Detail hlášky #226

<Virnik> heilin: no vidis, ja svuj linux zabil asi 5x nez jsem se v tom naucil....ale ted je to parada
<heilin> jop
<jezek2> jj zabijenim se clovek uci ;)

Komentář: #czf@CZFree.Net

Informace o hlášce

Datum přidání: 3. 10. 2004
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: patejl69, Harys, Beezer, OpaGe, rionka, Markuus, Lugi, -TooM-, ScrappyCoco, skeblik, Phanthomas, Herda, Danik02, Danny991, Griffon, saft, kecal_op, Nevermore, Akemi, love--sucks, Mysharr, wraX, Sha-a-kaa, KaMilka, pitufo, Acorp, fabiocz, petya, Ailee, cooly, chylex, Neuromancer, czHONAN, Radek9, matasek, Vlk, SmithF, w3m, Severina, Slay, Sargon, Rakdar, wegas, Accept, Ptolemaios, Morv, popik34, yannush, abouttabs, umpalumpVbikinach, Fatal1t, hasahm, Hammer, genius920308, Frantishka, ALiEN, Lucius007, jerzi, Tazzrius, Goues, JP, DanDan, Diplomat, Witek, DMDave92, Inf1n1tyy, zax52, link-in-man, Danol, karlosnet, Thab, blueW200, Mirator, ubozak, Wrynn, PatchmaN, hudebniczek, Polymorph, simply_v, tenebre, Cubis, Orlan, kukec, Wimpo, anezkaceska, Ondruch, Michkov, Groove, Highlander, honza0n, Lecco, lerra, Sobosss, dwander, Derevin, Taran, PanPaniscus, Heryna, barney33, Col8B, Reiki, DragoonX, Winters, Snake, BMJackal, Cinvor, splinak, sebustyan, tocra, SkyHaven, 3wl4k, viacik, DeadLine, AMD, bosorka, Euriass, Lemra, Myska, Matesss, HateMePls, Eveni, mismas, soony20, besanek, HonzaRez, Tolsimir, corwin_x, katula7, Tikov, bkbosorka1, Laurelinad, czKarlos, Sally, vasek004, KorYi, Moony, pali6, Mervin, nOObiCZek, Gorkil_the_goblin_king, cloxy, DARTHPraetorian, Nyan, repley, oOJoKeROo, riwy, hainalka, robdrak, incucu, zelvak, soustruh, ibex, Janca, jksdf, Los, luciferrus, Ruprecht, DMRaper, tomikdvorak, Metodej, zgrossl, Niika69, Pajusa, Wery, Akersh, If-if, Lei, TheReptalek, Haja024, kadibudka, def84, koso, Mango, Celer, Liman, Ignis, Jumbo, RodneY, Posky, cluso, Lorandel, kinodont, Cejda, Waco, bukanyr, Marty008cz, ruslandsm, jurda, Ciko, ciakval, hostar, inkara, kojak, Metzgermeister, ilyria, tik-tak-cz, domvala, spiderpig, cubik, aewin_cz, ScOrPiOn9, freferg, Shark94, jantusla, vinczenzo, Finarfin, PavlinII, tommander, jezzy, aalfred, vaevictis, noonick, JerichoBM, FrenkyB, Komaar, Kagero, ScH0ll_kIll3r, rendlik, Bety888, Bendom, Sejsel, Marcus7, Milhauzz18, user1234n, jogino, YDraigGoch, Rimmoncze, Hroner, calexman, xkobram, despy, Skay, Flad, Allka, Blanium, WellBloud89, speedy236, Darik, Deliminico, Komunard, Danad, h0das, Foxtrot, brutal_revenge, bumbik, piol, Kapitan, kyrmon, Trigger, TidO, ric4rd, TuzkaDruha, killercat, nitram1234, oprs, Zelvi, MistrBuBak, GorTavaro, Annacerv, Elgurth, Kwisatz_Haderach, Satan__666, arxarios 546 pro a TKIM, beeeee, robbo99, Derfight, McBobr, Tinnarr, pavelnop, zakolu, DJ307, Moneta, Korialis, talirr, Nikeman, deemarc, queeny31, jursmi, ArMinO, alaqella, lentiilka, Anyndur, tristaver, Trungsi, Verlion, Cassidy, jfk, pasazovarevolta, beorn, Trny, Peshke, teye, nicolai, kuras, crooty, Asriel, Maerlyn0, sirarag, Hans, Coolak, Ryom4, shitcool, Mackie, Lahvout, albona, perfect, qwertzuio, shaggy, RedFred, Toblakai, Recik, Tceld, Marcy28, Shireen, Ejmin, kbtmichal, matrix17, killberrybill, tomzi, lilo, Ellrohir, freaky_tomato, DarthOptimus, PinkFOX, Maty991, Kethryn, Gego, tobytja, S1mon, Aelin, Vincent, Heriel, Keeehi, scarlaxx, kapriiik, Kogaku, Pospec_CZ, hafi, caarymary, Bazim, Banan, krutoslav, ladys91, Renee, Schade105, SmallMongoose, Edgarix, Stickman, dorry, Thargas, psychous3, CarpeNoctem, Artcorist
141 proti
V oblíbených: srayzka, speedy236, TuzkaDruha 3 uživatelé
Oblíbenost: 76,30 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

06:02
nakopnuta_sova: Já si doteď myslel,
nakopnuta_sova
že Linux "zabít" snad ani nejde, podle toho, co linuxáci říkají... jo leda by to bylo myšleno tak, že mu znalejší linuxák doporučil "tyvole, přeinstaluj to, takhle zprasenýho tučňáka jsem ještě neviděl" a toto bral za zabití... nebo se snad i linux umí zhroutit tak, že nefunguje (dřív než průměrný linuxák pozná problém a přeinstaluje sám) a tedy musí býti přeinstalován?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:47
While: Já měl tuhle problém
While
zabít wokna 10, půl dne mi trvalo než jsem se jich zbavil, jen abych je nainstaloval znova. Nakonec ta havěť chcípla, ale netuším, jestli je tohle standard nebo chyba. Třeba mi to někdo z vás zdejších osvětlí. Tipy na netu nepomohli.

Boot z DVD nefungoval ať jsem dělal s Biosem, co jsem dělal, pořád naskakovaly okna. Dobře, může být chyba jinde. Ruční výběr bootovani nefungoval. Dokonce i když jsem vyjmul HDD, že v nabídce vůbec nebyl, tak to nefungovalo. Když DVD W10 nešlo, tak jsem zkusil DVD s W7. Pořád naskakoval OS z HDD.

Tak po pár vzteklých nadávek jsem si řekl, že možná recovery bude pro mě. Dostat se tam byl porod, hůř to kokoti nemohli vymyslet. Když už jsem se tam prokousal, tak jsem zjistil, že návrat do továrního nastavení tam kde býval už není, teda nakonec je, ale úplně jinde a i tak nefungoval. Dobře, s tím se dá žít, když je tam oprava windows, vrácení do bodů obnovení. Když mi obě možnosti nahlásily chybu, tak už jsem měl docela chuť někomu z Microsoftu říct, co si o nich myslím.

Abych to ukončil, vzteky jsem popadl Linux, vrazil ho tam a boot z DVD naběhl na první dobrou i bez nějakých peripetií v biosu. Celý jsem to zformátoval. Pak zrušil instalaci a vrazil tam zpět DVD W10. Najednou naběhl boot napoprvé a bez problémů a pak už instalace proběhla v klidu standardně.

