Detail hlášky #42146

<kena> heh, jsem ted sel vyhodit odpadky :-)
<blaG> no a?
<kena> a nesl jsem si to v tasce
<kena> najednou kolem me probeh nakej cikan
<kena> vzal mi tasku a podjelo mu to :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 10. 1. 2010
Kategorie: Hlášky
Autor: name123 (12 hlášek)
Hlasování: Harys, Batrachus, ABU_Achmed, Mungo, Deefik, Eradan, DMDave92, BadKarma, stojan, Tolsimir, Everis, NtCat, -TooM-, goosepd, aalfred, Jozxyqk, w3m, love--sucks, Danik02, wegas, robbo99, Danny991, fabiocz, ubozak, saft, Leblanc, JohnySkelet, chudst, Finer5950, petry, skeblik, Mysharr, Jehudo, Acorp, Se7h, zukato, rosoll, Ordos_Koala, Urubaen, viacik, HamrakCL, chylex, Matekiller, dwander, Ailee, Slay, VikyCabadaj, Zabbrick, fordob, horry, Lemra, tulen, Neuromancer, zlometla, George, Snowy, Enethen, Radek9, SkyHaven, Dany0, SmithF, Cornulle, oOJoKeROo, Martincz, Gorkil_the_goblin_king, petya, Danol, DARTHPraetorian, Mat3s_, kejhal, GH0ST, B-ree-m, voliminal, wary, OpaGe, blow, Oky, dave5000, Morv, Pepi13, alaqella, McBobr, f_fabregas4, riwy, genius920308, chicken1, CZ_StRider, tomikdvorak, fatalixi, Fatal1t, Mikser, Wrynn, zax52, speedy89, Witek, Skay, Ptolemaios, Herda, karlosnet, Ondruch, Hammer, Korialis, LukeTLS, TomEF, Thab, Mackie, Imzadi, Beezer, Aya17, DragoonX, barney33, Highlander, eLhighkz, BC, Mirator, zzuzu, Severina, gensilver47, fifik87, EliEli, smoulinka, Derevin, reep, abouttabs, domvala, Pajasas, czKarlos, Sally, ciakval, AMD, Cinvor, Pajusa, Sobi, Honza0297, Sobosss, pitufo, deemarc, lerra, Wery, Wauder, markycz, Danecki, Snake, Skprorok, yannush, Gregor, corwin_x, duchypuchy, lilo, Baltazzar, Spiiiidy, Marcel230, assim, If-if, Majesty1982, metrixm, domx, djmikky, Akersh, Hans, bosorka, blueW200, Matesss, qwertzuio, popik34, kecal_op, tomzi, zelvak, kuras, N3mesis, jursmi, Lugi, JerichoBM, Liman, srobka, Pista_Hufnagl, teye, tristaver, Stevie, Nevermore, Spiderwoman, hasahm, mautycka, Bemecky, Reiki, repley, Groove, trepka, Sasenka, p858, ScOrPiOn9, Pavilion, kenziscissorhands, AimiHanibal, fieldy_, KaMilka, zzuzi, spiderpig, Vevoda_Wolf, Trny, Frankie111, jaffar, jurda, backhun, mmenie, mismas, HateMePls, JohnyWhooof, Cejda, Hagalaz, Angrycheese, kevin365, sevenjetc, Lucisu, soustruh, Ecs19, Shadow606, Lei, koso, pali6, bradl3y, cenco89, Raky, shitcool, Ilidan, aewin_cz, Namoot, zulik, Lida79, dejvid17, Gobledon, tausa17, DMRaper, Mango, Honya, freferg, Waco, Meimei, Shadowmaster, Kethryn, Eveni, e-litt, Ciko, Winters, linuxuser, Recik, Meer, Nogi, labello, tejpek, Goues, Shireen, jezzy, Gasert, forceLord, Cubis, Metodej, Ella, bubhak, vinczenzo, Finarfin, Tceld, Denebola, MistrBuBak, LukSoft, tobytja, Sha-a-kaa, noonick, Juggernaut, jantusla, Stevecek, Gerlige, sark, LittleOmig, ladys91, tik-tak-cz, jogino, Wreis, kapoka, SPOK, Kagero, Remixxx, hostar, pavelnop, Hamagen, Titanit, Botis, tocra, tommander, Milhauzz18, PavlinII, rendlik, abraham, PinkFOX, exefieses, vaevictis, Anfy, Metzgermeister, PatchmaN, FrenkyB, Anti, Marcus7, matrix17, ScH0ll_kIll3r, scarlaxx, Beerius, Banan, Carney, Bety888, user1234n, Los, n3olin3, staccey, calexman, xkobram, asdasd, Maty991, Stickman, anezkaceska, Deianeira, tito100, Sejsel, Rimmoncze, finnean, SmallMongoose, Einhasad, Apophis, Metis, kudli, despy, peto7532159, LuciRoo, sejky32, KorYi, Edgarix, vlcekxf, oprs, killercat, Lorandel, Foxtrot, dorry, Griffon, TidO, AsciiWolf, Danad, Daysi, Komaar, logout, liennie, ric4rd, Kapitan, Schade105, WellBloud89, Petrziczka, toop, Trigger, Bilskernir, krisikowa, Perun, CrazzYdiot, Elisabetha, Elgurth, nakopnuta_sova, Thargas, CarpeNoctem, Liquor, Zelvi, inkara, yzan, zgrossl, Ghaarf, Kwisatz_Haderach 1329 pro a beorn, 3Run, incucu, mickelangello, Tinnarr, beeeee, zakolu, kadibudka, ArMinO, mike2406, Lucky, Montechito, crooty, albona, JarousFCB, kbtmichal, jfk, lentiilka, vasek004, crapper, Gego, Ejmin, smrduty_kojot, Keeehi, honeybw, freaky_tomato, BearPeter, Annacerv, Aelin, psychous3, Pospec_CZ, Komunard, piol
220 proti
V oblíbených: desuk, AMD, Spiiiidy, Kachnickaaa, Frankie111, Shadow606, Loki123, sheppard21, liennie 9 uživatelů
Oblíbenost: 83,97 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

