Detail hlášky #72865

<a> Váš krb na chatě je fakt luxusní. A ty dlaždičky když se vyhřejou tím ohněm, tak se tam pěkně sedí, když se ohřívá špekáček.
<b> Žejo! Taky tě tak pěkně hřeje u prdelky co?
<a> ... a přesně tohle je ten důvod, proč nemáš kluka.

Informace o hlášce

Datum přidání: 25. 6. 2014
Kategorie: Hlášky
Autor: sistence (35 hlášek)
Hlasování: WellBloud89, Bzaba, Chopper911, Schade105, Natsumii, Sidi, Lemra, mrMys 8 pro a Dovi, Coolak, majlos91, Kukensius, Lorandel, starbuck, peanutka, Taboard89, bender123, Nevermore, vinczenzo, Matesss, ooouki, While, mhx47, Atanono, kudli, Allka, mala_mys, Rupreecht, Trigger, ZdenekH123, baffiak, CarpeNoctem, SkweerookL, hater, Schmeeczko, krpajda, pute, Zelvi, Kurosawy, Remixxx, oprs, Apophis, Slim2, Foxtrot, Sobosss, MistrBuBak, Tutanken, Alf, Stickman, zelvak, Hammer, subzero, drtikol, chachan, freaky_tomato, suah, Suchar, hasahm, PL75, Ripper, logout, fatman, Mermeoth, sasagin, Pooka, Komunard, joocker, sevenjetc, Beerius, Edgarix, insaina, SmallMongoose, bosorka, Vevoda_Wolf, Hal9000, puki, Sed, Maty991, Rimmoncze, wegas, piol, krutoslav, Altair, crooty, Sousuke_, PikoPirat, shine, Gandalph, JSH, toop, razden, Bellatrix, izzi_cz, Neuromancer, Kriz22, Vrchov, Flad, Zuza-chan, DMDave92, killercat, kabul, romanpazout, togi, Kwisatz_Haderach, Dyfer, Rimmer, Finarfin, Marcus7, Juggernaut, TheTomi, Bendom, nonamer, Cercly, Bilskernir, kbtmichal, def84, Tinnarr, naituf, PSK, YDraigGoch, tristaver, Annacerv, KorYi, Sniclman, TidO, Komaar, Petrnka, Edu, genevieve, Chosen, horusqo, Puni, ric4rd, kapoka, Ghool, pavelnop, belisek, Brambor, yannush, Cejda, CrazzYdiot, sebastian_hardie, vooten, deWolf, psychous3
137 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 2,82 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

