Detail hlášky #72788

<spolužiačka> dufam že sa bude dať odpisať, mam cely zošit nafoteny v mobile
<ja> ja mám celú knihu prepísanú v zošite :D...a možno si ešte celý zošit nafotím do mobilu.. :D

Komentář: ...a to som myslela, že vysoká škola je už "o inom

Informace o hlášce

Datum přidání: 16. 5. 2014
Kategorie: Hlášky
Autor: Sest (3 hlášky)
Hlasování: Schade105, Finarfin, MartinezZ, h0das, Mar666 5 pro a vinczenzo, wegas, hasa, razden, Bellatrix, SkweerookL, pute, barney33, tristaver, Danad, madbaker, Remixxx, zelvak, kudli, hater, honeybw, Frostys, Foxtrot, sevenjetc, Stickman, ErrorJoe, puki, toop, Beerius, Nevermore, CIMBI, CindyChambell, krutoslav, Komunard, Vevoda_Wolf, Wabbit, togi, SkyHaven, Zelvi, Lorandel, crooty, incucu, Matesss, robdrak, Komaar, Maty991, kapoka, kyrmon, xkox, jeffsos, Dovi, HOLAS, x800, Edu, CrazzYdiot, oprs, Imzadi, FrenkyB, Ripper, Tutanken, PetrK, Moskva, matrix17, Coolak, Chopper911, zgrossl, noonick, Hamagen, Darik, Dyfer, Altair, Hal9000, czHONAN, Kriz22, vasek004, Blast, baffiak, Alf, sasagin, arxarios, Marcus7, mala_mys, majlos91, freaky_tomato, Cejda, Kurosawy, naituf, jenist, ZdenekH123, Brambor, bender123, Rupreecht, CarpeNoctem, Apophis, Slim2, Schmeeczko, izzi_cz, mhx47, Mermeoth, WellBloud89, peanutka, PSK, shaggy, Zuza-chan, Natsumii, chachan, Najte, Cercly, jurda, Smrsta, rain, kbtmichal, Tinnarr, DarkDream, tubler, Lemra, Hammer, KorYi, Niah, Flad, Markuus, horusqo, Witek, Sniclman, belisek, suah, pavelnop, Puni, GRIF, Rimmoncze, TidO, mrMys, killercat
128 proti
V oblíbených: Mar666 1 uživatel
Oblíbenost: 1,62 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

