Detail hlášky #48410

<a> prej rozlozitelny tesco tasky..
<b> a co jako?
<a> se mi rozlozila svine uz cestou z nakupu :D
<b> to potesi xD

Komentář: urychlenej rozklad?

Informace o hlášce

Datum přidání: 6. 7. 2010
Kategorie: Hlášky
Autor: verda77 (34 hlášek)
Hlasování: Vitas, Lida79, Chosee, Januska, WhiteDragon, HitmanCz, pulsi, Jaiferiss, zooner, Miruska23, Foo_Fighter, darkhstar, Waal, misule, OmeGa, bezdulka1, paapi, Lynn, kormus, Ellene, Lethys, Kahol, Dany0, mmax, srnka, SkweerookL, Morv, _m0p_, Atlantis, tunri, Blackshadow, donny, Jumbo, Dejf21, Anti, necro, Tokr, DeTe, saft, profa, DeathsDream, kakino1991, user1234n, robbo99, Evidence, Inf1n1tyy, carlos05, e-litt, Myska, kocicak, Najia, kukurica, Rutule, dukate, Qwesty, vlademon, KarlosLP640, cor-z, M4rtin, merlouska, Lu, arxarios, Vlk, ladys91, zuxik, Monty812, bosorka, DMRaper, KaseO, Shark94, ninny, kubeek, Evzenecek, HOLAS, Danik02, rain, Oky, Danny991, Batrachus, lerra, Kukindoo, phonzik, Net0peer, colin, wegas, palu, WaRi, Goues, WikeCherry, Kolikokoli, verda77, MartinezZ, trepka, akroma, simpanz21, Idril, Matekiller, kajus, madog, soustruh, Mat3s_, sliwowitz, Dx, Unable, DrifT, bitter_lollipop, Morho, Thor, despy, Claricia, krutoslav, ruslandsm, kecal_op, 3niti, Martas700i, chachan, Lei, vafliik, lobster111, reviles, smejdy, Liman, Lussyk, RedFred, Accept, Diefly, serub, NINX, frodlas, SkyHaven, Kolouch, Marthy, kadibudka, Groove, Moleek, ychty, Acorp, krisikowa, HollyFury, johny, Derfight, Jehudo, mopak, Denebola, reep, puki, Vralis, assim, matyXXzz, BlastFX, Kosec, skeblik, czHONAN, _CJ_, Wauder, Nashee, Tonco, 350ztom, George, wik, koso, evee, zakolu, SmithF, Wery, DAran, Sweetus, hrusho, TOxIC, koreN_, tomako9, mhx47, baik, KUKAHOJ, Wabbit, horry, Ghostik, Thargas, LordUfo, ciakval, Lamer666, Gr3En, blueW200, Mervin, Setix, renca84, Deefik, xx-panda-xx, luciferrus, tomeo, zgrossl, Willow, Ozzy, DMDave92, Bubu, DzonyGate, LucoLoss, Zippy101, Royce, RampaMekKvak, Ciko, Severina, Caaslav, kollma, Jimpi, GiGaB4yt, Sniclman, Umaadaak, Reee, divinity, Jarkul, Moskva, RoGu3, fatpiq, Neuromancer, frenkii, FelcL, love--sucks, dwander, Fletstler, Crazy_Ivan, AMD, ToRtiK, DakuHonoo, japan, ScOrPiOn9, Daeron, KaMilka, mtmccox, fatalixi, El_Presidente, Sargon, qwertzuio, LukeUp, Setton, Dorflow, Nekromancer, BC, BaRuSHkAA, goosepd, Shou, OpaGe, Kosturik, zvejkaL, Kenny, Snorri, Kratter, zouzwik, sendvo, pugs, JCM, Jadro007, bambuss, stenli, inkara, ScrappyCoco, Pardio, RedDragCZ, Dreamer1425, Lookas, incucu, Dalchio, Krysoletka, Nipac, Gorkil_the_goblin_king, q, chinnin, ramon, Jakubs75, iwka, Dejfa, kitharka, Se7h, maara, Treela, Ataraxia, koblih99, hakim, chylex, sark, czebrda, schoobi, kkubicekks, Orlan, TaoSK, tomikdvorak, Alphadog, Sobi, Mirator, Scartty, -TooM-, elvellon, fairman, hoppo, PikoPirat, Sarsaparillos, Miky8, timurek, Martincz, Frankiexxx, Evunka, NoxArt, phallus, SidiusM, Ferty, Firemage, Niaz, charssy, richard7854, KeeperX, wary, Andrel, N3mesis, pute, Wendeee, Lorkis, Pajasas, _Juan_, Cyberdragon, czebe, Kosta, serminator, TheOnek, AdammZ, BubblyBubble, Bilbo_Turambar, Lemra, rybitchka12, xdosta25, frlo, Ahoika, Mysteryes, Marsian, Hanzik, blow, Radek9, Dzejna, Remorseless, 11thpilgrim, Radeczek, -HoNY-, m4rky, Renee, webhead, silvergold, kenji, RadekJ, Mackie, arain, WaDa, anela, RikaAkira, Pepul, Griffon, Peterson-29, kejhal, JSH, Sobosss, mord_cour, CrazzYdiot, JP, killka, mmeridius, aalfred, Danol, mikehudak, fizl5, anezkaceska, Markuus, ScH0ll_kIll3r, welweta, nations113, AllOs, Kriz22, sostrangefornormallife, salve, DanBlack, Arinka123, cloxy, voogac, jansv, IgMen, BMJackal, tomcoko, t-fuse, Ondruch, LordPercussor, obr, z0nt0r, riwy, Eso_Rimmer, Amaranth, pompo362, Aero, potas, 8andrej8, twr42, Bumerank, Slay, mixer, libertine, josa, Pajusa, corwin_x, Smeegel, Bongo, LisaX14, Tomdeer, Charles, zelvak, j1rka, Bagr1, Vedugo, Amunak, Amaryllis, bartishe, Nevermore, JezdecForevus, wayne, Sally, Snake, Trelony, voliminal, vaclavaki, peca, ALiEN, kinodont, MariUsti, mickgyver, Petra51, ajwn, noizzi, Somzmeteny, Funin, redkaf, Kid, Jakuje, Asriel, matasek, Shano, HonzaRez, fernet, JohnDoom, gillan, Arnyc, hanzz, Naatchelniik, abouttabs, pitufo, Phanthomas, Leech, Fatal1t, Tomcz, diabllo, Snowy, Bondaska, manikmanik, Reiki, PatchmaN, Znicehonix, sea, Nuwis, susenka, florda, KrizovaN, kubile, Jozxyqk, zzuzu, PHrag, Libor222, Rimmoncze, sigma, splinak, EliEli, krumpac007, jewmi, wvojtas, Danecki, rikiki, Bart, beeeee, Xendrra, RodneY, Backup, fabiocz, wyDra, Metlina, MIRAK, cuskokos, Bety888, Tristy, link-in-man, ManSlayer, liunekira, buchvi, Qaken, Phate, bozk, shaggy, genius920308, yxta, Loxcom, Lukas63, mixhail, Braveman, wotas, SonnyX, Danixxx, grolldir, Jubox, Jeynka, petrvyleta, Stevecz, csefko, jerzi, ReginaPhalange, Cejda, TokaToka, rider911, Eriq, Kyblik, kamisu, Teena, SweetiQ, Misha1, Maddy, insaina, Beluga, Maestro, tausa17, kenamot, f_fabregas4, Ploki, Foxtrot, jinis, rosoll, barney33, MillwallFC, xbart, Tutanken, pepo204, DiNeRo, Brickman, kapybara, Speedlo, CZ_StRider, eriny, kazlik, unchained, Nicknad, Pavilion, Kohaves, Mungo, yackiee, maireadcz, simonqa, Mulisha, Lord_Iswene, Mr_Radix, Schyzis, hAssassin, UnLiMiTeD, Witek, Saga, tromf, Mysharr, elone, DragoonX, deemarc, anthanik, domvala, Wimpo, janko52, YOYO, Skay, fifik87, Polymorph, wailord, Aya17, Alfie, mrna, Zurix, llonm, bumbik, Ondra_99, duchypuchy, Niika69, queeny31, TakZnova, dejdy, aralab, Sheprd, SpeOp, chudst, Altair, soony20, tritecky, animal717, Laire, tocra, BearPeter, Invader, R4c3rCz, srobka, besanek, Korialis, lliijjoonn, tristaver, Krustiik, Lugi, JerichoBM, Deneb, SantaSatan, DarthOptimus, Sinistra, 8laz3r, Nausike, jurda, sirarag, stalucie, Sangi, TunniQ, Leanne, wiwinka01, Mimalu, sakrauz2, Quentin, petrous5367, zzuzi, mike2406, Melian, DARTHPraetorian, Majesty1982, Ruprecht, Spiiiidy, repley, smrduty_kojot, Tikov, Euriass, albona, jfk, Derevin, Katharine, zulik, vasek004, Lorandel, czKarlos, Matesss, creab, medo24, Kalani, Vevoda_Wolf, czaki, jursmi, marsu7, Chapi, Eveni, Becher1, crooty, rendlik, Baris, aewin_cz, Ilidan, Marty008cz, Gobledon, lentiilka, pan-je-blbec, herodes555, barbush, Awenis, kojak, nepoveda, Matrin, bkbosorka1, spiderpig, TomEF, crapper, Gasert, Hroner, tejpek, Metodej, Skoll, Cinvor, Crix, nevim333, Ella, Stevecek, DJ307, Kethryn, jogino, Katand, dohaje, freferg, Hamagen, Metzgermeister, Maty991, lennygt500, Marcus7, Atanono, Cercly, srayzka, Blanch, calexman, Wojda87, 3wl4k, Liquor, praha505, Cubis, Goodlike, BahnoCZ, staccey, Astaroth, kudli, Coolak, killercat, Anfy, brutal_revenge, matrix17, Einhasad, Banan, KristynaK, Stickman, Michelle4, asdasd, papuce, Apophis, Sejsel, Kagero, AffoEx, shine, priba, LuciRoo, oprs, Daewiik, Beerius, WellBloud89, kapoka, Kwisatz_Haderach, Allka, TidO, Danad, KorYi, Komunard, Kapitan, piol, bradl3y, Morrigen, Elisabetha, Alcesia, Elgurth, mrMys, cenco89, Satan__666, Lee1503 754 pro a Datel, Alf, Harys, Sochi, DarkAngel, AnonymnaLama, drake, DanDan, Jana, lORD_Jajator, oOJoKeROo, Boomer, Sheppy, Frisbeeman, ubozak, Sotna[A], tepich, Hammer, Batux, Oris, Posky, Zidane, PIL, Recik, Ptolemaios, Sh4d0W, Soulman, J-RcZ, Rorschach, Michalowic, sukuban, nitram1234, Kapino, teplice, mickelangello, Alenka, bendercze, Sousuke_, robdrak, Beezer, Schmeeczko, Fenris, Hajcman, Rimmon, Sha-a-kaa, masozravapalma, skapatahaluska, Maranov, hocikto19, pes502, shaby, lu_kas, Ripper, yannush, Svorrok, Wlk, jezzy, pavelnop, Thab, Majkl26, magalhao, wgs, melgar, w3m, marp, MAGEman, troSKA, woski, binex, Lecco, Xerxes42, kesodni, mickell, Eurostoxx, Cernunnos, 3Run, keksa, martasko, Rimmer, Krencl, Mermeoth, Celer, hasahm, iantar, Zilin, Honza007, PajinkaKox, xificurk, Frenzy, millcEK, PavlinII, gensilver47, Zodi4c, grandimir, freaky_tomato, Winters, Kukac55, codex, lolkoko, Olorin13, mullDie, pepa1d, schneck, Suerte, Imzadi, filioo, alpov, chuckier, jas, Skodak, TomiG, djkouba, kapriiik, Eslinecka, niemand, Murk, h0das, wdev, petya, PeeKay, kajsd, Arathi, tenebre, malufima, pleswi, Darkenius, mirak2, xadamek, Lucky, makr009, steffyno, Tinnarr, Lahvout, ajgl, drcain, Sib, davis776, TooM, vojtech_t, celerek, Matthew^^, MIN, Lineman, Alve, redog, muzo, dorry, tomca, Lyachtu, griffin, chap, NiaWolf, Lidulinka, Lancelot33, pajus, CzechCloud, Jedule, jose, suah, Kolja82, MistrBuBak, McBobr, Elyv, Paul_SK, Frostys, holion, Ebigael114, Beast, branyk, Herda, CPY, Petur, Rithis, Hawk, kbtmichal, B-ree-m, Janca, Forty-, Alcarmo, MacHonzee, DrHades, zax52, Joanne, speedy89, sangrila, Trakat, HurychT, vbercik, julius, JuRoot, Flower111, Nick99, feErda, abracadabuda, Rexxar, O`Neill, Xan, jani_na, rocketdog, Macounek, rotten77, shitcool, miRamax^, Anethka, the_nigga_guy, fido63, Kung_Fu_Panda, Edu, nemo88, Georgo10, s4ndwitch, Mikeczcz, Yur4Y, bludi, martez, S4crifice, burundunguru, Garrus, Decado25, bounick, Ghofig, Los, Dan, Trigerog, RiBo, Freedom-soldier, bender, motlas, Draky, GH0ST, dorten, balone, miim, 33joe, Microft, MoiJe, Dryasdust, Flad, Gigabox, Ghormoon, matej21, snake2323, Rychlis, talirr, 1711, infi, furak, jing-jang, lilo, Erya, Tlustej, KairiRatten, tomzi, wh0c4re5, jamoje, tronda, Eduard, DZerZy, Nyan, gusto, Finer5950, melounovycukr, Sarka, Clipie, GreenDwarf, Neo, AdIg4l, Darmy, JoWood, Bejshark, DaWn, Zuza-chan, olejovka, cze2k, alik55, Schrodinger, Keeehi, super_jerk, Strop, akbelx, Vault, iann, Highlander, Luk4s, cooly, Shawk, JCube, alaqella, simply_v, jajazxbm, leos, agrimonia_eupatoria, Huge, Vincent, Al-ik, Dexter, Maailmameister, Kogaku, Gego, slawe, Wendigo, Crazyinka, MARSCH, huhulesny, teye, Meer, bartik09, Tephigue, Pista_Hufnagl, Lothias, Trny, jaja01, Nikeman, p858, Cassidy, Houp, Hans, JarousFCB, PinkFOX, Psycho_O, Traitor, kuras, Sed, HateMePls, Tceld, Ejmin, vinczenzo, Mishar, scarlaxx, FrenkyB, Lolek95, vaevictis, peanutka, razden, Zelvi, Metis, Edgarix, Piitr, carmine11, CarpeNoctem, psychous3, Tartalus, SmallMongoose, Annacerv
344 proti
V oblíbených: YumeOokami, desuk, Lucylle, Kachnickaaa, Numerion, sheppard21, pepiinaaa, WhiteDragon, lerra, trepka, Orlan, anezkaceska, DragoonX, bumbik, Altair, Spiiiidy, marsu7, srayzka 18 uživatelů
Oblíbenost: 65,87 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

