Detail hlášky #68361

<a> Ten kdo to napsal by měl dostat cenu za literaturu!
<b> Za liteRATHuru

Komentář: Sociální demokRATH Kudy chodil, Tudy kRATH. Kdyz sel prachy provětRATH, troufli si ho vyšťouRATH. Zbývá uz Jen zapíRATH, nevědomost předstíRATH, kňouRATH, káRATH, vydíRATH, Šance vidět umíRATH DRIV, nez přijde slunovRATH, mříže budou zavíRATH. Hlavně se však tentokRÁTH Zase CELÝ NEPOSRATH!

Informace o hlášce

Datum přidání: 28. 5. 2012
Kategorie: Hlášky
Autor: Kukindoo (2 hlášky)
Hlasování: pajiinka, Leanne, filom3n, FlloiD, Tina, drtikol, Wolfeek, BigJerry, Miguel, wegas 10 pro a K-NinetyNine, vooten, DarkAngel, miloso, redog, Dyfer, toop, Altair, popik34, Teramon, Av3ng, OverdoZz, vinczenzo, tristaver, Markuus, bosorka, Atanono, majlos91, Hejbl, DarkDream, queeny31, Ondruch, DanDan, izzi_cz, B3CrAZy, Schmeeczko, Tceld, kbtmichal, tik-tak-cz, smrduty_kojot, broty, Gasert, Ghulas, Hammer, Chosen, peanutka, Dovi, finnean, SPOK, suah, Ripper, Padavan, ReadyHC, selmi, kapriiik, Sha-a-kaa, dohaje, BlastFX, lerra, crowley, Micha, vilg, soustruh, HateMePls, razden, Apophis, angie-metalbee, Blanch, RamsesIV, wailord, Rimmer, Sed, PinkFOX, sg_sysel, Mervin, SantuS, Edu, kecal_op, tsal, Bejshark, Justice, Lorandel, Metis, Blast, Bendom, zelvicka, Clarence, jumbee, cha4ser, ememtal, t-fuse, Tannie, anikini, Najte, neo177, CrazzYdiot, SmallMongoose, Remetak, Smrsta, Coolak, tipsy, Kogaku, Ninjer, monca121, hasahm, chernobyl, Mishar, borekj, Ejmin, Schade105, yannush, backo47, fatman, DivkaHromu, kudli, Mat3s_, LosFilipos, Diplomat, matrix17, ESESEL, Yukina, Finarfin, Cercly, Imzadi, TolSinion, Atlantis, DrBrain, sparasis, Rupreecht, Marcus7, Alf, sharks, Slim2, tomcoko, Lee, Puni, honeybw, joocker, bratix, Somik, genesiss, Harys, Renee, SaburaZera, ErrorJoe, jing-jang, Matesss, Hroner, Zuza-chan, Somme, xjack, vokoun, ubozak, azurelus, GICaesar, Scr1899, Niah, Herda, radsem, Eriq, arxarios, Petriik, Hamagen, lennyd, luciferrus, Mari05, Lukino, xranger, Einherjar, DarthOptimus, Cureman, Fremaner, Notie, bubhak, Rocker-Tialk, Toblakai, hmmc, melounovycukr, sevenjetc, Kolouch, Eurostoxx, Tutanken, freaky_tomato, scarlaxx, LukiF, Witek, SkyHaven, chachan, thepope, mdonaat, ladys91, def84, logout, Jeeloo, mismas, Cejda, Nadneseny, crooty, ruslandsm, steinham, kuras, Grungy, genevieve, Kaissy, xxxvodnikxxx, ZdenekH123, doombo, 11wizards, ipek007, pospa, MKlein, frlo, KaseO, Shadow606, krutoslav, Faloleen, Vitas, darebak464, jurda, Ellrohir, Moskva, Bakys7, robbo99, CarpeNoctem, chearius, ScH0ll_kIll3r, gebik, Metzgermeister, codex, wax07, Dx, Maty991, Foo_Fighter, Sotna[A], alaqella, YDraigGoch, zelvak, Sinistra, GRIF, Marsian, Gamer_cz, Pospec_CZ, Feenix, FrenkyB, MessY
235 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 2,23 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

17:24
Altair: Plus? Nie, radšej mínus
Altair
Plus? Nie, radšej mínus.