13:36
Aristocrat: A pak se všichni diví, že je tol...
silhouette
A pak se všichni diví, že je tolik nezaměstnaných lidí s titulem.
14:06
pute: Re: A pak se všichni diví, že je...
silhouette
Já se častěji divím, že je tolik debilních lidí s titulem.
14:07
himself: Re: A pak se všichni diví, že je...
silhouette
Já se zase často divím, kolik debilních lidí je zaměstnaných
Toto je podpis
14:09
madbaker: Re: A pak se všichni diví, že je...
madbaker
Ja se jenom divim...
14:11
Aristocrat: Re: A pak se všichni diví, že je...
silhouette
Můj výrok se dá členit na mnoho krásných dílčích premis a skvěle by se to dalo zakreslit Vénnovým diagramem!
16:18
ESESEL: Re: A pak se všichni diví, že je...
ESESEL
Tak to se Ti nedivím.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
13:44
Sest: Pri tom odbore, ktorý máme, je t...
silhouette
Pri tom odbore, ktorý máme, je tá nezamestnanosť pravdepodobná aj keby sme sa to naučili :D (ekosozológia-krásny predmet)
13:54
razden: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,...
razden
radsi to tady neobhajuj, vyvolas jen vic jizlivych komentaru :)
kdyz chces blabolit, pocitej s bolesti
14:09
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,...
silhouette
Každý máme jiné priority. Moc nechápu, proč si někdo takový obor volí. Mně bylo blbé podvádět už na gymplu... dobře, v latině to jinak nešlo, ale v předmětech na kterých mi záleželo jsem si to nedovolil.
14:16
Sest: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
"Niekto" si taký odbor zvolil, lebo ho nevzali na školu, kde chcel pôvodne ísť, tak nechcel rok preflákať, ale chodiť rok do školy na odbor, ktorý ho až tak nebaví, ale stále sú tam niektoré predmety veľmi fajn :)
14:20
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Já se v takovém případě zamýšlím spíš nad tím, na co takovéhle obory jsou, když je tam velmi pravděpodobná nezaměstnanost. Že by proto, aby se McDonald mohl chlubit, že u nich pracují vysokoškoláci? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:25
Sest: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Tiež mám ten pocit...ako ono je to celkom zaujímavé (odbor geografia), ale prácu v odbore si nájde len pár ľudí...ostatným ostáva ten Mekáč :D
14:29
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Přesně. Neříkám, že to je obor nanic, ale pokud se v tom pak uplatní pět lidí ročně, k čemu je, když titul získá padesát? Aby měli titul a pak v lepším případě pracovali někde, kde je po nich žádán titul a je jedno, z čeho je (tento systém platí u maturit už dlouho)?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:28
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
No, a proto u nás máme asi 80 vysokých škol. Hlavně že pak má každý titul, nic neumí a diví se, že ho nikdo nezaměstná. Soudě z hlášky a Sestových příspěvků do diskuze je situace na Slovensku podobná.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:30
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
To se musí, hodně titulů. Dříve byla maturita ten rozdělovník mezi "vzdělancem" a "těmi ostatními" a kdo měl maturitu, byl NĚKDO. Dneska má maturitu kdejakej instalatér, no tak musíme vzdělance oddělit něčím jiným - vysokou školou. Už se těším, až za našich dětí vzniknou např. "ještě vyšší školy" :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:44
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
A aby se trochu zvedla úroveň maturity, tak uděláme státní maturitu stejnou pro všechny. Že její úroveň je srovnatelná s tou, která je běžně na učňácích zřejmě nikomu nevadí. A protože na většinu vysokých škol se člověk dostane jen s maturitou, případně s nějakým příspěvkem na chod školy atp., tak se pak nestíháme divit, jaká je úroveň těch tzv. vzdělaných lidí. Dneska kdo chce dostat nějaké lepší místo, tak musí kromě vysokoškolského titulu mít ještě spoustu papírů o absolvovaných zkouškách všeho druhu, protože jinak se to prostě rozlišit nedá. Ten nápad s "ještě vyššími" školami zní zajímavě. Jen si nedokážu představit, až někdo bude chodit na školu "ještě vyšší, než nejvyšší"...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:47
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Zajímalo by mě, co cermat vymýšlí se slohy z cizích jazyků. Naše češtinářka měla všechny práce (v tandemu, 26lidí) opravené za tři dny. Jen agentuře "odborníků" to trvá dva týdny.
14:51
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Já cizí jazyk nepsal, takže nevím, ale oni mají deadline na všechno dneska o půlnoci, tak s tím zřejmě moc nespěchají.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:54
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
To já taky ne. To dostuduje a půjde rovnou do důchodu, ale bude VZDĚLÁN. ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:58
ybznek: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Podle me by nemelo byt tezke se na vysokou dostat kdyz ma clovek maturitu. Meli by se filtrovat az na vysoke. Prijimacky a takove mi neprijde jako relevantni filtr.
16:06
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Jak to chceš udělat? Každý rok tisíce vysokoškoláků - kde je budeš učit? Když už pominu nedostatek kolejí atd. s tím, že "si můžou sehnat vlastní bydlení", školy nejsou nafukovací.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:12
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Přijímačky ti nepřijdou jako relevantní filtr? Na dosti školách funguje CŽV - zaplať 50 tisíc a zkus si prvák. Což mi přijde jako vhodná alternativa pro ty, kteří neprojdou přes přijímačky.
16:29
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
A když prvákem projdeš, pak už jsi student "klasický", tedy studuješ zdarma, protože jsi prokázal kvalitu nebo musíš cvakat rok co rok?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:51
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Pak už se řadíš mezi "normální" druháky a máš statut studenta. V prváku musíš získat 60 kreditů nebo úspěšně absolvovat přijímačky (ale pak nevim jestli nejdeš od prváku).
16:56
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Tak pokud by člověku uznávali složené zkoušky, tak by ten prvák ani moc nevadil :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:00
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Přiznám se, že jsem alternativu s přijímačkami moc nestudoval. Snažím se protlačit do řádného přijetí a nemuset řešit podobné alternativy. Říká se investovat do vzdělání, ale děláš tu školu o víkendech a prý jsi na škole za "póvl".
16:18
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Pokud bude mít ta maturita nějakou úroveň, tak jsem pro, za současné situace je to naprosto nereálné. Ale jestli tě to uklidní, tak na téměř všechny VŠ je možné se dostat bez přijímaček. Dle mých informací se přijímačky musí dělat jen na některých fakultách UK, všude jinde můžeš být přijat za známky nebo nějaké mimoškolní aktivity.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
16:24
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Nevím. Hlásím se na čtyři právnické fakulty a MUVS ČVUT. Na všechny konám přijímací zkoušky, na některé už jsem vykonal úspěšně, na některé méně. Pf UK je mé numero uno a má nejvíce vysněná Alma mater, zatím mi body z přijímaček stačí. Co jsem mluvil se spolužáky, jen někteří se zvládli dostat přes vysvědčení na fakulty informatiky (robotechnika, strojírenství) FIS nebo jak se to jmenuje :D. Ostatní konají "poctivě" přijímací zkoušky.
16:27
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
Se taky hlásíš na pfuk, jo? Tak se snad na podzim uvidíme. :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:52
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
To doufám! Zatím mám dost hraničních 173.75 (konečně někdo, kdo bude rozumět mému bodovému nerdovství) a buď mi to zvedne maturita, nebo si půjdu napsat ještě jedno ZSV.
16:59
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
Tak mně to maturita nezvedne, teď jsem tam byl a vytáh si jednu z ekonomických otázek, takže v piči a za tři. Ale s mými 189.75 + 5 za FCE mě to až tak netíží...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:03
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Tak to předčasně gratuluji, já budu s nervy čekat až do 17. Snad se uvidíme v létě v nějaké "seznamovací" hospodě :D
17:16
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
Děkuji. Hodně štěstí.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:52
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Já myslel, že na práva se bere za NSZ. To nepovažuji za přijímačky, když to můžeš dělat asi osmkrát.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:08
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Bere. Já je úspěšně složil až na "poněkolikáté". Takže jsem za tu možnost i rád.
17:20
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Já jsem rád, že se svými studijními výsledky a školami, na které se hlásím žádné přijímačky dělat nemusím. A vlastně mi stačí jen odmaturovat (bez ohledu na známky).
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:25
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
To jsi jeden z těch šťastnějších. Mně osobně to "o prsa" teoreticky taky stačí, ideálně maturita s vyznamenáním (ale kvůli dějepisu to moc nevidím) a nebo ještě jeden termín NSZ :D Přihodím Scio do pokladničky už tak dost výdělečného byznysu.
17:32
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Ti na tom musej vytřískat strašný prachy. Když si vezmu, kolik lidí to dělá, většina z nich několikrát (řekl bych, že každý aspoň dvakrát)...za každý pokus zaplatit 500... Já jsem spokojen se svými matematickými a fyzikálními olympiádami, ty jsou zadarmo a ještě se při tom člověk ulije ze školy :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:35
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
A ještě když se k tomu započítají všechny ty studijní příručky, které se za nehorázné ceny prodávají...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:24
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
Hele, srovnávačky ZSV se mi taky nepovedly na poprvé, ale pak jsem tam šel den po maturiťáku s kocovinou a odnesl si 94, aniž bych věděl jak. :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:29
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Já bohužel vždycky mám kolem 80. Třeba poprvé jsem měl třetí oddíl za 90 a pokazila mi to psycholgie s filosofií... Teď mám vždy 85/90/60... Jsem rád, že mám za sebou OSP, těch jsem se bál víc. Já si normálně otevřu novou agenturu na učení techniky těch testů, poslední rok jsem v tom ležel alespoň hodinu týdně (což je můj nejvyšší výkon za celé studium a stálo mne to mnoho ale mnoho sebezapření).
17:40
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
U mně to sebezapření znamenalo dát sciu peníze za ty jejich přípravné kurzy. Ty k ZSV nebyly nic extra, ale musím uznat, že na OSP mě připravily perfektně.

