Detail hlášky #73635

<a> HK ?
<b> Ne, Pardubice...

Komentář: Nováček na Omegle. :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 2. 1. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: Irithol (8 hlášek)
Hlasování: davidt, Apophis, The_Agni 3 pro a While, kudli, lennyd, insaina, Dyfer, Brambor, Cejda, PL75, Krokodyl, Matesss, izzi_cz, freferg, Ripper, Sed, xkox, sebastian_hardie, CarpeNoctem, Komunard, kapoka, Notie, HOLAS, Kukensius, oprs, arxarios, vinczenzo, frlo, baffiak, Coolak, ooouki, zelvak, bender123, Dovi, Tutanken, crooty, hasa, rain, Alf, WellBloud89, Zelvi, MartinezZ, Kriz22, Juggernaut, Mermeoth, Stickman, Ella, Bellatrix, Annacerv, piol, suah, sasagin, Tinnarr, Hammer, tristaver, pavelnop, krutoslav, Flad, kbtmichal, PSK, naituf, Maty991, mrMys, Witek, killercat
63 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 1,56 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

22:22
Papooch: Předpokládáš, že většina lidí tu...
Papooch
Předpokládáš, že většina lidí tuší, co to znamená?
Allons-y!
22:48
Radmen: A? Mně to přijde jako (relativně...
Radmen
A? Mně to přijde jako (relativně) normální konverzace. Možná jsem toho nepopil tolik, jako autor.
I'm brony and I know it :)
01:09
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Já popil pět dvanáctek Březno a stejně to nechápu. Kolik toho asi tak musel mít autor?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:10
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Respektive bych "HK?" pochopil také jako dotaz na město - Hradec Králové. POkud to tak není, rád bych se též dověděl, co tedy HK má znamenat a čím se tedy "nováček na Omegle" ztrapnil.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:17
kudli: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
kudli
Taky mě po přečtení napadla zkratka HK akorát pro Mechov a hakenkreuz. Po provedení výzkumu na téma HK a Omegle jsem zjistil, že to je dotaz na pohlaví (holka/kluk). Vtipné mi to nepřijde stále, ale jakási pointa v tom je.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
03:00
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Aha. A čím to, že se to takhle uchytilo zrovna na Omegle? Tam je zvykem si dávat bezpohlavní nicky?
Ale dobrá, jakás takás pointa v tom je, to je pravda.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:49
ESESEL: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
ESESEL
Na omegle nejsou nicky, komunikují pouze dva náhodní lidé: <you> a <stranger> (tedy, několik let jsem tam nebyl, ale předpokládám, že se nic nezměnilo).

Jinak, poněvadž mám s omegle zkušenost, co je HK jsem po kratším přemýšlení pochopil - myšlenkový pochod byl: "Aha, omegle, tak jaká obdoba ASL může HK být? Jasně, jenom S bez A a L, v češtině." To jsem musel domýšlet, poněvadž jsem tam definitivně přestal chodit právě v době, kdy začali jako výchozí nastavení házet lidi ze stejné země k sobě, a jediným použitelným jazykem přestala být angličtina. Z nějakého důvodu to totiž vedlo k tomu, že se tam vyrojilo strašně moc třináctiletých dětí. Tedy, drtivou většinu diskutujících tam vždy tvořily třináctileté děti, jen ještě za nás jsme se k tomu tak hrdě nehlásili, naopak jsme to skrývali a dělali si srandu z těch na druhé straně stylem "Jsem pěkná dvacítka z Islandu, totálně za tebou přijedu zítra do Budapešti a vezmu s sebou pět kamarádek a trochu kokainu. Čekej v 7 ráno na nádraží!" A jelikož jsme nikdy neměli moc iluze o tom, že by na druhé straně neseděli podobní pošuci, často z toho vznikaly docela [pro třináctileté děti] vtipně absurdní situace. Navíc se to hodilo k procvičení angličtiny.

Každopádně komentář je dostačující pro lidi, kteří mají zkušenost s omegle, ale napsat do něj "Holka/Kluk?" by asi bylo lepší. Pro současné omegláře sice vysočina, ale tady je dost lidí starších třinácti let, takže by se to asi hodilo...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
03:28
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Jo takhle. Další důvod, proč tam nechodit - komunikace jen s někým náhodným bez toho, že bychom v tom mohli zítra pokračovat, když dva náhodní lidé? To by mě tak bavilo ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:12
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Ještě, že si dotyčný nepsal se mnou. To by se tu asi objevilo
<a> HK?
<b> Ne, ČL

a taky by se řešilo, kdo je tu vůl - a bylo by to jasné - <a> by byl vůl, protože já jakožto <b> bych to sem rozhodně neposlal.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:30
zelvak: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
silhouette
Hong Kong a Čínská lidová?
Lorem ipsum dolor sit amet.
02:58
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Ne.

Hradec Králové?
Ne, Česká Lípa.

Čili ve smyslu citace - taky bych HK pochopil jako město.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:06
insaina: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
insaina
ale tady ti, jako obvykle, uniklo, o cem mluvi zelvak .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:44
kudli: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
kudli
Evidentně ani po sově nemůžeš v nočních hodinách chtít jasnou mysl.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
18:18
insaina: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
insaina
ja bych rekla, ze to po nem nemuzes chtit v zadnou denni/nocni dobu
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
19:30
While: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
While
To mi nedělej. :D Lidi divně koukal, když vyprsknu v metru. :)
I don't know and I don't care.
20:49
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Lidi divně koukal... a kdo je to ten "lidi", že divně koukal?
Jinak ale mrkvička zlobí, je poněkud ústnatější než by bylo vhodno ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:23
While: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
While
Nemusím se zodpovídat z každého překlepu. ;)
I don't know and I don't care.
00:50
ESESEL: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
ESESEL
Prostě sis nebyl jistý, jestli napsat koukali, nebo koukaly, tak to tu teď svádíš na překlep, my to chápeme. ;-)

Každopádně, mně to přišlo divné z úplně jiného důvodu, poněvadž jak jsem to četl na menší obrazovce (mobilu), viděl jsem tam "Lidl".
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
06:18
While: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
While
Dobře, je brzo ráno a absolutně netuším jestli jen popichuješ nebo to myslíš vážně. Ale jste dva, takže už se možná hájit začnu. :)