16:13
Azur: doufam, ze se to nesmaze za my
Azur
doufam, ze se to nesmaze za mytus zvany " rasismus "
16:22
olafmasturbator: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Tak podle mě je to dost rasistické... Ten sníh po kterém běžel je bílej a v přesile, takže to určitě udělal z rasové nenávisti.
14:50
eirrikr: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
není to rasismus, protože cikáni jsou europoidní rasa.. co to ale je to nevim. xenofobie? etnická nenávist?
17:24
culo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
cigani su europidna rasa??to by som nepovedal, predsa oni pochadzaju z indie a nepovedal by som, ze to je europidna rasa..mozno sa mylim
19:23
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
Mýlíš. Arabové taky.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
23:37
fantomas: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
v com sa arabi mylia? :)
00:17
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
:))
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
21:44
eirrikr: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
ale né, indové jsou taky europoidní rasa, tuším že se tomu někde říká i indoevropská rasa nebo tak nějak.. jsou to jen různá etnika..
16:23
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
Popis skutečnosti skutečně není rasistický, ale nazývat rasismus mýtem, za to si dej facku.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
22:01
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
V případě cigánů není rasismus nic - vše je jenom přirozená reakce.
22:15
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
Ty mě nikdy nepřestaneš udivovat :)
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
23:57
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Jak to?:-)
10:59
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
Přijdeš mi jako inteligentní člověk s rozumnou argumentací, ale občas z tebe vypadne takový moudro...:)
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
11:58
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Já proti cigánům nic nemám, pokud mi zrovna nekradou tašky nebo nedělají někde bordel.:-) Ale i když jsem tu přirozenou reakci myslel jako vtip, ono to zase až tak daleko od pravdy není - nemyslím si, že by Češi obecně byli rasisti, ale cigáni nám prostě nedávají na výběr. Každou chvíli uvidíš někde cigána, jak bezostyšně na veřejnosti krade, když jdeš kolem jejich obydlí, bezpečně poznáš, kdo tam je pánem domu, když v noci ( nebo někde na odlehlejším místě ) potkáš jejich skupinku, máš velice dobrý důvod se jí vyhnout apod. A když pak ještě vidíš, že si bydlí v domech na černo ( což by tobě nikdy neprošlo ), že si klidně vydupou sociální dávky, na které nemají a nikdy neměli nárok, zatímco tobě vezmou příspěvek na dítě, protože jsi měl zisk větší o 8 haléřů, než byl limit, zakládají jim školy, jejichž dokončení má mít stejnou váhu, jako tvé školy, ale přitom jejich učivo je v porovnání s normální školou primitivní atd., nemusíš být rasista, abys je měl nerad.

Myslím, že by každý našel nejmíň 10 důvodů, proč nemá rád cigánstvo.:-)
13:17
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
Já s nima nikdy problém neměl :) náš basák v kapele je cikán, jedna moje sestra je poloviční cikánka a znám i dost dalších a obecně můžu říct, že když je vytrhneš z toho prostředí ghetta, kde logicky nemají žádnou motivaci a jejich společenské hodnoty se odvíjejí od toho, co vidí kolem sebe, tak jsou hodně snaživí, učenliví, mají výbornej cit pro hudbu, a - světe div se - neexistuje žádnej gen, kterej by je nutil krást nebo dělat bordel :) ten problém s prostředím ale funguje pro každou deklasovanou a pevně uzavřenou skupinu, nejenom pro cikány.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
16:27
phonzik: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
phonzik
+1
And now for something completely different ...
19:22
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Jo, cit pro hudbu mají úžasný, to se jim musí nechat... Já s nimi naštěstí v kontaktu příliš nejsem ( tam, kde bydlím, jich až tak moc není, to spíš o pár městských obvodů dál ), akorát potkat je třeba zrovna na úřadech a vidět, co si všechno můžou dovolit a co jim všechno projde, to by se jeden fakt divil. A objektivním faktem je, že jsem ještě na žádném úřadě nepotkal klidného Roma, který by tam byl jako každý řadový člověk. U nás vždycky, když se objeví cigán na úřadě, je jasné, kudy to bude pokračovat.:-) A nejsmutnější na tom, že si vždycky vydupou, co chtějí - zato nám těch idiotských 8 haléřů nikdo nepřehlédl a přišli jsme tak o zhruba 15 stovek měsíčně, nebo kolik to dělalo ( nevím jistě, vyřizovala to přítelkyně - určitě to bylo přes litr ).
20:27
573v0: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
573v0
No ja som mal tú česť stretnúť pár kľudných Rómov a aj keď je pravda že niektorí sú na zbláznenie, keď manžel kričí na manželku cez celé námestie o tých najintímnejších veciach, to už je fakt miestami dosť funny. Na druhej strane mal som spolužiaka Róma, ktorý síce vyrastal v "pravom rómskom prostredí", ale bol to charakter a to sa musí nechať :D. No skrátka, snažím sa nehľadieť na žiadneho z nich s predsudkami a ak ma nejaký z nich osloví, správam sa k nemu ako ku komukoľvek inému, ale tie predsudky tu určite sú. Neviem ako ste na tom v Čechách ale tu majú voči nim predsudky všetci. To ale neznamená že ich treba dať najavo. Dosť rozsiahlo o tom pojednáva jedna epizóda South Parku :D
14:14
Rimmer: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Rimmer
Myslis dil, kdy Chef bojuje za svou kulturu a nelibi se mu rasisticka vlajka South Parku? :))
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
20:09
ouvon: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
ouvon
jak se jmenuje ten díl ?
00:36
Rimmer: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Rimmer
Epizoda 4 dil 8 - Chef Goes Nanners (Boj o rasistickou vlajku) ;)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
15:50
ouvon: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
ouvon
díky.
10:23
lolkoko: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
lolkoko
Jeden, dvaja cigáni nenapravia reputáciu ďalším sto. To máš ako to príslovie s mechom zemiakov. Nekúpiš mech skazených zemiakov kvôli dvom dobrým :-). Najviac ma irituje že si ako menšina najviac vyskakujú a furt sa odvolávajú na rasizmus čo už je vážne neoriginálne (ale stále bohužiaľ účinné). Tiež poznám pár slušne pracujúcich rómov a slušne žijúcich a snažiacich sa. Ale jednoducho už mám kvôli tým skúsenostiam s tými zlými vsugerované do hlavy že prosto robia bordel a sú to kurvy, a v 99,5% je to jednoducho fakt, na tom sa nič nemení :-)
Za citáciu dávam automaticky mínus.
10:53
Radeczek: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Radeczek
spis 100 ciganu pokazi reputaci dalsim dvoum. tot je muj nazor. Znam strasne moc ciganu a z toho jsou v pohode 2,slovy dva! Jinak moje zkusenosti s okradanim? jednou se me pokusili cornout mobil (to dostali pekne pres hubu a to sme byli ja a kamos a oni byli 3), 2x me napadli, a jednou me na velikonoce okradli o velikonocni vajcka (me bylo cca 9 a jim bylo okolo 15 a byli 4). Bilej me nikdy neokradl, nenapadl,... Tak sry, ale ja rasista su po zkusenostech.
10:54
Radeczek: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Radeczek
sry spatne jsem si to precetl od tebe :D
15:00
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
A to dělá právě to prostředí, vždyť je to jednoduchá premisa.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
16:41
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Tím si nejsem tak jistý. Zkus si adopotovat malé cigánče ( ne, že bys s tím měl mít nějak velký problém... ) a uvidíš, že romské dítě bude celkem hodně jiné od bílého. Romské děti jsou daleko aktivnější ( spíš by se dalo říct hyperaktivní ), jsou až příliš vytrvalé ve vydupávání si věcí ( nepomůže je seřvat, seřezat, nabídnout alternativy, prostě nic ), jsou přehnaně emotivní apod. Pokud za jejich chováním v dospělosti stojí opravdu jen výchova, jak to, že rozdíly mezi našimi rasami jsou zjevné už v tak brzkém věku i při normální výchově?
19:26
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
Především nevěř Boučkové, to je xenofobní kráva.
Mám adoptované cikánské sourozence, takže o těch problémech vím. Existují. Stejně tak existuje snaha je odstranit.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
21:06
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Kdo je Boučková?:-)
21:18
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
Tereza Boučková, napsala Rok kohouta, strašně zprofanovaná knížka...
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
23:10
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Tu neznám, ta mě naštěstí neovlivnila.:-)
21:53
nk8215: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
What the? Já myslel, že ona taky...o_O
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
21:54
nk8215: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
*že má/měla taky nějaké Romy adoptované...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
00:49
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
Jj, měla. Ono když si to přečteš, nezbavíš se pocitu, že se staví do role děsné chudinky. Jako "já jsem si je v dobré vůli vzala, ale oni nejdou převychovat, bůů..."... a lidi jí to žerou, protože ona je ta hodná česká máma, která chtěla poskytnout těm potvorám milující domov a oni zneužili její lásku, protože to jsou zlí cikáni a blablabla. Mamka s ní byla v televizní debatě a nic hezkýho se o ní prý říct nedá.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
01:28
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Ego... Takových lidí lítají po světě tři zadky a ještě kusek. Typický scénář - babka je v nouzi, už prostě dál nevydrží čekat na dítě, rozhodne se, že příjme i cigánče. Hlava plná fantazie, v očích dítě, které roste do síly a krásy...a pak realita. Malý uvřískaný parchantík, který si dělá, co chce, a trestům se vysmívá. Babce dojdou nervy a začne všem vyprávět, jak ona celý svůj život obětovala a nic nedostala nazpět, jak je ten svět nespravedlivý.

