Detail hlášky #70076

<A> Za pražský plat si v Příbrami koupíš půlku květinářství..."
<B> "V Olomouci za to máš plantáž..."
<C> "A v Ostravě to máš i s dělníkama...."

Informace o hlášce

Datum přidání: 6. 2. 2013
Kategorie: Hlášky
Autor: cinderella (1 hláška)
Hlasování: LudeCZek, Marin, miselin11, finnean, Ayume, Hummerx7, AMD, Elisabetha, Rocker-Tialk, Doktor, gebik, Georgo10, Miguel, DAran, Laneida, Beerius, zgrossl, JerichoBM, Kolouch, MeGab, Crazy_Ivan, Loxcom, Hamagen, Bzaba, majlos91, Eurostoxx, lilo, evee, Putas0000, Triss, CrazzYdiot, filom3n, logout, vinczenzo, Witek, shine, h0das, Marty008cz, smejdy, niiemand, mdonaat, HardLock 42 pro a razden, Invictus_cz, popik34, hanes87, Maty991, Ejmin, matrix17, emkac, vooten, chernobyl, SkyHaven, frlo, Lukino, Hammer, Stickman, YDraigGoch, sevenjetc, Deneb, wegas, Rimmer, zelvak, Juggernaut, JSH, hater, swan972, Schade105, strops, Diplomat, sliwowitz, Kriz22, crooty, Einhasad, Dyfer, borekj, Brambor, peanutka, xkox, togi, vasek004, Ripper, wax07, Bakys7, Somme, Herda, Bublinka, bradl3y, carmine11, Marcus7, HateMePls, Vincent, SmallMongoose, jiripudil, izzi_cz, ReadyHC, kudli, Goodlike, Pooka, angie-metalbee, cylindr, Rukof, Mat3s_, kapriiik, Frankie111, kbtmichal, Metis, Alf, honeybw, Altair, GRIF, Dovi, Vevoda_Wolf, Atanono, bosorka, yannush, Inf1n1tyy, Coolak, Pospec_CZ, Zelvi, puki, Chosen, Freedom-soldier, naituf, DanDan, Mari05, Blast, nwkt, HOLAS, Slim2, Finarfin, Sed, ric4rd, millcEK, robbo99, Correy, sukuban, Dx, Bendom, boncee, M4rtin, BMJackal, Lorandel, Moskva, smrduty_kojot, genevieve, tristaver, Chopper911, cechiiino, suah, arxarios, Imzadi, Zuza-chan, Sha-a-kaa, fatman, Nadneseny, cacadore, Justice, PikoPirat, Rupreecht, Remixxx, Cejda, Komaar, KaseO, nitram1234, Renee, Koriss, silvergold, Dorflow, Notie, FrenkyB, Kogaku, Mishar, Somik, Niah, Nobodies, sparasis, broty, Rimmoncze, Metzgermeister, JanW, DarthOptimus, freaky_tomato, chachan, MartinezZ, PHiLiPZ, ZdenekH123, Aelin, hmmc, ErrorJoe, steinham, Najte, Yukina, Sousuke_, despy, Michi, ZdenekPaul, soustruh, Tutanken, Artifox, Lolek95, kapoka, queeny31, Markuus, Milda90, While, rain, Foo_Fighter, LosFilipos, DarkAngel, Neuromancer, Heriel, MallBare, def84, Schmeeczko, Puni, joocker, Eveni, Jozxyqk, MessY, CarpeNoctem
178 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 14,45 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