Původně to mělo být: koukaj, ale něco bylo proti. Jen tak mimochodem, napsal bych tam i. A kdybych to tak chtěl napsat, tak to celkově změním na: lidé koukali. ;) Howgh, domluvil jsem.
I don't know and I don't care.
11:02
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
Ale vždyť to vaše doplňování í/ýček nedává smysl, lebo to by tam pak nemohlo bejt "vyprsknu", ale "když jsem vyprsknul".
Ddim crwban yma.
13:13
ESESEL: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
ESESEL
Vždyť já vím. ;-) Bych čekal, že ten smajlík dostatečně sdělí, že to nemyslím vážně...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:33
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
A co tuten sova?
Ddim crwban yma.
18:37
While: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
While
To skoro vypadá, jako bys mu nemohla přijít na jméno. :P Navíc ta otázka je u sovy poněkud, jak to jen říct,... zbytečná. :)))
I don't know and I don't care.
21:55
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
Já bych mu přišla na jméno, ale to bych ho fakt musela nakopnout. :D
Ddim crwban yma.
19:56
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
A však by to nebylo poprvé, takže kdy a kde... "kam" se neptám, radši ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:01
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
A že ne?

A že ne???

(ale přes to všechno si od kamaráda radši vyptám brankářský suspenzor)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:01
Zelvi: Sova 19:56 a 20:01
Zelvi
Teda nabídku na setkání za účelem nakopávání jsem ještě nedostala, to je fakt. :D
Ddim crwban yma.
22:15
nakopnuta_sova: Re: Sova 19:56 a 20:01
nakopnuta_sova
Víš, krunýřovitá, tomu se říká reverzní psychologie...a teď si to přeber :-)

Troufnu si se objevit i přes riziko nakopání?

Jak daleko by to s tou reverzí želvička vzala?

"Sova určitě nepřijde, dostala by nakopáno, takže ani nemusím chodit... ale přesně tohle sova očekává, takže tam bude a pak bude držkovat, že jsem nepřišla...a bude očekávat, že já tam budu, a tedy tam nebude, aby nedostala nakopáno a proto si bude myslet, že se nebudu obtěžovat tam chodit a tedy tam bude..."

A přijde želvička? Protože "sově je jasný, že dostane tak akorát nakopáno, takže ani nepřijde, čili nemusím na místo setkání chodit ani já, stejnak tam sova nebude, ale přesně tohle bude sova očekávat, že tam nedorazím, takže tam bude a proto tam musím, abych mohla sově nakopat... ovšem přesně tohle očekává, že tam budu, protože si bude myslet, že tam nebudu..."

a teď se, lamere, doberte toho, co se stane, pokud se se želvičkou domluvíme, že se sejdeme například na Kobylisích u katastrálního úřadu - sejdeme se nebo ne?

Aha? "
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:45
Zelvi: Re: Sova 19:56 a 20:01
Zelvi
No to je jasný, že ty si troufneš, neb víš, že želvy jsou tvorové mírumilovní a nenakopávací.
A lamer si tipuje, že ne, neb na Kobylisích jsou samý kobyly a to želvy nerady.
Ddim crwban yma.
00:23
ESESEL: Re: Sova 19:56 a 20:01
ESESEL
Zase kdybyste se fakt sešli na Kobylisích, to nemám tak daleko, bych to mohl přijet třeba natočit a staneme se hitem internetu: video "Želva nakopne sovu" - kdo by si to nepustil? :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
20:41
Zelvi: Re: Sova 19:56 a 20:01
Zelvi
Kobylisy jsou moc daleko, ironicky mně by se hodily ty města z "hlášky". :D
Ddim crwban yma.
21:06
nakopnuta_sova: Re: Sova 19:56 a 20:01
nakopnuta_sova
Tak my víme, R..., sama jsi nám dávala hádat, který že to je a že to fakt není nad K... a další věci, takže víme své a tedy to, že to nemáme k želivičkám tak daleko jako se občas stává (nějaké moravskoslovenské hranice) :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:22
Zelvi: Re: Sova 19:56 a 20:01
Zelvi
Ale houbelec, teda možná sovinec? :D Momentálně přebývám u mámy, a to je fakt kousek od Párkovic. (Lebo Perníkovice jsou trapný.)
Ddim crwban yma.
21:28
Zelvi: Re: Nakopávání sovy
Zelvi
Jo a předem upozorňuju, že mi moje polovička řekla, že mi prej z gardy sežene botičky s ocelovou špičkou. Mwahaha.
Ddim crwban yma.
21:35
nakopnuta_sova: Re: Nakopávání sovy
nakopnuta_sova
To i může být, pokud by tyto botičky nebyly použity jak to zní - protože proč by měly? Sova přece nechce želvičkám ublížit či je jinak zneuctit, myslí si to snad někdo? :-O
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:38
Zelvi: Re: Nakopávání sovy
Zelvi
Tak má to být setkání za účelem nakopávání, nikdo nespecifikoval, kam a čím přesně se bude kopat. :D
Ddim crwban yma.
23:07
nakopnuta_sova: Re: Nakopávání sovy
nakopnuta_sova
A koneckonců ani nikdo nespecifikoval, kdo koho nakopne... i když to je tak nějak jasné, že pokud někdo, tak já to nebudu, my sovy jsme tvorové od přírody hodní, nakopávání neochotní a pokud jde o čeleď želvovitých, soví úmysl nakopávati se bude limitně blížit nule, neboť my sovy jsme krom jiného tvorové galantní :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:32
nakopnuta_sova: Re: Sova 19:56 a 20:01
nakopnuta_sova
No tak třeba ... chtěl jsem zmínit Černý Most, ale tam je zas tak nějak z logiky věci dig more a to sova neví, jak to s těmito má želvička, ale sova se těmto radši vyhýbá...