Hy, Погоди !
17:25
Av3ng: Mě to teda docela pobavilo, ale
silhouette
Mě to teda docela pobavilo, ale jako hláška to je nehorázná sračka. Mínus.
17:52
DanDan: Ne, narážka na Ratha po sté není...
DanDan
Ne, narážka na Ratha po sté není vtipná...
(A ten komentář tam vůbec nemusil být, ten úplně zabil vtip)
Ten s kapsou... Je zpět!
11:06
Nadneseny: Re: Ne, narážka na Ratha po sté...
Nadneseny
Narážka po sté na Ratha by klidně mohla být vtipná, ale - musela by být vtipná. Tohle je úplná blbost. A mám z toho pocit, že to tam dal jen kvůli tomu komentáři.
18:38
Micha: Byla jsem dnes zděšena, když jse...
Micha
Byla jsem dnes zděšena, když jsem slyšela, že o něm vznikají písničky ... a teď tohle.

Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál. http://www.outsidermedia.cz/Proc-musel-jit-David-Rath-do-basy-1.aspx
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
19:42
Clarence: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Clarence
Tak něco na tom bude.. jenže většina ovčanů si tohle neuvědomí a ani nepřečtou a když jo, tak řeknou, že to jsou jenom kecy na očernění superúžasné pravice :)
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
20:20
Micha: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Micha
Smutné ...
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
15:43
Ellrohir: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Ellrohir
a kde tu superúžasnou pravici vidíš?
20:06
mecakar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Tohle zdravého člověka napadne i tak, bojím se ale toho, že normálních lidí je až moc málo.
20:18
Micha: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Micha
Jistě, spoustu lidí napadne, že tam není všechno ok, ale tenhle článek jsem našla včera a docela se mi líbí, jak je tam všechno popsané. Spoustu z toho jsem vůbec netušila.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
20:24
Ninjer: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
No jó, to aby se člověk dneska bál odhalit korupci u politika... Konspirace - 1,2, 3, GO!
20:28
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
A ty si myslíš, že nam drtivá většina nejede v podobných věcech? A že v lepším případě jsou v tom jen peníze?
Pobody's nerfect.
20:31
Micha: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Micha
Tím, že to teď rozmazávají pořád dokola a dokola, nám chtějí jen ukázat, jak se tu korupce netoleruje. Máme být najednou přesvědčeni, že žijeme ve spravedlivém státě a že se tu všechno trestá tak jak má. Jen iluze, ale jak tak koukám, jde jim to dokonale.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
23:28
Ninjer: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Blbost. Rozmazává se to proto, že noviny chtěj prodávat a Rath teďka bere. Nic víc, nic míň. I když jak říkám - sionističtí Židi to jistěj.
20:27
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
Tak na to, aby mě to napadlo, si snad nemusím číst článek;) Nicméně Kubice je opravdu trouba, který ani neví, jak předvedl posledně u Moravce, co má na starosti soudce a co ne. Na druhou stranu asi lepší než Íčko.
Pobody's nerfect.
20:56
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Některé věci tě napadnou sami od sebe a na některé nepřijdeš ani když ti o nich ostatní vykládají. Inu, chce to ještě praxi a hlavně nezapomínat, že lidé jsou (ne od přírody, ale výchovou a prostředím kolem nich) svině. To je podle mě hlavní důvod, proč tolik lidí nepobírá 11.9., války, chemtrails, ufo atd. Lidé mají pořád jakési růžové brýle a zřejmě si myslí, že naši vůdci jsou hodní a dobří lidé, kterým leží na srdci pouze naše blaho. Hovno, všechno to sou svině
21:10
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
Zase ty? Proč jsem tě tady čekala?
Pobody's nerfect.
