Detail hlášky #72664

<Pavel> Hej to je vůl ten Karel, si založil na tom čínským portálu účet pod nickem Hodor a do každé diskuze tam píše Hodor.
<Petr> :D :D :D
<Pavel> :D :D :D
<Boleslav> :D :D :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 12. 4. 2014
Kategorie: Hlášky
Autor: Kapitan (21 hlášek)
Hlasování: nasty, bosorka, elvellon, Drecker, Ploki, sebastian_hardie, Trefan, zgrossl, mrMys 9 pro a kapoka, Edu, Dx, lennyd, DanBlack, tualka, While, robdrak, Ripper, zelvak, PetrK, Rimmoncze, Frostys, Bellatrix, nikaella, MartinezZ, Kurosawy, Stickman, incucu, Zelvi, togi, Maty991, Toblakai, Pooka, kudli, Rimmer, madbaker, Kriz22, Lorandel, Petrnka, Apophis, JanW, crooty, Smrsta, Cercly, YDraigGoch, peanutka, Stevie, Auticko, wegas, Taboard89, PSK, Alf, tristaver, BMJackal, Rocker-Tialk, umika, Einhasad, bender123, oprs, vinczenzo, KaseO, Finarfin, kbtmichal, DarkDream, Ryom4, Darik, HOLAS, Vevoda_Wolf, piol, Bendom, mhx47, izzi_cz, hanes87, Flad, Blast, MistrBuBak, ladys91, PikoPirat, Hal9000, hater, CindyChambell, Universal, thadghost, Chopper911, soustruh, angie-metalbee, jurda, Komunard, ReadyHC, M4rtin, subzero, Cejda, Rupreecht, drtikol, grgin, arxarios, Chosen, Schmeeczko, Notie, SanDiego, hasahm, czHONAN, ooouki, Foxtrot, Danad, Sidi, claudie1, kapriiik, starbuck, Atanono, SkyHaven, chachan, SmallMongoose, Tutanken, Marcus7, ilyria, sasagin, Zuza-chan, Hekross, Nevermore, Neuromancer, toop, PL75, honeybw, Najte, WellBloud89, baffiak, LosFilipos, Schade105, Daysi, Satan__666, Dovi, Mat3s_, fatman, Wabbit, Domin, razden, joocker, sparasis, Mermeoth, xkox, Sed, Beerius, KorYi, Markuus, krutoslav, Sniclman, Aristocrat, CarpeNoctem, sevenjetc, Hammer, naituf, Matesss, freaky_tomato, h0das, despy, Moskva, kyrmon, jenist, Allka, vooten, Altair, Hamagen, pavelnop, Sellina, genevieve, Tinnarr, Witek, Komaar, TomEF, edgar_allan, Annacerv, Svorrok, domvala, pute, Coolak, TT1905, hasa, Kukensius, Dyfer, suah, nevim333, cacadore, Doktor, smrduty_kojot, Blanch, monicas, logout, horusqo, Puni, Edgarix, SkweerookL, skriva, Imzadi, drdragonek, wailord, TidO, millcEK, insaina, belisek, JackSwigert, CrazzYdiot, swan972, Goues, deWolf, killercat
197 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 2,32 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

15:54
Frostys: :D :D :D
silhouette
:D :D :D
16:25
While: Re: :D :D :D
While
:D :D :D
I don't know and I don't care.
16:33
kapoka: Re: :D :D :D
kapoka
:D :D :D
Přikrášlený žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy.
16:59
madbaker: Re: :D :D :D
madbaker
:D :D :D
17:08
Petrnka: Re: :D :D :D
Petrnka
:D :D :D
whisky / whiskey
17:54
YDraigGoch: Re: :D :D :D
YDraigGoch
Kudé kudé kudé
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
20:58
While: Re: :D :D :D
While
Dvojtečkadé dvojtečkadé dvojtečkadé
I don't know and I don't care.
18:15
Taboard89: A cenu pro absolutně nejdebilněj...
silhouette
A cenu pro absolutně nejdebilnější hlášku týdne (ačkoliv je teprve sobota) získává,,,,,,,Kapitan! Potlesk........
20:32
Kapitan: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
Kapitan
Hou, trochu přibrzdi, ještě nevíš, co postnu příští týden. ;)
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
20:36
Einhasad: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
silhouette
To co postneš příští tejden už nemá vliv na to, že máš nejdebilnější hlášku tohohle tejdne.. :)
Rejpu do všeho.. Máte-li s tím problém, nechte si ho pro sebe ;-)
21:01
While: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
While
Tak Kapitán dokázal vždycky překvapit.)
I don't know and I don't care.
09:11
CarpeNoctem: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
CarpeNoctem
Nj, ale co bychom dneska dali za to, aby sem postovali aspoň dementi jako on :-D
19:16
While: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
While
Pravda, už je tu docela nuda. Postupně lidi odpadají. Ale vsadím se, že kdo to tu poslední zavře a zhasne bude Sova. :D
I don't know and I don't care.
09:04
CarpeNoctem: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
CarpeNoctem
Bez pochyby :-)
18:45
nakopnuta_sova: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
nakopnuta_sova
Dílem odpadají, dílem se nemůžou registrovat noví ani si obnovit heslo ti staří... a že bychom se dočkali nápravy, to nám dřív nectěná vláda sundá náhubky, ač se Prymalex dal slyšet, že "prozatím" budou povinné i pro očkované... tak ať mi ten šmejd lampasáckej řekne, proč bych se měl nechat? Co z toho budu mít, když mi to ani ten prašivej náhubek nesundá?
Ale to už jinde jsme, je to jiná vesnice...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:02
While: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
While
To chceš odpověď od nás? :D Nechceš se zeptat na úřadu vlády? Nebo se ti máme zeptat my? :D
I don't know and I don't care.
21:12
nakopnuta_sova: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
nakopnuta_sova
To jen tak nadávám... jistej lampasák už se vyjádřil přesně tak, jak čekat od lampasáka, tedy

"Náhubky budou i po očkování, protože jsem to řekl.
Jo vy byste chtěli svobodu, protože si za své životy zodpovídáte sami a nestojíte o to, aby vás někdo vodil za ručičku a přikazoval a zakazoval? Ale lidičkové, svobodu vám dáme až NÁM se zachce jako že se plukovník Prymula jmenuju a vlastní nařízení pro mě neplatěj..." takže nejen proto zatím nevidím důvod zrovna jim v něčem vyhovět... zrovna jim.

Ale tohle bych tu asi radši moc nerozváděl, téma je to dosti třaskavé a názor na to mám dost jasný.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:37
ESESEL: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
ESESEL
Ále, Sovo, já myslím, že nás asi pět, co tu furt jsme, už tak zhruba tušíme, jaké politické a další názory od sebe čekat, a že kdybychom měli chuť se kvůli nim nějak urazit, už tu dávno nejsme...
Takže mi můžeš klidně vysvětlit, jestli Tvůj komentář chápu správně, že nechceš bojovat proti pandemii, abys to natřel vládě. :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:21
While: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
While
Doplňující otázka: Chceš jim to natřít i když je tam, nebo vlastně není ani nevím, jak to teď je, dělají furt, že ne, tvoje skalní uskupení? :D
I don't know and I don't care.
19:13
nakopnuta_sova: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
nakopnuta_sova
To "skalní uskupení" je termín platný zhruba do minulých voleb.
Už tím, že se spolčili s Burešem a trčej mu až po boty víme odkud, mě dožrali pekelně. A i kdybych jim to lezení eštebákovi za křesílka do posazu hodlal třeba odpustit a dát jim ještě jednu šanci, tak tím neustálým podporováním ho zrovna v téhle době (nouzák bude a zase bude a pořád bude... chtít od komoušů svobodu je evidentně hodně naivní) si to u mě pohnojili totálně.
Možná přímo ve vládě nejsou, ale podporujou vládou vedené osekávání ekonomiky a lidských svobod - podporujou. Takže jako kdyby ve vládě byli, ode mě už hlas neuviděj.
Netušil jsem, že to někdy řeknu, ale vyřazovací metodou jsem dospěl k tomu, že u dalších voleb to zřejmě hodím ODS. Sice těžce z nutnosti, protože nikoho lepšího s reálnou šancí na parlament tam nevidím, ale hodit jim to prostě budu muset. ČSSD a komouši si to u mě pohnojili a evidentně se snažej tomu ještě nasadit korunu, abych si to ale fakt náhodou nerozmyslel, kdyby mě to třeba napadlo... no nebojte, nerozmyslím. VY ode mě hlas neuvidíte. Vy ne.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:01
nakopnuta_sova: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
nakopnuta_sova
Vláda mi je v tomto případě ukradená.