23:22
Taboard89: Ehm...zdá se mi to, nebo tam chy...
silhouette
Ehm...zdá se mi to, nebo tam chybí pěknejch pár řádků? To, že nejsem schopnej najít vtipnou pointu, se mi ve frontě stává poměrně často, ale tady nechápu celkovou logikou návaznost mezi předposledním a posledním řádkem. O vtipu asi ani nemá cenu uvažovat, ten tam beztak nikdy nebyl....
23:30
Matess91: Re: Ehm...zdá se mi to, nebo tam...
Matess91
Frajer se asi zhnusil, protože dotyčná před ním použila slovo "prdelka" nebo já fakt nevím. :D
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
00:03
Taboard89: Re: Ehm...zdá se mi to, nebo tam...
silhouette
Já taky ne.....logicky mi z toho vychází, že ona nemá kluka kvůli tomu, že mají u krbu vyhřátý dlaždičky. Tvoje teze s prdelkou je zhruba stejně stupidní, jako moje s dlaždičkama, nicméně nic lepšího prostě nemáme..
00:32
Trigger: Re: Ehm...zdá se mi to, nebo tam...
silhouette
Můžou to být dva kluci.... Ale i tak, nesměji se i po šesti pivech.
Jedna stará kočičí moudrost, která se sem teď moc hezky hodí, říká "Co to sakra meleš, ty vořechu!"
00:41
Taboard89: Re: Ehm...zdá se mi to, nebo tam...
silhouette
To samozřejmě můžou, ale pointu to tomu stejně nijak nedává....
08:13
Foxtrot: Re: Ehm...zdá se mi to, nebo tam...
Foxtrot
Nebo se všichni tak soustředí na špekáček, že na ní nevybude ani zbla pozornosti? No stejně to není vtipné.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
08:12
degial: Tak nějak nejasně tuším, jestli
silhouette
Tak nějak nejasně tuším, jestli jádro pudla netkví ve slově "špekáček". Nebyla to náhodou narážka na slečnino poněkud vyvinutější pozadí????
08:15
Foxtrot: Re: Tak nějak nejasně tuším, jes...
Foxtrot
Plus tobě...to mě fakt nenapadlo a dávalo by to smysl, každopádně bych chtěl potvrzení od autora.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
08:21
degial: Re: Tak nějak nejasně tuším, jes...
silhouette
Nebo tím chtěl říct, že slečna tráví příliš mnoho času vysedáváním na dlaždičkách a tím pádem kyne. Ale každopádně mi z toho vychází, že jde o narážku na její postavu. Taky si počkám na vyjádření autora...
13:47
kalmar: Re: Tak nějak nejasně tuším, jes...
silhouette
No to by tedy nedávalo. O špekáčcích píše <a>, ale kluka nemá <b>. Proč <b> nemá kluka musíme usuzovat pouze z (doufám) její věty, protože když <a> píše "a přesně tohle", tak tím jistě míní tu větu a ne ten krb...
14:09
degial: Re: Tak nějak nejasně tuším, jes...
silhouette
<b> říká "že jo" a tím naznačuje, že se jí taky příjemně sedí. Takže potencionální kritika její postavy by mohla vyvěrat právě z toho faktu, že asi sedí až příliš často (vzhledem k tomu, že jde o její chatu s krbem a dlaždičkami). Špekáček mě k tomu jenom navedl, ten s tím nemá, co dělat.
11:05
kalmar: Re: Tak nějak nejasně tuším, jes...
silhouette
Přečti si, co jsem napsal, ještě jednou. Tím důvodem, je ta věta. Ne to sezení u krbu.
11:16
degial: Re: Tak nějak nejasně tuším, jes...
silhouette
Rozumím ti a nevyvracím to. Jen jsem v té větě neshledávala žádný důvod, proč by si slečna nemohla najít partnera, tak jsem se snažila najít i jiné alternativy interpretace.
11:39
ESESEL: Re: Tak nějak nejasně tuším, jes...
ESESEL
Neudělala čárku před "co".
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
10:36
sistence: takže
silhouette
1) konverzaci vedou dvě slečny
2) špekáček je jiné pojmenování pro buřt- masný výrobek, často se opéká nad ohněm
3) když se oheň teprve rozhoří, tak je dost nepříjemné u něj sedět třeba v kraťasech, protože dlaždičky jsou studené, ale když se krb vyhřeje, vyhřeje i dlaždičky´, a to je na sezení celkem příjemné, já před krbem občas i spím.
4) Ne-e, váhou to nebude, spíše zvláštním prapodivným chováním alá člověk, co se zasekne někde v letech dítěte ale je mu 20... kdo by chtěl spát s 10 letým dítětem? To je ten důvod
10:38
Taboard89: Re: takže
silhouette
Znám jedno kočičí přísloví, který se sem teď moc dobře hodí....
11:07
kudli: Re: takže
kudli
Obávám se, že sistence je moc velký kulturní barbar na to, aby znal kočičí přísloví.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
11:43
degial: Re: takže
silhouette
Máš na mysli toto? "Ať už jsi zvrzal cokoliv, vždycky se snaž, aby to vypadalo, že to zavinil pes"?
12:25
kudli: Re: takže
kudli
Ne, přísloví zní: "Co to sakra meleš ty vořechu?" To to je vážně tak neznámý?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
12:34
degial: Re: takže
silhouette
Vím já? No nevím....
12:35
kudli: Re: takže
kudli
Taková klasika a on to nikdo nezná :(
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
12:47
degial: Re: takže
silhouette
Mě vůbec neber za reprezentativní vzorek, já jsem na Lameru čirým nedopatřením :-)
12:50
kudli: Re: takže
kudli
Obávám se, že tím právě patříš k většině uživatelů.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
12:57
degial: Re: takže
silhouette
On je uživatel a uživatel. Většina uživatelů nepřispívá ani hláškami, ani komentáři, o těch se těžko dozvíš, jestli jsou zde nedopatřením.
13:10
kudli: Re: takže
kudli
O těch se většinou vůbec nedozvíš, že tu jsou, takže ty neřadím do žádné kategorie.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
16:04
Bzaba: Re: takže
Bzaba
Tohle přísloví nemá s lamerem nic společného. Je to od jednoho kocoura, na kterého se nedá zapomenout ani když proletíš bublinou nereálna.
16:32
degial: Re: takže
silhouette
Díky za nápovědu. Zvědavost mi nedopřála pokoje, dokud jsem si to nevyhledala. No jooo....když já na seriály nekoukám.
20:07
Rimmer: Re: takže
Rimmer
On nezna Kremilka!!
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
20:10
sistence: Re: takže
silhouette
hele... červenýho trpaslíka ještě znám.... a taky znám Cimrmana... a mám radši kočky než psy takže žádnej vořech
10:40
Taboard89: Re: takže
silhouette
Hele, ty naše výše napasný teorie měly aspoň zárodek logiky. Nepatrný promile. Tvoje vysvětlení nemá ani to. Fakt ti to přišlo vtipný?
11:25
Mermeoth: Re: takže
silhouette
Takže jestli to správně chápu, tak protože <b> napsala: "Žejo! Taky tě tak pěkně hřeje u prdelky co?" Tak znamená, že její chování je zvláštně prapodivný alá člověk, co se zasekne někde v letech dítěte ale je mu 20 a protože nikdo nechce spát s 10 letým dítětem, tak nemá kluka. A proto to je vtipný?
11:26
SkweerookL: Re: takže
SkweerookL
1) to nic nemění na tom, že to stejně smysl nedává
2) děkujeme admirále
3) co to má společného s vtipem?
4) co to má společného s dlaždičkama nebo prdelkou?
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
11:46
nasty: Re: takže
nasty
posli sem tu prdelku a my uz sami rozhodneme, jestlil se s ni da spat nebo ne.
nasty (představte si to psacím písmem)
11:48
sevenjetc: Re: takže
sevenjetc
A ty seš <a> aneb "podívejte se, jak jsem na ni byla krutopřísně hustodémonská"?
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
12:05
degial: Re: takže
silhouette
Ač jsi vysvětlil, že jde o konverzaci dvou slečen, dále dostatečně ozřejmil, že špekáček je vážně špekáček, a zdůraznil skutečnost, že sedět na vyhřátých dlaždičkách je příjemnější než na studených, stále příliš nerozumím bodu č. 4. Jistě je pravda, že jejich diskuse nedosahuje intelektuálních výšin, ale to přeci nezdůvodňuje, že si slečna nemůže najít partnera. Třeba by to chlapci stejné mentální úrovně vůbec nevadilo.
13:37
baffiak: Re: takže
silhouette
radsej tu to vysvetlenie nemalo byt
13:45
degial: Re: takže
silhouette
má verze s tlustou prdelí by byla vtipnější....
22:47
baffiak: Re: takže
silhouette
napr.
ale lubovolna z teorii bola vtipnejsia ako skutocnost
11:50
sevenjetc: Drahá sistence, neprošlo ti j...
sevenjetc
Drahá sistence,

