jde o to že normální pražák napíše "donýst", nikoliv "doníst" což by se česky četlo úplně jinak :)
17:40
prostepoky: Re: Ta pražáčtina
silhouette
Normální napíše donést - nevim, co tu melete o nářečí.
19:34
Radeczek: Re: Ta pražáčtina
Radeczek
lol :D
14:55
Berzeger: Re: Ta pražáčtina
Berzeger
Ano, ovsem, takova ostravstina nebo brnenstina je mnohem hezci, ze?

Priste nejdriv premyslet, pak teprve psat :)
16:04
Crazy_Ivan: Re: Ta pražáčtina
Crazy_Ivan
Ostravaci krom toho ze mluvi rychle maji nejspisovnejsi mluvu v republice.
A to ze mluvi rychle je bohuzel duvod proc jsou povazovani za neandtralce, protoze Vy prazske lemry jim nerozumite. Holt nekdo rekne za pul minuty to co se v praze nedokaze rict za minut pet.
I lost a bomb, do you have it?
16:12
Berzeger: Re: Ta pražáčtina
Berzeger
Jiste. A proto se prodava Ostravsko-cesky slovnik o 80 stranach.
17:42
4s400ls: Re: Ta pražáčtina
silhouette
+1
22:43
Cubino: Re: Ta pražáčtina
silhouette
Co pišo? Neber si ostraváky do huby bo.. :D Táhněte, na ostravsku se mluví 3x spisovněji než v Praze.. miluju pražské vlaky.. "vlaaaaaak budeeee zastavovaaaat na příííštíííím náááástupištíííí"
23:57
Crazy_Ivan: Re: Ta pražáčtina
Crazy_Ivan
Zastavi jak zastavi.