13:05
Sochi: ehm?
silhouette
To samé se mi stává při každém druhém nákupu. A vkládám to sem pokaždé jako citaci? Nevkládám. Řiď se prosím tímto příkladem ;)
Řekl jsem snad, že mě to zajímá?
13:06
AnonymnaLama: Roztrhla sa ti igelitka, no uzsn...
AnonymnaLama
Roztrhla sa ti igelitka, no uzsne, MUHEHEHE LOOOL iksde.
Som retardovany, reagujte prosim na moje vystupovanie s ohladom na tento zavazny fakt. Za pochopenie dakujem.
22:17
Batrachus: Re: Roztrhla sa ti igelitka, no...
Batrachus
Igelitka není (aspoň ne v dohledu několika dalších milionů let) rozložitelná.
Já sem nepřidávám citace, abych vás nasral. Já je sem přidávám, abych vás pobavil!
22:36
insaina: Re: Roztrhla sa ti igelitka, no
insaina
neříkej .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:10
DanDan: Proto, když jdu ze školy, většin...
DanDan
Proto, když jdu ze školy, většinou si nákup strčím do baťohu. Chňa chňa chňa.
Ten s kapsou... Je zpět!
14:04
Ses: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
silhouette
Předtím, než zaplatíš nebo potom? :)
14:07
DanDan: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
DanDan
Až za pokladnou...
Ten s kapsou... Je zpět!
13:45
Mat3s_: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
silhouette
Jojo, nejdřív se to narychlo strká do kapes :))
Error 101: Signature not found.
02:27
nakopnuta_sova: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
nakopnuta_sova
Já i předtím a není to nic proti ničemu. Ochranka mě může akorát sledovat, jestli pak všechno vyndám a poctivě zaplatím a pokud ano, nemůžou mi nic. Pokud by si mysleli, že kradu, musej mi nejdřív dát šanci zaplatit a zasáhnout popřípadě až po průchodu pokladnou. Ne dřív. Takže proč bych si bral vozík, když si těch pár věcí můžu dát do báglu a jít rovnou ke kase :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:50
Satan__666: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
silhouette
Já jsem si říkal, že Sova musel být nemocný, když měl pár krátkých a věcných příspěvků.
Pak to ale evidentně vyležel a jsme zpátky ve s*****ch...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:31
CarpeNoctem: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
CarpeNoctem
A co přesně je na tomhle jeho postu dlouhýho a od věci? Když teda pominu, že je to zase necro, což tu ale není proti pravidlům...
10:41
Satan__666: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
silhouette
Zas až tak k věci to právě není. Pokud "k věci" neznamená, že je to v obchodě a s batohem.
Ty chválené posty BYLY krátké, výstižné a skutečně k věci.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:08
Nasty2: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
Nasty2
Já jsem toho názoru, že je na čase, ukázat, že si za svým postojem (názorem) stojím. Co Sovo?
Nejen dle Sovy je definice závislosti následující:
http://www.lamer.cz/quote/73919#comment_424505

