Detail hlášky #73713

<a> Prohlížím nápoják u toho podniku co mi doporučuješ.
<b> Je to trochu dražší, ale je tam dobrá atmosféra.
<a> To mi s tím pivem prodaj i tu sklenici?

Komentář: 0,33l Staropramen za 65kč

Informace o hlášce

Datum přidání: 14. 4. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: Nechic (5 hlášek)
Hlasování: freferg, Satan__666, Apophis, Cejda, Vomulhaan, Lorandel, w3m, Ghulas, davidt, krutoslav, Rocker-Tialk, WellBloud89, JackSwigert, suah, smejdy, zelvak, mrMys, Witek 18 pro a Stickman, lennyd, Alf, rain, kudli, kabakov, Krokodyl, Zelvi, arxarios, nasty, Elgurth, CarpeNoctem, oprs, tristaver, Tinnarr, Flad, wegas, fatman, SmallMongoose, Sed, piol, baffiak, SkweerookL, nevim333, izzi_cz, ErrorJoe, despy, PL75, insaina, jozovec, crooty, While, Ripper, sebastian_hardie, Rimmer, xkox, Annacerv, zgrossl, kapoka, sasagin, Dovi, kbtmichal, Hammer, pavelnop, Brambor, Komunard, bender123, Altair, ottoflick, Shubol, Dyfer, naituf, h0das, Mirator, matrix17, Maty991, belisek, killercat
58 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 15,54 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

19:09
Vomulhaan: Když už někdo jde do "dražšího"
Vomulhaan
Když už někdo jde do "dražšího" podniku a hodlá si tam dávat pivo (k čemuž víc než bohatě slouží hospody), tak ať si ten expert taky nezapomene objednat smažák a hranolky :)
21:24
Satan__666: A ta atmosféra asi musí být rajs...
silhouette
A ta atmosféra asi musí být rajský plyn ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
01:09
SkweerookL: Upřímně už jsem měl i dražší piv...
SkweerookL
Upřímně už jsem měl i dražší pivo (v některých případech i hnusnější, ale co byste chtěli ve Francii...), jen nevím, co je na tom pro nezúčastněnýho pozorovatele vtipnýho...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
10:33
Satan__666: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
silhouette
Tady to, navíc, ještě není pivo, ale Staropramen. Nechápu, že když už mám drahou hospodu, že tam není třeba něco z nějakého malého pivovaru, něco originálního a ne ta nejlevnější srágora, co pijou ti, co ani na pivo nemají.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:56
CarpeNoctem: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
CarpeNoctem
Protože by měli na půllitru o dvacku menší marži.
14:54
nakopnuta_sova: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
nakopnuta_sova
Asi tak... někde jsem to tu už počítám psal, ale kdysi ve vsi u ségry točili Bernarda. Přijel jsem tam za rok - a Gambrihnus... prý si to "vyžádali zákazníci"... jděte mi s Gambem, rozlezlý jak svrab, neštovice a bolševník :-(
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:43
Satan__666: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
silhouette
To právě chápu v levných hospodách, ale v "nóbl"...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:50
CarpeNoctem: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
CarpeNoctem
Upřímně řečeno, Staropramen mě sere míň, než když maj někde na výběr mezi Stelou a Whoregardenem či jak se to píše. Sice je to kentus, ale aspoň se to nepije z kýble ani ze šampusky...
23:30
nakopnuta_sova: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
nakopnuta_sova
A ještě je to obvykle drahý jak prdel, protože "z dovozu"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:34
nakopnuta_sova: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
nakopnuta_sova
A nějakej ten znalec by ti, to si buď jist, řekl, že pivo se MÁ pít ze šampusky, abys ucítil vůni a mohl si ho vychutnat a ne že dostaneš půllitr a naleješ to do sebe jak do hajz.., aby to nezvětralo... ale ten znalec určitě bude někde z Francie, Belgie či tak a co ten může vědět o pivu? Jestli mu chutná 0,2 piva ještě po hodině "aby si to vychutnal", tak je prase a ne znalec, pač to už je větrák s muchama.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:51
CarpeNoctem: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
CarpeNoctem
Von ti něco podobnýho řekne i každej druhej pražskej hipster...
14:19
nakopnuta_sova: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
nakopnuta_sova
Čtěme ko..t. Snažej se bejt tak originální a pohrdají stádovitostí a tak, až si neuvědomují, že jsou sami stádo ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:10
Satan__666: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
silhouette
U piva moc ne, ale u lepšího pití ten tvar není jen tak z prdele.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:44
CarpeNoctem: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
CarpeNoctem
Tak ona prdel je dost nevhodnej tvar. Ňadro Marie Antoinetty mi přijde jako mnohem lepší forma :-)
10:09
Satan__666: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
silhouette
To dává smysl.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:12
Satan__666: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
silhouette
"To dává smysl" je odpověď na CarpeNoctema se Stelou.
To s tvarem skleniček zase na Sovu. (Dodatek: Ano, Staropramen z "lépe tvarované" skleničky lepší nebude.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:19
baffiak: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
silhouette
do spravnych sklenic, ani v spravnom objeme, tu nedavaju ani vino, sampus, skotsku, rum, vodku, atd atd atd

