Detail hlášky #73589

<a> Na úkoli dneska kašlu
<b> Na gramatikou, koukám, taky...

Komentář: a to studuje na gymnáziu

Informace o hlášce

Datum přidání: 19. 11. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: MasterjokerX (9 hlášek)
Hlasování: Coolak, Apophis, Natsumii, DanBlack, Witek 5 pro a Komunard, Stuart, Kapitan, Kriz22, kapoka, jabadabaduuu, Tinnarr, CIMBI, kudli, Stickman, subzero, Frostys, oprs, baffiak, CarpeNoctem, peca, nasty, Zelvi, While, kuras, vinczenzo, crooty, Bellatrix, PL75, Ripper, tomcoko, WellBloud89, sasagin, rain, Tutanken, ErrorJoe, Edgarix, piol, PSK, KaseO, Goodlike, sevenjetc, freferg, pute, Hammer, SkyHaven, Sed, Flad, wegas, tristaver, kbtmichal, Schmeeczko, izzi_cz, Dovi, suah, SkweerookL, Altair, Brambor, krutoslav, Annacerv, xkox, pavelnop, naituf, insaina, matrix17, sebastian_hardie, JackSwigert, Komaar, lennyd, SmallMongoose, chudst, togi, w3m, Maty991, mrMys, zelvak, killercat
72 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 2,81 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

20:19
Kapitan: Na plusy dneska kašlu
Kapitan
Na plusy dneska kašlu.
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
22:17
baffiak: a gymnazium je nejake vsemocne?
silhouette
a gymnazium je nejake vsemocne?
kazdemu kto robi z gymnazistov, vysokoskolakov apod nadludi nafackat a poslat tyzden kopat kanaly. (nie ze by som nemal skoncene gymnaziu, univerzitu a som na Ph.D studiu, ale prave kvoli takymto postojom mno sikovnych, zrucnych a schopnych buducich robotnikov konci kdesi na gymnaziach a nasledne na ekonomike/socialnej praci a sedi v Tescu pri pokladni, miesto toho aby sa dnes mali lepsie ako my VŠ vzdelany, pretoze v rukach maju neskutocny talent)
06:06
Creegl: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
silhouette
Já myslím, že jde spíš o to, že ti schopní robotníci ve škole věnují víc času jiným věcem než je ta gramatika. Nejde o to, že jsou gymnazisti nadlidi, ale o to, že se tam neučí obrábět kovy a místo toho tráví hodiny a hodiny studiem toho jaký "i" se píše ve slově "úkoly".
08:06
baffiak: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
silhouette
asi si nechodil na gymnazium. tam kazdy predpoklada, ze uz to vies a nepotrebujes to vysvetlit. tam sa venuje cas tomu, aby si pomenoval casti slova, aby si urcil slovotvorny zaklad apod. nezmysly (vsetko to ma nejake pomenovanie, ale pamatoval som si ich do najblizsej pisomky) - to co predpokladaju, ze ten "robotnik" nie je schopny to pochopit, ze ten pochopi max to y/i
08:20
deWolf: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
deWolf
Chodil jsem na gymnázium hluboko v minulém tisíciletí a ano, předpokládalo se, že napsat "úkoly" umí každý. Na druhou stranu se i na gymplu stále psaly diktáty. A za takovou chybu by snad šla známka dolů o dva stupně.
Lupus in fabula
12:51
nakopnuta_sova: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
nakopnuta_sova
Jo, diktáty se psaly. I na naší obchodce. Teda naše třída ne, učitel řekl "to máte umět ze základky" a diktáty ignoroval. Většina třídy ráda, já nasranej, pač bych si diktátama vylepšoval známku. A učitel se pak chytal za hlavu, co za hrubajzny jsou schopní lidi napsat měsíc před maturitou... jo, když ho radši zajímalo, jestli básníkův otec byl bankovní nebo poštovní úředník a zda chlastal a jak to básníka ovlivnilo, ať se nediví.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:34
Creegl: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
silhouette
Na gymnázium sem chodil a asi jo, všichni předpokládali, že to budu umět napsat, ale myslím, že by mě za takovouto chybu čekal horší známka i kdybych ju vyrobil v písemce z fyziky. Každopádně pointa mýho příspěvku je, že gymnazista není automaticky lepší proto, že se u něj předpoklá lepší znalost češtiny, ale jenom že je prostě zaměřenej na jiný věci než truhlář z učňáku. Jestli je pro život užitečnější vědět jaký "i" se kde píše nebo umět ohoblovat prkno, to už je jiná otázka. No a koneckonců si myslím, že tohle by měl každopádně vědět i žák třetí třídy základky, takže je celkem jedno na jakou střední školu chodí, ale řekl bych, že na tom gymnáziu se to řeší o fous víc.
12:37
nakopnuta_sova: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
nakopnuta_sova
Jo, předpokládal... já když jsem sestře už za její základky vytkl při domácím zkoušení hrubku v sešitě, vykulila oči "ale to je dějepis, proč tam to řešit?" - no já nevěděl, co na to říct (sprostej jsem bejt nechtěl)...