Píšu tak rovnou k tobě Sovo. Nebudu mít žádné extrémní či přehnané nároky.
Zkus po dobu dvou měsíců na lamer.cz nenapsat ani jeden komentář. Když píšu ani jeden, myslím opravdu ani jeden. Vzhledem k tomu, jak jsi se kasal, že závislý nejsi, věřím, že obstojíš na výbornou.

P.S.: Jeden komentář jako reakci na mně či na Satana nebo Carpeho, ti povoluji. Ostatní pouze dokazují mé tvrzení.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
03:28
nakopnuta_sova: Nasty2 11:08
nakopnuta_sova
Na tobě, nejsa buzna, skutečně reagovat nebudu :-)

A jak říká While - cotokurvajezaavatartohleto?

K nastymu bez čísla: Jo, ruční košík taky rád používám, ale stále ještě existují superhyper, kde ruční košíky prostě k dispozici nejsou nebo jich je na celej krám asi deset, čili u vstupu věčně není ani jeden - a co včil? No než abych se trepal přes celej krám k pokladnám pro ruční košík s rizikem, že ani tam žádnej nebude, pač budou mít všechny zákazníci a pak teprv začal nakupovat, no na to se můžu... ano, přesně to :-)

A za druhé - jsi si jist, že "ruční nákupní košík" má kolečka? No... jak který... třeba zde: http://www.obchod-centrum.cz/obrazky/85288-PV-10002609.jpg kolečka nevidím, ať na ten košík koukám z jakékoliv strany...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:18
CarpeNoctem: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
CarpeNoctem
OP nadhodil nějakou myšlenku, Ses požádal o upřesnění a sova upřesňuje, jak to dělá on a vysvětluje proč. Jestli je podle tebe i tohle blbě, tak už fakt nevím. Vlastně vím, ale na hádky teď nemám náladu. Peace.
15:17
While: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
While
Já v tom vidím jediný zádrhel. A to že se Sova zase opakuje. Tenhle příspěvek už tu nedávno měl v podobném znění, když se bavili s Želvou, jak nakupují. Ale tady to mimo téma úplně není. Jen by nemusel psát pořád dokola to samé. :)
I don't know and I don't care.
15:43
CarpeNoctem: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
CarpeNoctem
Třeba sem teď po dobu dvou měsíců bude místo komentářů posílat hlášky. Na to bych byl docela i zvědavej :-)
16:34
Nasty2: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
Nasty2
Bože, existuješ-li, slituj se na námi!!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
17:04
While: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
While
Sice jsem měl něco podobného na jazyku, ale na druhou stranu použiji obvyklý argument zhrzených autorů. Číst tě to nikdo nenutí. ;)

A ten tvůj avatar mi leze na nervy. Jsem si rozklikl diskuzi a koukám na můj příspěvek. Než přeskočil, tak jsem přemýšlel, kdy jsem to asi tak psal. :)
I don't know and I don't care.
17:05
While: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
While
Ještě dotaz, co tě vedlo k tomu, že jsi změnil avatara na tohle?
I don't know and I don't care.
18:59
nasty: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
nasty
abysme ho poznali, az zmeni i nick.
nasty (představte si to psacím písmem)
07:39
Nasty2: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
Nasty2
Tak prvně mě napadlo, že se zamaskuji za brášku, ale pak jsem tento nápad smetl ze stolu a učinil takto.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
06:42
Nasty2: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
Nasty2
Musel jsem do zdejší diskuze vnést trochu rozptýlení :-) Taky mě zajímalo, jak moc se zde diskutující orientují dle avatarů. Dobrý ne? :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
06:53
While: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
While
Jako nápad výborný, docela mě to nadchlo, ale jinak je to fakt otravný. Právě z důvodu orientace jsem avatara ještě neměnil i když už to mám dlouho v plánu.
I don't know and I don't care.
07:38
Nasty2: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
Nasty2
Tak nyní nadešel tvůj čas změny avataru. Neboj, vložím si ho také do své prolínačky. :-D Nebude chybět! Slibuji.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
19:08
Satan__666: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
silhouette
Toto je přesně ten typ názoru, kdy není soulad nijak nezbytný.
Nejedná se tu o žádná fakta, ale opravdu o pouhý názor (navíc na dosti okrajovou, nedůležitou záležitost). Takže ani já nemám důvod k hádce.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:09
Satan__666: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
silhouette
To (19:08) bylo na Carpeho 13:18.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:04
While: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
While
Tohle Satane nechápu. Pokud někdo plácá jen tak kraviny do placu, tak je to snad jeho věc. Nemusí to být přece vždy nějaký hlubokomyslný intelektuální názor na úrovni. Je jen na okolí, jak si to přebere. Pokud dotyčnému nevadí že sebe dělat před všemi blbce, je to jeho problém ne?
I don't know and I don't care.
22:12
While: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
While
Tím jsem chtěl říct. Někteří lidé jsou prostě takoví, tak proč se je snažit změnit nebo se nad tím rozčilovat, když to evidentně nikam nevede a jen na to vynakládáš zbytečně jen hromadu energie. Je to jejich věc, jak se projevují.
I don't know and I don't care.
22:24
CarpeNoctem: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
CarpeNoctem
Nota bene na internetu, kde to nikdo nikoho nenutí číst. V reálu taky užvaněný lidi nemůžu vystát, když se jich nejde snadno zbavit, ale tady, když v půlce druhý věty zjistím, že mě to nezajímá, tak to prostě přeskočím...a když už to dočtu, ačkoliv mi bylo jasný, že mě to nebude zajímat, tak můžu nadávat leda sám sobě. Až takhle jednoduchý to je :-)
10:09
Satan__666: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
silhouette
To While 22:04
Tohle ale už vůbec nechápu.
Pokud někdo plácá kraviny, je to normální.
Pokud někdo plácne, že to jsou kraviny, vzbudí to rozruch.
PS: Sova vybočuje zbytečností nad všechny ostatní příspěvky v diskusích už dostatečně výrazně. Dokonce do té míry, že tvé "inteligentní" doporučení, ať si to nečteme je za hranicí realizovatelnosti.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:11
Satan__666: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
silhouette
Snad to vyřeší nějaký jednoduchý filtrovací skript.
Jsem zvědavý, jestli mi pak uteče pointa diskuse ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:21
Nasty2: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
Nasty2
Buď v klidu, na skriptu (vhodném řešení) již nějakou dobu pracuji, snad to v dohledné době dám dohromady a Sova bude pro mě minulostí. 'zlověstný smích'
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
10:14
Satan__666: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
silhouette
A ještě jeden dodatek (abych měl svůj oblíbený triplepost).
Já třeba do diskusí nikdy nepíšu to, co bych neřekl i v reálu. Prostě nežiju "více životů".
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:12
While: Satan 10:09 a 10:14
While
Když to podáš takto, tak s tebou souhlasím. Ale když to tak vezmu, tak není nic lehčího než ho ignorovat, nemusíme na to pořád upozorňovat, když už jsme to několikrát slyšeli. Tímto se moc od Sovy nelišíš, když pořád opakuješ to samé v bledě modrém a nikam to nevede. ;)

Co se týče tvého druhého příspěvku, tak taky do diskuzí nepíšu, co bych neřekl normálně. Možná je trochu lepší, protože si mám čas to rozmyslet a většinou nepíšu impulzivně, jak mi huba narostla, ale podstata zůstává. Ale vím, že dost lidí je na tom jinak a někdy je prostě lepší se s nimi sžít nebo je ignorovat.
I don't know and I don't care.
13:50
Satan__666: Re: Satan 10:09 a 10:14
silhouette
To While 12:12
Tato reakce na Sovu byla taky o dost jiná než ty předchozí.

