Detail hlášky #68324

<a> ty mě, holce odkojený na rocku, mluvíš o matalfestivalu??? to jako že se toho mam účastnit???
<b> já sice už nějakou tu motorku řídil, ale nikdy sem nejel víc jak 230..... je to pak opravdu o držku...Hele a jsi v Janovicích pořád, nebo někam dojíždíš???
<b> mno pojeď!!! Je to pecka akce :-D
<a> ‎:D to si uhod :D to bejt pecka akce může, ale nejsem blázen, abych někde hodinu stála a kejvala do rytmu hlavou :D stačí že už teď mam problémy s krční páteří :D
<b> ještě nikdy jsem na metalfestu nestál déle jak frontu k pívu :-D
<a> tak jako co se tam dělá? trsat se tam zjevně asi netrsá :)
<b> tr....co????
<a> trsat - tančit, né na metal se netančí, tak lidi vypadaj jak když dostanou 220 :D
<c> nechci nějak rejpat, ale metal je defacto jen jeden z žánrů rocku...viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Rock :D
<a> na to sis musel otevřít wikipedii, aby jsi to zjistil???? mě je jendo co to je za žánr i kdyby to spadalo do dechovek, tak je mi ukradený, prtože to neposloucham :)
<c> ne...nemusel, já to bral jen jako erudovanou podporu mých slov...ale jen mi zarazilo, že posloucháš rock (velká množina), ale neposloucháš metal (podmnožina)... To je jako kdybych řekl, že mám rád ovoce, tys mi dala meloun a já ti řekl, že ho nejim :D :D ... ale poslouchej si každopádně co chceš ;)
<b> ‎:D jim ovoce, ale nejim hrušky, jim zeleninu, ale nejim houby :) teď suď ;)
<c> soudím, že botanika nebude z tvých nejsilnějších zbraní... no offence, ale na tohle sis naběhla sama :)...já už radši nebudu rejpat, dneska mam nějakou rejpavou náladu o:-)
<a> s debílkama já se nezahazuju :)

Komentář: chtěla soudit, tak jsem soudil :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 24. 5. 2012
Kategorie: Hlášky
Autor: G4nd4lf (1 hláška)
Hlasování: BigJerry, mdonaat 2 pro a Witek, Metis, Markuus, dorry, thepope, KaseO, azurelus, Sed, Rimmer, SkyHaven, Altair, bratix, toop, Niah, HateMePls, despy, Hammer, Kolouch, Notie, Dyfer, ErrorJoe, tristaver, DARTHPraetorian, bradl3y, Najte, Petriik, Einherjar, genevieve, Slim2, freaky_tomato, Ellrohir, chernobyl, doombo, chachan, Milda90, Ciselnak, Suerte, ciakval, Nadneseny, chearius, WellBloud89, angie-metalbee, tik-tak-cz, Hejbl, TolSinion, bosorka, Almion, B3CrAZy, Yukina, scarlaxx, speedy89, Rocker-Tialk, RamsesIV, Chosen, queeny31, crooty, Dovi, razden, kuras, vasek004, Foo_Fighter, popik34, Alf, Loty, krutoslav, ipek007, Mackie, Remetak, Kogaku, peanutka, Hamagen, Erbureth, Cejda, sg_sysel, Micha, Diplomat, ALiEN, mismas, Mishar, K-NinetyNine, Sotna[A], sliwowitz, Somzmeteny, hocikto19, Dx, LosFilipos, Matesss, Neuromancer, ubozak, Eurostoxx, def84, ruslandsm, hellequine, janson, pavelnop, Atanono, Maty991, SmallMongoose, anikini, vilg, Renee, kapoka, While, Vitas, borekj, ZdenekH123, SPOK, steinham, zelvak, Komaar, drtikol, finnean, kidli, frlo, miloso, kbtmichal, DanDan, DanBlack, SantuS, dohaje, majlos91, cooly, tsal, Somik, Crazy_Ivan, Lee, izzi_cz, Miguel, joocker, DrBrain, logout, Blast, 8laz3r, pute, Faloleen, MistrBuBak, Tceld, linuxuser, perfect, JCM, Mat3s_, Sha-a-kaa, soustruh, t-fuse, Rupreecht, pocitujlasku, DeathsDream, ReadyHC, Zuza-chan, xjack, Lorandel, Coolak, smrduty_kojot, BlastFX, Marcus7, Finarfin, PHiLiPZ, PinkFOX, sparasis, Ripper, filom3n, Metzgermeister, CrazzYdiot, matrix17, Evidence, Tannie, ESESEL, suah, radsem, Gorkil_the_goblin_king, arxarios, Bakys7, honeybw, cha4ser, sharks, kudli, DarthOptimus, bubhak, Harys, nitram1234, hmmc, Gerlige, Ryom4, honzdir, Blanch, lentiilka, vinczenzo, alaqella, emkac, Apophis, Schmeeczko, Puni, YDraigGoch, GRIF, Gamer_cz, Pospec_CZ, Feenix, FrenkyB, Zelvi
199 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 0,27 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