21:21
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
To musíš vědět nejlíp ty sama. :) A ano, znam řečnické otázky, nicméně podle mě zde nejsou na místě. Jediné štěstí je, že nejsem sám, komu se nelíbí současný stav věcí. Zrovna teď jsem narazil na další skupinu, které není její budoucnost lhostejná. http://www.youtube.com/watch?v=y9ouVCrplic&feature=related
21:51
jumbee: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
jumbee
A co děláš? Koukáš na videa? Tím teda blahu lidstva pomáháš fakt hodně.
21:57
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Omyl. Já právě v tenhle okamžik pomáhám lidstvu tím, že upozorňuji na svinstva, která se dějí ve světě. Protože první krok, jak řešit problém, je jeho uvědomění si. A drtivá většina lidí o těchhle věcech nic neví. http://www.youtube.com/watch?v=2fB0T1FxAfU&feature=relmfu Kdybych měl peníze, tak začnu rozjíždět vlastní projekty, například stavět earthship vesničky nebo jiné, na systému nezávislé, komunity. Jsem však jenom student a jediné, co můžu udělat, je otevírat lidem oči a zároveň se snažit být na systému co nejméně závislý. Jeden člověk sám nic nezmůže, to bys snad měla vědět, tak nechápu tenhle rýpavý komentář.
22:02
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Sám klidně a bez problémů řeknu, že jsem pěknej kretén. Ale nemám rád, když se ho ze mě snaží dělat někdo jiný...
22:02
jumbee: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
jumbee
S vírou, že jeden člověk sám nic nezmůže, nikdo daleko nedojde...
22:09
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
To jsi napsala pěkně lišácky. Dalo by se říci i populisticky. :) Je to pravda a zároveň i ne, zkusím to upřesnit. S vírou, že jeden člověk sám nic nezmůže, nikdo daleko nedojde, pokud je skutečně sám a nemá v plánu to měnit. Já zatím vím, že je nás málo, nicméně neustále vidím další a další rozumné lidi, kteří se přidávají. To asi vyznělo špatně. I já se přidal, i já otevřel oči, i já byl dřív materialista žijící ve světě sira Isaaca Newtona. O tom to je. Revoluce jako na Islandu by asi nebyla špatná, ale v první řadě musí začít každý sám u sebe. A to je to, co se ti tady snažím říct. Promiň mi neustálá malá t, ale zatím sis moji úctu svými názory nezískala...
10:32
def84: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
def84
kalmare... Jestli se opíráš o revoltu... která akorát využívá problém v ČR pro zviditelnění tak jsi asi vážně "kretén"... A psaní o úctě, kdo by chtěl získat tvojí úctu? Malé a velké T si polovina lidí ani neuvědomuje co znamená... A tvoje vyjádření se mi čím dal více zdají jako nějaká sekta... o.O A ještě někdy tvoje vyjádření, já to vím a vy ne... Je trochu trapné. Ale to můj názor... :)
Stultitia excusationem non habet.
14:32
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Pokud ti jako sekta připadá přemýšlení a získávání informací z co nejvíce nezávislých zdrojů, pak jsem členem sekty. Viděl jsi rozhovor s Revoltou na YT? Podle jeho vyjádření mi připadá člověk jako já a ne jako někdo, kdo chce vydělat prachy. Co se úcty týká, tak je mi vážně úplně buřt o co se kdo snaží. Jenom jsem nechtěl, aby třeba někdo nestočil diskuzi na pravopis a neobviňoval mě z toho, že "chci spasit svět" a přitom neumím ani psát. Chyby dělám a svět spasit nechci. Jenom bych si přál, aby lidi víc přemýšleli a dívali se na věci trochu s odstupem. Pokud jsem se někdy nějak vyjádřil, že vím víc než někdo jiný, tak to byla chyba. Ale určitě jsem to nemyslel tak, že jsem chytřejší než jiní. Jenom se o tyhle věci víc zajímám a proto je moje vidění světa asi víc komplexnější a jednotlivé díly mi do sebe přesně zapadají. Dobře to vysvětlí zde: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iOyIgG0jE9g
16:58
def84: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
def84
Já se zmínil o jistých vyjadřovacích schopnostech, že někdy svoje přesvědčování zavání něčím jako je "sekta"... Já ti neberu získávání informací z jiných zdrojů... Jsou lepší než ty bláboly, kterými nás krmí tisk, televize... Ale revolta mi prostě zavání... Už jenom kdy se vyskytl a jaký má projev... Ale to jsou moje názory... :)
Stultitia excusationem non habet.