Horsi je, ze prazaci jsou schopni vypravit vlak o 10 minut pozdeji z vychozi stanice bez duvodu.
Zadny pripoj, koridor volny.
Osobne jsem tohle zazil, dobihal jsem jak idiot posledni vlak do Budejovic a pak jsem v nem sedel jeste 15 minut na nadrazi. Tak jsem si zavolal par znamym a pry jenom nebyl kdo by vlak vypravil . . . welcome to prague
I lost a bomb, do you have it?
15:20
drake: Re: Ta pražáčtina
drake
ale to se samozřejmě ve skvělé ostravě stát nemůže ! (nejsem ani pražák, ani brňák, ani jiná výše zmiňovaná skupina)
Everytime you add a crappy quote God kills a kitten. Please, think of the kittens !
15:32
someone_else: Re: Ta pražáčtina
someone_else
jo, to já sem jednou takhle čekal v ostravě na metro, stál sem tam několik dní a vono furt ne a ne přijet - v praze by se to nestalo!
“The problem with Internet quotations is that many are not genuine.” - Abraham Lincoln
17:08
RadecekJezecek: Re: Ta pražáčtina
silhouette
Tak tos vlezl do spatne diry zrejme :)
17:28
someone_else: Re: Ta pražáčtina
someone_else
jo, do Ostravy :-D
“The problem with Internet quotations is that many are not genuine.” - Abraham Lincoln
18:02
nikeid: Re: Ta pražáčtina
silhouette
dobre :D
18:09
drake: Re: Ta pražáčtina
drake
+1 (to v komentářích pod touhle citací ještě nebylo)
Everytime you add a crappy quote God kills a kitten. Please, think of the kittens !
22:46
Crazy_Ivan: Re: Ta pražáčtina
Crazy_Ivan
Opravdu jsi vlezl do spatne diry, protoze v Ostrave Metro je a obcas se s Tebou i projede :)
I lost a bomb, do you have it?
16:48
Vrabecek: Re: Ta pražáčtina
Vrabecek
věř tomu že většinu vyrazu z něj většina ostravaku ani nezna :)
12:21
Crazy_Ivan: Re: Ta pražáčtina
Crazy_Ivan
tak nejak :)
I lost a bomb, do you have it?
14:48
janko52: Re: Ta pražáčtina
janko52
lol, ta věta s pražskýma lemrama mě rozesmála
*SIGH* ...sarcasm and my crust... *SIGH* 505 Smile missing...vtip nenalezen
13:55
jeffsos: Re: Ta pražáčtina
jeffsos
Mluv9te nespisovn2 a to moc, HAWK
13:56
jeffsos: Re: Ta pražáčtina
jeffsos
A sorry mam v praci anglickou klavesnici (na coz jsem zapomnel) a vsiml jsem si toho az po odeslani
20:52
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
ne nahodou howgh? ;-)
11:46
Skoll: Re: Ta pražáčtina
17:06
the_domingo: Re: Ta pražáčtina
the_domingo
Ano.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
20:48
BILL: Re: Ta pražáčtina
BILL
Nejhezčí je spisovná čeština, ale pokud chceš znát můj názor, tak nejvíc mému uchu lahodí valašské nářečí :-) A co mě nejvíc rozčiluje, je, že i v televizi už tou pražáčtinou mluví. A pokud (speciálně to je výsada Primy Cool) dabují nějakého cizince, používají právě nářečí z Moravy. To fakt nemám rád...
...a to byly pánské toalety...
21:24
reny: Re: Ta pražáčtina
silhouette
Jako čistokrevný valach (ne kůň) možu enom súhlasit. Škoda, že tak možu mluvit enom doma nebo mezi svojima, protože když tak mluvím v Brně v hospě nebo ve škole, su za exota:)
15:36
MeddlinG: Re: Ta pražáčtina
silhouette
Me osobne se nejvic libi slovenstina z ust jakekoliv slovenky, nadherne mluvila treba Zuzka Belohorcova :)
16:07
NINX: Re: Ta pražáčtina
silhouette
belohorcova ? ty pocuvas vtakom ?
14:48
Rave: Re: Ta pražáčtina
Rave
+1024 :D
...also sprach Zarathustra
18:18
BlastFX: Re: Ta pražáčtina
BlastFX
Myslím, že přesně to chtěl naznačit ;-)
I believe in power of Windows Vista.
14:16
NeilArmstrong: Re: Ta pražáčtina
silhouette
lol
01:17
sulthan: Re: Ta pražáčtina
silhouette
jen tak mimochodem, pokud si pamatuju ze studia ceskeho jazyka, tak s prahou to nema nic spolecneho. Jde o pozustatek stredoceskeho nareci z dob, kdy jeste pulka Prahy mluvila nemecky.
18:02
Ch4rlie: aaano
silhouette
ojíždět,objíždět,přejíždět prostě jakkoliv jezdit po něčí mladý se nvyplácí
omluvte moje občasné hrubky ve větě, mám to již od narození, doktoři se to snažili všemožně vyřešit ale nic nepomohlo
08:06
dddddaviddddd: Take valach :))
silhouette
Take valach :))
Pozítří jsem vynalezl ohnivzdorné zápalky | Tento komentář je přepsaný z bash.org
10:28
Eduard: Tak vznikají vydíratelní lidi
Eduard
Ojedu komukoliv starou i mladou a nebudu mít výčitky - sex je stejný sport jako např ping pong (jen do toho nesmíte zabřednout psychicky - nevěra je v hlavě a né usříknutí z genitálu). Platí tato omezení:
1. nesmí se to dozvědět partnerka (i kdyby mi to schválila) - mohlo by jí to vrtat v hlavě, nebo mrzet, nebo....prostě psychika (z téhož důvodu je lepší nezjišťovat totéž o partnerce - jí neubude, ale náhodou mě to bude vrtat v hlavě... Když mě má ráda a nic domů nepřinese, ať si užije)
2.nebrat ženy kámošů - většina žen většinou vše vykecá a kámoše v blbé náladě nepotřebuju.
3. nebrat kámošky od partnerky - důvodem je kompilace výše popsaného.
Ty ostatní ať si to vyřídí s partnerem samy - pokud byly se mnou, tak to samy chtěly. To je důvod proč se nesnažím ženy balit na to, že je miluju - je to pro budocnost nebezpečné. A taky platí rada Plzáka: zapírat, zapírat, zapírat. Tak by mi mohl někdo s bráchou na druhém konci Phy tak ..... (donáška koly je v tomto případě rovná přiznání).
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
15:21
ste78: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
pěkně sepsáno, souhlasím.