09:37
Witek: Offence? Kdyz uz nekdo honi mach...
silhouette
Offence? Kdyz uz nekdo honi machry, tak by to mel delat poradne.
Šáhni si na zem, ať víš, kde skončíš.
09:39
Witek: Re: Offence? Kdyz uz nekdo honi...
silhouette
Ha, po konzultaci se slovnikem je oboji spravne. DAFUQ?
Šáhni si na zem, ať víš, kde skončíš.
14:27
hocikto19: Re: Offence? Kdyz uz nekdo honi...
hocikto19
možno chce povedať že niečo robil o plot a zakoktal sa
Som zlé, cynické a bezcitné indivíduum! Som večne nespokojný, egocentrický ignorant!
14:51
Teramon: Re: Offence? Kdyz uz nekdo honi
Teramon
Jef-ff am I pissing you of-ff? http://www.youtube.com/watch?v=7YaD0d8i-yc
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
15:38
Witek: Re: Offence? Kdyz uz nekdo honi
silhouette
SILENCE!!! I KILL YOU!!!
Šáhni si na zem, ať víš, kde skončíš.
09:40
Markuus: Bože, právě jsem ztratil více ja...
Markuus
Bože, právě jsem ztratil více jak minutu svého života čtením této trapné citace...
13:59
himself: Re: Bože, právě jsem ztratil víc...
silhouette
přesně, taky jsem to blbec dočetl až do konce :(
Toto je podpis
09:50
azurelus: chjo
silhouette
trapný až za roh ... jak tohle někdo může postnout na lamera :(
09:56
bratix: Nějak nechápu o co se snažil s t...
silhouette
Nějak nechápu o co se snažil s tim melounem...to jako, že když jim ovoce, tak automaticky podle něj musim jíst všechno?
10:12
tepich: A není náhodou meloun zelenina?
tepich
A není náhodou meloun zelenina?
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
10:20
tristaver: Odkdy je meloun ovoce?
tristaver
Odkdy je meloun ovoce?
<c> taky botanice moc nedal...
Dog person.
11:05
Suerte: Re: Odkdy je meloun ovoce?
Suerte
hele a co je podle tebe meloun, když ne ovoce?
zelenina, houba, zvíře, planeta? :-)
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
11:15
hanule7: Re: Odkdy je meloun ovoce?
silhouette
Je to divné, ale meloun je mnoha lidmi považován za zeleninu. Jednu dobu jsem se tí docela zabývala, ale nepodařilo se mi najít žádnou přesnou definici pojmů "ovoce" a "zelenina", každý to bere jinak. Ale pokud vezmeme jednu z definic a sice, že ovoce je plod rostoucí na stromě, nebo keři, potom meloun opravdu ovoce není. Ovšem dalo by se polemizovat i nad jahodou a rajčetem (a asi i mnoha dalšíma).
11:19
Rimmer: Re: Odkdy je meloun ovoce?
Rimmer
Rajcetem? Rajce je taky ovoce? o.O
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
11:41
Einherjar: Re: Odkdy je meloun ovoce?
Einherjar
By se člověk divil, jaký v tom určení může být nehorázný bordel.
11:55
RamsesIV: Re: Odkdy je meloun ovoce?
RamsesIV
meloun je urcitě ovoce.
No a co, stějne všichni pomalu umíráme.
12:27
jumbee: Re: Odkdy je meloun ovoce?
12:27
hanule7: Re: Odkdy je meloun ovoce?
silhouette
Mohlo by:)
14:46
def84: Re: Odkdy je meloun ovoce?
def84
"ovoce je plod rostoucí na stromě, nebo keři" a rajče neroste jen tak v zemi... na to byla asi narážka...
Stultitia excusationem non habet.
13:15
peanutka: Re: Odkdy je meloun ovoce?
