Detail hlášky #73364

<a> Dobrý den. Prosím, za jak dlouho vychladne vroucí voda bez dalšího zahřívání o objemu 600ml v plastové nádobě válcového tvaru s průměrem 100ml na 80°C? Děkuji
<b> Jednou jsem řešil podobnou úlohu, ale toto závisí na mnoha dalších faktorech, například s tloušťkou stěny nádoby a okolní teploty. Toto vypočítat by bylo velice složité
<c> zkus obyčejný teploměr a stopky. Tyto výpočty jsou skutečně složité.

Komentář: <a> si chtěl uvařit čínský zelený čaj Gunpowder

Informace o hlášce

Datum přidání: 3. 4. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: x-silver (16 hlášek)
Hlasování: insaina, incucu, SkyHaven, Annacerv, vinczenzo, Benik, Natsumii, nevim333, Kriz22, Finarfin, Itory, IllidanS4, Ghool, mrMys 14 pro a rain, majlos91, Brambor, Komunard, suah, Tinnarr, Zuza-chan, baffiak, Haja024, Dovi, kapoka, kudli, arxarios, Rocker-Tialk, lerra, Atanono, Ondruch, Vrchov, Schmeeczko, CarpeNoctem, PSK, pute, Tutanken, Rimmer, crooty, WellBloud89, sebastian_hardie, Blast, mhx47, SmallMongoose, chachan, arnie654123, shaggy, zelvak, Mermeoth, Kwisatz_Haderach, hasahm, razden, Stickman, Zelvi, Bellatrix, Wlk, bender123, MartinezZ, Sed, matrix17, While, Sousuke_, Alf, jabadabaduuu, M4rtin, Lorandel, oprs, angie-metalbee, sasagin, Nevermore, wegas, piol, SkweerookL, Apophis, kbtmichal, Chosen, Marcus7, peanutka, Altair, izzi_cz, Hammer, Maty991, Puni, Komaar, tristaver, Tlustej, Rimmoncze, naituf, pavelnop, Flad, Matesss, ententeak, Trigger, Coolak, freaky_tomato, Beerius, xkox, killercat
84 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 8,70 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

23:02
insaina: ačkoli "obyčejný" teploměr bych
insaina
ačkoli "obyčejný" teploměr bych nedoporučovala - já si pod obyčejným teploměrem představuju ten se stupnicí +-35-42°C, na tohle by byl lepší "obyčejný" zavařovací .) i když ten je tak dlouhý, že by byl nejspíš nestabilní
ale ono se stejně nic nestane, když to nechá vychladnout odhadem .) ačkoli kamarád má super vychytanou konvici s nastavitelnou teplotou
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
10:05
Annacerv: Re: ačkoli "obyčejný" teploměr b...
silhouette
Taky ji máme, je skvělá. A jinak se mi hláška moc líbí, hlavně tím, jak b a c oba končí stejnou větou úplně jinou radu.
19:03
himself: Re: ačkoli "obyčejný" teploměr b...
silhouette
Taky ji máme, doporučuju, není to zase tak drahé.
Toto je podpis
23:20
baffiak: naco teplomer? celkom jednoducho...
silhouette
naco teplomer? celkom jednoducho sa to da aj odhadnut, ale je pravda, ze na to treba cit a skusenost
este na letnej skole chemie, som takto sposobil skoro infarktove stavy, ked som prstom zistoval teplotu oleja, ktory sme zohrievali na 100°C (vtedy mal len 58, ja som odhadol 60)
23:21
baffiak: Re: naco teplomer? celkom jednod...
silhouette
ad.2 keby naozaj to chcel len na caj, tak to nepotrebuje tak presne ratat a uz vobec nepotrebuje vodu predtym zohriat na teplotu varu
05:22
nakopnuta_sova: Re: naco teplomer? celkom jednod...
nakopnuta_sova
To jistě ne. Asi je to pověra, že by se čaj či kafe mělo zalévat "vařící" vodou a není to nutné. Ale zase druhý extrém, který jsem zažil v minulé práci, kdy si kolegyně dělaly kafe tak, že si kafe zalily teplou vodou z kohoutku, protože "nemají čas čekat, až to vystydne", mi taky přijde jako prasečina. Kafe zalejt vodou z kohoutku...FUJ!!!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:50
Annacerv: Re: naco teplomer? celkom jednod...
silhouette
Myslím, že pak se jim tam vyluhujou trochu jiný věci... ale nejsem chemik. A beztak měli nejspíš instantní, tam je to úplně šumák.
11:04
insaina: Re: naco teplomer? celkom jednod...
insaina
no teplá z kohoutku není pitná, ale užitková, ne? v tom bych viděla hlavní problém...
můj bratranec si zase dá kafe (pravda, instantní), to zalije mlíkem a až potom lije horkou vodu
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:36
arnie654123: Re: naco teplomer? celkom jednod...
silhouette
ne. je to stejná voda. Teda nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, ale vycházím z toho, že např. doma na vesnici máme v koupelně bojler a tam se voda ohřívá. A bylo by asi nákladný táhnout dvě potrubí s pitnou a užitkovou.
12:15
baffiak: Re: naco teplomer? celkom jednod...
silhouette
nie, TUV je to co je v radiatoroch apod. ale inak do pracky, do zachodu a tiez tepla voda musia byt zo zakona pitne
problem je v tom, ze v tej teplej vode sa bakteriam a inej pliage lepsie dari a tiez je sa v nej lahsie rozpustaju vsetky nezmysly z potrubia, ktorym preteka