Mně jde o to, že každý si za svůj život zodpovídá sám a kdo se bojí nákazy, chrání se dávno jak může i bez nařízení. Takže jsem silně proti plošně povinně tohle a tamto... nechat to na dobrovolnosti. Bojí-li se někdo čínské chřipečky, těžko půjde do hospody, tedy proč plošně hospody zavírat a majitele a personál nechat místo toho, aby vydělávali a odváděli do státního daně a odvody, sedět doma jak blumy a naopak ze státního čerpat, aby měli co do huby?
A tak dále a tak dále... proč nechránit jen rizikové skupiny, proč napálit omezení pohybu a večer rovnou zákaz vycházení rovnou všem? Aby to nebyla diskriminace na základě věku?

V diskusi na Novinkách na mě jeden takovej chytrolín zkoušel, že "můžu bejt bezpříznakovej přenašeč, půjdu do hospody a tam to ode mě chytí sedmdesátiletej děda a skolí ho to a v tu chvíli JÁ můžu za to, že ten děda umřel...
Tak jsem mu odpověděl, ať na mě takovýhle argumentační fauly ani nezkouší - za prvé nedokáže, že to děda chytil ode mě v té hospodě a ne třeba někde na nákupu a za druhé kdyby se děda chránil před nákazou a nevysedával v hospodě, protože tam se, na rozdíl od aspoň občas nakupovat, pokud nemáš nikoho, kdo by ti posloužil, nemusí, nechytil by to a neumřel by... a myslíš, že mi na to chytrolín něco odpověděl?
Správně, vůbec nic... což jsem mimochodem přesně čekal ;-)

Já prostě tvrdím, že každý si za své zdraví a život zodpovídá sám a když to doženu do extrému, ať klidně udělají "registr odmítačů opatření", kam by se mohl kdokoliv nechat zapsat s tím, že se na něj nebudou vztahovat povinná nařízení a on za to podepisuje, že v případě nákazy a těžkého průběhu bude mít před ním v nemocnici nebo dokonce na JIP a ventilátoru přednost ten, kdo se poctivě chránil a do registru se zapsat nenechal.
No a bylo by, každej ať si rozhodne sám, zda se chce nebo nechce chránit, proč to dělat stylem mafie - "budeme tě chránit, ať o to stojíš nebo ne a piš si, že když nebudeš poslouchat, máš problém"?

Ten registr bych ještě klidně rozvedl, je-li zájem, ona je to stejně akademická debata, protože tohle nikdy neprojde...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:04
nakopnuta_sova: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
nakopnuta_sova
Ještě k tomu "a za druhé" - tam mi vypadlo "a i kdybych připustil, že to děda chytil v hospodě... a pak se dostaneme přesně k tomu, co tam jako riziková skupina dělal - šel tam dobrovolně, byla to jeho volba, čili si za to, že to v té hospodě chytil, může sám a házet to na lidi okolo je dmsn alibismus a argumentační faul - snažit se hodit vinu za každou cenu na někoho jiného.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:12
ESESEL: Sova 19:01
ESESEL
Nedělat nic, respektive nic moc, zkoušeli ve Švédsku, a úplně se jim to neosvědčilo. On se totiž chrání taky zdravotnický systém. Jako můžeme stokrát vinit vládu, že není dostatek plicních ventilátorů, ochranných pomůcek a podobně, ale nikdo si nemůže najednou vytáhnout z prdele dalších několik set doktorů - medicína trvá 6 let vystudovat a fakt jsem rád, že je vůbec někdo ochotný tam jít v téhle době... Takže máš omezený počet lékařů, hodně z nich to chytne, protože prostě je to tam všude v těch nemocnicích, část jich umře, část se jich na to vysere, protože kdo by toho neměl dost - no a jako kdo bude teď v nejbližších letech normálně poskytovat zdravotní péči (ne covid, ale to ostatní)? Jako rád bych měl tu jistotu, že když mi třeba praskne slepák, že v nemocnici na mě bude místo, bude tam doktor, který za posledních 30 hodin spal, a nechytnu covid, zatímco tam budu někde ležet na lůžku, neschopen vstát... A jak se ti důchodci, co se o sebe mají starat sami, mají o sebe starat v těch nemocnicích, kam asi potřebují častěji než my, když prostě není kapacita, aby měl každý vlastní pokoj?

A proto i registr - ač teoreticky pěkný nápad, když odhlédneme od toho, že aby něco takového bylo legislativně možné, musely by se asi celkem výrazně změnit základní právní principy, možná i nějaké lidskoprávní standardy, na které bych raději nesahal - furt úplně nepomáhá. To by asi museli být od nemocnic odříznutí úplně, protože prostě minimálně tam někoho nakazej téměř jistě (Ty trochu zníš, jak kdyby existoval nějaký stoprocentní způsob, jak se chycení viru ubránit (pokud o nějakém víš, tak se prosím poděl) - jako jo, pokud můžeš pracovat z domova, bydlíš sám a nemáš rodinu ani nikoho, o koho bys měl občas pečovat, tak se můžeš bránit celkem efektivně, ale to fakt většina lidí nesplňuje).

A další faktor, který hraje roli u covidu, je virová nálož, tedy jak moc viru jsi na první dobrou chytil. S malou dávkou si imunitní systém většinou v pohodě poradí, s velkou má problém, i když jsi jinak zdravý člověk. Představ si, že Tě přepadnou dva mladiství delikventi, a jsi třeba i polda v civilu - asi se ubráníš. Teď si představ, že jich vyběhne 20 - i přes výcvik budeš dost možná v prdeli. Proto jsou ti doktoři a lidé v nemocnicích tak ohrožení, protože je to tam všude. A to je další problém s odmítači, že prostě navyšují počet těch virových částic kolem. Pokud přijde do obchodu pár odmítačů a Ty jsi ten zodpovědný, který se má o své zdraví starat sám, tak už tam nakupovat němůžeš, pokud si nechceš mazat chleba máslem a dezinfekcí...

A ještě mi někdo vysvětlete, co komu tak vadí zrovna na rouškách. Jako dobrý, chápu, že někomu vadí, že mu je někdo nařizuje (ačkoliv, Sovo, podle mě zejména tahle vláda němůže nic jen doporučovat - řekni mi upřímně, jsi si fakt jistý, že bys tu v takovém případě neříkal: "Já si tak nechám v něčem radit od estébáka a jeho věrných soudruhů"). Ale pokud to odůvodnění spočívá v tom, že lidé sami jsou dostatečně inteligentní, aby se o sebe starali, tak proč nechtít roušky? Jakoby jo, zákaz nočního vycházení a omezování ekonomiky mi taky přijdou jako ptákoviny, ale jaký rozumný důvod je nenosit roušky (třeba bych ještě chápal v letních vedrech, ale teď)?
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
15:20
CarpeNoctem: Re: Sova 19:01
CarpeNoctem
Mám chronickou rýmu. Dejchá se mi blbě i bez plíny na rypáku, natož s ní. Stačí?
15:37
ESESEL: Re: Sova 19:01
ESESEL
A nemáš pak nějakou výjimku z té povinnosti? Jako já upřímně netuším, ona jak naše úžasná vláda všechno stokrát upraví, tak nemám ani chuť se v tom vyznat, ale jsem si celkem jistý, že jednu dobu tam výjimka pro děti, autisty a různé lidi s různými onemocněními byla...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
15:48
CarpeNoctem: Re: Sova 19:01
CarpeNoctem
Byla určitě pro děti a autisty, ale jinak netuším. Vůbec to nesleduju, protože už toho mám plný zuby asi tak od května. Ale i kdyby tam ta výjimka byla, hádej se každou chvíli s policajtem, autobusákem, průvodčím, výpravčím, revizorem, aktivním debilem a gestapákem v delvitě...
16:45
ESESEL: Re: Sova 19:01
ESESEL
Tak tam ta výjimka ze zdravotních důvodů asi není, jsem ji trochu hledal teď a nic. Což je teda celkem smutný, že děti, které by si zvykly na cokoliv, výjimku mají a zdravotní důvody ne... Být tam furt Vojtěch, tak mu to snad zkusím někudy navrhnout, ale k Blatníčkovi nevím, jak bych se dostal...