Takže nemusíš zakládat agenturu, normálně řekni sciu, že chceš být lektorem na jejich přípravných kurzech, to si člověk nějaké prachy navíc nahrabe.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:39
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
*napoprvé :) Dedukuji z tohoto tvého příspěvku správně, že chodíš na Českolipskou?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:41
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
Ah, pardon.

Vskutku. Do frellu, se tu nějak začíná nebezpečně odhalovat má identita. :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:45
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Já byl před rokem u tutora a ... smíšené pocity. Připravoval jsem se hlavně sám, nejvíce mi dělala problémy matematika. Kudli, jak jsi určil z těch asi dvaceti pražských gymplů, kam Esesel chodí? :D
17:47
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
Jediní jsme maturiťák tak chytře před zkouškou. ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:52
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Už mi to začíná dávat smysl, mé forenzní schopnosti jsou dosti otupěny tupým memorováním maturitních otázek již od časných ranních hodin.
17:54
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
*měli

Koukám, že můj mozek už po maturitě odmítá fungovat.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:56
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Ještě že my jsme měli maturiťák ještě před začátkem všech zkoušek :) Kdybyste měli na stránkách zveřejněny i rozpisy ústních, tak ti řeknu, jak se jmenuješ :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:52
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
Kudli, a Ty u nás někoho znáš, nebo jsme dokonce spolužáci?
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
18:01
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Nevím o nikom, koho bych tam znal. A kdybychom byli spolužáci, tak bas věděl, kdo jsem, protože kudli se mi říká i ve škole :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
18:03
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Až budu o někom potřebovat vyhrabat špínu, povolám tě do služeb Kudli :D. To jsi se nudil takovým způsobem, že jsi hledal která škola kdy maturuje?
18:16
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
To vůbec není tak těžké, jak by to mohlo vypadat :) Až se za týden (možná o něco později) proberu z kocoviny, tak jsem ti k službám :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
18:12
ESESEL: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
ESESEL
Na to nesázej, já jsem dost asociální. To bychom museli být i z téže třídy. :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
18:43
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Tomu nevěř, Kudliho zná (aspoň podle jména) každý. :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:36
honeybw: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
honeybw
Kde bereš jistotu, že mluví o situaci na Slovensku? I když jsi vlastně psal u vedlejší hlášky, že ve čtvrtek teprve maturuješ, ale počkej do podzimu, uvidíš, že pokud někdo hovoří slovensky o situaci ve vysokém školství, nemusí nutně hovořit o slovenském vysokém školství ;)
14:45
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Já se jen směji Chládkově školské reformě. Povinná matika. Jako humanitně zaměřeného studenta mne to pobuřuje. Prý se tím zvýší logika. Mám z přijímacích testů většinou 9/10 u logického oddílu, ale z matematiky poslední tři roky čtyřku. Takže to je spíše tím druhým - výukou matematiky na školách. Ano odmaturoval bych. Ale rok bych byl někde v Suchdole, protože bych se nepřipravil na obor, kam chci.
14:51
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Povinná matika je pitomost. Už podle toho, co jsem slyšel o "základní" úrovni maturity z matiky, tak tu kdo neudělá, neměl by se na tu školu ani před čtyřmi lety dostat. Nehledě na to, že maturita už je i na učňácích a k čemu je instalatérovi atd. matika? Takže k čemu to je?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:56
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Pro mě to bylo "nutné zlo". Poslední dva roky vím co chci dělat, alespoň jakým směrem. Jeho nápad zrušit učňovským oborům maturity se mi líbí - pro nás je to fraška a pro učně nevím co, moc jich neznám. A jinak letošní maturita z matiky - mělo s ní problémy dost spolužáků. Jasně, pár to flákalo, ale obecně to musí být pro učňáky konečná.
14:59
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Souhlasím. Maturu z matiky dát školám, odkud se hodně chodí na vejšky. U učňáků to je zbytečnost, tam je snad důležité, co absolvent oboru umí rukama a ne matematika. Když si pozvu instalatéra, chci, aby mi vyměnil vodovodní baterii, nevolal jsem si ho kvůli debatě o logaritmech :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:58
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Instalatérovi je matika k tomu, aby si dokázal spočítat, kolik má dostat zaplaceno. Žel se najde i dost takových, kteří nezvládají ani podobné naprosto banální operace.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
15:00
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Viz výše. Kdo tohle neumí, co na té škole vůbec dělá? Tomu se říká "kupecké počty" a člověk to má umět ze ZŠ.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:02
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
A ta letošní maturitní matika nebyla tak jednoduchá jako v minulých letech. Zřejmě po zavedení jednotné úrovně se ta úroveň konečně i trochu zvýšila. Mohu mluvit ze svých zkušeností, když loni jsem bez problémů spočítal celou matiku bez chyby (na konci třeťáku) a letos tam nějaké chyby mám.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
15:04
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Zlepšení na jedné straně vede ke zhoršení na druhé - jak chtějí srovnávat gympláka s učněm? Ale to už tu bylo řečeno, takže můžeme jen kroutit hlavou.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:07