PS: A když tě něco dlouhodobě irituje, tak se prostě párkrát neovládneš, ulevíš si a život jde dál ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:56
Satan__666: Re: Satan 10:09 a 10:14
silhouette
A na rozdíl od Sovy si evidentně nepotřebuji ulevovat až tak často.
Dokonce ani když sečteš moje a Nastyho invektivy, pořád je to hrubě pod desetinu.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:14
ESESEL: Re: Satan 10:14 a While 12:12
ESESEL
Já mám teda tendenci v textu celkově poskytovat informací více, protože
1) je možnost přečíst si to vícekrát - a tedy najít v tom to důležité, pochopit složitější pointu a tak,
2) je možné na to odkázat později,
3) to, že nějaká informace člověku, s nímž přímo komunikuji, bude k ničemu, neznamená, že nebude zajímat někoho, kdo tu diskusi bude číst později,
4) mám čas si to rozmyslet a formulovat to tak, abych to považoval za opravdu jasné a srozumitelné,
atd.

Což jsou mimochodem také důvody, proč obecně preferuji psanou komunikaci. Mluvená se podle mě hodí v podstatě pouze na věci, které vyžadují okamžitou reakci nebo prostě nějak spěchají, případně na věci tak jednoduché, že text není třeba.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:23
While: Re: Satan 10:14 a While 12:12
While
Docela výstižně napsáno. :)
I don't know and I don't care.
16:40
While: Satan 13:56
While
Já ti nevím. Sova tu sice nadává na celej svět, ale zdejší aktuální osazenstvo úplně nenapadá, pokud tedy není vyprovokován. V tomhle směru myslím máme mnohem větší míru příspěvků my (Já, Satan a Nasty2).

Jeho příspěvky jsou,... Jak to jen říct,... Inu pouze otravné, když se opakují. Většinou jsou to jen osobní názory, dotazy na zdejší "mrtvé" duše nebo zážitky.

Když čtu některé jeho příspěvky, tak mě taky "škrtí košile u krku". Ale chápu, že to někdo prostě neustojí, jen mi přijde a teď se neuraz, že je tu teď toho napadání trochu moc z tvojí strany a to mi taky úplně pod nos nejde. Akorát to může být jen můj pocit. A taky je to možná umocněno naší nedávnou diskuzí.
I don't know and I don't care.
17:25
Satan__666: Re: Satan 13:56
silhouette
To While 16:40
Jsem rád, že jsi mne přivedl k tomu, co jsem při vší té kritice zapomněl uvést.
Ano, je jednoznačné důležité plus, že Sova je něco, co by se asi nejlépe dalo označit slovem "hodný". Evidentně nemá potřebu ubližovat (a možná i proto na něj apeluji).
(Jsou tu i takoví, kde podobné apelování ani už ani nezkouším.)

Co je to, co mi ale občas nedá a musím se vyjádřit, se tu dost blbě popisuje a přiznám se, že mi i nějakou dobu trvalo, než jsem pochopil "co tomu Nastymu2 vlastně na tom Sovovi tak hrozně vadí". Pomohlo mi, že jsem poznal pár lidí s podobně (sebe)destruktivním přístupem v reálu a pak se poznání dostavilo velmi rychle.
Asi nejjednodušeji bych to nazval, že (některé) Sovovy příspěvky jsou velmi nekonstruktivní a především bez názoru. Ono to totiž jenom tak vypadá, že nějaký názor má. Ale (s výjimkou "chlapských klišé") tam vůbec žádné konzistentní názory nejsou. Odporuje si dokonce i v jednom příspěvku, v jedné diskusi i několikrát - a napříč hláškami už je to vůbec zmatek.

PS: Závidím ti schopnost "ignorovat", nebyla mi dána do vínku. Když jedu tramvají, všechno čtu, všechno slyším, nemůžu si pomoct.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:09
While: Re: Satan 13:56
While
Evidentně z něj máš podobný pocit jako já s tím rozdílem, že já s některými jeho postoji souhlasím.

Názory à la "chlapské klišé" nebo jak říká Nasty2 "hospodské názory na tchýně/manželky a jiné" nejsou ok a má tendence věci neskutečně nafouknout. Nemůžu říct, že by byl blbec, inteligentní evidentně je. Jeho problém tkví někde jinde on je a teď nevím jestli je to to správné slovo, asi "neotesaný" (tím nemyslím vychování ani vzdělání), jak říkám těžko se to popisuje.

Ale i přesto se mi nezdá jako zavrženíhodná osoba z toho jak se tu prezentuje. To mi na tom vadí, že tu akorát atmosféra zhoustla, jen protože tu někdo plácá pátý přes devátý pořád dokola a přitom to není rozumný důvod, proč ho hned hnát na pranýř.
I don't know and I don't care.
19:49
While: Re: Satan 13:56
While
Jen jeden zdejší uživatel mě napadá, co ten důvod má.
I don't know and I don't care.
16:29
Satan__666: Re: Satan 10:14 a While 12:12
silhouette
Ano, hlavní nevýhoda mluvené komunikace je evidentně v tom, že "vyšumí".
O to více bychom pak měli klást nároků na tu psanou...
Argumenty typu "je to JENOM internetová diskuse", "nemusíš to číst" (a tak podobně) mi přijdou dost "o ničem".
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:32
Satan__666: Re: Satan 10:14 a While 12:12
silhouette
A taky vždy neplatí úměra "více textu = více informací".
Mnoho takto dlouhých příspěvků (včetně těch mých) se pak zacyklí samo do sebe odporuje si konec od začátku (někdy i na několikrát). Jednosuše řečeno, chybí tam jak informace, tak pointa.
PS: Slovo "jednosuše" se mi tak zalíbilo, že vám ho tam nechám.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:46
While: Satan 16:29
While
Na tomhle se asi neshodneme. Pokud někdo plácá hovadiny, které mě absolutně nezajímají nebo se to nestalo součástí mého problému, tak se jimi přeci zabývat nemusím. Sroluju uši, zavřu oči a ty si plkej jak chceš. Absolutně nesnáším ukecaný lidi a ignorovat je, je ten nejlepší způsob, jak se jich zbavit.
I don't know and I don't care.
22:28
nakopnuta_sova: Re: Satan 10:14 a While 12:12
nakopnuta_sova
"Nemusíš to číst!" mi přijde jako argumentace zhrzeného autora.
A jak jsem tu včera (nebo to bylo dnes?) četl, že pokud tedy skutečně nejsem závislý, tedy ať dva měsíce na lameru zmlknu... tedy:

Tedy: Jde tu někomu o něco? Zda dokážu do 30/4 2018 nekomentovat?
Klidně.
Já to dám.
Ale co "dostanu" od dotyčného (myslím, že to byl Nasty2), když to dokážu?

Sázka je vždy o tom, že když vyhraju, něco se stane.
Když prohraju, stane se něco jiného.

Chceš se, Nasty2, či kdokoliv jiný, vsadit, že zde na lamer.cz nedám dva měsíce - tedy do 30/4 2018 - komentář?
Tak jo.
Ale o co?
O co, pokud si jste tak jistí?

Tak jo, jdeme do toho - celý březen ani duben sem nenapíšu ani písmenko.
Tak o co?
O co? Věříte si?

A aby se neřeklo, tak dokud se nedomluví podmínky sázky, tak sázku nebudeme počítat.
Ale od chvíle, kdy zde jasně potvrdím, že "do toho jdu", je den a čas příspěvku jasný... potvrdím-li to 3/3 17:15, tedy dva měsíce mého "držhubného" se počítají 3/3 17:15 - 3/5 17:15


Nabízím takovéto podmínky.

Když to nedodržím, uznám zde veřejně, že jsem závislý na lameru.

Když to dodržím... co za to, krom uznání, že "nejsem závislý"? Čím budu odměněn?

Nasty2? Nebo kdo tu první začal o závislostech?