14:21
toop: A v Praze s ním zaplatíš sotva n...
silhouette
A v Praze s ním zaplatíš sotva nájem :-)
15:35
vasek004: Re: A v Praze s ním zaplatíš sot...
vasek004
A berou i Republikové kredity?
Hi, I'm captain Jack Harkness. And who are you?
16:20
carmine11: Re: A v Praze s ním zaplatíš sot...
silhouette
..a berou i stravenky ???
14:42
YDraigGoch: Jaký pražský plat? Průměrný? Jen...
YDraigGoch
Jaký pražský plat? Průměrný? Jenže ten průměrný člověk nemá...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
14:51
sevenjetc: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
sevenjetc
Jo, je tu pár podivínů s platem 100k+, ale my ostatní u výplatní pásky pláčeme... A potom znova u internetového bankovnictví po zaplacení nájmu.
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
14:58
YDraigGoch: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
YDraigGoch
Teď jsem koukala, průměrný hrubý plat je kolem 36.000 Kč...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
15:17
chernobyl: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
chernobyl
Když přimhouřím obě oči, tak nevidím kolik jsi tam uvedla a cítím se pak líp.
Nemám rád lidi.
16:19
carmine11: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
..kdo má zbytek mého platu ?
16:31
YDraigGoch: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
YDraigGoch
To bych taky ráda věděla!
Šacuju to na nějakého papaláše z Poslanecké sněmovny či top managera...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
09:50
Bzaba: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Bzaba
Plat stejný nebo vyšší průměrnému platu na své výplatní pásce nevidí 69%. Tak si z toho nic nedělejte... (ok, také mě to štve)
17:25
culo: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
no predsa cigani
16:39
honzikec: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
honzikec
Hurááá, jsem docela nadprůměrný :D
Pokud se Vám můj komentář líbí, dejte mu plus. Pokud se Vám nelíbí, myslete si cosi o pr*eli a nedejte nic.
16:46
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Nevim o tom, ze by v Praze bylo tezke tohoto platu s normalni praci dosahnout :))
Trocha snahy a praxe a takovy plat ma clovek hned :)
"Will you kill someone you love, because of love? "
17:04
YDraigGoch: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
YDraigGoch
Co je "normální práce"? :-)
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
17:47
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Co je to normalni prace?
Dobre, vyjmenuji ti spoustu normalnich praci.
Napriklad v IT, prace pro SAP, backoffice a administrace s vyuzitim pri nejmensim dvou zahranicnich jazyku, lektori jazyku (pravda, ne vsichni, ale to uz si clovek musi dokazat prosadit svou a najit si uplatneni), vypoctari, CAE, PLM, ucetni (No dobre, hlavni ucetni, ale to uz je ta praxe a snaha) ...
Promin, ale 36 000 hrubeho, je mi 23, mam za sebou gympl a tenhle plat zvladam s prehledem ... To lidi, kterym je 30 a dokazi alespon trochu premyslet a nejsou lini se snazit a neco pro to udelat, tak dosahnou mnohem vyssiho platu. Napriklad memu manazerovi je o pouhych 10 let vice. Mlady chlap.
"Will you kill someone you love, because of love? "
17:48
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Jediny problem je, ze lidi jsou liny prasata, kteri dokazi jenom blbe kecat misto poradne delat.
"Will you kill someone you love, because of love? "
18:43
Rimmer: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Rimmer
Zapomnel jsi na klasicky zacarovany kruh:
bez praxe neni prace --> bez prace neni praxe... A ted babo rad, kdyz clovek nema tatinka co by ti dohodil hrejive mistecko... O praci maj nouzi i lidi, kteri maji praxi a zkusenosti, jakou ma obycejny student bez praxe a zkusenosti sanci, ze se mu nachomejtne lepsi prace, nez je pridavani okurek do "cizu" s vidinou zlute placky?
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
16:59
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Od kdy potrebujes tatinka, co by ti dohodil hrejive mistecko?
V mem okoli neni takovy protekcni spratek snad ani jeden clovek.
Vcetne me, muj fotr by me tak maximalne naucil jak hrat ruletu (Nebo spis, jak ji radne krmit.. )
"Will you kill someone you love, because of love? "
10:08
YDraigGoch: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
YDraigGoch
Fajn, ale tohle není normální práce. Víš, někdo musí upéct chleba, někdo ti ho musí prodat, někdo musí vyrobit a prodat jiné věci, potřebné k životu,naučit tvoje děti číst, psát a počítat, vyvézt odpad, opravit ti rozbitý odpad pod vanou, atd. Představ si společnost, složenou z "normálně pracujících", podle tvého měřítka? A filozoficky - každá práce je dobrá, když je dobře odvedená. A každá práce je potřeba.
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
17:08
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Prosim te, jake mam meritko pro normalne pracujici?
Ja jsem nekdy rekl, ze delat ucitele, pekare, prodejce nebo podobne, neni normalni prace?
Nevim o tom... Navic zvlastni, ze takovy nazor ani nemam.