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Je to nesrovnatelné, snad si toho všimne i někdo povolanější, než diskutéři na lamerovi :) No tak jsem tu zabil krásných půl hodiny, asi se zas vrhnu na tu svou francouzštinu...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
15:10
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Trešarmé silvuplé Chozé žeré mandlé loupé si jé seré na kanapé!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:51
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Kéž by to bylo takhle jednoduchý :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
15:29
Jana: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Jana
Pche, co máš proti Suchdolu? Jó kdyby nám sem nechodili lidi, co nechtějí "rok proflákat" a radši si se studentskými výhodami válí šunky na škole, kde berou bez přijímaček, tak by ta úroveň byla možná trochu jinde.
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
16:20
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Přiznám se, že jsem o té škole slyšel jen z doslechu a možná ji trochu osočuji neprávem. Ale vidím to na spolužácích - UK, VŠE, VŠCHT, zemědělka... a zbytek co sotva prolezl tak UJAK nebo Suchdol. Neříkám, že jsi špatný student, nebo horší než student na VŠE. Na VŠE se jistě najde debil, co sotva umí počítat (a co si budeme povídat, i ta VŠE ztrácí ze své pověsti).
16:43
Satan__666: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Dvě rýpavé:
- Rozdíl mezi zemědělkou a Suchdolem ?
- "VŠE ztrácí ze své pověsti", špatná pověst se dá ztratit ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:55
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Satan perlí :D Když se zeptáš lidí (věková hranice 40+), tak za jejich doby to byla věhlasná ekonomka. Když jsem se zeptal své kamarádky, která je tam rok, docela mě vyděsila. Honem rychle aby prý byla na MatFyzu, radši ztratí rok, než tam ztrácet ještě jeden semestr.
16:57
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
Jistě že se špatná pověst dá ztratit. Buď získáním dobré (to asi nebude tenhle případ) nebo naprostou ztrátou jakékoli pověsti. Něco ve smyslu "U nás v Praze se o Brňácích neříká vůbec nic."
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
19:13
Jana: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Jana
Aha, tak jestli myslíš třeba nějakou místní vysokou školu v Suchdole nad Lužnicí, tak to pak jo. ;-) Ale v Praze je Suchdol a zemědělka totéž. No ale já se vlastně nemusím bránit, můj obor není zrovna flákačka a navíc zemědělka byla moje první volba, protože mě moje odvětví prostě zajímá... Samozřejmě pokud bys srovnal naši Technickou fakultu a ČVUT, tam se dá srovnávat kvalita, ale ostatní fakulty mají svá specifika, kterým vyloženě škodí špatná pověst univerzity. Ale spíš nabývám dojmu, že pod pojmem Suchdol si představíš Provozně ekonomickou fakultu, tam teda nemůžu sloužit, protože její kvalitu neznám, ale chápu, že to bereš jako odpadiště studentů, nejsi jediný.
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
19:24
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Já už nevím, co je vlastně Suchdol. Vím jen, že se tam hlásí spolužák, který má z matematiky čtyřky, ze státní sotva odmaturoval a jde na věhlasně znějící obor "ekonomika". Na VŠE by se dostal možná tak s nenápadnou obálkou pro děkana.
19:48
Jana: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Jana
Jo, no tak když už se tady tak vykecáváme, tak Suchdol je jen část Prahy, kde se nachází celá ČZU. Většinu jsem již vysvětlila v předchozím příspěvku. Co vím, tak na většinu oborů v rámci celé školy nejsou přijímačky, což ale neznamená, že se tu všichni udrží až do získání titulu. Nepopírám, že je to patrně jednodušší než na "prestižních" univerzitách, ale někteří nemají kromě "Suchdola" v rámci Prahy možnost jiné volby pro zvolený obor, proto si myslím, že nám tyto názory škodí. Nicméně jsem si všimla, jak se stavíš k přijímačkám, proto se ti nedivím, že na školu, kam vezmou na začátku všechny, pohlížíš s despektem, jenže i třeba na jaderku vezmou všechny, takže bych soudila s obezřetností. ;-)
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
20:13
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Děkuji za vysvětlení :). Já nesoudím lidi podle toho, kde studují. Slyšel jsem, že na zemědělce je kvalitní výuka výpočetní techniky a vůbec technické zázemí. Moc nerozumím oborům jako "Subtropy a tropy" s kapacitou kolem 200 lidí. Jedna studentka měla na naší škole agitačku právě na tento obor, myslím, že krom jízlivých úsměvů nic moc nesklidila. Bohužel to byl asi ten případ horšího průměru, ač vedla přednášku v angličtině (která se prý hojně v tamějších podmínkách krom rostlin pěstuje) mluvila hůře, než nějaký student po měsíčním kurzu. Výslovnost a slovní zásoba alá první tři lekce čengliš a tak tak státní maturity. Co jsem slyšel, tak na jaderné fyzice odejde po prvním zkouškovém snad většina prváku, takže si to Matfyz odfiltruje. Což asi na zemědělce nefunguje, proto má tak ne příliš lichotivou pověst. Mě studium začalo celkem i bavit. Moc nechápu lidi, kteří jdou na obor "jen aby měli titul" nebo "aby se někam zašili na další tři roky". Ale dokud budou, budou fungovat i pochybné obory jako socioekologie výše a podobně.
20:18
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Lidí, kteří radši půjdou něco studovat, aby se ještě chvíli vyhnuli práci, bude stále dost. Trošku by to snížilo školné, ale myslím, že ani to by tomu úplně nezabránilo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:22
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Já jsem ten sociální a kariéristický typ, který musí a chce jít pracovat i během školy. A dnes kolikrát člověk s vysokoškolským titulem dělá na stejné pozici jako člověk s obchodní akademií. Smutné.
20:24
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Protože je rád, že nějakou práci sežene, tak vezme i to, na co by mu stačila zmíněná obchodka. A naopak bere práci středoškolákům, protože šéf obvykle radši vezme vzdělanějšího. Smutné, ale co s tím? Nic...