A ještě ke všemu kdyby Černý Most chtěl dát doslova svému jménu, tak sova sice dělala karate, ale dvacet let tomu a i když by sova dělala, co mohla, aby se želvičce nic nestalo... radši metro Nádraží Holešovice? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:36
Zelvi: Re: Sova 19:56 a 20:01
Zelvi
Ježiži, nádrhol, tam mi stačilo rok bydlet na koleji. Ideálně se celé této milionové oblasti vyhnout. :D
Ddim crwban yma.
23:01
nakopnuta_sova: Re: Sova 19:56 a 20:01
nakopnuta_sova
No tak ne, no... já to myslel jako že když už to je obvykle můj první styk s Prahou (výstupní zastávka autobusové linky (Šluknov-Rumburk-Nový Bor - ) Česká Lípa - Praha, tak že by... no tak ne, no... tak tedy kde? Přece jen Čerňák? Nebo jaké návrhy dáváš? :_)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:08
Zelvi: Re: Sova 19:56 a 20:01
Zelvi
Ale však jsem to říkala, já dávám návrhy měst z hlášky. <:
Ddim crwban yma.
23:18
nakopnuta_sova: Re: Sova 19:56 a 20:01
nakopnuta_sova
Z ruky jedno jak druhé, ať už se bavíme o Hradci u Pardubic nebo o Pardubicích u Hradce, tam se na otočku jaksi jet prakticky nedá a s přechrápáním to bude taky nicmoc, spíš nic než moc, znám sice jednoho Pardubáka, ale to je akorát hokejovej, ve skutečnosti je někde z Jičína nebo zkadežeto :-(

Jo leda že by... leda že by... ajo! Araothe? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:21
Zelvi: Re: Sova 19:56 a 20:01
Zelvi
Jsem přesně věděla, že ho zmíníš! :D Proč se sem nedá jet na otočku? A proč by teda želvy měly jezdit do Prahe na otočku?
Ddim crwban yma.
00:41
ESESEL: Re: Sova 19:56 a 20:01
ESESEL
Vzhledem k botám s ocelovou špičkou se Araoth bude hodit určitě. :-D A na noc na pozorování si v nemocnici Sovu taky snad nechají, když vyberete čas setkání, kdy nebude přeplněná...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
10:57
While: ESESEL 00:41
While
Já myslím, že se tam sejde větší fronta na nakopnutí. Takže lékař bude stopro potřeba. I když pro sovu vlastně veterinář.
I don't know and I don't care.
11:40
While: Re: ESESEL 00:41
While
Na nakopnutí sovy samozřejmě,... :D
I don't know and I don't care.
15:42
nakopnuta_sova: Re: Sova 19:56 a 20:01
nakopnuta_sova
Aby to bylo fér a nikdo nebyl "v domácím prostředí" :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:43
nakopnuta_sova: Re: Sova 19:56 a 20:01
nakopnuta_sova
To bylo pro želvičku, jsem zapomněl upravit nadpis :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:07
Zelvi: Re: Sova 19:56 a 20:01
Zelvi
Moje domácí prostředí je z Pardubic nádraží a ještě tak možná afi a z Hradce nádraží a cesta MHD do školy, to nevim teda. <:
Ddim crwban yma.
00:38
ESESEL: Re: Zelvi 21:01
ESESEL
To jsi až tak vanilla, jo? ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
18:49
ESESEL: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
ESESEL
Takový ten tamten onen nic o íčkách nepsal. ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
21:31
While: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
While
Ale psal cosi o lidech. :)
I don't know and I don't care.
19:57
nakopnuta_sova: While 21:31
nakopnuta_sova
No právě proto. Lidi sem, lidi tam, já jsem sova :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:32
While: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
While
Bylo brzy ráno, vzhledem k nedostatku spánku a přepracování a večerní roztržky mi lehce hrabe. Tak jsem to opravdu nebyl schopen vyhodnotit jako žert. :)
I don't know and I don't care.
18:44
ESESEL: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
ESESEL
Jo, rána bych zrušil, z těch nikdy nevzejde nic dobrého... ;-)

Já mám zas pro změnu zkouškové, tak prudím víc než normálně... :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
18:59
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
A to mně rána nevaděj... pokud jsou v poledne :-) Jinak souhlasím s Attila Bič Boží v 1000 věcí, co mě serou: "Pokud musím vstávat v jednocifernou hodinu, je tu něco špatně. Pokud ta hodina má na začátku sedmičku, je tu něco KURVA špatně"... do kamene tesat :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:30
While: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
While
Kde už jsem to jen četl? Ano, to už někdo psal pod hromadou jiných hlášek. :o
I don't know and I don't care.
20:03
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Pokud sem nechodí sám Attila, tedy je slušná šance, že jsem to tu psal já... a včil mudruj :)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:34
While: Esesel 18:44
While
Jo, to už jsi někde psal, že se tu objevíš vždy o zkouškovém. :)
I don't know and I don't care.
21:52
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
Povídej mi o zkouškovým. Tohle je jedna z těch chvílí, kdy lituju, že jsem moc blbá na matiku a programko a nešla jsem na FIMku. Tam ty totiž určitě nebyly jako učitelky debilní neschopný krávy. A to urážim krávy.
Ddim crwban yma.
21:54
Zelvi: Re: Ke zkouškovýmu
00:58
ESESEL: Re: Ke zkouškovýmu
ESESEL
Já si absolutně neumím představit, že bych nechodil na přednášky - kdy a kde spíš??? :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
10:18
nakopnuta_sova: Re: Ke zkouškovýmu
nakopnuta_sova
Tak bejvalka na přednášky taky často házela bobeš, ale to proto, že profesoři docenti byli pokrokoví a většinou už tenkrát přednášky nahrávali do MP3 a házeli na svůj web, aspoň tedy někteří. No a ti se drželi hesla "prezence mě nezajímá, klidně na přednášky nechoďte, vaše věc. Mě zajímá to, co budete umět u zkoušky. Když umět budete, klidně vás můžu vidět poprvé a dostanete A. A když nebudete, stoprocentní prezence vás od "přijďte příště" nezachrání."

Správný přístup, takoví by mohli být všichni. Jen si bejvalka stěžovala, že máma a hlavně babička nebyly schopný pochopit, že není líná, že se fakt učí - ze sluchátek v posteli a slyší to samé jako by slyšela, kdyby poctivě chodila na přednášky... inu mámě přes padesát, babičce přes osmdesát, to je jasné, že se v tomhle věku něčemu jako "na přednášky nemusím, docent to hodil na web a poslouchám to ze sluchátek" těžko věří :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:25
nakopnuta_sova: Re: Ke zkouškovýmu
nakopnuta_sova
A takovýhleho učitele jsme měli už někde v pětadevadesátým ve třeťáku na bankovnictví. Při prvním zkoušení mu někdo přinesl sešit, jak jsme byli zvyklí.
On na to: "Nenoste mi sešity, mě nezajímají. Jestli kolegové kontrolují pečlivou úpravu a podtrhávání červeně, tak já ne. Dělejte si zápisky nebo si tam kreslete sluníčka, vaše věc. A když si sešit vůbec nepovedete nebo ani vůbec nebudete na moje hodiny chodit, taky vaše věc. Absenci zapisovat nebudu, klidně si místo mé hodiny jděte na pivo, když potom v písemce budete umět."