21:54
Micha: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Micha
Revolta je skvělý. Je to jen jeden raper. Jinak rap neposlouchám. Na youtube měl zatím asi pět nebo šest písniček, ale jedna je teď stažená, protože ji předělával. Asi tak do měsíce mu vyjde cd. Jinak, kdyby Tě ještě zajímal ... http://www.youtube.com/watch?v=Phtdnol8YZY
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
22:48
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
A jé. Další skoro-anarchisti, co si myslí, že tím, že řeknou, že je to špatně, tak spasí svět. Řešení by nebylo? Nějaké konstruktivní, ne "budeme se mít všichni rádi a budeme bydlet v baráku, který je cizí, ale my na něj máme právo, protože jsme alternativní".
Pobody's nerfect.
22:53
Micha: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Micha
Co po vzoru islandské revoluce? ... Ale zatím asi všichni berou jako nejdůležitější na tyto problémy upozorňovat.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
14:24
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Napsal jsem to jasně, pokud nechápeš význam slov, nepouštěj se do diskuze. Jelikož bys mě obvinila, že jsem ti to nijak nevysvětlil, tak teda použiji ctrl+c a ctrl+v. Jinak by stačilo kouknout trochu výš a číst.


Protože první krok, jak řešit problém, je jeho uvědomění si. A drtivá většina lidí o těchhle věcech nic neví. Kdybych měl peníze, tak začnu rozjíždět vlastní projekty, například stavět earthship vesničky nebo jiné, na systému nezávislé, komunity. Jsem však jenom student a jediné, co můžu udělat, je otevírat lidem oči a zároveň se snažit být na systému co nejméně závislý. Jeden člověk sám nic nezmůže.
14:38
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Já nejsem myslitel, já jsem pouze pozorovatel. Od vymýšlení alernativ jsou tady jiní, já jsem zatím ve fázi, kdy upozorňuji ostatní, že ne všechno musí nutně být tak, jak to na první pohled vypadá. Nejzářnější příklad z historie je názor, že Země je plochá...


Alternativ ke všemu jsou stovky, stačí trochu pátrat po internetu. Vážně nevím, proč ze mě chceš dělat kreténa a požaduješ je po mě. Teda vlastně vím, ale to by bylo na dlouhou diskuzi, takže jenom něco na inspiraci, abys věděla, že alternativy jsou: http://www.youtube.com/watch?v=BQSAa0YWLMY
15:32
ESESEL: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
ESESEL
Kalmare,
1) "Promiň mi neustálá malá t, ale zatím sis moji úctu svými názory nezískala..." Nevím, jak jsi to myslel, ale vyznělo to tak, že máš k lidem úctu, pokud se Ti líbí jejich názory. To by tak podle mého být nemělo.
2) A jak, alespoň přibližně, by mělo to řešení vypadat? Nic nevymýšlej, ale nějakou představu snad mít musíš, ne?
3) Moc by mě zajímal Tvůj názor na časopis Enigma.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:07
jumbee: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
jumbee
Jo, taky jsem o prvním bodu uvažovala :D.
Já mám nějaké vyznání, ale že bych úctu měla jen k lidem, kteří mají stejnou víru (názory)? :D
10:31
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
1) Té věty jsem litoval hned, jak jsem to odeslal. Byla hloupá a rád bych jí vzal zpět, bohužel mazat vlastní příspěvky nelze.