Jo a "chce" pracovat během studia - to je chvályhodné. Častěji je tam totiž to "musí" - kvůli přivýdělku.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:26
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Hele, z doslechu znám případy, kdy se berou lidi se střední, protože "menší nároky na platové ohodnocení". Nevím nakolik je to pravda, ale na každém šprochu...
20:29
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Věřil bych, vysokoškolák si může říct víc. Ale pokud to má firma nastavené tak, že "mzda je tolik a tolik, berte nebo neberte", pak si myslím, že radši vezmou vysokoškoláka.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:36
Aristocrat: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Na papíře titul samozřejmě vypadá líp. Ale jak začínám poznávat svět.. Vypovídá velice málo ve většině případů.
21:19
Jana: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Jana
Souhlas, kde na práci stačí středoškolák, vezmou radši středoškoláka, protože vysokoškolák buď může mít vyšší nároky na peníze, nebo při první příležitosti prchne k něčemu lukrativnějšímu. Teda aspoň takhle to určitě spousta zaměstnavatelů vidí. Vím, o čem mluvím, táta měl se vším svým vzděláním problém sehnat práci, protože byl "překvalifikovaný".
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
14:46
kudli: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
kudli
S tím už jako pilný student zkušenosti mám. Prostě mi tak nějak přijde, že Slováci žijí převážně na Slovensku :), ale jistotu tedy nemám, to je pravda.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
16:44
Satan__666: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Ptají se studentů na pražských vysokých školách, jestli jim nevadí studenti ze Slovenska.
20 % odpoví, že ano, a 80 %, že "Nie".
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:32
Satan__666: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,...
silhouette
To jsi tam šel už se zamluveným místem na pracáku ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:58
Taboard89: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,...
silhouette
Ekosociologie? Boha jeho, horší už jsou jenom genderový studie. Na druhou stranu když může někdo studovat genderový zhovadilosti, tak proč ne ekosociologii? :-)
20:02
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Genderový tentononc? To by mě zajímalo, jaké tam je procento mužů, copak na takovouhle magořinu může jít chlap? Pomíjím situace, když by se chtěl někde rok fláknout a to bych snad šel na pomaturitní jazykovku než tohle.
To je něco jako feminismus, chlapa feministu jsem ještě neviděl, protože by si kálel do vlastního hnízda.

A celkové genderové cosi - schopné ženy to nepotřebují a neschopným to nepomůže. A když, tak jen na chvíli, protože dostane funkci a jak se zjistí, že je blbá jak vagon tupejch bruslí, tak ji buď vypakujou anebo v horším případě bude mít funkci kvůli kvótám, ale k ničemu ji nepustěj.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:25
CarpeNoctem: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
CarpeNoctem
"copak na takovouhle magořinu může jít chlap?"

Může. Jednoho takovýho jsem měl půl roku v kanclu.
14:03
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
A byl to typický MBA - Mladý, Blbý, Asertivní, popř. Arogantní? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:39
CarpeNoctem: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
CarpeNoctem
Ne. Byl mladý, inteligentní a přátelský (na můj vkus až moc). Akorát je krapet švihlej a je přesvědčen o tom, že jeho "alternativní" cesta je ta správná.

Mimochodem, jmenovat nebudu, ale nejspíš ho znáte všichni :-)
10:19
peanutka: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
peanutka
To je zajímavý. Takže rovný šance pro všechny, včetně stejných fyzikcých nároků pro ženský v armádě, péči o dítě půl-na-půl, neposuzování zaměstnanců na základě délky sukně ale na základě výkonu a podobný věci jsou kálení do vlastního hnízda. Aby tě nakonec vzali aspoň na to genderový tentononc...
Pobody's nerfect.
11:06
Jana: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Jana
Můžeš být v klidu, sova se na žádnou školu fakt nehlásí. :D
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
14:12
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Stejné fyzické nároky v armádě či u policie? A proč ne? Chtějí dámy rovnoprávnost? Tak ale ve všem a ne jen tam, kde se jim to hodí ;-) Pokud chtějí úlevy, prokazují tím přece, že NEJSOU rovnocenné mužům a to se právě snažej vyvrátit, nebo ne? ;-)

Za stejnou práci stejný plat - ano, to je spravedlivé, stejně jako péče o dítě půl napůl. Jen bych to provozoval tak, že po porodu by se měla starat spíše matka, chlap až po nějaké době - kvůli kojení. To je totiž to jediné, co chlap v péči o dítě nesvede, protože ho k tomu příroda nevybavila. Jinak svede cokoliv, jen chtít. Naučit se dá všechno.

A Jana má pravdu - já už jsem ve věku "mládí v prdeli a do důchodu daleko", myslím, že přímo někde v této diskusi jsem řekl, že jsem maturoval v minulém století. Tak si to zhruba dopočítej ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:00
peanutka: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
peanutka
Číst umíš? Máš pocit, že někde chci úlevy? A jak dole nadáváš, že chtěli ženskou, přesně o tom mluvim, proč by u pokladen a v recepcích nemohli být pánové? A btw; ve sportu nemůžeš mít stejný nároky, ale ty ženský na to makaj stejně od rána do večera, tak proč by nemohly dostávat stejnej plat za stejnou práci? Když se ti to nelíbí, tak na ten tenis nechoď/nečum...
Pobody's nerfect.
16:24
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Ano, trénovat musej taky tvrdě, to nezpochybňuju.
Ale ono hrát zápas na dva vítězné nebo na tři je docela rozdíl, i pár hodin na kurtu, když se to sejde. Takže muž pak vlastně má menší hodinový plat než žena.
Srovnal bych to. Muži taky na dva - dát ženám povinně tři by asi bylo moc - a bude to (dle mne) spravedlivé. Na stejný plat podej stejný výkon - zvítěz ve dvou setech ze tří možných.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:13
peanutka: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
peanutka
Tohle je absurdní. Pointou pro tenisty je vyhrát A dobře u toho vypadat, aby byly prachy z reklam a od sponzorů. Vlastně tvrdíš, že když se někdo připravuje stejně dlouho a stejně intenzivně na závěrečný výkon, jehož výsledek je stejně výhra/prohra, tak má dostat jiný množství peněz, akorát ten výkon trvá dýl/kratší dobu, podle toho, jestli ti někde zavazí prsa v podstatě. Nemluvě o tom, že je to furt pitomej sport, za kterej by neměl nikdo dostávat ty prachy, co dostává, dost bez ohledu na pohlaví.
Btw, kde se o tom dočtu, jestli je tohle tvoje tvrzení o tenistkách vůbec pravda?
Pobody's nerfect.
00:54
CarpeNoctem: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
CarpeNoctem
Tady ale nejde o "mzdu" vyplácenou po dobu přípravy, tady jde o jednorázovou odměnu "za výkon", a ten prostě v případě chlapů trvá dýl.

