Detail hlášky #58305

<a> Ahoj, tak <c> učitelka nepustí k maturitě.
<b> Tě pic, proč?
<a> protože moc brouzdá na lameru :-D
<b> ???
<a> nedávno tu četl, že nějakej týpek si na ruku napsal "nečum krávo" a ve škole při písemce jako dělal že z tý ruky opisuje, tak aby to učitelka viděla, pak k němu přišla a ať jí tu ruku ukáže.... Tak si <c> říkal že to může bejt dobrá bžunda a udělal to učitelce na děják, jenže holka asi nemá smysl pro humor a teď ho kvůli tomuhle nechce pustit k maturitě.
<b> :-D :-D :-D

Informace o hlášce

Datum přidání: 3. 4. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: Houda13 (3 hlášky)
Hlasování: scyther, Zambie, Notie, Bakys7, Lessa, grolldir, Orm92, Dark45, kuras, mattysek_com, kikculka, bady, srnka, Carmensita 13 pro a TheCorrimation, Taurus, Nevermore, Queller, smrduty_kojot, SkyHaven, Ripper, vasek004, Hans, Deneb, Maty991, picis, Diplomat, Harys, riddick09, kecal_op, Scr1899, Rimmer, Fenris, speedy89, soustruh, HateMePls, broty, Frostys, Matrin, Markuus, Dorflow, iNs3cT, Svorrok, Sotna[A], Original, Celer, Kakodemon, WaRi, queeny31, Alf, Filek, tristaver, DeathsDream, mickelangello, nitram1234, Lorandel, alaqella, pavelnop, lerra, Niah, Math3s, Altair, MartinezZ, Slay, Inf1n1tyy, Kogaku, bee, selmi, Neuromancer, Universal, Foo_Fighter, sparasis, MistrBuBak, Nekromancer, LittleOmig, q, ALiEN, Traitor, DarthOptimus, rain, ubozak, freaky_tomato, Tutanken, bosorka, kafcak, Frisbeeman, cooly, Witek, pretik, repley, Vidlos, Krepi, Frit, scarlaxx, DeBon, Renee, Hammer, doombo, maska, M4rtin, jamoje, chachan, Darmy, Highlander, huhulesny, Schmeeczko, wotas, ChuckNorris, Pista_Hufnagl, srobka, HonzaRez, Danny991, Ondruch, ajwn, burka, Psycho_O, Mackie, bradl3y, Sha-a-kaa, Funin, azurelus, w3m, Taran, Ruprecht, Edu, vamo, McKarlos, Wlk, aiwi, hossa, Marcus7, SuPPoRTiDioTS, Recik, nicolai, peanutka, Suril, DarkAngel, KorYi, Marsian, kapoka, Doktor, zelvak, kbtmichal, suah
128 proti
V oblíbených: Bakys7 1 uživatel
Oblíbenost: 5,47 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