cos sa tyka vyluhovania - v tej horucej vode to ide rychlejsie (castice sa pohybuju rychlejsie a tak k tym zrazkam dochadza castejsie), ale inak sa vyluhuje to iste
18:19
insaina: Re: naco teplomer? celkom jednod...
insaina
tak doufám, že české a slovenské zákony jsou v tomhle zajedno .) já to brala tak, že děda to nějak kdysi zjišťoval a vždycky nám kladl na srdce, abychom teplou z kohoutku nepili ani z ní nevařili
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
18:52
baffiak: Re: naco teplomer? celkom jednod...
silhouette
varit mozes, pit sa nedoporucuje - tym bakteriam a inym mikroorganizmom sa v nej tak dobre dari, ze obcas to vedie k tomu, ze clovek potom travi vecer na zachode
01:56
nakopnuta_sova: Re: naco teplomer? celkom jednod...
nakopnuta_sova
Je to sice TUV - teplá užitková voda, ale jak říká Arnie, těžko by vodárny táhly dvoje potrubí - jedno s pitnou studenou vodou přímo pro lidi a druhé s užitkovou studenou vodou někam do teplárny, kde by voda byla ohřáta a rozvedena uživatelům.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:02
Satan__666: Re: naco teplomer? celkom jednod...
silhouette
Jen na vstupu je stejná, zbytek je vysvětlen výše.
Jak už projde všemi těmi kotly apod. je z ní TUV.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:27
baffiak: Re: naco teplomer? celkom jednod...
silhouette
je to obrovska somarina.
dokonca, jeden z najvacsich svetovych odbornikov na kavu, sa este vyjadril k tomu tak, ze na Slovensku mame jednu z najlepsich kav na svete, len mi debili cakame kym vychladne a az potom ju pijeme
11:02
insaina: Re: naco teplomer? celkom jednod...
insaina
na Slovensku jednu z nejlepšch kv na světě? Slovensko má nějakou svou specifickou kávu? o.O
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
15:57
Satan__666: Re: naco teplomer? celkom jednod...
silhouette
Alespoň ta odporná voda z mého panelákového kohoutku se v čaji chová úplně jinak, když ji nenechám úplně projít varem (a to ji pak klidně můžu nechat chvíli odstát, takže aktuální teplotou to určitě nebude). Var se používá i z důvodu desinfekce nebo naopak vyhnání otravných rozpuštěných plynů.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
05:17
nakopnuta_sova: Na otázku nelze odpovědět,
nakopnuta_sova
protože co je myšleno slovem "vychladne"? Pro někoho je "chladná" voda ta, kterou by si jiný spálil rty (zkušenost s vlastním otcem, tomu pokud polévka skoro neklokotá, tak je "studená" a dává si ji ohřát)...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:24
nakopnuta_sova: Re: Na otázku nelze odpovědět,
nakopnuta_sova
Aha. Na 80 stupňů. No nic ~ Stejně bych odpověděl ve smyslu posledního řádku, co čekal?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:24
baffiak: Re: Na otázku nelze odpovědět,
silhouette
tak dnes uz v navode na pripravu caju najdes to, ze zaliat ho vodou o teplote 80°C
a vzhladom k tomu, ze je modorene "zit zdravo" a "odbornici na zdravu vyzivu" ti povedia, ze je nezdrave zalievat caj vriacou vodou, tak potom sa najdu ludia, ktori sa snazia dodrziavat tieto pokyny s najmensou presnostou, lebo jedna pani povedala