A pokud vím, fakt na evidování absence házel bobana. Ale pokud vím, tak až asi na dvě expertky toho nikdo nezneužíval a chodili jsme.

Proto například nechápu dnešní systém některých škol, že student MUSÍ mít např. aspoň 80 % prezenci na hodinách, jinak z toho předmětu dělá komisionální přezkoušení, i kdyby si známky zajistil a měl z písemek a zkoušení samé jedničky... nemáš prezenci, neklasifikován a komisky...
K čemu to je dobré, tupě sedět v lavici, když bych se to mohl naučit jinak? Aby si studenti zvykli na to, že něco prostě musej, i když to vzato kolkolem nemá hlubší smysl? Asi...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:26
Zelvi: Re: Ke zkouškovýmu
Zelvi
Tak já na přednášky chodim, jednu jsem si domluvila s učitelem, aby nám ji přesunul, abychom tam nemusely (ano, samý holky) jezdit na pondělí jenom na tuhle jednu hodinu, akorát druhej učitel prohlásil, že to nejde (seminář ve čtvrtek od 8, tj. pro mě jet z domu před 6., a další hodina začínala buď v 1, nebo o půl 4). Na to jsme kašlaly kolektivně. Ale spát se na přednáškách stejně nedalo, při 20 lidech je člověk vidět. :D
Ddim crwban yma.
00:48
ESESEL: Re: Ke zkouškovýmu
ESESEL
Při 20 lidech je člověk sice vidět, ale že by přednášející přišel a tlesknul jsem zažil jen třikrát, z první ruky jednou... :-) A to jsem byl tehdy rád, toho jsem zrovna fakt chtěl slyšet, jenže byl čtvrtek ráno a já měl ten týden naspáno tak 13 hodin celkem...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:06
nakopnuta_sova: Sešívka 00:48
nakopnuta_sova
(než se do mě pustíš, jaká sešívka, tak máš smůlu... MĚL jsi takovou ikonku a to my sparťani nezapomínáme, stav se třeba na oného, jseš sešívka a nenaděláš s tím nic :p)

Při 20 lidech je člověk sice vidět, ale že by přednášející přišel a tlesknul jsem zažil jen třikrát, z první ruky jednou... :-)

Já zase na střední zažil, když učitel na těsňák přišel a normálně ještě před tím, než došel ke katedře, tak ještě za chůze začal "která..." - prostě v půlce věty, jako kdyby začal přesně tam, kde předtím skončil.

Samozřejmě celá třída čuměla jak vyoraný myši a jestli někdo tenkrát chápal, sežeru vlastní ponožku - nepranou. Podle mě se prostě Bela královsky bavil a to bylo všechno... on to byl, jak jsme časem zjistili, strašnej pták a to myslím v dobrým - prostě měl smysl pro každou špatnost a holt si občas i studenty vychutnal, když mohl.
Ale byl to dobrej pán, měli jsme ho ve čtvrťáku za třídního a ledacos, v co jsme ani nedoufali ohledně posledního zvonění a maturitního plesu nakonec prošlo... nenechal si kálet na hlavu, ale byl dobrej. Prostě dobrej. Kdo ví, ví, kdo neví, ať se zamyslí.
Pan učitel Bela byl prostě DOBREJ a i svýmu synovci a neteři bych takového tříďasa na střední přál. Vostrej, ale dobrej.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:48
ESESEL: Re: Sešívka 00:48
ESESEL
Měl jsem takovou ikonku, já se tím netajím, a už vůbec se za to nestydím. Jen tak nějak pominula nutnost ji mít, když jste tu přestali asi dva nebo tři otravovat s tou vaší. ;-) Nebýt toho, asi bych si ji nikdy ani nedal, zase nejsem fanouškem až do takové míry, respektive jsem větším fanouškem jiných věcí, takže obzvlášť v posledních letech jsem pro spoustu jiné práce fotbal moc nesledoval, kdežto nové díly 12 opic (seriál, z něhož je současná ikonka) jsem vždycky viděl, jakmile se daly sehnat. ;-) Jen bohužel většina věcí, jejichž fanouškem jsem, je tak obskurní, že by mě tu podle toho mohl leckdo snadno poznat, o což nijak zvlášť nestojím. :-) To fotbal je v tomto ohledu bezpečný, slávistů máme na právech naštěstí dost, kdežto sparťany potkáváme spíše na lavici obžalovaných. ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
21:57
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Mně něco povídej na "bejt blbej na matiku".

I když já nejsem blbej, mě to jen musí bavit.

Co mě nebaví, to mám na háku, co mám na háku, to mi nejde, protože mě to nebaví a mám to na háku... začarovanej kruh.

No ještě štěstí, že jsme ve třeťáku na ekonomce začali v druhým čtvrtletí probírat kombinace variace permutace, no prostě takové to "máš na poličce deset hrnečků a každý den je chceš mít jinak, po kolika dnech se začneš nevyhnutelně opakovat?" popřípadě "na vojně je družstvo o deseti lidech a každý den se musí seřadit jinak" - což je stejné jako hrnečky, víme, ale vojnu nám učitelka vylepšila "každý den se musí družstvo seřadit jinak a také musí družstvo mít jiného velitele"...

To jsou sice taky pochvoviny, ale aspoň mě to kdovíproč bavilo víc než různé ty vektory a "jakým směrem vede přímka a jak je dlouhá", takže těmihle kombinacemi atakdále jsem si zachránil zadek a z matiky jsem nakonec do čtvrťáku prolezl zřejmě i proto, že jsem nebyl cvok, abych si matiku vzal jako maturitní předmět, tak se mě asi učitelka chtěla zbavit, nevím a po těch letech to je jedno :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:51
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
Tak naše doc. PaedDr. CSc. si bere osobně i to, když se na přednášce jedna spolužačka druhé na něco velmi potichu zeptá, takže spát bych si na těch hodinách opravdu nedovolila. Nebo když se nás dvacet narvalo do třídy pro patnáct a od učitele půl metru až metr a půl, to fakt nejde. <:

A co se týče kombinací hrnečků, to mě taky bavilo, ale příliš mi to nešlo. I když pořád lepší jak jiný věci. Řezy těles nechápu doteď.
Ale zase maturitu z matiky bych dala, to jo. Teda aspoň ten rok, co jsme maturovali. Sice ne na nějak extra dobrej výsledek, spíš by to jenom tak těsně stačilo, ale kdybych se naučila vzorečky a takový blbosti, tak bych to dala. (Ne jak jedna spolužačka, která kvůli matice nemá maturitu ani o skoro čtyři roky pozdějc jak my. Tak to dopadá, když ambiciózní rodiče procpou dítě na školu, na který nemá co dělat.)