peanutka
Pozor, Španělé třeba rajče považují za ovoce, při této "podivnosti" jsem taky zaslechla definici "ovoce roste na stromě/keři, zelenina v/na zemi". A meloun se vždycky udával jako zelenina.
A tetička píše, že meloun patří do tykvovitých a je to bobule.
Pobody's nerfect.
13:57
Teramon: Re: Odkdy je meloun ovoce?
Teramon
Taky je meloun druh okurky, a okurka je zelenina. Rajče se někdy řadí do ovoce i kvůli svému vysokému obsahu cukru.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
14:00
himself: Re: Odkdy je meloun ovoce?
silhouette
Jé, taková sladká jahůdka... :)
Toto je podpis
14:13
Sethiel: Re: Odkdy je meloun ovoce?
Sethiel
Někde jsem viděl definici, že ovoce je to, co roste na trvalkách, a zelenina co roste na jednoletkách. Ale jak moc je to pravda nevím. Tuhle definici podporuje minimálně to, že podle ní je jahoda ovoce (což odpovídá si myslím aspoň většinovýmu názoru) a ne zelenina, jako by byla podle definice "zelenina roste na zemi".
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
14:22
jumbee: Re: Odkdy je meloun ovoce?
jumbee
Ale jahody nerostou ze země :D.
18:10
dikobraz: Re: Odkdy je meloun ovoce?
silhouette
jahody rostou na keříku, omg. sice na mrňavým, ale určitě ne na zemi
18:37
hanule7: Re: Odkdy je meloun ovoce?
silhouette
To sice jo, ale pokud by ovoce muselo být plod, potom jahoda ovoce nebude.
14:22
hanule7: Re: Odkdy je meloun ovoce?
silhouette
Tetička taky píše, že je někdy považován za ovoce a že "Neexistuje jednotná definice pojmu ovoce. Jedinou možností, jak přesně určit, co je a co není ovocem, je určit toto dohodou a taxativně vyjmenovat." A pokud vím, žádná taková dohoda zatím není. Pokud se teda od doby, kdy jsem tohle intenzivně hledala, něco nezměnilo.
18:38
Araoth: Re: Odkdy je meloun ovoce?
Araoth
No já to řeším stylem - sladké: ovoce; zbytek: zelenina. A rajče není tak sladký abych ho řadil do ovoce, tečka! :-D
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
18:44
Rimmer: Re: Odkdy je meloun ovoce?
Rimmer
Ted jsem to sem chtel pripsat, byl jsi rychlejsi.. :D Taky to tak radim, ale urcite nekdo dokaze najit vyjimku ^^
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
19:16
hanule7: Re: Odkdy je meloun ovoce?
silhouette
A s tím souhlasím:) Podle mě je taky meloun ovoce, jahoda ovoce, banán ovoce a rajče zelenina. Svým prvním příspěvkem jsem jen chtěla říct, že na to může mít každý jiný pohled a že podle některých meloun ovoce není:)
00:51
honeybw: Re: Odkdy je meloun ovoce?
honeybw
A měls někdy sladoučkou domácí červenou papriku? =)
12:03
RamsesIV: a metalfest je supr. uz se těsim...
RamsesIV
a metalfest je supr. uz se těsim.
No a co, stějne všichni pomalu umíráme.
13:57
Teramon: Re: a metalfest je supr. uz se t...
Teramon
Snad matalfest...
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
14:29
K-NinetyNine: Melon je zelenina. a komu tu chy...
K-NinetyNine
Melon je zelenina. a komu tu chybala definicia ovocia/zeleniny, tak skratene:

