Detail hlášky #73715

<a> Teď bych od tebe potřeboval odpověď
<b> jakou???
<a> Dneska budu vybírat mamce kuchařku na narozky a chci nějakou, kde se používají normální suroviny, které jsou běžně dostupné a chtěl jsem známého kuchaře - třeba Zdeněk. Ale mám tušení, že ho vylučuje první kritérium
<b> jako oni jsou dostupné :D ve světě to jistě někde prodávají :D :D
<a> ... :D :D :D
<b> TAK POTOM DOPORUČUJI BABICU :D :D začneš vařit lečo a skončíš u bábovky :D :D :D :D
<b> vzhledem k možnostem
<a> :D :D :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 20. 4. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: BecherJan (1 hláška)
Hlasování: scyther, h0das, matrix17, mrMys 4 pro a Kwisatz_Haderach, baffiak, Dovi, JackSwigert, ErrorJoe, wegas, rain, CarpeNoctem, Zelvi, sasagin, kapoka, Komunard, piol, Tinnarr, arxarios, zgrossl, xkox, Stickman, Coolak, kudli, sukuban, While, Ripper, fatman, razden, crooty, Krokodyl, ladys91, insaina, Sousuke_, PL75, WellBloud89, nasty, Hammer, Elgurth, lennyd, ottoflick, SkweerookL, Annacerv, Rimmer, suah, krutoslav, pavelnop, sebastian_hardie, Flad, izzi_cz, Ghulas, zelvak, Sed, oprs, Apophis, kbtmichal, naituf, tristaver, Altair, Mirator, Maty991, Witek, belisek
59 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 2,50 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

11:36
baffiak: sovo - tak tu mas ten pridany sm...
silhouette
sovo - tak tu mas ten pridany smiech, ktory ti doteraz chybal.
13:12
JackSwigert: Vzhledem k možnostem? Už jen nak...
JackSwigert
Vzhledem k možnostem? Už jen nakrájená klobása a pár vajíček má větší gastronomickou úroveň, než je obsah Babicovy kuchařky...
Houston, we've had a problem here...
13:45
nakopnuta_sova: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
nakopnuta_sova
Neboj, ten by dokázal zbabicovat i tohle... kdo nemá klobásu, dá tam liberečák a kdo nemá vajíčka, dá tam "vaječnou melanž" - http://www.blesk.cz/clanek/radce-zdravi-a-zivotni-styl-zivotni-styl/193560/revoluce-v-cesku-vejce-v-krabici-uz-zadne-skorapky-ale-ani-volska-oka.html

A pozor, kdo nemá ani vaječnou melanž, nedá tam žádnou vaječnou melanž!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:36
JackSwigert: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
JackSwigert
Opravil bych poslední řádek: Když nemáte ani vaječnou melanž, tak tam dejte kečup. Když ani ten, tak nic
Houston, we've had a problem here...
14:46
CarpeNoctem: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
CarpeNoctem
Jiří Babica
Já se držím klasiky. Možná bych melanž použil, kdybych vařil pro více lidí. Ale pro domácí vaření upřednostňuji vejce.

To je prosím pěkně z toho tvýho odkazu :-)
16:06
nakopnuta_sova: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
nakopnuta_sova
Jsem to nečetl, jsem jen hledal něco o "instantních vejcích", pač jsem věděl, že to existuje a vyhodilo mi to tohle ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:13
nakopnuta_sova: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
nakopnuta_sova
Jsem ty kuchařské názory projel a očekávané - v práci jo, doma by si to (až na Babicu pro "více lidí") nevzali. Logické. Vejce je vejce... kdo to tam řekl "vajíčko je vajíčko"? To se musím smát - jsem si vzpomněl, jak "kdesi na internetu" Jackova exmanželka byla hotová z výrazu "vajíčkový salát", že prý oficiální název je "vaječný" salát... protože paní exSwigertová zřejmě rozlišuje "vejce" (slepičí atd.) a "vajíčko" protože rozlišuje vejce - slepičí atd. a vajíčko - to "její" nebo nevím, proč z toho byla tak hin :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:14
nakopnuta_sova: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
nakopnuta_sova
Zdvojnásobeného "protože..." před koncem si nevšímejte, příště si to zkontroluju radši dvakrát :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:58
CarpeNoctem: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
CarpeNoctem
A vajíčkový likér by ti přišel OK? A co třeba erteplový salát? Swigertovou sice neznám, ale v tomhle s ní souhlasím.
14:28
nakopnuta_sova: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
nakopnuta_sova
Kdo určuje, zda salát je vaječný či vajíčkový? Výrobce. A pokud svůj výrobek nazve "vajíčkový" salát, může být. Jeho věc a jeho volba.