2) Představu mám, ale to je pouze představa. Nerad bych to psal, protože by v tom všichni hned začali hledat chyby, které ta představa nepochybně i má. První krok by mohl být pokusit se zavést podobný systém jako na Islandu nebo ve Švýcarsku. Ale náš problém není primárně o politice, politika je až důsledek našeho chování.
3) Ten časopis bohužel neznám.
23:32
sg_sysel: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
sg_sysel
K ploché Zemi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_Earth_Society

Konkrétně: "Aim: To carefully observe, think freely, rediscover forgotten fact and oppose theoretical dogmatic assumptions. To help establish the United States...of the world on this flat earth. Replace the science religion...with SANITY."

Nepřipomíná ti to něco? Třeba tvoji vlastní rétoriku?
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
23:41
sg_sysel: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
sg_sysel
A jelikož máš rád odkazy na přednášky na YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=QciLVJZNq4c&feature=related
Viděl jsi Zemi někdy z vesmíru? Můžeš cítit gravitaci? Copak tě nikdy nenapalo pochybovat o něčem takovém? Je mi tě líto, stále ještě žiješ ve světě Isaaca Newtona...musíš usilovněji hledat nezávislé informace.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
10:26
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
:D Teď jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Ano, přesně tak. Pochybovat o všem (ale vážně o všem, ne jenom o tom, co se mi nelíbí), to je ta správná cesta. Já žádné "konspirační" teorie nepřijímám jen tak, každou začnu pokládat za pravdivou (lépe řečeno pravděpodobnější než "oficiální" názory) až když důkazy převáží v její prospěch. Jednoduše nevěřím tomu, že kdybys dělal totéž, budeš pořád zastávat stejné názory.
20:34
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
Konstruktivní řešení, kalmare, konstruktivní. "Nemám peníze" není konstruktivní.
Pobody's nerfect.
10:32
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Vybíráš si z mých příspěvků pouze to, čím mě můžeš nějak shodit. Taková diskuze nemá smysl.
10:47
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
Tak to je revoluční řešení.
Pobody's nerfect.
21:33
ESESEL: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
ESESEL
Samozřejmě, že jsou to svině. Jsou to přece lidi.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
21:42
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
To je právě ten omyl, který jsem se snažil vysvětlit. Je to jeden ze základů, bez kterých změna není možná. Je třeba si uvědomit, že člověk není svině od přírody, ale že svini z něj udělají jenom svině kolem něj. To je krásně vidět na příkladu Tibetu. Tamější obyvatelé jsou bezesporu lidé, přesto to nejsou svině, protože je tam téměř nulová kriminalita. Je to jeden z hlavních problémů dnešní doby, lidé si totiž myslí, že být sviní je naopak potřeba, protože jenom tak má člověk plnohodnotný život se vším, co k němu patří. Není to pravda, lidé jsou od přírody družní, spolupracují a pomáhají si. Jenom současný systém z nich dělá idividualisty bez svědomí. Lidé vidí kolem sebe, že takový život se vyplácí po materiální stránce, ale už neví, že po stránce duchovní je to cesta do pekel...
22:34
bratix: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
vyprávíš ve státě ateistů, kde je obrovské části obyvatel duchovní stránka ukradená...
14:46
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
I já jsem ateista (nevěřím v žádného boha), přesto mi duchovní věci nejsou cizí.
22:37
ESESEL: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
ESESEL
Já neříkám, že je to správně nebo potřeba, já říkám, že to tak je. A rozlišoval bych pojmy "lidi" a "člověk". Člověk svině podle mě není, lidi jsou.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:40
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
Taky jak to v Tibetu vypadá, že.
Pobody's nerfect.
22:46
Clarence: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Clarence
peanutka: jenže problém Tibetu je v tom, že byl jednou anektován Čínou a dokud tam bude hlavní náboženství buddhismus, který budou všichni uctívat, a který má jako hlavní znak nenásilnost, tak nikdo nebude dělat zločiny páchat a nemůže se nikdy ani pokusit o samostatnost a v tomhle jim nějaké protesty ostatních zemí za tuhletu věc nepomůžou.. navíc to tam asi dost číňani hlídaj takže asi tak,,
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
23:18
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
Máš pocit, Clarenci, že bez Číny by byl nějaký zásadní rozdíl?