a kazdy pivar vie, ze PIVO sa ma pit z poriadneho krigla. nemam rad ani tie tenkostenne pohare. ten "dovoz" co si chce niekto "vychutnavat" chut piva, ma daleko od piva, to je tak napoj s prichutou piva, alebo pivny "alkohol", nie pivo. to si potom mozu pit aj zo serbla, ked im to pride vhodne na "citenie" tych arom (no neverim, ze niekto, kto je schopny pit cokolvek, co sa podoba na pivo, ze dokaze degustovat)
14:06
Satan__666: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
silhouette
Tenkostěnné sklenice mě taky štvou, hrozně špatně se to drží a chybí tomu ten folklór.
Ale třeba u Metaxy jsem až ze správné skleničky odhalil kouzlo sedmi * oproti pěti (a přirozeně to nebylo v hospodě).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:41
Krokodyl: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
Krokodyl
Co se ti nelíbí na 250ml teplého piva za 2,50€? Ty turisti...
Ale vážně, nevím co je horší, jestli francouzský nebo belgický, ani jedno se pít nedá, ale když už si ho dáš, máš pocit, jako bys měl čtyři. Není tak silný, ale tak drahý.
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
20:07
JackSwigert: Re: Upřímně už jsem měl i dražší...
JackSwigert
Od Frantíků jedině víno a sýry, jinak na co šáhnou, to pos**ou. Myslím, že jsme tu měli jednu sérii komentářů zábavy na francouzský účet...
Houston, we've had a problem here...
09:52
jkacmacek: Přesně nabídka Harley's v Dlouhý...
silhouette
Přesně nabídka Harley's v Dlouhý, podruhý už mne tam nikdo nedostane ;) a ad Vomulhaan, tenhle přístup opravdu nechápu, proč si nedat v "dražším" podniku pivo? Prostě nejsem koktejlová osoba a na vodku s redbullem mne opravdu taky neužije. A kvůli tomu bych neměl chodit s přáteli do klubů? Srovnávat pivo obecně se smažákem mi přijde dost přitažený...
12:17
Vomulhaan: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
Vomulhaan
Svůj přístup ti velice snadno vysvětlím. Pokud se už jde do ne úplně levného podniku, tak předpokládám, že jde za něčím co jinde nemají. A Staropramen není zrovna vrcholem exklusivity. To srovnání je tam proto, že pivo máme jako takový typický zvyk dávat si všude. Stejně tak jsou lidé schopní jít do nejdražší restaurace zase na ten přismahlý sýr s hranolkama.
14:53
nakopnuta_sova: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
nakopnuta_sova
Smažák v restauraci mě taky baví. Ten si můžu udělat doma levnějc, v restauraci si chci dát něco, co si doma neudělám, ať už proto, že je to pracné nebo to nezvládnu. Ale pokud někdo jede na jistotu a chce smažák, jeho věc, nabídka a poptávka.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:38
Krokodyl: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
Krokodyl
Kdysi jsem pracoval v řecký restauraci. Nebyl den, aby si nějaký jelito smažák neobjednalo. No radost sme z toho měli všichni. Hlavně, když vytekl.
Nakonec ho z lístku vyhodili, ale ti pitomci se ho stejně domáhali.
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
15:49
CarpeNoctem: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
CarpeNoctem
On smažák má z pohledu zákazníka jednu poměrně zásadní vlastnost: není na něm co zkazit...
18:36
Annacerv: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
silhouette
A to bych teda protestovala. Když se použije sýr typu Guma a usmaží se v ne úplně rozpáleným oleji, tak je to hnus největší. Smažák si radši nedávám, ani když nemají v nabídce nic jinýho.
19:15
Krokodyl: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
Krokodyl
Přesně. Špatný sýr, špatně obalenej - vyteče, špatně osmaženej.. znám člověka co připálil špagety tak, že musel vyhodit hrnec.
Takže s tím "nedá se zkazit", bych byl opatrnej :)
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
19:35
CarpeNoctem: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
CarpeNoctem
Dobře no, asi mám nedostatečnou představivost. Přiznávám, že variantu "obalej i celofán od taveňáku" jsem do úvahy nějak vzít zapomněl.