Takových je... Nejčastěji, co znám, to jsou takové ty typické vesnické drbny, co ví všechno, co se kde šustne ( samozřejmě nic, co by mělo nějakou hodnotu ), čtou Blesk a dívají se na telenovely.
10:51
Michvolka: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
"Tím si nejsem tak jistý. Zkus si adopotovat malé cigánče ( ne, že bys s tím měl mít nějak velký problém......"

Bohuzel nerozumis vubec ani systemu adopce ani romske komunite. Jednak romskych deti neni v detskych domovech tolik, jako si vetsinova populace mysli (je jich hodne, wtz, v porovnani s tim, kolik je cikanu v CR) a druhak obvykle neni mozne adoptovat romske dite. Abys mohl odoptovat dite, musi se rodice vzdat svych prav na ne a to vetsina romskych rodicu nedela, oni vidi ty rodinne vztahy uplne jinak nez jine narody, jsou tak nejak vic setmelene. Obvykle sve deti v domove aspon navstevuji, posilaji jim dopisy a pokud je to aspon trochu mozne, snazi se dostat deti zpatky. To za prve. Za druhe, romske deti vychovavane ceskymi rodinami nejsou jine nez normalni dite do jednoho urciteho bodu, do chvile, nez se dostanou do skoly. "Bile" deti se s nima nebavi, protoze doma slychaji kazdy den, ze cikani jsou spinavi a kradou a nebo jim to rodice zatrhnou, ze stejnych duvodu. A tak cikane muze chodit do skoly namydleny a mit ukoly hotovy a bejt nejbystrejsi a nakonec stejne jediny deti, kteri se s nim budou bavit budou bud dalsi cikani, nebo grazlici, kterym je to jedno. A vsichni vime, ze prostredi pratel dite v urcitem veku ovlivnuje prakticky nejvic. Jestlize takovy dite travi cas temer vyhradne ve spolecnosti "klasickych" cikanu, co do nej navic hustej, ze je nejakej divnej, kdyz je cigos a nechova se tak, tak co o tom vic rict.
Kdybys znal rodiny, ktere adoptovaly romske dite, vedel bys, ze ty deti jsou v nizkem veku uplne normalni, nikoliv hyperaktivni, jak bys rekl ty.

Koneckoncu, kdybys adoptoval nejakyho kanibala tamhle z pralesa, taky nebude mit potrebu pojidat padle valecniky nebo tak neco. Bude to uplne normalni dite.
12:01
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
+1, 2, 3, 4, 5
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
13:09
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Ne e, o adopci nic nevím, jen to, že právně volné dítě bylo donedávna jen takové, o které 6 měsíců nikdo nejevil sebemenší zájem, přitom stačilo poslat jednou za půl roku pohled a bylo to považováno za zájem ( dnes už to tak naštěstí není, dneska se zájem posuzuje trochu míň striktně, je tam nějaké dělení, tuším, že na opravdový zájem a ještě nějaký ). Taky to, že existuje nějaká přímá adopce, u které ale zákon neumožňuje použít k vyhledání náhradní rodiny třetí stranu ( díky čemuž měl chvíli problémy FOD ), a že i při souhlasu s přímou adopcí čerstvě narozeného dítěte musí dítě stejně ještě trčet 6 týdnů po porodu v kojeňáku, vím, že jako žadatel podstupuješ psychotesty, můžeš velice specificky zadat, jak si dítě představuješ, čili jestli chceš nějaké etnikum, jestli ti vadí nejrůznější nemoci, jakého pohlaví má být, jak má být staré atd. Adoptivním rodičem může být manželský pár stejně jako jednotlivec, pokud projdou psychotesty, akorát s tím, že jednotlivec má jen pramalou šanci se dítěte dočkat. Čekací doba na zdravé bílé dítě je podle lokality obvykle 2 až 5 let, u cigánčat to bývá podstatně míň, obvykle od roku do 3 let.

Jinak teda o adopci nic nevím.:-)

Co se výchovy cigánčat týče, obávám se, že nemáš pravdu. Pár rodin s adoptovanými předškolními cigánčaty znám. Ta děcka nemají problém s interakcí ve školkách nebo venku s jinými dětmi v jejich věku, nejsou nijak diskriminována ( alespoň zatím ne ), ale přesto hyperaktivní jsou a přinutit je chvíli dělat něco, co se jim nepozdává, dokáže být solidní oříšek. A to jsou děcka, která se s jinými cigány prakticky nestýkají, navíc vyrůstající v normální klidné bílé rodině a mezi dětmi, které ještě nechápou a neřeší rozdíly mezi kulturami.
18:06
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
S tou adopcí máš v hlavních bodech pravdu, FOD měl problémů víc, zčásti díky dost idealistickému pohledu na věc, který ovšem narážel na byrokracii. Bývalá ředitelka DD v Tišnově přeřadila slušně prospívající, bezproblémovou holku (romskou) z normální ZŠ do zvláštní, v pololetí 5.třídy, aby zkomplikovala přechod k rodině. Důvodem byly prachy, nemohla si dovolit přicházet o děcka. DD je prostě byznys jako každej jinej, ti lidi, kteří tam pracujou, často nemají zájem o to, aby šly děcka do rodin. Nechápou DD jako přechodný prostředí, který by v ideální společnosti vůbec nemělo mít svoje místo, ale jako svoji práci, o kterou prostě nechcou přijít. Z toho ty problémy pramenily nejvíc.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
03:49
peavey: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
peavey
slusna demagogie nebo cista naivita, ted nevim...
10:39
kaish: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
kaish
já si myslim, že u některých cikánů(především těch adoptovaných, protože ty se vymanili z toho prostředí a výchovy) je to pěknej případ sebenaplňujícího proroctví.oni by se i chovali slušně, ale pokud ti někdo furt cpe "ty seš cikán,kradeš, rveš se, atp." Jestliže je určitá situace lidmi definovaná jako reálná, pak je reálná ve svých důsledcích.
v pekle si čtou odmítnuté citace..
10:56
the_domingo: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
the_domingo
:) +1
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
17:59
Kolikokoli: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Kolikokoli
Nevolil jsi náhodou DS? ... Vlastně promiň, ty asi ještě nemůžeš...
You can't take the sky from me... // R.I.P. Z. The Force will be with you, always...
19:24
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Vsadím se, že já mohl volit v době, kdy ty jsi sotva přestal chodit na nočník - a to je mi 22.:-P