A jestli je pro život důležitější vědět, jaké i se kde píše nebo umět ohoblovat prkno? To záleží na tom, čím se kdo chce živit. Pokud bude např. vyrábět rakve, tedy je pro něj důležitá práce s hoblíkem. Pokud psát obchodní dopisy, pravopis (word všechno nezvládne, ten za jistých okolností propustí i slovo "babyčka", protože to existuje).
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:49
nakopnuta_sova: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
nakopnuta_sova
Úkoly jako hrady máš vědět už ze základky, na gymplu se tohle fakt neučí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:34
nakopnuta_sova: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
nakopnuta_sova
Ona je potíž ta, že u gympláků se tak nějak POČÍTÁ, že půjdou na vysokou.
Gympl jako škola totiž slouží jako příprava na vejšku, pokud hodláš jít po matuře do práce, je gympl jen k tomu, že dostaneš maturitní vysvědčení a jinak k hovnu. Co takovej gymplák umí, čím by se mohl živit? To i maturant z obchodky nebo holka ze zdrávky má nějakou odbornou přípravu, od které se může odrazit. Maturant z gymplu se toho naučil hodně a zběžně, aby se od toho mohl odrazit na vejšce - a když tam nejde, je mu to k hovnu. Ovšem většinou to není jeho vina.

Za to totiž často můžou rodiče. Oni třeba i vědí, že Pepíček každou volnou chvíli leží pod dědovou stopětkou a vrtá se v tom, ale když řekne, že by chtěl na automechanika, pustěj se do něj "a to chceš makat rukama a nechat se buzerovat od šéfa? Když budeš študovanej, můžeš si založit autoservis, na práci mít lidi a auta opravovat jen pro zábavu" a nakonec ho donutěj jít na školu, kde se akorát trápí, protože by radši byl na učňáku a dělal to, co ho baví.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:34
CarpeNoctem: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
CarpeNoctem
Tuhle argumentaci jsem slyšel už tolikrát...a je to volovina. Vylezl jsem z gymplu, vejšku jsem zvolil naprosto nevhodnou a nedostudoval ji. Z toho, co si z ní pamatuju, v práci neupotřebím téměř nic. Nemám pocit, že by mi to nějak bránilo se uživit dostatečně dobře na to, aby mě Komunard hodil do škatulky "ten už má moc, tomu to seberem" :-)
00:31
nakopnuta_sova: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
nakopnuta_sova
Pokud natrefíš na práci, kde ti to, co ses naučil, stačí či ti dají možnost se dále vzdělávat, samozřejmě to jde.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:36
nakopnuta_sova: Re: a gymnazium je nejake vsemoc...
nakopnuta_sova
Možná taky záleží na tom, jaké zaměření gymplu člověk má... já taky z osmičky šel málem na gympl a vím, že se mluvilo o tom, že se dá zaměřit "matematicky" a "humanitně", ale to bylo těsně po převratu, možná už to neplatí. Mně tenkrát beztak šlo hlavně o to, na kterém zaměření bych se vyhnul výtvarce, protože ta mi nikdy nešla, maloval jsem jak školkové dítě. Nakreslit něco tužkou, to jo, ale jak jsem měl vzít do pracek štětec, byl to děs běs bída a utrpení a z výtvarky jsem od pětky do osmičky dostával trojky "protože čtyřku jsem ještě nikomu nedala a to už jsem před důchodem". Jen na konci páté jsem dostal dvojáka, protože mi učitelka nechtěla zkazit vyznamenání.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:07
Satan__666: Vtipná hláška, když tu byla před...
silhouette
Vtipná hláška, když tu byla před sto lety, všichni ji dali plus.
Ještě i po druhé jsme se zasmáli.
Po sté už jsme měli ironické poznámky.
Teď už fakt nevím, co k tomu dodat.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:27
baffiak: Re: Vtipná hláška, když tu byla...
silhouette
a predsa ma tvoj prispevok 4 riadky :)
14:11
Satan__666: Re: Vtipná hláška, když tu byla
silhouette
Ale nic jsem nedodal (je zbytečný).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:59
insaina: zajímavé je, že ještě nikdo nepo...
insaina
zajímavé je, že ještě nikdo nepoznamenal nic o tom, že dle béčka áčko zjevně kašle taky na "gramatikou" - to budou gympláci oba .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
23:34
nakopnuta_sova: Re: zajímavé je, že ještě nikdo...
nakopnuta_sova
Tak tohle se dá teoreticky okecat jako překlep, "úkoli" už těžko. Že by <a> měl QWERTY a tedy I a Y ob klávesu, to moc pravděpodobné není.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:21
CarpeNoctem: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
CarpeNoctem
Proč? Např. já QWERTZ používat odmítám. I u telefonu pro mě byla fyzická QWERTY klávesnice podmínkou, která mi dost zúžila výběr...
09:48
insaina: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
insaina
a proč? a jinak máš české rozložení?
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:53
CarpeNoctem: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
CarpeNoctem
Protože jsem zvyklej defaultně používat anglickou klávesnici kvůlivá rozložení nealfanumerických znaků. Na českou přepínám jen občas, když hodlám psát s diakritikou, a skutečně odmítám řešit, kde mám zrovna Z a Y. Programátorská mi nevyhovuje a vlastně si ani nejsem jistej, jestli je QWERTY nebo QWERTZ.