Jediné důležité je, si dávat pozor.. Už jenom třeba blbý chlamydie.. :(( Který tady má zřejmě polovina holek, co šukají., nebo nevím :D
Je mi 21 let. Studuji VŠ. Jsem vlastníkem labelu. Šťastně zasnoubený. Jsem nejlepší člověk na světě. Nepotřebuji se hádat.
15:38
MeddlinG: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
16:33
DeathMaster666: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
DeathMaster666
ROFL... To zkusím taky :D
žádný popis není k dispozici
16:49
LoneWolf: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
No ty voe , je mě sice 18, ale takhle myslet přítelkyně tak ji uškrtím :-/ ani jako chlap tak nejsem zvykly uvažovat
11:18
vanislav: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
protoze to je nake mlade hovadko ktere si pripade silene drsne, ktere vojede vsechno co ma diru. To jsou proste tupci, kteri maji v zivote jako nejvetsi cil sukat a sukat a sukat a pripada si jako silene drsnej borec
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
14:00
jeffsos: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
jeffsos
To si nemyslim, neri tam ze to musis delat, ale kdyz uz citis tu potrebu rid se tim, stejne tak u partnerky ... hledat ji v mobilu a zjistovat jestli ten kamos co se o nem vcera zminila neni neco vic skonci blbe i kdyz se nikdy nic nestalo
14:00
jeffsos: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
jeffsos
Dneska mam asi blby den .... nerika tam ...
16:49
Vrabecek: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
Vrabecek
tak tak...
20:30
Sikec: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
Sikec
Sem proti nevěrám, když si chci užívat, tak jako single, když chci s nějakou být tak jen s ní. Toť můj názor.
Ten boreček je pěkná mrcha, ale stejně dávám +, protože citace je vtipná a o to jde, jak sem tady už od někoho četl tohle je lamer.cz ne molarizátor.cz:-)
Jsi asi tak užitečný jako automat na kondomy ve Vatikánu
08:56
enjay: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
enjay
kdyby byl, tak ti kazdej napise moralizator ne molarizator :D
08:49
enjay: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
enjay
Tak kvuli takovejm hovadum, jako jsi ty, si zeny o muzich mysli to co si mysli.
Az chlapce poznas nejakou, na ktere ti bude hodne zalezet, tak poznas. A jestli i tak ti nebude nevera vadit a nebudes mit vycitky, tak se jdi lecit psychousi.
11:40
NeilArmstrong: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
jn,jen teď mi napadlo, že by admin mohl vyřadit z rotace ten banner na be2 seznamku s tou vycmulenou štětkou, je mi z něj na blití a myslím, že mnoha uživatelům taky
12:12
jm: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
jm
No.. mas v zasade dve moznosti. Admin reklamu nevidi, takze se muzes optat woodyho, jestli neporada nabor :) Druha moznost lezi na adrese http://adblockplus.org/en/
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer
13:01
NeilArmstrong: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
Fajn, diki
14:06
jeffsos: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
jeffsos
Navic se tam ty obrazky meni, ja mam tam nejakeho typka
14:43
Eduard: Možná časem zmoudříš, možná taky...
Eduard
Nikoho neponoukám k nevěrám - to je záležitost názoru každého jedince. Jen předhazuju logiku věci. Přiznání nikomu nepomůže a když už budou nějak nepřímo obviňovat, je dobré vše zapřít. Stejně tak není mou záležitostí řešit, jestli protikus má nějakého partnera - děvče je dospělé a svéprávné a já jí neznásilňuji. Překlad: rozhodla se sama, ať si sama nese následky, já si nesu taky ty případné svoje na svojí straně (není řeč o plození, ale o neplodném, zábavném sexu). Nedospělé kusy neřeším, ty u mne nemá vzhledem k věku cenu zahrnovat - nejsem svůdník, beru jen ty co mají aktivní zájem. (Ale o tom všem tu tento server není, co se týče určení serveru citace mi připadá nudná, u mne neprošla)
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
11:12
vanislav: Re: Možná časem zmoudříš, možná...
silhouette
jsi tupec ktery si zahrava s pocity jinych. Jiste vzdycky holku namotavas jak ji mas rad, jak je pro tebe vsim a pak ji odkopnes jako pouzity hadr. Jsi chudacek na ktereho bych neplivnul ani kdyby jsi horel. Lidi jako ty povazuji za nejhorsi spodinu spolecnosti a preji ti vse nejhorsi.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
14:08
jeffsos: Re: Možná časem zmoudříš, možná...
jeffsos
Tupec jsi ty, vis prd, jeho neznas tak neurazej ... btw kazdy si muze delat co uzna za vhodne, jednou jsme (aspon vetsina doufam) dospeli
14:15
NeilArmstrong: Re: Možná časem zmoudříš, možná...
silhouette
Anarchista? Co když uznám za vhodné tě zabít a vybílit ti byt?
18:38
jeffsos: Re: Možná časem zmoudříš, možná
jeffsos
OK, tak to udelat sice muze ale musi pocitat s nasledky ... kazdopadne takhle do extremu jsem to nedomyslel a drzel jsem se tematu diskutovaneho vyse
21:42
nk8215: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
A kvůli většinovému mínění typu Vašeho postu vypadá statistika rozvodovosti tak, jak vypadá. Souhlasím s Eduardem, sex je (mimo jiné) uspokojování jedné ze základních lidských potřeb a pokud není spojen se zdravotním rizikem, není důvodu se mu bránit. Stejně, jako byste se asi nikdo dobrovolně nenapil vody z kontaminovaného pramene, když existuje možnost pít neznečištěnou (když ne přímo ze zdroje, pomohou purifikační tablety). To jen tisíciletá ideologická masáž církve "zpracovala" tehdy negramotné venkovské obyvatelstvo k tomu, aby se přírodě vzepřelo a přijalo nadiktované ustanovení o maximálně jednom sexuálním (a pokud možno i životním) partnerovi v jednom okamžiku. Postupem doby se z uplatňování téhle zásady stal často argument obhajoby domácího násilí, z něhož pro ženu nebylo úniku (násilník == živitel, žena by navíc riskovala společenské opovržení). V 60. letech 20. století se zdál být vysvobozením vynález ochranných prostředků - vlastní lidskou nedůsledností se ale z vysvobození stala další a mnohonásobně horší katastrofa (rozšíření AIDS). I proti té už se ale lze - navzdory opačnému hlasu z Vatikánu - bránit, v případě rozvojových zemí distribucí a v případě těch rozvinutých prostým používáním těchto prostředků. Čtyřicet let svobody sice onu tisíciletou masáž nevymaže, ale osmdesát už ano.