Tak, jeden druhého jsme si urazili, určitě se teď cítíme blaze a můžeme v diskuzi pokračovat zase kultivovaně, ne?;-)
05:16
phonzik: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
phonzik
Já osobně jsem pro další urážky, dejte si do těla, hoši.
And now for something completely different ...
11:52
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
To sai nevyjde, jsem příliš zbabělec.;-)
16:13
Kolikokoli: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Kolikokoli
Nejsem hoch ;) a všech bitev se straním, jen mě rozčílil příspěvek o cikánech :)
You can't take the sky from me... // R.I.P. Z. The Force will be with you, always...
21:07
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Nejsi hoch? Tož to ovšem "dejte si do těla" dostává úplně nový význam...
22:31
lolkoko: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
lolkoko
Pravda bolí? Čo ťa štve na príspevku o cigáňoch? Veď Intri sa jasne vyjadril že proti nim nič nemá, alebo by teda nemal po vlastných skúsenostiach, a skoro každý tu má také skúsenosti? Takže sme všetci rasisti?:-)
Za citáciu dávam automaticky mínus.
23:15
Kolikokoli: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Kolikokoli
Néé.. já to nemyslela zle, ale kolem mě samí rasisti - ve škole, doma, mezi lidma... tak už jsem tak trochu magor a na podobné příspěvky reaguji poněkud přehnaně (přiznávám to) :)
You can't take the sky from me... // R.I.P. Z. The Force will be with you, always...
23:26
Intri: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
Já býval stejný... Taky jsem si říkal, co furt lidi s těma cigánama mají. Jenže ono to přijde, dříve nebo později. Časem celkem zákonitě dojde k situaci, kdy se budeš cítit ukřivděná, kdy ti bude připadat, že zatímco ty makáš jak blbec, platíš sociální pojištění, jehož podstatná část jde na cigány, oni si žijou celkem spokojený, sotva někým omezovaný život a k tomu všemu ti jejich 12letý capart ukradne peněženku a když mu důrazně řekneš, ať ti ji vrátí, vysměje se ti do ksichtu se slovy "kurvo rasistická".

Ono je potom těžké negeneralizovat, a tím spíš, když všude z okolí slyšíš, že se totéž děje mnoha jiným lidem, včetně tvých známých.
14:29
Rimmer: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Rimmer
Intri souhlasim naprosto s kazdym tvym slovem... Velke + pro tebe. Pred par lety jsem byl v postaveni kdy jsem si rikal "no jo cikani... kazdej na ne nadava, ale ja je odsuzovat nebudu...muzou tam byt i dobří", ale ted uz se mi oci projasnili a hazim je vsechny do jednoho pytle... Ano vim, ze existuje par jedincu, kteří nechteji zit v ghettu a chteji se chovat prirozene...Ale za dobu sve existence jsem ani na jednoho takoveho nenarazil. Bordel, nasili, nadavky, zlocin,... nic jineho se mi nevybavi kdyz slysim "cikan". Tady kazdy rika jak s nima spatne zkusenosti nema... Ale zkuste si zit na Zizkove/Andelu/... Ja bydlim na vedle Zizkova a na Zizkove mam spoustu pratel... A kdyz za nima jedu, tak si o za bileho dne musim vyhybat kazdemu cikanovi obloukem. Tolik mych pratel okradli, zmlatili, jednoho dokonce pobodali...Kdyz clovek stoji na zastavce a prijde k nemu 7letej cikan a zacne mu nadavat "co cumis ty mrdko Ceska?" apod. zamyslete se... Opravdu vam to prijde normalni?
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
18:17
Kolikokoli: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Kolikokoli
Tak já jsem stejná. Když někdo řekne "Typická vlastnost cikána," tak hned odpovím "krade" nebo "nepracuje" nebo něco podobného. Mě jen vadí to rozebírání na internetu atd. Této citaci jsem se od srdce zasmála, poněvadž si to dovedu představit, ale už jsem trochu alergická na takové to "ha někdo mi ukradl peněženku!" "Kdo?" "Nevim, ale určitě to byl cikán." A podobně... Tady u nás cikány moc neřešíme, protože znám tak 2-3 cikánské rodiny (z toho jsou 2 rodiny bílé s adoptovanými dětmi - cikáňaty, takže všichni slušní). Ale já su z moravské vesnice, takže neznám taková ty ghetta u měst, kde se těsná patnáctičlenná rodina v bytě 1+1. :)
You can't take the sky from me... // R.I.P. Z. The Force will be with you, always...
22:57
NeilArmstrong: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
silhouette
good :)
09:27
Caer: Re: doufam, ze se to nesmaze za...
Caer
Není to rasistické, je to skvěle vyvážené, chlapec si určitě řekl že cikán který mu ukradl tašku s odpadky je černá ku*va, no a cikán který uklouzl na sněhu zase začal nadávat tomu sněhu do bílé ku*vy...
Tiger + Lama = Tlama
16:44
WaDa: A patří mu to :)
WaDa
A patří mu to :)
Trollí Vysočina
17:41
Celer: Re: A patří mu to :)
Celer
To teda. Škoda že ho rovnou nesrazilo auto nebo nejlíp dvě.
lamer+facebook = fail
18:26
Smashwynd: Re: A patří mu to :)
silhouette
přesně tak, ale ne za to že je cikan, ale tohle by se mělo stát všem co kradou. I ODPADKY!:)
17:22
DeathMaster666: Re: A patří mu to :)
DeathMaster666
2Smashwynd: určitě zasáhla karma :). Znáte chlápky co dělaj lumpárny a pak se divjej, že život stojí za prd? (neplatí pro politiky...)
žádný popis není k dispozici
22:54
Cisar: Re: A patří mu to :)
Cisar
Karma neexistuje,za posledny tyzden som sa o tom presvedcil 3-krat ...
5% mládeže si myslí že život je krásny a bezstarostný. Zvyšných 95% jednoducho nemá na drogy peniaze
18:58
SmithF: Za dobrotu na žebrotu :D
silhouette
Ti chtěl pomoct vynést odpadky a takhle se u toho zruší - doufám, že jsi mu zaplatil nemocenskou.. (((:
03:45
Foo_Fighter: Re: Za dobrotu na žebrotu :D
silhouette
:D:D
In Z. we trust
19:33
Zidane: Mi připomnělo, když mi někdo u
Zidane
Mi připomnělo, když mi někdo ukradl šrajtofli dolarku - prázdnou a v ní zlatým písmem "zas tam mám hovno" - jsem se při představě zlodějova ksichtu musel smát :)
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
19:59
name123: Re: Mi připomnělo, když mi někdo...
silhouette
to nema chybu (:
22:58
NeilArmstrong: Re: Mi připomnělo, když mi někdo...
silhouette
ale tvůj smajl má
00:02
ouvon: Re: Mi připomnělo, když mi někdo...
ouvon
:D +
16:01
LukeTLS: Re: Mi připomnělo, když mi někdo...
LukeTLS
Dx
18:00
Kolikokoli: Re: Mi připomnělo, když mi někdo...
Kolikokoli
+1
You can't take the sky from me... // R.I.P. Z. The Force will be with you, always...
19:32
LucoLoss: Re: Mi připomnělo, když mi někdo...
LucoLoss
+1 :D
Ekonomická krize je jeden velkej Robin Hood
10:56
JCage: Re: Mi připomnělo, když mi někdo...
JCage
tihle ale neumi cist...
Optimismus je nedostatek informaci.
18:43
Mortuus: Grand Theft Trash
Mortuus
Člověk má vždycky sklon se smát, když se někomu podaří, byť nechtěně, vydrbat se zlodějem, a já nejsem výjimka :-)