Každopádně v podniku, kde by dokázali zmrvit smažák bych se bál i vody z kohoutku a viděli by mě tam přesně jedenkrát...
01:46
nakopnuta_sova: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
nakopnuta_sova
Tak připálenejm špagetám až do vyhození hrnce bych věřil... dal vařit špagety, nenařídil si minutník (pokud nějakej měl), pač si myslel, že to ohlídá, sednul si k počítači... kurva, co to tady smr... a kurva!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:27
nakopnuta_sova: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
nakopnuta_sova
Přesně tak. Zku... se dá všechno. A to, že smažák vyteče, je ještě relativní detail, i když je pak nepoužitelnej (relativně, jak by to vypadalo, přinést zákazníkovi vyteklinu)...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:59
sebastian_hardie: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
silhouette
Já si kdysi dal v jedné čínské restauraci smažený sýr a donesli mi obalené nic. To myslím vážně. Strouhanka držela tvar smaženého sýra, ale ten sýr vevnitř už nebyl. Co se s ním stalo, netuším, ale žrát se to moc nedalo. Účel to ale splnilo. Od té doby jsem si v čínské restauraci dával jen čínská jídla a smažák jsem neriskoval.
01:48
nakopnuta_sova: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
nakopnuta_sova
Jsi mi připomněl http://www.lamer.cz/quote/43533 ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:51
nakopnuta_sova: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
nakopnuta_sova
A tím neříkám, že to je guma, jen jsem si tak vzpomněl.. u menz a jiných (veřejných) jídelen tomu v klidu věřím. Proto když už smažák, tak doma. Tam vím, co si obaluju ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:00
nakopnuta_sova: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
nakopnuta_sova
Já zase kdesi četl, že si v restauracích nedávat "Katův šleh", protože to je obvykle už poněkud "nevonící" maso, které se, aby se ta "nevůně" přerazila, hodně okoření a proto "Katův šleh".
Žiju v Česku, vím, že "šetřit se musí, přece to nevyhodíme", takže bych se nedivil.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:25
sebastian_hardie: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
silhouette
"Katův šleh" je v zásadě test zažívání :-) Nicméně nechci nikomu dělat reklamu, ale třeba u Rozvařilů ho mají často a poměrně dobrý.
16:31
Annacerv: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
silhouette
A šťouchané brambory = ohřáté brambory od včera
16:51
nakopnuta_sova: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
nakopnuta_sova
Plus by mě zajímalo, jaký je rozdíl mezi bramborami šťouchanými a mačkanými - viděl jsem obé na jednom jídeláku...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:31
nakopnuta_sova: Re: Přesně nabídka Harley's v Dl...
nakopnuta_sova
"So si dáte, pané? Máme pejsší nožišky, košiší osásky, klysí žízeč..."
"Ježkovy voči!"
"Doblá volba, pané, chned to budé!"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:20
sasagin: Nejdražší napoj, ktery jsem mel
silhouette
Nejdražší napoj, ktery jsem mel tu cest okusit byla coca-cola ve Venizii. 0,2dcl stala €7,50... Nejzajmavejsi bylo ze vcelku cgutne jidlo stalo €4 :D
17:24
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem...
nakopnuta_sova
Notyvole... to snad k její výrobě používali vodu z alpských ledovců, ne?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:26
baffiak: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem...
silhouette
tak to si este nekupoval deci vody za 50c (neviem kolko si pytaju dnes). postavili si presklennu budovu uprostred namestia, tak tam mali pekelne horucu a este aj za vodu museli pytat prachy.
19:03
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
To jim někdo kupuje? To bych takového vola chtěl vidět... potřebuju kakat, nekoupiíl by to? Deset deka za euro, neber to za tu cenu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:40
CarpeNoctem: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
CarpeNoctem
Jsi děsně neoriginální, víš to? :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Artist's_Shit
01:42
CarpeNoctem: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
CarpeNoctem
S gumovým medvědem si to poradí, ale s apostrofem ne? Woody...zklamals.
01:46
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
Tududumtum... noci si sice užíváme oba, ač tys nebyl nakopnut, ale holt asi Woody chce, abychom si to o Želvi rozdali zoči voči či tak něco, takže tas! ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:09
CarpeNoctem: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
CarpeNoctem
Ty jsi bumbal, viď? :-)
02:56
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
Dotaz na bumbání si dovolím zodpověděti citací relativního klasika:
"Táto, ty jsi se zul!"
"Ale jenom trošičku..."
"Hned se zase vobuj! To je smrad, že by jeden pad!"