A to jen proto, že nefungoval zvuk ani v jednom jacku a na žádných sluchátkách. Přeinstalace a aktualizace ovladačů nepomohly. Teď už to zase jede, ale přiznám se mít zodpovědnou osobu v tu chvíli po ruce, tak bych ji možná umlátil.
I don't know and I don't care.
06:34
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Jak jsem psal zde:
http://www.lamer.cz/quote/2859#comment_423600
Windows 10 kromě toho, že jsou velmi problémové, jsou také prodlouženou rukou Velkého bratra. Je to jen reakce MS na Google a FB. Jak Google tak FB prodávají za těžké peníze datové balíčky nejen reklamním agenturám. Pár MB balíček takových metadat stojí opravdu velký ranec peněz. Problém byl v tom, že MS nic takového neměl. Tak stvořil W10.

Linux již používám aktivně přes rok a moc nechápu, proč běžný uživatel, který je rád, že PC zapne, Linux nepoužívá. Na základní práce, které 90% uživatelů dělá, je Linux už dávno připraven. A byť se to nezdá, když už Linux jednou nainstaluješ, tak běhá stabilně. To, zvláště o W10, říct v žádném případě nelze. W10 je systém, který s každým nuceným updatem změní vše kromě svého jádra. BLE BLE BLE

Jsi si jist While, že potřebuješ W10? :-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
07:04
While: Re: Já měl tuhle problém
While
Popravdě to bylo na otcově PC a ten hraje WoT, což na linuxu nejde, alespoň co vím. :)
I don't know and I don't care.
07:33
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
V hodnocení Wine má Silver, což je paráda a dokonce existuje neoficiální, ale uznaný návod na běh pod Linuxem. Paradoxně zrovna hry se jistí lidé, kteří se podílejí na vývoji Linuxu, snaží rozběhat. Je to smutné, leč je pravda, že dnes drtivá většina lidí, co jsou rádi, že umí PC ovládat, hrají hry a tak se Linux také přizpůsobuje. Jak ovšem říkám, pochopitelné, ale smutné.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:04
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Ty generalizace ti fakt nejdou...
13:40
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Tak co tě zase nakoplo Carpíku? :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:59
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Nic, Nastěnko. Jenom podotýkám, že to tvoje zobecnění je zase špatně. Ale protože mám zrovna dobrou náladu, dám ti radu. Vyhni se slovům jako "drtivá většina" a hned uvidíš, že s tvými tvrzeními bude mít problém signifikantně menší počet lidí.
14:20
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Díky za radu Carpíku, upravil jsem to. ;-)
V hodnocení Wine má Silver, což je paráda a dokonce existuje neoficiální, ale uznaný návod na běh pod Linuxem. Paradoxně zrovna hry se jistí lidé, kteří se podílejí na vývoji Linuxu, snaží rozběhat. Je to smutné, leč je pravda, že dnes lidí, co jsou rádi, že umí PC ovládat, hrají hry a tak se Linux také přizpůsobuje. Jak ovšem říkám, pochopitelné, ale smutné.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:56
While: Re: Já měl tuhle problém
While
Ale, ale,... Carpe, ty ses taky nevyjádřil nejlépe. Měl změnit přívlastek, ne ho smazat bez úpravy dalších větných členů. ;)

P.S. Ano vím, že to nasty2 udělal nejspíš naschvál. :D
I don't know and I don't care.
15:20
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Tak kreslit návod jako z IKEA se mi zrovna nechtělo, no...
16:02
While: Re: Já měl tuhle problém
While
Budiž ti tvé pochybení odpuštěno. ;)
I don't know and I don't care.
17:00
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
Měl jsi to tam nechat, výsledkům různých průzkumů to přece nijak neodporuje - nebo jo ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:01
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
Už jsme zase překročili počet příspěvků, které se umí zařadit kam patří ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:09
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Byl by odkaz? (na ty průzkumy)
18:26
While: Re: Já měl tuhle problém
While
Já ti fandím. :D

Ale ne teď vážně. Podle mě je dost lidí, co nepřechází na linux, protože na něm prostě nejde obrovské procento her (hráči tvoří docela slušnou část pc uživatelů) a je jednodušší mít jeden systém, kde jdou všechny než mít linux a na ty vybrané "chuťovky" okna.
I don't know and I don't care.
07:41
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Určitě, ale zase znal jsem pár jedinců (doufám, že mě Carpe zase nesejme za generalizaci "rýp"), kteří měli Linux jako primární systém, protože je stabilní a Windows měli na hry. Vlastně využívali Windows tak desetinu času, protože jinak měli dost jiné práce a času málo. Je to i taková psychická zídka, která tě trochu limituje ten čas nepoztrácet. Záleží jestli máš Windows pouze na hry a nebo tam máš i jiné aplikace. Jestli jenom na hry, je lepší dle mého dualboot, jednoho dne hry omrzí a pak Linux jako když najdeš. :-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:00
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Nesejme, protože tohle žádná generalizace není. Jinak já proti generalizacím nic nemám, ale musejí alespoň rámcově odpovídat realitě. Tvoje "drtivý většiny" často tvoří hlavně outliers a jiný exoti, takže proti tomu se vymezuju, no...
11:10
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Hm... a co přesně ti vadí na pojmu "drtivá většina"?
IT jsem studoval a jako IT se živím. Už to bude přes 10 let. Za celou tu dobu mám velmi bohaté zkušenosti a také jsem byl schopen ledacos vypozorovat. Zároveň se o problematiku dopadu nejen PC, ale také obdobných technologií, na lidi a jejich psychiku velmi zajímám. I proto používám záměrně drtivá většina. Pokud ti ovšem vadí přímo tento pojem, mohu použít také číselné vyjádření 90% lidí apod., to je asi tak adekvátní. Tedy konkrétně v tomto odpovídá mé tvrzení realitě.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:50
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Pojem mi nevadí. Vadí mi jeho použití tam, kde se o drtivou většinu nejedná.

IT jsem taky studoval. Neživí mě to, v pětadvaceti mě to přestalo bavit, takže za odborníka se fakt nepovažuju, ale můj vhled do problematiky je zcela určitě nad průměrem. Narozdíl od tebe se ale aktivně pohybuju v mezinárodní komunitě hráčů. Vím, co za lidi hry hraje, vím, jaké hry hrajou a na čem, a také vím, jak je to s jejich úrovní schopností ovládat PC.

Sorry, ale tvrzení "drtivá většina lidí, co jsou rádi, že umí PC ovládat, hrají hry a tak se Linux také přizpůsobuje" prostě není pravdivé. PC hráči jsou naopak ve schopnosti ovládat svoje stroje vysoko nad průměrem a ti, kteří ne, hrajou na zařízeních, kde Linux nepřichází v úvahu. Linux se nepřizpůsobuje proto, že "to lamy chtějí," ale proto, že hry jsou prostě populární (a to i mezi Linuxákama), takže proč se dobrovolně připravit o tuhle nezadbatelnou část potenciálních uživatelů? Pokusy na Linuxu rozchodit kde co, si vybavuju už v době před tak 15 lety, kdy u nás ještě "hráč" bylo málem sprostý slovo. On se koneckonců od lidí, co jsou rádi, že to umějí zapnout, přechod na Linux nedá ani moc očekávat, že?
12:46
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe 11:50
Tak musím říct, že jediné, co mi tu značně skřípe je (mírně generalizované) tvrzení, že PC hráči jsou v ovládání počítačů vysoko nad průměrem. Počítač hráče byl vždycky v nejzoufalejším stavu, jaký jsem kdy viděl a jeho znalosti většinou odpovídaly babičce z Horní/Dolní.
Toto možná částečně platilo za doby DOSu, kdy ses musel dost snažit, abys rozběhal třeba jenom pitomou zvukovku, takže kdo chtěl hrát, musel i trochu přemýšlet.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:42
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Viděl znamená jen viděl, nebo že ti dotyčnej počítač svěřil např. k servisu?
14:10
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe: "Viděl" znamená "měl v ruce, čistil, opravoval" - čili b) je správně, rentgenový zrak opravdu zatím nemám ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:53
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Nj, tak už jen fakt, že si to neudělal sám a dal to tobě, nejspíš naznačuje, že tenhle konkrétní člověk mojí tezi podporovat nebude :-) Po mně zase servisovat PC vždycky chtěli jen nehráči (a stav jejich PC byl taky dost tristní), mně známí hráči to dělají sami. Nebo na to dlabou, protože jsou líní jako já, pak ale nebrečej a neuháněj do servisu, když se něco podělá.