(ale caj je sam o sebe nezdravy, cize je jedno akou vodou si ho zalievas)
15:56
Mat3s_: Re: Na otázku nelze odpovědět,
silhouette
Jakou vodou si zaliješ pytlíkový čaj je jedno. Sypané, jako gunpowder, mate, zkrátka "dobré" čaje se zalívají horkou, ne vřelou vodou, kvůli lepšímu rozvinutí chutě. Je to fakt poznat, jestli použiješ vodu o teplotě 100 °C, nebo těch 80 °C.
Error 101: Signature not found.
02:13
SkweerookL: Re: Na otázku nelze odpovědět,
SkweerookL
Taky je rozdíl mezi černým (červeným), bílým a zeleným čajem...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
16:05
Satan__666: Re: Na otázku nelze odpovědět,
silhouette
Konečně někdo, kdo tu neplácá nesmysly a ví, o čem mluví.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:07
Satan__666: Re: Na otázku nelze odpovědět,
silhouette
Ta pochvala patřila hlavně Mat3s_ (ale i pro SkweerookLův příspěvek se hodí).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
07:13
PSK: Tak teoreticky by šlo do 480ml v...
PSK
Tak teoreticky by šlo do 480ml vroucí vody přimíchat 120ml ledové vody...
12:21
baffiak: Re: Tak teoreticky by šlo do 480...
silhouette
tepelna kapacita nie je linearne zavisla velicina a preto to priamou umerou nepojde
02:15
SkweerookL: Re: Tak teoreticky by šlo do 480...
SkweerookL
Pokud to chceš ±1 stupeň, tak to můžeš brát za lineární... Stejně to v kuchyni neodměříš přesně na mililitr :)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
13:18
Teramon: Re: Tak teoreticky by šlo do 480...
Teramon
Fakt dík, teď tady sedím a vzpomínám jak jsme to v té fyzice před lety počítali.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
17:44
SkweerookL: Re: Tak teoreticky by šlo do 480...
SkweerookL
Já už jsem si vypěstoval reflex, že o takových věcech nepřemýšlím, doku přede mě nepostavíš kádinku s konkrétním úkolem :)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
09:09
levianthan: Průměr
silhouette
Jak vypadá nádoba o průměru 100 ml?
10:07
mhx47: Re: Průměr
mhx47
Tiež ma to zaskočilo.
11:41
x-silver: Re: Průměr
silhouette
překlep, šaškové
14:50
Satan__666: Re: Průměr
silhouette
Ne, blbost. Lidi plácají nesmysly, protože vůbec neřeší, co melou.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:00
nakopnuta_sova: Re: Průměr
nakopnuta_sova
Ne. Překlep je např. "šsškové" místo "šaškové". Napsat "průměr" místo "obsah" rozhodně NENÍ překlep.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:01
nakopnuta_sova: Re: Průměr
nakopnuta_sova
Resp. jsem asi měl napsat "objem", to by bylo lepší, ale nádoba o objemu 100 ml může obsahovat max 100 ml tekutiny, čili jsem to řekl jen asi poněkud nešťastně, ale nejsem zas tak mimo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:02
CarpeNoctem: Re: Průměr
CarpeNoctem
Jelikož je nádoba válcová, může to být průměr 100 ml místo 100 mm. Ale překlepnout se na dvojhlásce jen jednou, to chce taky talent :-)
12:19
baffiak: osobne neviem, co je na tych vyp...
silhouette