zelenina: Jako zelenina jsou označovány jedlé části kulturních jednoletých nebo dvouletých rostlin.
ovocie: Jako ovoce označujeme zpravidla sladké jedlé plody, plodenství nebo semena víceletých semenných rostlin, nejčastěji dřevin.

dalej huby nie su zelenina, dokonca boli vyclenene zo skupiny rastliny.

v kazdom pripade citacii chyb a akykolvek vtip, je zbytocne dlha a nudna, takze minus
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
16:57
Kral_Batrachus_II: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Houba není rostlina? Tedy mi něco uniklo v dělení "rostliny - živočichové" a máme nějakou třetí skupinu anebo je houba živočich?
17:01
jumbee: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
jumbee
Ano, je třetí skupina, houby :D. http://cs.wikipedia.org/wiki/Houby
22:15
mmn: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
mmn
!!! ŠOK !!!
Těch říší je mnohem více, viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Eukaryota .
No a jinak jsou houby mnohem blíže živočichům (když jsou houby zelené, nemůže za to chlorofyl).
Nevolte zmrdy.
17:04
borekj: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Co si pamatuju z hodin prirodopisu, tak houba je zvlastni kategorie. Dokonce i teticka wiki mi dava za pravdu: Houby (Fungi, dříve Mycophyta) představují velkou skupinu živých organismů dříve řazenou k rostlinám, ale nyní vyčleněnou jako samostatnou říši. Takze asi tak.
17:05
borekj: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Tak zase pozde, achjo...
17:06
jumbee: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
jumbee
Dáma má přednost, přece :P.
18:11
hocikto19: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
hocikto19
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8sZzLiSuqNa8ezLaUV4JYixaxcl44M9p0Mq9cLTrGwmcUJqol8_ICzLLc
Som zlé, cynické a bezcitné indivíduum! Som večne nespokojný, egocentrický ignorant!
19:26
peanutka: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
peanutka
Tak to jsi asi chyběl ;)
Pobody's nerfect.
19:29
borekj: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Opravis me prosim? Neuvedomuju si, v cem mam chybu. Dik.
19:35
Rimmer: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
Rimmer
Kdyby ses podival poradne, tak ta reakce neni na tebe ^^
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
19:39
borekj: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
jop.. tak omluva, toho jsem si nevsiml.
18:46
hanule7: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Takže podle této definice by meloun byl zelenina. S čímž třeba já nesouhlasím:) Je to sladké a je to v regále s ovocem.

A když už chceš citovat z wiki, tak bys měl uvést zdroj (http://wikimediafoundation.org/wiki/Podm%C3%ADnky_u%C5%BEit%C3%AD) a dočíst alespoň úvod do konce, protože jak jsem psala výše i tetička tvrdí, že "Neexistuje jednotná definice pojmu ovoce"! ...a jsme tam, kde jsme byli i bez tebe, frajere. (BTW - píšeš zkráceně - cos krátil?)
19:28
peanutka: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
peanutka
Tebe ten meloun nějak vytočil :)
Pobody's nerfect.
19:55
hanule7: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Ne, mě vytočilo to, že si K-NinetyNine myslí, že přijde a rozlouskne nám to tady. I když i jen po přečtení diskuze je jasné, že definicí existuje více (objevily se tady nejméně tři od různých lidí) a navíc toto píšou i na wikipedii, ze které nám K-NinetyNine "skratene" okopíroval polovinu svého příspěvku (a to jen pár řádků po textu který kopíroval). Když chce být důležitý, tak ať to alespoň dělá pořádně:)