Jak jsem řekl.
Vsadím se, že nenapíšu dva měsíce komentář na lamera.
Když vyhraju - a nenapišu - co za to?
Když prohraju - a napíšu - co za to, krom uznání, že "jsem závislý na lameru"?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:49
CarpeNoctem: Re: Satan 10:14 a While 12:12
CarpeNoctem
Teď dostaneš zjebáno, že je to zas moc dlouhý. Že ty nemáš povinnost se před nikým obhajovat a důkazní břemeno leží na obžalobě, to se taktně přejde. Nemůžeš vyhrát :-)

A za tejden si budou stěžovat, že tu chcíp pes...
05:49
While: Re: Satan 10:14 a While 12:12
While
Ale má pravdu. Proč by měl dokazovat něco jen tak, protože mu to někdo řekl, lidem které ani nezná. Jen tak z hecu? Něco dokázat? Já bych nějaké záruky a pravidla hry, jak postupovat, chtěl taky. ;)
I don't know and I don't care.
06:13
While: Re: Satan 10:14 a While 12:12
While
A jak říká nasty2, stát si za svým slovem? Pokud si dobře pamatuji, tak Sova neřekl, že není závislý na lameru. Takže o tom nemůže být řeč.
I don't know and I don't care.
07:05
Nasty2: Re: Satan 10:14 a While 12:12
Nasty2
Já jsem nezadal podklady k sázce, jen jsem vyzval Sovu, ať dokáže svoji definici závislosti. Lamer je vhodným kandidátem, protože z toho, jak tu Sova spamuje, může být jistá závislost patrná (je to můj názor a pohled na věc). Dále jsem také nikde netvrdil, že jsem o závislosti nezačal. Jen mám na ní odlišný názor.

Sovova definice závislosti:
"..., že závislý je ten, kdo si nedokáže tu kterou věc odříct, nedokáže se bez ní obejít a pokud ji nemá, je z toho mimo. Pokud si něco dokážu v pohodě odříct a třeba měsíc, rok nebo i třeba do smrti se bez toho obejít, nejsem závislý. "

Samozřejmě, můžeš můj příspěvek k tobě ignorovat a nemusíš mi dokazovat nic, jak říkáš, je to čistě tvoje věc. Pokud by jsi to ovšem dokázal, už by to o něčem vypovídalo (myšleno pozitivně).

Jinak napíšu níže takovou pěknou scénku, kterou jsem čekal, že zde nastane.

<doktor> Pane, vy máte problém s kouřením.
<b> Nemám, já můžu přestat, kdy chci.
<doktor> Tak postupně přestaňte. Začněte od pondělí příštího týdne.
<b> A proč bych vám to měl dokazovat?
<doktor> Spíše sobě to dokažte. Tvrdíte, že závislý nejste a můžete přestat kdykoliv, tak to pro vás přeci nebude problém, ne?
<b> A proč to mám dokazovat zrovna vám?
<doktor> Z lékařského hlediska mi přijde, že máte s kouřením problémy, jste na nikotinu závislý a tak si potřebuji ověřit, že závislý nejste a můžeme začít s léčbou z jiného bodu a nemusíme odbourávat i tento poměrně vážný problém, který by nás zbytečně zdržoval, pokud by neexistoval.
<b> Ale já zrovna teď přestat nechci a nevím proč zrovna vám to mám dokazovat.
<doktor> Dobrá, další kdo je na řadě, prosím. Nashledanou

Jinak to je vše, co k tomuto tématu píšu, protože jak je vidno, dle výše napsané scénky, zbytečná námaha. Pokud máš Sovo zájem, moji výzvu znáš.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:25
CarpeNoctem: Re: Satan 10:14 a While 12:12
CarpeNoctem
Vsadit se s ním ale teda nechceš, chápu to správně? Prostě: "esi ti záleží na tom, co si o tobě myslím, tak uděláš, co chci." Tak s tím bych tě poslal do hajzlu taky :-)
09:50
Nasty2: Re: Satan 10:14 a While 12:12
Nasty2
Ano, vsadit se s ním nechci, ani to nebyl záměr, to jsi pochopil.Druhou část jsi nepochopil, přečti si to ještě jednou nebo klidně dvakrát. Když to stále nepochopíš, vysvětlím ti to ;-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
10:15
CarpeNoctem: Re: Satan 10:14 a While 12:12
CarpeNoctem
Jedinej, koho tu zajímá, jestli je sova na něčem závislej, jseš ty.
Jedinej, kdo po něm chce, aby něco dokazoval, jseš ty.
Jedinej, kdo tu měl předem připravenou historku o tom, proč sova neuspěje, jseš ty.

OK, vysvětli mi to :-)
11:07
Nasty2: Re: Satan 10:14 a While 12:12
Nasty2
1. Tak jak to podáváš, je to velmi sporadické. Spíše jsem určitě jeden z mnoha diskutujících, kterého to zajímá, ale jestli jediný, to je otázka, na kterou asi odpověď neexistuje.
2. Píšu mu "zkus" a "pokud máš zájem" => zajímá mě to, vzhledem k jeho definici závislosti.
3. Ta historka není o tom, že Sova neuspěje, nečti mezi svými vymyšlenými řádky, čti, co já píšu. => je to obecná historka, kterou chci zdůraznit, že mě to zajímá, ale z jistých důvodů (viz scénka) na tom netrvám, aby tak Sova činil, což mimo jiné píšu na samotném počátku mého vlákna na toto téma.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:46
CarpeNoctem: Re: Satan 10:14 a While 12:12
CarpeNoctem
1) Těžko říct, no. Já si myslím, že jste jeden, maximálně dva. Třeba mě ostatní přesvědčí, že pravdu máš ty :-)
2) To nepopírám, ale pravidla mu stanovuješ ty a jeho podmínky odmítáš. A celou touhle estrádou má dokázat ne pravdivost své definice závislosti (což takhle ani nelze), ale to, jestli podle své definice je on sám závislej, nebo ne. Čímž se vracíme k bodu 1.
3) Historka končící stylem "kthxbai" působí přinejmenším ironicky.

Sorry, ale furt mám dojem, že tak úplně košer to není :-)
12:00
Nasty2: Re: Satan 10:14 a While 12:12
Nasty2
V pořádku, to je tvůj dojem ;-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:16
While: Re: Satan 10:14 a While 12:12
While
Já se doopravdy nechci hádat, ale přečti si svůj příspěvek prosím ještě jednou, ta poslední věta to trochu bourá, nemyslíš nasty2? Cituji:

„Píšu tak rovnou k tobě Sovo. Nebudu mít žádné extrémní či přehnané nároky.
Zkus po dobu dvou měsíců na lamer.cz nenapsat ani jeden komentář. Když píšu ani jeden, myslím opravdu ani jeden. Vzhledem k tomu, jak jsi se kasal, že závislý nejsi, věřím, že obstojíš na výbornou."

Předpokládám, že jsi myslel závislost na lameru, těžko by ti takhle dokázal závislost na alkoholu o které jste se bavili, že ji má. Takže pokud je to takto, tak nejen že to není pravda, ale zároveň to tomu příspěvku dává i jiný nádech. Samozřejmě je to i napsáno docela opatrně, takže se nemám o co opřít a je to jen můj názor.

Ale z toho co jsi napsal a celkového dojmu to spíš vypadá, že nechceš potvrdit Sovovu hypotézu, ale jeho závislost a něco si přímo na něm dokázat.

Na potvrzení téhle domněnky totiž úplně nepotřebuješ Sovu. dá se to zkusit na hromadě jiných lidí. I když chápu, že ti přišel jako vhodný kandidát.
I don't know and I don't care.
12:17
While: Re: Satan 10:14 a While 12:12
While
Nebo jsi tím myslel, že není vůbec závislý, když je to napsáno obecně? Pak lhal Sova, každý je na něčem závislý, ale myslím, že tato slova z jeho úst taky nepadla. :)
I don't know and I don't care.
03:43
nakopnuta_sova: Re: Satan 10:14 a While 12:12
nakopnuta_sova
Tak dobře. Už jsem sice pauzoval (řeklo se "jeden komentář povolen") a ten jsem vyčerpal, resp. zapomněl jsem, že jsem v něm mluvil o podmínkách a dokud se to nevyladí, že to nebudeme počítat.

Ke třetímu bodu - jo, činit tak nemusím, ale kdybych tě s tím poslal do háje, bude ti to akorát voda na mlejn s tvejma řečma o závislosti a to už mě přestává bavit. Já se za závisláka označovat nenechám, není k tomu důvod.