A ano, je to pravda, ale už je to pár let zpátky (10+ možná). Za stěžejní bych ovšem považoval to, že výše odměny byla známá předem. Pokud se někomu nelíbilo nastavení podmínek, nemusel se tý šaškárny vůbec účastnit.
02:53
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Já mám dojem, že Grand Slamy jsou jedny z turnajů, které mají nejlepší tenisté jako "povinné", čili se jich účastnit MUSÍ, omluvou je jen zranění, jinak mám dojem, že jsou za neúčast mastné pokuty či podobné tresty. Takže ano, "nemusel" bych se účastnit", pokud bych byl smířen s trestem za neúčast.
Takže "nemusel se účastnit" poněkud šmajdá, je tu jen možnost odfláknout první zápas a záměrně vypadnout a to je zas poněkud nesportovní. Nehnedě na to, že když už bych tam, být tenista,letěl, tak se snažím něco uhrát, nepoletím přes půl zeměkoule na Australian Open záměrně jen na otočku, když už tam musím, že.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:14
CarpeNoctem: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
CarpeNoctem
Mňo, existují i jiná živobytí než profi tenista. Pokud se MUSÍM účastnit turnaje, který má podle mě nespravedlivě nastavené podmínky, a mně to vadí, klidně se můžu živit něčím jiným ne? Pokud je pro mě natolik výhodné/důležité být tenistou, že jsem ochoten se takového turnaje zúčastnit, měl bych akceptovat předem daná pravidla. Jinak jsem stejně trapnej jako ti, co vstoupili do KSČ, aby stranu reformovali zevnitř :-)
16:29
g-beret: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Tohle mě zajímá: Kdo je pokutuje? A za co?
Podle normy IEEE 1541-2002 platí toto: 1000 MB = 1 GB, 1024MiB = 1GiB.
02:56
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
CarpeNoctem mě vystihl, cituji:

Tady ale nejde o "mzdu" vyplácenou po dobu přípravy, tady jde o jednorázovou odměnu "za výkon", a ten prostě v případě chlapů trvá dýl.

Lze jen podepsat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:27
Komunard: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Komunard
Takže podle tebe by měl sprinter dostat za start mnohem méně než maratonec?
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
16:32
CarpeNoctem: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
CarpeNoctem
Mícháš jablka a hrušky. Sprint a maraton jsou dost odlišný sporty. Že se u obou používají nohy, je celkem fuk. Nohy ke svý praci potřebuje i listonoška, budeš proto srovnávat plat listonošky a "plat" sprintera? Navíc peníze za start a peníze za výhru taky nejsou to samý a nevyplácí je stejná osoba.
01:13
Komunard: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Komunard
Listonoška spadá do kategorie "závodní běžec"? Ano, jsou to odlišné sporty to tu nikdo nevyvrací. Ale princip je stejný. Jeden má za pár minut hotovo, druhý se x hodin potí. V tom je přece ten rozdíl, o kterém se bavíme-sportovní výkon trvá dýl.
A pokud se bavíme o odměně za vítězství, tedy jakési motivaci, aby se fakt snažil (pomiňme, že ten, co to potřebuje by asi fakt měl dělat něco jiného), tak nevím, proč by se to mělo lišit.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
01:55
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Ne. Respektive na tom nezáleží, kolik dostane sprinter a kolik maratonec. Důležité je, aby sprinter dostal stejně jako sprinterka, pokud oba běží stejnou trať. Oba mají uběhnout sto metrů a za výhru dostat peníze. Sto metrů jako sto metrů, tedy ať jsou peníze stejné. Maratonec a maratonkyně totéž. Oba běží maraton, tak ať dostanou stejnou odměnu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:10
g-beret: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Komunard, nakopnuta_sova:
Pánové, pokud jde o finanční hodnocení sportovců, jste oba úplně mimo.
Sportovci především nedělají skutečnou produktivní práci, proto se na ně nemohou vztahovat tradiční hodnotící systémy. Když listonoška roznese svůj rajon, zajistí tím, že lidé dostanou svoji poštu, tzn. vykoná něco přínosnýho. Když maratonec uběhne těch svých 42 km, tak... je uběhl.
Jsem přesvědčen, že hodnocení sportovců se především odvíjí od popularity sportu. Čím je sport populárnější, tím má už z definice více diváků, tim víc reklamy, tím víc sponzorů, tím větší odměny pro sportovce. To je ten důvod, proč pilot F1 dostane zaplaceno více, než tenista a tenista dostane více než hráč kriketu. Zrovna tak bych čekal, že hráčka plážového volejbalu bude mít více, než hráč plážového volejbalu.
Podle normy IEEE 1541-2002 platí toto: 1000 MB = 1 GB, 1024MiB = 1GiB.
14:20
Komunard: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Komunard
Jsem feminista. Nespravedlnost vždycky přinese víc problémů než výhod, a to i těm, co jsou shodou okolností těmi zvýhodněnými.