Pobody's nerfect.
23:48
Clarence: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Clarence
To ne..
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
14:46
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Jak to v Tibetu vypadá? Můžeš to nějak rozvést?
10:46
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
Tak, že většina lidí by tam dobrovolně nežila ani náhodou.
Pobody's nerfect.
11:07
Nadneseny: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Nadneseny
Zásadní omyl, kolego! Lidé jsou svině od přírody. To jen různí revolucionáři si myslí, že ne. A taky to pak podle toho vypadá. V hájích akademie těchto filosofů vidíme na konci každé aleje jenom šibenice.
14:20
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Díky lidem jako jsi ty to tady vypadá, tak jak to vypadá. Pokud uznáváš evoluční teorii, tak se koukni na opice. Mezi nimi se nikdy nevyskytuje takové chování jako v naší společnosti. Samozřejmě, jedna opice vezme druhé klacek nebo banán a pak se honí ve větvích. Ale nikdy by neudělala nic, co by mohlo tu druhou zranit nebo zabít.
15:06
deWolf: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
deWolf
No, je to wikipedie, ale nechtělo se mi hledat nic lepšího:
gorila: Občas celou skupinu převezme jiný samec, ten v tom případě často zabije mláďata předchozího vůdce skupiny.
šimpanz: Někdy vytvoří přepadovou skupinu, která uloví a roztrhá na kusy zvíře, například opici, nebo uspořádají hon na sousední nepřátelskou skupinu, při kterém mohou samce zabít nebo samice unést... Byli popsány případy kdy takovéto útoky v průběhu několika let vedly k vybití sousední tlupy.
Lupus in fabula
15:41
sg_sysel: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
sg_sysel
Promiň, kalmare, ale Lamer není prostor pro hlásání nového evangelia, otevírání očí, nebo jak bys jen nazval svou činnost tady. Rád bych tě (ano, ani ty nemáš moji úctu) požádal, abys své působení zde zvážil. Buď diskutuj relativně k obsahu citace (to především znamená - nestáčej diskuzi vždy ke svému tématu), nebo zde nediskutuj vůbec.
Pokud chceš, mysli si, že jsi vizionář, kterého se zaslepený idiot pokouší umlčet. A klidně mě i za idiota označ, mně to na rozdíl od tebe nevadí - MOJE vnímání sebe sama totiž na názorech ostatních až tak nezávisí.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
10:22
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Nemyslím si, že jsem vizionář a nemyslím si, že jsi idiot. Naopak si myslím, že chápu souvisloti a proto ti tvoje názory nemůžu vyčítat. To ale neznamená, že jsou podle mě správné.
20:14
Nadneseny: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Nadneseny
Právě naopak. Byli to lidé jako ty, kteří v dějinách páchali ta největší zvěrstva. Lidé přesvědčeni, že když se kácí les, létají třísky - a že nového řádu je potřeba docílit za každou cenu. A vše, co stojí v cestě, se musí zlikvidovat. Protože pak nastane pravá realizace lidství - a kdo tomu brání, vlastně ani není lidství hoden, není to člověk a můžeme se tedy k němu chovat bez úcty, která člověku náleží. Vždycky to tak bylo a u všech těchto věrozvěstů to tak vždy bude. Viz jakobíni, komunisté, fašisté, ale i zideologizovaná náboženství atd.
20:30
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
Krásně jsi to vystihl, pane Nadnesený. Doporučuji četbu Spalovače Mrtvol.
Pobody's nerfect.