neprošlo ti již jedenáct hlášek, respektive, poslala si jedenáct nevtipných věcí. Takže tě již předem žádám, abys v žádném případě nezasílala dvanáctou. Díky.
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
12:15
degial: Re: Drahá sistence,neprošlo ti j...
silhouette
Ať klidně pošle, aspoň je co komentovat. Já jich taky ještě asi pár pošlu, a nedělám si iluze, že projdou.
12:51
Taboard89: Jako....čistě objektivně musím p...
silhouette
Jako....čistě objektivně musím přiznat, že tahle hláška mě konsternovala tak, jako už hodně dlouho žádná ne. Snažím se vžít do myšlení člověka, co měl potřebu to sem přidat....a prostě mi to nejde. Asi mi chybí empatie, nebo heroin, nebo tak něco....
13:14
Foxtrot: Re: Jako....čistě objektivně mus...
Foxtrot
Prostě nejsi tak "dospělý" jako <a> ale ani "nedospělý" jako <b>, co tě může utěšit je, že v tom rozhodně nejsi sám...a <b> nám klidně může poslat do Lamer seznamky ať je větší výběr.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
13:14
degial: Re: Jako....čistě objektivně mus...
silhouette
Hmmm....heroin ti nepošlu, empatie je nejspíš o vrozených dispozicích, takže s tím taky asi nehneš....ale pokud ti stačí moje vlastní zkušenost: Já třeba ráda sleduju reakce lidí na různý podněty. Možná tak trošku psychologický výzkum, či co. Ráda provokuju a navíc dělá dobře mýmu nabubřelýmu egu, když se někdo tzv. "chytne". Pro mě je hláška "úspěšná", pokud rozproudí diskusi. Toť vše.
14:22
roni: Re: Jako....čistě objektivně mus...
silhouette
V poslední době se nějak rozhojnili lidé, kteří se pravděpodobně zhlédli v Sokratovi... Bohužel ho asi zcela nepochopili.
14:34
degial: Re: Jako....čistě objektivně mus...
silhouette
Myslíš, že je nezbytně nutné pochopit Sókrata, abychom zde byli schopni diskutovat?
16:37
SkweerookL: Re: Jako....čistě objektivně mus...
SkweerookL
Ne, ale je nezbytně nutné pochopit Sókrata, abys věděla, k čemu taková diskuze může sloužit a k čemu by sloužit neměla...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
16:51
degial: Re: Jako....čistě objektivně mus...
silhouette
hmmm...Zajímavé, netušila jsem, že existuje jednotný mustr na to, k čemu má, či nemá diskuse sloužit. To snad záleží na zaměření té diskuse, ne? Otázka je, zda musí vůbec nutně diskuse k něčemu sloužit.... Taky si nejsem úplně jistá, jestli šlo Sókratovi o tu samou věc, jako nám tady na Lameru.
17:15
SkweerookL: Re: Jako....čistě objektivně mus...
SkweerookL
Asi nechápeš rozdíl mezi přítomným prostým a podmiňovacím časem, ale to nechme stranou. Spíš mě zaráží, že zjevně nevnímáš různé roviny zobecnění a jejich možnosti kategorizace.