A jasný, tomu rozumím. Taky bych se tu nerad tvářil jak nějaký mučedník, který je strašně ochotný se obětovat pro ostatní, vzhledem k tomu, že si moc dobře uvědomuju, že jsem jeden z mála, komu roušky vyhovujou a asi je bude nosit i po covidové době (snížení úzkosti - já bych tu státnici možná neudělal, kdybych nemohl mít zakrytej ksicht :-D ). Chápu, že některým to silně nevyhovuje. Na druhou stranu tam je podle mě ten problém, jak jsem psal před chvílí, že odmítli připustit, že by tu ten virus byl i několik let, i když to bylo jasný - kdyby to trh vnímal jako dlouhodobou věc, už by nějaká firma dávno přišla s něčím, co by vyhovělo hygienickým požadavkům a Tobě by se v tom dýchalo i mnohem lépe než bez toho... Jo a taky nejsem pro roušky třeba v lese, to podle mě byla vždycky ptákovina (a to na jaře jsem přehnané reakce spíše omlouval, vzhledem k tomu, že o tom viru nikdo nic nevěděl, ale rouškám v lese jsem se smál už tehdy), ona ta dýchací soustava čerstvý vzduch potřebuje...

A jinak Delvita už neexistuje, ne? :-) Nebo nějakou někde máš? :-D Já že bych ji bral. Tu teď mám místo ní Normu, a tam je větší výběr seker a pil než jogurtů... :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:50
CarpeNoctem: Re: Sova 19:01
CarpeNoctem
No, oni odmítali připustit i to, že by se to mohlo rozšířit, a to i v době, kdy každýmu s půlkou mozku už bylo jasný, že je to jen otázka času. Pak přišla Itálie, obrat o 180° a každej, kdo se opovážil tvrdit to, co se ještě před týdnem psalo v novinách, byl najednou popírač a vrah babiček. Následný vývoj už je jenom k smíchu. Na plnou hubu nikdo neřekne nic, protože za chvíli jsou volby.

Tahle konkrétní delvita se teď jmenuje billa a maj tam úplně stejný prd, jako předtím, ale na rohlíky do práce to stačí a ta mladá cikánka za kasou je zatraceně pěkná :-)
18:16
ESESEL: Re: Sova 19:01
ESESEL
Billa to byla mezitím chvíli taky, no. Pak tu konkrétní prodejnu prodali Normě, která člověče zpočátku měla úplně přesně tu samou výhodu, kterou popisuješ u Billy. ;-) Bohužel to vydrželo jen asi pár měsíců, já pak na chvíli odjel a po návratu už tam zase jsou jen nepříjemné báby... :-(
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:07
Zelvi: to ESESEL
Zelvi
Já se do týhle debaty, nebo jakýkoliv další, už odmítám zapojovat, ale, ESESELe, děkuju. Jak za tenhle post (15:12), tak za ten minulej dlouhej (ve 14:03), tak za ten dlouhej u tý minulý hlášky.
Ddim crwban yma.
17:00
While: ESESEL 15:12
While
Souhlasím, že nedělat vůbec nic by položilo úplně všechno, komplet. To by zlikvidovalo ekonomiku, životy i stát celkově. I to nicnedělání by se muselo regulovat určitým směrem, aby se zdravotnický systém nepoložil. Tahle varianta je pro cyniky, protože by se v podstatě rozhodovalo o životech, i když by ekonomika mohla jet dál. I když by to také vyřešila, takže nepřipadá v úvahu.

Pak je tu ten čínský model, kdy to prostě stopli všechno, kromě bezpečnostních složek, elektráren, nemocnic a potravin, zákaz vycházení, uzavřely města a prostě tak to bylo. Myslím, že měsíc stačil na to, aby to bylo vyřešeno a to není zase tak dlouhá doba, aby to lidi nevydrželi a ekonomiku to nepoložilo.

Pak je tu ale problém, že stejně by to museli udělat všichni. Pač pak sem přijde někdo odjinud a je to tu zase.

Vládu neviním, teda ze začátku. Nikdo nevěděl, jak to bude, nikdo nato nebyl připravenej. Kdybysme to dělali jinak než ostatní země, tak bych si řekl, že jsme opravdu banda pitomců. Ale postupovali jsme stejně a měli stejné problémy. Vzhledem k tomu, že pracuji ve zdravotnickém sektoru, tak vím z první ruky, že ten problém se zdravotnickými zařízeními, materiálem byl celoevropský.

V létě se to začlo bořit. Vláda nasedla na vlnu populismu a postupně ztrácela ty poslední zbytky úcty, co jsem pro ni měl. V téhle situaci si asi nikdo nemůže vybírat, potřebujeme vládu, co ví co dělá, bylo by mi jedno, jestli je Babiš STBák i kdyby to byl ten největší vyvrhel, tak by mi to bylo jedno, ale ať to doprdele řeší jasně, stručně a jako chlap a stojí si za tím, co rozhodl/provedl. Ne že je to chvíli tak, jindy onak,...
I don't know and I don't care.
17:06
While: Re: ESESEL 15:12
While
Jinak roušku, respirátor nosím, teda max. hodinu, víc se to fakt nedá. Mě vadí, že občas mám problémy s dýcháním a pak, že mám oblemcnutou hubu vlhkostí z dechu nebo jak to popsat, no prostě jak si do toho člověk dýchá. A taky mi vyskáčou vyrážky. Ale jinak se to dá, alespoň teď v zimě.
I don't know and I don't care.
17:35
ESESEL: Re: ESESEL 15:12
ESESEL
Tak vyrážku mám trochu taky. Ale zase se nemusím tak často holit... ;-) Jako blbě se dobíhají autobusy, protože já to s kapacitou plic jako celoživotní lenoch taky nemám úplně slavný, tak když doběhnu autobus, ale nemůžu v něm popadnout dech pořádně, je to taky voser, ale tak holt chodím o pár minut dřív...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:30
ESESEL: Re: ESESEL 15:12
ESESEL
Přesně, proto velmi podporuju jakékoliv pokusy o řešení na úrovni EU (jak kvalitní ty pokusy jsou je druhá věc, ale prostě my potřebujeme, aby se vyřešilo v celé Evropě, protože v současnosti už jsou na sobě ty země příliš závislé - přeshraniční zaměstnanci, přeshraniční rodiny, přeshraniční obchod).

A jak říkáš, na jaře jsem toho taky většinu omlouval. Ale prostě první problém byla neochota si připustit, že tohle bude na dýl, a druhý problém byl, když Babiš zatrhnul Vojtěchovi ty roušky, protože lidé na fejsbůku je nechtěli... A furt doufám, že ho za to někdo zažaluje, to nějak jít musí... :-)

Mně zas jeden z nejbližších kamarádů pracuje v nemocnici, ležel s covidem několik týdnů, a to jde o zdravého, mladého člověka, takže taky mám důvěryhodné info.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:58
While: Re: ESESEL 15:12
While
Tak Evropská Unie je tak zkostnatělá, že jsem od ní opravdu nic nečekal. I kdybych rád, aby to řešili všichni, tak toho se nedočkáme ani se to čekat nedalo.

Co mě ale překvapilo, tak jak se k tomu postavila WHO, oni jsou přece ti, co by to měli koordinovat a něco s tím dělat. Po tomhle obr průseru a jak se k tomu postavili bych tu organizaci rozpustil. Jsou úplně zbyteční, jen díra na peníze.

A to je asi jediná věc, kde jsem souhlasil s Trumpem. Jak zastavil jejich financování, to by měli udělat všichni.
I don't know and I don't care.
18:20
ESESEL: Re: ESESEL 15:12
ESESEL
Hej to jsem říkal taky, že ti mě zklamali nejvíc, že od těch jsem měl po všech katastrofických filmech vysoká očekávání, a oni nejen nic neudělali, ale taky ignorovali varování z Taiwanu, že ten virus bude průser...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
19:55
CarpeNoctem: Re: ESESEL 15:12
CarpeNoctem
To bude možná tím, že katastrofický filmy bývaj fikce :-)
21:23
ESESEL: Re: ESESEL 15:12
ESESEL
Snažíš se mi tu říct, že Bruce Willis nás před obřím asteroidem taky zachraňovat nebude??? Já to balím na týhle planetě, fakt... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
23:42
nakopnuta_sova: Re: Sova 19:01
nakopnuta_sova
Tak to vezmeme postupně.
Máme málo doktorů? A že jsem tuhle četl, že vláda (či kdo) "odmítl zdravotnickou pomoc z Německa" - tak buď zdravotníci padaj na huby a vláda by měla skočit po komkoliv, kdo nám chce pomoct a pokud pomoc odmítla, asi to tak vážné nebude... nebo že by Bureško nechtěl přiznat, že nezvládá? No taky možnost... a ne že bych se tomu teda zrovna u něj příliš divil.