(Tyvole, já mám za chvíli čtyři roky od maturity. Jakože cože.)
Ddim crwban yma.
23:22
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Jo, tak to bejvá, ambiciózní rodiče ve smyslu

"a co, že tě baví ležet pod autem a s pomocí kladiva a kila šrotu uděláš ze stopětky raketomet a chtěl bys jít na automechanika... přece nepudeš na nějakej blbej učňák, na školu pudeš, vyštuduješ na šéfa, založíš si autoservis a pak budeš moct opravovat auta pro zábavu, s učňákem bys makal na šéfa, takhle budou jiní makat na tebe!" a chudák kluk se pak trápí na škole, kde mu to nejde a nebaví ho to, ač by radši opravoval auta... ale rodiče nedovolej, Pepíček se přece nebude živit rukama, Pepíček bude dělat ŠÉFA!!!

A čtyři roky od maturity... si stěžuj, krunýřovitá, kolik myslíš, že mám od maturity já?

Ani se neptej...
.
.
.
.
.
Řekl jsem "ani se neptej"!!! :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:32
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
No ono kdyby se mi chtělo, tak mám taký dojem, žes to tady kdesi kdysi zmiňoval, ale číst dvacet nebo kolik stran tvejch příspěvků se mi vopravdicky, ale vopravdicky nechce. :D
Ddim crwban yma.
15:31
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Teď jsem se podíval a stran příspěvků mám 768 a kousek, ale tak určitě bys to nemusela číst celý, až na konci to rozhodně nebude :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:17
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
A to se mně néchce.
Určitě je to o dvacet víc jak já.
Ddim crwban yma.
18:15
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
To víc než o dvacet... těch 768 je stran, ne příspěvků :-D
I s tímhle příspěvkem jich mám 7 684, mohli bychom vypsat sázky, kdy překonám 10 000 :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:41
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
Však já myslela dvacet let, ne příspěvků nebo stran příspěvků.
Ddim crwban yma.
19:05
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Jo takhle, tak k tomu se takticky nevyjadřuju :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:13
ESESEL: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
ESESEL
Prokousávat se všemi sovovými příspěvky by byla otrava, to chápu, ale tak půlminuta chytrého googlení by měla úplně stejný efekt... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
09:34
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
No, mně chytrý googlení ukázalo akorát něco, co se mi vopravdu, ale vopravdu vůbec nelíbí. :D Nevymáčkla jsem z něj nic kromě hromady odkazů na třešně. #FeelsBadMan (Bývala jsem expert na to, abych vymáčkla z googlu, co chci.)
Ddim crwban yma.
07:53
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Třešně můžu. Sice hlavně destilované, ale i v originální formě nepohrdnu, hlavně ve formě třešňových knedlíků #hint

... jestli se teda dneska ty nakopávky dělají takhle (má to být hashtag)... twitter jsem nikdy neměl, atlas jsem v listopadu zrušil a do dneška po něm ani nevzdechl, takže nevím :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:20
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
No, ehm, já nemyslela tak úplně třešňový jídla. :D
Ddim crwban yma.
00:46
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Já vím, cos myslela, ale zkusit se to musí :-)

Tamto ono jsou hříchy mládí... každej máme nějaké, no :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:29
insaina: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
insaina
ty seš taky věčnej student se mi zdá :D (aspoň v tom nejsem sama)
hashtag #jedentituljemalo
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
20:04
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
#jedentituljemalo

Henryku? Jsi to ty?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:26
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Věčnej student? Takhle bych se chtěl mít taky, mít tak zhruba pětiletý dítě a pořád studovat... nebo že by radši ne? Ale asi radši ne, děti mají tu nepříjemnou vlastnost, že vstávají s rozedněním, teď v zimě často i před a tohle teda zapotřebí nemám, takže mrkvi nech si to, děkuju :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:59
insaina: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
insaina
moje dítě má dva roky a vstává v půl devátý ;)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
20:53
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
NO... jako čtyřnásobný (a dle keců jedné sestry brzo jako že chce už pětinásobný) strýček ti gratuluju.
Aby dítě vstávalo v půl devátý... ty, mrkvi, nech si to patentovat, to je na Nobelovku :-)

Mně stačilo, když mě malá neteřinka (čtyři roky možná) vzbudila na Boží hod zvuky vydávajícím poníkem (nedostala ho ode mě, takhle chytrej jsem taky, že zvukový hračky dávat jen tam, kde chci dospělý nasrat ;-)) a prej "strejdo, vstávej, jestli nevstaneš , poník tě bude budit dokud nevstaneš"

No řekne mi někdo, co tady dělat?

Inu, ustoupil jsem hrubému násilí a řekl Elišce, ať řekne mamince (mé sestře), aby strejdovi udělala velký kafe s mlíkem a s cukrem a ať na to Eli dohlidne, aby bylo všechno v pořádku, že strejda za chvíli přijde... a holt jsem přišel, pač jsem tu princeznu znal, pět minut a zase bych měl alarm.... pak se mi, lidi a čeleď Testudinidae diví, že se při zmínce o potomstvu otřesu :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:21
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
Čeleď testudinidae se ti nediví.
Ddim crwban yma.
16:54
nakopnuta_sova: Želvi 21:21
nakopnuta_sova
Čeleď Testudinidae to má , jak víme, ještě pojištěný tím, že "nejlepší antikoncepce je mladší sourozenec" - když je to roztomilý, člověk by skoro chtěl vlastní, ale jak to vstane zadkem napřed a je to protivný jak neplacenej přesčas, co s tím?