Jinak na jahodu nás upozornil učitel biologie (tuším že rostliny se berou v sedmé třídě) a o melounu už jsem se "hádala" s několika lidmi. A když se s někým o něčem dohaduju, tak si to pak raději i ověřuju (teda většinou). Abych popřípadě příště opět nebyla za blbce;)
00:48
K-NinetyNine: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
K-NinetyNine
tak sa tesim ako pridas nabuduce nejaku chutnu lamerovku, az niekomu budes vysvetlovat, ze melon (a s nim aj tekvica a uhorka - kedze su z rovnakej celade) su ovocim :P
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
00:46
K-NinetyNine: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
K-NinetyNine
ze je to sladke nic neznamena a pri melonoch obzvlast - vodny melon patri do celade tekvicovitych (konkretne cucumis) rastlin a predsa mi nebudes tvrdit, ze tekvica ci uhorka (tykev, okurka) su ovocim.

tvoje osobne pocity su irelevantne. ja tiez napr. nechapem, preco je Discworld v knihkupectvach radena medzi sci-fi, ked je to fantasy (a nie je tam priestor na neistotu, kedze aj na obalke to pise). proste sa zmier s tym, ako sa veci maju.

a ze neexistuje jednotna definicia mi problem nerobi. ta neexistuje ani pre pojmy ako zivocisny druh ci dokonca zivot.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
12:51
hanule7: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Kdo tvrdí, že vše z jedné čeledi musí být buď ovoce, nebo zelenina? Kdo řekl, že to budeme rozlišovat zrovna podle čeledě? Proč neřekneme rovnou, že všechny rostliny jsou ovoce (jsou přece z jedné říše) a všechny houby zelenina.

Zajímalo by mě, jak by ses tvářil, kdyby ti v restauraci donesli zeleninový salát a v něm mezi okurkou, paprikou, rajčetem a cibulí byly kousky melounu a vše to bylo přelito nějakou pikantní, třeba česnekovou zálivkou. Ale proti gustu...

Možná nejsou jednotné definice pro všechno, ale nejsou to alespoň definice, které se navzájem vylučují. A pokud existují nějaké rozdíly, tak předpokládám, že zrovna ty nejsi ten, kdo bude rozhodovat, co je správně a co ne.

Takže se smiř s tím, že prostě existují lidé, kteří považují meloun za ovoce a rozhodně to neznamená, že nemají pravdu.
23:36
K-NinetyNine: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
K-NinetyNine
kto tvrdi ze...
vazne toto zboznujem. tvrdi to botanika a jej konkretnejsie odvetvia.
tiez odporucam naucit sa rozlisovat medzi druhom, rodom, celadou, risou a pod. (vo vzostupnom poradi od najkonkretnejsieho, po najvseobecnejsi)
analogia s restauraciou je vcelku trefna, ak si objednam zeleninovy salat, tiez tam necakam mnohe druhy zeleniny, napriklad strukoviny (luskoviny). to ale necini z hrachu ovocie :D

a suhlasim, ze to nie su definice, ktore by sa vylucovali, su pekne, prehladne a melon spolu so sesternicou cuketou a uhorkou su podla nich zeleninou. a nie som to ja, kto o tom rozhodol, ale ten, kto taketo definicie zaviedol.

ze existuju ludia povazujuci melon za ovocie, mi je jasne. takisto aj ludia povazujuci paradajky (rajcata) za ovocie. mozno to vazne neznamena, ze nemaju pravdu (to ja neposudim), ale rozhodne to znamena, ze idu proti obecnej definicii ovocia a zeleniny.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
00:14
hanule7: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Ano, to se mi opravdu líbí. Dáš sem "zkráceně" "definici" Ctrl+C, Ctrl+V z Wiki, ale ani si pořádně nepřečteš, co se píše pár řádků pod tím. Protože kdyby sis to přečetl, věděl bys také, že podle druhé části této (zajisté jediné správné) definice mezi zeleninu nepatří obiloviny a luštěniny. Na což si ovšem sama Wiki o dalších pár řádků níže odporuje, když čočku, hrách i fazole do zeleniny řadí. Takže se opět ukazuje, jak moc důvěryhodný zdroj naše tetička je.

Nevím, proč bych si měla opakovat druhy, rody, čeledě,... mám někde něco napsáno špatně? Nezdá se mi.