A k otázce níže: už jsem jednou psal, že detaily podložený datama tady z legálních důvodů rozebírat nemůžu. Ale tak třeba dva příklady z nedávný doby (jo, já vím, taky outliery). Kolik dvacetiletých holek by na tebe po větě "traceroute their IP" nezůstalo jen tupě zírat? A kolik znáš šedesátiletých babiček, co si doma ve volných chvílích místo štrikování programujou?
18:03
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe 15:53
Jasně, tady už bychom se pak rýpali jenom v detailech.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:14
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Souhlasím s tím, že pokud bych měl mít rozhovor na téma HW s hráčem, strčí mě do kapsy. To je ovšem to jediné. O vnitřním fungování HDD, MB, CPU apod. zase bude mít navrch já. Problém je v tom, že co já znám hráče, znají pouze pojmy a aktuální trendy, ale tím to končí. Umí si postavit výkonný stroj, ale jen na hry. Na fyzikální výpočty nebo na grafické výpočty apod. by jejich stroje moc nefungovaly.
Hráči jsou prostě velmi specifická skupina, která je velmi úzce zaměřená. Co potřebují, ví a znají a to dost dobře, nepopírám. Tím bohužel jejich znalost PC končí. Jak systém předává informace CPU nebo jak sestavit stroj pro řízení výrobního provozu ve Škoda auta, to už je nad jejich možnosti PC úvahy.
Na ČVUTu jsem poznal jak hráče, tak kybernetiky a programátory. Hráči měli ten nejužší pohled a vhled do problematiky a to i dle mnohých profesorů, kteří např. sestavovali a modelovali vlak Elephant, který studenti ČVUT při zkouškách řídili dálkově na svých strojích, které sice neutáhnout ani nový herní hit KCD, ale jsou to velmi výkonné stroje na výpočty.
= co jim to v životě dá? Zábavu? Pak je vše v pořádku. Nic víc asi nelze od nich a jejich PC čekat.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:15
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
hm... něco mi uteklo, opravuji.
Hráči a jejich PC stroje = co jim to v životě dá? Zábavu? Pak je vše v pořádku. Nic víc asi nelze od nich (znalostí PC) a jejich PC čekat.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:55
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Aha. No, jestli se chceš bavit o takovéhle úrovni znalostí, tak to jsme ale někde trochu jinde než "je rád, že to umí ovládat." Kolik lidí tebou zmiňované věci umí/zná? Jednotky promile, a bůh ví, jestli?

Ano, hráči si překvapivě staví herní stroje. Průměrnej člověk si koupí notebook nebo sestavu a otevřít skříň se bojí... I ten nejužší vhled hráčů je pořád vysoko nad průměrnými znalostmi populace.
14:11
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe i Nasty2:
Zdá se, že oba začínáte porovnávat nějaké divně nedefinovaně vyhraněné skupiny.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:15
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe: Co tedy umí víc, než ten nedefinovaný průměr, aby to mělo nějaké jiné využití než na hry samotné ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:12
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Já se bavím o případném vhledu do problematiky. Jak si můžeš všimnout, reaguji na tvé:
"Sorry, ale tvrzení "drtivá většina lidí, co jsou rádi, že umí PC ovládat, hrají hry a tak se Linux také přizpůsobuje" prostě není pravdivé. PC hráči jsou naopak ve schopnosti ovládat svoje stroje vysoko nad průměrem a ti, kteří ne, hrajou na zařízeních, kde Linux nepřichází v úvahu."

Pokud bych měl reagovat na Linux. Tak to řeknu spíše takto koupíš si dům jen tak když ho vlastně vůbec nepotřebuješ nebo nechceš? Já ne. To samé je PC s Windows a PC s Linux. Windows = placený SW, Linux = neplacený SW. Lidé platí za Windows a pak jen neustále nadávají? Ano občasné zanadávání je v pořádku, to je dobré, ale časté?
Nějak bych nerozpitvával legálnost apod. to už by se to rozmělnilo do sr***. Normální je za OS, tedy práci jiných, zaplatit. Kolik a na jak dlouho, problém kupujícího, podmínky jsou dané.

Ovšem já bych to asi nehnal tak do krajnosti. Máš jiné zkušenosti, já také. Máme rozdílný názor a co... nic se neděje, je to normální. Asi bych to dál neprobíral.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
16:44
While: Re: Já měl tuhle problém
While
Pánové, ono je to tak nějak nejednoznačné. Co se týče toho double systému nasty2. Já měl linux a windows k tomu jen na hry asi dva roky. Nakonec jsem zjistil, že je to zbytečné. Internet, dokumenty a email fungují na win taky, víc od pc neočekávám, protože víc nepotřebuji, hry jsou samozřejmě plus. Ono taky záleží čemu se na tom věnujete. Evidentně nasty2 a Satan to berou z té odborné stránky. I když já souhlasím spíš s Carpem.

Jak už tu bylo řečeno, běžný uživatel by nepoznal rozdíl mezi linuxem a win. Asi ano i ne, záleží jak je široká skupina běžných uživatelů. Mám dost známých, ale jako příklad postačí můj otec, na počítači, co ho zajímá je: internet, pracovní email a dokumenty. Příležitostně hraje také WoT a jednou jsem ho viděl něco nainstalovat. Toho bych zrovna zařadil do běžných uživatelů. A troufám si tvrdit, že kdybych mu tam dal linux, tak ten rozdíl pozná, když poznal přechody mezi jednotlivými win. Těchto lidí bych řekl, že je nejvíce.

Co se týče hráčů, tam jsou ty znalosti někdy lepší, samozřejmě najdou se i jedinci co spadají do kategorie výše a souhlasím s tím, že mají úzký pohled na věc, ale o stroje se dle mých zkušeností většina v případě nouze umí postarat sami. V té komunitě se taky pohybuji a co jsem vypozoroval, tak jde o výkon a jak říká Carpe, nepotkal jsem se s hráčem, co by měl pc v servisu. SW a HW v pc se může měnit, jak je libo, dokud to neovlivňuje kvalitu hraní k horšímu nebo to není fakt obr průser třeba s nabouráním se do pc nebo krádeží účtů (ano i to se mi stalo). Zbytek stejně člověk nepostřehne ani běžný uživatel a ani hráč. Pokud se výkon zhoršuje nebo něco nefunguje, jak má, tak pak teprve člověk začíná hledat chyby a řešit je. Důležité je na ty chyby ač SW nebo HW přijít, což tyhle skupiny lidí neumí nebo nechtějí řešit, dokud se nějak neprojeví (třeba já se učím řešit chyby, až když se projeví). Ve chvíli kdy se projeví je dost hráčů je schopna nějakým způsobem vyřešit (nejen HW, ale i v případě SW nasty2), aby je to neomezovalo, sem se řadím i já. To je rozdíl mezi běžným uživatelem a hráčem.