Do babyboxu to od určitého věku člověk nenacpe a jako strejček aspoň můžu vyhlásit taktický ústup a předat milánka rodičovstvu, ať si to uživaj oni :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:38
insaina: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
insaina
jako taky znám všelijaké "mami, vstávej, já tě odpeřinuju" :)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
09:25
insaina: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
insaina
Jsem to zakřikla... Ta druhá nespí. Jakože vůbec. Nikdy. Nespí v noci, nespí přes den... Nikdy! Taky podle toho vypadá, pořád jí říkáme "musíš pěkně spinkat, abys hezky rostla", ale ona má jaksi jiný názor... A vůbec nechápu, jak jsem mohla vyprodukovat TAK odlišné potomky...
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
04:44
nakopnuta_sova: mrkvička 09:25
nakopnuta_sova
Kdybys byla chlap, nadhodím něco o tom, zda si jsi (ježiš to vypadá blbě, "si jsi", jak nasranej had) tou produkcí jistá, ale u vás matek je to něco jiného, vy si jisté být můžete...

Ale to říkala už moje máma, dej jí jinxy nebe, že já i ségra jsme po tátech (zas to blbě vypadá, ale česky je to správně), z ní že nemáme pranic... a měla pravdu. Táta to řekl už kdy, že "nemůže pochybovat, jestli jsem jeho, i když v tý době byl na vojně", protože jsem fakt jeho mladší kopie... a ségra toho z mámy taky moc nemá :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:25
insaina: Re: mrkvička 09:25
insaina
no, moji jsou oba jednoho a fakt nevím, po kom jsou :D
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:54
ESESEL: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
ESESEL
Ono na právech než se člověk prokouše alespoň k tomu jednomu titulu, trvá to věčnost...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
10:14
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Pokud nestuduješ v Plzni :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:01
insaina: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
insaina
máš pětiletý? ale i tak mi to přijde dlouho... ale asi se mi to jen zdá, mám ten čas trochu zacuchanej :)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
21:16
nakopnuta_sova: mrkvička 14:01
nakopnuta_sova
Pěti... kšic furt, ještě to tak :-)

Jak říkám vždy, když jsem na toto dotázán a už jsem byl párkrát odkázán, ať si nedělám srandu:

"Nemám žádný. o kterejch bych věděl" - minimálně dětnatá kolegyně v práci mi na ten dotaz o dětech a odpověď viz výše odpověděla "vole!" - co čekala? Na co se zeptala, na to jsem odpověděl :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:34
insaina: Re: mrkvička 14:01
insaina
nemusíš reagovat úplně na všechno :D
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
16:50
nakopnuta_sova: Re: mrkvička 14:01
nakopnuta_sova
"Nemusíš" znamená "můžeš" a pokud něco můžu, rád toho využívám. Jen na práci to poněkud neplatí, tam se "můžeš to udělat" obvykle vezme opačně - můžu, ale nemusím. Jenom můžu - no a KOPR :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:27
insaina: Re: mrkvička 14:01
insaina
tím jsem myslela, že otázka nebyla směřována tobě, což bys věděl, kdyby ses obtěžoval podívat
ptala jsem se ESESELa a pětiletým bylo myšleno studium (ne že by ti do toho něco bylo)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
15:53
nakopnuta_sova: Re: mrkvička 14:01
nakopnuta_sova
Není, ale tak zeptat se můžu.

Ptejte se mě, na co chcete, já na co chci odpovím, řekl už kdysi Donutil a já to mám podobně - když chci, zeptám se a druhá strana pokud chce, odpoví :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:05
insaina: Re: mrkvička 14:01
insaina
ty ses na nic neptal, odpovídal jsi na otázku položenou někomu jinému
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
20:26
nakopnuta_sova: mrkvička 11:05
nakopnuta_sova
No...abych uznal pravdu a fakt... máš pravdu, zelenino jedna :-) Ale... divíš se tomu ještě?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:49
While: Re: mrkvička 11:05
While
U tebe už se nelze divit ničemu. Evidentně všechny svoje názory a historky jsi tu na lameru prezentoval, dokonce víckrát než je zdrávo. :D

insaina má jiný problém, ale vysvětlovat ti to nemá cenu, pač jsi nepoučitelný to uděláš příště zas. Takže ani nevím, proč tohle píšu, asi se z té frustrace potřebuji někde vykecat.
I don't know and I don't care.
19:55
insaina: Re: mrkvička 11:05
insaina
já vím, tu kulatou věc na krku totiž nemám jenom na parádu ;)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
17:58
While: insaina 16:34
While
Tebe to i po těch letech vyvádí z míry? :D
I don't know and I don't care.
00:29
nakopnuta_sova: While 17:58
nakopnuta_sova
Taky si říkám, že by mrkvička už mohla být zvyklá :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:58
ESESEL: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
ESESEL
Jo, pětiletý. A teoreticky jedu poslední rok, prakticky že bych letos udělal státnice i diplomku jednak neočekávám a jednak nemám kam spěchat. ;-) No a pak... udělat z toho magistra judra budu chtít asi určitě, no a potom... se uvidí. :-)

Ty děláš phd?
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:36
insaina: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
insaina
nah, já nemám nikdy dost, vrhla jsem se na novýho bakaláře
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:32
nakopnuta_sova: mrkvička 16:36
nakopnuta_sova
Chceš překonat JUDr. PhDr. Mgr et Mgr Henryka Laholu? A jak ti tedy budeme mít tu čest říkat, vyklop to... odhaduju něco ve smyslu RNDr. RSDr. PhDr. Mgr et Mgr mrkvička :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:42
While: Re: mrkvička 16:36
While
Pak ph.D., ještě chybí za jménem: CSc a bude to skoro komplet. :)
I don't know and I don't care.
17:27
Zelvi: Re: mrkvička 16:36
Zelvi
CSc. se v současnosti v ČR neuděluje. <:
Já doporučuju dr. hab., to studenty dokonale zmate.
Ddim crwban yma.
14:19
nakopnuta_sova: Zelvi 17:27
nakopnuta_sova
To ani mnou zmíněný RSDr. :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:17
nakopnuta_sova: Re: mrkvička 16:36
nakopnuta_sova
Policie vyšetřovala podezření ze spáchání trestného činu padělání vysokoškolských diplomů.
"Nebyly zjištěny známky spáchání trestného činu," řekl plk. PhDr MUDr MDDr JUDr ThDr RNDr Ph.D Mgr et Mgr. Jiří Novák.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:23
insaina: Re: mrkvička 16:36
insaina
půlka těch titulů už se dneska neuděluje ;) a chybí ti tam Ing.
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
15:50
nakopnuta_sova: Re: mrkvička 16:36
nakopnuta_sova
Neuděluje se co? Krom RSDr., to jsem tam napsal záměrně, ač vím, že to byl "soudružský" titul, ne nadarmo překřtěný na Rozhodnutím strany doktor, Rodné strany doktor, Rozum strana darovala a podobně :-) Jinak mám za to, že ty mnou zmíněné tituly se udělují stále, ne?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:52
nakopnuta_sova: Re: mrkvička 16:36
nakopnuta_sova
JUDr. se ne že neuděluje, ale není povinný - vystudovaný právník může klidně být i "jenom" magistr a přitom je právník plnohodnotný, pokud se něco nezměnilo.