osobne neviem, co je na tych vypoctoch tak zlozite, je to len dosadzovanie do vzorcov. ale chapem, ze tlupa neschopnych "ucitelov" chemie a fyziky robi z toho neskutocnu vedu a potom sa toho kazdy boji a vdaka tomu tu mame tlupy ludi s titulmi z ekonomiky a socialnej prace co umyvaju zachody alebo sedia za pokladnou
14:36
x-silver: Re: osobne neviem, co je na tych...
silhouette
Tak spočítej, podle zadaných kritérií :)
02:16
SkweerookL: Re: osobne neviem, co je na tych...
SkweerookL
Ono to opravdu není tak složité, ale musel bys znát koeficient prostupu tepla stěnou té nádoby, pak je to hračka :)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
03:49
baffiak: Re: osobne neviem, co je na tych...
silhouette
nastastie, na to existuju normy. a +- par veci mozes zanedbat, lebo stale ide len o ochladenie vody na caj.
Ked budem mat cas a chut to spisat, tak to sem niekedy aj hodim
10:23
SkweerookL: Re: osobne neviem, co je na tych...
SkweerookL
Jo, už se stalo - koeficient přestupu tepla z vody do stěny, ze stěny do vzduchu, tepelný profil okolního vzduchu - jestli je nádoba ofukována, či nikoli, jaká je vlhkost, jaká je teplota vzduchu, tlak vzduchu a tím bod varu vody, je toho mnoho, co už jsem zanedbal :) Ono stejně většina se toho vzájemně více nebo méně vyruší, takže výsledek bude ± autobus zhruba stejný...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
10:25
SkweerookL: Re: osobne neviem, co je na tych...
SkweerookL
čili jak říkáš, pořád jde jen o vodu na čaj... Ale zapomněl jsem na odpar - ten bude významný a zanedbat ho nelze
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
16:49
MartinezZ: Asi mi uniká onen vtip ve vaření...
MartinezZ
Asi mi uniká onen vtip ve vaření čaje? Vezmu nádobu, naliju vodu, po varu odstavím, vezmu pytlík čaje z krabičky z obchodu a hodím do nádoby s vodou. Až se to vylouhuje a nabere barvu, vyndám, vyhodím a vývar dochutím. Piju, až bude čaj v teplot, kdy si neopařím čumák. Nechápu, co na tomhle proboha vypočítávat.
18:28
Bellatrix: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
Bellatrix
Někteří lidé mají pro pití čaje svoje rituály.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
18:53
baffiak: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
silhouette
prave preto, ako bolo doporucovane vyssie - nedoporucuje sa caj zalievat vriacov vodou - 1. zevraj je to menej zdrave (ja osobne neviem, ako caj moze byt este viac nezdravy ako je), 2. zevraj tie "lepsie sypane caje" maju lepsiu chut ked su zalievane teplotou okolo 80°C a nie vriacov vodou
22:08
Jana: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
Jana
I obyčejný sáčkovaný ZELENÝ čaj je chutnější při zalití nevroucí vodou. Když ho spaříš, tak zhořkne/ztrpkne.
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
03:39
baffiak: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
silhouette
ja osobne nic nezalievam vriacou vodou, je jedno ci je to caj, kava, alebo trapna vifonka.