Vím že nic nevím, nestanoví-li zákon jinak.
19:05
Andrew26: Není vtipný!
silhouette
To ale vůbec neni vtipný. Tohle se děje dost běžně. Ale tady týpek z otoh vyšel ještě dobře. To kámoš šel koupit rohlíky, přiběhnul malej cigán, rohlíky mu sebral. A ještě ho stihnul kousnout.
13:51
CPY: Re: Není vtipný!
CPY
:) daj to ako citaciu.
14:27
Jirek: Re: Není vtipný!
Jirek
Do kámoše si kousne ale do rohlíků ne ... Zajímavý ...
Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala.
17:43
ursus: Re: Není vtipný!
silhouette
no co rohlík už měl a chybělomu jen nějaký to maso
Jde do toho? To oslavíme! Nejspíš bouchnu flašku kyanidu!
20:25
Andrew26: Re: Není vtipný!
silhouette
Kámoš ho totiž dohnal a chytnul pod krkem :D
18:08
Monty812
krása:D
Zabij je všechny, bůh si je přebere.
18:32
Shagy: tak ja uz dikynim prisla o fot
silhouette
tak ja uz dikynim prisla o fotak (na carodky), o penezenku pred vanocema (bylo tam dost na darky) a malem i o mobil, kterej jsem si vybojovala zpatky

rsista nejsem, vietnamci ani jini mi nevadi, par cikanu slusnejch taky znam, nepausalizuju, ale presto se jich snazim stranit, bojim se jich a myslim si svoje...
Každá ruka dobrá, která dává.
19:21
name123: Re: tak ja uz dikynim prisla o f...
silhouette
me ukradli mobil..znam par dobrych, ale to je tak 1 ze 100
19:50
ste78: :D výborně! :D
silhouette
:D výborně! :D
Je mi 21 let. Studuji VŠ. Jsem vlastníkem labelu. Šťastně zasnoubený. Jsem nejlepší člověk na světě. Nepotřebuji se hádat.
21:55
silhouette
co vám povím k cikánech...
vietnamec,černoch,eskymak.. vsechny snesu,ale cigany po vlastnich zkušenostech nemuzu vystát...
Resit cikány na verejnosti je dost citlivé,kvůli obvinění z rasismu.TO je taky vetšinma veci co jen lidi umí říct ty jsi rasista..To je rasisticke.. a Proč ? protože to nechteji řešit.Koukněte na Čunka udělal pořadky s cikánama na Vsetíně,zajistil jim to nejlepsi..A stejne je za rasistu,ale diky něm ¨je tam zase bezpečneji.Pamatuju si kdyz sme tam jeli na polikliniku ja si čtu v autě,a oni mi utrhnou zrdcátka.Vrchol byl ale asi co se stalo kamaradovi.Kdyz se vracel z hokeje tak ho okradli a ješte zmlatili,a pořezali...Ted ma zloutenku.
Je na kazdem jak se k tomu postavi.Nejsem pro jejich vybíjeni nebo vezneni...Ale pro tvrdé začlenění do pracující společnosti.A pořadne tresty vzdyt co jim prochazí je vrchol...Je to par let zpet a typek sel do basy kvuli ukopani jezka,cikán pobodal cloveka a měl podmínku.Landa a spol dobre vedeli o cem zpívají v pisničce dvoji metr..Vedeli ze kdyz to budeme prehlizet a nic nedělat jak to dopadne,a bohuzel v tom pokračujeme....
22:46
jm: Re: +
jm
Chtel bych pripomenout, ze server se jmenuje lamer.cz a sbira vtipne utrzky z IM programu. Opravdu je to vhodne misto na tuhle debatu? Nerekl bych...
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer
22:56
AllOs: Re: +
AllOs
Heh "server se jmenuje lamer.cz a sbira vtipne utrzky z IM programu" :-)

Jo, pamatuju si, ze to tak kdysi bylo. Coz samozrejme neni vytka k tobe, jm.
23:19
Intri: Re: +
silhouette
Sice jsem zaujatý, když tu už tak diskutuju, ale můj názor je neřešit to... Diskuze jsou od citací dobře odděleny a k čemu jinému ty diskuze využít než k diskuzi na témata, která ta citace vyvolá?

Dokud se to nezvrhne v hajlování, nesmyslné nadávání na cigány a podobně, nechal bych lidi, ať si diskutují. Můj amatérský názor je, že poškodit server to nemůže.
23:43
jm: Re: +
jm
to nemuze.. jen mi to prijde spatne umistene. Asi jako nadavat na Paroubka na strankach o lodni preprave po Labi.
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer
00:16
Intri: Re: +
silhouette
Pokud to bude stránka o tom, že se ta loď potopila s Paroubkem na palubě, tak proč ne?:-)
07:24
lolkoko: Re: +
lolkoko
Ja som myslel že na Paroubka sa môže nadávať všade nie?:P
Za citáciu dávam automaticky mínus.
00:52
the_domingo: Re: +
the_domingo
Když máš potřebuju reflektovat svůj názor v debatě, tak se nezaštiťuj Landou, budeš za vola, protože ten člověk je jeden z největších morů České republiky ;)
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
01:11
jm: Re: +
jm
Dan Landa? To nemuzes myslet vazne. Kdyz pises neco takhle kontroverzniho zvykni si pouzivat vsuvku "dle meho nazoru". Landova tvorba nekonci Orlikem. Mezi nama, i ja mel obdobi, kdy jsem jej poslouchal a ocividne i Ty jejich texty znas. Mimochodem, vis, ze tam hral i David Matasek? Odsuzujes ho stejne? Osobne se mi Landova soucasna tvorba libi, a nemyslim si, ze jsem sam. Mozna je to proto, ze mam v prdeli nejakou predpojatost vuci tomu, ze i on udelal v mladi par kravin. Ohanis se velkymi slovy, a pritom tim "morem spolecnosti" jsou spise lide, kteri se drzi predsudku a zazitych dogmat.
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer
01:58
the_domingo: Re: +
the_domingo
Že jeho tvorba nekončí Orlíkem samozřejmě vím. Hudební stránku stranou (podle mě neumí zpívat, texty píše příšerné a hudebně zamrzl někde v české hospodě půlky 90.let, ale uznávám, že to je subjektivní); ten člověk je imo poměrně inteligentní a ví, jak toho využít, ale využívá toho špatně. Nebo nemáš pocit, že aktivity jako Ordo Lumen Templi jsou silně znepokojující? Já ano.