Důchodci, co se "mají o sebe starat sami" - to bylo myšleno tak, že nosit respirátor, aby se nenakazili, nevycházet ven, pokud nemusej a když, viz výše, respirátor... to je to, co chci říct tím, že každej si za svůj život zodpovídá sám. Ať se chrání jak může a je to. Stoprocentně se sice neochrání, ale šance na nákazu se tím rapidně sníží.

Registr samozřejmě legislativně možný není a nikdo to neumožní, ale... dost věcí by to vyřešilo.
Z domova pracovat nemůžu, sám skutečně bydlím, rodinu ve smyslu manželka děti nemám a těžko někdy dojde ke změně, nejbližší příbuzní jsou pár desítek kilometrů... prostě to neřeším. Co se má stát, stane se.



Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:53
nakopnuta_sova: Re: Sova 19:01
nakopnuta_sova
"jaký rozumný důvod je nenosit roušky (třeba bych ještě chápal v letních vedrech, ale teď)?"

Jak píše Carpe - jsou lidi, kterým se s tím špatně dejchá.

A taky mít to na hubě v práci osm hodin v kuse - no jestli tobě to nevadí...

A za třetí - myslíš, že taková osm hodin nevyměněná zadejchaná rouška má nějakou výraznou ochrannou funkci? Na jaře psali, že by se měla měnit snad co půl hodiny... no to bych chtěl vidět, kdo tohle dodržuje :-)
Plus by z toho taky asi byli celí nadšení zaměstnavatelé, neboť zajistit zaměstnancům roušky mají, pokud vím, povinnost a takovejch šestnáct rouch na člověka, to jsou klidně tisíce za směnu :-)
Takže - má taková osm hodin nošená a totálně prodejchaná roucha výraznej smysl? Možná nějakej smysl, o výraznosti bych si dovolil poněkud pochybovat :-)

Plus důvod pro mě, tedy ne objektivně použitelný, byť by s tímto důvodem hodně lidí počítám souhlasilo - sám píšeš, že "pokud odůvodnění spočívá v tom, že lidi jsou dostatečně inteligentní na to, aby se o sebe starali, tak proč nechtít roušky" - protože jsem dost inteligentní na to, abych se o sebe postaral sám a chránit se prostě nechci, rouchy mě slušně řečeno stolicujou. Kdo se chce chránit, ať nosí respirátor a je to.

A jak myslíš to s tím, jestli bych neříkal "já si tak nechám radit od estébáka"... jestli tak, že bych to tu říkal, tak tos trefil správně.
Doporučení je proto doporučení, že ho člověk může uvážit a sám se rozhodnout, zda doporučení vyhoví nebo ne. A já mám prostě momentálně na covid takovej názor, že dejte mi se vším pokoj a nechte mě bejt, co se má stát, to se stane. Zodpovědní, co se chtějí chránit, by doporučení vyhověli a my, co to máme na háku, bychom zcela legálně mohli nevyhovět :-)
Jestli tento názor někdy změním, nevím. Momentálně tomu ovšem moc velkou šanci nedávám, protože už toho mám tak akorát a to, že příkazy a zákazy ještě zdaleka nekončej, radši nebudu komentovat, můžou se tu vyskytnout i dámy ;-)

Pokud jsem na nějakou otázku zapomněl, prosím o připomenutí, už jsem toho sem napísmenkoval tolik, že si i já potřebuju od psaní na chvíli orazit :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:36
ESESEL: Re: Sova 19:01
ESESEL
To s těmi doktory z Německa jsem četl taky a pomyslel jsem si přesně to, co píšeš. :-) Ale v téhle situaci je to vlastně celkem jedno, protože kdyby to všechny státy pustily a přestaly nařizovat, nebudou doktoři ani v těch ostatních státech, respektive tam minimálně budou mít o dost víc nakažených, a nebudou tedy své doktory nabízet.

Jo, některým lidem se špatně dejchá a jsem pro to, aby do roušek nebyli nuceni (teda kromě těch, co se jim blbě dejchá, protože maj covid :-D ). Ale takových snad není až tolik a hodně z nich jsou astmatici, důchodci a různí další, kteří to stejně nosí, poněvadž jsou nejvíc ohrožená skupina. A skoro mám chuť se zeptat, jestli kdyby Ti fakt tak strašně záleželo na lidech, jimž se v tom špatně dýchá, by nebylo nejlepší to nosit, aby oni nemuseli... ;-) Ale hlavně jak říkám, kdyby lidé méně přemýšleli o tom, proč roušky nenosit, a více o tom, jak si to usnadnit (+ kdyby všichni nečekali, že ten virus nějak zázračně zmizí do pár měsíců), už by podle mě dávno někdo přišel s nějakou levnou a skladnou maskou s filtrem, s kterou bude dýchání snazší. Jo a pokud fakt nějaká významná část populace pociťuje opravdu nějaké nezanedbatelné potíže s dýcháním, když si obváže obličej šátkem, tak se pomalu začínám taky přiklánět k tomu, aby se nic nedělalo, poněvadž je to fuk, poněvadž evidentně už stejně vymíráme... :-)

Tak vidíš, že vláda nemůže jen doporučovat. Kdyby jen doporučovala, má z toho každej akorát srandu, asi jako z těch doporučení o genderově neutrálním vyjadřování... ;-) "Zodpovědní" doporučení nepotřebujou, ti se budou chovat v podstatě stejně, ať bude, nebo ne.

Jinak bych ještě zkusil přihodit jeden důvod, proč tady úplně nemůžeme jet každý sám za sebe: ten virus mutuje. Čím víc se rozšíří, tím víc a rychleji bude mutovat. Takže je dost dobře možné, že mutace budou probíhat rychleji, než bude stíhat vývoj vakcíny. A jasně, je možné, že se nakonec domutuje do nějaké méně smrtelné podoby a budeme v pohodě. Ale stejně tak je možné, že domutuje k něčemu horšímu.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
05:54
While: ESESEL 23:36
While
Mutace jsou problém, ale možná by se něco konečně hnulo, než tahle agónie.

Mě by jen zajímalo, co by s tím vlády dělaly, kdyby ten virus měl poměr úmrtí: 6 lidí z deseti pro všechny věkové kategorie.

Přemlouvaly by svoje národy, lítaly ode zdi ke zdi jako teď, jestli otevřít/zavřít? Jasně, mentalita lidí by také byla jiná. Ale vlády by se s lidmi taky nepáraly.

Tak moc nerozumím proč to nejde teď? Teda vlastně rozumím, ale je to postavený na hlavu a fakt mě to sere,...
I don't know and I don't care.
19:10
nakopnuta_sova: Re: ESESEL 23:36
nakopnuta_sova
Protože jsme v demokracii, sakra. Každej si za svůj život zodpovídá sám.
Ve chvíli, kdy by nějakej virus měl víc než padesátiprocentní úmrtnost, opatření by dmsn byla zbytečná. Lidi by cvakali prdelema ostnatej drát a chránili by se ostopéro i bez nějakých příkazů a těch pár mámvpičistů by při takové úmrtnosti za chvíli nebyl problém, no ne? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:49
nakopnuta_sova: Sešívka 23:36
nakopnuta_sova
Mutovat možná bude. Ale pokud není blbej, což z britské mutace vyplývá, že až tak není, bude mutovat tak jako se říká o britské mutaci - virus se rychleji šíří, ale není tak smrtící ani nedělá tak často těžkej průběh - protože chce mezi lidmi co nejdéle vydržet a co nejvíc se šířit.
Takže kdyby, jak píšeš na konci, domutoval k něčemu horšímu, nakonec tím zabije sám sebe, protože si bude likvidovat hostitele v takovém množství, že se nakonec nebude mít mezi kým šířit. No a virus bez hostitele je - ano, v pérdeli, jak by se řeklo ve Vyšných Vlkodlakách :-)

A právě proto, že bylo od začátku jasné, že virus nezmizí do pár měsíců sám od sebe, se s tím musíme naučit žít.
A tím fakt nemyslím, že nám roušky přirostou k hubám a děti si časem nebudou pamatovat, že se někdy smělo do školy či obchodu bez...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:10
ESESEL: Re: Sešívka 23:36
ESESEL
Tak on může zůstat furt stejně smrtící, jen zvýšit svou odolnost a prodloužit inkubační dobu. A taky se stát sice krátkodobě méně smrtícím, ale dlouhodobě víc tu dýchací soustavu (a nejen ji) poznamenat - což je asi nejhorší varianta. Ale dlouhodobé negativní účinky se holt řeší jen u vakcín a ignorují u viru...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
19:16
nakopnuta_sova: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
nakopnuta_sova
Tl:dr