Vaječný likér je zažité, takže "vajíčkový" vypadá podivně pro tu neobvyklost. Ale v obchodech vídám "vajíčkový salát" často, když jsem v jednom pracoval, chodil nám právě "vajíčkový salát" ve velkém (nazvaný takto výrobcem) a možná proto mi to divné nepřijde.
A erteplový salát? No to už je o nářečí.

Jsem si kdysi v Brně objednal sodovku, dostal limonádu (kofola to myslím byla) a po dotazu na obsluhu, co to je, že jsem chtěl sodovku, se obsluha zasmála "aha, vy jste z Čech, že? U nás říkáme "sifon", sodovka je barevná". Tak jsem se zas usmál já "no jo, tomu zas v Čechách říkáme limonáda" a bylo mezi náma jasno :-) Jo a tu kofolu jsem vypil, mně to vlastně bylo jedno, žízeň byla, tak co.

Takže on i zdánlivě oficiální název "sodová voda" zkrácený na používané "sodovka" může způsobit menší nedorozumění a i to je krása nářečí. Však by byla nuda, kdybychom všichni mluvili stejně :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:48
JackSwigert: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
JackSwigert
Když už jsi u historek z restaurace: To jsme cca 4 roky zpátky sjížděli Vltavu, tak jsme si pak dávali oběd v Českém Krumlově. Výraz toho číšníka, když jsem mu řekl, že bych chtěl multivitamin v objemu 1litru, stál za to. Po dotazu, jestli to myslím vážně, mi pak donesl půllitrovou sklinici a lirovou krabici s Cappy :D
Houston, we've had a problem here...
23:56
nakopnuta_sova: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
nakopnuta_sova
Asi bych byl ten číšník. Akorát bez dotazu. Můj zákazník - můj pán, ať si myslím, že je sebevětší črk... ;-)

Chceš litr mulťáku - dobře, dám ti litr mulťáku, větší sklenice než půllitr ovšem při vší úctě nemám....takže bych udělal to, co on, akorát bez keců.

Přinesl bych ti litrovou krabici mulťáku, k tomu půllitr, tady máte, pane, co jste si objednal.

Nějaké námitky? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:19
nakopnuta_sova: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
nakopnuta_sova
Ale tos mi něco připomněl...

Kamarád si na Slovensku - Šírava, takže tuhé východní Slovensko, někteří z nás tam už i na mobil chytali ukrajinskou mobilní síť (proč on jo a já ne, to se mě ptej) - objednal "kolu s rumem".
Pět minut té Sloveně vysvětloval, co vlastně chce. Třetinu rumu a dvě třetiny koly. Pak odešla, že teda chápe a přinesla mu to.
Kámoš se napil, vytřeštil oči "tyvole co to je?" a dle jeho komentáře to byl rum křísnutej kolou, aby to bylo obarvený, takže že by to pochopila opačně? 2/3 rumu a 1/3 coly?
No pokud si to nechala zaplatit jak objednáno, prodělat na tom nemohl :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:09
CarpeNoctem: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
CarpeNoctem
Tak jasně, výrobce si může nazvat vaječný salát třeba loveckým salámem (že by z toho ČOIku kleplo, pomíjím), jeho volba to jistě je. Moje a Swigertový ex volba zase je, že se nám to nemusí líbit :-)
12:17
JackSwigert: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
JackSwigert
sova: Tak já to, že to takhle přinesli, beru s nadhledem, ale v restauracích mě dokáže vytočit, když tam mají všechny nealkoholické nápoje pouze v objemu od 0,1 do 0,2 litru, výjimečně třetinka. Obzvláště, když je vedro limitně se blížící klimatu na saharské poušti, tak si prostě potřebuju natankovat plnou.