Matáska nemám rád, nemám rád ani Fanánka, kterej se s nima bratříčkoval. Obecně tuhle pivní filozofií poháněnou českou "hospodsky rockovou" scénu nemám rád.

Sorry za útočnej tón, vlastně to ani řešit nechci, protože už teď se bavíme na názorové rovině a případnou diskusí bysme žádné objektivizace nedosáhli. Landa je pro mě ideové zlo, ať si maže lidem med kolem huby, jak chce, má náznaky nějakého spasitelského komplexu, umí zblbnout davy a proto mě jeho megalomanské řeči silně znepokojují. A o hudebním hledisku už jsem se vyjádřil, to je stejná žumpa jako třeba Alkehol, akorát se snaží tvářit sofistikovaně.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
20:29
SGCZ: Re: +
silhouette
Nebudu reagovat na "rasistu" Landu reději doporučím s sehnat a přečíst jeho názory na vlastní minulost, a taky potom dosjdeš ke zjištění že některé věci nejsou takové jak jsou podávané.
Pokud se ti nelíbí jeho hlas či jak zpívá to taky chápu, přece jen má každý jiný vkus.
Ale zkus si zjistit pro jaké lidi Fanánek, Landa apod. psaly texty a jaké texty. Možná budeš překvapen. Nehledě na jeho muzikály, neby ty ti taky přijdou jen jako hnus a bláto?
:-)
02:13
the_domingo: Re: +
the_domingo
Nehledě na to, že chudák Kryl z té jeho patetické megavlastenecké akce musí rotovat v hrobě.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
01:21
Intri: Re: +
silhouette
Morů? Ale kdeže, to bych silně nesouhlasil. Landa byl debil, to každopádně, ale osobně si ho celkem dost vážím, protože v minulosti udělal chybu, byl za ni potrestán, poučil se z ní a teď tvoří taková díla, jakou je třeba Touha. Myslím, že kdyby byl Landův případ společný všem vězňům, mohlo by se konečně prohlásit "ano, vězení dokáže vězně napravit" a nemusely by se dělat psychologické studie, jak efektivně napravovat zločince.
13:42
hotspot: Re: +
silhouette
Krásné shrnutí toho, na čem je postavená Landova image. Nechci vyvolávat hádky, ale zrovna "Touha" je asi tak na stejném levelu vypočitatelnosti jako celé to kvazivlastenectví. Ten člověk jednoduše ví, čím si lidi obmotat kolem prstu, a některým z nás ta lacinost leze krkem, obzvláště když ho lidé glorifikují. Toť vše.
Never wrestle a pig. You both get dirty and the pig likes it.
14:25
nk8215: Re: +
silhouette
Kam nám zmizel Mlékař Dan s QR kódem? A co je nahradilo? Mně to připomíná hlavu nějakého permoníka...:D
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:28
hotspot: Re: +
silhouette
To nebyl QR kód ale Data Matrix. :)) Jinak ti buď blbne cache nebo máš záviděníhodnou představivost, protože já tam toho permoníka nevidím, i kdybych se na hlavu stavěl. :)
Never wrestle a pig. You both get dirty and the pig likes it.
14:42
nk8215: Re: +
silhouette
To černé nahoře - čepička, to černé dole - plnovous a pod ním ještě nějaký límec :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:43
hotspot: Re: +
silhouette
Už jsem ti napověděl, přečti si to pořádně. ;)
Never wrestle a pig. You both get dirty and the pig likes it.
22:41
nk8215: Re: +
silhouette
No já nevím, že by mi blbla cache, si nejsem vědom...vystřídal jsem jednoho Konquerora a tři Firefoxy a vidím stále totéž :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
04:08
hotspot: Re: +
silhouette
OK, řekněme že je tam Dan někde schovaný. ;)
Never wrestle a pig. You both get dirty and the pig likes it.
23:44
Dan: Re: +
Dan
Nk, na tebe platí ten hotspotův podpis. :-)
00:13
nk8215: Re: +
silhouette
Jop, to je možný :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
17:40
the_domingo: Re: +
the_domingo
Ano.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
22:37
Upuaut: Cikáni
silhouette
Ono je to těžký. Na jednu stranu znám spoustu lidí, které cikáni okradli (včetně mých rodičů), dělají často bordel a je hodně pravdy na tom, jak se liší přístup státu k nim od ostatních (sociální dávky atd.). Obecně si myslím, že pozitivní diskriminace je blbost a spíše jim škodí než pomáhá (protože to prostě zbytek národa štve).

Na druhou stranu, mám za sousedy cikánskou rodinu a jsou naprosto v pohodě - dobře se oblékají, rodiče pracují, dcera s dítětem jako ze škatulky. Źádný bordel a když jednou za dva měsíce mají rodinou slezinu tak sice trochu vyzpěvují ale v 8 večer ticho jako když utne.