Vy se Satanem jste evidentně ještě znalostmi o úroveň výš, ale řekl bych, že vaše požadavky na funkčnost pc nejsou cílová skupina MS, jelikož není převažující. Tak jako si troufám tvrdit, že hráči a běžní uživatelé, ze začátku nebyli cílová skupina linuxu. Vzhledem k tomu, že komunita pc uživatelů je dnes tam, kde je, tak jak říká Carpe, linux se to snaží trochu dohnat.
I don't know and I don't care.
18:23
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To While 16:44
Pokud prakticky nic na počítači neděláš, tak se skoro nabízí otázka k čemu ho potřebuješ.
Pokud děláš "jen ...", tak na to Linux stačí zcela dostatečně. Věta "stačí na to Windows" nedává smysl, když Windows jsou placené a Linux je zdarma. Věta "stačí na to" se v kombinaci "musím si připlatit" prostě moc nepoužívá. A to nemluvím o ostatních problémech.
Psychologické oddělení práce a zábavy také dává smysl (o kterém mluvil N2).
Hry umí systém docela slušně "rozesrat" a pak se funkční záloha hodí.
Rozdíl "pozná" ve smyslu mírně odlišné grafiky, ale "nepozná" v tom, že by se musel učit něco zásadněji nového, než mezi přechodem mezi různými verzemi Win.
A přechod z Office 2003 na novější verze je dokonce daleko drastičtějsí než přechod na OpenOffice.
"Cílová skupina MS" jsou všichni. Jen je otázka, jestli tam je potřeba patřit nebo ne.
MS chce i ty, co by jim stačil editor v textové konzoli. Také proto hodně lidí dnes skončí na tabletu s Androidem, protože od počítače skoro nic nepotřebují (jen FB).
Ale to bychom se tu opravdu utopili v detailech a to není téma debaty.
Otázka je, jestli "běžný uživatel" používá ve Windows něco co mu Linux nenabídne.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:51
While: satan 18:23
While
Tahle otázka odpadá. Když se okna kupují v ceně pc nebo laptopu. Málokdo si koupí pc bez nebo s jiným OS. Za prvé to z hlediska marketingu lépe opticky vypadá. Za druhé málokdo ví, že je Linux zdarma.

No a když už máš v PC win, proč to měnit, když nejspíš ani nevíš jak a navíc za win už jsi zaplatil.
I don't know and I don't care.
14:34
Satan__666: Re: satan 18:23
silhouette
To While 18:51
To jsou právě ty další potíže, které jsou v tom svém (musím přiznat, že dosti zmateném a nepřehledném) příspěvku také někde zmiňoval.
Ze začátku to tak navíc nebylo a toto je jen další sviňárna od MS, podobná autorskému poplatku za média s fotkami s dovolené. Platíš za Windows, i když je nechceš. Ale to je určitě také zcela v pořádku, jen dvěma exotům na Lameru to ještě vadí.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:02
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Když na tenhle výrok zareaguješ stylem "hráči neumějí postavit stroj, co by dokázal renderovat Avatara," tak se nemůžem dohodnout nikdy. Kolik lidí potřebuje umět postavit specializovanou sestavu? Buď tam máš naprostou většinu, nebo naprostou výjimku... Já celou dobu mluvím o průměru a s průměrem srovnávám.

Dům je PC. OS je, jestli v tom domě budeš mít křesla ze dřeva nebo z plastu. Rozdíl mezi dřevěnou a plastovou židlí si umí představit asi každej, aniž by je viděl, rozdíl mezi dvěma OS už nejspíš ne. Nemluvě o tom, že se najdou i tací, kteří o nějakým Linuxu v životě ani neslyšeli (a není to jejich chyba).
18:08
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe 17:02
K té poznámce o Linuxu: Co chci říct, je sice už ale úplně jiné téma (a není zamýšleno jako polemika).
Problém je, že si dnes sedne k počítači absolutně kdokoliv, aniž by o něm cokoliv věděl. Protože "běžný" (tím myslím normálně informovaný) uživatel počítače by měl určitě vědět o tom, že existují nějaké OS a že Windows není jediná volba. Jak hodně hodně je jejich chyba, že nic neví (když existuje Google), to už by bylo úplně mimo téma.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:26
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Poznámka: k posazení se k PC byli donuceni i lidé, kteří o to nestáli.
11:18
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe18:26
To sice chápu, ale nic to nemění na tom, že by se měli nejdříve seznámit s pracovním nástrojem. Platilo to vždycky a není důvod to měnit.
PS: A pořád ještě můžeš dělat popeláře :-)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:31
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Hezká utopie. Stejně tak by se policajti měli naučit nazpaměť zákony a autobusáci řídit. Až tohle dokážeš zařídit, pak teprve posílej někoho k popelnicím...
14:13
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe13:31
Začít musí každý u sebe. Nevím k čemu ti je, když sebe zabiješ v autě, protože se nenaučíš řídit, že to budou umět ostatní (bez toho to sice také nefunguje, ale to nejsi schopen ovlivnit).
A nevím, jestli si to správně pochopil, ale nikdo tebe (ani nikoho jiného) k popelnicím neposílá (a to nemluvě o tom, že je to dnes už dost lukrativní pozice). A jsou, samozřejmě, i jiná povolání, kde s počítači pracovat moc nepotřebuješ; třeba doplňování zboží (až si to pak někteří musí kompenzovat spamováním na Lameru - posílám průběžné blahopřání Sově za výdrž).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:40
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
To je sice teoreticky pravda, ale v praxi to tak prostě často není. O ničem jiným ten můj příspěvek nebyl.
14:58
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe14:40
S tím, samozřejmě, souhlasím. (A můj příspěvek je právě o tom, že by to tak ale být mělo. Ono, kdyby to bylo správně, tak by bylo zbytečné se o tom vůbec zmiňovat.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:35
While: Re: Já měl tuhle problém
While
A teď mi vysvětli proč je špatně, že někdo, kdo používá pc, neví co je to OS a nezná jeho alternativy. To není tak zásadní znalost, aby jsi to mohl používat. Já taky nevím, co mám na lince za značku mikrovlnky a nijak mě to neomezuje.
I don't know and I don't care.
20:39
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Já bych to asi už opravdu takto neřešil. Názory máme všichni jiné a jde to max rozdělit na 2:2 shodných názorů. Já si budu držet termín "drtivá většina" i přesto, že s tím Capre má problémy. Ale já ho mám nejen ze svých bohatých zkušeností, ale také z knih, co o problematice s dnešními PC technologiemi pojednávájí. Až mě život či někdo z mého okolí nebo i odsusd z lamera ukáže, že se pletu, rád se poučím a v tomto konkrétním případě se tohoto termínu vyvaruji. Do té doby k tomu nevidím důvod.

Jinak, na závěr si dovolím názor, který mile rád všem "odborníkům" cituji.
Když do přijímacího pohovoru napíšu, že hledám svářeče na sváření ocelových zásobníků na plyn a vodu a přihláší se mi na onu pozici pracovník, čekám, že když mu dám do ruky svářečku a další nezbytnosti, bude přesně vědět, co s tím má dělat a pouze opravdu problematické události, bude řešit v týmu odborníků.
Když do přijímacího pohovoru napíšu, že hledám sekretářku a vyžaduji aktivní znalost použivání PC a také anglického jazyka, ozve se mi paní, která nejenomže když jí anglicky povím, co má s PC dělat (co bude obnášet její práce), že to zvládne. A také počítám s tím, že bude umět s MS, Libre a Open office, převody a tvorbu PDF, zvládně práci s hledáním informací na internetu jako objednávky přes e-shopy, zařídí a objedná Hotely apod. Prostě, že zvládne běžnou kancelářskou práci.

Možná mi nyní budete opět oponovat, ale tak tomu bohužel není. Stačí se podívat na úřady nebo do bank a jiných institucí, kde by to měli slečny sekretářky umět. Umí jich to tak max. 50% a to je dost málo, když to jejich práce vyžaduje a pro nic jiného plat neberou.
Řeším to nyní na obecné rovině, lidí, kteří mají v životopisu "práce s PC". A že jich je! Z celkového počtu lidí, kteří to mají v životopisu uvedené, si to může určitě max. 50% z nich smazat. Je to hlavně tím, že dnes je za PC odborníka považován i ten, kdo umí kliknou na ikonku .exe a spustit program.