;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:21
Zelvi: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
Zelvi
No Sovo?!
Ddim crwban yma.
13:31
CarpeNoctem: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
CarpeNoctem
Tak mám dojem, že jsi právě prohrál :-D
15:25
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
Sranda musí bejt, kdyby na chleba nebylo, no ne? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:52
Zelvi: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
Zelvi
Jenže tý se nenajíš. [:
Ddim crwban yma.
02:44
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
No to ne... ale copak Želvičky se...
Jo, jakási debata o želví polévce tu kdysi probíhala, kde to bylo, v té naší spamované, jak jsme trhli rekord nebo jinde...
Nebo jak jinak se lze Želvičky najíst... i když vlastně i tohle by šlo, vezmeme-li to v anglickém smyslu slova ]:-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:12
Zelvi: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
Zelvi
Želvičku nikdo jíst ani jíst nebude!
Ddim crwban yma.
00:28
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
Ani přítel? Lituju ho... co přesně proti tomu máš? :-o
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:45
Zelvi: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
Zelvi
Ten může.
Ale jinak nikdo jinej.
Ddim crwban yma.
21:18
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
Což je ovšem pochopitelné a chvályhodné.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:15
CarpeNoctem: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
CarpeNoctem
Ale mohla by ta sranda dávat aspoň smysl...

Jinak u nás se říká "...kdyby fotra věšeli."
02:47
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
U nás taky, jen si dávám obvykle pozor na zobák poté, co jsem tohle o věšení fotra prohlásil někdy ve dvanácti před svým ctěným zploditelem a ten byl poněkud nepotěšen... pochopil sice, že "se to tak říká" a pouštěl hrůzu jen tak proforma, ale stejně...

No dobrá, kecám, pozor na zobák si obvykle nedávám (jak půlka lamera z mých nočních příspěvků ví), jen jsem nechtěl ještě víc štvát bohaželvu a proto radši mluvil o chlebu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:44
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
Nevím, ale nedivím se tomu. Nabídka a poptávka.
Kupuje si někdo BIO věci?
Jdu se vysrat a tady má BIO hovno! Euro za deset deka!
Co s takovými, když už máš potkávat blbce, vydělej na nich, no ne?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:22
baffiak: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
silhouette
BIO je ten najvtipnejsi marketingovi tah. zacinajuci BIOetanolom konciaci BIOpotravinami.

ako jeden nas prednasajuci vravel - biojablko z biojablone rastucej na biopode hnojenej biohnojivom a opracovavanej biodazdovkami.
14:17
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
Přesně. Reklamní tah, až to tříská dveřma.
Dejme tomu, že v ČR a Evropě se to ještě jakžtakž kontroluje. Ale co třeba BIO banány? Fakt někdo věří, že tam někdo kontroluje nějaké BIO normy? Nebo to spíš setřepou z jedné palmy, rozdělej na dvě hromady a jedno je normál a druhé BIO?