Kdyby vláda plošně nezakazovala a nechala to všechno v rovině dobrovolnosti - doporučovala, vysvětlovala a tak - neměl bych problém s nimi souhlasit. Ale kdybych chtěl mít život nalajnovanej a 24/7/365 poslouchat rozkazy, mohl jsem jít do armády a ještě bych za to "levá dva, levá dva... večerkááááá!!! A proč že večerka, tobě se ještě nechce spát? PROTOŽE JSEM TO ŘEKL, VOJÁKU!!! A dvacet kliků, aby ses příště tak blbě neptal!!!" byl placenej :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:28
CarpeNoctem: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
CarpeNoctem
Tvl, to tvoje tldr potřebuje tldr :-)

Jinak s tou ODS si moc nepomůžeš. Od koaly s černoprdelníkama a šíleným Ferim se teda žádný zlepšení na poli osobních svobod opravdu čekat nedá. Nemluvě o tom, že poslední rozumnej člověk z ODS před rokem umřel...
22:23
nakopnuta_sova: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
nakopnuta_sova
Pomůžu nepomůžu, tuhle nynější svoloč a jejich vlezdozadky volit nemůžu.

Teď jsem právě zahlédl nadpis jakéhosi článku

"Hamáček: Roušky zřejmě do léta"

A tohle mě má motivovat k očkování? TOHLE? Když mi to ani ten prašivej náhubek nesundá???
Ten Hamáček je takovej debil, že kdyby bylo mistrovství světa debilů, skončí druhej. Pač je to takovej debil, že by to ani nevyhrál...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:03
ESESEL: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
ESESEL
Vidíš. Já četl něco podobného od Prymuly, že roušky asi do konce léta, a říkal jsem si, že je to kokot, že kdyby furt neslibovali nějaké píčoviny, tak by je lidé třeba víc chápali. Osobně vidím roušky tak do léta, ale do léta 2023, a to ještě když se dostatek lidí nechá pravidelně očkovat. Takže spíš navždy... :-D Kdyby politici, ale i vědci a vůbec lidé rovnou řekli, že OK, máme tu nový virus, tak do pěti let si s ním poradíme, do té doby se přizpůsobte tady nějakým pravidlům, která trochu omezují kontakt, ale nechávají ekonomiku po nějakých inovacích fungovat, tak jsme celkem v pohodě...

A jako jo, asi by se nás vláda měla snažit k očkování nějak namotivovat, ale hlavně ať nic neslibujou, to stejně nedopadá dobře... K očkování by Tě mělo motivovat, že to pak nechytneš, nevím, co víc potřebuješ za motivaci. Ale tak já se taky pravidelně nechávám na chřipku, a ne, fakt si nemyslím, že bych na ni umřel, takže já holt tyhle věci asi nechápu, no... Jako jasně, nemělo by se to očkování brát úplně na lehkou váhu, já beru, že prostě nemůžeme znát dlouhodobé účinky půl roku starých vakcín - na druhou stranu stejnou logikou nemůžeme znát ani dlouhodobé účinky rok starého viru, takže podle mě je to vlastně celkem fuk a osobně to raději zkusím, protože si fakt nemyslím, že viru, který u nás za rok chytlo minimálně milion lidí (navíc s tím, že většinu toho času platila nějaká opatření proti jeho šíření), se budu schopen do konce života vyhýbat, když si budu pravidelně mít ručičky... :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
14:36
While: ESESEL 14:03
While
Já teda jako motivaci potřebuji víc, než že to nechytnu. Riziková skupina nejsem a ta pravděpodobnost, že si vytáhnu Černého Petra je tak malá, že si tu ruletu zahraju. ;)
I don't know and I don't care.
14:51
While: Re: ESESEL 14:03
While
Pořád si myslím, že je lepší to řešit plošně a zachránit co se dá byť s potížemi než naočkovat celou populaci něčím co se spíchlo za pár měsíců a nevíme co to vlastně udělá. ;)
I don't know and I don't care.
15:09
While: Re: ESESEL 14:03
While
To znamená, že mi to vláda bude muset nařídit nebo mě přesvědčit jinak. Protože ve vakcinaci přínos nevidím, spíš zdroj dalších problémů v budoucnu. :)
I don't know and I don't care.
15:48
ESESEL: Re: ESESEL 14:03
ESESEL
Hele, v pohodě, já tomu rozumím, já si jsem vědom, že jsem víc nakloněný takovémuto vědeckému pokroku, než je zdrávo (doktor Frankenstein by byl můj dobrej kámoš, kdybych žil ve viktoriánské Anglii ;-) ). Zejména to plně respektuju u lidí, kteří jsou třeba vegani nebo tak, nebo prostě kteří si tak nějak celkově hlídají, co si do těla pouští. To jen ti, kteří si klidně koupí hotdog ve dvě ráno u rozpodajícího se stánku v zapadlé uličce, případně salámek od Andreje, ale u očkování jim najednou vadí, že nevědí, co v tom je a co jim to může udělat, mi přijdou trochu jako pokrytci... :-)

Třeba bych jako byl hodně pro možnost si tu vakcínu vybrat, což doufám, že třeba až se dostane na nás, zdravé lidi mezi dvaceti a třiceti, bude možné.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:21
While: Re: ESESEL 14:03
While
Hele, já fakt nemám problém s uposlechnutím nebo dodržováním čehokoliv. A chápu proč to tak dělají a čeho tím chtějí docílit. To že s tím nesouhlasím a určitě by to šlo podat, vyřešit jinak, rychleji a podle mě i bez kompletní likvidace ekonomiky a životů asi opakovat nemusím.

Jsem ochoten dodržovat i ty opatření, co mají tak krásně vymyšlené. Klidně respektovat i toho psa, ale čím mě nasrali, tak je ta jejich nestálost a neustále změny. Kdyby jasně řekli, jo takhle to bude, už se to nebude prostě měnit ani kdyby trakaře padaly, tak zatnu zuby a táhnu. Ale z leva doprava a na písknutí, každý týden kolotoč,...

Mají to nastavit a říct jasně, nic neslibovat, nalajnovat to, "bude to do odvolání takhle a takhle, přes to nejede vlak, držte hubu a krok" a za tím si stát a přestat si s náma vytírat prdel,...
I don't know and I don't care.
17:07
ESESEL: Re: ESESEL 14:03
ESESEL
Jasný, v tom se shodnem. Já trochu doufám, že výsledkem pandemie bude aspoň to, že tyhle populistické postupy trochu ztratí na atraktivitě (říkám, že doufám, ne že to očekávám). ;-) Přesně, sliby, zatajování informací, svalování viny, prostě co se hodí, aby vypadali dobře. Vůbec by to možná chtělo něco udělat s věcmi jako volební kampaně a obecně reklama, protože v dnešní době už to má mnohem větší váhu než skutečná kvalita... Ale přiznávám, že nevím co. :-)

A v tomto kontextu bych si postěžoval i na média, která dělají kauzy pro co nejvíc kliknutí a vůbec se chovají hovadsky. Aneb 70 lidí v ČR mělo nežádoucí reakce na očkování je nadpis, a musíš přečíst několik odstavců než se dozvíš, že většinou šlo o zarudnutí v místě vpichu... :-) No do hajzlu, tak s tím jsem nepočítal... Jako informovat je velice důležité, ale většina lidí si přečte jen nadpis a budou si myslet, že 70 lidí div neumřelo...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
19:47
While: Re: ESESEL 14:03
While
Z těchto důvodů jsem někdy na konci srpna přestal titulky s covidem otvírat. Na konci záři jsem se vykašlal i na sledování vládních nařízení. Ať už si strčej celej covid někam. A nějak už je mi to fuk, jestli se mění nějaký čísilka ve statistikách nebo jestli to chytnu,...
I don't know and I don't care.
23:18
nakopnuta_sova: Chvilka 19:47
nakopnuta_sova
Přesně tak. Taky neotvírám, zprávy neposlouchám, noviny nečtu, o další šikaně se dozvím z netu či prostě nějak jinak, proč to aktivně vyhledávat.