CarpeNoctem: Ono stačí, když se nám EU sere do špekáčků a do másla
Houston, we've had a problem here...
18:24
nakopnuta_sova: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
nakopnuta_sova
Přesně. Decka, co to je, to dám na ex, obsluha je placená od kilometru nebo proč to?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:02
JackSwigert: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
JackSwigert
Počkej: Ty neznáš Stagu? Sestru zde neslavně proslulého Batracha? :D
Houston, we've had a problem here...
14:17
CarpeNoctem: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
CarpeNoctem
Ne. A jestli je po bráchovi, tak jí ani znát nechci :-)
18:37
nakopnuta_sova: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
nakopnuta_sova
Není. Nejen já mohu potvrdit, že po bráchovi není.
Za prvé je starší, takže po bráchovi ani být nemůže (leda on po ní) a za druhé i ten Batrachus už přece jen trošku rozum pobral, když tu vyváděl, bylo mu v lepším případě tak patnáct, teď už mu je nějakejch dvacet a přece jen oproti dobám, ve kterých nechvalně proslul, rozumově vyspěl.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:18
JackSwigert: Re: Vzhledem k možnostem? Už jen...
JackSwigert
Já tím rozhodně nechtěl vyvolávat další větev diskuse, která by byla vypjatější, to rozhodně ne :D Ikdyž je pravda, že jsem o nich už dlouho nic neviděl a neslyšel - přesněji od doby, co jsem poslal ex poslední alimenty :D
Houston, we've had a problem here...
16:34
Taboard89: 17 smajlíků? To jako vážně? Ono
silhouette
17 smajlíků? To jako vážně? Ono teda ani bez nich by to nebylo nic moc, ale s nima je to vyloženě děs.
20:06
While: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?...
While
Já jich napočítal 15,... Ty dva zbývající nemohu za boha najít,... :(
I don't know and I don't care.
20:08
While: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
While
Ale asi bude chyba u mě, protože to je teď 14 a nevím ani, kde byl ten patnáctej,...
I don't know and I don't care.
22:52
kudli: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
kudli
Já jich teda vidím taky 15. To ale nic nemění na tom, že, nehledě na jejich přesný počet, jich je tam příliš.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
23:28
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
Já jich tedy taky vidím patnáct, ale... omlouvám se Lameru!
Tohle jsem tím přidaným smíchem nezamýšlel!
Tohle ne!
Prosím, odpusťte mi a dejte mi ještě jednu šanci! Já ho fakt přivolat nechtěl!!!
...
(Želvi, pěkně prosím, máš v krunýři trošku místa? Fakt si nic nedovolím, ale oni by mi ublížili...)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:57
While: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
While
Ty si dycky najdeš záminku, proč se nacpat Želvičce do krunýře viď? :D
I don't know and I don't care.
14:21
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
Jsa normální nezadaný chlap, proč ne? Nezkoušel by to snad jen gay nebo zadanej, či se pletu? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:22
While: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
While
Připouštím, že na tom něco bude, ale tvoje pokusy už hraničí posedlostí. :)
I don't know and I don't care.
16:43
Annacerv: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
silhouette
Jojo, já čekám, jak dlouho to Želvi bude snášet :)
16:54
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
Předpokládám, že to bere v pohodě, stejně je nad slunce jasné, že nikdy nic nebude, tak co :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:52
JackSwigert: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
JackSwigert
To si jedna moje kolegyně myslela taky :D
Houston, we've had a problem here...
00:06
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
A paks nevěděl, kudy zdrhnout? ]:)

Jo, jenže tohle chápu, že ty sis myslel, že si děláš zadní část a ona to brala vážně a to ti pak nezávidím, kličkovat z toho...

Zatímco kdo si na lameru myslí, že fakt Želvi balím, ať se přihlásí, abychom se mu mohli všichni sborem posmát... co jsem zkoušel či nezkoušel, to je druhá věc - vím, jak to je, že je jednak kdovíodkud, druhak zadaná a tretjak ve věku, že by mohla být má dcera - tak co... špičkovat můžu, když se zadaří, bude to úspěch a když ne, o co je, však o nic nejde a kdo to nechápe, ten je... jo, přesně to, čurá či kaká se tím. Možnost, ež by mne "nepochopila" sama želva, si dovolím zanedbat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:09
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
I když zase... pokud by mne želva "nepochopila", tak bych na tom vlastně vydělal... jak je ten krétský paradox? :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:59
CarpeNoctem: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
CarpeNoctem
Pleteš. Ještě by to nezkoušel ten, komu se Želvi nelíbí.
00:06
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
On existuje někdo takový?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:25
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
Nezadaný heterosexuál?