Nechtěl jsem vyvolat flamewar, ale korektní a věcnou diskusi. Ty, kdo nechtějí jen snášet na hromadu urážky a invektivy, vřele uvítám.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
02:54
LosCatmanos: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
LosCatmanos
absolutně souhlasím (a reakce dole byla původně na Eduardův post ;-) jen se to tam nějak nepřiplo)
RIP Zidane
14:58
NeilArmstrong: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
K té přírodě: věděl jsi, že labutě jsou monogamní? Tedy říkat, že monogamnost je proti přírodě je nesprávné. ;-)
00:13
nk8215: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
ups, díky za upozornění, rychleji píšu, než myslím :) ale většina primátů, pokud vím, monogamní není...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
19:55
NeilArmstrong: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
Já jenom doplňuji, neber to jako vyvracení tvého názoru ;-)
02:44
BlastFX: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
BlastFX
A věděl jsi, že některé kobylky svému partnerovi po páření ukousnou hlavu? Tedy, podle Tvé logiky, říkat, že ukousnout muži po sexu hlavu je proti přírodě je také nesprávné. A takto by se dalo pokračovat velmi dlouho, pokud nebudeme racionální a "přirozené" chování člověka nebudeme odvozovat od nižších živočichů člověku vývojově blízkých, tedy třeba primátů. Tvůj argument je nesmyslný.
I believe in power of Windows Vista.
16:39
NeilArmstrong: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
Jasně, věděl, vždyť nikdo neříká, že ukousnutí hlavy po sexu je proti přírode, někteří to praktikují, zdá se mi, že se to jmenuje snuff nebo stiff...
19:56
NeilArmstrong: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
I když to není třeba smrt uříznutím hlavy...
11:16
vanislav: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
jsi ubohe prase
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
00:51
nakopnuta_sova: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
nakopnuta_sova
A nejen třeba ubohé prase, třeba i hajzl... co když dotyčný tu "mladou" vůbec neojel a <b> jen ví, že brácha <a> nejdřív mlátí a pak se ptá?
Takže kdyby bráchovi <a> řekl, že mu <b> ojel mladou, tak <brácha a> dá <b> přes držku a pak si možná nechá vysvětlit, že to je lež, protože v ten pátek, kdy mu <b> údajně měl ojet mladou, byl na Slovensku u babičky a celé příbuzenstvo mu potvrdí, že ho celý den někdo viděl a ojetí prostě nebylo možné... pak se mu možná omluví, ale rozbitou držku už zpátky nevezme?