Klidně sem dva měsíce - tedy do 3/5 nenapíšu ani písmenko, tento příspěvek budiž poslední nebo maximálně předposlední, pokud k tomu ještě něco budeš mít a obrátíš se výslovně na mne.
A když to dám, sklapneš se svejma řečma o závislosti a veřejně zde přiznáš, že ses ve mně zmýlil, ano? Nejsem žádnej závislák a tedy se mi označování za tohoto zajídá. Komu by taky ne...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:57
Nasty2: Re: Satan 10:14 a While 12:12
Nasty2
Dobrá, pokud se ti povede vydržet tento "test" do 3.5., přiznám, že indície, které mě vedli k názoru, že jsi na lameru nejspíše závislý, jsou zcestné a neoprávněné. Samozřejmě obecně o závislosti vzhledem k tobě už mluvit nebudu, protože k ostatním nemám žádné reálné indície a tedy pro mě neexistují. Stejně tak přiznám, že v této věci jsem se zmýlil. Pokud "test" nevydržíš a porušíš ho, i tak to o něčem svědčí (v pozitivním slova smyslu), protože i přesotže se na to můžeš vykašlat, tuto zkoušku přijímáš. Samozřejmě také uznám, že si za svým názorem, ohledně závislosti, stojíš.

Howg!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
02:01
nakopnuta_sova: Re: Satan 10:14 a While 12:12
nakopnuta_sova
Beru.

Tedy pro upřesnění - protože odpovídám 4/3, budiž test počítán do 4/5. Řeklo se dva měsíce, tak dva měsíce.

Právě proto, že si za svým názorem ohledně závislosti stojím, výzvu přijímám. Mohl bych tě, jak zde bylo několikrát řečeno, poslat do háje zeleného, ale to by ti akorát byla voda na mlýn. A to teda ne.

Tedy budiž toto do 4/5 poslední příspěvek ode mne.

Zaznamenejž to někdo nestranný a hlídej to.
Carpe? While? Zelvi? Někdo jiný?

Ale to už je mi jedno.

Jak jsem řekl - do 4/5 pauza a nezkoušejte fígle typu "sovo, co ty na to?", to totiž není fígl, to je podraz a to se nedělá. Děkuji za pochopení.

Tímto vyhlašuji do 4/5 pauzu, kdo mi něco akutního chce, mám v profilu ICQ a koho to akutně zajímá, tedy 108 142 611.

Ano, Facebook také mám, ale chodím tam jednou za uherák a ani na to se nedá spolehnout, měsíc žádná čáka.
Na ICQ mne seženete vždycky. Neodpovím hned - nejsem u PC, odpovím až vaši zprávu uvidím.

Domluvil jsem. Howgh.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:28
While: Re: Satan 10:14 a While 12:12
While
Tak jo, kdo zastane místo hlavního kecala? :D
I don't know and I don't care.
19:19
ESESEL: Re: While 10:28
ESESEL
Musíme chodit chlastat někam, kde je wifi, pak nám to půjde pěkně od ruky... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
21:54
While: Re: While 10:28
While
Že bych se dal na dráhu profesionálního alkoholika? Pravda to mi v repertoáru mých závislostí a poruch osobnosti chybí. :)
I don't know and I don't care.
21:55
While: Re: While 10:28
While
Promiňte, přemýšlím nahlas. Obrazně řečeno. :)
I don't know and I don't care.
23:51
ESESEL: Re: While 10:28
ESESEL
Moc přemýšlíš, málo komentuješ...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
13:15
While: Re: While 10:28
While
Když já si neumím pomoci. :)
I don't know and I don't care.
06:46
While: Nasty2 18:57 a Sova 02:01
While
Tak abychom to snad uzavřeli, že? Nějaké vyjádření obou stran?
I don't know and I don't care.
12:40
nakopnuta_sova: Re: Nasty2 18:57 a Sova 02:01
nakopnuta_sova
Vyjádření... co mám říct jiného než že jsem navržené zvládl, tedy se nepovažuju za závisláka a neměl bych za něj být označován :-)

Nemám problém přiznat, že mě tady baví kecat a komentovat ptákoviny, často stoleté, ovšem dokážu si to odříct, když na to přijde. Prvních pár dní Lamer na liště záložek dráždil, ale tomu jsem odpomohl výmazem a pak už to šlo samo.

A dohledávat, co se tu kde za ty dva měsíce řešilo, moc nebudu, ona RSS čtečka má pokud vím jen jednu stránku, takže starší věci přes ni nedohledám... okomentuju co uznám za vhodné a bude :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:30
Satan__666: Re: Satan 10:14 a While 12:12
silhouette
To While 05:49
Už jsem se bál, že s tímto nikdo nepřijde.
- Já MŮŽU kdykoliv přestat!
- Tak to dokaž!
- A proč bych měl?
(Třeba proto, že ti nevěřím a jiný důkaz mě nenapadá.)
Ale, samozřejmě že nemá žádný skutečný důvod, aby jen tak na vyzvání kohokoliv něco dokazoval. Toto má smysl, když ti to řekne někdo, koho znáš osobně a má evidentně pádný důvod k pochybám (třeba tvoje matka, když je ti 14 nebo tvoje žena, když je ti víc).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:31
Satan__666: Re: Satan 10:14 a While 12:12
silhouette
Omlouvám se (za trochu matoucí) řečnickou druhou osobu.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:34
While: Satan 12:30
While
Ano, tak nějak, pokud to po mě bude chtít osoba blízká, nemám s tím problém. Ale tady bych ho taky poslal do háje. ;)
I don't know and I don't care.
13:06
Nasty2: Re: Satan 12:30
Nasty2
Onehdy jsme tu řešili tu závislost na internetu a fórech obecně. Poté v naší přestřelce jsme se bavili o definici závislosti, na které jsme se neshodli. Dále jsme se shodli, že Sovovy příspěvky jsou zde na lameru poněkud nešťastné a je jich opravdu moc ne-li přespříliš. Tyto indicie mě dovedli až k této myšlence.

Já osobně si tím nic dokazovat nechci a ani mě nejde (nenutím nikoho, zvláště pak ne Sovu), aby Sova něco dokázal, protože to já chci a tak on musí a do háje mě klidně poslat může.

K jeho závislosti mám svůj postoj, viz výše, ale samozřejmě to s jistotou říci nemohu.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:11
CarpeNoctem: Re: Satan 12:30
CarpeNoctem
- Jsi závislák.
- Já MŮŽU kdykoliv přestat!
- Tak to dokaž!
- A proč bych měl?

There, fixed that for ya.
15:28
Satan__666: Re: Satan 12:30
silhouette
Ano, to je zcela obecná a zkrácená verze Nastyho historky s lékařem.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:55
While: nasty2 13:06
While
Já si pamatuji závislost obecně, hry a alkohol. Možná to bylo tak jak říkáš ty (nepamatuji si vše), ale myslím že ne. :)
I don't know and I don't care.
16:02
CarpeNoctem: Re: Satan 12:30
CarpeNoctem
Jn, ale ten první řádek, kterej na celou debatu vrhá trochu jiný světlo, ti tam chyběl.
16:13
Satan__666: Re: Satan 12:30
silhouette
Byl to o jeden řádek kratší úryvek z imaginární debaty. Nemám pocit, že by se to tímto nějak změnilo. Ten první řádek se mění spíše podle okolností:
- Jsi závislý na kouření
- Jsi patologický hráč
- Jsi alkoholik
- Jsi feťák
- Jsi workoholik
...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:41
While: Re: Satan 12:30
While
Výborně, jeden řádek, teď už je ta diskuze fakt o hovně,... :)
I don't know and I don't care.
17:19
CarpeNoctem: Re: Satan 12:30
CarpeNoctem
Když on ten jeden řádek má dost zásadní vliv na to, kdo by tu měl případně něco dokazovat. Pro vás je to možná o hovně, ale s tím si já dovoluji hrubě nesouhlasit :-)
18:07
Satan__666: Re: Satan 12:30
silhouette
Tak jsme asi všichni rádi, že po tomto vysvětlení už nebudeme tápat...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:23
CarpeNoctem: Re: Satan 12:30
CarpeNoctem
<a> nejsem X
<b> dokaž to
<a> trhni si

kdo vypadá jako blbec? <a>

<b> jsi X
<a> nejsem X
<b> dokaž to
<a> trhni si

kdo vypadá jako blbec? <b>

Stačí?
18:28
While: Re: Satan 12:30
While
Chápu obě strany, ale nepřijde ti Carpe, že už je to trochu zbytečné to dál rozpatlávat, když jsme si to vysvětlili? :o
I don't know and I don't care.
18:34
While: Re: Satan 12:30
While
Řeknu to takhle, Carpe má sice pravdu, ale protistrana to evidentně pochopila i bez toho prvního řádku. Tak proč se v tom dál šťourat. A že já o šťourání něco vím. ;)
I don't know and I don't care.
19:06
Satan__666: Re: Satan 12:30
silhouette
To Carpe18:23
Asi je na mě pozdě, ale opravdu netuším jak jsi na to přišel.
Pořád mi připadá obojí zcela rovnocenné.
A jako blbec tu nikdo vypadat nemá.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:39
CarpeNoctem: Re: Satan 12:30
CarpeNoctem
While: Sorry, já šťourám rád. Obzvlášť v momentě, kdy jsem si na 100% jistej, že mám pravdu :-) A jak můžeš vidět, tak právě Satan ten rozdíl nevidí.