co sa tyka caju, chutovo porovnat nemozem - nepijem, co sa tyka kavy - ak clovek pije kavu kvoli chuti, nie kvoli tomu, ze je to kava - dokaze rozpoznat rozdiel i v tom (cize s tym cajom, som schopny vam to uverit), co sa tyka sackovych nezmyslov - jednoducho mam hlad a potrebujem rychlo dostat nieco do seba
00:16
x-silver: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
silhouette
Takovýhle paka pak režírují dění na lameru, protože všude dávají -, aniž by zapojili mozek. Výsledkem je, že nejnovější hlášky jsou zde momentálně 7-26 dní staré a bývá to i mnohem víc.

Mohlo to dopadnout tak, že bych jako komentář napsal rýpavou blbost ve stylu : Pro méně chápavé, zelený čaj se musí zalévat "chladnou" vodou o teplotě 80°C. Vy by jste se do mě pustili s tím, že 80°C není chladná voda, já bych odpověděl, že proto jsem tam napsal uvozovky a vy by jste pak stejně dali - za rejpavej komentář. Proto jsem nic takového nepsal a výsledek byl, že tady jeden dement napíše, že pije čaj tak, že hodí sáček do vody a čeká. Proto jeho mozek nebere, že existují i jiné způsoby přípravy čaje. Tak jako tak jsme skončili s mínusem, protože to je tady banda kreténů. A nijak mě to nesere, tohle je klasika na lameru. Jen Vám zde popisuji, co je naprosto evidentní a zároveň, co si nikdo z vás neuvědomuje. Přeji pěkný večer.

P.S.: baffiak, výše jsi psal, že nevidíš problém s výpočtem. Stále čekám na tvůj výsledek. Když to zde všichni berou doslova, jsem zvědavý :)
01:17
CarpeNoctem: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
CarpeNoctem
Nechci ti brát iluze, ale mínus jsi dostal proto, že tvoje hláška není vtipná. Obsah diskuze na tom nic nemění.

Ale když už se chceš hádat, tak prosím. Můj mozek zase nebere, jak někdo může pít něco tak odpornýho, jako zelenej čaj. 100 stupňů, nebo 80, furt je to kentus .-)
02:18
SkweerookL: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
SkweerookL
Buď jsi ještě neochutnal nějaký kvalitní anebo sis na něj jednoduše nezvyknul... Máš to stejně jako s olivama nebo pivem - k tomu se musíš projíst nebo propít :)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
02:23
CarpeNoctem: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
CarpeNoctem
Mňo, byl to konkrétně ten gunpowder... Jestli to bylo kvalitní, neposoudím. Ale hnusný to bylo fest. Olivy taky nechávám na kraji talíře :-)
10:20
SkweerookL: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
SkweerookL
Tak zrovna gunpowder je těžký kalibr i pro zkušené - ani já ho moc nemusím :) Zkus někdy obyčejný jasmínový, na tom jsem začínal já :)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
02:20
SkweerookL: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
SkweerookL
Ale to je roztomilé :) Už dlouho tu nebyl zhrzený autor :D
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
12:09
x-silver: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
silhouette
Nejsem zhrzený, naopak, já se náramně bavím :) Protože znám lidi, kteří odsuzují ostatní podle barvy pleti, podle náboženství, ale ještě jsem nepoznal někoho, kdo odsuzuje jiné podle volby nápoje :D Take it easy :)
13:03
Bellatrix: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
Bellatrix
Nikdo tě neodsuzuje, jenom zkus být příště vtipnější, až budeš postovat hlášku. Easy.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
21:03
SkweerookL: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
SkweerookL
Nikdo tebe ani nikoho jiného neodsoudil za pití čaje, ani za cokoli jiného (CarpeNoctem si jen podotknul, že mu čaj nechutná a nic na něm ani nevidí). Bylo ti pouze oznámeno, že hláška postrádá vtip. Ty jsi naopak začal nadávat, že jsme paka a neumíme použtívat mozek, to mě jako pobavená reakce opravdu nepřijde ;)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
09:08
nakopnuta_sova: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
nakopnuta_sova
Tak třeba to pobavená reakce je - pro průměrného internetového trollíka, který se baví urážkami ostatních ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:17
SkweerookL: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
SkweerookL
Ok, jestli je mu 12, tak to beru :)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
15:56
nakopnuta_sova: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
nakopnuta_sova
Tak tak, uhrovatí puberťáci, co by si to zoči voči nedovolili, protože by dostali facáka jak baráka, tak jsou silní jak silnice aspoň na internetu :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:35
baffiak: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
silhouette
ok. mozes nam napisat, v com spociva vtipnost tejto hlasky a uznam chybu v tom, ze som jej dal minus.
diskusia je, len aby bola. tu vyuzivame na to, aby sme bavili i na nevtipnych hlaskach

a - cudujem sa, ze su 7-26 dni stare, lebo vela z tych poslednych co preslo su odpad, ale co uz, demokracia vyhrava, lamer sa meni
14:52
Satan__666: Re: Asi mi uniká onen vtip ve va...
silhouette
Neumíš ani vařit čaj, ani číst. Vysvětlení máš výše.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online

Ripper

Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.