21:46
Judzeen: hustopřísně krutá mládež. facka
Judzeen
hustopřísně krutá mládež. facka z leva a zprava ještě nikoho nezabila. Ani trestajícího ani trestaného!
Člověk se nadře než umře a pak stejně umře.
22:32
Deneb: Re: hustopřísně krutá mládež. fa...
Deneb
Pravdu díš. Ale obávám se, že kde chybí obsah hlavy, žádné vnější rekonstrukce nepomůžou.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
09:40
Witek: Re: hustopřísně krutá mládež. fa...
silhouette
ale treba se mu v ty skebli rozne :)
Šáhni si na zem, ať víš, kde skončíš.
21:37
Zidane: Re: hustopřísně krutá mládež. fa...
Zidane
Já bych jako Čech radši, kdyby se mu tam rozsvítilo :-) I když "rožne" ještě jde, nejlepší je takové to "Moravák: "Rožni, nevidím" - Čech: "Co na rožni, sele na rožni? Dal bych si, ale jak ti to pomůže s tím, že nevidíš na krok?" :-)
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
22:07
peanutka: Re: hustopřísně krutá mládež. fa...
peanutka
To už můžeš rovnou říkát místním Slovákům, ať mluví česky. Rožni je myslím běžně užívané, nebrání srozumitelnosti, jsou i daleko lepší výrazy, třeba hratva :).
A Moraváka neukecáš, aby řekl rozsviť. Z principu, a navíc se to blbě vyslovuje:)
Pobody's nerfect.
11:05
padodo: Re: hustopřísně krutá mládež. fa...
silhouette
bohužel nemáš pravdu. Facka už zabila a určitě ne jednou. Smůla je, když má fackovaný aneurisma a tím nárazem praskne.
21:36
Zidane: Re: hustopřísně krutá mládež. fa...
Zidane
Což pak ovšem není vražda, ale maximálně zabití z nedbalosti - to aneurysma mohlo prasknout kdykoliv, každá vteřina je nebezpečná a pokud by nedostal facku, mohlo s ním šlehnout např. o tělocviku při běhu - zvýšený krevní tlak a hned může aneurysma prasknout.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
11:29
zaefrim: Nechce ho kvoli kanadskemu zarti...
silhouette
Nechce ho kvoli kanadskemu zartiku pustit k maturite? MUSI ho tam pustit, toto su len plane vyhrazky. Ak bude robit vsetko preto, aby sa tam ten chalan nedostalo, zhodit ju do studne...
21:34
Zidane: Re: Nechce ho kvoli kanadskemu z...
Zidane
Ale nemusí, kor pokud chlapec v dějepisu nijak zvlášť neexceluje. Protože pokud mu dějepis nejde, není nic složitého ho párkrát vyvolat, poté mu za předvedený výkon nadělit pětku, tohle párkrát zopakovat a hned je to na propadnutí z dějepisu. A protože nejdřív musíš ukončit čtvrtý ročník - dostat vysvědčení s hodnocením "prospěl" a pak teprv jsi puštěn k maturitě, stačí pár slíznutých pětek k tomu, aby C propadl a tedy k maturitě nebyl puštěn.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
21:37
zaefrim: Re: Nechce ho kvoli kanadskemu z...
silhouette
Ano, ja toto chapem, mal som podobny problem s ucitelkou slovenciny a snazila sa to riesit vyssie opisanym sposobom. Ja len hovorim, ze ten zartik nemoze byt dovod, hoci zamienka byt moze.
22:50
nk8215: Re: Nechce ho kvoli kanadskemu z...
silhouette
Jo, tenhle systém jsem měl bohužel možnost zakusit na vlastní kůži s fyzikářkou. Tam byla ale závada u ní, někde už jsem to tu taky líčil...dobrák třídní tenkrát musel zapojit všechny své přesvědčovací schopnosti, aby mě k té maturitě dostal. No a tu jsem pak složil s vyznamenáním :P (protože tam nebyla fyzika :D)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
11:25
zaefrim: Re: Nechce ho kvoli kanadskemu z...
silhouette
Moja smola bola to, ze slovencinarka bola zaroven aj triednou...nastastie ju riaditelka nemala rada :) Inak percentil z pisomnej som mal 96 a ustnu na 1, takze chyba zrejme nebola vo mne.
13:59
Pista_Hufnagl: Milý blbečku <c>, k odepření pří...
silhouette
Milý blbečku <c>, k odepření přístupu k maturitní zkoušce jsou důvody jednak přesně definované, a hlavně kontrolované a potvrzované řiditelem školy. Tady to vypadá, žes učinil vcelku trapný pokus o humor a teď se chceš vytahovat, kterak jsi za ten nevinný žertík krutě pronásledován...
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
22:54
nk8215: Re: Milý blbečku <c>, k odepření...
silhouette
No, tohle bych v tomhle případě za důvod zbytečnosti <c>-ových obav nepovažoval - ta učitelka si klidně mohla jít řediteli stěžovat a ten by na základě té stížnosti opět docela klidně mohl takové potvrzení vystavit...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
08:23
Pista_Hufnagl: Re: Milý blbečku <c>, k odepření...
silhouette
To bych chtěl vidět šéfa, který stopne jinak bezproblémovému žákovi maturitu kvůli počmáraný haxně...