A když jsem měl onehdá nohu v sádře (měl jsem berle), tak se z celé tramvaje jediný cikán zvedl a pustil mne sednout. Tak fakt nevím co si o nich myslet.
23:06
Nechic: Re: Cikáni
silhouette
Dnes se nejhůř mají právě slušní cikáni. Jsou v menšině menšiny, předsudky vládnou světem, práci sotva najdou a lidi se na ně dívají skrz prsty. Takový by zasloužili opravdu to přestěhování se do Kanady, kde ty předsudky nejsou. Cikáni si totiž musí udělat pořádem především ve vlastních řadách. Pak je možné se bavit o nějaké integraci s ostatními. Pokud cikán dělající bordel nebude pro ostatní cikány spodina, tak nepřestane. Vždycky jde o pověst mezi svejma a kdyby ti slušní dokázali těm vyžírkům říct, že takhle ne, protože pak jsou všichni cikání za zloděje, lemply a parazity, tak by se to pohnulo k lepšímu. Bohužel cikánská většina je opačný extrém
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
00:51
the_domingo: Re: Cikáni
the_domingo
No konečně! +1, 2, 3 atakdále atakdále
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
10:54
StaNov: Re: Cikáni
silhouette
Zkus přijít v pátek večer do libovolné kuřácké hospody a říct všem bílým, že kouřeí je špatné a ohrožuje nás všechny. Já jenom tak, ať zas nenarážíme jenom na cikány, bo jsme všichni stejní.
Argumenty normálností neberu.
14:47
Rimmer
http://www.youtube.com/watch?v=4GX_YfkbwmA Vim, ze me za tohle video ukamenujete... Nechci tim podporovat jakoukoliv neonacistickou skupinu, jen se na to podivejte a zajimal by me vas nazor. Prijde mi to velice zajimave, ze kdyz se utopi "cikansky princ" stat dava cikanum stovky tisic, na pohreb, prevoz a podobne voloviny, media o tom mluvi desitky minut a vi o tom cely narod. Ale to, ze se ve stejny den utopi 3 jini lidi o tom asi, krom jejich pribuznych, nevi nikdo... To same s utoky. Cikani zmlatej, okradou, pobodaj bileho obcana, nikdo to neresi(a ze takove utoky jsou tu den co den)... Ale jakmile bily obcan neco udela romovi, uz na to posilaji sve nejlepsi lidi a peclive prostetruji kazdy detail. A opet o tom vi cely narod. Dvoji metr tu byl, je a pokud se neco neudela se stavajicim "systemem", tak tu jeste dlouho bude. "and that makes me a sad panda:( "
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
20:20
fatalixi: Re:
fatalixi
hochu souhlasím s celý videem, jenom na nás ty kurvy přiživují, když jim řekneš aby šly pracovat tak tě umlátí čím budou moci. viz situace z jedné obce - stěžovali si na obecním úřadě že nemají práci, starosta řekl, že když přijdou, tak jim práci dá načež ho poslali do prdele že jim stačí potvrzení pro uřad práce, na kterém je dokázáno že chcou pracovat -->> budou dostávat sociální dávky a stejně se budou válet doma.. pouhých přibližně 10 romů přišlo a opravdu požádalo o práci a začli pracovat. jediné s čím nesouhlasím v tom videu je ta poslední věta o volbě strany...
Nejlepší přítel je ruka... :)
21:05
Rimmer: Re:
Rimmer
Presne... Video je naprosto dokonale, akorat ta posledni veta tam trochu kazi dojem... :)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
00:15
the_domingo
no flame, ale... rasisto :)
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
07:48
lolkoko: Re:
lolkoko
Video je trochu prehnané ale z jedného pohľadu pravdivé, aj keď komentáre sú trochu moc. Ja stále tvrdím že nie všetci cigáni sú zlý iba tak 99.5%, ale ty jednoducho asi ignoruješ realitu a všetky skúsenosti ostatných ľudí a je ti to absolútne jedno, a začínam mať dojem že si len tvrdohlavo presadzuješ svoje ako keď chce dieťa sladkosť. A to mi príde naozaj hlúpe :-). Keď si chceš presadzovať svoje nerob to ako politici. Budeš vyzerať hlúpo aspoň v mojích očiach, tým nechcem naznačovať žiadnu zaujatosť proti tebe, nič proti tebe nemám iba reagujem na tvoje posti k tomuto citátu ;-). Pretože to vyzerá tak že sa na to naozaj nedívaš realisticky iba si citovo ovplyvnene zastávaš svoje.
Za citáciu dávam automaticky mínus.
11:51
Rimmer: Re:
Rimmer
Diskuse jestli nenavist cikanu je rasismem tu uz byla...:) Ja osobne se za rasistu nepovazuji. Nevadi mi cinani, arabove, mongolci, nikdo... Akorat cikani a to ne kuli barve pleti, víře, či jiné odlišnosti, ale jen a pouze kuli chovani. Az se budou takhle chovat i vietnamci, nebudu mit rad ani je... Ale zatim se tak chovaj pouz cikani a proto je nemam rad ani nikdy nebudu, at sou treba ruzovy s modryma puntikama, budou mi vadit porad stejne.
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
12:03
the_domingo
To bylo na fatalixiho, ten se předved...
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
12:56
Rimmer: Re:
Rimmer
Aha promin... Sem spatne koukl :) Ale u fatalixiho nevidim nic rasistickeho... Jenom shrnul zcela bezne chovani cikanu. Jedine nad cim by se dalo polemizovat je vyraz "kurvy" a ani to mi neprijde jako rasisticka nadavka. Jak bys ty nazval cloveka kterej vyjebava se statem a s jeho lidem? Ja bych to nazval "kurva" :)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
14:33
fatalixi: Re:
fatalixi
nejsem rasista, hraju fotbal a v týmu mám dva romy. jsou to slušní lidé a chovají se uplně normálně, kolikrát lépe než někteří z nás. ale to co tady předvádí většiina z nich, z toho je mi na blití
Nejlepší přítel je ruka... :)
17:58
the_domingo
No dobře, sorry, jsem jenom alergickej na (jakýkoliv) generalizování.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
09:11
Galounek: rimmer mluvíš mě z duše :)
silhouette
rimmer mluvíš mě z duše :)
14:37
KOFi-chan
Jasné "+" citaci, ta představa mě dokáže rozesmát i při několikátém přečtení :D

No a jinak plamenné obhajoby alá the_domingo mi připadají vážně k smíchu :) K jakékoliv objektivitě mají hodně daleko, a ať se na to dívám z jakékoliv strany, tak prostě není normální, abych měl v oblibě určitou skupinu lidí jenom proto, že každý dejme tomu desátý z nich mě neokrade nebo nezmlátí, ale naopak se bude chovat slušně.. Až se budou chovat tak, že mě okrade nebo zmlátí až ten každý desátý, tak teprve potom můžou očekávat, že se ně ně majoritní část společnosti přestane dívat skrze prsty a hlídat si věci, kdykoliv se někdo z nich vyskytne poblíž.. No a jak již bylo několikrát řečeno výše, tak stát svým zcela odlišným přístupem k této menšině taktéž dvakrát nepřispívá k nápravě negativního veřejného mínění :/

BTW nedávno jsem v noci procházel ztichlým městem a náhodou jsem tak vyslechnul diskuzi několika pubescentů, kdy se jedna holčina rovněž horečně zastávala našich snědých spoluobčanů se slovy "Ale oni jsou úplně stejní jako my, kolikrát si s nima pokecáš i líp než s NORMÁLNÍMA LIDMA" ;)
I did it for teh lulz!
18:00
the_domingo
O jaké oblibě mluvíš? Já cikány v oblibě nemám, většina z nich dělá bordel a v noci po Cejlu bych se bál procházet.