Jistě, moc pravděpodobné to není, ale narážím na to, že to je pěkně vydíratelné - udělals, neudělals, nezajímá, koukej mi vyhovět nebo řeknu, žes udělal a dostaneš...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:24
janko52: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
janko52
máš zajímavou fylozofii...asi jeden z těch co nemyslí mozkem, ale klobasou
takže podle tebe : šukejte všichni každy s každym, jen se to nesmí dozvědět vaši partnerové, nebo jejich kámoši/kámošky
*SIGH* ...sarcasm and my crust... *SIGH* 505 Smile missing...vtip nenalezen
13:15
katt: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
Lžeš sám sobě. Děláš věci tajně a bojíš se vyzrazení. Na oko se tváříš, že to máš jasně pod palcem a je to OK, ale odvahu se za svůj čin postavit a říct partnerce do očí "Mrkni, tamhletu šmudlu jsem včera přefiknul." jednoduše nemáš. Ono by to totiž tak OK nebylo. Tak si obskakuj přiležitostné roznožky jak uznáš za vhodné, buď kurevník, ale nesnaž se z toho dělat etalon morálky a myslet si, jak seš čestnej. Fakt nejseš. Vůbec není špatné i v demokratickém světě stavět určité vážené mantinely. Jinak se skutečně dostanem k tomu, co psal NeilArmstrong. Mám zrovna chuť Tě zabít. Když to bude sdílet většina, tak je to vlastně správné?
Katt
11:55
Skoll: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
A v zásadě se to dá s kámošema udělat jinak. Poslat mu domu tu svojí. Pak jsou všichni spokojení a je jistota, že "nikdo nepřijde moc brzy domů".
04:27
Pista_Hufnagl: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
silhouette
Což ovšem Plzák nikdy nevyřkl, chytrolíne.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
00:46
nakopnuta_sova: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
nakopnuta_sova
Jak to víš? Řekl někde, že to neřekl?
Já neříkám, že to řekl a neříkám, že to neřekl.
Jen vím, že mezi lidmi koluje, že "zapírat, zapírat a když tě přistihnou, zapírat" je fakt Plzákovina. To by mohl rozštípnout jen on a pokud mám přehled, tak už nerozštípne...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:45
While: Re: Tak vznikají vydíratelní lid...
While
Cože? Chce se mi zvracet,... :s
I don't know and I don't care.
19:17
Maarthy: Deedsy
silhouette
...to seš ale pěkná svině! :-D
19:53
NeilArmstrong: Komentář: a dones jí :-D Nedo
silhouette
Komentář: a dones jí :-D
Nedonesu.
14:51
Rave: Re: Komentář: a dones jí :-D Ned...
Rave
+123 :)
...also sprach Zarathustra
19:57
Rakos: +
silhouette
Hezký :) +
20:24
Sup3rb: Jak mohlo toto projít ?
Sup3rb
Jak mohlo toto projít ?
Nejlepší pomocnou ruku najdeš na konci vlastního ramene.
10:46
shitcool: Re: Jak mohlo toto projít ?
silhouette
taky to moc nechápu
21:51
dean:
silhouette
jn ... mě to nepříjde srandovní, stejně je to kec, můj názor :)
15:53
LosCatmanos: Libí se mi, že máš pravdu a os
LosCatmanos
Libí se mi, že máš pravdu a ostatní ti tady nadavaj. Kamaradka razí heslo "kdyz zarlim, je to neucta k sama sobe". Se svym byvalym meli takovy vztah, ze spali s jinyma. Dokonce mu jednou vynadala, ze se nevyspal s holkou, ktera ho chtela, kvuli ni. Ale malo lidi je schopno takoveho vztahu, ve kterem je duvera.
RIP Zidane
18:45
crowley: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
crowley
Presne, vsechno ma sva pravidla. A pravidla vztahu urcuji obe strany vztahu.
Nekdo vyzaduje sexualni monopol, jiny absolutni oddanost hranicici s majetnictvim, nekdo duveru a spoleh. Hlavni je, aby je uznali OBA DVA a ridili se jimi OBA.