A zase jsi to nepochopil - není žádná obecná definice ovoce a zeleniny. Smiř se s ním. Jsou nějaké zažité představy o tom, co je zelenina a co ovoce, ale žádný pokus o definici není přesný a každý se v něčem liší. Někdo do ovoce řadí i ořechy, někdo má pro ně zvláštní zařazení, někdo řadí do zeleniny luštěniny, jiný meloun. A fakt nejsem odborník na botaniku, ale skoro bych řekla, že tohle téma patří spíše do oblasti výživy (a možná i proto se ty definice liší)...
13:14
K-NinetyNine: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
K-NinetyNine
hlboko sa ospravedlnujem, ze cerpam informacie prevazne zo slovenskej verzie wiki, kde su medzi zeleninu radene aj strukoviny: http://sk.wikipedia.org/wiki/Zelenina
pri overovani strukovin som tiez zavital na cesku stranku strukovin a ejha http://cs.wikipedia.org/wiki/Lusková_zelenina
tiez ak budes tak laskavy a precitas si cesku verziu wiki do konca (vodu kaze, vino pije), najdes tam aj strukovinu.
presnejsie "Nejdůležitější druhy zeleniny" obsahuje okrem ineho aj "Cuketa, Dýně, Okurka, !!Meloun!!", dokonca aj hrach a pod.

zial, chybaju tam referencie na zdroje, takze je obtiazne si tieto tvrdenia overit.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
16:31
hanule7: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Je zajímavé, že čerpáš ze slovenské wiki a všechny tvé příspěvky jsou psány ve slovenštině, jen definice, které jsi psal v prvním příspěvku jsou česky a přesně stejně jako na české wiki. Ale to je nepodstatný detail, který jen dokresluje důvěryhodnost tvých slov. (BTW i na slovenké wiki se píše, že do zeleniny nepatří plodiny pěstované pro semeno - a copak je hrášek?)

Káže vodu, pije víno? Ehm: "Protože kdyby sis to přečetl, věděl bys také, že podle druhé části této (zajisté jediné správné) definice mezi zeleninu nepatří obiloviny a luštěniny. Na což si ovšem sama Wiki o dalších pár řádků níže odporuje, když čočku, hrách i fazole do zeleniny řadí." Vidím, že se čtením máš opravdu problémy.

Ale s tebou se asi nemá cenu hádat, ty máš svoji pravdu (blbě vyčtenou z wiki) a nic jiného tě nezajímá.

A jsem žena, jen tak mimochodem, takže "tak laskavy" opravdu nebudu.
17:08
K-NinetyNine: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
K-NinetyNine
slovenska a ceska definicia sa velmi nelisia. pisem na cesku stranku s prevazne cechmi, tak radsej dam definiciu v cestine (okrem toho mam cestinu rad). (BTW aj na slovenskej wiki sa pise, ze do zeleniny patri hrach: "Strukoviny - fazuľa, hrach, šošovica, sója")

to, ze si wiki sama odporuje, neznamena ze prave tvoj vyklad je spravny. neznamena to ani ze spravny je ten moj (uprimne, pri strukovinach by som sa musel poradit s fundovanym botanikom), ale vseobecna definicia, ktoru som tu citoval uz davno by tento problem mala vediet rozlusknut.

btw, prave na to take definicie vznikaju, aby bolo jasno medzi pojmami, aby sa nestavalo ze bude kazdy radit podla osobneho presvedcenia a napr. huby by patrili medzi zeleninu v zavyslosti od toho, s kym sa clovek bavi.

a v podstate nezalezi na tom, co si o melonoch myslim ja alebo ty, podstatny je nazor odbornikov. a zatial som sa nestretol s tym, aby odbornici radili melon medzi ovocie.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
17:28
hanule7: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Jdi do háje, prostě se přiznej, že jsi to okopíroval z české wiki, i když (aby ses zachránil jinde) tvrdíš, že čerpáš ze slovenské, a nedělaj ze mě debila.

"neznamena ze prave tvoj vyklad je spravny. neznamena to ani ze spravny je ten moj" - v tom jediném s tebou souhlasím. Ale tohle já tvrdím už od začátku, zatímco ty ses k tomu dopracoval až teď.