Ale ujistím Tě, že Sókratovi rozhodně nešlo o tu samu věc, jako Tobě tady na Lameru ;)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
17:47
degial: Re: Jako....čistě objektivně mus...
silhouette
Na to, že jsi chtěl nechat stranou mé nepochopení rozdílu mezi časem přítomným prostým a podmiňovacím, jsi tomu ve svém příspěvku věnoval poměrně velký prostor. Ale zvolím stejnou taktiku jako ty a "nechám to stranou":-)
Různé roviny zobecnění chápu, ale co nechápu, je to, proč si roni myslí, že jsem se zhlédla v Sókratovi. Vzhledem k tomu, že jsem toto tvrzení nikde neuvedla, nevím, proč bych měla dokazovat, že chápu jeho filozofii.
00:51
SkweerookL: Re: Jako....čistě objektivně mus...
SkweerookL
Ten "velký prostor" je poněkud relativní - je to jen jedna věta... I když uznávám, že se jedná o jednu větu ze tří, tak tomuto tématu bych klidně mohl věnovat celé odstavec ;)

roni si myslí, že ses vzhlédla v Sókratovi, protože ráda podněcuješ diskuze, což dělal i Sókrates, nicméně (a proto nadhodil myšlenku, že ho nechápeš) on je podněcoval kvůli vzdělání a uvědomnění, zatímco Ty je podněcuješ kvůli zábavě a zkoumání lidského chování...