V tomto pripade je <a> hajzlik, <b> nemuzu hodnotit, <c> je idiot a <ona> je chudak...
It's Time. Time to face what we all believe in.
21:15
nk8215: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
silhouette
"...se svým *bývalým* měli takový vztah, že spali s jinýma"... zajímavé. Trochu mi do toho, vzhledem ke zvýrazněnému slůvku, nesedí ta důvěra...ale samozřejmě chápu, že ten vztah mohlo rozložit x dalších faktorů. Se závěrečnou větou bohužel nemohu než souhlasit.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
01:58
LosCatmanos: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
LosCatmanos
Kamarádce je 30, takže vztahů měla víc. Tohle nebyl faktor, kterej působil na rozložení vztahu. Jednoho dne si prostě oba uvědomili, že jejich vztah nemá budoucnost a rozešli se a stali se z nich jen kamarádi. Přijde mi, že z toho vztahu by se spousta lidí mohlo učit, protože je v něm jak důvěra, že když se spí s jinýma, tak to nutně není podvádění, ale jen ukojení pudů, k čemuž je nutná důvěra (a k podvádění je nutný cit), tak to, že si oba uvědomili, že nemají společnou budoucnost a nedělali scény.
RIP Zidane
12:56
Africanus: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
Africanus
Ukojení pudů.. tohle bych asi svojí partnerce nevysvětlil, se zlou bych se potázal. Opačně to platí taky, pokud by mi ona řekla že se s někým vyspala jen proto, že potřebovala uspokojit svojí sexuální potřebu, tak jí pustím k vodě.
"Nejšťastnější je ten, kdo nejméně žádá" (Buddha)
13:52
nk8215: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
silhouette
A duvod? Nic nez paranoia, ze ten druhy lze a krome pudu tam je i cit, me nenapada.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:47
Africanus: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
Africanus
Pokud máš přítelkyni, tak jí to navrhni - uvidíš jak bude nadšená.
"Nejšťastnější je ten, kdo nejméně žádá" (Buddha)
00:27
nk8215: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
silhouette
Proč bych to dělal? :) Vztah by skutečně šel zcela jistě do háje. Pokud se ale bude objevovat víc podobně tolerantních partnerů, jako je LosCatmanosova výše zmíněná kamarádka, je tu naděje, že v příští či přespříští generaci už to bude běžný vzorec chování a na muže vyletujícího z kůže při nálezu slipů odlišné velikosti za lůžkem či na ženu šílící nad stopou jinak barevné rtěnky na límci mužovy košile budeme pohlížet jako na něco zvláštního, tak jako nám dnes připadají zvláštní tolerantní partneři. IMHO nejde o nic jiného, než o zakořeněný a děděný pozůstatek středověké církevní masáže, viz můj předcházející post k tématu.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
12:00
Africanus: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
Africanus
Tebou, LosCatmanosem (a jinými) nastíněný koncept je sice přitažlivý (zejména pro mužskou část populace), nicméně v praxi těžko uskutečnitelný, a eticky naprosto zhovadilý. A vůbec neberu v potaz názor církve jako hlasatele monogamie, či jiných institucí. Zálety povznesené na normu, to není nic jiného, než degradace vztahu mezi dvěma lidmi, přijetí teze, že důvěra není nutná a ani potřebná, protože není nad sexuální pud a jeho uspokojení. "Měl jsi tu milenku? To je skvělé, doufám že jsi si to pořádně užil. Chvíli počkej, já si jdu odskočit se sousedem a pak udělám večeři." Díky, tohle ne.
"Nejšťastnější je ten, kdo nejméně žádá" (Buddha)
15:23
Dan: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
Dan