Jinak k Linuxu a Windows. Já vím, že jsem to zde možná i já použil také a vím, že to správné rozhodně není, ale když už chci o Linuxu či o MAC OS nebo jiném systému tvrdit, že je "***" je povinnost ho poznat. Je velmi zcestné tvrdit, že Linux je naprd, když jsem ho nikdy aktivně nepoužíval. Jednak takový člověk ztrácí na důvěryhodnosti a jednak samozřejmě nemá pravdu.

Také je zvláštní, že v dnešní době si mnoho lidí hlídá jestli dá za rohlík o korunu víc a vadí jim to, ale že dají za Windows zytečně cca 2.500,- už je jim jedno. fakt zvláštní doba.

Ale jak říkám, názory máme odlišné, to je normální. Beru to. V tomto obzvlášť. Jak je i vidno všechny zúčastněné strany mají své názory podložené a tak není třeba se nijak hádat.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
06:09
While: Re: Já měl tuhle problém
While
S tím se nedá než souhlasit.
I don't know and I don't care.
14:17
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To While 18:35
Myslím si, že umíš mikrovlnku beze zbytku ovládat.
Počítač se (ne náhodou) přirovnává spíše k autu - a i tam je to přirovnání nedostatečné.
Čím méně o dané věci a její používaní víš, tím méně efektivně (a bezpečně) ji můžeš využívat.
PS: Proč tu mám pořád říkat takové banality. Neříkej mi While, že si na tuto otázku neumíš odpovědět sám.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:21
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
Jedné velmi inteligentní osobě, která mě mátla tím, že u počítačů nepoužívá tu logiku práce, kterou jsem se naučil právě od ní (a kterou do mne dost intenzívně tlačila), jsem musel vysvětlit, že počítač prostě není "automat na kávu", kde jenom zmáčkneš tlačítko. (Někdy se výrobci snaží tuto iluzi vyvolat, ale je to úplně zcestný a pro počítače dost dehonestující přístup.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:46
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Přirovnání k autu je docela přesný. Včetně toho detailu, že pilot F1 bude muset splnit trochu náročnější standardy, než pan klobouk, co řídí akorát v neděli cestou na mši.

Pracovalo by se ajťákům líp, kdyby všichni BFU měli jejich znalosti? Jistě. Ale BFU tu nejsou od toho, aby ajťákům usnadňovali práci. Je to totiž přesně naopak.
15:02
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe14:46
Uživatel nepotřebuje zas tak mnoho čistě IT znalostí. Potřebuje uživatelské znalosti. A žádný IT tu není od toho, aby někomu pomáhal hledat ikonku Wordu na ploše nebo ho učil kopírovat kusy textu. Tak jako opráváři aut neučí ani řídit ani dopravní předpisy.
A řekl bych, že jsi to tam trochu do sebe zamíchal.
(A pan kloubouk je postrach silnic a všichni ví, že jeho nedostatečné schopnosti ohrožují nejen jeho.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:08
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
PS (to Carpe14:46):
Ty (nebo někdo ostatní) má nějakého placeného IT doma ?
Protože logika tvrzení, že já se naučím pracovat správně s počítačem, abych usnadnil práci ajťákům, je opravdu "zvláštní". (Ani kdybych měl někoho "za prdelí", tak je přece otravné na každý krok někoho potřebovat.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:55
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Bingo, uživatelské znalosti. Teď už se jen shodnout na tom, co do nich ještě patří a co už ne :-)

Doma ne, ale těm v práci už jsem pár debilních otázek ohledně nepracovních záležitostí položil. Logika to opravdu je zvláštní, proto to vytahuju. Ale vidím to z druhýho konce: "vy se to naučte, abych já IT měl pokoj". Nechceš doufám popírat, že (někteří) ajťáci tu jsou pro uživatele a ne naopak?
13:05
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe 15:55
To je ale dost jiné téma (navíc s tebou dost kontroverzní) téma, které jsme tu už řešili a nevidím důvod se k němu vracet. O tom tato debata nebyla.
Ale použiju takový příměr: Co si myslíš, že tvůj zubař chce - aby ses o své zuby staral správně nebo abys na to kašlal? A proč?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:50
While: Satan 13:05
While
Těžko říct, kdyby se lidi o zuby starali, tak zubaři nemají práci. ;)
I don't know and I don't care.
14:17
Satan__666: Re: Satan 13:05
silhouette
To While13:50
I jako trapný hospodský vtip je to hloupé.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:59
While: Re: Satan 13:05
While
To je dobře, protože se nad tím můžeš zamyslet. Pokud se lidi o zuby začnou starat, tak se jim sníží počet pacientů a frekvence návštěv. S tím souvisí i přísun peněz od těchto lidí. Holt, ne každý žije v dokonalém světě dobra, kde všichni dělají svoji práci pro zábavu nebo jedn tak z dobroty duše.
I don't know and I don't care.
17:00
While: Re: Satan 13:05
While
A že jsi zmínil zrovna zubaře. Firma pro kterou dělám, je s tímto oborem velmi úzce spojena. A můžu ti z vlastní zkušenosti potvrdit, že zrovna v tomto oboru se soustředí obrovské procento sebestředných arogantních parchantů, co je zajímá jediné. Takže poznámka je na místě.

Ano setkal jsem se i se slušnými zubaři, ale obvykle jsou to ti staří, kterých rapidně rychle ubývá, protože umírají nebo odcházejí do důchodu. U těch nových, co aktuálně otevírají ordinace je to velmi málo. Ti nový s titulem MDDr jsou převážně jen idioti, pro které jsi póvl.
I don't know and I don't care.
18:03
Satan__666: Re: Satan 13:05
silhouette
To While 17:00
Vím, že to není až tak statisticky významné, ale v mém okolí (tedy včetně mého poměrně dost mladého zubaře) je to naštěstí jinak. Dokonce tu má někdo z rodiny od kolegyně i soukromou praxi. To ale stejně nemění nic na tom, že si tímto nepomůžou.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:01
Satan__666: Re: Satan 13:05
silhouette
To While 15:59
O to se ale opravdu neboj.
Zubař (a nejenom on) má dost práce i bez našeho přičinění. Zkus se ho zeptat.
To je opravdu jenom hloupý hospodský vtip, že ti doktoři budou lámat nohy, aby měli práci (nebo ajťáci úmyslně dělat chyby v počítači, aby neumřeli hlady).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:14
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe 15:55
Mimochodem: Taková malá nápověda (s ohledem na diskutované téma, není to definice): Uživatelské znalosti jsou ty druhy znalostí, které nezařazujeme mezi ty vyšší - třeba administrátorské znalosti. Zjednodušeně řečeno, překryv mezi "IT znalostmi" administrátora a uživatelskými znalostmi může být poměrně dost malý. Protože administrátor zase nepotřebuje některé z těch znalostí, co potřebuje uživatel.
I proto je nesmyslné tvrdit, že chci po uživatelích, aby uměli, to co má umět admin.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:12
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
Problém je hlavně v tom, že dnes hodně lidí místo toho, aby se naučili s věcí dobře a efektivně pracovat - tedy aby SOBĚ (pro ty méně chápavé) ušetřili práci, raději mají hromadu výmluv.
Pokud má někdo něco v popisu práce, musí to dělat on. A buď to dělá rychle a příjemně a nebo se s tím moří - a když je moc pomalý a neschopný (třeba si přečíst manuál k používanému programu), tak o tu práci může i přijít.
PS: A aby nedošlo k mýlce: Nemám na IT žádné "papíry", oficiální vzdělání mám v úplně jiném oboru (pokud v to nepočítáte to, že jsem kdysi dávno chodil do elektrotechnického kroužku a dělali jsme si tam M.A.R.S.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:19
While: Re: Já měl tuhle problém
While
Ovládat ji umím, ale z patnácti programů využívám tak dva. Ostatní jsou absolutně zbytečné.