Zábavný situace, kdy si někdo z kolegů sedne k mýmu kompu a chce něco psát, jsou vítaným bonusem :-)
11:54
insaina: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
insaina
(mrkve ani nevi, ze muzou mit na ceskym rozlozeny qwerty...)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:20
CarpeNoctem: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
CarpeNoctem
Jestli mrkve začínaly na psacím stroji, tak se to dá odpustit, tam to operativně přepínat nešlo :-)
22:03
insaina: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
insaina
ja umim prepnout mezi jazyky, ale v ramci jazyka na jine rozlozeni ne
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:16
nakopnuta_sova: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
nakopnuta_sova
Mrkve nevím, ale já na psacím stroji začínal. Předmět na střední škole.

Proto jsem zvyklý na QWERTZ, proto píšu všemi deseti, i když požadovanou rychlost jsem nikdy nedosáhl, píšu s diakritikou a jsem zvyklý na vysoké klávesy, na notebookové placaté klávesnici se mi blbě píše a když můžu, i k notebooku si dám přídavnou s vysokými klávesami.

Jo a ultrazlo jsou klávesnice s krátkým backspacem a/nebo krátkým levým shiftem, kdy na ušetřené místo je vražená nějaká obskurní klávesa. Po druhém či třetím stisknutí malíčkem nějaké obskurnosti, "když tam přece má bejt shift nebo backspace" bych obvykle nejradši takovou klávesnici prohodil oknem i s tím, kdo ty zkrácené klávesy vymyslel.
Při shánění posledního PC mi dalo dost práce sehnat klávesnici bez těchto děsů, skoro všechno mělo jedno, druhé nebo dokonce obojí. Tfuj...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:40
CarpeNoctem: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
CarpeNoctem
Jo tohle znám. Sehnat slušnou klávesnici je dneska dost problém. Buď je to nějakej herní paskvil za bůra, nebo je to placatý, popřípadě "ergonomicky" zahnutý... Míval jsem oblíbenou jednu shitozní asi za stovku, ale dělala se jen s PS2, čímž moje železo už nějakou dobu nedisponuje...
03:48
nakopnuta_sova: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
nakopnuta_sova
Nějaká redukce nic? Máma asi před deseti lety dostala od kolegyně starej šroťák, co v práci odepisovali a než aby řešili odvoz a likvidaci, nabídli to zaměstnancům snad za korunu.
No tyvole to mělo vstupy snad nějaké úplně první a dost možná se to i přidělávalo šroubkama, ani PS/2 to nebylo, to snad pamatovalo ještě Arpanet...
No naštěstí to bylo všechno už i s redukcemi, takže v pohodě a mámě to na ty její občasné maily a držkoknihu stačilo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:49
baffiak: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
silhouette
tak na to je jednoduche riesenie - redukcia. tak ako existovali redukcie z PS2 na USB, tak urcite zozenies aj redukciu z USB na PS2, na ebay je asi vsetko.
10:22
CarpeNoctem: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
CarpeNoctem
No, já si nejdřív koupil herní klávesnici a tu starou vyhodil i s redukcí. Když jsem postupně zjistil, že herní je sice výborná na hraní, ale jinak naprosto na hovno, bylo už pozdě a než kupovat oboje znova, našel jsem náhradní kousek. Sice s krátkým shiftem, ale jinak naprosto bezchybná.
09:51
baffiak: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
silhouette
pismem len 8 prstami (ucil som sa intuitivne postupne a aj tak dosauhujem vyssiu rychlost a presnost ako ten co piseme vsetkymi 10. to ze nepouzivam diakritiku je zvyk z toho, ze pri PC/na internete som zacinal v casoch ked vacsina chatov/mailov apod diakritiku nepodporovala a robilo to problemy)
17:58
nakopnuta_sova: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
nakopnuta_sova
Tak to jsi možná lepší než já.
Já sice píšu všema deseti, rychlost docela slušná a už ani věčně nečumím na klávesnici jako na škole, ale co si pamatuju, tak rychlostně jsem se zasekl někde na 150 úhozech za minutu a to už bývala přesnost na čtyřku - na stroji překlep neopravíš, nepočítám různá ta zamazávátka.
A to po nás na konci druháku chtěli na čtyřku z rychlosti 250 úhozů za minutu - čistých, za chybu se snad deset z celkového počtu odečítalo.