Prostě pastička na blbečky ochotné platit.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:24
baffiak: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
silhouette
podla "akoze noriem" BIO (nic takeho ako normy neexistuje, to si kazdy placa sem a tam, ako sa mu chce), tak BIO banany ani existovat nemozu. problem bananov je to, ze su "neplodne", ak by ich chcel niekto rozmnozovat klasickou pohlavnou cestou, tak semiacku najdes v jednom z asi 10tis. navyse existuje mnoho ochoreni, ktore ked bananovnik dostane, musis vybit celu plantaz a uz sa tam dlho nevratis, cize ta starostlivost tam musi byt ina. preto nieco ako BIO banan nemoze a ani nebude nikdy existovat, taktiez sa boja vyvarat GMO banan, ktory by tieto problemy vyriesil, ale ludia a GMO povedomie je tiez strasne.
14:31
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
A vida, takže zrovna bio banány jsou možná takové to... jak se tomu nadává, udržitelné pěstování? a proto tomu říkají bio... nebo v případě horším to je viz výše, pastička na naivky.

Jo a GMO... lidi se bojej, že jak by se začlo geneticky upravovat, že kdovíkde to skončí a kdo si to myslí, tomu to nevysvětlíš, konspirační teorie jsou jak bolševník velkolepý, taky se toho prakticky nezbavíš...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:07
Satan__666: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
silhouette
Taky mě to označení štve. Bio má být přece zcela normální (není tedy důvod něco značit) a ostatní produkty mají mít speciální varování a označení, třeba "přehnojená sračka", "slepice přecpaná antibiotiky a krmená rozemletými chcíplými slepicemi" apod.
Navíc "bio", viděl někdo ne-bio salát. Ještě existuje podobné "organic". Anorganické maso (i když přecpané dusitany) pořád ještě nebude.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:35
Annacerv: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
silhouette
Tak s tímto naprosto souhlasím! Mělo by to být normální.
16:52
nakopnuta_sova: Re: Nejdražší napoj, ktery jsem
nakopnuta_sova
To mi připomíná různé reklamní "prémiové palivo!" - takže to, co prodávali před tím, než zavedli to "prémiové" byla nějaká podřadná močka?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:03
krtek6: Nevím jak vám..ale jak tu čtu ty...
silhouette
Nevím jak vám..ale jak tu čtu ty příspěvky...tak mi hned naskočil ten vtipnej obrázek(bohužel ho nemohu najít na netu) s tím Starobrnem...jak byl ten bilboard "na tom poli"..kdy 1 nesel piva těm pracujícím vzadu..a u těch vzadu byla komixová bublina a v ní napsané "Nelez sem s tó sračkóo!" :D :D
14:33
nakopnuta_sova: Jo a jak to počítám,
nakopnuta_sova
staráč za 65... on se s tou sklenicí v ceně ani moc nefelil... tuhle jsem se ochomejtl v hospodě, kde točili Kocoura, kamoš sbírá půllitry, krást se mi ho nechtělo, pač jsem byl vevnitř, tak jsem se zeptal obsluhy, co za něj - tři pětky chtěli. Takže ono by to tak nějak odpovídalo, 65 Kč za tři deci staráče by se sklenicí bylo ještě jakžtakž přijatelné, i když i tak dražší, než bych za malé pivo já osobně dal.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:58
CarpeNoctem: Re: Jo a jak to počítám,
CarpeNoctem
Před lety si Jamajka co je na Andělu nechala udělat vlastní ucháče. Fakt pěkný. Když jsem tam byl po třech tejdnech, tak už je neměli :-)
16:01
nakopnuta_sova: Re: Jo a jak to počítám,
nakopnuta_sova
Se nedivím, v takovém případě s tím neměli lidi pouštět na zahrádku (mají-li) bez zaplacení vratné zálohy a ani vevnitř by nebylo jisté, že to obsluha uhlídá. To nemohlo jinak dopadnout ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:14
CarpeNoctem: Re: Jo a jak to počítám,
CarpeNoctem
Nemají zahrádku, ale já mám půllitr :-)
16:55
nakopnuta_sova: Re: Jo a jak to počítám,
nakopnuta_sova
Kradák!!!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:38
CarpeNoctem: Re: Jo a jak to počítám,
CarpeNoctem
No co, cenu toho skla jsem jim na útratách vrátil stokrát...
11:57
Nasty2: Re: Jo a jak to počítám,
Nasty2
Taky jsem jednou chtěl parádní korbel od CLOCKu a nechtěli mi ho dát, byl prý jediný jako na výstavu. A věřte, že ten se ve výloze u výčepu krade fakt těžko.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

berounskej
před 2527 dny

Hláška #73876

<a> Kocoure půjčila jsem si ten


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1234 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1539 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1890 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2095 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2310 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 83 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.