Tím z mé strany končí debata o melounech a jdu si zase řešit rozdíly v definicích pojmu "kontextová gramatika", protože ani tady se odborníci neshodují...
20:10
K-NinetyNine: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
K-NinetyNine
cerpam z roznych zdrojov, pri wiki cz/sk casto nevnimam rozdiel (nie vzdy si uvedomujem v ktorom jazyku je napisany text).

a tomu, co vraj od zaciatku tvrdis sa tazko veri, kedze od zaciatku tvrdis ze melon je ovocie (nic viac, nic menej).
ale fanj, trosku sme to tu zaspamovali, pre mna za mna nech je melon kludne aj huba ;) pekny den prajem.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
23:14
hanule7: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
Tak opět si někdo vyžádal přídavek... Tady máš mé první zapojení se do této debaty: http://www.lamer.cz/quote/68324#comment_355440 - přeber si to, jak chceš.
13:47
K-NinetyNine: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
K-NinetyNine
to je uplne ine vlakno diskusie (ktore, musim sa uprimne priznat, bud som necital, alebo som si nezafixoval nicky, takze kto co pisal nepamatam).
toto vlanko zacina mojim prispevkom: http://www.lamer.cz/quote/68324#comment_355475
nasleduje par nepodstatnych komentov o radeni hub a potom ty: http://www.lamer.cz/quote/68324#comment_355522

nemozes odo mna chciet, aby som v ramci tejto diskusie uvazoval aj veci, ktore v ramci tejto diskusie nepadli.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
14:37
hanule7: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
silhouette
A ve svém prvním příspěvku slovy "a komu tu chybala definicia ovocia/zeleniny, tak skratene" reaguješ na koho? Když sis založil nové vlákno a v něm reagoval na příspěvky vedené ve vlákně jiném (jinak bys samozřejmě nevěděl, že někomu chybí definice, pokud tedy nejsi telepat), mohl sis alespoň ověřit, jestli ten, kdo na tebe reaguje, není náhodou i ten, na koho jsi reagoval ty. A to, žes nepokračoval v původním vlákně, neznamená, žes otevřel novou diskuzi - pouze ses zapojil do té, která probíhala v předchozím vlákně. A upřímně - proč jsi nepokračoval v tom původním, nechápu.
15:55
K-NinetyNine: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
K-NinetyNine
nie si jedina, ktora pochybovala o tom, ci je melon zelenina alebo nie. bolo to myslene vseobecne.
tak ci onak, v tvojom prispevku, ked si na mna reagovala si sa jasne postavila proti tejto definicii a tam to cele zacalo.
ale to je uz teraz vlasnte jedno
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
13:19
K-NinetyNine: Re: Melon je zelenina. a komu tu...
K-NinetyNine
smutne je tiez, ze na anglicke zdroje sa obratit nemozeme, kedze maju inak definovane pojmy ako "fruit" a "vegetable"
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
22:04
filom3n: dyt je to jen dalsi dlouha nudna...
filom3n
dyt je to jen dalsi dlouha nudna sracka
kdyz neni v komentáři uvedeno "a za mne ma X o 45° rotated" tak ode mne na devadesat pracen hláška dostala I rotated o 90°
22:12
Metzgermeister: metal je rock?
silhouette
mínus, především proto, že nesouhlasím s tvrzením, že metal je subžánr rocku :-! (haters gonna hate, klidně i najděte důkazy dokazující, že je, já ale neuhnu)
01:00
honeybw: Re: metal je rock?
honeybw
A jaký to má prosím smysl? "Země je placatá, haters gonna hate, klidně najděte důkazy, že není, ale já neuhnu!" nebo tak nějak? Ale je rozhodně dobře, že jsi pevný ve své víře!
06:25
Rimmer: Re: metal je rock?
Rimmer
Pripominas mi vericiho ^^ Muzes mu dat dukazu kolik chces, ale stejne neuhne ^^
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
16:07
Teramon: Herdek, 60 příspěvků o tom, co j...
Teramon
Herdek, 60 příspěvků o tom, co je ovoce a zelenina. Já bych všechny ty ovoce a zeleniny zakázala!
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
09:50
xjaja: Meloun je odjakživa zelenina
silhouette
Meloun je odjakživa zelenina.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.