A to druhé je taky pěkný nesmysl. Zkus posílat ten samý životopis s ženským a mužským jménem, stejně úspěšné nebudou.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
14:37
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
Já nejsem ani feminista, ani macho. Já jsem pro opravdovou spravedlnost. Jakékoliv kvóty, že někde MUSÍ být tolik a tolik žen - je to spravedlivé? A pokud je někdo pro povinné kvóty, tak ale i do kamenolomu ;-)

A např. v tenise ženy řvaly, že je nefér, že na grand slamech dostávají menší odměny než muži.
No tak začaly dostávat stejné - ale přitom hrají na dva vítězné sety, zatímco muži na tři. Je tedy spravedlivé, že za "méně práce" dostanou ženy stejné peníze? Ať tedy muži také hrají na dva vítězné nebo ženy na tři, pak nebude co namítnout.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:27
Komunard: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Komunard
Kvóty jsou přechodné opatření. Jakmile si lidi zvyknou, že není žádný rozumný důvod, proč by měly některé profese dělat spíše muži, a jiné spíše ženy, ale je to jen kolektivní zlozvyk, kterému třeba odvyknout, zruší se.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
16:03
CarpeNoctem: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
CarpeNoctem
A všímáš si toho, že kvóty se zavádějí pouze na vedoucí pozice? Kvótu na povinných 50 % hajzldědků si nějak nevybavuju, neměla by se taky zavést?

A jak se díváš třeba na to, že ženy mají zákonem zakázáno pracovat v dolech?
01:03
Komunard: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Komunard
1) Ty kvóty nejsou 50%, ale 40%, protože nikdo nechce, ať to někdo vychytává mouchy, chce se, aby se nediskriminovalo.
2) Proti diskriminaci se bojuje tam, kde je diskriminace. Na vedoucích pozicích existuje tzv. skleněný strop, a často se na něj ukazuje. Proto byly zavedeny kvóty na vedoucí pozice. Pokud existuje skleněný strop pro toaletáře, tak je nutno ho rozbít. Máš li informace, bojuj. Já o něm prostě nevím. Mimochodem, to co tu nedávno psal nakopnutá sova o "my chceme ženu" by bylo právně napadnutelné, a pokud by to u soudu doložil, nepochybně by ho vyhrál.
3) To je vážně míněný argument? Skutečně se snažíš oponenta vmanipulovat do pozice nemyslícího fanatika? Ano, jsou mezi lidmi rozdíly. Jsou rozdíly mezi pohlavími, rasami, věkovými kategoriemi. A proto si můžeme vymyslet desítky dalších ryze imaginárních rozdílů a omezení? Hájit si nezasloužené a šikanující výsady? Skutečně ti přijde implikace "žena by neměla dělat hornici"=)"žena by neměla dělat manažerku" logická a korektní? Mimochodem, docela bych byl pro to, aby mohly ženy, které na to mají dělat i tyto profese.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
10:49
CarpeNoctem: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
CarpeNoctem
ad 1) 50 nebo 40, na tom celkem nezáleží. Chceš někomu nařizovat, jak má řídit svou vlastní firmu, což je IMHO velmi špatně.

ad 2) Výborně. Takže proti diskriminaci bojuješ tak, že zavedeš diskriminaci jinou. Nevidím sebemenší důvod, proč bych měl bojovat za větší počet mužů toaletářů. Ani za větší počet žen manažerek. Mě je totiž srdečně fuk, jestli někde sedí chlap nebo ženská, mě zajímá, jestli ten chlap nebo ženská je kompetentní. Boj s větrnými mlýny s radostí přenechám zastáncům kvótování. Ano, sovův případ skutečně je úspěšně žalovatelný, což je podle mě taky velmi špatně viz. 1).

ad 3) Otázka není argument, tím méně vážně míněný. Implikace "žena by neměla dělat hornici"=>"žena by neměla dělat manažerku" korektní není, protože neodpovídá skutečnosti. Taky jsem ji v téhle podobě nikde nepsal, to sis domyslel. Ptal jsem se jen proto, že mě zajímal tvůj názor na tenhle nesoulad.

Ale když už... Žena NESMÍ dělat hornici, zatímco v práci na pozici manežerky jí nic nebrání. Leda tak majitel firmy a ještě vyšší manažeři, a ti ať si u sebe povyšujou koho chtěj. Mně třeba v práci ženská šéfuje, ani já ani kolegové s tím nemáme problém. Běží nám výběrové řízení na jednu hodně vysokou pozici, přihlásily se nám pouze ženy, takže přijmeme ženu. Nebude první. V minulé práci byla situace obdobná, žen na vedoucích pozicích tam bylo několik. Sakra, kde je ta diskriminace?
19:21
Komunard: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
Komunard
1) Hm, podle této logiky by se dal zrušit celý zákoník práce. Navíc, že je někdo majitel/manažer, ještě neznamená, že má právo někoho šikanovat. Svoboda je, že mohu dělat vše co neškodí jiným. Pokud kvůli svým předsudkům odmítnu někoho zaměstnat, tak mu škodím, notabene pokud má podobné předsudky spousta mě podobných.


2) Kdyby takhle uvažoval každý, a skutečně podle toho jednal, tak by nikoho ani nenapadlo nějaké kvóty zavádět. Ale tak tomu není. Pokud někdo vybíral své zaměstnance spravedlivě a nesexisticky, ani si toho nevšimne. Pokud selektoval, je to jeho blbost.

3) tady se omlouvám za útočný tón, nepochopil jsem tě. Snad jsi i tak našel odpověď na svoji otázku.

4) Že ses ty sám s něčím nesetkal, neznamená to, že to neexistuje. To ví i malé dítě. Vidíme jen část světa. Velice malou část.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
12:58
CarpeNoctem: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
CarpeNoctem
1) Asi bych jej hned nerušil, možná by prozatím stačilo zkrátit tak na třetinu. Jako přechodné opatření. Až si lidi zvyknou, že není žádný rozumný důvod proč by jim do svobodné směny práce a peněz měl zasahovat někdo třetí, zruší se úplně :-)

Svoboda je, že mohu dělat vše co neškodí jiným - tesat do kamene. Teď už jen přijít na to, jak tě přesvědčit o tom, že tím, že někoho nezaměstnáš mu neškodíš, naopak mu uškodíš tím, že jeho potenciálnímu zaměstnavateli nařídíš kvóty a podobná svinstva...