JUDr. být může a nemusí, pokud dotyčný chce, může si i judra udělat a prý si ho dost právníků dělá prostě proto, že hlavně mezi staršími lidmi právník rovná se JUDr. a když mají Mgr., lidi koukají podezřívavě, ač nemají proč.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:06
insaina: Re: mrkvička 16:36
insaina
myslela jsem, že už se neuděluje ani PhDr, ale zjevně uděluje, říkal Google
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
01:26
ESESEL: insaina 16:36
ESESEL
Cool! A to jen z touhy dozvědět se víc, nebo jsi zjistila, že Tě ten první obor nebaví?
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
09:06
insaina: Re: insaina 16:36
insaina
on mě baví velice, ale je to prostě obor s tabulkovým platem atd., takže jsem při studiu prvního začala pracovat ve druhém, který jsem se teda rozhodla dodělat... Ať to není tak komplikované, tak jsem vystudovaná knihovnice a při studiu jsem začala pomáhat taťkovi ve strojní firmě, docela mi to jde, tak jsem se rozhodla doplnit si vzdělání, aby jednou nebyl nějaký intelektuální problém, až bude taťka chtít jít do důchodu, tak abych mohla firmu s klidným svědomím převzít a on mi ji mohl s klidným svědomím předat. Ono sice ten titul člověk vlastně k ničemu nepotřebuje, praxí se nakonec naučíš víc, ale stejně jsem se rozhodla, že chci to vzdělání mít i na papíře.
Ale třeba po dobu, co budou děti malé, práci ve strojařině vidím spíš na brigádu po večerech a běžnou denní práci bych minimálně prozatím asi viděla spíš v té knihovně. Přece jen s malými dětmi úplně nemůžu jet třeba oživovat stroj někam do Gdaňsku na několik dní apod., takže se budu držet menších místních projektů. Ale uvidíme, člověk míní... Taťka byl na podzim v nemocnici a prostě nic jiného nezbývalo, s mamkou jsme se musely společně postarat, aby firma fungovala, samozřejmě zrovna když se začínala velká výrobní zakázka, jednu mašinku bylo třeba zajet předat, zahraniční klient zrovna zjistil, že by potřeboval servis apod. Někdy se několik měsíců veškerá aktivita odehrává v kanceláři nebo na naší vlastní dílně, ale ne, taťka musí zneschopnět zrovna když se musí kdeco vyjednat a zařídit, to je zákon schválnosti. Ale nějak jsme to zvládly :) Ještěže má ale šikovného spolupracovníka, který toho vzal hodně na sebe, i když je to mimo jeho obor.
No tak uvidíme, jak dlouho mi vydrží moje představa menších místních projektů :D
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:10
ESESEL: Re: insaina 16:36
ESESEL
Takže v podstatě nejdřív jsi studovala, co Tě baví, a teď jsi přibrala, co Tě lépe uživí? Jo, to tak lidé prý dělají, no, to už jsem slyšel od několika. Jenom já musím jít proti proudu a silně zvažovat, že až dodělám ten obor, co mě má uživit, začnu studovat něco opravdu zajímavého... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
19:29
insaina: Re: insaina 16:36
insaina
mě baví oboje, ale na obor, kde musíš opravdu studovat, jsem musela dozrát - když jsem to zkoušela hned po maturitě, byla jsem typický student-flákač a nedokončila jsem, přešla jsem na pro mě zajímavý obor na fildě, kde jsem si srovnala priority a ted na mateřské jsem se na to znovu vrhla :)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
22:17
nakopnuta_sova: sešívka 00:10
nakopnuta_sova

Takže v podstatě nejdřív jsi studovala, co Tě baví, a teď jsi přibrala

A já něco řeknu... a mně se chce něco říct... a sešívka co? A sešívka co? A sešívka LŹE!

Sice jsem mrkvičku osobně nikdy neviděl, ale tak když nevím, postavím se za prvé na stranu ženy a za druhé proti slávistovi, což je teď typické dva v jednom... mrkvičko jen mu dej (přes hubu), pokud bude potřeba, rád ti pomůžu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:12
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Ty asi nechceš bejt "trestní" advokát, že, ESESELe? A chceš vůbec být advokát?

(ano, vím, že každý advokát je právník, ale zdaleka ne každý právník je advokát a o tom to je)