Jinak "diskuze" je podle mého názoru rozhovor, kdy jeho výsledkem je řešení nějakého problému. Pokud náplní není vyřešení nebo alespoň řešení něčeho. Pokud to tak není, je to jen rozhovor... ;)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
01:27
ESESEL: Re: Jako....čistě objektivně mus...
ESESEL
Diskuse bude až v neděli.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
07:50
degial: Re: Jako....čistě objektivně mus...
silhouette
Už jsem sice reagovat nechtěla, protože uživatel Tlustý byl z tohoto našeho "dohadování" smutný, ale když já tak ráda podněcuji diskuse... :-)
Spíše jsem čekala, že se vyjádří roni, ale dám zavděk i tvým vysvětlením. Ač uznávám, že se mezi mým přístupem k diskusím a tím Sókratovým dají nalézt určité styčné plochy, rozhodně bych to nenazvala tak, že bych se v něm "zhlédla". A to právě z toho důvodu, který uvádíš sám - mně jde vskutku o něco jiného než Sókratovi, tedy aspoň tady na Lameru. Proto mi Roniho věta přišla nelogická a nechápala jsem ji.
A k těm diskusím: chlape, ty jsi mě normálně přiměl googlit! :-D Každopádně podle wikipedie cílem diskuse není vynést rozhodnutí, čili přijít s řešením, jak ty píšeš. K řešení by měla vést údajně disputace. Ale přiznávám, že v tomhle odborník nejsem a pokud ty ano, ráda se nechám poučit. Ostatně i to je pro mě jedním ze smyslů "rozhovorů" tady na Lameru. No vidíš sám jak nejapně působí to slovo "rozhovor" v tomto kontextu? Asi zůstanu u slova diskuse, snad mi bude příznivci Sókrata odpuštěno :-)
08:17
baffiak: Re: Jako....čistě objektivně mus...
silhouette
povedal by som, ze je to cisto jeho definicia. aj ja si rad takto definujem niektore vyrazy (a snazim sa presvedcit aj ostatnych aby ich pouzivali rovnako), pretoze jazyk ma obcas zbytocne vela synonym, pricom sa daju elegantne rozlisovat

pre mna osobne je diskusia dej, pri ktorom dvaja a viac ludi vedie monolog, v ktorom obcas reaguje na monolog inehu diskutujuceho za ucasti pozorovatelov a cielom toho je, presvedcit o tom, ze ja, alebo skupina, ktoru zastupujem ma tie spravne nazory. akonahle nastava vzajomna komunikacia alebo dokonca vysluch, tak sa to pre mna meni na debatu
08:45
degial: Re: Jako....čistě objektivně mus...
silhouette
Viděla bych to stejně jako ty.... akorát, že někdy se to špatně rozlišuje, protože diskuse může plynule přejít v debatu a naopak.
21:50
sg_sysel: Re: Jako....čistě objektivně mus...
sg_sysel
A co je to takový podmiňovací čas?
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
00:25
SkweerookL: Re: Jako....čistě objektivně mus...
SkweerookL
sysle, to je "přítomný podmiňovací čas" pak máme ještě "minulý podmiňovací čas". Uznávám, že je to málo oproti germánským jazykům, ale tak to je ;)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
08:09
baffiak: Re: Jako....čistě objektivně mus...
silhouette
hmm. my mame len podmienovaci sposob, cas mam len minuly, pritomny, alebo buduci
13:37
SkweerookL: Re: Jako....čistě objektivně mus...
SkweerookL
Jo, jsem idiot, přemýšlel jsem, jak se to jmenuje a slovo způsob jsem v hlavě nenašel :D
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
20:45
Tlustej: Není nic smutnějšího, než dva re...
silhouette
Není nic smutnějšího, než dva relativně vzdělaní lidí, hádající se o nesmysl.
20:55
degial: Re: Není nic smutnějšího, než dv...
silhouette
Pokud narážíš na mě a na SkweerookLa, tak mi nezbývá, než s tebou souhlasit :-)
12:23
baffiak: Re: Není nic smutnějšího, než dv...
silhouette
nahodou, je to neskutocna zabava. a idealne, ked obaja tvrdia to iste len v bledomodrom, len kazdy potrebuje pocut to, ze ma pravdu

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1211 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1516 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.