Tátovi už jsem o víkendu natvrdo napsal, že ještě jeden mail, kde mi pošle nějakej kovidovej odkaz (tam posílal snad něco, že v Německu chtějí tvrdej lockdown až do Velikonoc) a budu všechny maily, kde v náhledu uvidím jakejkoliv odkaz, bez čtení mazat, protože mě koronový články nezajímají a když se budu chtít nas..., umím si to najít sám.
A zdá se, že se poučil - na jaře si nedal pokoj i přes upozornění, pak mi nadával, proč neodpovídám, když se ptá, jestli přijedu nebo na co se to ptal,.
Tak jsem odvětil, že jsem mu jasně psal, že mě koronový články nezajímají a zase jsem v náhledu viděl odkaz, tak mail bez otvírání letěl... dostal jsem nadáno do magorů, ale dal si od té chvíle s koronáčovejma odkazama pokoj. No a teď je středa a od víkendu neposlal nic, tak mu to snad došlo taky, že mě fakt nemá dráždit :-)

Opět jak říkáš - nějaký čísílka mi jsou ukradený a jestli to chytnu, to taky. Chytnu, chytnu. Dokud mi houby bude, na testy, natož do špitálu, mě nedostanou ani párem bejků, to už bych musel bejt jo na umření.
A jestli skapu, no tak skapu.

Ono totiž uvědomujete si jednu věc?
Víte, proč nejsou v nebi povinné roušky?
Protože jsou povinné v pekle :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:24
nakopnuta_sova: Chvilka 14:36
nakopnuta_sova
Už jsem to tu i psal, tohle není zdaleka první příspěvek, ale u tohoto tvého jsem si vzpomněl na
"Zlatá slova, zrak mi plane, to je švagře zlatý důl, žampiony nadí..." ech, trošku jsem se rozvášnil :-) Švagra sice mám, dokonce dva, ale protože umíš česky, švagr od prostřední sestry nejsi určitě a švagr od té nejmladší taky těžko... kde bydlíš? :-)

Tu ruletu si taky klidně zahraju, takže nějakou motivaci, vládo? Čekám... ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:05
nakopnuta_sova: Sešívka 14:03
nakopnuta_sova
A to se pak - roušky do léta, ale kterého... dostaneme k tomu, že proč bych se ku... měl nechat očkovat, když mě budou buzerovat furt stejně a na nějaký "když se nechá šedesát procent lidí proočkovat, plošné roušky zrušíme" už dávno nevěřím? Iluze ohledně jakejchkoliv jejich slibů už mi dávno vzali. Na jaře Andrejko "plošná opatření už nebudou, vše bude vždy v rámci kraje" a mlask ho, PES...
Pak taky pamatuju, jak v neděli řekl, že "hospody se zavírat nebudou" a následně v pondělí vyhlásil, že ve středu zavíráme... a tak dále a tak dále.

Po tolika totálních veletočích jim mám ještě něco věřit?
Ať už to, že "nechá se proočkovat sedmdesát procent lidí - zrušíme plošné roušky" nebo cokoliv jiného?
Jo, milá vládo, tohle už jste si u mě a věřte tomu, že nejen u mě, dávno prosrali, protože už jste mnohokrát ukázali platnost starého přísloví "sliby se slibují, blázni se radují".

"K očkování by tě mělo motivovat, že to pak nechytneš" - no to je právě to. Já se toho nebojím, imunitu bych mohl rozdávat, i blbou chřipku jsem měl naposledy v patnácti a v sedmé třídě mi mohlo jebnout, když zuřila chřipková epidemie, ze třech tříd - devadesát děcek - bylo zdravejch sedm - a co myslíš? No samozřejmě, že jsem byl mezi nima... takže se svou imunitou se prostě nebojím.
Jistě, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu... ale já jsem v tomhle prostě salámista, takže nějaké "když se necháš očkovat, nechytneš to" mi jaksi jako motivace nestačí a docela rád bych něco víc, nějakou výhodu, kterou využiju... nejlépe právě moct chodit bez náhubku a tak. Jsem přece očkovanej, nemůžu to chytit, tak čeho se mám bát? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:38
nakopnuta_sova: Carpe 21:28
nakopnuta_sova
Ti vysvětlím, jak jsem došel k ODS.
Vyřazovací metodou.

Bureš, ČSSD, komouši... ani omylem.

Piráti a STAN? S těma pírátíma bolševickejma nápadama viz Hřib a plány (naštěstí nevyšly, zatím) na "speciální zdaňování prázdných bytů, poznávalo by se to z odečtů elektroměru"?
Co si vůbec myslí, soukromé vlastnictví je pro něj sprosté slovo? Dneska začne prázdné byty speciálně zdaňovat, co udělá za tejden? Řekne "majiteli, koukej si do bytu sehnat nájemníka, máš na to měsíc, pak ti nějakého přidělíme z moci úřední, protože není správné, abys držel prázdný byt, když jiní chtějí bydlet"?
A nakonec by začal prázdné byty rovnou vyvlastňovat, ne?
Koukám, že ne nadarmo jsem pro Piráty párkrát slyšel výraz "mladobolševici", Hříbeček má některé nápady rudé jak záře nad Kladnem...
A ještě ke všemu se Piráti i STAN třesou na euro jak žid na pětku...

Takže ODS-TOP-KDU... nadšenej z toho taky nejsem, KDU nemusím už od doby, kdy se říkávalo "had na tři - LUX", jistě víme proč. Vpravo vlevo, všechno rovno, hlavně když jsme u korejtka... no a Topáci jsou taky vlezdobrusel a jak říkáš, Feri... ODS je aspoň razantně proti euru.
Sice Bůh ví, jestli by to prosadila, až by se v koalici začali dohadovat, ale... co mám dělat jiného.

A ne, na Trikolóru jsem nezapomněl, počítám totiž jen strany s reálnou šancí na parlament. Mladej Klaus by bohužel s vysokou pravděpodobností znamenal propadlej hlas a tohle nechci - každej propadlej hlas si rozdělej ti, kdo se do parlamentu dostali, tedy i Bureš a jeho anální alpinisti.

Takže koho jiného než ODS... máte někdo lepší nápad? Sem s ním ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:44
nakopnuta_sova: Re: Carpe 21:28
nakopnuta_sova
Jo ale SPD mi vypadla... ta ani omylem, do Okamury totiž vidím jak do hubený kozy a je mi jasný, že kdyby mu Bureš pokynul, Okamura udělá za buřta kotrmelec...
Ten není ve vládě jen proto, že si tím Bureš nechce naštvat lidi. Kdyby na dost lidí nebyl Okamura jak červenej hadr na bejka, věřte tomu, že by SPD byla ve vládě buď taky nebo místo komoušů či socanů, jak by si Bureško propočítal, že se mu to nejlíp hodí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:23
While: Re: Carpe 21:28
While
Tak Okamura by to s Andrejem nedal a ani naopak. Oba jsou hlavy skopový a trvaly by na svém a pak si dělali naschvály, jak děti na písečku. Tohohle paktu bych se nebál. ;)
I don't know and I don't care.
05:36
While: Re: Carpe 21:28
While
Já jsem to kromě posledních voleb házel ODS vždycky a asi se k tomu vrátím.

Andrej je nevolitelnej, socani a jejich veletoče mi nevoní navíc s kmenem Komančů jsou vlezdoprdelky i když Komanči si alespoň stojí za svým. Piráty jsem zkusil naposledy, víckrát ne, děkuji. SPD je mi docela blízko, ale jsou tam věci, které mi úplně nevoní, navíc rétorika Olamury a jeho blbost je do nebe volající. A ten zbytek jsou čučkaři.

Takže to dostane zase ODS.
I don't know and I don't care.
07:15
While: Re: Carpe 21:28
While
Holt teď pro mě je to to nejmenší zlo z toho bídného výběru,... Zatím je to jen bída s nouzí.

Až se objeví někdo pevný v kramflecích, rozumný s jasnými a neměnnými postoji a pevnou rukou, kdo bude dělat to co je potřeba bez ohledu na volební preference, názory kňučících menšin, ublížených dušiček, nespokojených liberálů, sluníčkářů a budu mu to věřit, tak to dostane on,...
I don't know and I don't care.
12:28
CarpeNoctem: Re: Carpe 21:28
CarpeNoctem
Pssst, roušky jsou nadosmrti, akorát se ti to zatím bojej říct.

Pro mě je ODS nevolitelná od dob téčka s íčkem. Fiala je slizkej jak mokrej hadr a Němcová to nevytrhne.