21:06
sg_sysel: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
sg_sysel
A potom film. Tady neplatí, že film je horší než knížka, tady je paráda oboje.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
10:21
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Došlo k těžkému nepochopení toho, co tady píšu. Nikdy jsem nenapsal nic ve smyslu, že když se kácí les, létají třísky. Naopak, já bych byl rád za mírovou změnu. Všem tady asi vyhovuje, co se děje kolem nich, tak tedy dobrá. Já věřím na reinkarnaci, takže ikdyž jsem se narodil do světa plného nenávistných lidí, není to velká tragédie. :)
10:52
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Vážně bych uvítal, kdybyste ze mě přestali dělat fanatika a překrucovat moje názory a komentáře. Napíšu to ještě jednou a naposled: jediné co chci je, aby lidé začali víc číst, víc se zajímat a víc přemýšlet. To je všechno. Pokud to udělají, musí logicky dospět ke stejným stejným závěrům jako další tisíce lidí po republice. Přemýšlivých a pokud teda tak moc chcete to slovo "probuzených" lidí jsou už mraky a všichni mají podobné názory jako já (pochopitelně nemůžou mít všichni úplně stejné názory, to by bylo přesně to stádní chování jaké je vidět teď). Nejsem blázen, nejsem sektář, nejsem fanatik. Tohle je nevýhoda psané diskuze. Jsem přesvědčen, že 3/4 z vás bych svojí argumentací přesvděčil a že byste sami uznali, že to dává smysl. Začal bych egem, potom finančním systémem (který například "probudil" mě, protože nemůže být naše společnost v pořádku, pokud tu funguje něco tak obludného), to dal do kontextu s válkami, potravinami, chemtrails, očkováním, rfid čipi a nakonec i NWO. Diskuzi zde končím, protože z vaší strany by to vedlo pouze k hledání chyb, kterých se jistě dopouštím (jako každý, jako i vy) a k snaze zdiskreditovat moje názory. Kdo chce, rád budu v diskuzi pokračovat po mailu nebo nejraději osobně u piva, špeka, či pouze čerstvého vzduchu. Co kdo má rád, podřídím se :)
10:55
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Možná by to chtělo ten kontakt na mě: icq 471278880.
15:47
Ellrohir: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
Ellrohir
zajímalo by mě, jak můj názor, že "chemtrails" je naprostá píčovina souvisí s tím, co si myslím nebo nemyslím o lidech :)
10:38
kalmar: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
silhouette
Podle tebe je chemtrail píčovina? Víš vůbec, že vláda USA oficiálně přiznala, že ty svinstva pouští do vzduchu? Stejně jako přiznala existenci létajících talířů a jejich vlastnictví. Kdo nechce vidět, nevidí http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1380-odhaleno-tajny-presidentuv-rozpocet-na-chemtrails-vysel-najevo.aspx
10:45
peanutka: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
peanutka
To je ale krásná ukázka spatlaného článku. "Tato čísla ukazují, jak velice často jsou nad přípustnými hranicemi toxicity." Co to proboha znamená? Nějaké absolutní jednotky jsou velmi vypovídající.
Pobody's nerfect.
12:25
jumbee: Re: Byla jsem dnes zděšena, když...
jumbee
Slátanina, která se ani nedá číst. Až tyhle články budou psaný srozumitelně, jasně, neokecávačsky a na úrovni (i formátově), tak je budu brát vážně.
18:57
angie-metalbee: Ale no tak, tohle se nemusí cpát...
angie-metalbee
Ale no tak, tohle se nemusí cpát všude.
Někdy nezbývá, než být optimista.
19:10
Rimmer: Jako by nestacilo, ze toho jsou
Rimmer
Jako by nestacilo, ze toho jsou plne zpravy, internet, fb,...
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
08:47
sevenjetc: Já nevím, co jste čekali od poli...
sevenjetc
Já nevím, co jste čekali od politika, který přešel k ČSSD od ODS?
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
09:45
Witek: Reknu ti to asi takhle, tohle ne...
silhouette
Reknu ti to asi takhle, tohle neni FB, kde ti to kazdej moula lajkne.
Šáhni si na zem, ať víš, kde skončíš.
14:47
krutoslav: už mě ta onanie politikou na vše...
krutoslav
už mě ta onanie politikou na všech forech dost otravuje, lidi, bylo toho dost, už sem ty ráthoviny neposílejte....
Tyhle stránky mě baví, díky za ně :)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.