Ale to chování není daný žádným genem nebo předurčením, ale sociálníma interakcema, někdo nade mnou to už vysvětloval. O to mi jde. Ne o nějakou plamennou obhajobu celého etnika á la Kocáb.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
19:09
KOFi-chan: Re:
KOFi-chan
>Já cikány v oblibě nemám, většina z nich dělá bordel a v noci po Cejlu bych se bál procházet.
Tak za tuhle větu bych tě sice tipoval na rozdvojenou osobnost, ale třeba tě celou dobu akorát špatně chápu, takže popojedem :)

Pokud vím, tak spekulace ohledně genů etc etc se řešily v jednom postu plus několika reakcích na něj, zatímco ty reaguješ prakticky na každý příspěvek, který se proti cikánům vyjádří v ostřejším duchu.. A přitom už ve svojí reakci na to, že se nejedná o rasismus nýbrž o přirozenou reakci, nemáš pravdu.. Když totiž pomineme takovou verbež jako jsou neonáckové a podobně, tak se jedná pouze o prostinké, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá ;)
I did it for teh lulz!
19:31
the_domingo
To, že to etnikum prostě nemám rád - není mi blízký jejich vkus, způsob života atd. - neznamená, že je nemohu hájit proti zevšeobecňování, případně projevům rasismu :) na tom přece není nic k nepochopení. Stejně jako na tom, že znám dost cikánů, kteří mi nijak nevadí a s některými jsme i dobří přátelé. To se nijak nevylučuje...

Negativní postoj k sociálně deklasované skupině je přirozený a nevyhne se téměř nikomu. Celou dobu mi jde jen a pouze o poukázání na to, že sice je třeba nějak řešit sladění téhle soc.niky s většinovou společností, ale že se toho nepodaří dosáhnout jakoukoliv snahou o represe založené na generalizaci celého etnika jako bordelářů a zlodějů, protože to jednak není pravda a druhak akce vyvolává reakci a násilí plodí násilí. Ale už se to tady řeší několik dnů a začíná to být únavný, tak to nějak shrňme...

- Teorie pí.Boučkové o tom, že cikáni jsou předem předurčení k asociálnímu chování a nelze je převychovat (integrovat do společnosti), je rasistická a mylná.
- Existují charakterové vzorce, které jsou pozůstatky z doby kočování, ale tyto nejsou rozhodující ani směrodatné, pouze přispívají k větší kulturní diverzitě. Asimilace do společnosti je reálný cíl.
- Aby mohla asimilace proběhnout, je třeba vštípit myšlenku majoritního morálního žebříčku přímo do středu problémových skupin. To je mimořádně obtížný úkol, ale pokud bychom uvěřili, že není reálný, sklouzneme k anarchii. Mezi cikány musí platit premisa, že kdo dělá bordel, je špatný.
- Je třeba odbourat rasistické tendence z české společnosti. Přes všechny oprávněné výtky je tato společnost nepokrytě rasistická, a to jak z většinové, tak menšinové strany.
- Společnost je rozdělená na niky. Je to živý organismus, tyto niky si vytváří a nelze jednu prostě odmáznout, stejně jako nejde zařídit, aby všichni seděli v kanclu. Stejně jako někdo musí házet lopatou, musí existovat deklasované skupiny, protože společnost si je sama vytváří.
- Je třeba přestat pohlížet na cikány apriorně jako na příslušníky deklasované skupiny. Nemusí to tak být.
- Je třeba vyrazit Kocába, protože dělá medvědí službu a jenom to zhoršuje.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
02:07
TwoR: hehe
TwoR
Jak uz tady nekdo trefne zminil, presne to pasuje na epizodu South Parku kde se hadaji o rasisticke vlajce. Tady vsichni reagujou na to ze akter je cikan, nikoliv jak by meli - ze akter je zlodej :)
14:24
janko52: dobře mu tak, že mu to podjelo
janko52
dobře mu tak, že mu to podjelo. snad si ještě rozflákál hlavu při tom
*SIGH* ...sarcasm and my crust... *SIGH* 505 Smile missing...vtip nenalezen
17:29
DoubleR: Cikáni
silhouette
Hm Hm myslím si že češi tady nakradou víc, než cikáni, cikán v oblibě nemám, protože tady v podstatě nemají co dělat. ;)
19:16
Milamber: Re: Cikáni
silhouette
Jasně že krademe víc stačí se občas podívat na televizi na politiky
17:30
DoubleR: Eště něco
silhouette
Když někde jsem na návštěvě tak repspektujy pravidla té domácnosti. Nedělám si co chcu.
17:04
kalmar: hehe
silhouette
miluju dlouhý diskuze naprosto o hovně... řešíte nesmysli a nikomu tim stejně nepomůžete :)
20:28
Bondaska: Re: hehe
Bondaska
Nemyslím si. Nesmysly ne nesmysli (Pokud sis něco neusmyslil) ;-) Člověk si tady krásně utříbí myšlenky a zjistí kolik normálních lidí má podobný názor. A souhlasím zde s většinou a to mám dobrého cikánského kamaráda (Ano Cikán, ne Róm, toto slovo si vymysleli ti, kteří se za sebe stydí a myslí si, že v hávu Róma je bude brát každý pozitivně, nebo co), maká, má rodinu, je slušný a vše je v pořádku. Pak se ale jděte projít v noci, ani ne v noci, někde v tmavých koutech metropole či větších měst. Teda řvoucího vietnamce s kudlou okrádajícího mne o všechno co má nějakou cenu jsem ještě neviděl ;-) HOWGH
00:34
nk8215: Re: hehe
silhouette
Text v závorkách mne donutil porušit posvátnost dovětku a zareagovat.
"Rom" je jejich původní vlastní označení. V romštině tohle slovo znamená "člověk" - je to podobný případ jako u Inuitů, těm taky už dnes sotva někdo oficiálně řekne Eskymáci. "Cikán" je přejímka z řeckého "athinganoi", což byl termín, kterým Romy označila většinová společnost v dnešním Řecku, kam přišli z Indie nejdřív. Znamená to něco jako "zavržený", prostě "člen spodiny" (arxarios by třeba věděl víc). Což se později náramně hodilo do krámu nacistům a tak to prostě jenom přizpůsobili svému jazyku a vznikli "Zigeuner", kteří, společně s Židy, "nebyli hodni života" (pokud se tedy ve středověku neusídlili na území dnešního Německa a pobaltských států - ti tvořili zvláštní "rasu" Sintů, se kterou bylo přece jen za 2. sv. války nakládáno o něco lépe). Vzhledem k tomuto je slovo "Cikán" imho navždy spojeno s jejich zlým osudem za druhé světové...
Ale co se týče zbytku příspěvku, naprosto souhlasím...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
09:35
Bondaska: Re: hehe
Bondaska
Děkuji za obohacení mých znalostí, píšu si za uši. Ale co se týče reality, opravdu tento človíček si neřekne jinak než Cikán a sám to o sobě tvrdí. Stejně jako jeden velmi šikovný houslista z kapely hrající v cimbálovce. Myslím, že teď je to právě obráceno naruby tím, že Róm bývá zneužit v případech pozitivní diskriminace a tím pádem ti slušní Cikáni se ani k Romům hlásit nechtějí.
17:05
Taralis: Taky nemám rád cigány. To neří
silhouette
Taky nemám rád cigány. To neříkám ze vsechny, jen tech 95% co delaji binec a snazi se se vsim vychcat a nic nedelat. Ze jsou takoví i belosi, cernosti nebo cokoliv jineho? Ano, ale rozhodne ne v takove mire!
Podporuji pestrobarevného sultána na hoře z želé

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1233 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1538 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.