Viděl jsem toho teda z Želvi málo (jen jistou fotku, na nějaké stalkování na FB nebo Twitteru mě neužije, ale... on existuje nezadaný heterosexuál, kterému se Želvi nelíbí? :-o
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:35
CarpeNoctem: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
CarpeNoctem
Budeš se divit, ale existuje. Buď rád, ten souboj bych stejně vyhrál, pač mám tréning :-)
00:41
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
A nakonec bychom stejně ostrouhali oba, protože i kdyby Želvi uznala, že ji natolik miluju, že jsem ochoten o ni bojovat, stejně by mi pak poděkovavala s tím, že má přítele... a o tom to je.

Jo a jakej trénink, už jsi s někým o nějakou bojoval? Povídej, přeháněj, rádi si počteme ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:52
CarpeNoctem: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
CarpeNoctem
To sice ne, ale zbraně jsou moje hobby :-)
01:24
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
Aha, takže když tak na to dojde, musím se k tobě dostat co nejblíž, chápu :-)
Tam zas máme výhodu my, jejichž hobby je boj muže proti muži... zkus tasit pifítko, když počítáš zuby atd. než vůbec stačíš sáhnout, protože si myslíš, že si s tebou ten pán chce jen popovídat a ono ne :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:25
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
A i kdybys to pifítko držel v ruce v náznaku "neser bohamě", tak kdo umí, ten by ti vysvětlil, kdo že nemá koho srát i bez pifítka :-D
Takže nezlob nebo tě sova klovne a to nechceš ]:-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:39
CarpeNoctem: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
CarpeNoctem
Pssssst...chladné zbraně jsou taky zbraně .-)
01:43
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
My weapons are these fists o'mine!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:45
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
A to je to. I o chladnou zbraň můžeš přijít. Máš-li jako zbraň své vlastní tělo, nikdo tě o zbraň nepřipraví a když, už stejně nejsi schopen se bránit ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:55
CarpeNoctem: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
CarpeNoctem
To je samozřejmně pravda. Ale i netrénovanej protivník může mít kliku. Já bych teda proti kudle jít nechtěl ani v béčkovým filmu. Vono je ti prd platný, že ho sundáš, když po vyprchání adrenalinu objevíš díru v břiše :-)
01:58
CarpeNoctem: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
CarpeNoctem
A propos, výzva zněla "tas", takže předpokládám civilizovaný duel, ne hospodskou bitku :-)
18:33
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
Jak ono to bylo v Ať žijí duchové... "A čím u vás muži bojují o dámu? Dřevci nebo meči?"
"No, nejvíc židlema"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:07
Zelvi: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
Zelvi
:DDD

Nemám, sovo. Uznávám sice, že by ses tam vlezl líp než jistý hroch, ale... [:

A ano, existuje nezadanej heterák, kterýmu se nelíbim. Dokonce jich je valná většina. :D

A proč nikoho z vás nenapadlo bojovat mečem? To by aspoň byla podívaná, jak má bejt. Kam se hrabou kudly/nože/daggerky, tsche.
Ddim crwban yma.
11:49
CarpeNoctem: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
CarpeNoctem
Chladné zbraně zahrnují ledasco. Meč má ovšem jednu otravnou vlastnost: vzbuzuje pozornost :-)
12:06
JackSwigert: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
JackSwigert
Já vzhledem k tomu, že tvoji fotku jsem neviděl, tak se moje hodnocení Zelvi, jestli se mi líbí, nebo ne, nachází v kvantové neurčitosti.

Na druhou stranu pro sovu: věk je jenom číslo, to se za několik (desítek) let smázne :D
Houston, we've had a problem here...
18:35
nakopnuta_sova: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
nakopnuta_sova
Třetí řádek... nj, sto lidí, sto názorů, to by to dopadlo, kdyby všichni měli stejný vkus, takže ono je to tak vlastně dobře, aspoň si "každé zboží najde svého kupce", i když nejsem a nebudu muslimák, abych bral partnerku jako zboží a majetek, který si koupím :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:10
JackSwigert: Re: 17 smajlíků? To jako vážně?
JackSwigert
S tím souhlasím... Jenomže to sluníčkářům nedojde. A přeci jenom u hodně dam bys dokázal najít nějaké to kouzlíčko... A není to jen o skórování...
Houston, we've had a problem here...

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 57 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 78 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.