Do úvahy přichází leda to, že chlapec je hovado nekulturní a provádí kraviny každý den. A to se zase pak nemůže divit, když pohár přeteče.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
11:32
nk8215: Re: Milý blbečku <c>, k odepření...
silhouette
Jo, přesně tak jsem to myslel :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
13:01
Pista_Hufnagl: Re: Milý blbečku <c>, k odepření...
silhouette
A žes to tak nenapsal, teda? :)
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
13:12
nk8215: Re: Milý blbečku <c>, k odepření...
silhouette
Myslel jsem, že to z toho vyplývá - já si zase nedovedu představit bezproblémového žáka, který by si najednou napsal na ruku tuhle sprosťárnu :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
13:52
Pista_Hufnagl: Re: Milý blbečku <c>, k odepření...
silhouette
Třeba měl záchvat pocitu vlastní vtipnosti, co my víme.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
14:46
HonzaRez: Taky
silhouette
by se hodilo, kdyby souška pančelka napsala pro tyto případy na tabuli "umíš úplné lejno" a taky by to byl takový kanadský žertík... Ale našlo by se povícero potrefených husí...
21:29
peanutka: Téměr ve dvaceti prokzovat svou
peanutka
Téměr ve dvaceti prokzovat svou inteligenci tímto způsobem humoru a divit se, že ho někdo nechce pustit k maturitě... toho neměli pustit snad ani na střední.
Pobody's nerfect.
21:32
Zidane: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
Zidane
A bude hůř, dneska už dost škol nedělá přijímačky a berou buď podle průměru nebo rovnou všechno, co se přihlásí, protože mají dotace za každého žáka.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
22:02
peanutka: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
peanutka
Což mne nepřestává děsit. Hlaně, že máme maséry a kadeřnice s maturitou. To tady dopadne jako ve Španělsku, každý má vysokou, ale nikdo nic neumí.
Pobody's nerfect.
22:55
Zidane: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
Zidane
To tady tak skutečně dopadne. Dřív kdo měl maturitu, byl "někdo", protože maturita byla zkouška, která něco znamenalo. Teď už dává maturitu skutečně každý druhý učňák, takže máme kadeřnice a kuchařky s maturitou a "blbec" se od "inteligenta" pozná (většinou) tím, že má VŠ titul. Což směřuje kam? Ano, tam, že za doby našich dětí či max vnoučat bude potřebovat vejšku opět i kadeřnice či kuchařka a diplom nebude znamenat prakticky nic. Ono stačí to, že dneska už i zdravotní sestry podle jakéhosi nařízení EU musej mít bakaláře na to, aby mohly pracovat bez odborného dohledu - sestra se střední zdravotnickou nemůže už sama skoro nic, protože nemá "vyšší vzdělání", za chvíli bude potřebovat vysokou a až bude mít vysokou každej blb, uděláme co? Nějaké "vyšší než vysoké" školy, na kterých se bude studovat do čtyřiceti, aby člověk byl "něco víc" než kuchař či kadeřnice s červeným diplomem?
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
22:58
Zidane: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
Zidane
A nejlepší byla bejvalka, která mi hustila do hlavy, že by VŠUDE u maturity měla být povinná matika, protože "je to přece součást vzdělání" a když jí říkám, na co ty dnešní kuchařky či kadeřnice s maturitou podle ní potřebujou logaritmy a permutace variace kombinace a kdesi cosi, z čeho se v matice maturuje, spláchla to tím, že "je to součást vzdělání, každý to má umět" a byla s tím hotová a nedala si vysvětlit, že u kadeřnice je snad důležitější, jestli jí je schopná udělat účes jaký ona si řekne a ne jestli umí logaritmy, ale dát jí do ruky nůžky by hrozilo ustřižením zákazníkova ucha. Jak do dubu.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
23:01
mmax: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
mmax
Podle týhle logiky by se nemuselo maturovat vůbec, protože na co ti je znát nějaký spisovatele? Na učňák bych povinnou matiku taky necpal, ale jinak s tím souhlasím.
Jeden otazník znamená otázku, dva blbost a tři debilitu. Viz #11744
23:09
nk8215: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
silhouette
No, matematické schopnosti jako takové se tam podle mě přece jen hodí (je rozdíl ostříhat vlasy na 2 mm a na 2 cm :) ), ale ty logaritmy, variace, permutace, kombinace atd. tam jsou nadbytečné, o tom žádná.
Za první republiky existovalo něco, čemu se říkalo "kupecké počty" - matematika přizpůsobená budoucí obchodní kariéře. Kdyby se to podařilo vzkřísit, tak ať si to u té učňovské maturity je. Dnešní středoškolská (gymnaziální) matematika ale obsahuje příliš mnoho informací.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
08:32
Pista_Hufnagl: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
silhouette
Hele zase nebuď extremista. Je jasné, že šílenosti jako logaritmy a integrály a bůhvíjaksetovšechnojmenuje jsou kuchařce k prdu. Ale ZÁKLADNÍ matematické operace opravdu dle mého součástí vzdělání být mají. Sčítat, odečítat, násobit, dělit, zlomky, práce s desetinnou čárkou a procenta.
Páč ta tvoje kuchařka si třeba koupí Blesk, tam najde nádhernou reklamu na půjčku 20000,- s RPSN 48% a i když bude nakrásně vědět, co je to RPSN, ale nedocvakne jí, že daný údaj neznamená 48 korun...
Samozřejmě, na dluhové pasti a podobné musí být jedinec vybaven i jinými znalostmi, než základní matematikou, leč tvrdím, že bez ní se neobejde.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
13:23
Zidane: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
Zidane
To je pak ovšem o tom, co říká nad tebou nk8215 - ať je u maturity to, čemu se říká hezky česky "kupecké počty", tedy matematika, kterou v životě upotřebíš. Sčítat odčítat násobit dělit zlomky procenta ap., to ano, na to je tvůj příklad o půjčce dobrý.
Ale k čemu jsou člověku vektory, faktoriály, matice, povědomí jak řešit soustavu rovnic o osmi neznámých a kdesi cosi? To je potřeba tak pro studium na VŠ, ale kuchařce je to k čemu? Ano, na tři věci :-) Neboli vztáhněme na to omílané státní maturity - ať je státně matika povinná s tím, že "základní úroveň" budou "kupecké počty" a "těžší úroveň" různé ty nadbytečnosti, které 99 lidí ze sta po maturitě už nikdy nepoužije.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
13:53
peanutka: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
peanutka
Oni obě ty úrovně jsou kupecké počty. Ve vyšší jsou navíc logaritmy, to je jedinný rozdíl.
Pobody's nerfect.
13:54
Pista_Hufnagl: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
silhouette
Absolutní souhlas.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
13:59
Pista_Hufnagl: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
silhouette
Na druhou stranu je to ošemetné. Já se v anatomii musel naučit název kdekteré pidicévy, což jsem za patnáct let při operacích ani jedenkrát nevyužil. Tedy myslím to názvosloví. Vědět, kde co je a kam to vede, to je jen ku prospěchu věci.
Jinými slovy - když nějaký obor osekáš až moc, může to mít neblahé důsledky.