K tomu jsem se nikdy ani nepřiblížil a učitel na TEA, shodou okolností ředitel školy, to okomentoval takhle: "Já vám tu čtyřku dám za snahu a proto, abych se vás zbavil. Kdybych si vás tu ještě rok nechal, byl by to ztracenej čas pro nás pro oba, vy už se nezlepšíte, to poznám. No a v dalším ročníku se už budete učit obchodní korespondenci a tam na rychlosti nezáleží. Takže čtyři ze soucitu a nečumte blbě než si to rozmyslím", usmál se a bylo to.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:30
baffiak: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
silhouette
a teraz si predstav, ze tie normy stale ostavaju (aj ked na PC si vies tu chybu okamzite opravit) a riesi sa aj to, ci pismena mackas spravnym prstom. kamaratka mala takto solovu 4 kvoli takemuto predmetu (inak same 1). na tej znamke by az tak nezalezalo, ked ti to moze pokazit sance dostat sa na vytuzenu VS
02:28
nakopnuta_sova: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
nakopnuta_sova
Jo, to jsem po letech slyšel taky... že jsou jakési "Zaviačič" normy a věci a kdesi cosi a i meziškolní soutěže a prý to nakonec dopadne tak, že za třídní kopýtko píše testy třídní premiant, aby to v meziškolním porovnáváním nevypadalo špatně, když kopýtko test zvorá a opravu zvorá taky a opravu opravy zvorá stejně tak, bis repete a da capo... jakou vypovídající hodnotu takovéhle meziškolní testy pak mají?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:30
nakopnuta_sova: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
nakopnuta_sova
No jasně. Díky, strýčku Google.
Zaviačič, program ZAV... vím o čem mluvím.

Druhá věc je to viz výše - jak můžou mezitřídní či meziškolní testy vyznít, když učitel třídní kopýtko k testu nepustí a nechá ten test za kopýtko napsat premianta či, aby to nevypadalo blbě, někoho průměrného? Vítejte v Česku...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:47
baffiak: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
silhouette
preto su u mna na firemnom PC tri moznosti
slovenska s QWERTY
anglicka s QWERTY
a ceska s QWERTZ, ale malokto to vie na win 8 a vyssie prepnut
00:17
nakopnuta_sova: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
nakopnuta_sova
Na osmách nefunguje obvyklé levý Alt+levý Shift?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:25
nakopnuta_sova: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
nakopnuta_sova
Já bych zřejmě zapičoval a pak použil osvědčený dvojhmat levý Alt-levý Shift. A pokud by nefungoval, frekvence řití a ženských pohlavních orgánů za minutu by se signifikantně zrychlila ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:47
baffiak: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
silhouette
nie, od Win 8 uz funguje win+space

a na Ubuntu ani neviem aka je klavesova skratka, to som este nezistoval
10:25
CarpeNoctem: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
CarpeNoctem
Win tlačítko? To jako fakt? Zlatý sedmičky...
17:59
nakopnuta_sova: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
nakopnuta_sova
Marjapanno... když něco funguje, musíme to zrušit a zavést něco jiného, aby se to zase museli lidi učit...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:49
insaina: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
insaina
hele, Z, to je mi jasný, že se to dá okecat jako překlep, ale dám si na lamera hlášku, která si utahuje z něčího psaní, když jsem sám napsal blbě? .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
09:55
baffiak: Re: zajímavé je, že ještě nikdo
silhouette
do toho sa uz asi nikomu nechcelo, na tom uz nie je nic zaujimave.

a inak, podobne ako CarpeNoctem, tiez pouzivam QWERTY rozlozenie aj na slovenskej klavesnici.

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6341 dny

Hláška #2256

<Ichey> musím vymyslet rozlučkov


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1868 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2073 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2288 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 10 hodinami

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 31 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.