Ja jen tvrdim, ze dosahnout tech 36 000 hrubeho neni zadny, ale naprosto zadny problem.
A ze je to jenom kazdeho, ale kazdeho vec, jak se dokaze postarat a co dela.
Pokud clovek dela to, co ho bavi, a je ta prace proste tak malo placena, tak bohuzel, je to tak, ale nemuze si pak stezovat. Ma i jine moznosti (Treba podnikat, tam se ukaze jak clovek skutecne neco umi).
"Will you kill someone you love, because of love? "
19:46
Deneb: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Deneb
Napsal jsi, že v normální práci není problém dosáhnout platu 36 000. Takže dle nejprostší logiky pro tebe není učitelství nebo pekařina normální práce. Věta "lidi jsou líný prasata" ve smyslu "lidi jsou líní usilovat o post manažera nebo konzultanta, takže dělají blbé podřadné práce (učitelství a spol.)" mě už úplně dojala. (A to přesto, že se mě to netýká - jsem OSVČ, takže v mém případě je opravdu výdělek hlavně věcí úsilí a talentu.)
Suma sumárum - nezlob se, ale ty se holt vyjadřuješ jako mladý bezdětný kluk, který zrovna přišel k dobrému místu. A YDraigh jako o něco starší ženská s dětmi, pro kterou není získání skvěle placené práce až taková švanda a samozřejmý životní nárok. Asi nemusím vysvětlovat, čí pohled na svět mi přijde realističtější a podložený větší zkušeností, a koho si víc vážím, že ne?
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
20:00
Deneb: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Deneb
(Za to nadbytečné "h" se omlouvám...!)
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
20:04
Clarence: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Clarence
Tak ono hlavně takováhle práce za takovýhle prachy se dá sehnat v Praze, možná v Brně a sem tam teoreticky by se dalo ještě v těch větších krajských městech jako Plzeň nebo Ostrava. Ale ne každej se tam bude stěhovat jen aby to měl za tyhle prachy. A taky je jiná věc shánět práci ve věku 25 - 30 a jiiná věc, když ti je 40 a zároveň když máš rodinu nebo nemáš.
I v menších krajských městech (kolem 100 000 a níž) bývá problém sehnat práci, aspoň za nějaký peníze kde ani ten karierní rust být nemůže, ale musí tím vzít za vděk.. a co teprv takhle placenou, koneckoncu, kdyby ta práce byla, nebyla by teď nejvyšší nezaměstnanost v historii (myslím že 600 000 nebo kolik, nechci to ted dohledávat) a to je statistický fakt, a že je problém sehnat práci je fakt (pokud teda nemáš v plánu dělat pro ty konzultantský firmy nebo ty co nabízej elektřinu, plyn atd.., ale to je spíš taková práce pro zoufalce a lidi bez sebeúcty) a bez známostí to prostě nejde..
Takže tu nevykládej jak to je všechno hrozně jednoduchý, a propos, řídit se tím takhle všichni, neměl by kdo dělat ty ostatní práce.., takže ten despekt z tvý strany k těm ostatním lidem není na místě..
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
20:21
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Prace je dostatek, porad nabiraji ...
Omezeni je jen v oborech a v tom koho hledaji ...
A bohuzel i kde ...