Nemám koho volit už léta. Minule jsem říkal, že to hodím prvnímu, kdo mi slíbí czexit. Letos to hodím prvnímu, kdo zarazí lockdowny. Takže prázdná obálka :-)
12:45
CarpeNoctem: Re: Carpe 21:28
CarpeNoctem
A jestli budou chtít, abych tam šel s hadrem na hubě, tak se na to vyseru rovnou. Mám svou hrdost.
13:22
While: Re: Carpe 21:28
While
No, lockdown,... Současný stav, otevřeno/zavřeno je úplně na hovno, ale asi se v něm budeme potácet pořád. Protože pak už jsou na stole jen dvě radikální možnosti, jak tu epidemii řešit bez vakcíny, ale nikdo nemá žaludek ani na jednu.

1) Všechno zavřít, kromě důležité infrastruktury bez výjimky, jak to udělali v Číně. Zavřít lidi doma a nedat jim možnost jít vůbec ven.
2) Všechno otevřít, napumpovat obrovské peníze do zdravotnictví a dát nemocnicím kvóty na Covid pacienty, koho zachraňovat + upravit úhrady hospitalizace a nemocenské související s Covidem.

Garantuji, že obě varianty by to za pár týdnů/měsíců vyřešily. Mohli jsme to už mít za sebou. Ale při obou variantách by lidi prskali a byly nasraní víc než teď, takže babo raď. Při první, že jsou lidé zavření a bez peněz a možnosti jít ven a při druhé, že je nemocnice odmítají a umírají lidé.

Na druhou stranu, lidé by věděli na čem jsou a možná by se chovali zodpovědněji, když by věděli, že je to jen na nich. Než tyhle měnící se opatření na které každý hází bobek. Možná taky ne.

Jsem docela zvědav, jak kluci cirkusáci tenhle obr průser nakonec vyřeší. :)
I don't know and I don't care.
22:43
nakopnuta_sova: While 13:22
nakopnuta_sova
Souhlasím a jsem pro variantu 2.
Peníze do zdravotnictví, kvóty, koho zachraňovat a ty kvóty veřejně vyhlásit, ať lidi vědí, na čem jsou.
A v tu chvíli souhlasím s tím, že lidi, co by se báli o život, by byli zalezlí doma jak krtci a když už by museli ven, nosili by pomalu skafandr, protože by měli nahnáno "když to chytnu, jsem v průseru, to radši nasadím při venčení respirátor i psovi, když už není schopnej se naučit na kočkolit, abychom nemuseli vůbec ven".
No a lidi mého typu, co to měli na jaře u pr... napůl a zavřený hospody nezavřený hospody pochlastávali u místního Vietnamce, kterej točil kelímkáče z okna a teď to máme ne u pr..., ale přímo tam a opatření sabotujeme kde můžeme, pač nás to pekelně... stolicuje, bychom se buď zklidnili a víc chránili, protože kdo ví, jestli by se na nás v nemocnici dostalo, když by byla taková situace... anebo taky ne a měli bychom to onde o to víc, protože co se má stát, to se stane a pokud máme skapat, ať si aspoň ten zbytek života užijem a nepřeklepem ho podělaný až za ušima, kdo ví.
Sám teď nevím, jak bych to bral, protože nechci dělat hrdinu, že "bych to měl u řiti", ono se to mluví, ale člověk ví, jak se ve které situaci zachová teprve až ta situace nastane.

Ale jak jsem řekl, byl bych pro variantu 2. Dát lidem najevo "je to jen na vás, kdo se nebude chránit, může to odskákat, protože na něj v nemocnici nevyzbyde kapacita" a oni by si to lidi přechroustali sami - a osobně věřím, že by se na to právě proto, že "každej sám za sebe" kašlalo podstatně méně - aspoň někteří tedy.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:29
While: Re: While 13:22
While
No, tahle varianta je trochu moc drsná a odepisovaly by se tabulkově životy jak na běžícím pásu. To si nikdo v tuhle chvíli nelajzne.

Na druhou stranu lidi by měli stažené půlky tak, že by mezi nimi přecvakly dráty elektrického vedení. Myslím, že by se pak opatření dodržovala i na základě doporučení a dopadlo by to lépe než teď.
I don't know and I don't care.
07:21
While: Re: While 13:22
While
Osobně bych ale šel do varianty jedna. Problém je, že to ale fakt musí udělat všichni i ve variantě 1) i ve variantě 2), jinak se z toho nevyhrabeme. Nějaká Česká Republika to nevytrhne,...
I don't know and I don't care.
09:28
nakopnuta_sova: Re: While 13:22
nakopnuta_sova
To si nikdo nelajzne nejen v tuto chvíli, ale řekl bych, že nikdy.

A podle mě je to svým způsobem škoda - jak píšeš v druhém odstavci. Lidi by zadkem štípali ostnatej drát a dodržovali by nařízení ne z donucení, ale ze strachu o svůj život.
No a pokud by to někdo i v té chvíli měl na háku, jeho věc a ať si riskuje život, až bude ve špitále umírat na chodbě nebo ho ani do špitálu nevezmou, může nadávat jen a pouze sám sobě.
Takže škoda přeškoda, že na tohle nikdo nemá a těžko někdy bude mít koule :-( A to říkám jako odmítač.

Ale proč sem jdu:

https://stavbeznouze.cz/blog/kde-zacina-a-konci-moje-svoboda/ - do kamene tesat, zlatěnkou vybarvit.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:10
While: Carpe 12:28
While
Ještě ohledně toho czexitu. Souhlasím, že Evropská unie je nefunkční instituce. Měla by se reformovat nebo si můžou podat ruce, poděkovat za strávená léta a ten spolek rovnou rozpustit. myšlenka je to krásná, ale evidentně neuskutečnitelná.

Problém s czexitem ale je ten, že jsme až moc provázaní a ten konec v tom spolku by bolel nás všechny, zvlášť uprostřed EU. Když vidíš, jak zametli s Británií a to je docela velkej hráč, tak s náma by se nikdo nepáral. Řekli by tak běžte a nikdo by se s námi o tom nehodlal bavit, žádné dohody nic.

Souhlasím s tím, že EU se musí změnit nebo rozpustit, ale vystoupení není aktuálně varianta. Alespoň dle mého.
I don't know and I don't care.
16:39
CarpeNoctem: Re: Carpe 12:28
CarpeNoctem
Správná rozhodnutí bohužel bolí dost často. Ta špatná ale bolí vždy. Možná o něco později, ale o to víc.

Tenhle spolek už nikdy nic pozitivního nevypotí. Buď se jednou zbortí vlastní vahou, nebo se bude potácet v křečích ještě bůh ví jak dlouho. A já teda nechci být ani u jedný z těch variant.
18:52
While: Re: Carpe 12:28
While
Správná rozhodnutí bolí, souhlasím. Ono to asi nebude mít dlouhého trvání, ale já bych z toho ještě zkusil pro republiku vytřískat, co jde, než si sbalíme kufry nebo nám je sbalí oni.
I don't know and I don't care.
19:28
CarpeNoctem: Re: Carpe 12:28
CarpeNoctem
Nevím, jestli dotace na rozhledny v údolích a pozlacený placky na každým šutru se dají počítat, jako že jsme z toho něco vytřískali, ale OK :-)
20:34
While: Re: Carpe 12:28
While
Tak kdo říká, že to musí skončit v kulturní oblasti a místním rozvoji, že jo? Jsou i jiné projekty.