Satan: OK, za "vypadá jako blbec" si dosaď, co je ti libo. Wording mi tam nepřipadal natolik podstatnej, aby se mi chtělo to rozepisovat. BTW, nechtěl tu někdo nedávno přestat slovíčkařit?
Ale o co mi teda jde: Když už by potenciálně došlo na dokazování čehokoliv, tak dokazovat by měl ten, kdo něco tvrdí. V prvním případě by tedy <a> měl dokázat, že skutečně není X. Naopak v případě druhém by měl primárně <b> dokázat, že <a> X opravdu je, pak teprve může něco chtít od <a>.
Jelikož v reálu nastal případ druhý, tak se situace má tak: Tady se od začátku řeší, jestli by sova třeba nechtěl něco prokázat. No, a já si myslím, že důkazní břemeno leží u vás. Vy máte dokázat, že sova je X, když to tvrdíte. Teprve až předložíte dostatek důkazů, můžete po sovovi chtít, aby se obhájil. Obviněnému je třeba prokázat vinu, ne naopak.
Já tohle vidím jako dost zásadní "nespravedlnost" (lepší slovo mě teď zrovna nenapadlo) celýho tohohle tyjátru...
23:35
ESESEL: Re: Satan 12:30
ESESEL
Diskuse je o hovně dlouho, definitivně se tak, myslím, stalo, když bylo Sovovi řečeno, aby dokázal, že podle definice závislosti, s níž ti, kteří by od něj tento důkaz rádi dostali, stejně nesouhlasí, nemá závislost na něčem, na čem si vůbec nejsem jistý, že závislost může vzniknout (samozřejmě může být člověk závislý na přispívání do internetových diskusí, ale neřekl bych, že to lze specificky na lamerovi - minimálně v tomto případě, i kdyby byl lamer dostatečně specifický, aby byl člověk závislý čistě na něm, myslím, že se shodneme, že Sovovy kritizované příspěvky této specifičnosti nikterak nevyužívají, z čehož soudím, že by mu nemělo činit problémy začít ty posty psát někam jinam - ale klidně mě poučte).
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:30
CarpeNoctem: Re: Satan 12:30
CarpeNoctem
Většina diskuzí je tu o hovně. Podle mě to ani tak nesouvisí s jejich tématem, ale spíš s tím, že sem skoro nikdo nechodí, potkávají se tu názorově dost vyhraněný lidi, nikdo nechce ustoupit ze svých pozic a někteří z nás se sem chodíme primárně pobavit, ne intelektuálně obohacovat. A osobně si nemyslím, že by to tak bylo a priori blbě. Taková virtuální hospoda :-)
03:02
While: Re: Satan 12:30
While
Už z toho začínám být unavený, ale tak já se pokusím Carpemu trochu pomoci, abychom tuto šarádu už mohli ukončit.

Takže jak to jen umím z hlediska dokazování je podstatný: Bez obvinění nelze prokazovat vinu. Proto je ten první řádek podstatný. Jak Carpe píše. Sova nic dokazovat nemusí. Existuje presumpce neviny, kterou tu trochu krkolomně můžeme použít. Dokud Sovovi neprokážete opak, tak závislý není a on absolutně nic dokazovat nemusí, to dokazování je na vás.

Já tu tedy jako zásadní nespravedlnost vidím to, že se na Sovovi hledají už jen chyby, protože se údajně "provinil" ne něčím, co není proti pravidlům ani zákonům a to jen tím, že je příliš ukecanej,...
I don't know and I don't care.
09:47
Satan__666: Re: Satan 12:30
silhouette
Ale tady se vůbec neřeší KDO se ptá, ale jestli JE nebo NENÍ někdo závislák.
To je ta otázka. Proto taky nevidím rozdíl v tom jak dlouhý "ÚRYVEK z imaginární debaty" sem uvedu. To, kdo se ptá, nemá na skutečnost přece vůbec žádný vliv a NEJSME tu u soudu.
PS: Závislost lze mít na poměrně dost velkém množství věci. "Závislost na přispívání do internetových diskusí" je samozřejmě myšleno s trochou nadsázky. Ten problém se ve skutečnosti jmenuje jinak a toto je jen symptom. Ale i toto snad už za tu dobu, co se v tématu napříč mnoha hláškami šťouráme, musí být jasné.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
09:49
Satan__666: Re: Satan 12:30
silhouette
Podle předmětu to vypadá, že trpím samomluvou ....
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:02
CarpeNoctem: Re: Satan 12:30
CarpeNoctem
Tak jinak a vážně naposled...

Když jsem tě tu obvinil z demagogie, okamžitě jsi chtěl důkaz. A není to tak náhodou správně? Jinde obviňujete vy, takže vy dokazujte. Do tý doby je požadavek "obhaj se" neoprávněný.

Kratší a jednosušší už to fakt neumím.
10:09
Satan__666: Re: Satan 12:30
silhouette
Ty odvádíš od tématu a já jsem demagog?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:21
CarpeNoctem: Re: Satan 12:30
CarpeNoctem
https://www.youtube.com/watch?v=TAryFIuRxmQ

Končím, tohle nemá cenu.
12:34
Satan__666: Re: Satan 12:30
silhouette
Jen tak, pro jistotu, udělám krátkou rekapitulaci.
Pár z nás (možná, že pár tu znamená jen dva, možná víc) má dojem, že Sova má určitý problém. Nasty2 navrhl dobrovolný test, který by mohl ověřit relevantnost naší obavy. Není tu žádný soud, protože tu není ani žádný přečin (resp. podezření z přečinu).
PS: Já za tímto Nastyho návrhem příliš nestojím, jak je patrné z mého žalmu 12:30.
http://www.lamer.cz/quote/48410#comment_425050
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:53
Nasty2: Re: Satan 12:30
Nasty2
Chlapci, chlapci...
... nezdá se vám, že to berete (While a Carpe) nějak etrmně vážně?

Já jsem pouze požádal Sovu - v mých příspěvcích "zkus" nebo "pokud máš zájem".

Požádal jsem ho k tomu, protože k tomu mám jisté indicie, které zde výše také vypisuji. K ničemu jsem ho zde nenutil a ani ho k tomu nijak netlačil. Jestli ano, prosím o napsaní dané citace, kde ho k něčemu nutím.

Ad Carpe a While: Nikde jsem nenapsal, že pokud Sova tak neučiní bude X nebo X. Psal jsem pouze, že pokud to udělá a povede se mu to, v dobrém slova smyslu, že to už o něčem vypovídá. Nenutím ho, aby něco dokazoval. Naopak jsem psal, že pokud mě pošle do háje, tak o.k.

Nikde jsem zde nezadal podklad k právním úkonům, ani zde Sovu nijak neponižuji apod. Mám jenom nějaký názor, který jsem podložil výše. Není to zasednutí na Sovu nebo tak něco, jen mě prostě jisté indicie dovedly až k tomuto. Jsem si jist, že na takto podložený názor mám i zde jisté právo a v mnohém se mnou souhlasí i jiní.

Ani mi nijak nepřijde, že se neštastně vyjadřuji, příjde mi spíš, že do toho Carpe a While vkládají něco, co jsem vůbec nenapsal, na základě svého uvážení a možná i jistému přesvědčení "to si jistě Nasty2 myslí". Není tomu tak, co jsem zde napsal, napsal jsem opatrně, abych nikoho nenapadal, protože jsem si vědom toho, že Sova mi nemusí vůbec nic dokazovat. Ovšem, pokud by měl zájem a vyšlo by mu to, tak "fakt borec". To je vše.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:32
While: Re: Satan 12:30
While
Jak jsem psal v 18:28 a následně, já už to ukončit chtěl, už mě to fakt nebavilo, ale Carpe evidentně do toho dál štoural. Inu rozhodl jsem se tedy trochu vnést světlo k tomu co napsal, jako nejrychlejší možnost ukončit tuto debatu. Přiznávám, to byla chyba úsudku, protože jsem jen přiložil dřevo do ohně.