Bavili jsme se o Praze ... Bavit se o jinych krajich, tam je to spatne s praci celkove ... A mam ten dojem, ze lepsi uz to tam nebude.
"Will you kill someone you love, because of love? "
20:20
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Ano, napsal jsem normalni praci
Normalni prace - podle me, je kdy dany clovek je pouhym zamestnavatelem, neni podnikatel, nedela zadne smecka a proste pracuje jako normalni obycejny clovek.
Nikde jsem nerekl, ze normalni prace je ta prace, kde se vydelava 36 000.

Stejne jako jsem nikdy nerekl, ze nekdo musi usilovat o post manazera, konzultanta, ci neco podobneho, aby mel takovy plat.

A ano, nejvetsim problemem je, ze lidi jsou lina prasata. I takovy ucitel muze drit (Znam jednoho ucitele, ktery mne kdysi ucil. Na gymplu mel pomerne nadprumerny pocet hodin, navic se hodne angazoval do nejakych matematickych programu, v ramci nejakeho takoveho programu jel i do portugalska (jednalo se o matematiku, nevim co presne uz to bylo). Tento ucitel, ackoliv jeho vek byl nejakych 30-35 let mel tech 36 000 hrubeho urcite. A urcite vydrenych. Nastesti pro nej, on tu praci miloval a proto ji sel delat. A hlasil, ze i kdyby mel polovinu toho platu, tak o te praci nerekne nic spatneho. Jedine o studentech :) )

Dale ad tvoje prohlaseni s pokorou.
Chces mi rict, ze lidi, kteri nejsou schopni dodelat si skolu, neco se naucit navic, ze lidi, kteri radeji pujdou delat tu spatne placenou praci a pak si stezuji, ze maji spatne placenou praci, to nejsou lina prasata?
Je tedy v poradku, ze si lidi stezuji, ze nemuzou sehnat praci, ze maji malo penez, ze vsichni jsou spatni a oni ne a pri tom nic nedelaji, o nic se nesnazi, jen nadavaji, tak ze tito lide nejsou lina prasata?
Pro me ano a za tento nazor se nestydim

Nerikam, ze je nejaka prace spatna. Neobvinuju zadnou praci. Obvinuji lidi a jejich zpusob chovani a jednani, narikani nad rozlitou vodou - nikdo je nenutil ji rozlevat.
Takze moje pokora k jakymkoliv pracim? Velka a vis cim je tak velka? Ze kdyz jdu do debilni restaurace, tak necham dysko, protoze to je to, co cinsnika plati, kdyz si jdu koupit pecivo, tak pochvalim jak krasne voni a podobne veci. Kdo z vas to tu dela? Kdo si muze rict, ze takovouhle pokoru opravdu ma?
Rekl bych, ze nikdo. Stejne tak, jako si nikdo neuvedomuje, ze vsichni maji jenom velke reci, plnou hubu kecu, ale nehne nikdo ani prstem aby s tim neco delal. K cemu to pak mam mit tu pokoru? K takovym lidem?

Jo, jsem mlady kluk, co se "nahodou" dostal k dobre pozici.
Ale ta dobra pozice me stoji 12 hodin kazdodenni prace, tvrde driny, premysleni, zvladani hromady veci najednou a neustale rozsirovani znalosti.
Vadi mi to ? Ne, chci vic driny, vic prace, chci ziskavat vic znalosti, chci se vic posouvat ku predu v tom, co me bavi.
"Will you kill someone you love, because of love? "
20:43
Deneb: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Deneb
Část předchozích siláckých výroků jsi trochu urovnal - OK. Takže už jen dvě věci:

1) Z těch statisíců lidí se špatně pracenou prací je jen malé procento křiklounů. Ostatní ji prostě dělají a nestěžují si. Pokud nějakou mají. Při takové nezaměstnanosti, jaká v ČR je, není vůbec žádná výjimka, když ani kvalifikovaný člověk práci nesežene (zvlášť ženská s dětmi nebo věk 50+). A to ani nemluvím o lidech, kteří opravdu nemají na to, "naučit se něco navíc", protože jim prostě osud nenadělil nijak závratné IQ ani manuální zručnost. Fajn, ty nebo já jsme dostali do vínku o něco víc, ale hanba by mě fackovala, abych se nad těmi duchem slabšími povyšovala.