On totiž nikdo nemá přirozené právo na to, abys ho zaměstnal, stejně tak ty nemáš přirozenou povinnost kohokoli zaměstnávat. Pokud z libovolného důvodu odmítneš uchazeče o práci, neuškodil jsi mu - uchazeč stále nemá práci, uchazeč má úplně stejné vyhlídky jako předtím, než jsi jej odmítl. Naopak nařízením kvót uchazeči škodíš minimálně tak, že limituješ možný výběr zaměstnavatelů, kteří by mu potenciálně mohli dát práci (My bysme vás pane vzali, ale to víte, je nás tu 60 % chlapů, takže teď musíme vzít ženskou apod.). Uchazeč po zavedení kvót má tedy vyhlídky horší, než před jejich zavedením - tedy jsi mu uškodil.

2) Aha. Kdo nedělá nic nezákonného, ten se nemá čeho bát. Kde už jsem tohle jenom... Dovolím si k tomu jen malou poznámku v tom smyslu, že znění zákonů závisí jen a pouze na tom, jak se pár blbců vyspí, a ten, kdo nedělá nic nezákonného dnes, nemá žádnou záruku, že zítra tomu nebude jinak.

3) Nic se nestalo :-)

4) Zeptám se tedy jako malé dítě. Kde se tedy ta diskriminace žen děje? Zatím tu máme diskriminovaného jen sovu, kterého ale odmítli proto, že je chlap :-)
19:00
peanutka: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
peanutka
4) Chceš seznam?
Pobody's nerfect.
19:10
CarpeNoctem: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
CarpeNoctem
Ano.
19:27
peanutka: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
peanutka
Pošlu ti ho na mail, jsou tam detaily, které mi nepřísluší roztrubovat na webu, můžeš si sem pak napsat, jestli ti stačily.
Pobody's nerfect.
18:31
Satan__666: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Jsem rád, že po naší přestřelce na jiném poli, můžu tady tvé příspěvky s klidem oplusovat. Téma je samozřejmě komplikovanější a nepodepsal bych se "pod každý znak", ale má to rozhodně větší hlavu a patu, než příspěvky tvého oponenta.
Nicméně nutno dodat, že k diskriminaci žen opravdu dochází. Ale podstatnější je, že tzv. pozitivní diskriminace je daleko větší hnus a to ať se týká jakékoliv oblasti. Jedna nejmenovaná svobodná země v zámoří je toho neblahým důkazem (teď mi došlo, jaká je to roztomilá ironie, že právě země založená na podnikání zavedla takové kousky).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:32
Satan__666: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
silhouette
Zas tu není poznat, komu to píšu. Souhlasím sice i s posledním příspěvkem Peanutky, ale patřilo to pod CarpeNoctem.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:42
nakopnuta_sova: Re: Pri tom odbore, ktorý máme,
nakopnuta_sova
A k životopisům - třeba se mi stalo, že při pohovoru na místo v sázkové kanceláři mi hned řekli "můžete rovnou jít domů, my chceme na to místo ženu" a bylo hotovo. A když jsem se zeptal "řeknete mi aspoň, proč muže nechcete?" - nedokázali to vysvětlit jinak než "nařízení od vedení". Takže ano, jsou s tím potíže. Ale v čem tomu pomůžou nějaké genderové studie? Tím, že by mě dejmetomu vzali, protože by byla kvóta "padesát procent mužů"?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:46
nasty: bezte vsichni pryc! nehodlam cis...
nasty
bezte vsichni pryc! nehodlam cist 66 komentaru.
nasty (představte si to psacím písmem)
17:48
ESESEL: Re: bezte vsichni pryc! nehodlam...
ESESEL
Tak už je jich víc. Spokojen? :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
18:30
kudli: Re: bezte vsichni pryc! nehodlam...
kudli
Můžu tě uklidnit, asi tak 40 z nich nemá pro většinu čtenářů (včetně tebe) žádnou hodnotu.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
18:34
Satan__666: Re: bezte vsichni pryc! nehodlam...
silhouette
Kupodivu je zdejší diskuse (myslím u této hlášky, ne tento server) dosti smysluplná.
Ale nenadává se tu autorovi, takže to může někoho nudit.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:12
Dyfer: Re: bezte vsichni pryc! nehodlam...
silhouette
To jsem pod novou hláškou ještě nikdy neviděl, tolik příspěvků v diskuzi nemaj někdy ani ty nejlíp hodnocený starý hlášky.
nuda, nuda, nuda, nuda a ani tady tomu neni jinak
21:17
Aristocrat: Re: bezte vsichni pryc! nehodlam...
silhouette
Rozjela se tu předmaturitní debata. Takový to jak Ti zbývají tři dny na potítko a ty místo učení přispíváš sem...
21:27
Jana: Re: bezte vsichni pryc! nehodlam...
Jana
Pche. Za starých časů nebyl problém ani 300 příspěvků u nové hlášky (no dobře, to už je trochu extrémní případ, ale staly se takové). Stačí nějaké poutavé téma, pár studentů prokrastinujících těsně před maturitou/jinou zkouškou a debata je na světě. ;-)
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
22:43
kudli: Re: bezte vsichni pryc! nehodlam...
kudli
Já si vzpomínám na jednu svou diskusi, která byla tak dlouhá, že jsme ji pak museli jít dořešit na Skype, protože se ostatním uživatelům nelíbilo, že spamujeme a je to moc OT...škoda, že byla smazána.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:22
Komunard: Re: bezte vsichni pryc! nehodlam...
Komunard
Proč už tu vlastně není (podle starých příspěvků kdysi bylo) řazení hlášek podle diskutovanosti? Já čtu staré diskuse hrozně rád.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
10:20
peanutka: No když si někdo vybere blbou šk...
peanutka
No když si někdo vybere blbou školu...
Pobody's nerfect.
12:42
Sauron: 100 Přispěvek v diskuzi
silhouette
100 Příspěvek patří Mně HAHAHAHAHAHA
12:45
Aristocrat: Re: 100 Přispěvek v diskuzi
silhouette
Gratuluji. Ale Prsten se Ti stejně nevrátí!

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1242 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1547 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1897 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2102 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2317 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 30 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 60 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 72 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 81 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 90 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.