Takhle u piva (na Lamerovi) jsme všichni chytří až do alelujá, ale sestavovat osnovy bych teda nechtěl...
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
18:20
tritecky: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
silhouette
to je trochu hloupy priklad...ty v anatomii se musis naucit kdejake cevy rotoze s nimy jednou muzes pracovat(a nemusis)ale zvolil sis tenhle obor a zvolil sis cevy a podobne veci...ja si zvolila stavebnictvi a musela jsem se naucit vsechno o domech...musela jsem chodit na parxe a stavet jako zednik i kdyz se nepredpoklada ze ja jako holka kdy budu delat mistra...tys nejspis v zivote nemusel studovat vsechny druhy stropu...i ty co se nepouzivaji protoze fakt nejsou moc dobre...moje sestra zase dela bankovnictvi...pocita...musi...je to obor ktery si zvolila...ma pocitani vcelku rada a jde ji...ja si spocitam kolik procent z flasky sem vypila a zhruba si vypocitam uroky na stavebnim sporeni...na pokladne me nikdo neosidi a dokazu si vyplatu rozdelit tak abych si z ni mohla koupit co potrebuju...ale narozdil od me sestry od te doby co jsme zacali brat linearni funkce se v matice i pres snahu mou a me mamy a sestry dost placam...nejsem na to...ona ano...proc by me mel nekdo trestat za to ze neumim tu tezsi matiku kdyz sem ji zatim potrebovala fakt jen na skole...nikde jinde?na gymplu to pochopim...ale ja jsem nebyla gymplak a jen tak mezi nami devcaty kdyz sem si pocitala z kolika predmetu aturuju ja a z kolika sestra tak jsem jich mela vic i pri normalnich maturitach...pri statnich by to bylo jeste vic...proc bych se mela ucit dvojnasobek toho co gymplaci?matiku si strcte nekam...radsi budu znova pocitat statiku budov...to je panecku matika
18:24
Zidane: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
Zidane
Mně něco povídej, já potkal holku mající padesát kilo i s postelí a věř nevěř - vyučená řeznice bouračka, tu bych chtěl vidět v akci, laik by řekl, že s ní musí sekera pořádně mávat, ale zřejmě bych se divil, protože určitě úlevy neměla, takže sílu mít musela.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
14:11
Deneb: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
Deneb
Jo, tomuhle se říká funkční gramotnost... jsou sice snahy podpořit její rozvoj, ale jak už to tak v našem školství bývá, zůstávají hlavně na papíře.

Kamarádka, která s manželem zpracovává nějakou studii tohoto druhu, mi vyprávěla o výsledcích aktuálních testů mezi deváťáky. 1/3 chlapců nedokáže podle příbalového letáku nadávkovat kapky pro nemocného. V testu děti bezpečně rozpoznají cizí slova a odpověď s nimi označí za správnou, přestože i bez znalosti onoho slova je zřejmé, že je to nesmysl. A podobné chuťovky...

Ovšem i vzdělaný člověk občas uletí - včera jsme s přítelem četli nějaký článek o tom, jak novináři plavou ve fyzikálních jednotkách při informování o Fukušimě - milisievert jako mikrosievert, µ se na klávesnici blbě hledá... a ještě horší ukázky tam byly, ale zase si pan autor pletl procenta a procentní body.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
13:57
peanutka: Re: Téměr ve dvaceti prokzovat s...
peanutka
A přesně z tohoto důvodu nevidím potřebu, aby měla kadeřnice maturitu. Matiku klidně povinnou, DaVinci údajně řekl "Žádné lidské zkoumání nemůže být nazváno opravdovou vědou, pokud ho nemůžeme dokázat matematicky" Takže tak:)
Pobody's nerfect.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1246 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1551 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1902 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2107 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2322 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 35 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 65 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 77 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 86 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 95 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.