2) nevím, kolik přivýdělků měl ten tvůj zázračný učitel, ale rač se kouknout na tabulkové platy učitelů. Absolutní maximum je tuším 34 000, a to za tabulkové zařazení 16 (nejspíš tak ředitel s Dr. titulem) a zároveň minimálně 27 odučených let. Tvůj matikář mohl při svém věku mít max. 27 000, pokud by dosahoval na nejvyšší místa v tabulce (v opačném případě jen 11 000 - sakra, to jsem i jako prodavačka brala víc...).
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
20:50
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Zalezi to i na tom, kolik ten dany ucitel uci hodin, krouzky ve skole apod. Vim, ze napriklad jedne kamaradky mama bere nejaky 25 000 cisteho. Coz pokud se nemylim je zhruba 30 000 hrubeho ? Ma 2 deti, tak asi nejak tak no... A neni to praha (Nevim, jestli jsou teda platy ucitelu v Praze jine, ale pro jistotu)

Z tech statisicu si praveze stezuje velka spousta lidi, koukni se nekdy na komentare k ruznym clankum a podobne ... Spousta lidi, spousta nazoru, spousta stiznosti ...
Ty jakozto OSVC jsi nenavideni hodna osoba takovymto lidem :-D

A duchem slabi ... Nepovysuji se nad ne, mluvim o tech, co nejsou mentalne nemocni. Nemuzeme do toho vztahovat ty, kteri proste nemuzou i kdyby chteli.
"Will you kill someone you love, because of love? "
21:02
Deneb: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Deneb
Promiň, ani 100 diskutérů z Novinek nebo 200 odborářských demonstrantů není statisticky významný vzorek.

Lidi se nedělí tlustou červenou linkou na duchem silné (kteří dokážou cokoli) a duchem slabé (kteří holt nedokážou nic). Každý má nějakou hranici, přes kterou nemůže, i kdyby chtěl. Někdo nemá na doktorandské studium, někdo na bakalářské, a někdo holt ani na tu maturitu... (A to ještě úplně pomíjím, že získání dobré práce podmiňují i takové detaily, jako vzhled, řečové dovednosti, sebevědomí... Něco z toho se dá dohnat, něco je holt biologická danost.)
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
18:18
Deneb: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Deneb
Vykládej například učitelům, vědcům nebo zdravotním sestřičkám, že na 36 000 hrubého stačí jen trocha snahy a praxe...
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
17:43
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Je vseobecne znamo, ze prumerni ucitele strednich statnich skol maji malo penez ...
na druhou stranu vysokoskolsti ucitele tyto penize maji ... (a staci na to trocha snahy a praxe :) )
Zdravotni sestricky ... Za spoustu zabavy, malo penez (No jo, proste statni zamestnanec na spatnem miste)
A vedci ... Ver nebo ne, ale znam i takove vedce, pro ktere je 36 000 hrubeho smesny peniz ... (Dobre, znam jednoho takoveho cloveka, ale to je fuk :-D )
"Will you kill someone you love, because of love? "
17:50
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Jo a jeste tam taky muzes dat policisty, hasice a dalsi podobne prace, ktere jsou proste hrazene statem. A jak vsichni vime, v nasem state moc penez neni a nikdy nebude (kdyby se totiz hodne platilo, nebylo by co krast !)

A presne proto bych ve state nikdy nepracoval ... Jedine jako politik :)
"Will you kill someone you love, because of love? "
18:51
Deneb: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Deneb
A věř nebo nevěř, jsou lidi, kteří tyhle práce dělají. Brzo by tě mrzelo, kdyby s tím všichni švihli a šli dělat dobře placené manažery ničeho. Pro příště tedy prosím trochu více pokory a méně siláckých výroků, budeš-li tak hodný.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
10:10
YDraigGoch: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
YDraigGoch
Jojo. Nakonec by svět byl plný manažerů, kteří by "řešili situaci," kde vzít chleba...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
16:54
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Lol, co to sakra melete?