U auta je to to samé, když umí ovládat volant, pedály a řadící páku a taky ví co do toho natankovat, tak víc k řízení TEORETICKY k řízení nepotřebuješ, k čemu ti je, že víš, jestli existují dva druhy motoru a jaký je mezi nimi rozdíl? K řízení je ti ta znalost úplně k hovnu. Od toho jsou jiní lidé.

Už vidíš tu analogii? Efektivní využívání, zajímalo by mě, co si pod tím představuješ, z toho co jsi napsal jsem vyvodil, že si myslíš, že lidé, co používají pc jen pro zábavu a obyčejnou kancelářskou práci jen mrhají potencionálem stroje,...
I don't know and I don't care.
16:22
While: Re: Já měl tuhle problém
While
Aj vloudilo se mi tam dvakrát k řízení. :)
I don't know and I don't care.
16:23
While: Re: Já měl tuhle problém
While
A potenciálem,...
I don't know and I don't care.
20:48
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Zde si dovolím trochu oponovat.
"... k čemu ti je, že víš, jestli existují dva druhy motoru a jaký je mezi nimi rozdíl? K řízení je ti ta znalost úplně k hovnu."

Dnes už se ten rozdíl samozřejmě díky např. TSI jistým způsobem rozmazává. Ale základní vlastnost benzínu je hlavně to, že abych dosáhnul vysokého výkonu musím motor nejprve dostat do otáček. Disel má naopak největší výkon při nízkých otáčkách. I proto jsou oba typy motoru různě spřevodované. Stejné převody by nevyužily plně výkon jednoho či druhého motoru. To záleží. Dle těchto základních charakteristik si kupuješ auto. Proto třeba mnoho "pracovních" aut má diselové motory. Pak jsou tady ovšem lidi, kteří to neřeší, jak říkáš ty a tak si koupí na stěhování (stěhovací firma) auto v benzínu. No, za blbost se platí.

Dále je také vhodné, já to považuji za nezbytné, poznat auto. Rozjet se na rovině (na bezpečném místě) na např. 100 km/h a pak dupnout na brzdu. Jakmile se naučís své auto respektovat a zacházet s ním, zachrání ti to i krk. Také jsou dobré školy smyku, kde tě naučí mít TVÉ! auto pod kontrolou. Při smyku tak třeba nevjedeš do protisměru a neohrozíš protijedoucí auto a když už, budeš mít čisté svědomí, že jsi udělal, co jsi mohl. Kamarád se před rokem dostal v zatáčce do smyku na náledí a jen díky této škole smyku zachoval chladnou hlavu a narazil do svodila. Věř tomu nebo ne, ale v tu dobu naproti němu jelo auto s párem ve středním věku. Ty mu potom pomáhali a volali záchranku.

Já za rok vystřídám běžně aktivně na 6 až někdy 8 aut. Myslím, že to pro tebe bude velkým překvapením (vzhledem k tomu, co jsi napsal výše), ale ke každému se chovám jinak. Sleduji každé auto, kde sedím za volantem. Nemůže mi být nic jedno a tím spíše, když vezu další lidi. Vždy za ně jako řidíč MÁŠ ZODPOVĚDNOST!!! SAKRA!

Před dvěma roky u nás 27 letý řidič zmasakroval 8 lidí a z toho 5 zabil. A víš proč? Měl 2.4 TDI a myslel jsi, že když má výkon, může ve 130 km/h předjet a stihne to. Nestihl. On bohužel přežil, ale ostatní ne. Mezi mrtvými byla dokonce celá rodina a dítě. Možná kdyby uměl auto ovládat a nezvyšoval si EGO reklamním "2.4 TDI = vysoký výkon", nic by se nestalo. Prostě nejenže neznal své možnosti, ale také neznal auto. Co dělá jeho výkon, když roztočíš motor, ztrácí výkon a on tak nestihne předjet kamion i přestože má ohromný výkon pod kapotou. Jako ano, ze 100% za to nemůže jeho neznalost, ale jeho naduté EGO. Ovšem ono to spolu velmi souvisí.

Fakt mě už štvě, jak tu jistí lidi neustále podsouvají efekt "... mě je to u prd***, hlavně, že to jede nebo že s to přehraje porno stažené z netu." NENÍ a už se probuďte a neplácejte takévé nesmysly!

Já vím, že mnohým lidem je vše jedno a vystačí si s "... no a co, hlavně když ... mě je to jedno." Vždyt to je špatná cesta, to nevidíte?

Jestli máš na mikrovlnce napsané Vitana nebo Frozen, je jedno, to ano. Je to jako mít Acer nebo Asus, to je také v tomto měřítku, které řešíme jedno. Ovládat ovšem musíš obojí, jinak je ti to k ničemu. Ovládat adekvátně dané věci.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
22:03
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
A to tě vážně nenapadlo, že si to někdo může koupit právě k vůli tomu pornu a víc ho opravdu nezajímá? A není to náhodou jeho věc? Adekvátně nejen věci, ale taky zamýšlenému účelu. Ty si to stokrát měj na fyzikální výpočty, ale já to mám prostě na hraní a třeba se vztekni :-)
06:32
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Když máš PC na hraní a máš základní znalosti a navíc umíš to své nadstandardní velmi dobře, tak je to v pořádku. Na to nevidím nic špatného.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:10
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe 22:03
"Já si budu dělat co chci a ostatní se třeba vztekněte." To je mentalita tříletého dítěte.
Pak se to ještě vrací v pubertě a pak někteří dospějí (někteří si jen myslí, že jsou dospěli, protože mají porno, ale to je zase jiné téma).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:48
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Děkuji za korekci mého chování, šéfe Earle. A teď vyskoč.
16:58
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To CN16:48
Tys v tom příspěvku mluvil o sobě ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:11
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
V poslední větě ano. Mám za to, že z kontextu je to poznat.
11:40
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
Aha, tak tedy vyskoč.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:48
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To CN 16:48
To spíš bylo vyjádření obdivu ke tvým mimořádným argumentačním schopnostem.
Co si děláš se svým počítačem je totiž opravdu každému jednu.
A jestli ho máš jenom na hraní taky.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:29
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Až vám dvěma bude opravdu jedno, co kdo dělá se svými věcmi, to Lamer zajde na úbytě...
18:37
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
... a až vám dvěma dojde, že zajímat se o věci, je lidské a je to to, co dělá lidi lidma, říše nižších živočichů ztratí zase své druhy.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
20:39
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Něco podobnýho říká moje babička, když se jí ptám, jestli opravdu potřebuje vědět, co měla sousedka k obědu. Jenže ta vyrůstala na venkově v době, kdy tohle všetečkovství bylo normální, takže u ní se to dá pochopit.
09:02
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Nevím na koho přesně je to reakce, protože o tomto jsme se tu nikdy nikdo nebavili... Každopádně bude lepší když si založíš nové vlákno s novými poznatky.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
10:05
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe 18:29
Já se zajímám o své okolí, ale nezajímám se o tebe (jelikož se v mém okolí nenacházíš).
Proto mne mate, že se často ozýváš, jako by tady někomu na tobě nějak bůhvíjak záleželo.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:06
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
A také pevně doufám, že Lamer stojí na pevnějších základech...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:37
ESESEL: Satan 10:06
ESESEL
Pevně doufat můžeš, ale faktem je, že u tři dny staré hlášky zatím hlasovalo 12 lidí, tak to asi nebude nic moc...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
06:50
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
To bude spíše to hláškou.
Ale jestli má Lamer opravdu stát na mých příspěvcích (a něčích spamech), tak to ať ho raději zakonzervují jenom jako archiv hlášek.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
06:51
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
*tou
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
20:45
ESESEL: Re: Satan 10:06
ESESEL
Za poslední dva týdny celkově žádná hláška a jeden komentář. Hláškou to nebylo... ;-)

Ale s Tvým přáním si dovolím nesouhlasit, už jen proto, že (minimálně podle mě) stál lamer na něčích spamech vždycky (minimálně co sem chodím, od asi 2008-9)...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
12:34
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
Já každému příspěvku neříkám spam.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:52
ESESEL: Re: Satan 10:06
ESESEL
Já taky ne, přesto si za svým původním tvrzením stojím.