Já ti nevím,, ale znám minimálně dva advokáty a oba jsou Mgr. a když jsem se optal, proč "jen" Mgr. a ne JUDr, tak mi řekli, že "na to nemáme čas, dělat si JUDr., málokterý advokát přes tresta je JUDr. - kdo chceme být dobří, nemáme na JUDr. čas, pořád máme případy a musíme na tom pracovat"... jsem tedy laik, ale něco na tom je... takže?
Ať už ty nebo nějaký zdejší právník/advokát na pokec?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:58
ESESEL: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
ESESEL
Nechci, no. :-) Zase to není úplně tak, jak říkáš, protože když se chceš prosadit v těch větších advokátkách, tak se můžeš velmi brzy po dostudování dozvědět, že by sis měl urychleně začít dělat judra, protože magistry si tam dlouhodobě pěstovat nehodlají. Že na to s tou prací, kterou tam dostáváš, jaksi nemáš absolutně čas, tam nikoho nezajímá. ;-) Ale v menších magistr většinou úplně stačí, tam jsou rádi, že tam s nimi někdo chce být, protože práce je spousta.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
12:13
insaina: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
insaina
ale houbajz, ústnatá naprosto přiměřeně, možná dokonce nedostatečně ;)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
21:37
While: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
While
Tak je to správně. Na chudý lid musí být přísnost! :D
I don't know and I don't care.
21:47
While: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
While
Koukám, že jsem toho zase vyplodil. Mě si nevšímejte, někam zase zalezu a budu otravovat někoho jiného. ;)
I don't know and I don't care.
22:28
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Přiměřeně... přiměřeně... přiměřeně... přiměřeně...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:41
Zelvi: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
Zelvi
Já jsem tajtrlik? Ty seš tajtrlik!
Ddim crwban yma.
10:14
nakopnuta_sova: Re: A? Mně to přijde jako (relat...
nakopnuta_sova
Za prvé nevím, co to je a za druhý mě to uráží!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:16
nakopnuta_sova: Želvi, kdo že je tajtrlík?
nakopnuta_sova
Hádáš se tady s křeslem, čepice ti vstává na hlavě, svíčka mně zhasla a já jsem tajtrlík?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:00
Zelvi: Re: Želvi, kdo že je tajtrlík?
Zelvi
Někdo mě lechtá.
Ddim crwban yma.
00:15
nakopnuta_sova: Re: Želvi, kdo že je tajtrlík?
nakopnuta_sova
A já to nejsem... jinxyžel.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:33
nakopnuta_sova: Co si připomínáme 2. listopadu?
nakopnuta_sova
https://opu.peklo.biz/p/22/11/02/1667411615-e3262.jpg

Takže... kdo si ještě vzpomněl? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:42
Kapitan: Nejsou 2 pohlaví málo? http:...
Kapitan
Nejsou 2 pohlaví málo?

http://technet.idnes.cz/facebook-nabizi-na-vyber-vice-pohlavi-dsy-/sw_internet.aspx?c=A140214_063015_sw_internet_skr
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
00:22
nakopnuta_sova: Re: Nejsou 2 pohlaví málo? http:...
nakopnuta_sova
Nejsou.

Z tohohle je vidět, že lidi nevědí, co by zpovykaností.

Dokud makali od nevidím do nevidím na poli, aby měli co do huby, neměli na nějaký přemejšlení o tom, který že jsou zrovna dneska gender, čas.
A člověk si občas říká, že to některejm chybí...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:06
While: Re: Nejsou 2 pohlaví málo? http:...
While
Přemýšlím, že na tom poměru práce/filozofie asi něco bude, nejvíc filozofů známe z Řecka nebo Itálie a tam jim moc práce nevoní.
I don't know and I don't care.
00:27
Zelvi: Re: Nejsou 2 pohlaví málo? http:...
Zelvi
A to já si zase řikám, že je škoda, že se o tomhle nemluvilo pár let zpátky, kdy jsem o sobě mluvila v mužskym rodě, bytostně jsem na sobě nesnášela všechno holčičí (jak ehem ženský záležitosti a tak, tak takový to "seš holka, takže musíš"), na hlavě jsem měla tři milimetry a jediný, co jsem si přála, aby mi všichni sakra už dali pokoj. A se svojí holčičí rolí nejsem úplně spokojená ani teď, ale klučičí by mi nevyhovovala ještě víc, a na fluida nejsem dost fluid. Vyhovovalo by mi bejt bezpohlavní, asi. Ale jako úplně, a to jaksi taky nejde, že. Jenže zase nemám potřebu to někam vykřikovat a hrozit žalobama, pokud mi nedaj moji škatulku. (Za pár hodin mě čekaj dvě zkoušky, na který jsem se vůbec neučila, a zjistila jsem, že asi potřebuju psychoterapii, takže si mě moc nevšímejte.)
Ddim crwban yma.
06:20
nakopnuta_sova: Re: Nejsou 2 pohlaví málo? http:...
nakopnuta_sova
"seš holka, takže musíš" - takovéhle škatulkování taky nemám rád. Seš holka, takže musíš/nesmíš, jseš kluk, takže musíš/nesmíš, holky se neperou a kluci nebrečej... to se mi taky nelíbí.

Každej ať si je jakej chce, ale takové to "jsem páté pohlaví a ŽÁDÁM svůj vlastní záchod, nechci chodit ani na mužský ani na ženský a třetí pohlaví taky nejsem, třetí pohlaví je to debil (jak by se další pohlaví měla oslovovat? Ten/ta těžko...) z druhé lavice u okna, takže já to nebudu, já CHCI bejt dneska páté pohlaví! A když se zítra rozhodnu, že se identifikuju jako bojová helikoptéra, tak vy jste POVINNI to respektovat, jinak jste netolerantní a patříte potrestat!"... aby bylo doslova "pár desítek" pohlaví, resp. genderů, to mi už přijde přehnané. Anebo takové to "DID YOU JUST ASSUME MY GENDER???" ve smyslu "jak to, že sis dovolil mě oslovit v ženském rodě, že mám kozy nic neznamená, JÁ JSEM DNESKA PÁTÉ POHLAVÍ!!!"... bez komentáře.

Škatulkování stylem "jsi holka, takže tohle musíš a tohle nesmíš" ne, ale jinak... hezky česky se říká vocamcaď pocamcaď :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:21
nakopnuta_sova: Re: Nejsou 2 pohlaví málo? http:...
nakopnuta_sova
A "nesnášet ženské záležitosti" - pokud tim myslíme ty každoměsíční, tak jsem snad neviděl ženskou, která by se na to těšila a měla z toho radost :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:30
nakopnuta_sova: Re: Nejsou 2 pohlaví málo? http:...
nakopnuta_sova
Ovšem musím přiznat, že z mého postulátu existují výjimky - např. <b> z http://www.lamer.cz/quote/51381 by za "ženské záležitosti" byla vděčná :-)

A jinak - mně nevadí, pokud se někdo identifikuje jako "třetí pohlaví" nebo podobně. Ale jak říká krunýřovitá, není zapotřebí to vytrubovat do světa a požadovat, aby mě dneska oslovovali "to", protože jsem třetí pohlaví, zítra se identifikuju jako patník, tak mě oslovujte také patřičně a pozítří jsem bojová helikoptéra... a opovažte se ráno ptát, jako co se identifikuju, takovéto dotazy se mě dotýkají a uráží mne...

Potíž ovšem je, že právě tihle uřvaní cvoci jsou nejvíc slyšet a společnost si pak dělá obrázek podle nich a doplácejí na to ti rozumní.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1233 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1538 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1888 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2308 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 63 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 72 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.