Naopak, kdyby techto lidi bylo nedostatek, protoze by vsichni chteli mit lepe placene prace a podobne, tak se tyto pozice stanou lepe placenymi, aby nalakali vice lidi.
Je to jednoducha rovnice, kdyz je neceho nedostatek, vytvori se po tom poptavka :)
"Will you kill someone you love, because of love? "
19:58
Deneb: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Deneb
Mýlíš se - kdyby nějakým hnutím reality odešli všichni policajti, zdravotní sestry atd. za lepším, prostě na jejich místo nastoupí méně kvalifikované síly, v lepším případě jen stejně kvalifikovaní cizinci. Takže pokud by ti nevadil policajt se silným východním přízvukem (a zvyklostmi), případně sestřička, která nezvládá vypočítat správnou dávku léku, fajn, vítej ve svém novém lepším světě!

A ad pokora - vrať se zpět ke svým základním výrokům "v normální práci není problém vydělat 36 000" a "jediný problém je, že jsou lidi líná prasata". Převážnou většinu lidí, kteří ti svým každodenním úsilím zajišťují bezstarostný život - a zdaleka nejen státní zaměstnance - jsi právě označil za líný a neschopný póvl s nenormální prací. Až ve své naleštěné office budově potkáš paní uklízečku, kup jí bonboniéru, prosím. Snad si tím trochu urovnáš svědomí.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
16:58
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
A kdy jsem mel malo pokory?
Rekni jediny priklad?

Ja jsem nikdy nerekl, ze tyto prace nejsou dulezite, ani nic podobneho.
Ja tvrdim, ze v nasem state je to spatne zavedene. Ze v nasem state je statni zamestnanec na spatnem statnim miste velice podplacen. A ze ja bych to nikdy nedelal a ze prave proto, ze to je u nas takto stoji za hovno. Nevim, kde v tom chybi pokora.
Rekl bych ze nikde, ze chyba bude na druhe strane ... Problem nejspis bude v neochote radne cist a premyslet.

Hezky den :)
"Will you kill someone you love, because of love? "
20:10
nitram1234: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
nitram1234
přečti si ještě jednou, co Deneb napsal/a (v 19:46), třeba se svým platem 30.000+ to pochopíš.
BAZINGA!
20:21
Deneb: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
Deneb
Dík za zastání, ale přestože je to v diskuzi výše, psala jsem ten příspěvek v 19:46 později než Midregoth v 16:58. ;-)
Nicméně, jak vidím právě v jeho zmíněném příspěvku, není asi problém v nechápavosti, jen se formou na pomezí rádobynadřazenosti a urážek vyjadřuje běžně, takže mu sotva může dojít, jak arogantně jeho výroky vyznívají. Musíme být shovívaví...
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
20:29
Midregoth: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Nenech se mylit, arogantni ja jsem, to tak jen nevyzniva :)
"Will you kill someone you love, because of love? "
20:19
himself: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Dračko, kde jsi to vzala? Nedávno jsem četl, že průměrný pražský hrubý je někde pod 30k. Celorepublikový asi 25
Toto je podpis
10:04
YDraigGoch: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
YDraigGoch
Vyskočilo to na mě z Googlu, čoveče.... na nějakém oficiálním tentononcu jsem to nehledala... :-)
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
10:12
sevenjetc: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
sevenjetc
To bylo možná před krizí...
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
07:20
JanW: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
silhouette
Tak to nevím kam, ale i čsú podvrdil můj tim na 23-24.0000,- hrubé tzn. tak 19 čísté ani se superhrubou se na 36 nedostaneš, ale přiblížíš se někam ke 30-33
14:25
CrazzYdiot: Re: Jaký pražský plat? Průměrný?...
CrazzYdiot
Tak to mám, akorát za 3 měsíce, no...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty!

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6341 dny

Hláška #2256

<Ichey> musím vymyslet rozlučkov


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1868 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2073 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2288 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 9 hodinami

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 31 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.