Není ani těžko uskutečnitelný (viděli jsme větší společenské změny za relativně krátkou dobu), ale hlavně proč by byl eticky zhovadilý? Že dnes je špatné podvádět svou ženu je špatné proto, že společnost očekává, že jí budeš věrný. A proto to očekává i ona, a nevěra by jí ublížila.
Já bych nemohl žít ve vztahu, kde by byla promiskuita normou. Ale vím, že kdybych žil ve společnosti, kde by to bylo zvykem, přišlo by mi, že bych nemohl žít v monogamním výlučném partnerství.
22:28
nk8215: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
silhouette
Hmm, vidím, že se neshodneme. Já tam prostě tu přímou souvislost "tolerance více partnerů == degradace vztahu" nevidím a to, co Vy máte za katastrofu, je pro mne obraz ideálního soužití...
Ale přesto si proběhlé diskuze cením. Vyměnili jsme si své názory slušně a kultivovaně, nešlo o žádný flamewar - a to se už i tady na Lamerovi vidí žalostně málo - jaký to kontrast proti obrovskému flamu na téma "hiphop vs. zbytek hudebního světa" (http://lamer.cz/quotes/show/33069#comments) nebo třeba proti "p**e plesnivé" (http://lamer.cz/quotes/show/3719#comments).
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:24
NeilArmstrong: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
silhouette
Partnerství je od toho, aby si navzájem se milující osoby uspokojili pudy. Nechápu pak, proč utíkat k někomu jinému.A když je to tak, že se tomu druhému nechce, tak to jde o pochopení, i o tom je vztah.
00:29
nk8215: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
silhouette
Souhlasím - jde o pochopení. A toho se v dané oblasti naneštěstí až příliš nedostává...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
01:04
nk8215: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
silhouette
Ano, spousta lidí...hlavně ale scenáristky (muže jsem mezi nimi nezachytil) nekonečných televizních seriálů. Němci jim říkají Dauerbrenner - věčně hořící. Stejně, jako svítí věčné světlo v kostelích, i tyhle seriály téměř věčně svítí z obrazovek jakožto magnety na určitou cílovou skupinu (no flame), protože jsou přece ze života, že...no a když se žádný takový obraz ze života neobejde bez nějaké té rvačky nad jinak barevným/dlouhým vlasem na potahu gauče nebo náhle se objevivšího dítěte, jehož biologický rodič je odlišný od hrdinova současného partnera, na kterémžto faktu se vybuduje nervák co do hladiny hluku srovnatelný snad jen se startem letadla, pak je jasné, že se to často přenese i do reálu. Média vládnou, bohužel...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
11:58
Skoll: Re: Libí se mi, že máš pravdu a...
silhouette
Dalo by se to nazývat polyamory, nebo pouze "sexuální partneři"?
09:50
hakim: dej si facku
hakim
delas to pro sebe... a urizni si penis, nejsi hoden byt chlapem, tohle delaj zensky
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
14:04
NeilArmstrong: Re: dej si facku
silhouette
+1
20:45
Altair
+∞
Hy, Погоди !
09:51
bounick: -
bounick
tato už tu byla asi 100x
Zabili Zidaneho, parchanti
15:39
Sonic_X: no ROFL :-D
silhouette
To jsem zvědav jestli tuhle diskuzi taky najdu v citacích, škoda že toho většinu admini smazali, takhle potrápi layout.. :-D Jinač citace super +
13:13
silhouette
Muzi a zeny ziji odjakziva v parech a pary ve skupine, protoze je to vyhodne. Mluvit o nevere jako o ukajeni pudu je naprosta zhovadilost, pud je k samotnemu sexu, ne k "sexu zrovna s touhle blondynkou."
Srovnavat jakykoliv socialni chovani (i sexualni) s opicema neni na urovni. Jestli jste si nevsimli, nekdy po sobe ve vzteku hazeji vlastni hovna.
Vy byste strasne chteli, aby "partnerka respektovala, ze vam to jen s jednou proste nestaci," a pritom sami nerespektujete, ze ona podobne chovani neschvaluje.