Proto jsem se dneska už k diskuzi Satana a Carpeho nevyjadřoval, ačkoliv jsem ji průběžně četl.

Tímto bych se všem třem účastníkům chtěl omluvit za nepříjemnosti a popřát hezké prožití víkendu. Nechť se v pondělí zase vrátíme v plné síle k nějaké další úplně nesmyslné hádce. ;)
I don't know and I don't care.
15:41
Nasty2: Re: Satan 12:30
Nasty2
Howg! :-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:44
Satan__666: Re: Satan 12:30
silhouette
Ale kdybyste měli zájem, už mám i upravenou verzi s doplněným prvním řádkem a můžu tedy svou chybu odčinit ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:03
nasty: Re: Proto, když jdu ze školy, vě...
nasty
ja teda pouzivam radeji kosik, teda ten rucni, ponivadz z toho batohu se to blbe taha, teda aspon mi, ale zas vyhoda toho rucniho je, ze ma i kolecka, kdyz teda do neho dam par tezsich lahvi, tak muze jet i po zemi, to batoh nemuze, to je teda blbe. a je teda fakt, ze i s tim rucnim (s koleckama) muzu jit rovnou ke kase. kdyz neni nahodou zavrena, pak je mi batoh i kosik dost k nicemu.
nasty (představte si to psacím písmem)
13:12
Jana: druhý řádek je naprosto výstižný...
Jana
druhý řádek je naprosto výstižný
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
13:15
Boomer: nemas ty rozlozitelny mozog?
Boomer
nemas ty rozlozitelny mozog?... to je len tak :)
13:15
Boomer: Re: nemas ty rozlozitelny mozog?...
Boomer
*ja
20:41
w3m: Re: nemas ty rozlozitelny mozog?...
w3m
nemas ja rozlozitelny mozog?... :)))
Složení příspěvku: 300g sarkasmu, 200g ironie, 15g destilovaného trollování.
00:07
Boomer: Re: nemas ty rozlozitelny mozog?...
Boomer
hej tak som to myslel :)
23:22
Cheaterboy: to potěší xD = to potěší paměťov...
Cheaterboy
to potěší xD = to potěší paměťovou kartu?
Vložte vtipnou hlášku
13:16
Celer: Re: to potěší xD = to potěší pam...
Celer
To je "skrytá" reklama.
Jinak citace odpad, jak je tu zvykem poslední dobou. Co třeba trochu zpřísnit hodnocení.
lamer+facebook = fail
23:24
Kolikokoli: Já jsem se zasmála. :)
Kolikokoli
Já jsem se zasmála. :)
You can't take the sky from me... // R.I.P. Z. The Force will be with you, always...
23:31
verda77: kdo mluvil o igelitce? ja mluvil...
silhouette
kdo mluvil o igelitce? ja mluvil o ty jejich eko tasce :-P
23:42
insaina: Re: kdo mluvil o igelitce? ja ml...
insaina
my víme - citace tím není vtipnější a Batrachus tím není míň blb .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:09
verda77: Re: kdo mluvil o igelitce? ja ml...
silhouette
ja to spis psal kvuli komentu od anonymna lama
13:52
drake: Re: kdo mluvil o igelitce? ja ml...
drake
ten je retardovanej, proto to nepochopil
Everytime you add a crappy quote God kills a kitten. Please, think of the kittens !
14:58
w3m: Re: kdo mluvil o igelitce? ja ml...
w3m
pomohlo by to tvemu srdci, kdyby napsal "Roztrhla sa ti eko taska, no uzsne, MUHEHEHE LOOOL iksde."?
Složení příspěvku: 300g sarkasmu, 200g ironie, 15g destilovaného trollování.
14:24
lolkoko: kur
lolkoko
Aspoň vidno čo robí facebook s lamerom. :)
Za citáciu dávam automaticky mínus.
16:20
Garrus: Vazne, jak mohlo tohle projit? V...
Garrus
Vazne, jak mohlo tohle projit? Vzdyt to neni vtipne a kazdy z nas to zazil snad milionkrat... kdyby to bylo aspon vtipne podane, ale tohle je naprosto, naprosto bezny rozhovor. Hlavne ze pouzivaji xD karty do Olympusu.

Kez by se vratilo schvalovani jen moderatorum. :/
Rádoby vtipné komentáře ke špatným citacím jsou horší, než citace samotné ...
16:24
DanDan: Re: Vazne, jak mohlo tohle proji...
DanDan
To by tu byly 2 citace za měsíc...
Ten s kapsou... Je zpět!
18:38
Garrus: Re: Vazne, jak mohlo tohle proji...
Garrus
Lepsi nez cist tohle. ;) No, zalezi take jak pro koho.
Rádoby vtipné komentáře ke špatným citacím jsou horší, než citace samotné ...
18:40
DanDan: Re: Vazne, jak mohlo tohle proji...
DanDan
Kde jsou ty doby, kdy jsem se na lamerovi smál... Teď už ani ty diskuze nestojí za moc...
Ten s kapsou... Je zpět!
18:41
nitram1234: Re: Vazne, jak mohlo tohle proji...
nitram1234
jsou prázdniny...
BAZINGA!
00:49
libertine: sice žádná pecka, ale
silhouette
jsem plusla jen z toho důvodu, že jsem skoro stejný rozhovor vedla naživo se spolubydlící po příchodu z vánočního nákupu :))
02:56
kriplozoik: >:-O
kriplozoik
Dej se na vegetariánství - nebo alespoň čas od času vynech skopové.
Jezte hovna. Miliony much se nemohou mýlit.
17:38
Tristy: ja se zasmala:o).."+"
silhouette
ja se zasmala:o).."+"
Když už nerozumíš tomu, co děláš, dělej to alespoň precizně...
01:27
insaina: sluníčka, vy vůbec nevíte, co zm...
insaina
sluníčka, vy vůbec nevíte, co zmůže taková eko taška...
mojemu štěňatu se dostala do zoubků - kousla do ní asi dvakrát a rozložitelná ekotaška se mi následně úplně sama, bez jakékoli další interakce s okolím, rozložila na kousíčky o plochách max centimetrových... takže autora naprosto chápu a vlastně je to celkem vtipné, tak furt nebrblejte (i hlášky, ve kterých nejsou počítače a sex, můžou mít něco do sebe .) )
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:20
verda77: Re: sluníčka, vy vůbec nevíte, c...
silhouette
presne tak =) vetsina adminu tady nedala ani jednu hlasku a furt tu votravujou ze sem pisem kokotiny, to sami chytraci co akorat pomlouvaj ostatni hlasky a jejich hlasky sou furt jen o pocitacich a premita se v nich to same dokola akorat podane trosku jinak
12:35
Liger: Re: sluníčka, vy vůbec nevíte, c...
Liger
Klid, jednak většina z těch komentujících admini nejsou, jednak ta tvoje hláška prošla a jednak většina z toho, co je ve frontě je naprostá hrůza naprosto neoddiskutovatelně...
Liger := Lama + Tiger; Informace pro alergiky: Příspěvek může obsahovat stopy ironie, sarkasmu a jiných forem humoru.
19:07
insaina: Re: sluníčka, vy vůbec nevíte, c...
insaina
já tím nechtěla říct, že počítačové hlášky jsou špatné, jen že mohou být dobré i jiné... a přece nejde o to, kolik máš hlášek, ale jestli máš soudnost při jejich posílání, což například ty obecně nemáš, chválabohu za tuhle výjimku!
souhlasím s Ligerem ve všech bodech
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
20:51
Snake666: Ako tesco poikladník viem, že ti...
silhouette
Ako tesco poikladník viem, že tie tašky sa nerozkladajú len pri ceste domov s nákupom, oni sa často rozkladajú už pri pokladni
jedu snuffporn gore, pornorap a HORRORCORE !!!
19:17
nasty: Re: Ako tesco poikladník viem, ž...
nasty
tesco pokladník? ty jsi sova? dneska tady teda samé překvápko.
nasty (představte si to psacím písmem)
21:55
While: Re: Ako tesco poikladník viem, ž...
While
Ale kuš, Sova doplňoval jen do regálů.
I don't know and I don't care.
21:56
While: Re: Ako tesco poikladník viem, ž...
While
Jinak by prý byl na zákazníky jak pes. Ale to je zvláštní, když je to v podstatě vlk. :D
I don't know and I don't care.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1233 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1538 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 63 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.