Jinak jsem rád, pokud Ti to ticho tady vyhovuje. Alespoň někomu. Jediný další, kdo psal, že ho to baví, je Sova, a ten k tomu má, přiznejme si, poněkud sobecké důvody...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
14:40
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
Tím jsem chtěl říct, že úplné ticho nevyhledávám - to bych asi nechodil nechodil na web.
Ale stejně tak, jak si filtruji reklamy, abych se mohl v klidu soustředit na obsah, mi vadily naprosto přesovospamované diskuse v poslední době tady. Tvůj názor se ani změnit nesnažím. Mimo jiné právě proto, že toto je jen názor, ne žádná fakta, a tím pádem je rozdílnost (názorů) vítána (na rozdíl od překrucování fakt - tam se hádám).

PS: Úplně odjinud: Už jste tím někdo jel ?
https://www.lamer-doprava.cz/
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
23:09
CarpeNoctem: Re: Satan 10:06
CarpeNoctem
No, ale ono jak se ukázalo, když vyštípeš spammera, tak rázem není co filtrovat. Kdo by to byl čekal, žejo...
10:50
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
Jo, a když se napiješ, tak nemáš žízeň.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:22
CarpeNoctem: Re: Satan 10:06
CarpeNoctem
Pointa ale byla, že to tu tak nějak očekávatelně chcíplo. Sorry, já zapomněl, že nemáš představivost.
15:59
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
Chcíplo to tu už se Sovou.
A tvoji představivost bych mít opravdu nechtěl, připomíná to spíš blouznění, když si vždycky představuješ, co jsem napsal místo toho, aby sis to jednoduše přečetl.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:03
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
Můžeme totiž vést debilní slovní přestřelky sami, na to Sovu evidentně nepotřebujeme.
Stačí např. napsat klíčové heslo:
"Hráči jsou úplní kteréni." a Lamer hned ožije.

Teď ale vážně:
Myslím si, že by se tu měly hlavně objevovat nové hlášky a o nich vést diskusi.
A to Sova ani nikdo jemu podobný neovlivní. Lamer přeci existoval i bez Sovy.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:24
CarpeNoctem: Re: Satan 10:06
CarpeNoctem
Tak určitě...

To by se tu ale ty hlášky musely objevovat krapet častějc. Za současný situace se tu buď budem bavit o něčem jiným, nebo tu bude ticho.
17:56
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
Nejsou hlášky - nekomentuje se. To mi přijde docela přirozené.
Občas se dá připsat i něco k náhodným (když to není zrovna odpověď na otázku, která je už pasé).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:15
CarpeNoctem: Re: Satan 10:06
CarpeNoctem
No, tak si tu přirozenost užívej, máš ještě tak 14 dní :-)
19:13
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
Přirozenost si opravdu užívám.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:28
While: Satan 10:06
While
Já ti nevím, posledních několik diskuzí co tu koukám stojí na Sovovi i když tu není. Asi ten základ bude. ;)
I don't know and I don't care.
08:53
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
Takže pokud se Sovovi něco stane nebo se nevrátí, je po Lamerovi. Jak smutné...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:49
While: Re: Satan 10:06
While
A tak když se nebudeme bavit o něm, tak přece vždycky můžeme označit nějakou sortu lidí jako chudáky. :)
I don't know and I don't care.
11:33
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
A to už opravdu jiné téma neumíme?
To bychom pak měli za chudáky označit sami sebe.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:12
While: Re: Satan 10:06
While
Ještě umíme politiku, ale o tom se taky nedá bavit věčně.
I don't know and I don't care.
13:21
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
Ne, politiku ne, prosím!
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:27
While: Re: Satan 10:06
While
Fajn, pak je tu gramatika,...
I don't know and I don't care.
13:36
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
To už je lepší. Ale rozhodně to chce něčím prokládat.

Ono někdy diskuse typu:
<a> Oběvil jsem lék na rakovinu a AIDS!
<b> Píše se objevil, ty debile.
Je taky dost nešťastná.
Poprosíme adminy o speciální korekční sloupek, aby tyto druhy příspěvků nerozbíjely vlákno diskuse.

PS: Ještě k mému označování, ještě zavádím další symbol pro nezávazný spíše "laškovný" (nenapadlo mne zrovna lepší slovo), tam bych dal třeba značku :)
- viz http://www.lamer.cz/quote/39584#comment_425347

Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:43
While: Re: Satan 10:06
While
Tak pokud je to do očí bijící hanebnost, tak se k tomu musí člověk nějak vyjádřit.
I don't know and I don't care.
23:30
Satan__666: Re: Satan 10:06
silhouette
No vždyť jo ...
<b> No, to je výborné!
Ale možná ses z radosti přepsal a místo "objevil" jsi napsal "oběvil", což mi trhá oči.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:08
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Protože často píšu v první osobě? A protože se mě občas nějaká ta zobecněná diskuze třeba i nějak týká? Já myslím, že to bereš zbytečně vážně.

Neboj, že jsem ti já jako osoba ukradenej, je mi jasný, a plně ti to schvaluju. Ať tě ani nenapadne chtít na tom něco měnit :-)
19:56
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
No, nevím, jestli bych měl takovou nezkrotnou potřebu reagovat třeba na příspěvek "kdo má teď na sobě černé tepláky je méněcenný", i když by se mě to týkalo...

PS: Měnit to rozhodně nebudu dříve, než to, co děláš, bude mít na mne nějaký reálný (a ne pouze potenciální) dopad.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:07
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Tak zrovna proti tomuhle bych se ozval proto, že je to blbost. Nezávisle na tom, jestli by se mě to týkalo :-) Což ostatně platí i o některých jiných výrocích, co zde v poslední době zazněly.
21:19
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
Máš pravdu, o tobě jsou tu samé blbé příspěvky ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:57
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Tady je blbých příspěvků...o všem a o všech :-)
22:08
While: Re: Já měl tuhle problém
While
Dobrá, řeknu to takhle, všiml sis mých velkých písmen v předešlém příspěvku? Asi ne, takže jinak.

Samozřejmě zhlediska spotřeby a výkonu a síly záleží na tom, co si vybereš, ale v konečném důsledku, je ti ta znalost úplně k ničemu. Záleží na tom, jak moc to auto chceš využívat viz odstavec níže.

S třetím odstavcem souhlasím, že musíš vědět, jak se chová na silnici, jinak jsi nebezpečný. Ale to tě naučí jízda s tím autem a sžití s ním, ne nějaká technická znalost z manuálu nebo načteno z internetu a rozhodně ti v tom nepomůže, že víš, co za motor, značku rádia, navigaci, jaký potah křesel nebo jestli v tom autě máš klimatizaci! Tohle je ti v KONEČNÉM důsledku fakt k hovnu, protože je to stvořeno, pro to aby tě to dovezlo z bodu A do bodu B, jak a co v něm chceš využívat už je tvoje věc. Ale základní účel všech aut je stejný. (Pokud to někomu stačí, tak prosím.)