Zarlivost je naprosto prirozena vec, je to touha po jistotach, kterou ma kazdy. Prirozena touha zeny je mit jednoho, nejlepsiho muze, ktery zajisti budoucnost jejich deti - zni to mozna jako klise, ale vychazi to z realneho vyzkumu. NECHCI tady polemizovat o "neplodnem" sexu,ktery je o "zabave" - komentatorum pripominam, ze sexualita a sex je neco jineho. To, o cem mluvim, je pristup k vlastni sexualite.

Pokud vam prijde, ze jsme my, lide, povysili sex na vic nez jen na plozeni deti, musite uznat i to, ze jsme ho povysili nad ramec obycejneho soupani bez nejakych citu.

Partnerstvi je o toleranci. Ale kdybych se dozvedela, ze ho muj partner strkal jinam, i kdyz jednou z mych moralnich zasad je nebyt neverna a nejen ze to od nej taky vyzaduju, ale boli me a trapi, kdyz to dela on - nejspis ho vyhodim, pokud se nebude jednat o jednorazovy ulet. Me se z toho totiz chce zvracet. Verte tomu, ze dlouhodobe se to delat neda, nahoda je vul, neda se spolehat na to, ze se to pritelkyne nedozvi. Ve chvili, kdy to delate, zrazujete jeji duveru a vystavujete se riziku jejiho odhaleni, cimz ji ublizujete. A kdyz clovek cilene ublizuje partnerovi, do prdele s nim.

Moralni a eticka pravidla jsou od toho, aby stanovovala normu. Kdybyste zabili cloveka, urcite byste byli psychicky uplne v klidu, "kdyz se to nikdo nedozvi."

Mam rada sex, mam na nej chut dost casto, ale stejne neobskocim prvniho, koho uvidim. To bych byla uplne normalni devka. Kdyz pominu duveru partnera...
... Panove, kdyz se vyspim s kazdym, znacne tim snizuju svou exkluzivitu :)
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
13:22
the_domingo: Re: Nu
the_domingo
+
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
21:17
nk8215: Re: Nu
silhouette
I když to tak asi nevypadá, naprosto souhlasím. Také vidím rozdíl mezi, ehm, užíváním služeb příslušných podniků a plnohodnotným vedlejším vztahem, v němž je i citová stránka.
Výběr citového partnera je pro každého svobodná volba a to, že třeba natrefí na protějšek, kterého paralelní vztah zraňuje, je jeho vlastní riziko a stížnosti a nářky nebo dokonce ignorace této skutečnosti nejsou na místě - "když člověk cíleně ubližuje partnerovi, do p****e s ním" a ať hledá dál, třeba najde někoho, komu tím ubližovat nebude - nebo je-li mu stávající vztah cennější, nechť ten paralelní utne. Tak to vidím já.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6341 dny

Hláška #2256

<Ichey> musím vymyslet rozlučkov


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1868 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2073 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2288 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 9 hodinami

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 31 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.