A i kdyby, jednoho zkušeného borce na vycucávaní EU dotací na projekty, které na to neměly nárok, v republice přece máme.
I don't know and I don't care.
21:04
CarpeNoctem: Re: Carpe 12:28
CarpeNoctem
Eh...třeba řekněme, že zrovna ten místní rozvoj a kultura jsou v seznamu věcí, za co tu dotaci utratit, celkem vysoko. Když už teda dotace vůbec musej existovat, tak jsem daleko radši, když je dostane špitál, pivovar nebo divadlo, než katedra gender studies.
21:11
CarpeNoctem: Re: Carpe 12:28
CarpeNoctem
Ale ten špitál za ně musí nakoupit postele, ne unconscious bias training pro sestry. Zhruba to jsem chtěl říct...
05:26
While: Carpe 21:11
While
Proti tomu se asi nedá nic říct. ;)
I don't know and I don't care.
23:08
nakopnuta_sova
To máme, jenže ten se ti nebude obtěžovat s čerpáním pro nějakou ČR, jsou potřebnější holdingy ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:00
nakopnuta_sova: Carpe 19:28
nakopnuta_sova
Tak jistý AB by ti o vytřískávání dotací mohl dát přednášku - ovšem ne o vytřískávání dotací pro ČR :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:51
ESESEL: Re: Carpe 19:28
ESESEL
Ty vole, já jdu spát. Jsem místo "vytřískávání" četl "vystříkávání" a říkal jsem si, že jestli se ty dotace získávají takhle, tak možná ten maďarský europoslanec tehdy na té orgii prostě jenom pracoval... :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
05:29
While: Re: Carpe 19:28
While
Tak někdo ty dotace "vystříknout" musí tak jako tak. :D
I don't know and I don't care.
15:18
ESESEL: Re: Carpe 21:28
ESESEL
Taky dám asi ODS, no, i když KDU tam fakt nechci. Možná bych byl ochoten uvažovat i o STAN, ale Piráti mě serou, ty jsem volil, když měli kolem 5 %, aby se tam tak jeden, dva dostali a byl někdo těm důchodcům tam schopen vysvětlit, co je to digitalizace a proč je to třeba. Pomalu nejsilnější politický subjekt jsem z nich nikdy mít nechtěl...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:46
nakopnuta_sova: Esesel 15:18
nakopnuta_sova
Pyjáti podle mě posilujou, protože "nová strana" a tím pádem jim to házej lidi, co už jsou naštvaný z pomalu třicetiletého "ODS-ČSSD-KDU" a přitom nechtěj volit Bureše... no tak kdo jim (krom Starostů) zbejvá.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:06
ESESEL: Re: Carpe 21:28
ESESEL
Já se trochu bojím, že tak zoufale budou chtít do vlády, že spolu teď půjdou. Že ta vláda pak absolutně nebude schopná se na čemkoliv dohodnout, to je druhá věc... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
14:07
ESESEL: Re: Carpe 21:28
ESESEL
Myšleno Andrej a Tomio, jsem si neuvědomil, že mi to odskočí tak daleko...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
19:13
While: Re: Carpe 21:28
While
Já si naopak myslím, že oba moc dobře vědí, že to nepůjde. U kormidla chtějí být oba a druhý místo nikdo z nich nebere.
I don't know and I don't care.
22:55
nakopnuta_sova: Chvilka 19:13
nakopnuta_sova
To je druhá věc... ovšem pak je tu taky možnost dle starého přísloví "muž je hlava rodiny a žena je krk, která tou hlavou otáčí"... takže jeden by mohl držet kormidlo, ale pokud by ho druhej měl v šachu... hádali by se jak haranti na písečku a loď by, ať by držel kormidlo kdokoliv, plula do pěknýho průšvihu.

A ono jde o to, pokud by Andrejko chtěl vládu sestavit za každou cenu, nakolik by byl Tomiovi aspoň pro začátek schopnej ustoupit, aby mu ten pomohl či mu vládu aspoň toleroval.
Víme totiž, že Milošek by v případě získání nedůvěry Andrejka zřejmě nechal vládnout v demisi prostě protože může, ale už se mu pobyt na Hradě taky krátí a počítám, že novej prezident by Andrejkovi takhle na ruku nešel - nesestavils vládu? No tak dostane šanci další v pořadí, žádný, že tě nechám vládnout v demisi důvěra sem důvěra tam... takže by Andrejko taky věděl, že musí občas Tomiovi v něčem vyhovět, aby mu ten nezačal loď, od které Andrej drží kormidlo, jaksi torpédovat... držet kormidlo u lodi jdoucí ke dnu má totiž jeden problém - kormidelník jde ke dnu taky ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:49
nakopnuta_sova: Sešívka 14:06
nakopnuta_sova
Ano, toho se obávám taky a tohle jsem myslel tím, že "Okamura by na pokyn udělal před Andrejkem kotrmelec", protože prostě do vlády CHCE a proto Andrejovi odkejve všechno možný, jen aby ho do vlády vzal.
To, že jsou hlavy skopový a když by se zabejčili, nedohodli by se na ničem, to by podle mě nastalo časem, až by jim otrnulo a začali by zkoušet, co si na toho druhého můžou dovolit a nakolik ho můžou držet v šachu.
Tedy jestli by si Andrej mohl dovolit Tomiovi hrozit vyhazovem z vlády, když nebude poslouchat, protože co kdyby Tomio neuhnul, co pak... mohl by Andrejko vládnout sám nebo co kdyby nasranej Okamura inicioval hlasování o nedůvěře, jak vysoké je riziko, že by to Andrejko odskákal... to už by pak byl těžkej psychologickej boj mezi těma dvěma a poražený by byl jistý - Česko a jeho obyvatelé.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:07
ESESEL: Re: Sešívka 14:06
ESESEL
Vidím to podobně, jen s tím rozdílem, že u mě se prostě chtějí dostat do vlády, i když vědí, že se jim do dvou let rozpadne. Měl jsem to původně rozepsané detailněji, dramaticky, s přímou řečí, ale usoudil, že jim nechci radit... :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
23:09
nakopnuta_sova: Re: Sešívka 14:06
nakopnuta_sova
Jo, to je taky možnost... do vlády hrrr i kdyby to bylo na chvíli, další možnost už třeba nebude...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:13
CarpeNoctem: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
CarpeNoctem
Nic není tak trvalé, jako dočasné vládní nařízení.
21:16
CarpeNoctem: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
21:23
nakopnuta_sova: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
nakopnuta_sova
Asi tak. Jedni "bratři" tu před padesáti a něco lety taky měli být "dočasně" a bylo z toho jednadvacet let...

A Flegr dobrej vtípek... já teda když se namažu, tak mi kocovina druhej den zmizí i bez vakcíny, ale to jsem holt já :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:14
While: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
While
Záleží jaký časový úsek si pod slovem: dočasně představíš. Odtáhli nakonec? Odtáhli,... Buďme fér. A ne, taky se mi nelíbí, že tu byli, byť jen dočasně. ;)
I don't know and I don't care.
19:08
nakopnuta_sova: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
nakopnuta_sova
No právě... jaký časový úsek. Takoví Habsburkové nám taky vládli vlastně dočasně... JENOM tři sta let...

A fakt bych se nerad dožil toho, že jednou budu prasynovcům a praneteřím (vnoučata od mé sestry, až jednou budou, já sám... no to nehrozí :-) ) smutně vyprávět, jaké to bylo jít do hospody na točené a že se mohlo do obchodu a děti do školy bez roušek a děcka mi nebudou věřit, protože "dědo, to přece není možný, roušky se nosej odjakživa..."

Prostě a jednoduše jak píšu o kus vejš, proti těmhle nařízením jsem dost nabroušenej, dospělý svéprávný člověk si za svůj život zodpovídá sám :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:24
Taboard89: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
silhouette
Co to má společnýho s tímhle tejdnem?
23:31
arxarios: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
arxarios
To sa uz pripravuje, precvicuje si, co vypoti
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
04:02
Foxtrot: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
Foxtrot
Tím jenom potvrzuješ, že jsem se nemýlil, když sem tě považoval za dalšího z nudné řady rádobydrsných provokatérů. Pokud sis chtěl svoji drsnost dokázat tímto způsobem, tak jsi hezkých pár let po zadu a s takovým Batrachusem byla občas aspoň sranda, ti co přišli po něm nestojí pomalu ani za to mínus.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
12:20
krutoslav: Re: A cenu pro absolutně nejdebi...
krutoslav
Jo, starej dobrej Batrachus..kde je mu asi konec.
Tyhle stránky mě baví, díky za ně :)
23:49
kalmar: No rozhodně máš první místo v po...
silhouette
No rozhodně máš první místo v poměru zbytečných řádků k délce hlášky. Aby ze 4 řádků byly 3 k ničemu, to tady snad ještě nebylo. (Už vidím ty tuny odkazů dokazující, že se mýlím :D)
23:55
Taboard89: Re: No rozhodně máš první místo...
silhouette
Pravděpodobně to tu už nějací trotlové zkoušeli, nicméně určitě nikdo z nich neprošel....
09:14
Kylee: Re: No rozhodně máš první místo...
silhouette
Já už viděl dost hlášek, kde byly zbytečné všechny řádky. Na druhou stranu, tady se mi aspoň nápad z prvního řádku líbí.
:D :D :D
14:06
Komunard: Re: No rozhodně máš první místo
Komunard
Možná místo smajlů měl dát komentář, co je čínsky hodor (google poradil jen odor-zápach).
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
14:38
Cernunnos: Re: No rozhodně máš první místo
Cernunnos
obávám se, že Hodor, který říká pouze Hodor, je hlavně postava ze serie knih Píseň ledu a ohně, případně ze seriálu Hra o trůny, na motivy těchto knih. /// CPT out
Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1894 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2099 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2314 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 57 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 78 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 87 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.