Čtvrtý ostavec, nechápu proč by to mělo být překvapením. Když dostanu nové auto, tak nejedu jako hovado. Vím, že se každé auto chová jinak a já ho neznám, takže se s ním musím sžít viz odstavec výše. Ano, za lidi v autě mám zodopovědnost, proto taky když tam někoho mám, tak jezdím opatrněji než sám.

Takže pátý odstavec, ten je trochu mimo, ale dobře. Pokud je řidič debil, tak tě žádná znalost i neznalost svého auta nezachrání. Má jezdit podle předpisů a nepředpokládát, že to auto zvládne, důležitá je zdravá důvěra v auto a s rozumem, ale když je někdo debil, tak jako debil i řídí a může mít auto jak silné chce a vědět o něm co jde.

Šestý odstavec, holt každý má jiné nároky na život a někdo se spokojí s málem, protože od toho víc nepotřebuje. V tomhle je rozdíl.

A závěr: Ovládat adekvátně ano, ale adekvátně k tomu, k čemu je chceš použít. Nemusíš znát 70% funkcí a problematiky a alternativy, pokud ti stačí k uspokojivému fungování jen 10% procent potenciálu a jeden stroj co to zvládne.
I don't know and I don't care.
06:30
Nasty2: Re: Já měl tuhle problém
Nasty2
Ono právě občas projít manuál neškodí a už vůbec ne seznámit se tak s funkcionalitou, kterou můžeš v reálu na autě někde stranou vyzkoušet. Ve firmě jsem měli větší dodávku a ta měla funkcionalitu "asistent při rozjíždění do kopce". Fakt dobrá věc, měli jsme naloženo 1.8 tuny a při rozjedu jsi, při správné práci nohou, měl auto na 1 - 2 vteřiny "zabrzděné" a rozjel ho bez couvnutí. Nemohlo se tak stát, že jsi začal v prudkém kopci couvat a někomu počochnil přední masku. O tomto nikdo ve firmě nevěděl, dokud jsem jim to neřekl. Tohle prostě z praxe nezískáš, nezjistíš. O tom musíš vědět, někdo ti to poví, musíš se zajímat apod. Do té doby se všichni rozjížděli přes ručku a ničili tak spojku a jedna holka to opravdu do někoho nacouvala, naštěstí se nic nestalo.

Vtipné bylo i to když jsem nasedl ke kamarádovi do auta a svítila mu na ovládacím panelu kontrolka ESP. Když jsem se ho ze srandy optal, proč má vypnuté ESP, jestli jako prý rád jezdí smykem. Odpověděl, že neví, co to je a že o to asi zavadil a ten čudlík od té doby svítí. WTF?? Zde je právě ten problém, co řeším. Nemusíš vědět, že:

"Elektronický stabilizační program, označovaný zkratkou ESP z anglického Electronic Stability Program, je rozšíření funkce systémů ABS a ASR. Program pomáhá stabilizovat automobil pomocí přibrzdění některého z kol a omezením výkonu motoru (tedy snížením kroutícího momentu) například při rychlém průjezdu zatáčkou."

To je ti totiž vážně k prdu nejen při jízdě. Ale musíš jako řidič vědět, jak to funguje a jak se auto chová bez té funkcionality a s ní. A je mi i jedno, jestli výrobce čipu té řídící jednotky je Samsung nebo Intel.

Prostě když máš v autě rádio, klimatizaci apod. to není nutné znát, ale to řešíš úplně odlišné věci než o které jde mě. Ale MUSÍŠ povinně znát (či se o to zajímat, když už ti to někdo poví, že to auto má), jak funguje ABS, ESP a další systémy a je úplně jedno jestli jezdíš 200 metrů do obchodu nebo 1200 km do Nizozemska. Jsou to systémy, které ovlivňují nejen tebe, ale když dojde na lámání chleba, tak i ostatní účastníky provozu.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:06
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To While 16:19
Takže se mi zdá, že jsi to pochopil.
Seznámil ses s ovládáním, poznal jsi programy, vybral sis nich ty, které potřebuješ a ty které ne. Prostě normální postup.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:54
While: nasty2 6:30
While
Mluvíme tu o základních znalostech. Pokud musíš otevřít manuál, tak už to úplně základní znalost nebude. :)
I don't know and I don't care.
14:19
Satan__666: Re: nasty2 6:30
silhouette
To While13:54
To je dost nesmyslná definice, kterou bych mohl použít i proti tobě.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:22
Satan__666: Re: nasty2 6:30
silhouette
Navíc, pokud se jedná o manuál k programu uživatele, je to pořád záležitost uživatele, ne správce. Třeba program na účetnictví. Ajťáci většinou nejsou účetní. Často mají jen ty své administrátorské znalosti. Dokonce nemají ani moc didaktických nebo společenských dovedností, jsou to takoví technicky založení jedinci (a je o tom i hodně hlášek na jednom nejmenovaném webu).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:04
While: Re: nasty2 6:30
While
Ach jo, pro mě za mě,... Klidně to proti mně použij. ;) Já to vzdávám, tohle stejně nemá cenu,...
I don't know and I don't care.
16:59
Satan__666: Re: nasty2 6:30
silhouette
To While16:04
Cenu to nemá, protože se nesnažíš diskutovat k věci.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:18
Nasty2: Re: nasty2 6:30
Nasty2
Povím vám děti pohádku, pohádku o hloupém Honzovi, kolik jich na světě běhá.
Pohádka se jmenuje "Všechno je mi jedno... aneb jak nám argumenty došly..." :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:05
Nasty2: Re: nasty2 6:30
Nasty2
S tebou bych se chtěl potkat u soudu. :-D No víte, jakmile na to potřebujete knížku (sbírku zákonů), tak to asi základní znalost nebude a tím pádem to nemusím řešit. Přiznávám, že asi žiju v jiném světě, než je tento, ale to ty taky. Mi vysvětli, jak asi chceš ty znalosti získat? Stáním před bakomatem se slovy "bankomatku dej penízky, bakomatku dej penízky, dej prosím dej." :-D Jsi mě dostal :-D a víš co? Jdeš na lamera! :-D ty si post lamy zasloužíš.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:42
CarpeNoctem: Re: nasty2 6:30
CarpeNoctem
EMO is back!
16:47
Nasty2: Re: nasty2 6:30
Nasty2
Yeaaah!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:26
Satan__666: Re: Já měl tuhle problém
silhouette
To Carpe: Já jsem právě čekal, že tu uvedeš nějaké důkazy, že Nasty2 neoprávněně generalizuje. Moje zkušenost nic takového nenaznačuje. Ani prameny v opakovaně doporučovaných knihách (Digitální demence, Odpojený muž nebo Nebezpečná mělčina či kniha s velmi pěkným slovenským názvem "Najhlúpejšia generácia").
Myslím, že důkazní břemeno leží na někom jiném ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:17
CarpeNoctem: Re: Já měl tuhle problém
CarpeNoctem
Sorry, kdybych sem postnul něco z dat, která mám k dispozici, tak jsem zítra na pracáku. Budeš se muset spokojit s mou zkušeností.
18:53
While: Chyby
While
Sice jsem si myslel, že jsme se už opravami gramatických chyb přestali zabývat, ale někdo mě tuhle upozorňoval na chyby. Takže pro grammar nazi, těch chyb jsem si vědom. Minimálně tam jsou:

Tipy na netu nepomohly*
Po pár vzteklých nadávkách*

Píšu na telefonu a většinou to odpálím, než si to po sobě přečtu. Díky za pochopení. :)
I don't know and I don't care.

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6341 dny

Hláška #2256

<Ichey> musím vymyslet rozlučkov


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.